FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Annahelo
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dt. març 22, 2016 5:06 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Annahelo » dv. ago. 26, 2016 10:28 am

Bon dia noies!! responc pero no se qui ha fet cada pregunta...
Jo l'analitica vaig anar de pago (29€) perque entenc que tens que porta una recient per veure com esta el cos i començar tractament, i vaig anar al mati i a la tarde ja tenia resultats, lo important es que vaguis el dia que toca de la regla. A lo mijor on estas de vacances n'hi ha un centre privat que pots fer-te'la
Les anticonceptives a mi en van dir que eren importants per acabar de netejar el cos de la regla anterior, ja que jo no les volia perque no m'asenten gaire be.
Al meu home li van fer biopsia així que no se com va en el cas que sigui en el moment.

Va noies anims que ja ho tenia aquiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :p-)
nita1704
Entrades: 76
Membre des de: dt. ago. 21, 2012 4:39 pm

EntradaAutor: nita1704 » dv. ago. 26, 2016 11:09 am

Noies! Jo he flipat amb això del fax! Encara no he rebut la carta per correu i quan hi vaig trucar per avisar-los em van dir que tenien un error mb l'adreça i la tornaven a enviar, però que si volia me l'avançaven per fax!!! Clar els vaig dir que fax no en tenia i que si m'ho podien passar per email i em van dir que no tenien escàner!!!! No m'ho podia creure!!!!!
Al final, no sé com ho van fer però me la van enviar per e-mail!!! Jejejejeje
Sembla mentida oi?
nita1704

EntradaAutor: nita1704 » dv. ago. 26, 2016 11:10 am

Noies! Jo he flipat amb això del fax! Encara no he rebut la carta per correu i quan hi vaig trucar per avisar-los em van dir que tenien un error mb l'adreça i la tornaven a enviar, però que si volia me l'avançaven per fax!!! Clar els vaig dir que fax no en tenia i que si m'ho podien passar per email i em van dir que no tenien escàner!!!! No m'ho podia creure!!!!!
Al final, no sé com ho van fer però me la van enviar per e-mail!!! Jejejejeje
Sembla mentida oi?
SACAMO
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dv. ago. 26, 2016 7:20 pm

Hola!!!!
Anhelo, com va ser la biopsia del teu home?? El meu marit li fant el 31 setembre per congelar espermatozoides. Al teu home tambè s'ho van fer abans k a tú la punció??? Per això de congelar i descongelar hem fa por k no sorti bè.
I va ser dolorós per éll???? Ha d'anar tambè amb abstinencia per biopsia??? Qué això no ens o van dir i tenim les nostres duptes. Tambè ens van dir el dia peró no l'hora. Quan ens truquen per dir-nos l'hora??
Bufffff k pesada sóc!!!!! A veure si hem pots resoldre aquests duptes.
Bon cap de setmana a totes!! :***:
Annahelo

EntradaAutor: Annahelo » ds. ago. 27, 2016 12:34 pm

Sacamo al meu home Li van fer un any abans la biopsia, Li van donar día i hora i tens q portar un suspensori (portal perque te'l demanen a la q arribes) i Li fan un petit tall a un testicle i Li treuen una mostra, no es molt doloros per ells (pero pensa q son mes delicats q nosaltres jajajaja) Ho fan divendres normalment perque dilluns ja poguin treballar, dos puntets de res i van molt rapids. Comproven que n'hi han espermatozoides i si tot es correcte els congelen fins el moment de la transferencia q ja Ho preparan tot pel día. El tema de la abstinencia, tenia q estar dos o tres dies Sense fer res i a nosaltres ens van donar día i hora a la mateix vegade, no se xq tens día i no hora. Qualsevol dubtes, aki estic wapa!!
No pateixis q Ho tenen tot controlat i funciona jajajaja ja q jo tinc una nena en cami
SACAMO
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » ds. ago. 27, 2016 2:09 pm

Moltíssssimesssss gràcies Anhelo per l'informació. M'has sigut de gran ajuda.
Y quan et diuen k està tot correcte per congelar??? El mateix dia?? O et donen visita per l'andròleg de nou??? Pues a meitat de mes sino diuen res trucarè per l'hora de intervención.
Que bè, que ens poguem resoldre duptes entre nosaltres. M'encanta aquest foro. >.-<: >.-<: .
I com esteu les panxulines??? Aneu explicant com us va que en agrada saber de les nostres experiencias!!
Annahelo

EntradaAutor: Annahelo » ds. ago. 27, 2016 9:54 pm

No Ho diuen el mateix día, ells Ho tenen q comprovar, et donen hora i quant vas et diuen si esta tot be i q ja están congeladets <:-<
La panxulina va creixent i ara per la nit esta de festa jajajaja i jo contenta de notar-la i veure q va tot be
nita1704

EntradaAutor: nita1704 » dg. ago. 28, 2016 8:14 am

Noies, una altra consulta...

La medicació per a fer l'estimulació ovàrica te la donen directament a Sant Pau o et fan les receptes per anar a la farmàcia? Suposo que entra dins el tractament i no s'ha de pagar a part, no?

Recordo que per la privada, a part del pastón que et deixes en el tractament, a banda també havia de pagar tota la medicació. Les noies de la farmàcia em miraven amb una cara de pena cada vegada que em veien!!
Annahelo

EntradaAutor: Annahelo » dg. ago. 28, 2016 8:17 pm

Ells et donen les receptes i tu les encarregas a la farmacia. Tota la medicació jo vaig pagar uns 20€ en total
Hashi
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dt. ago. 30, 2016 7:30 am

Bon dia noietes,

Entrant a aquest fil es resolen molts dubtes que et fan tranquilitzar, gràcies reines!! :-()-)
Jo també em preguntava el perquè de que s’hagin de prendre anticonceptives abans de començar amb les punxades, però ara ja li veig sentit amb el que ens diu l’Annahelo. Si això facilita que el procés sigui exitós benvingut sigui! :ok:

Mareta meva nita1704 tela marinera amb lo del fax… i que no tenien escàner? Sona tot molt estrany XD Sort que vas trucar així ja no has d’esperar més per rebre la carta. Quina paciència s'ha de tenir... :-o00m

En el nostre cas ens van explicar que quan arribi el moment, el dia de la punció mirarant si amb la mostra fresca del Hasho tenen suficients soldadets aptes i si no és així aquell mateix dia li faran biopsia. ..::·· ..::··

Divendres vam anar a recollir l’informe que ens van dir que teniem a la finestreta amb el resum de l’estudi del meu marit i vaig aprofitar per preguntar per la llista d’espera, però el noi que hi havia em va comentar que per això havia de trucar ja que ell no tenia accés.
Així que ahir al matí vaig trucar i he reconfimat que estem apuntats a llista de FIV des del 10 de juliol del 2015. La noia que em va atendre em va comentar, com ja havieu dit, que s’està avisant a les persones de maig, però que la noia que fa les trucades està de vacances i no torna fins el 12 de setembre. Així que a partir del dia 12 tornarà a haver-hi moviment!! :mu::
Imatge
Undomiel
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dt. ago. 30, 2016 7:46 am

Osti tu! I si aquesta noia no està no es truca a ningú? Jaja, que fort no? Bueno pues que torno aviat i això es torni a engegar!
Reflunola
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » dt. ago. 30, 2016 7:53 am

Doncs a partir del 12/09 aixo te pinta d'avançar molt rápid esperem que sigui aixi i arribin ben aviat a l'octubre del 2015 jejejejeje
nita1704

EntradaAutor: nita1704 » dt. ago. 30, 2016 9:26 am

Annahelo, quina alegria que em dones! jejeje! Ja m'ho imaginava que entrava, però em quedava el dubte!
Hashi, ja veuràs com a partir del setembre, en res rebràs la trucada! Em va passar el mateix amb el tema carta...Com que la noia que envia les cartes estava de vacances, anaven super perduts!!! jejejeje

Ànims noies, que això ja ho tenim!
Tinc moltíssimes ganes de començar de nou! Tornem a la càrrega amb les piles renovades!
Hashi
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dv. set. 02, 2016 7:42 am

Bon dia! Ja tornem a ser divendres, poc més d'una setmana i els telèfons tornaran a sonar jejeje ;-)))
Si, si Undomiel, jo també vaig pernsar el mateix... sembla mentida que només hi hagi una persona que faci les trucades i que quan no hi es tot s'aturi!! Però com diu la Reflunola llavors ara això ha d'avançar super ràpid, se li girarà feina jijiji :content:

Si nita1704 sembla que no pugui ser que perquè algú estigui de vacances tot s'aturi fins que no torni, oi?
M'encanta, aquesta és l'actitud bonica >.-<: amb els ànims ben amunt i amb il·lusió!! :ok:
Imatge
Marci
:: granota
Entrades: 202
Membre des de: dv. març 27, 2015 2:53 pm

EntradaAutor: Marci » dt. set. 06, 2016 10:00 am

Bon dia guapissimes!

Fa uns dies que no comento res pero us he seguit, necesito desconectar una miqueta...
veig algunes lluitadores noves benvigudes guapes! Nosaltres el dia 10 d'octubre tenim vísita per programar transfer de cogelats,tenim 2 blastos preciosos a veuresi tenim sort i descongelen bé.
Annahelo,Luamanresa,Natàlia,com van aquestes panxulines?

Patimpatum,com esteu?
Marci
Entrades: 202
Membre des de: dv. març 27, 2015 2:53 pm

EntradaAutor: Marci » dt. set. 06, 2016 10:01 am

Bon dia guapissimes!

Fa uns dies que no comento res pero us he seguit, necesito desconectar una miqueta...
veig algunes lluitadores noves benvigudes guapes! Nosaltres el dia 10 d'octubre tenim vísita per programar transfer de cogelats,tenim 2 blastos preciosos a veuresi tenim sort i descongelen bé.
Annahelo,Luamanresa,Natàlia,com van aquestes panxulines?

