FIV a Sant Pau, compartim experiències??
- patimpatum
- :: papallona

- Entrades: 137
- Membre des de: dc. març 25, 2015 4:57 pm
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Què bé Natàlia! Ja queda res pel dia 12 i podràs veure al cigronet /ta
Jo també tinc visita post-part el dia 12 amb la gine, ja hauré passat la quarantena i espero que estigui tot correcte! Jo molt millor! Estic fent pràcticament vida normal excepte que als vespres encara tinc una molèstia interna a la zona de la cicatriu que em fa recordar que encara no estic al 100% i m'haig de cuidar!
Els peques molt bé, divendres faran 1 mes! Mare meva que ràpid passa tot! Estan fets uns bitxillos i, excepte alguna nit una mica dolenta, són molt bons.
Jo també tinc visita post-part el dia 12 amb la gine, ja hauré passat la quarantena i espero que estigui tot correcte! Jo molt millor! Estic fent pràcticament vida normal excepte que als vespres encara tinc una molèstia interna a la zona de la cicatriu que em fa recordar que encara no estic al 100% i m'haig de cuidar!
Els peques molt bé, divendres faran 1 mes! Mare meva que ràpid passa tot! Estan fets uns bitxillos i, excepte alguna nit una mica dolenta, són molt bons.
- Natàlia GP
- :: peixet

- Entrades: 258
- Membre des de: dj. ago. 28, 2014 2:55 pm
PATIMPATUM moltes gràcies!
t'estàs recuperant molt bé! Segueix fent bondat i no fer esforços!
Poc a poc tot es posarà a lloc i la cicatriu s'anirà curant. Amb els pas del temps, veuràs que fins i tot costarà de veure.
Els teus solets ja tenen quasi un mes!!! Ostres si encara m'hen recordo quan estàvem de tractament al novembre!
*Ah una cosa, com et van comptar a tu les setmanes d'embaràs? Al ser FIV i blastos...
Bé guapes, espero que estigueu passant un bon estiu! Un petonàs molt gran!
t'estàs recuperant molt bé! Segueix fent bondat i no fer esforços!
Poc a poc tot es posarà a lloc i la cicatriu s'anirà curant. Amb els pas del temps, veuràs que fins i tot costarà de veure.
Els teus solets ja tenen quasi un mes!!! Ostres si encara m'hen recordo quan estàvem de tractament al novembre!
*Ah una cosa, com et van comptar a tu les setmanes d'embaràs? Al ser FIV i blastos...
Bé guapes, espero que estigueu passant un bon estiu! Un petonàs molt gran!
VISITEU El Petit Bernat, una web dedicada al Dèficit de Piruvat Quinasa. És una malatia rara i minoritària, que el nostre fill Bernat la pateix de la manera més greu. Amb la web volem explicar la malaltia i donar-la a conèixer. Moltes gràcies als donants de sang, perquè salven la vida del meu fill cada 2/3 setmanes.
També estem a Facebook i a Twitter.
- patimpatum
- :: papallona

- Entrades: 137
- Membre des de: dc. març 25, 2015 4:57 pm
Natàlia, jo recordo que el dia de la beta el dr.em va dir que ja estava de 4 setmanes i em va dir la data aproximada de part. I realment havien passat 15 dies...
- Natàlia GP

MOLTES GRÀCIES per l'info!
Una abraçada als 4!!!!
Una abraçada als 4!!!!

VISITEU El Petit Bernat, una web dedicada al Dèficit de Piruvat Quinasa. És una malatia rara i minoritària, que el nostre fill Bernat la pateix de la manera més greu. Amb la web volem explicar la malaltia i donar-la a conèixer. Moltes gràcies als donants de sang, perquè salven la vida del meu fill cada 2/3 setmanes.
Hola guapes!
Natàlia,eldia 12 veureu a la llentieta!!TU com estas?
Patimpatum,estas entretinguda amb els peques ehh! Jajaja disfruta a topee dels dos solets.
Sacamo, molts ànims pel teu home, a veure si podeu començar aviat.
Luamanresa,Annahelo, com van aquestes panxuline?
Noies avui ens ha trucat la biologa, xfii tenim els resultats del
DGPtenim dos embrionets sanitos sanitos!!!! En el nostre cas han biopsiat els embrions congelats a dia 5 (blastos) el 10 octubre tenim visita a sant pau per començar preparar l'endometri per la transferencia de congelats,algu de vosaltres sap com va el proces?
Aiii boniques estic contenta pq hem aconseguit 2 blastos pero estic una miqueta "cagadeta" pq aixó de congelar i descongelar tantes vegades....
Una abraçada boniques.
Natàlia,eldia 12 veureu a la llentieta!!TU com estas?
Patimpatum,estas entretinguda amb els peques ehh! Jajaja disfruta a topee dels dos solets.
Sacamo, molts ànims pel teu home, a veure si podeu començar aviat.
Luamanresa,Annahelo, com van aquestes panxuline?
Noies avui ens ha trucat la biologa, xfii tenim els resultats del
DGPtenim dos embrionets sanitos sanitos!!!! En el nostre cas han biopsiat els embrions congelats a dia 5 (blastos) el 10 octubre tenim visita a sant pau per començar preparar l'endometri per la transferencia de congelats,algu de vosaltres sap com va el proces?
Aiii boniques estic contenta pq hem aconseguit 2 blastos pero estic una miqueta "cagadeta" pq aixó de congelar i descongelar tantes vegades....
Una abraçada boniques.
- Natàlia GP

MARCIIIII
Felicitats!!!! Nenaaaaa 2!!!! Què bé!!!!
Quina feliç notícia!!! Estic molt contenta!!!
Aquests dos són uns súper guerrers!
Sé que et preocupa el tema de congelar/descongelar (jo estaria igual) però confia amb l'Olga i qualsevol cosa, comenta-li.
Ara desconnecta, disfruta i "qué rulen los mojitos"! : P
Tot anirà molt bé! : )
Felicitats!!!! Nenaaaaa 2!!!! Què bé!!!!
Quina feliç notícia!!! Estic molt contenta!!!
Aquests dos són uns súper guerrers!
Sé que et preocupa el tema de congelar/descongelar (jo estaria igual) però confia amb l'Olga i qualsevol cosa, comenta-li.
Ara desconnecta, disfruta i "qué rulen los mojitos"! : P
Tot anirà molt bé! : )
Oleeeeee Marci!!!!!!!!
Ment positiva. A disfrutar l'estiu a tope amb aquesta gran noticia.
Ment positiva. A disfrutar l'estiu a tope amb aquesta gran noticia.Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Com esteu noies???? Porto dies k us trobo a faltar. Suposo k la majoria de vacances.
Natalia, ja et toca eco dintre 2 dies nooo??. Quina emoció.
Luamanresa, Anhelo com porteu la calor amb les panxulines??
Bueno, petonts per totes.
Natalia, ja et toca eco dintre 2 dies nooo??. Quina emoció.
Luamanresa, Anhelo com porteu la calor amb les panxulines??
Bueno, petonts per totes.
Hola noies!!!!
Primer de tot espero q estigueu genial i tingueu un bon estiu i vacances
Avui he anat a Sant pau i ja m han receptat la medicació i tinc el P39 el 6 d octubre
Aaaayyyy nenessss q aixo ja esta en supermarxa!!!! En patato i jo estem molt emocionats
Ara a gaudir de l estiu i agafar energía
Primer de tot espero q estigueu genial i tingueu un bon estiu i vacances
Avui he anat a Sant pau i ja m han receptat la medicació i tinc el P39 el 6 d octubre
Aaaayyyy nenessss q aixo ja esta en supermarxa!!!! En patato i jo estem molt emocionats
Ara a gaudir de l estiu i agafar energía

Lluitan des de el 2013, aixo si.. cada vegada mes aprop del final feliç 

- Natàlia GP

SACAMO hola nenaaaaaa! Com esteu vosaltres
? Fareu alguna escapadeta?
Doncs si tinc Eco divendres... A veure què tal...
PATATA eeeeeeeeeeiiiiii que ja tens la medicació! Felicitats guapa! Per fiiiiiiiiii ja tens el P39! M'alegro molt nena! Ara a començar a pendre acid fòlic!
Aquest setembre-octubre hi haurà molt moviment i segur que omplirem el fòrum de bones notícies! PATATA deixa't endur per aquest subidón d'avui!
Què t'han receptat?
? Fareu alguna escapadeta?
Doncs si tinc Eco divendres... A veure què tal...
PATATA eeeeeeeeeeiiiiii que ja tens la medicació! Felicitats guapa! Per fiiiiiiiiii ja tens el P39! M'alegro molt nena! Ara a començar a pendre acid fòlic!
Aquest setembre-octubre hi haurà molt moviment i segur que omplirem el fòrum de bones notícies! PATATA deixa't endur per aquest subidón d'avui!
Què t'han receptat?
Siii!!!! Bon subidon
M han receptat menopur orvitrelle, la progesterona i un altra q no recordo.
Per cert... avui m he fet donant de sang... feia temps q ho rumiava i en Petit bernat ha fet l empujón!
M han receptat menopur orvitrelle, la progesterona i un altra q no recordo.
Per cert... avui m he fet donant de sang... feia temps q ho rumiava i en Petit bernat ha fet l empujón!
Lluitan des de el 2013, aixo si.. cada vegada mes aprop del final feliç 

- Natàlia GP

PATATA gràcies per haver-te fet donant!
Mil gràcies per la teva generositat! A més, ara mateix les reserves estan molt baixes!
Un petonàs guapa!!!
Mil gràcies per la teva generositat! A més, ara mateix les reserves estan molt baixes!
Un petonàs guapa!!!
- cmatamorosb
- :: granota

- Entrades: 210
- Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm
Hola boniques,com esteu?jo avui,per fi he agafat vacances a la feina!!!
Natalia com anat??heu pogut veure al petitó/na??
Patata,que bé!!!en res ja esteu al lio,jo tinc visita a st.pau el 5 d'octubre.
Sacamo,jo també us trobo a faltar!sempre us tinc al pensament.
Ara a disfrutar de l'estiu que aquest hivern serà mogudet!!!mils de petons per a totes
Natalia com anat??heu pogut veure al petitó/na??
Patata,que bé!!!en res ja esteu al lio,jo tinc visita a st.pau el 5 d'octubre.
Sacamo,jo també us trobo a faltar!sempre us tinc al pensament.
Ara a disfrutar de l'estiu que aquest hivern serà mogudet!!!mils de petons per a totes
- Natàlia GP

