Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. set. 30, 2016 2:17 pm

bon dia guapes.
Anjana com vas? anims que aixo ja estaaa!!! estas animada? faras test?

Luna: doncs mira a mi aquesta frase m'hagues cabrejat molt, et dire que jo despres de perdre els nens al primer intent les van fer per descartar i aixo q solament portava 2 negatius i un positiu... co que ell no paga...jo faria el que et comenta la Xantipa, a mes qui paga mana, aixi que abans de fer res millor descartar i no quedar-se amb el i si...
El tema aquest del test no se que dir-te. parles del test ERA? a mi al marques em van dir q tampoc estava demostrat que tingues una fiabilitat massa bona, pero tb em van dir q els unics q el fan son els de IVI, no se si va ser pq ells no ho tenen o pq es veritat, si q et dire q a IVI el vaig demanar pero fins el 3r negatiu no el fan i no al final no va fer falta.
Temps i deconnexio...cura el teu cor i la teva ment i despres ja veurem no?

Arya: tambe pots pensar a la tercera va la vencida no? ja t'entenc la sensacio pero bueno quan el tinguis dins segur q canvia aquesta perceprcio i ha de ser la bona.

Ja us explicare, pero si a nivell parella en crisis, intentant q tot es posi al seu lloc i tornem a estar be, ja us anire explicant.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. oct. 01, 2016 3:25 pm

Bon dissabte!

ANJANA, com vas? Espero quepuguis desconnectar al màxim i t'esperem per les noticies de dilluns.

BLAUCEL, això carrega moltíssim... Només qui ho passa sap el que implica a nivell emocional. Espero aviat pogueu solucionar-ho, parleu molt. A nos ens passa sobretot que ell parla poc i tot li queda dintre fins que explota.

ARYA, que bé que heu tornat a començar!! I no pensis en coses rares, posats així, ara et toca que surti bé tot!!

LUNA, si empiezas a dudar, busca una segunda opinión. La confianza creo es bastante fundamental.

Per la meva banda, sense novetats. Segueixo sense veure clar el tema adopció d'embrions pel fet de tenir el meu propi clon de 3 anys... En princepman diu que són paranoies meves i sé que és cert, però estic acollonida.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » ds. oct. 01, 2016 9:05 pm

Hola boniques!!

Aquesta tarda he escrit, desde el mobil, i veig que no ho he enviat be... :ufs:

ANJANA bonita como estas?? Queda nada ya! estas tranquila? algun dato relevante? Espero que nos des una buena noticia el lunes!! >.-<: >.-<:

PETITPRINCEP jo que vols que et digui... segueixo pensant que tant ovo com adopcio d'embris com donants d'esperma ens donen un gran ventall d'oportunitats per aconseguir el positiu, pero... a unes mes que d'altres ens costa mes assumir-ho, i el meu marit i jo en som uns. Jo potser en cas de plantejar-m'ho miraria de treure tots els pros habidos y por haber, pero el meu marit NO, i no vol que dir que a mi no hem costi tampoc, eh? pero es que t'entenc taaaaant!!! segueixo pensant que no es el mateix no tenir fills previs a tenir un geneticament teu, es fa com raro, extrany... per aixo penso que abans d'iniciar un proces aixi s'ha de tenir ben coll avall tots els pros i contras i estar ben segura del que vas a fer.
Si en el teu cas el teu marit esta convençut i tu encara no, dona't temps per pensar-t'ho be, ja no vindra d'un mes o dos, i un cop convençuda del que sigui endevant, pero amb ganes, força i positivisme.
Ja ens aniras explicant :-()-) :-()-)

BLAUCEL maca, paciencia.... no queda mes remei que paciencia... tot aixo crema molt, i ells la veritat que es mostren tan paxorros que a vegades els hi fotries un bolet per a veure si reaccionen, i la veritat es que tambe ho patiexen, penso que a diferent nivell, pero pateixen i porten per dins, i en algun moment doncs els hi surt, i es quan passa el que passa.
T'enviem molts petonets i estigues tranquil.la i confiada, ja veuras com tot s'arreglara :-()-) :-()-)

Jo sense novetats tampoc, s'hem va adelantar la regla dos dies, i una altre regla que suma i sigue... en res fare 4 anys de busqueda, 4!! que es diu aviat... I de mentres, la vida per els demes segueix.... com es logic, i algo tant natural com tenir fills, es va sumant al nostre voltant... una parella d'amics ens a anunciat que estan embarassats, que be!! quina il.lusio!! No m'ha molestat tant com fa uns mesos, pero... m'ha molestat una mica. Sera que començo a agafar altre cop les forces per seguir lluitant? No ho se, seguire observant-me a veure.

La resta totes be??? :-()-) :-()-)

Que acabeu de passar un bon cap de setmana totes!! :ok: :ok: :-()-) :-()-)
arwen81
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

EntradaAutor: arwen81 » dg. oct. 02, 2016 5:41 pm

Boniquetes, com esteu?
sempre que entro (que és poquet la veritat) vinc a "xafadejar" novetats.
Xantipa, Blaucel, Petitprincep, Luna.....i la resta de lluitadores, no puc fer més que enviar-vos un munt d'ànims boniques.
Us penso molt :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. oct. 02, 2016 9:21 pm

ARWEN!! Qué tal? Com va l'embaràs??

XANTIPA, és que realment és quelcom extrany... No sé. El Princepman em diu que ho he de veure com si adoptessim un infant, només que seria parit nostre i que el tindríem de bebé i no més grandet. Però em reca molt el fet de ja haver estat mare. I una decisió així ha d'estar molt meditada... I és que sé que no val la pena tornar a intentar-ho amb els meus òvuls, ja van 2 ICSI sense transferència i 2 aborts en 1 any. El cas és que crec que puc acceptar més la donació d'òvuls perque si que sería germà genètic de la peque... Però... Ens arrisquem amb els resultats del comet? Però ell diu que prefereix adopció d'embrions i no pas ovo, que sigui com sigui seria el seu fill. Ufff! Amb lo fàcil que es fotre un clau i lo difícil que és prenyar-se!!

ANJANA, sort per demà!!!

Anjana
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dt. jul. 26, 2016 3:19 pm

EntradaAutor: Anjana » dg. oct. 02, 2016 9:37 pm

Hola chicas,

He estado un poco desconectada pues he pasado un mal finde con migraña. Mañana tengo la beta pero estoy casi segura que será negativo, tengo síntomas premenstruales, incluida la maldita migraña, y supongo que será cuestión de horas que me venga la regla. Además el sábado no podía más y me hice un test que salió negativo, se que era el día 14 postpunción e igual era justo, pero por lo menos he podido compartir el "disgusto" con mi pareja ya que el lunes cuando el viene de trabajar yo me voy... Lo que aprovecharé el pinchazo para ver como tengo la vit. D después de tomar el tratamiento, a ver si subió lo suficiente, y si ha mejorado la homocisteina con el isovorin y el hidroxil. El tiroides este verano lo tenía controlado y supongo que seguirá igual pero no se si mirarmelo también pues tengo unos cambios de temperatura muy bruscos que supongo que son por la progesterona pero no vaya ser que esté comenzando con algo de hipertiroidismo... Ya mañana os cuento.

Lo que comentabais de la adopción de óvulos o embriones la verdad es que es algo muy complicado y pienso que más teniendo ya un hijo propio. A mi no me ha comentado nada mi gine pero voy para 42 años y no se las opciones que me quedan, supongo que pocas, y es algo que me cuesta mucho plantearme, no se que haría llegado el momento.

Bueno, mañana os cuento que pasa.

