FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Undostres
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undostres » dj. set. 29, 2016 9:41 pm

Sacamo la biopsia es un momentet i no els hi fa mal! I ja veuràs com els resultats son positius!! Que vagi molt be!!

Annahelo quines ganes d'estar amb la mateixa situació que tu!! Ha de ser tan maco!!! Saber la teva historia, ajuda a portar-ho millor! Ho aconseguirem !!!! Ja estàs a la recta final!!!

Hashi jo tambè hem paso el dia enganxada al telèfon!!! Quines ganes de que arribi el dia de la transferencia!! Jajajajaja
SACAMO
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dj. set. 29, 2016 10:04 pm

Holaaa!! Gràcies per el vostre suport. Espero que marxi bè i puguin congelar molts bixitos guapoooos!! ..::·· Ja us explicaré a veure que tal tot.
Annahelo
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dt. març 22, 2016 5:06 pm

EntradaAutor: Annahelo » dl. oct. 03, 2016 8:20 am

Bon dia nenes!!!
Sacamo que tal la biopsia?? quant aneu a pels resultats?
SACAMO

EntradaAutor: SACAMO » dl. oct. 03, 2016 4:18 pm

Holaaa Annahelo!! Molt bé!! Tenim el 26 androleg per veure que tal. Vaig trucar a laboratori i hem van dir que no podian dir res pero que no hem preocupes que semblaba que si que s'havia pogut congelar i que hem quedes tranquila. Sembla que no anat malament pero hem de esperar visita. Gràcies per preguntar. Y tú com et trobes?? Quina ilusió que es noti la panxulina!!
Com va lo vostre a la resta?? Tenim Ja nova trucada alguna de per qui del fórum??
Natalia com va el repòs??
Marci
:: granota
Entrades: 202
Membre des de: dv. març 27, 2015 2:53 pm

EntradaAutor: Marci » dt. oct. 04, 2016 11:44 am

Bon dia precioses meves!

SACAMO, que bé !!! Si t'han dit que estiguis tranquila.... doncs ja saps tranquilitat bonica!segur que el dia 26 us donaran bones noticies!!!

Cmatamorosb, eiiii que demà tens visita!!!!!!! Vinga guapa nova rondaaaaaa ,segurement ens trobarem algún dia per sant pau/puigvert, jo tinc visíta el dia 10 per començar preparar el endometri per la transfer de congelats.

Annahelo, luamanresa, Natàlia, com van aquestes panxulines?

A totes les noies que esteu esperan la trucada espero que us truquin molt aviatttt!!!!!
hem d'omplir el soc petit de ++++++++++++

Una abraçada boniques.
Annahelo
Entrades: 98
Membre des de: dt. març 22, 2016 5:06 pm

EntradaAutor: Annahelo » dt. oct. 04, 2016 3:41 pm

Hola nenes!!!

Sacamo segur que va genial, nosaltre pensabem que no podriem i després mira, tot genial i perfecte, així que tranquil·la :-()-)

Marci wapiiii que dintre de res ja tens la visita i estas "manos a la obra" un altre cop!!!! >.-<: >.-<:

Com va l'espera de les trucades??!?!?? en res ja les teniuuuuuu

Jo avui he anat a fer-me una eco (27 setmanes) i la Lia esta feta una doneta, ja pesa quasi un quilo i fa 33 cm, diuen que va genial per les setmanes que estem, que tot va perfecte!!! :-)(-:
Natàlia GP
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dj. ago. 28, 2014 2:55 pm

EntradaAutor: Natàlia GP » dc. oct. 05, 2016 11:13 am

Bon dia nenes!!!!!

SACAMO!!!! Molts ànims!!! Un gran pas fet i segur que anirà bé!!!!!

CMATAMOROSB com ha anat la visita????? Diga'ns alguna coseta quan puguis!!! : )

MARCI, dilluns ja t'encamines cap al gran pas!!!! Per fiiiii!!!! Estarem amb tu!!!

ANNAHELO! Woooow nena!!!! Què ràpid passen les setmanes!!!!! Ojalà puguéssim veure/posar fotos en aquest fòrum! I així podríem veure la teva panxotaaaaa bonica!!!!!

Nenes com va el tema trucades i llistes d'esperes? Sabeu algo o què?

MODO EGO: Segueixo en repòs relatiu i dies en absolut. Al Sant Pau a la setmana del 17 hem faran amniocentesis i a la següent un cerclatge del cèrvix, per evitar l'avort espontani. I fins al final, m'hauré de posar unitats 6 Progefik/Utrogestan (Progesterona) al dia, les mateixes dòsis que et fan posar abans de les transferències.

Un petonàs precioses!!!!!! Els ànims cap amunt! Tard o d'hora ho aconseguirem!
VISITEU El Petit Bernat, una web dedicada al Dèficit de Piruvat Quinasa. És una malatia rara i minoritària, que el nostre fill Bernat la pateix de la manera més greu. Amb la web volem explicar la malaltia i donar-la a conèixer. Moltes gràcies als donants de sang, perquè salven la vida del meu fill cada 2/3 setmanes.
També estem a Facebook i a Twitter.
cmatamorosb
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dc. oct. 05, 2016 2:07 pm

Hola boniques,entro ràpid desdel movil,pero us volia explicar com anat la visita,he sortit enrabiada!Avui m'ha tocat la Dra.Peón i ara resulta que encara no puc començar perque vol actualitzar l'expedient i vol fer analitica quan em vingui la regla i desprès eco. Però que no es sap quan em faran eco, perque les famoses llistes estan tancades,així q ara tinc que anar trucant i a veure quan em donen. M'ha dit q segurament començarem amb la IA al gener,jo tinc l'esperança poder-la fer al desembre...però tal com va totttttt. Estic decebuda,enrabiada i farta d'esperar!!!!I jo em pregunto,no m'ho podien fet abans l'analitica i la eco??
Ja entro en un altre moment i personalitzo,necessitava desfogar-me
Hashi
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dc. oct. 05, 2016 2:40 pm

Bon tarda reines!

Ja veus Undostres això és un “sin vivir” :-o00m

Sacamo a veure si passa ben ràpid l’espera fins el 26 i us confirmen les bones noticies bonica :ok:

Ole ole! Quina ilu Annahelo veure com va creixent tan bé i saludable la peque a la panxolina :love: :-())

Natalia m’alegro molt que, dincs les complicacions d’haver de fer repós i seguiment més exhaustiu, vagi avançant tot bé. Ets una campiona! :ok:

Ostres cmatamorosb, com ve dius ja et podien haver demanat analítica amb anterioritat per tenir resultats de cara a la visita i haver-te fet l’eco!! Quines ganes de marejar i fer més llarga l’espera. Entenc perfectament aquesta sensació de sortir decebuda al pensar que faràs una avançada i al sortir et trobes que s’afegeix un tros més de camí a recorrer pel mig… Molts ànims bonica! Enrabiat tot el que faci falta, que no és bo desar-ho, i després amunt a seguir amb forces! :-()-)

Com no veia cap comentari de tema trucades, avui al matí he tornat a trucar. La noia que m’atés avui era una mica més seca i no he pogut treure més info que la que ens va donar la Undostres, que van per principis de juny i que cada setmana van fent trucades, que ja quedava poc... sembla que s’ha estancat una mica el tema :ufs:

Una abraçada ben forta a totes!! :b-)))
Imatge
Natàlia GP

EntradaAutor: Natàlia GP » dc. oct. 05, 2016 2:45 pm

Hola CMATAMOROSB!!!!
Joder!!!! Vaja pebrots!!!! A veure, que vulguin fer una nova analítica i eco abans de tornar a començar, vale comprensible.
Tot i que jo ja amb això, també hem quedaria fotuda perquè una vol començar ja. També ho podrien haver dit abans, perquè una es fa a la idea i et quedes xof.
Sap greu el rotllo aquest d'anar trucant com una desesperada per aconseguir visita. Jo ho he passat varies vegades, i fot dels nervis. Molts ànims i espero que puguis fer l'eco aviat i que ja puguis començar molt més aviat del previst.
Hem sap greu tot plegat i et comprenc.
Un petonet reina!!!!! Vingaaaaa nena!!!!
VISITEU El Petit Bernat, una web dedicada al Dèficit de Piruvat Quinasa. És una malatia rara i minoritària, que el nostre fill Bernat la pateix de la manera més greu. Amb la web volem explicar la malaltia i donar-la a conèixer. Moltes gràcies als donants de sang, perquè salven la vida del meu fill cada 2/3 setmanes.
Undostres
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

EntradaAutor: Undostres » dc. oct. 05, 2016 4:28 pm

Hola noies!! Entro molt ràpid ja que sóc a l'extranger! Just ahir quan sortia cap a l'aeroport vaig rebre la trucada!!! Tinc cita el 24 de novembre!! Per lo vist jo era l'última del juny, així que ja han de trucar a les del juliol!!!!! Una abraçada a totes!!!
Natàlia GP

EntradaAutor: Natàlia GP » dc. oct. 05, 2016 5:39 pm

:b-))) UNDOSTRES!!!!! Nenaaaaa 24 de novembre!!!! Per fiiiiii tenim data!!!!!
Què guai!!!!!! Estic obrint la botella de "cava virtual"!!!!! :miko: :ok:
SACAMO

EntradaAutor: SACAMO » dc. oct. 05, 2016 6:49 pm

Holaaa noies!!
Gràcies a totes per els ànims!!!
Natalia reina, paciència poc a poc pasa el tiemps i tindràs la recompensa als teus braços i s'oblidarà tot el que has pasar. Ets una campiona.
Cmatamorob, si que dona rabia sembla que no acabi mai pero tot arriba. A veure si te donen visita lo més aviat possible.
Undostres >.-<: >.-<: Quina noticia més bona. M' alegro per la teva trucada.
Anhelo, uauuu això Ja está chupat!!
Marci, gràcies guapa!! Vinga aviat et toca.
Modo ego: Ens va trucar el androleg i han congelat la mostra. >.-<: Sembla que paseta a paseta van surtint les cosetes. Ara a esperar trucada. Espero que en un mes ens truquin que nosaltres estem d' agost.
Petonts per totes. També a les que no he nombrat:Luamanresa, Hashi,Patimpatum,Undomiel,...
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dc. oct. 05, 2016 8:49 pm

Hola guapes. Molts petons a totes!
Undostres enhorabona per la trucada i moltes gràcies per la informació! Si van a aquest ritme em queden 9-10 mesos jaja.
Sacamo molta sort preciosa.
Una abraçada guapes!
Marci

EntradaAutor: Marci » dj. oct. 06, 2016 12:07 pm

Bon dia guapes!

Cmatamorosb,ostres quina me...., et podien haver avisat abans i aprofitar el temps d'espera per fer anal.litica i eco, en fi...... paciencia guapa,esperem que abans de finalitzar l'any puguis començar tractament.ànims guapa!

Undostres,yupiiiiiiii !!!!!!!!aixó jas'acosta!!!!

Sacamo, vingaaaaa guapa falta molt poquet pel 26!!!!!

Natàlia, mi rubia!! Ja t vaig dir x watssap, tot anirà bé et teu cigronet/a es un campió. Ànims bonica!

Noies una abraçada a totes!!!!
Reflunola
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » dv. oct. 07, 2016 7:24 am

Guay llavorns hem queden uns tres mesos per la trucada... Cap al gener... Any nou... Projectes nous... En sembla be jejejjejeeje
Hashi
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dv. oct. 07, 2016 7:40 am

Bon dia maques :***:

Quantes bones noticies >.-<:
>.-<: :b-))) quin subidon Undostres al llegir-te, un gran pas tenir data!!
Sacamo m'alegro molt per la trucada de l'androleg, un xut extra d'esperança ;-)))
Natalia em sembla que amb una ampolla de "cava virtual" farem curt, així que en vaig obrint una altra : lasito : jijiji

Mode ego: Això vol dir que estic a puntet de rebre la trucada i que és possible que em donin hora per desembre, nervis a flor de pell! :p-)

Undomiel, Reflunola molts ànims amb els mesos que queden per la trucada, tan de bo facin un gran sprint i es redueixin :ok: :ok:

Una abraçada lluitadores! :-()-)
Imatge
Natàlia GP

EntradaAutor: Natàlia GP » dg. oct. 09, 2016 5:40 pm

MARCIIIIIIIIIIII que vagi molt bé la visita de demà! Per fiiiii!!! Espero que tot plegat sigui un tema àgil i et fagin la transfer en breu!
Vingaaaaaaaaa!!!!! La super lluitadora de Girona!!!! Per fiiiiii ja ho tenim!!!
Marci

EntradaAutor: Marci » dl. oct. 10, 2016 3:19 pm

Bona tarda noies!
Avui hem tingut la visita us faig un.petit resum, eldia 21del.cicle m'haig de punxar decapeptyl x frenar els ovaris,
Començare la medicació (parches evopad) quan.em vingui la regla de novembre, el dia24 de novembre tenim visita(p39) i si tot va bé el dia 1 o 2 de desembre farem la transferencia dels meus glassonets!

Annahelo,guapissima27 setmanetes uuoooooo com passa el temps...... laLia esta feta una doneta jajaja.

Natàlia,moltes gràcies guapa!

Noies perdo x no personalizar estic amb el mobil.
Una super abraçada!
cmatamorosb
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dl. oct. 10, 2016 5:39 pm

Bona tarda, no personalitzo, perque feia dies que no entrava i vaig un poquet perduda, però que guay a les que ja us han trucat per a començar... O les que ja esteu a punt de començar tractament, jo encara estic a l'espera d'aconsseguir visita. Vaig trucar divendres, però encara tenen les llistes de desembre tancades i la xica que em va atendre va ser molt desagradable...com si a mi m'agrades tenir que trucar per a demanar visita, i tenir que sortir de reunions expressament per poder fer la trucada, però bé....intento no pensar-hi, perquè aquesta espera m'esta causant ansietat, i m'estic començant a plantejar si val la pena aquest patiment.

Una abraçada a totes.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::