Patimpatum,com esteu?
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dt. set. 06, 2016 2:24 pm

Marci molts ànims!! Normal que necessitis desconectar. Ja veuras que tot surt be. Descongelaran aquestes meravelles i tot anirà "a pedir de boca".

Una abraçada! Vinga va que dilluns torna la noia q truca i tot s'engegarà de nou!!
Natàlia GP
Entrades: 258
Membre des de: dj. ago. 28, 2014 2:55 pm

EntradaAutor: Natàlia GP » dc. set. 07, 2016 12:26 pm

Hola a totes!!! Ja retorno de l'etapa de desconnexió! I m'ha encantat conèixer noves compis! I mare meva, aquesta tardor-hivern hi haurà molt de moviment!!!

-SACAMO ja estàs a Roma? Quina enveja! Disfruteu molt i desconnecteu!!! Així que ja li fan la biòpsia a final de mes! Guai! Vinga nena, espero que us truquin aviat!!!

-PATATA, com vas guapa? Que ja no queda res pel dia 6!!!! Un meset de res i a punxar-se!!!!

-CMATAMOROSB com aneu? Vinga espero que vingueu renovats! Nena estarem amb tu el dia 5!!! Vinga preciosa!

-MARCI!!!! La nostra campiona de Girona!!! Tinc moltes ganes que arribi el dia 10!!! Els teus herois t'estan esperan!!! Aquest octubre serà el super octubre!!!!

-IRE1987, hola noia! Com estàs? Com ho porteu? Aquí estem nena! Per donar-nos molt suport!!

-HASHI molts ànims guapa! A veure si aquestes llistes s'agilitzen! T'entenc al 100%!

-UNDOMIEL m'ha semblat que deies qie encara et queden 11 mesos per a què et truquin. De tot cor, desitjo qie sigui abans! És un rotllo... Ho sé.. De mentres, aquí estem totes per fer-nos companyia!

-ANNAHELO!!!! De 5 mesos i picooooo!!!! Guaaaaaaauuuuu!!!! Nena deus tenir una panxotaaaaaaa!!!! I la LIA veig que està molt bé!!!! Què guai nena!!! Aiiiiiix que encara m'enrecordo quan vas començar el tractmament!!!!

-REFLUNOLA hola noia!!!! Espero que et truquin mots abans del que comentes. Vinga nena!!! Una abraçada guapa!!!!

-MYCA gràcies per compartir la teva historia. Ets una campiona guapa!!! Espero que aquí et sentis a gust i amb molt de suport!

- NITA1704, guapa molts ànims i molta energia positiva!!!! Vinga que en res ja comences, no queda res pel 20 d'octubre!!!! Tot anirà molt bé i ja veuràs que les compis del fòrum et donaran molt de suport!!!!

-UNDOSTRES aiiiiiiiii nena! Tinc unes ganes que et truquin!!!! Què guai nena!!! Vingaaaaaa!!!!

MODO EGO: estic de 10 setmanes i en repòs relatiu, però he hagut d'estar també en absolut. Hem porten els ginecòlegs del Sant Pau i hem tenen molt vigilada, perquè el meu embaràs és d'alt risc, pels antecedents. Porto tot el mes d'agost i fins ara amb uns símptomes (nàusses, vòmits, Dolors) molt molt bèsties. Ho estic passant fatal... Ara han de valorar si fer-me un cerclatge o posar un pesari, perquè tinc alt risc d'avort espontani. Però estic molt contenta i sé que tot i els mil entrebancs m'ensurtiré. I al estar a les mans del Sant Pau hem tranquilitza.
VISITEU El Petit Bernat, una web dedicada al Dèficit de Piruvat Quinasa. És una malatia rara i minoritària, que el nostre fill Bernat la pateix de la manera més greu. Amb la web volem explicar la malaltia i donar-la a conèixer. Moltes gràcies als donants de sang, perquè salven la vida del meu fill cada 2/3 setmanes.
També estem a Facebook i a Twitter.
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dc. set. 07, 2016 1:59 pm

Natalia tot sortirà bé estic completament segura. Sempre hem de pensar en positiu! D'aquí poc desapareixeran aquests simptomes que et tenen patint. Això no és res! Tu pots amb això!
Cuida't i que et cuidin molt molt! Segur q ho fan ;)

Siiiii en principi calculant pues en queden uns 11 mesos d'espera. Ojalá en truquin abans de l'estiu q ve! Ja es veurà. Lo q sé segur és que cada dia que pasa queda menys.
Undostres
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

EntradaAutor: Undostres » dj. set. 08, 2016 7:49 am

Natalia molts ànims! Ets tota una campiona!!! Estic convençuda que tot anirà be!!!!

Siiii!! Jo estic desitjan que arribi la propera setmana per si arriba la super trucada!!!!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::