Petons
Anjana

EntradaAutor: Anjana » dl. oct. 03, 2016 1:30 pm

Bueno chicas, la beta ha sido negativa tal y como esperaba. Antes de tener el resultado me ha venido la regla, completamente puntual, así que mi gine me ha dicho de comenzar de nuevo mañana. Esta vez disminuiremos más el tratamiento...
La 1ª vez hice tratamiento standard con dosis habituales (letrozol, menopur, bemfola), 1 folículo, 0 ovocitos
En la 2ª FIV tomé las mismas pastillas pero redujimos los pinchazos a la mitad, solo menopur todos los días, 4 folículos, 2 ovocitos (solo se pincharon 2 folis que tenían el tamaño adecuado)
Esta vez mi tratamiento será: letrozol/12h diario + menopur 150/48h.
Tengo control el próximo lunes a ver que ha pasado y supongo que me vaya ajustando el tratamiento según mi respuesta. A ver si esta tercera hay más suerte.
Al hacerme la beta también me he hecho vit D, hormonas tiroideas y homocisteina tal y como os dije, a ver si consigo que esté todo como tiene que estar para esta vez aunque mucho me temo que la vitamina D este aún baja a pesar del tratamiento que seguí.
Os mantendré informadas.
Espero que vosotras estéis todas bien.

Petons
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. oct. 03, 2016 7:00 pm

Lo siento mucho ANJANA :-()-) espero que ésta tercera sea la definitiva

Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dl. oct. 03, 2016 8:27 pm

Hola boniques! Entro desde el mobil i el corrector fara de les seves...

ANAJANA ante todo, decirte que lo siento, todas sabemod que es pasar por uno o varios negativos ... solo queda recuperar fuerzas, ganas, ilusión y volver ello.

Queria igualmente preguntarte una cosa, qu no entiendo muy bien... has hechi ests transferencia sin saber tu niveles de tsh homocisteina i vitd? Son super importantes para una buena implantacion, y de meterte de cabeza a tercera fiv asegúrate de tener bie los tred valores y cuando esten perfectos sigues adelante, pq segun el valor no se baja semanas .... vaya opinión mia y que yo misma me aplico.

PETITPRINCEP potser hem fico on no hem demanen, pero... us heu plantejat donant d.esperma? Jo penso q els teus óvulos van bastant be, pero el problema de les divisions cel.lulars es mes factor masculi. Es una altre opcio i mes económica que ovo i adopcio...
Per la rests penso igual q tu. Tot canvia a una altre perspectiva en quan tens un fill genéricament teu. En fi... parleu be tot. Teniu temps per decidir.

ARWEN maca! M.en alegro de llegirte!! Tot be?
Pots passar mes sovint per aqui i explicar.nos cosetes! Que no ens menjem a ningu!! No ens hem menjat als gines...menys a tu!!

LUNA, ARYA, BLAUCEL tot be nenes??

Petonets princeses!!
Anjana

EntradaAutor: Anjana » dl. oct. 03, 2016 8:41 pm

Hola, entro desde el móvil así que no me liaré mucho que es complicado.
Muchas gracias por los ánimos, estoy bien y preparada para comenzar de nuevo mañana. Lo pasé peor en la primera FIV cuando el folículo estaba vacío.
En cuanto a las analíticas deciros que el tiroides está controlado desde febrero, mi última analítica a finales de junio estaba perfecta con TSH menor de 2, la he repetido más que nada porque esta semana he temido muchos cambios de temperatura que achaco a la progesterona pero por si acaso estoy comenzando con hipertiroididmo...
En cuanto a la homocisteina en febrero la tenía en límites normales pero para mi gine un poco alta y me cambió el complejo de ácido fólico que tomaba por isovorin e hidroxil que llevo tomando desde entonces así que imagino que estará bien, es para comprobarlo.
El déficit de vitamina D me lo trató el endocrino con hidroferol cada 15 días durante 3 meses, acabé en mayo y después vino el verano con lo cual algo habrá mejorado, pero me temo que no lo suficiente y si es así pues tomo algo más estos días...
En principio estaba todo "bajo control" pero ante el fallo de implantación (ya imaginaba que se confirmaría) preferí repetir haber como estaban aprovechando el pinchazo.