CMATAMOROSB YUUUUUPIIIII de vacances! A desconnectar i viure a tope l'estiu!
Si avui ha estat molt guai, un miracle! I ja m'han dit que no deixi el repòs.
Un petonàs guapa!
Una abraçada molt gran precioses!
Si avui ha estat molt guai, un miracle! I ja m'han dit que no deixi el repòs.
Un petonàs guapa!
Una abraçada molt gran precioses!
Hola noies!!!
Cmatamorosb disfruta de les vancances guapa!!!
Patataaa!!! K bé això ja està aquí!!
Natalia, k bè ja t'has fet la eco. Quina ilusión. Jo, treballant k ja vaig fer vacances. Hem queda una setmaneta al setembre i segurament fem alguna sortida. Hem de aprofitar aquest any per viatjar per si l'any que ve no podem.ja,jaja. K l'espera
Sigui més agradable.
El meu marit sembla k està una mica més tranquil amb el tema de les hormones.
Bueno reines, bon cap de semana llarg de pont. A mi hem toca treballar demà tambè!!
Cmatamorosb disfruta de les vancances guapa!!!
Patataaa!!! K bé això ja està aquí!!
Natalia, k bè ja t'has fet la eco. Quina ilusión. Jo, treballant k ja vaig fer vacances. Hem queda una setmaneta al setembre i segurament fem alguna sortida. Hem de aprofitar aquest any per viatjar per si l'any que ve no podem.ja,jaja. K l'espera
Sigui més agradable.
El meu marit sembla k està una mica més tranquil amb el tema de les hormones.
Bueno reines, bon cap de semana llarg de pont. A mi hem toca treballar demà tambè!!
Hola precioses!
Natàlia, SI t'han dit que has de fer repos donc molttttt repos bonica! Pero tu com estas?
Patata, eiiiiiiii el 6 d'octubre p39 yupiiiiii ! Nosaltres tenim visita el dia 10 octubre y novembre transfer de congelats.
Cmatamorosb, eiii tu tmb tens visita octubre!!disfruta de les vacances guapa!desconecta i carrega piles
Sacamo,aprofiteu per fer alguna escapadeta despres es cumplicarà la cosa jaja.
Patimpatum,com esteu? Ecplica explica!
Luamanresa,annahelo, com van aquestes panxulines?
Una abraçada precioses.
Natàlia, SI t'han dit que has de fer repos donc molttttt repos bonica! Pero tu com estas?
Patata, eiiiiiiii el 6 d'octubre p39 yupiiiiii ! Nosaltres tenim visita el dia 10 octubre y novembre transfer de congelats.
Cmatamorosb, eiii tu tmb tens visita octubre!!disfruta de les vacances guapa!desconecta i carrega piles
Sacamo,aprofiteu per fer alguna escapadeta despres es cumplicarà la cosa jaja.
Patimpatum,com esteu? Ecplica explica!
Luamanresa,annahelo, com van aquestes panxulines?
Una abraçada precioses.
Hola noies,
Hem podeu dir quan tarden a donar- te la primera visita? Em van derivar desde Manresa el mes de març.
Un cop et fan la primera visita et posen directament en espera per fiv? o et tornen a fer totes les proves i llavors et posen en espera?
Moltes gràcies.
Hem podeu dir quan tarden a donar- te la primera visita? Em van derivar desde Manresa el mes de març.
Un cop et fan la primera visita et posen directament en espera per fiv? o et tornen a fer totes les proves i llavors et posen en espera?
Moltes gràcies.
Jo 34 ell 32
Primer fill maig del 2017 despres de una fiv positiva a la segona transfer.
Gener 2021 Em quedo embarassada de manera natural
Juny 2021 21 setmanes ets un Nen i està tot bé
Marci!!si que farem una escapadeta a Roma!!! A principis de setembre.
Hola Ire!!! Benvinguda!!! Pues a mi hem va trigar 1any i mig a trucarme de San Pau per 1 visita. Desprès fins k no lo van fer proves al meu home i eco,analitica a mi no ens van posar en llista. 7mesos més. I ara porto 1any en llista y hem falta crec k mig any o una cosa així. 18mesos de llista menys o menys.
Espero a verte ajudat. Paciencia que tot arriba.
Hola Ire!!! Benvinguda!!! Pues a mi hem va trigar 1any i mig a trucarme de San Pau per 1 visita. Desprès fins k no lo van fer proves al meu home i eco,analitica a mi no ens van posar en llista. 7mesos més. I ara porto 1any en llista y hem falta crec k mig any o una cosa així. 18mesos de llista menys o menys.
Espero a verte ajudat. Paciencia que tot arriba.
Hola noies,
Moltes gràcies sacamos. Si no va be la Transfer de congelat del privat no quedarà més remei que esperar
Espero que et truquin aviat.
Una abraçada
Moltes gràcies sacamos. Si no va be la Transfer de congelat del privat no quedarà més remei que esperar
Espero que et truquin aviat.
Una abraçada
Jo 34 ell 32
Bon dia noies!
Ara fa molt que no escrivia, al inici de la cerca ara fa 4 anys vaig estar activa força mesos en el fil de cercadores, però després d'un temps al veure que no ho aconseguiem necessitava una desconnexió per revifar els ànims.
Vam començar el llarg camí d'esperes i visites per seguretat social a Sant Pau, i després de tenir el diagnòstic final seguim esperant que ens truquin per començar el tractament de FIV-ICSI.
Sabeu com va la llista? Nosaltres estem des de juliol de l'any passat, i si falta força ens estem plantejant seriosament anar per la part privada.
Gràcies i molts ànims, sort i energia positiva a totes!! Més tard o més d'hora aconseguirem el nostre somni de ser mares i pares
Ara fa molt que no escrivia, al inici de la cerca ara fa 4 anys vaig estar activa força mesos en el fil de cercadores, però després d'un temps al veure que no ho aconseguiem necessitava una desconnexió per revifar els ànims.
Vam començar el llarg camí d'esperes i visites per seguretat social a Sant Pau, i després de tenir el diagnòstic final seguim esperant que ens truquin per començar el tractament de FIV-ICSI.
Sabeu com va la llista? Nosaltres estem des de juliol de l'any passat, i si falta força ens estem plantejant seriosament anar per la part privada.
Gràcies i molts ànims, sort i energia positiva a totes!! Més tard o més d'hora aconseguirem el nostre somni de ser mares i pares

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |