FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Hashi
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Hashi » dl. nov. 07, 2016 9:03 am

Bon dia boniques!

Quin fred aquest matí al sortir de casa :menjadonuts:
Ara fa uns dies que no entrava per aquí, com va tot noies?

Ostres laiatous quin baixón nena... Molts ànims guapa! Intenta gaudir al màxim de les festes i agafar forces i energia positiva per gener :-()-)

Nita1704 que guai! Ja t’ha arribat la regla per començar??

Natàlia GP hi tant reina! Els ànims des de la trucada han pujat i no penso tornar a deixar-los baixar, quan es porta tant temps esperant aquest moment, tot es viu amb més intensitat :love: Ostres, quin ensurt! Però com diu “no hay mal que por bien no venga”, van poder avançar l’amniocentesis i confirmar la gran alegria que tot està bé i que portes una petitona, enhorabona bonica!!! >.-<: :cnena: Ara a descansar i deixar-te mimar molt :-())

Patata yuhu!! :b-))) Que requetebé, quina il•lusió guapíssima!!!! Ho heu aconseguit!! Ara a gaudir molt d’aquesta bona noticia :-()) :p-) :pandi: :mu::

Annahelo que bonic lo del diari del procés per tenir el record, jo sóc molt detallista i també tinc en ment fer-ne un :love: Quina ilu!! Ja queda molt poquet per veure la carona de la Lia i tenir-la als braços :o_o-o:

Sacamo que bé!! Quina gran noticia, un gran regiment de soldadets jijiji ..::·· ..::·· ..::·· >.-<:

Cmatamorosb amunt els ànims i que els entrebancs que ens trobem pel camí no facin minvar l’energia i il•lusió per aconseguir el nostre somni. Una abraçada reconfortant i molta força per l’espera! :-()-)

Marci, quina impressió! El decapeptyl és una de les injeccions que ens hem de posar? Encara no estic familiaritzada amb la medicació...

Que tingueu molt bon inici de setmana. Una abraçada a totes!! :***:
Imatge
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dl. nov. 07, 2016 10:06 am

Patata moltes felicitats!!!!!!! Quina il•lusio!!! Gaudeix i cuida't molt!!!!
Annahelo
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: dt. març 22, 2016 5:06 pm

EntradaAutor: Annahelo » dl. nov. 07, 2016 3:47 pm

Hola noies!!!!!

Com esteu totes???!?!?

entro un moment rápid per fecilitar a Patata, pero tmb vull dir que anem en conte, que el ovitrelle triguem una mica en netejar-ho del cos i es el únic medicament que pot donar un "falso-positivo" per aixó diuen de fer la prova del TE uns 18 dies després de la medicació. Aixó no vol dir Patata que no sigui positiu, pero vull avisar perque a vegades pot pasar i el pal es mes dur :-o00m

La restam com anem amb les próximes visites, nervioses???? jo estaba atacada, no veia el moment de que arribes el dia jajaja.

Sacamo veus com n'hi han molts bitxes?!?!?! jajajaja ara a els cuidan per tindre molta força pel dia que et toqui >.-<: >.-<: ..::·· ..::·· ..::··

Jo divendres ja porten l'habitació de la Lia i dessitjant veure que tal queda!!!! i començar a ordenar coses, que tinc la casa de caixes........
SACAMO
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dl. nov. 07, 2016 4:19 pm

Quina emoció Annahelo!!! Veure l'habitació de Lia ja tot posat i pensar que et queda molt poquet per veure a la teva princessa.
Patata
Entrades: 51
Membre des de: dg. ago. 23, 2015 6:54 pm

EntradaAutor: Patata » dl. nov. 07, 2016 6:10 pm

Gracies guapes!!!!
Si Annahelo, tens rao.. es triga 10 dies en eliminarlo segons l enfermera.. pero no ja fa forç mes q me vig punxar. Ella ens va dir que podiem fer la prova a partir de dilluns, aixi q nomes m he avançat un día :love: i que ens recomanava uns 18 dies per que aixi si baixava la warry no ens enduriem doble disgust (test negatiu i despres warry).
Lluitan des de el 2013, aixo si.. cada vegada mes aprop del final feliç :p-)
Natàlia GP
Entrades: 258
Membre des de: dj. ago. 28, 2014 2:55 pm

EntradaAutor: Natàlia GP » dt. nov. 08, 2016 9:14 am

PATATAAAAAA tiaaaaaaaa!!!!! Felicitats!!!!
Que si que siiiii!!!! El campió es queda aquí!!!!! Subidoooooooooon!!!!!
osti nena!!!! Què guaiiiii!!!!
Aiiiiiiix què bé!!!! Quan has de tornar al Sant Pau per fer ECO?

Eiiiii que ara et segueix la "guerrera de Girona"!!!! Marciiiiii !!!!!

Nenes!!!! Aquí tard o d'hora s'aconsegueix!
Res ens pot parar!!!

Moltes gràcies a totes pel vostre suport!
Aaaaaaah i fa poquet hem van fer una entrevista a La Vanguardia.
http://www.lavanguardia.com/vida/201610 ... esday.html
VISITEU El Petit Bernat, una web dedicada al Dèficit de Piruvat Quinasa. És una malatia rara i minoritària, que el nostre fill Bernat la pateix de la manera més greu. Amb la web volem explicar la malaltia i donar-la a conèixer. Moltes gràcies als donants de sang, perquè salven la vida del meu fill cada 2/3 setmanes.
També estem a Facebook i a Twitter.
Patata

EntradaAutor: Patata » dt. nov. 08, 2016 9:34 am

Siiii!!! Molt positivisme i anims per totes.. :-()-)
El dia 29 tinc l'eco de confirmació, ara a no pensar gaire, que passin els dies i tot vagi genial.
Tu com et trobes Natalia?
Les demes be?
Annahelo.. segur que queda preciosa la habitació de la Lia
:oset:
Annahelo
Entrades: 98
Membre des de: dt. març 22, 2016 5:06 pm

EntradaAutor: Annahelo » dt. nov. 08, 2016 5:28 pm

que be Patata, ara que et mimin molt i a fer bondat!!!!! :-()-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
il.lusionada
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. abr. 26, 2016 10:20 am

EntradaAutor: il.lusionada » dv. nov. 11, 2016 10:17 am

Bon dia noies!!!! Fa molt de temps que no entraba al forum. Abans de res moltes felicitats als positius! m'haig de tornar a posar al dia amb totes vosaltres. L'ultima vegada k vaig entrar us explicava k m'havien de treure un polip i un mioma. Doncs bé desde el juliol k estic neta, i dimecres vaig començar amb la medicació, avui e tingut visita i torno dilluns. Les meves possibilitats son baixes, fa uns 15 dies el doctor pares em va dir k tenia menopausia precoz.
Pero ho hem d'intentar!! avui m'han vist 3 ovuls a l'ovari esquerra, l'altre no te res. Ara em toca ser positiva i creuar dits. Noies aquest es un cami molt llarg, jo porto casi 9 anys buscant un positiu!! Aquesta será la meva 3era FIV (vaig fer 2 fiv ovodonacio per privada).
Ara mi poso al dia amb vosaltres! una abraçada
Natàlia GP
Entrades: 258
Membre des de: dj. ago. 28, 2014 2:55 pm

EntradaAutor: Natàlia GP » dg. nov. 13, 2016 7:50 am

Bon dia noies!!!!
PATATA com et trobes? Ja tens primers símptomes? : ) El dia 29 serà un dia meravellós! Segueix fent bondat, res d'agafar pesos, fer feienes de la casa, forçar-te, peus calents, progesterona, àcid fòlic i lo més important SER FELIÇ!

ANNAHELO, nenaaaaaa tic TAC tic TAC!!!! Que ja falta menys per veure-la!!!!

MARCI, la setmana que ve no l'altre! Per fiiiiii mare meva!!!!

IL·LUSIONADA! M'alegra veure't per aquí!
Desitjo de tot cor que vagi molt bé el tractament. Molts ànims preciosa!!! Ets una campiona!!!!

Bé, i jo ja vaig per la meitat del camí... Tinc controls sovint... Cada setmana que passa és un miracle. Sempre amb la por, per culpa de l'incompatiblitat cervical.
VISITEU El Petit Bernat, una web dedicada al Dèficit de Piruvat Quinasa. És una malatia rara i minoritària, que el nostre fill Bernat la pateix de la manera més greu. Amb la web volem explicar la malaltia i donar-la a conèixer. Moltes gràcies als donants de sang, perquè salven la vida del meu fill cada 2/3 setmanes.
També estem a Facebook i a Twitter.
cmatamorosb
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dl. nov. 14, 2016 5:54 pm

Bona tarde boniques, estic desconectada totalment. Desprès de 3 IA's seguides amb negatiu i de l'última visita on hem van dir que volien actualitzar informe amb les corresponents proves i que fins gener no fariem la següent IA, vaig decidir desconectar i intentar disfrutar de la vida.
El divendres per fi van obrir les llistes de desembre, així que tinc eco i visita el 19 de desembre, així que a esperar i a seguir disfrutant. I a esperar que el 2017, sigui el meu any.

Estic una mica perduda, però PATATA MOLTES FELICITATS!!!!!! i NATALIA MOLTA FORÇA, tot anirà super bé, tens una supercampiona dintre.

Una abraçada.
Luna16
Entrades: 11
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 8:34 pm

EntradaAutor: Luna16 » dl. nov. 14, 2016 6:46 pm

Hola a totes tinc que posarme al dia soc nova just vaig començar primera visita a Sant Pau aquesta setmana i tinc molts dubtes... explico la meva historia que es dura com la de vosaltres, tot va començar fa quasi 4 anys vam iniciar la busqueda i no hi havia sort al any i mig van trobar un mioma que vaig operar entre trompa i trompa la recuperacio va ser durilla i la menstruació no apareixia a causa dels anticonceptius que vaig pendre per l'operaciò i per mi mateixa vaig sospitar que era SOP, es va confirmar...durant l'any seguent vaig tenir menstruacions irregulars de 60 dies i un dia just 3 messos avans de la visita a fertilitat despres de 1any d'espera despres de la derivació vaig decidir fer un cicle de omifin+ovitrelle no podia estar mes contenta vaig quedar a la 1era. Ja pensava que no necesitaria aquesta ajuda pero als 4 messos vaig interrompre el meu embaràs perque el meu fill tenia una enfermetat genética. I ens van fer estudis va ser molt molt durillo el part pero vaig remontar ara fa 1 any vaig quedar embaraçada i amb moltes moltes ganes de tornar...
Ens van derivar a Sant Pau per fer FIV DGP perque som portadors i tic hora per eco+visita al desmbre i el meu home al març 1era visita Puigvert, ens van dir 18 mesos de llista d'espera pero no se quan començan a contar estic molt desilusionada perque pensava que ja començava i el proces es molt llarg jo tinc 34 anys i el meu marit 37 anys. Fins que no tenen les proves no comença la llista????
Luna16

EntradaAutor: Luna16 » dl. nov. 14, 2016 6:51 pm

Una altre pregunta si fos per privat quina clinica us fa el pes jo nomes tinc fe en Sant Pau tinc varies conegudes que els hi va funcionar pero tinc molt desgaste emocional i no puc esperar sense fer res per intentar un positiu que vaig tenir tant aprop...
11.15 Embaraç
03.16 Avort 17 w
04.17 FIV+DGP Fecunmed 4 blastos
05.17 1 dels 4 Ok
06.17 Transfe
07.17 Beta -
04.18 FIV+ DGP 0 blastos
10.18 FIV+DGP acumular
02.19 FIV+DGP 3 solo 1 sa
05.19 Transfe
06.19 Beta +
02.20 Sano
04.22 FIV+DGP 2 blasto
07.22 1 sa
10.22 Transfe
11.22 Beta -
01.23 Embarazo nat
03.23 Biopsia fallida
04.23 Amniocentesis
Marci
Entrades: 202
Membre des de: dv. març 27, 2015 2:53 pm

EntradaAutor: Marci » dl. nov. 14, 2016 8:44 pm

Hola precioses!

Cmatamorosb,xfiii teniu hora per la visita oleole y ole!!! Vingaaa guapa ànims!!!

Natàlia, aquesta princeseta es una campiona, tu estas milor? Segur que tens una panxulina molt.bonica!!! Vingaaa rubiaaaa queda molt poquet per arribar a la meta.

Luna, benvinguda guapa! Jo tmbsoc portadora d una malaltia genética, nosaltrs tmb varem tenir que interrompre dos embarasos a les 15 setmanes pk ls meves petites venien amb la malaltia genética es molt dur, en els dos casos vaig estar més de 24hores de part .
Ànims guapa a sant pau et cuidaran super bé, quan tens pròxima visita??
Marci

EntradaAutor: Marci » dl. nov. 14, 2016 8:57 pm

Noiesss avui he començat (parches evopad) per preparar l' uter x laxtransferencia de congelats el.dia 24 tenim visita de control.
Luna16

EntradaAutor: Luna16 » dl. nov. 14, 2016 9:13 pm

Hola Marci molta molta sort!!!!!
Tinc visita el 21 desembre per eco i tinc que trucar quan vingui la regla per analítica. Tu Vas quedar embaraçada quan savies l'alteració genética els 2 cops? A mi em van dir al Vall Ebron que no feia falta tornar a passar per un part com el que vaig passar pero tinc sospites que es per que ho intenti de forma natural no volia ni escoltar parlar pero estic tant desesperada que ho intentem pero no hi ha manera...
11.15 Embaraç
03.16 Avort 17 w
04.17 FIV+DGP Fecunmed 4 blastos
05.17 1 dels 4 Ok
06.17 Transfe
07.17 Beta -
04.18 FIV+ DGP 0 blastos
10.18 FIV+DGP acumular
02.19 FIV+DGP 3 solo 1 sa
05.19 Transfe
06.19 Beta +
02.20 Sano
04.22 FIV+DGP 2 blasto
07.22 1 sa
10.22 Transfe
11.22 Beta -
01.23 Embarazo nat
03.23 Biopsia fallida
04.23 Amniocentesis
Marci

EntradaAutor: Marci » dl. nov. 14, 2016 10:12 pm

Luna16, si quan em vaig quedar embarassada sabia que la criatura podia ser portadora de la malaltia genética ,en.aquells moments no teniem un altre opció si voliem ser pares, finalment despres de la segona interrupció ens van derivar a sant pau.
Lua guapissima jo vaig procar el segon intent de forma natural pk en aquell moment no.varem tenir cap altre opció ja que com t'he dit no ens van derivar a sant pau fins el.segon intent de forma natural, vaig pagar un preu molt car amb aixó et vull dir que tinguis una miqueta de paciencia aprofita aquets mesos per desconectar una miqueta I passar el dol. Ja veuras que a sant pau et mimaran I cuidaran moltissim.
Gràcies guapa!! Aquesta sera la nostre primera teansferencia ,Espero que els meus 2 campions descongelin bé. Igualment campiona et desitjo molta molta sort.
il.lusionada
Entrades: 37
Membre des de: dt. abr. 26, 2016 10:20 am

EntradaAutor: il.lusionada » dc. nov. 16, 2016 11:11 am

Bon dia noies!! avui no es el meu millor dia, he anat a control i s'ha confirmat el k em va dir el metge. Haig de parar el tractament perque no estic responen a la medicació.
Així k res, agotaré els dos ovuls que tinc congelats a la privada que son d'ovodonació.
jo pensava que a la seguretat social feien ovodonació i la doctora m¡ha dit que no, vosaltres o sabieu aixó?
Desitjo de tot cor que us vagi molt bé a totes!!! Potser el meu destí es no ser mare. una abraçada
Marci

EntradaAutor: Marci » dc. nov. 16, 2016 12:24 pm

Bon dia noies!

Il.lusionada, ostres guapa quin greu,no us donen l'opció d intentar un nou tractament amb una altre madecicació?
A nosaltres tmb ens va dir la dra que no feien ovodonació.Et desitjo molta sort amb els teus congeladets. Ánims guapissima.
Patata

EntradaAutor: Patata » dc. nov. 16, 2016 8:56 pm

Quin dia mes lleig avui.
Ho sento il.lusionada...moltisim.
Jo he anat a urgencies pq sagnava i he tingut un avortament bioquimic... quin cami mes dur ens toca pasar noies!
Ho tornarem a intentar

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: VespresVerds i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::