Petons
Anjana

EntradaAutor: Anjana » dt. oct. 04, 2016 6:06 pm

Bueno chicas, ya tengo parte de los resultados. El tiroides está bien, y la vitamina D sigue baja (15.5) pero no tanto como hace unos meses que estaba de 8.9. Ahora le he mandado un mail a mi gine a ver que opina para normalizarla, si es preciso más o menos rapidez pues si eso tomaría hidroferol de 0.26 o de 3mg según la rapidez, y si influye el hidroferol influye con el tratamiento de estimulación. Yo casi estoy por la labor de tomar la megadosis porque sería 1 ahora y otra en 15 días, antes de la transferencia, si es que hay esta vez, pues no tengo claro que dosis tan altas aunque sea de 0.26 se puedan tomar después.
En cuanto a la homocisteina aun no tengo el resultado pero vamos, siempre ha estado bien, en el límite alto, y lo trató porque ella prefería que estuviera más bajo así que no creo que haya empeorado. .

Ya os contaré. Muchas gracias por vuestros consejos.

Un saludo
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. oct. 04, 2016 10:12 pm

ANJANA hola bonita.
Mira la vit d minimo hay q estar en 30 (asi de memoria ) y en el embarazo no se puede tomar. Durante el tratamiento no hay problema. Y las dosis que te tomes no creo q hagan mal ya sean mas o menos concentrada mas bien es como asimila y almacena tu cuerpo esa dosis. Yo tarde mas de un año en conseguir subirla. Yo queria tenerla lo mas alta posible para después poder pincharme heparina tranquila.
La tsh no se en cuanto la tienes pero lo ideal son 2 o menos. Siendo limite 2.5 para hacer transfer.
Y la homocisteina para transfer se necesita menos de 8, aunque los medicos digan que hasta 15 está bien, pero eso es para temas de sangre y coagulaciones y demás, para fertilidad tope 8. Yo las ultimas veces la mantuve en 8 como buenamente pude porque la tenia en 9 la primera vez.

Yo de ti dejaria este ciclo y subiria la vit d y me aseguraria de tener la homocisteina. Y ya en la siguiente regla si todo está bien haceis ciclo. Q son 28 dias de mas?

Nenes com esteu totes?? Jo crec q poc a poc vaig tornant a tenir ganes, força i il.lusio, ....pero.... poc a poc....

Petons!!
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dt. oct. 04, 2016 10:59 pm

Hola guapas,
Anjana, siento ese negativo y mira pensaba que me darías una sorpresa. Pero te veo con ganas y eso es bueno, aunque no se si te precipitas, no sería mejor que lo tuvieras todo controlado?
Blaucel, me sabe muy mal que tengas problemas de pareja, se hace todo más complicado. Espero que sólo sea un bache. Ánimos guapa.
Petitprincep, es difícil aceptar la adopción de embriones , es una elección personal.
Xantipa, poquito a poquito encontrando esa ilusión, pero creo que nunca la has perdido, lo que ocurre que con todo lo que nos pasa nos ponemos muros de protección.
Arya guapa! Entra y dinos como estas y cuando tengas al peque también. Se te hecha de menos.
Por mi parte, no se que deciros . Me ha afectado la visita con el médico. Por un lado, pienso que es lo que me toca, por otro lado no me hago a la idea y vas haciendo planes contando en volver hacer otro tratamiento. Cambiar de médico, pero sería la primera vez con esa,nueva clínica y no creo que la 1a funcione, y ya fui a varias y sólo sirve para quedarme sin dinero.
Un abrazo
Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dc. oct. 05, 2016 11:12 am

Bon dia noies!

Anjana, primer de tot sento moltíssim que la beta fos negativa. És un procés molt dur. De totes maneres veig que ja tens ganes de tornar a començar, així que molta força i endavant! Que aquesta ha de ser la definitiva.

Blaucel, espero que amb el teu home ho pugueu anar parlant i solucionant i que a poc a poc tot torni al seu lloc. Ànims!

PetitPrincep, suposo que tenint-ne un de propi ha de ser més difícil plantejar-se una adopció d’embrions. Dóna’t el teu temps i potser més endavant ho veus d’una altra manera, però crec que és important que el teu home estigui convençut, sempre he tingut la sensació que a ells els costa més acceptar-ho. Ja ens aniràs explicant.

Arwen, veig que al teu petit arcoiris ja no li queden gaires mesos per ser aquí! Com portes l’embaràs?

Xantipa, m’alegra veure que a poc a poc vas recuperant les forces i la il·lusió! Que continuï així!

Luna, tot això és molt dur. Una abraçada ben forta i molts ànims :-()-)

Jo ahir vaig anar a control d’endometri i tot ha anat super ràpid! Estava esperant que vingués la doctora i de sobte obre la porta i sense dir ni hola, em diu “com et va el dissabte per fer transfer?”. I jo flipant! Si no m’havia ni mirat! I es veu que hi ha moltes probabilitats que el dissabte hi hagi un embrionet fresc! I a sobre m’ha dit que la donant és idèntica a mi, que quan la va veure va pensar que m’havia d’aconseguir un embrió d’ella si o si hehehe I clar, la doctora estava contenta que potser aquest cop també serà fresc! Llavors va fer-me eco per assegurar-se que tot estava ok, i sí, endometri trilaminar i perfecte per fer de niu. O sigui que vaig sortir d’allà a la 1 i a les 4 ja començava amb la progesterona! I el dissabte transfer! Ara a veure si hi ha sort i aconsegueixo aquest embrionet fresc!

La veritat és que estic molt i molt contenta amb aquesta doctora. Encara que la clínica sigui gran, sé que no sóc un número més per ella i que intenta fer l’impossible per que tingui el meu final feliç. A veure si aquesta vegada ho aconseguim!

Una abraçada a totes!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Anjana

EntradaAutor: Anjana » dc. oct. 05, 2016 11:35 am

Hola,

Al final sigo con el ciclo, me contestó mi gine y hoy inicio vitamina D, de momento 50000ui/semana, y después, si consigo embarazo, pasaremos a un mantenimiento de 2200/día que es lo que se puede en el embarazo.
Lo de dejar este ciclo es una opción pero después nos iríamos seguramente hasta dentro de 2-3 meses hasta comprobar que se ha regularizado. Además mi gine es partidaria de hacerlo seguido para "aprovechar" la estimulación previa.
Con la dosis que me ha dado supongo que subiré, la vez anterior es que tomé mucho menos, yo creo que el endocrino se quedó un poco corto y más teniendo en cuenta que yo me pongo poco al sol, y lo hago con protección alta pues soy muy blanca y tengo antecedentes familiares de melanoma. Xantipa, ¿que raro que tardaras un año en subirla, no? ¿Había alguna causa asociada como puede ser la malabsorción o simplemente era el déficit? Espero no tardar yo tanto.
En cuanto a la TSH la tengo menor de 2 desde febrero (justo el mes que me quedé espontáneamente aunque fuera un bioquímico). La homocisteina aún no la se pero mi gine tampoco le ha dado mucha importancia que la repitiera (fue cosa mía) a pesar de que ella fue la que decidió el cambio de ácido fólico al principio porque estaba alta para su gusto...
Ayer empecé con los pinchazos que esta vez son cada 48h, y con el letrozol diario... a ver si hay suerte esta vez.

Arya, me alegro mucho de que hayas encontrado la donante perfecta y que tengas transfer el sábado, espero que todo vaya muy bien, ya nos contarás.

Blaucel, espero que se hayan solucionado los problemas de pareja.

Al resto, espero que estéis bien. Yo llevo poco en este mundo de la reproducción pero una vez que estás dentro se ve lo difícil que es todo y lo duro que es psicológicamente.

Mucho ánimo a todas. Petons
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. oct. 06, 2016 9:59 pm

ARYA qué bé!! Dissabte ja!! Esperem que aquest embrionet fresc s'hi quedi!! Molta força!!!

ANJANA, a ver si conseguís subir la mbitamina D, para que esta vez sea que si!!

LUNA, como estás? Más animada?

XANTIPA, es nega en rotund a una donació d'esperma... Igual que a la ovo. Que si a l'adopció d'embrions, que a mi és la que més dubtes em genera... Avui li he proposat fer una tercera ICSI en uns mesos... Decidir si fer natural o amb estimulació...

I segurament obriré nou fil, però alguna pren o ha pres DHEA? A finals de mes vaig a Andorra, i havia pensat de comprar-ne. El meu gine no era gaire partidari, que no estan demostrats els efectes, però ja és que no vull pensar que no he fet tot el que estava al meu abast...

Anjana

EntradaAutor: Anjana » dv. oct. 07, 2016 6:06 pm

Hola chicas,

Qué tal?
Arya, transfer mañana >.-<: espero que vaya muy bien
Petit Princep, no te puedo decir nada sobre DHEA, ni lo tomo ni lo tomé, y tampoco lo tengo muy claro... En cuanto al tema de la adopción lo puedes pensar tranquilamente y mientras plantearte la 3ª ICSI como dices, yo no lo veo nada descabellado.
Las demás, ¿todo bien?

Por mi parte ya tengo el resultado de la homocisteína y está en 6.6 así que estoy muy contenta, el isovorin y el hidroxil hicieron su efecto pese a lo mal que tolero el hidroxil. Ya solo me queda subir la vitamina D que con la dosis que tomo creo que suba y por lo menos se acerque al valor aconsejado. El lunes tengo control ecográfico, ya os contaré a ver que me dice la gine.

Petons
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dv. oct. 07, 2016 9:09 pm

Hola boniques!!

Entro desde el mobil i el corrector fara el que vulgui, aixi que ho sento... tindreu que interpretar :)

ARYA!!! Pels de punta quan et llegia!!! Aaai deu meu, desde ja pinta super be!! Donant perfecte, endometri trilaminar, tot a anat super rapid! Hem temo que en breu et despediras del grupet.
Que vagu molt i molt be la transfer!! Explica.ns els detalls quan puguis. SORT!!!!@

PETITPRINCEP es molt personal, i ademes de parella, pero... es raro no acceptar ovo o donant esperma i si adopcio embris.... en fi. Aqui cadascu pensem diferent i tothom tenim els nostres arguments.
Hem sembla tambe bona ides mirar de fer la ultima. I el que et plantejes tambe m.ho plantejo jo... cicle natural 100% o li dono empemta amb medicacio???

ANJANA me alegro qque este bien el valor!!! Ahor la vit d y a por todas! !!

Aaah PETITPRINCEP que m.oblidava. jo dhea vaig pendre en aquesta ultima i la anterior i a mi no m.ha fet res... es mes, l.altre dia pensava si torna a comprar o no i passo.... jo prenia 50mg al dia. La vaig comprar per internet.

Petons a totes maques!!!! Bon cap de setmana! !!
luna73
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dv. oct. 07, 2016 10:16 pm

Anjana, venga así positiva.
Petitprincep, venga a por ese último intento y prueba,todo lo que quieras pero sin agobiarte. Y referente a ovo o adopción, creo que es mejor Ovo, yo no lo hice por una razón económica,pero ahora,veo que es más económica, si lo hubiese hecho tendría más embriones. Se que suena feo hablar de dinero pero cada vez lo veo más negocio.
Arya, mucha,mucha energía positiva. De corazón espero que se te enganche y no te suelte.
Besos a todas
Arya82
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dg. oct. 09, 2016 9:02 am

Transfer feta! Ahir tot va anar molt bé i al final vam aconseguir l’embrió fresc! És un bon embrió, un blasto 4AB, però el doctor va dir que el millor és que la donant és una molt bona donant, de fertilitat provada. Sé que a RA 2+2 no són sempre 4, però de moment les possibilitats hi són. Així que estic aprofitant el cap de setmana per fer vida tranquil•la a veure si aquest petit s’enganxa i es queda com a mínim tota la meva vida! <:-<

I beta el dia 18!

Petons a totes i que acabeu de gaudir del cap de semana.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::