FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
SACAMO
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: SACAMO » ds. nov. 19, 2016 5:09 pm

Ooooo patata o sento molt reina!!! Agafa força i a tornar-ho a intentar que diuen que després de un avortament bioquimic n'hi ha més possibilitats per futures transferencias. Un petó i amunt, que la próxima serà la bona.
Il.lusionada, et dessitjo molta sort amb els congeladets i ho aconsegueixis.
Marci, vinga que això ja o tens aquí.

Per totes, com va tot??? N'hi ha més notícies noves??
Marci
:: granota
Entrades: 202
Membre des de: dv. març 27, 2015 2:53 pm

EntradaAutor: Marci » dl. nov. 21, 2016 10:20 am

Bon dia guapissimes!

Patata, em sap greu preciosa, tot aixó es molt injust.Araa intenta desconectar una miqueta I agafeu forces x tornar-ho intentar. Ànims lluitadora!

Sacamo, siii nena queda molt poquet, gràcies cuca.
Tu com.vas?
Hashi
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dl. nov. 21, 2016 3:17 pm

Bon tarda noies,

Sembla que aquesta setmana haurem d’anar a tot arreu amb el paraigua.

Ostre Patata em sap molt greu bonica. Molts ànims i força per seguir lluitant! :-()-)

Annahelo ja teniu muntada l’habitació de la Lia? Quina ilu estar preparant la seva arribada :love:

Il.lusionada benvinguda de nou! Molts ànims guapa, el desgast després de tants anys de lluita és important, però no s’ha de perdre l’esperança i potser aquests ovulets que us queden congelats són aquells que faran que tot l’esforç hagi valgut la pena :-()-)

Natalia com vas? Molts ànims, ja veuràs com tot anirà bé campiona! :-()-)

Cmatamorosb ole ole!! M’alegro que per fi ja hagis pogut concertar visita. :b-))) Per uns dies no ens trobarem per Sant Pau jeje

Luna benvinguda! :globus: Deunido per el que heu hagut de passar :ufs: Molta força per aquesta fase d’espera que teniu per davant! :-()-)
A nosaltres a la llista d’espera per FIV ens van apuntar un cop ja tenien els resultats de les meves proves, i encara no estava completat l’estudi del meu marit.
Jo si hagués d’anar per privat ara per ara seguiria anant per Puigvert, que ja coneixem equip de metges que és el mateix que per la part pública, i ja tenen tot el nostre historial.

Marci en tres dies visita de control!! Ja ens explicaràs >.-<:

Una abraçada a totes nenes!!
Imatge
petitamia
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dt. set. 01, 2015 6:14 pm

EntradaAutor: petitamia » dl. nov. 21, 2016 9:08 pm

Hola noies,

Fa un temps us vaig escriure perquè ens havíem apuntat a la llista d'espera de st. Pau, ens van dir que no trigarien a cuidar-nos però llegint les vostres experiències no comptava que fos fins al cap d'un any mínim. Doncs la meva sorpresa ha sigut que ens han trucat perquè hi anem el desembre a fer la primera visita (ens vam apuntar a finals d'agost). I la meva pregunta és la següent: quan fas la primera visita ja s'inicia el procés o a partir de llavors s'ha d'esperar l'any i pico? El tema és que hem fet una primera FIV pagant i he descobert que tinc una reserva ovàrica força fluixa (no he arribat ni a la transferència, imagineu-vos, em va caure el món a sobre...) i no voldria retrassar el segon intent. Les que ja esteu en tractament o coneixeu bé el procés em podeu donar la vostra opinió???
Moltes gracies
il.lusionada
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. abr. 26, 2016 10:20 am

EntradaAutor: il.lusionada » dl. nov. 21, 2016 9:37 pm

Hola petitamia, yo fa quatre anys que estaba a llista d' espera a la seguretat social, als dos anys em van fer la primera visita ( a tu t'han cridat molt rapid), i he tingut que esperar casi dos anys per fer la primera fiv.
Vaig començar amb tractament fa 15 dies, i la setmana pasada ho vaig tenir que cancel.lar, per baixa reserva ovaria o menopausia precoz....
l'any passat vaig intentar fer-ho per lo privat i tampoc vaig respondre.
Un pal, pero bueno no vull perdre l'esperança, ara estic mirant cliniques per fer-me transfer de dos embris congelats que tinc que son d'ovodonació, ja que es la unica esperança que tenim.
Espero que et vagi be!!
nita1704
Entrades: 76
Membre des de: dt. ago. 21, 2012 4:39 pm

EntradaAutor: nita1704 » dt. nov. 22, 2016 5:53 am

Hola noies! Fa segles que no entro ni dic res.
Patata. Em sap molt de greu! Jo també vaig patir un bioquímic fa un parell d'anys. Va ser la primera transferència i estàvem en un núvol perquè havia sortit bé a la primera. La ilusió va durar ben poc...Recordo que va ser molt dur, però mica en mica tornes a veure la llum, agafar forces, tornes a ilusionar-te, malgrat la por no té la treus mai de sobre....

Petitamia, a nosaltres ens van cridar just un any i mig després d'haver-nos derivat, per fer la primera visita. Com que veniem de la privada i teníem un diagnòstic molt clar ens van passar directament sense fer cap més prova a la llista de fiv i allà ens vam haver d'esperar un any i mig més. A veure què us diuen. Recordo que quan em van dir que encara ens quedava un any i mig aproximadament em volia morir!!!!! Semblava que ja hi érem!!!!! Però, el temps passa i al final truquen!
Jo ja he fet tot el procés d'estimulació!
Demà tinc la punció!!!! Quins nervis!
El tema però és que vaig hiperestimulada (tinc ovaris poliquístics) i haurem de congelar-los i esperar... Algú sap quan? 1 regla o més?
Annahelo
Entrades: 98
Membre des de: dt. març 22, 2016 5:06 pm

EntradaAutor: Annahelo » dt. nov. 22, 2016 5:55 pm

Hola noies!!!!

Patata quant ho sento wapa, ara agafar forces i a per la proxima amb moltes forces >.-<: >.-<:

Marci wapa que ja ho tens!!!!! aixxxxx quines ganes d'aquest seguiment.

Nita wapa molta sort per demà, no et possis nerviosa en 20 minuts ho tens tot gest, tot anira genial!!!! :-()-)

Natalia wapa com et troves???

Il·lusió wapa com esteu, com va el tema dels congelats, quant comenceu????

Jo, la meva Lia ja te la seva habitació, mes preciosaaaaaa jajajajajaja. cada vegade que pasem pel davant entrem encara que no fem res jajajaja, ja tenim ganes de veure la seva careta, encara que sortirà ballarina perque es mou moltissiiiiiiimmmm!!!!!!!! :lfantrose:
il.lusionada

EntradaAutor: il.lusionada » dt. nov. 22, 2016 8:29 pm

Hola annahelo, doncs avui he tingut viista a Circh...el meu endometri esta creixent aixi que anire sense medicació...ja tinc ganes.
la meva sorpresa a sigut quan ma fet la a eco, els meus ovuls, els que la setmana pasada no volien creixer i em van fer parar el tractament a sant pau, avui medien 11cm!!! no m'ho puc creure...m'ha dit que vaig una mica mes lenta....que si aguesim continuat potser encara podria estar a sant pau....
es igual.... no em vull fer mala sang....ara pensar en positiu i en res tinc els meus embris amb mi.
quina alegria que ja tens la habitació.....ojala ben aviat pugui dir lo mateix que tu.
una abraçada noies
nita1704

EntradaAutor: nita1704 » dc. nov. 23, 2016 4:30 pm

Hola noies!
Avui m'han fet la punció! Anava carregadissima! M'han tret 33 ovocits. A veure quants d'ells són madurs! Crec que amb tanta quantitat hi haurà una davallada brutal!! Segur que molts estaran buits o no seran bons, però vaja, algun que altre de bo hi haurà suposo...jejeje
De moment, infladissima..però ja anira passant...
Dilluns hi he de trucar per saber com ha anat la cosa. Els congelaran tots perque hiperestimulada com vaig no és bo transferir-los en fresc...així que em toca esperar 1 o 2 regles....Buff...més esperes....però almenys ja hem passat la part més dura del tractament...

Ilusionada, no entenc...estaves a sant pau i ara estàs a circh? Perquè? Tens embris congelats?
il.lusionada

EntradaAutor: il.lusionada » dc. nov. 23, 2016 6:16 pm

Hola nita, estava a sant pau, si!, despres de la primera visita em van recomenar fiv i havia d'esperar 1 any i mig mes, i no volia esperar tant de temps, aixi k em vaig buscar una clinica privada. els congelats que tinc son d'ovodonació perque els meus ovaris tenen poca reserva ovarica i tampoc responien molt be. Ara volia provar l'intent que tenia a la seguretat social i bueno tampoc a sortit be. tinc confiança que els dos que em queden siguin els bons.
Annahelo
Entrades: 98
Membre des de: dt. març 22, 2016 5:06 pm

EntradaAutor: Annahelo » dj. nov. 24, 2016 9:24 am

Nita... 33 son una barbaritat!!!!!! jajajaja no m'extranya que et trobis inflada i que et deixin per una o dues regles... jo va ser uns 13 i ja estava inflada. Ara a agafar energia per quant els possin >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ja ens diras dilluns que t'han dit
Marci

EntradaAutor: Marci » dj. nov. 24, 2016 9:51 pm

Bona nit precioses!

Annahelo, aiiiii cuca que bé aviat tindreu a la princesa amb vosaltres!!! Quina emoció preparar totes les cosetes, gaudeix d aquests moments guapa.

Nita, 33 ovulets???? Bufff quina pasada!!ets una maquinaa jaja ostres ja et crec que deus estar molt inflada jo en vaig fer 18 I em vaig inflar moltissim. Ara t'has de recuperar I quan estiguis bé la transferencia! ànims guapa.

Il.lusionada,que bé que hagueu trobat clinica, quina passada que puguis fer la transfer de congelats sense medicació jo ho.vaig demanar a sant pau pero la,dra em va dir que nomès fan tractament amb medicació. Molta sort bonica.

Petitamania, vingaaaa guapa no.falta res per la primera visita.

Noies avui he tingut visita(control d endometri) t, el dia 5 si tot va bé la transfer!!!!! Aiiii xiquis espero que els meus frigoblastos descongelin bé! De m o ment seguiré amb els parches(estrogens) I el dia 30 introduiré la progestarona.

Una abraçada.
petitamia
Entrades: 80
Membre des de: dt. set. 01, 2015 6:14 pm

EntradaAutor: petitamia » ds. nov. 26, 2016 8:02 pm

Moltes gràcies a totes per la resposta, de moment hem començat un nou cicle ja que pel que em vau dir sembla una primera visita i llavors toca llista d'espera...
nita1704

EntradaAutor: nita1704 » dt. nov. 29, 2016 5:47 am

Noies!
Ahir vaig trucar al laboratori de la Puigvert per saber com havia anat tot. Tinc 7 embrionets congelades esperant-me!
Sembla mentida o, que de 33 només 7? No em queixo...perquè és una bona quantitat, però clar!!!! Amb 33 que en van treure!!!!! Jajaja
Ara a esperar perquè a sant pau no em van donar visita i eco fins el 2 de febrer! Em van dir que anaven a tope....no sé si tornar a trucar hi a veure si em poden adelantar la visita...el doctor em va dir que hauríem d'esperar 1 o 2 regles....Jo entenc que al gener podria fer la transferencia...però bé, esperarem! Quin remei, ara ja no ve d'aquí!
Bona setmana a totes!!!!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dc. nov. 30, 2016 2:30 pm

Bona tarda noies!

Petitamia però us van apuntar a la llista de FIV a finals d’agost, o és la primera visita amb l’equip de Sant Pau?
Si és el primer cas potser us han avançat degut a que ja sabieu de la baixa reserva ovàrica al haver intentat una FIV per privat.

Que xulo i quina emoció annahelo! Ja queda ben poquet perquè tingueu a la nineta als braços :o_o-o:
Nita deunido 33 ovocits! >.-<: Bueno no sé quin és el recompte habitual que sol passar a embrions, però crec que 7 està prou bé, no? Ànims per l’espera bonica! :-()-) Ostres amb l’eco per el 2 de febrer potser ja te’n vas a la 3a regla, no?

il.lusionada maca desitjo de tot cor que que aquests 2 d’ovodonació siguin els campions que us facin aconseguir el somni de ser pares. :-()-)

Marci!! ja queda res per el dia 5, quins nervis!! :love: Avui és quan comences amb la progesterona, no?

Jo amb moltes ganes que arribi el dia 15 per l’eco i la visita. Tinc entés que en aquesta primera visita per començar tractament, et recepten les anticonceptives i aquestes s’han de prendre a partir de la següent regla, no? Potser la pregunta és una mica obvia però ho desconec totalment, ja que mai n’he pres :-:) Quina llàstima si és així perquè tot just m’ha de venir la regla aquesta setmana que ve i llavors ja hauré d’esperar la propera regla per començar. Per uns pocs dies… :ufs: :-o00m :-o00m
Imatge
Marci

EntradaAutor: Marci » dc. nov. 30, 2016 9:06 pm

Hola guapissimes!

Petitamania,molta sort en aquesta segona ronda,

Nita,eiii 7 embrionets està molt bé! Uiio si sempre paciencia tenen les agendes a topeee, jo vaig tenir la punció al juliol i la visita per la transferencia de congelats a l'octubre (3 mesos), amb la regla de novembre vaig començar medicació.
Paciencia guapa.

Hashi, guapaaaa aviat estaràs en todo el meollo!!! si reina la primera visita per començar tractament et recepten les anticonceptives, les començaras a prendre a partir de la següent regla. Vaaaa guapa aixó ja arriba.
Jo avui començo amb la progestarona, començo estar molt, molt nerviosa no tinc gaires esperances que els meus frigoblastos descongelun bé, aixó que estiguin "recongelats" no ho veig gens clar. En fi..... paciencia noies.
Undostres
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

EntradaAutor: Undostres » dg. des. 11, 2016 10:57 pm

Hola noies!!!
Us tinc una mica oblidades, pero ara que el moment s'apropa hem poso molt nerviosa quan entro aqui, i prefereixo no entrar gaire... pero m'agradaria explicar-vos com hem va anar la visita del dia 24, sobretot per les que esteu apunt d'anar, ja que a mi m'agrada llegir a les noies que acaben de començar i saber el que hem trobaré...
Us explico, el dia 24 a les 9:30 vaig tenir visita a Sant Pau per la Eco i vaig entregar l'analitica, hem van dir que tot ok, i que abans d'anar a Puigvert a la 13:00 hem tenia que fer una altre analitica a les 11:00 per començar el tractament! Així que hem vaig fer aquesta analitica i cap a Puigvert!!
A Puigvert hem va atendre la DRa Polo, un encant!! I hem va preguntar per la data de la meva menstruacio, per programar el cicle!!!! Pero com al Nadal el laboratori esta tancat i les agendes estan a tope, tinc el P39 el 2 de febrer!!! Així que amb la regla del gener ( en principi per reis) començo amb l'anticopceptiva fins el 28, i el dia 2 de febrer començem amb les punxades!! Que per cert ja les tinc a la nevera, i sol veure-les hem marejo!!! Jajajjaja.
Aquest any mes que mai tinc ganes de que passin les festes!!!!!
Una abraçada noies!!!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dl. des. 12, 2016 1:10 pm

Hola reines!

Des de que vaig escriure l’últim cop no he tornat a entrar per aquí... em falta temps per tot arreu... i em sobren nervis :-:)

Sii Marci guapa! Ja porto uns dies que no dormo bé dels nervis d’aquesta primera visita. Coneixent-me dijous estaré com un flam. Com vas??

Ei Undostres! Quan de temps sense saber de tu bonica. Jejeje t’entenc perfectament, a vegades necessites desconnectar una mica per no pensar-hi tot el dia i així evitar augmentar nervis :-o00m
S’ha de portar l’analítica a la visita? Jo entenia que ja els hi arribava a ells... Jo ho vaig fer a Sant Pau i es van quedar el paper de la sol•licitud d’analitica (que era feta pel doctor Pares) els de l’analítica i no em van donar res!! Entenc que en aquest cas ja els hi arriben els resultats directament a ells no? Com quan tens la primera visita de fertilitat amb l’equip, oi? ?-)
Ostres! I anaves esmorzada? O en aquesta segona analítica que et van demanar no feia falta anar en dejú? A mi les dues hores me les van donar molt juntes... si no recordo malament a les 9h i algo i les 10h hi algo :menjadonuts:
A veure que em diuen a mi, ja que la propera regla l’espero per a finals d’any... espero que no hagi d’esperar-me dos per començar amb les anticonceptives...
Ja veus! Jo també tinc moooltes ganes que acabi ja el 2016 jijiji :love:

I la resta com aneu??

Molt bona setmana a totes! :***:
Imatge
Undostres
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

EntradaAutor: Undostres » dl. des. 12, 2016 9:47 pm

Hola Hashi!!
Jo l'analitica que tenia que portar, es perque m'he l'habia fet fora!! La que et faràn aquell dia no cal anar amb dejú!! Per lo vist es com les que et fan en el control quan ja estas amb els jeringazos!!

Ojala puguis començar el mes aviat possible! La veritat que el calendari el va obrir devant meu i li va costar un munt trobar un hora pel dia 2! Ho tenien tot bastant ple!

Noies a veure si alguna m'ho pot explicar, hem va comentar que hi han tres tipus de medicaments segons la persona per fer la FIV, un fort, un normal i un suau... hem va receptar el normal, pero hem va dir que segurament acabariem baixant al suau... sabeu en quin medicament esta la diferencia??? I aixó que es per no Hiperestimular???

Una abraçada!!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dj. des. 15, 2016 6:02 pm

Hola noies!

com van els processos iniciats? Han trucat a les noies que ereu d'agost? Fa dies que això està molt aturat...

Undostres gràcies guapa! Ahir et vaig llegir però amb els nervis pensava que havia contestat i no va ser així :content:
A mi no m'han hagut de fer l'analítica, perquès es veu que amb aquesta última ja tenien tot el que necessitaven :ok:
A veure si ens veiem un dia a Sant Pau al febrer : lasito :

Anava molt contenta i esperançada, per fi l'ansiada visita que et fa veure que el moment ja està més a prop! Però he sortit una mica moixa, us explico.
L'eco la teniem a les 9h i la visita a Puigvert a les 10:15h. Al arribar m'han fet passar per pesar-me, medir-me alçada, cintura i malucs, i prendre la presió. Ens ha visitat el Dr. Parés, hem entrat i m'han comentat que fariem eco i visita juntes, que no faria falta que esperessim.
Al fer l'eco, com en l'anterior eco que em va fer la Dra. Peón, l'ovari dret l'han trobat ràpid però l'esquerre ha estat rebuscant i només ha aconseguit veure'n un petit fragment, ha hagut de parar ja que ha arribat un moment que m'estava fent mal ?-) també han vist un petit mioma, no l'hi ha donat importància, però entre una cosa i l'altre han decaigut una mica els ànims... jo que anava a tope de positivisme...
Almenys mentre revisaven amb la noia de pràctiques han dit unes bones paraules sobre el meu úter, tot i que quan recomptaven en veu alta folicles de l'ovari dret han dit que hi havia 8 i la noia sorpresa ha dit "ui, que petitons!" ?-)
Després ens hem sentat per mirar analítica i resulta que l'estradiol està molt alt i la antimullerina al límit i que això podria ser l'explicació de no veure bé l'ovari esquerre, li he preguntat en que afectava això i deia que podria fer que no respongués bé a l'estimulació :ufs:
Sé que fins que no arribem al final del procés no ens podem avançar als resultats, però m'ha vingut una mica el baixón...
A finals de mes m'ha de venir la regla i començaré amb les anticonceptives Yasmin i el dia 24 de gener tinc analítica i visita P.39. El Dr. Parés m'ha comentat que a mitjans de febrer ja estaria tot el tractament fet >.-<:
Com sóc primeta i és la primera FIV que faig m'han receptat un tractament fluix i de curta durada. Aquesta és la medicació que m'han donat:

Utrogestan (Progesterona)
Menopur
Ovitrelle
Cetrotide

Demà aniré a buscar-ho a la farmàcia.

Aix... perdoneu per tot el rotllo, necessitava explicar-ho :-o00m

Una abraçada ben forta a totes! :-()-)
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET