Hospital que permeti cesàrea acompanyada
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Hospital que permeti cesàrea acompanyada
Hola!
Dons això, estic de 19+4 i avui m han dit que el mes probable es que m hagin de fer una cesàrea, així que volia saber si hi ha cap hospital a Barcelona que permeti estar acompanyada en el moment de fer una cesàrea, moltes gràcies
Dons això, estic de 19+4 i avui m han dit que el mes probable es que m hagin de fer una cesàrea, així que volia saber si hi ha cap hospital a Barcelona que permeti estar acompanyada en el moment de fer una cesàrea, moltes gràcies

Re: Hospital que permeti cesàrea acompanyada
Hola,
a l'hospital de Barcelona, que és de la mútua assistència sanitària en fan. Suposo que no ets de la mútua, sinó ho haguessis comentat. Espero que alguna companya et digui un lloc, per què la diferència és abismal. Jo he tingut els dos amb el meu marit al costat, i mentre em posaven l'anestèsia estava sola al quiròfan i em va canviar la veu en veure'l, els dos cops.
I si no pot ser, ànims, no és massa estona i aviat podràs estar amb el teu bebé.
a l'hospital de Barcelona, que és de la mútua assistència sanitària en fan. Suposo que no ets de la mútua, sinó ho haguessis comentat. Espero que alguna companya et digui un lloc, per què la diferència és abismal. Jo he tingut els dos amb el meu marit al costat, i mentre em posaven l'anestèsia estava sola al quiròfan i em va canviar la veu en veure'l, els dos cops.
I si no pot ser, ànims, no és massa estona i aviat podràs estar amb el teu bebé.
Hola,
A la Clínica Quirón de Barcelona també et pot acompanyar el pare en el moment de la cesàrea.
A la Clínica Quirón de Barcelona també et pot acompanyar el pare en el moment de la cesàrea.
- Nuvolmagic

Moltes gràcies per contestar!
No tinc mútua, ja m imagino que hi haurà una gran diferència pel fet d estar amb la parella, de fet no entenc que encara tinguin aquest protocol de no deixar entrar el pare a quiròfan, penso que per la mare seria de gran ajuda a nivell emocinal.
No sé....vaig tenir un part dolent amb el meu fill, amb un prolapse uteri de regal i tenia la esperança de treure'm el mal sabor de boca amb aquest segon i poder tenir un part respectat, però avui m han dit que ho tinc tan malament que el millor seria una cesarea. .....ja se que no passa res i que moltes dones hi passan però m ha donat una mica de bajon
A veure si alguna sap d un hospital públic, gràcies
No tinc mútua, ja m imagino que hi haurà una gran diferència pel fet d estar amb la parella, de fet no entenc que encara tinguin aquest protocol de no deixar entrar el pare a quiròfan, penso que per la mare seria de gran ajuda a nivell emocinal.
No sé....vaig tenir un part dolent amb el meu fill, amb un prolapse uteri de regal i tenia la esperança de treure'm el mal sabor de boca amb aquest segon i poder tenir un part respectat, però avui m han dit que ho tinc tan malament que el millor seria una cesarea. .....ja se que no passa res i que moltes dones hi passan però m ha donat una mica de bajon
A veure si alguna sap d un hospital públic, gràcies

Hola nuvolmagic.
Avui n'he parlat amb la meva gine justament d'això.
Jo vaig tenir una cessària d'urgència, no va poder entrar la meva parella i trobo molt important com tu que puguem estar acompanyades en cas d'una segona cessària.
Ella m'ha dit que en principi en els hospitals públics i privats, si la cessària no és d'urgència , deixen entrar als acompanyants.
El problema és quan són cessàries per complicacions que per protocol no deixen ;(
Avui n'he parlat amb la meva gine justament d'això.
Jo vaig tenir una cessària d'urgència, no va poder entrar la meva parella i trobo molt important com tu que puguem estar acompanyades en cas d'una segona cessària.
Ella m'ha dit que en principi en els hospitals públics i privats, si la cessària no és d'urgència , deixen entrar als acompanyants.
El problema és quan són cessàries per complicacions que per protocol no deixen ;(
- Nuvolmagic

Hola Laure!
Es que no ho entenc, ja ni han hospitals públics que deixan entrar en cas de cesarea programada, no entenc perque no ho implantan a tots com a norma.
A mi em toca a l hospital de Sant Boi i una llevadora que em va atendre una vegada que vaig anar d urgència (per cert va ser maquíssima) em va dir que elles estavan intentant que es permetes l entrada del pare a quiròfan.
En fi com encara em queden 4 mesos faré un escrit i donaré la murga per tal d aconseguir-ho
Es que no ho entenc, ja ni han hospitals públics que deixan entrar en cas de cesarea programada, no entenc perque no ho implantan a tots com a norma.
A mi em toca a l hospital de Sant Boi i una llevadora que em va atendre una vegada que vaig anar d urgència (per cert va ser maquíssima) em va dir que elles estavan intentant que es permetes l entrada del pare a quiròfan.
En fi com encara em queden 4 mesos faré un escrit i donaré la murga per tal d aconseguir-ho
Nuvolmagic ha escrit:Hola Laure!
Hola maca!!!
Just a mi també em toca parir en aquest hospital i és el que dius, ara mateix NO es deixa entrar al pare a la cessària
A on si deixen (pel que tinc entès) és a Sant Joan de Déu d'Esplugues.
Espero que tot et vagi genial, maca

- Nuvolmagic

Náyade maca a tú també et faran cesarea? Mira potser no ho aconseguirem, encara que sent programa tinc esperança de que al final ens deixin, però si cada dona que esta embarassada fes un escrit i ho portes al seu hispital estic segura que al final ho acabarien canviant, però suposo que es l últim en el que volem pensar mentres estem embarassades.
Carmecirera gràcies per la info, però després del bajon de divendres i amb mes calma he pensat que de totes totes anirem al de sant boi, el tenim a 10 minuts de casa i pensant que estaré 5 dies per la infraestructura amb el nostre fill gran el millor es estar el mes aprop possible.
Bé moltes gràcies a totes
Carmecirera gràcies per la info, però després del bajon de divendres i amb mes calma he pensat que de totes totes anirem al de sant boi, el tenim a 10 minuts de casa i pensant que estaré 5 dies per la infraestructura amb el nostre fill gran el millor es estar el mes aprop possible.
Bé moltes gràcies a totes

A mi em van fer una cesària a Can Ruti a Badalona i acompanyada. Això q va ser un part prematur i per suposat no programada.
Per mi va ser importantíssim tenir el meu marit amb mi en aquells moment tan difícils.
Per mi va ser importantíssim tenir el meu marit amb mi en aquells moment tan difícils.
Nuvolmagic ha escrit:Náyade maca a tú també et faran cesarea? Mira potser no ho aconseguirem, encara que sent programa tinc esperança de que al final ens deixin, però si cada dona que esta embarassada fes un escrit i ho portes al seu hispital estic segura que al final ho acabarien canviant, però suposo que es l últim en el que volem pensar mentres estem embarassades.
No, de moment no em fan cessària, però vaig fer la visita guiada i ens ho van dir, que de moment no es podia entrar a les cessàries, però que les llevadores estaven lluitant perquè es permetés al pare entrar, que hauriem de fer un escrit amb suggeriments. De fet, quan vam fer el questionari per valorar la visita guiada, a observacions tots ho vem escriure: que deixin al pare entrar a la cessària.
Elles deien que no es feia perquè per protocol no estava contemplat en aquest hospital, però que s'haurien de modernitzar els protocols i la infraesctructura (habilitar un lloc perque el pare es pugui vestir) i que aixi es pogués fer.
Jo faré l'escrit!! Ho vull fer si o si, per si les futures mamis se'n poden aprofitar... Jo espero no haver de fer cessària però si es el cas, espero que sigui l'última cessària sola!! (que si tinc mes fills al futur, pugui entrar el meu marit)
Nuvolmagic espero que tot et vagi genial, i si, a mi també em tira moltíssim que el tinc a prop de casa i no està a bcn centre amb tot el lio que es genera de caravanes, etc... Et desitjo el millor guapa

Hola!! a l'hospital general de Catalunya (sant cugat) si és programada també deiexen.. jo en principi era un part provocat però la nena no baixava i em vam fer cessaria i el meu home va poder estar-hi.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |