Canvi de domicili - Surto de la zona de la meva escola
- PetitaPruna
- :: puça

- Entrades: 45
- Membre des de: dl. gen. 20, 2014 3:27 pm
Canvi de domicili - Surto de la zona de la meva escola
Hola!
A veure què opineu.... aquest any el meu fill gran ha començat P3 en una escola que ens encanta, i l'any vinent ha d'entrar el nostre fill petit.
Estem mirant de canviar-nos de casa, i n'hem trobat una que tot i ser més a prop de l'escola, no és la zona de l'escola.
Creieu que ens pot suposar algún problema de cara a l'any vinent?
Gràcies!
A veure què opineu.... aquest any el meu fill gran ha començat P3 en una escola que ens encanta, i l'any vinent ha d'entrar el nostre fill petit.
Estem mirant de canviar-nos de casa, i n'hem trobat una que tot i ser més a prop de l'escola, no és la zona de l'escola.
Creieu que ens pot suposar algún problema de cara a l'any vinent?
Gràcies!
Re: Canvi de domicili - Surto de la zona de la meva escola
Bones! No tindreu problemes perquè el germà gran ja hi va, i a l'haver-hi germà hi entreu directes!
Re: Canvi de domicili - Surto de la zona de la meva escola
No ha de ser problema perquè els punts per germà la centre són 40; i els punts per residir a la mateixa zona són 30.
Per tant, passaríeu per davant de tots els que només tenen 30 punts però aniríeu darrere dels que viuen a la zona i tenen germans (que tindrien 70 punts).
Quanta gent queda fora normalment i quants punts tenen? si els que qeuden fora acostumen a tenir menys de 30 punts o 30 punts exacte no caldria patir. Només en casos d'escoles molt sol·licitades, o amb bolets en cursos superiors pot passar que es quedi fora gent que té més de 30 punts.
Per tant, passaríeu per davant de tots els que només tenen 30 punts però aniríeu darrere dels que viuen a la zona i tenen germans (que tindrien 70 punts).
Quanta gent queda fora normalment i quants punts tenen? si els que qeuden fora acostumen a tenir menys de 30 punts o 30 punts exacte no caldria patir. Només en casos d'escoles molt sol·licitades, o amb bolets en cursos superiors pot passar que es quedi fora gent que té més de 30 punts.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |