✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
15+3
Bona nit noies!!
Pes
Com que no he patit nausees i soc "de vida" algun quilet he agafat, la bàscula va sempre com vol, que depenent del moment diu una cosa o altra i a vegades et quedes WTF?? Pero mes o menys crec que dec haver pujat un kg o kg i mig. Ja veurem què diu el ginecoleg quan hi vagi d'aquí 10 dies.... emf a patir una mica el tema i per aixo ara intento moure'm força i anar a caminar cada dia, per aixo ja no puc fer siesta!!
Dormir
Bueno bueno buenoooo, veig que totes estem igual!! Quin descans!! Jo soc una marmota pero ultimament.... arggghhh!!! Dormo fatal!! Lo meu era l'insomni d'inici, em costava consiliar el son, de sempre. Pero ultimament no, com no faig mai siesta, a la nit m'adormo fàcilment, pero després passo tota la nit fatal, movent-me molt, buscant la postura (acostumo a postura fetal i amunt, jo sempre havia fet boca envall pero fa un temps que vaig intentar desacostumar-me perque no ho recomanen) i porto sobretot les ultimes 2 setmanes amb molts somnis, sobretot dolents que em fan despertar-me sovint amb molt mala sensacio.
Fins i tot començo a fer ulleres i jo no en soc propensa, així que ja veieu...
Whatsapp
No hi tenim gaire vidilla, la veritat, pero millor que a vegades amb els grups agafes una saturació que no vegis!! De tant en tant van informant de coses però no molt.
Les dues mes avançades (louly de juny i pink-flower) ja han notat moviments dels peques, pero normal ja que estan de més i no es el primer embaras, que a les novates tot ens va mes tard.
I no recordo gaire més, resultats de TS i resta de proves tot bé també.
Ai nenes.... com esteu moralment? Jo no sé per quin motiu concret (potser és barreja de coses, i portem uns mesos de acumular cosetes tristes a casa que tampoc ajuden) però sobretot em noto que aquests ultims dies (una setmana) estic entre de mala lluna i trista. Serà el dormir? No sé però no m'agrada massa.... sort que el capseto intenta estar al 200%!!!
Petonets i que tingueu molt bona setmana!!!
Bona nit noies!!
Pes
Com que no he patit nausees i soc "de vida" algun quilet he agafat, la bàscula va sempre com vol, que depenent del moment diu una cosa o altra i a vegades et quedes WTF?? Pero mes o menys crec que dec haver pujat un kg o kg i mig. Ja veurem què diu el ginecoleg quan hi vagi d'aquí 10 dies.... emf a patir una mica el tema i per aixo ara intento moure'm força i anar a caminar cada dia, per aixo ja no puc fer siesta!!
Dormir
Bueno bueno buenoooo, veig que totes estem igual!! Quin descans!! Jo soc una marmota pero ultimament.... arggghhh!!! Dormo fatal!! Lo meu era l'insomni d'inici, em costava consiliar el son, de sempre. Pero ultimament no, com no faig mai siesta, a la nit m'adormo fàcilment, pero després passo tota la nit fatal, movent-me molt, buscant la postura (acostumo a postura fetal i amunt, jo sempre havia fet boca envall pero fa un temps que vaig intentar desacostumar-me perque no ho recomanen) i porto sobretot les ultimes 2 setmanes amb molts somnis, sobretot dolents que em fan despertar-me sovint amb molt mala sensacio.
Fins i tot començo a fer ulleres i jo no en soc propensa, així que ja veieu...
No hi tenim gaire vidilla, la veritat, pero millor que a vegades amb els grups agafes una saturació que no vegis!! De tant en tant van informant de coses però no molt.
Les dues mes avançades (louly de juny i pink-flower) ja han notat moviments dels peques, pero normal ja que estan de més i no es el primer embaras, que a les novates tot ens va mes tard.
I no recordo gaire més, resultats de TS i resta de proves tot bé també.
Ai nenes.... com esteu moralment? Jo no sé per quin motiu concret (potser és barreja de coses, i portem uns mesos de acumular cosetes tristes a casa que tampoc ajuden) però sobretot em noto que aquests ultims dies (una setmana) estic entre de mala lluna i trista. Serà el dormir? No sé però no m'agrada massa.... sort que el capseto intenta estar al 200%!!!
Petonets i que tingueu molt bona setmana!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Ais Capseta anims!! Totes tenim moments de tot, crec, inclus sense estar embarassades... pero ara crec que encara més, estem sensibles!!!!! I amb tot el q us ha tocat viure ultimament, i el dormir malament, crec que es super normal capseta. Al final petem. Tu deixa't mimar i anima't, tot es passatger.
Jo he notat q estic mes sensible. L'altre dia a la feina, em van comunicar 1 noticia, i com una bleda em vaig emocionar i vaig acabar plorant. Rapidament em vaig voler autocalmar, i vaig pensar "va que no n'hi ha per tant crunchi" i sé q en un altre moment, jo no hagués plorat davant d X gent. Pero mira, vaig acabar plorant.
Ja es el 2n cop que em passa, el 1r cop pq estava enrabiada vaig plorar desconsoladament, aquest cop ho vaig controlar mes.
pero si, estic + sensible q de costum i m'emociono rapid.
*
Ahhhhh vale!!!! No se, al ppi erem moltes i ara som menys.... espero q es pq estigueu liades
Jo he notat q estic mes sensible. L'altre dia a la feina, em van comunicar 1 noticia, i com una bleda em vaig emocionar i vaig acabar plorant. Rapidament em vaig voler autocalmar, i vaig pensar "va que no n'hi ha per tant crunchi" i sé q en un altre moment, jo no hagués plorat davant d X gent. Pero mira, vaig acabar plorant.
Ja es el 2n cop que em passa, el 1r cop pq estava enrabiada vaig plorar desconsoladament, aquest cop ho vaig controlar mes.
pero si, estic + sensible q de costum i m'emociono rapid.*
Ahhhhh vale!!!! No se, al ppi erem moltes i ara som menys.... espero q es pq estigueu liades

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!!
Ai mare quin fred que ve!!
Crunchi Que ve la desconexio del poble!! Segur que heu estat de 10, amb calçotada i tot quina enveja
Per cert suposo que ha cada hospital tenen el seu protocol de tot el que tens que portar. Fins que no estem mes aprop no crec que en donin aquestes llistes eternes...
Capseta Anims bonica!! Quan passes una mala ratxa de normal costa veure tot de color blanc, i encara amb la panxu mes. Diuen que es normal per les hormones sentir tristor sense que et passi res, amb tot el que has passat i sobre la falta de son encara mes. Molts anims!
DORMIR
Com m'alegro de no ser l'unica. Al principi de la panxu dormia com un bebe, pero ara la panxa si dormio cap avall em molesta, i dono voltes, que si cap a la dreta que cap a l'esquerra, a mes últimament amb passa que tinc calor per les nits, i aixo que em passo el dia gelada. En fi tindrem que tenir paciència
HABITACIO Si la veritat es que ens va agradar
, i a mes baratet, perque les series de nens de l'ikea barates barates no son, els bressols les hem mirat i per el preu que tenen no crec que valguin la pena, al carrefour, alcampo, per exemple, venen de bonics, basics i mes complerts que els de ikea per un preu mes baix.
WATSAP Tambe estic al watsap, pero personalment m'agrada mes el SC, es mes faciel explicar les coses, i com no tinc costum d'estat mirant el movil, a lo millor veig les coses 3 hores despres
Suposo que com ara no hi ha tantes ecos, esta mes tranquilet.
EGO, CAP DE SETAMANA
Us ho vull contar perquè el que em va passar dissabte va ser de panxu total
Al mig dia abans de menjar, vaig treure olives, que ja les havia comprat en plan antojo. Vaig menjar tantes, que per menjar nomes vaig fer un plat de sopa, per que no entrava res mes. Ven anar al Toys"r"us, que per cert el del costat del alcampo de sant boi, tenen moltes coses de puericultura. Tenen una mica de tot, cotxets, habitacions, trones, banyeres, roba, xumets, bolquers, de tot. No havia estat mai i esta molt be! Aixo va ser a la tarda, i el meu marit i jo estaven dient on berenar, que si un entrepa en el pans, que si un croisant de xocolata, va guanyar el croisant. Bueno com el dicoro estava al costat abans de berenar ja farien una volta per alla. Al sortir, les qui viviu per alla a lo millor us sona, hi ha un tenderete de frankfurts, li vaig posar ullets al marit i al final va guanyar el frankfurt, era amb pa de viena i tot! Feia un fred que pela, i això que esta en un tamburet al mig del carrer, em venia super de gust. Despres ens ven apropar al barnasud de gava ( aixi ens passem els caps de setmana de centre comercial en centre comercial) Passejant per alla, hi ha un quiosc que venen crispetes dolces, i tampoc vaig deixar-ho passar, feien una oloreta.
Despres per sopar ja no tenia gana, perque clar vaig estar tota la tarda menjant marranades. Pero en venien tant de gust! Bueno, que m'he engreixat a lo tonto 1 kg aquest cap de setmana, pero per culpa de les marranades
INFO No se si algu, ho coneix, al baricentro, he vist per internet que hi ha una botiga de puericultura, que es enorme, posa que fa 1000m2 , es diu maternitis, dissabte vinent, anire a fare una ullada, ja us dire!
Com esteu les altres perdudes??
Ai mare quin fred que ve!!
Crunchi Que ve la desconexio del poble!! Segur que heu estat de 10, amb calçotada i tot quina enveja
Per cert suposo que ha cada hospital tenen el seu protocol de tot el que tens que portar. Fins que no estem mes aprop no crec que en donin aquestes llistes eternes... Capseta Anims bonica!! Quan passes una mala ratxa de normal costa veure tot de color blanc, i encara amb la panxu mes. Diuen que es normal per les hormones sentir tristor sense que et passi res, amb tot el que has passat i sobre la falta de son encara mes. Molts anims!
DORMIR
Com m'alegro de no ser l'unica. Al principi de la panxu dormia com un bebe, pero ara la panxa si dormio cap avall em molesta, i dono voltes, que si cap a la dreta que cap a l'esquerra, a mes últimament amb passa que tinc calor per les nits, i aixo que em passo el dia gelada. En fi tindrem que tenir paciència
HABITACIO Si la veritat es que ens va agradar
WATSAP Tambe estic al watsap, pero personalment m'agrada mes el SC, es mes faciel explicar les coses, i com no tinc costum d'estat mirant el movil, a lo millor veig les coses 3 hores despres
Suposo que com ara no hi ha tantes ecos, esta mes tranquilet. EGO, CAP DE SETAMANA
Us ho vull contar perquè el que em va passar dissabte va ser de panxu total
Al mig dia abans de menjar, vaig treure olives, que ja les havia comprat en plan antojo. Vaig menjar tantes, que per menjar nomes vaig fer un plat de sopa, per que no entrava res mes. Ven anar al Toys"r"us, que per cert el del costat del alcampo de sant boi, tenen moltes coses de puericultura. Tenen una mica de tot, cotxets, habitacions, trones, banyeres, roba, xumets, bolquers, de tot. No havia estat mai i esta molt be! Aixo va ser a la tarda, i el meu marit i jo estaven dient on berenar, que si un entrepa en el pans, que si un croisant de xocolata, va guanyar el croisant. Bueno com el dicoro estava al costat abans de berenar ja farien una volta per alla. Al sortir, les qui viviu per alla a lo millor us sona, hi ha un tenderete de frankfurts, li vaig posar ullets al marit i al final va guanyar el frankfurt, era amb pa de viena i tot! Feia un fred que pela, i això que esta en un tamburet al mig del carrer, em venia super de gust. Despres ens ven apropar al barnasud de gava ( aixi ens passem els caps de setmana de centre comercial en centre comercial) Passejant per alla, hi ha un quiosc que venen crispetes dolces, i tampoc vaig deixar-ho passar, feien una oloreta.
Despres per sopar ja no tenia gana, perque clar vaig estar tota la tarda menjant marranades. Pero en venien tant de gust! Bueno, que m'he engreixat a lo tonto 1 kg aquest cap de setmana, pero per culpa de les marranades
INFO No se si algu, ho coneix, al baricentro, he vist per internet que hi ha una botiga de puericultura, que es enorme, posa que fa 1000m2 , es diu maternitis, dissabte vinent, anire a fare una ullada, ja us dire!
Com esteu les altres perdudes??

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola maques,
13+6
Quants missatges ultimament! AIxo si, sembla q som gairebe sempre les mateixes.. on pareu giuletta, pink, annafm?
Capseta, es normal q estiguis tristona, us han passat moltes coses ultimament i no ets de pedra!
A vegades va be plorar o desfogar-se i ens alliberem una mica.
Es mes facil de dir que de fer, pero quan estiguis trista pensa en la vostra petita i segur que t'alegraras el dia una micona!
Xinxa, nosaltres encantades de tots els consells que ens puguis donar!
sobretot amb el tema robeta, q em sembla q pels comentaris anem totes una mica perdudes.
Dormir: estic una mica com vosaltres, jo al principi d l'embaras dormia com una roca, crec q era capas fins i tot a dormir de peu, ara ja em costa mes, nose pq tot em molesta, el coixi, calor fred, postura, em moc molt!
Lo bo dáixo es q ja no em calen tantes hores de son.. .sembla q tinc mes energia, o que fucniono igual dormint menys.
Pes + panxa Ja us comenceu a veure panxeta? Jo aquest finde m'he vist mes que panxa un mixelin. tot i que em veig mes inflada cap al vespre i sobretot despres de sopar...
De moment segueixo portant els meus pantalons de normal, no m'apreten encara, tot i q tinc els d pre-mama preparats per si de cas.
Segons la bascula (intento no pesar-me gaire sovint per no agobiar-me) desde la setmana 5 en ara m'he engreixat 800grams en total.
Trobo q no esta mal. pero part del merit el te el baby q no em deixa menjar gaire ultimament. Amb el rollo de les digestions pesades, menjo poc i sovint, i crec q aixo m'ajuda... pero encara ens queda un cami llarg, aixi q ja veurem com continua la cosa...
El que mes por em fa del pes, es el post-embaras i quedar-me amb kilets de propina...
Habitacio Us veig molt fiqcades en el tema mobles!! ja heu anat mirant i tot!!
Crec q es una bona opcio fer servir una calaixera/comoda de canviador pel baby. li poses el coixi aquell de canviar a sobre, i ja!
Aixi s'aprofita mes be l'espai. i tampoc cal comprar coses excesivament cares.
Algu comentava sobre el carrefour, me mare hi treballa i amb el descompte de treballador me cunyada va aprofitar i comprar la mini cuna alla, la veritat q pel preu/qualitat ha sortit prou bona.
Nosaltres no ens hem posat d'acord del tot amb l'habitacio; pq primer l'hem d buidar de trastos... pero ens decantem per una idea similar a la que teniu vosaltres mobles neutres o be pintar una paret d'un color aixi pastel o posar-hi uns vinils.
Robeta bebe En resum, hem quedat: la primera semana hem dit que manigueta llarga pq no regulen be temperatura, gorret, pero tambe han de dur els peus tapats? pantalonets amb peus o poden anar fresquets sense res als peus?
Despres de la primera setmana, ja poden anar una mica mes fresquets (suposo que tambe depen de la calor q faci) pero bodi a sota d tirant o maniga curta a modo de samarreta interior i despres la roba q li vulguis posar, no?
D'acord totalment amb tu Crunchi si que hi ha moltes botigues q lo d nen es blau i de nena rosa..
he mirat per sobre botiguetes online que heu mencionat: petitoh i micumicu, pero encara no m'animo a comprar res...
Blogs & llibres
Gracies pels links crunchi, m'ha agaradt molt aquest de la mama molona, es facil d llegir i entretingut. Si en sabeu de mes blogs d'aquets no dubteu en posar els links!
em van regalar el llibre de "what to expect when you are expecting"que suposo que hi ha versio en castella pero no se com es diu, es una mica totxo, i t'explica moltes coses sobre l'embaras, pero el trobo mes un llibre d consulta per dubtes q no pas per fer-ne una lectura intensa... no m'apassiona massa la veritat.
Vosaltres us esteu llegint algun llibre per l'embaras o per despres? alguna recomanacio?
Cotxet No he mirat res, pero es q no se per on comensar, vosaltres en que us fixeu per anar mirant a banda del preu? quines coses ens hem de mirar? l'unic que se'm acut es el tema rodes, pq suposo q nosaltres el farem servir bastant per passejar tant per carrer com per pages, vivim molt a prop de zona verda/prats i ens agarada fer caminades per alla quan fa bon temps.
Crec q tot el que he escrit fins ara es Ego, aixi que em queda poc per explicar...
Ah si! el meu marit ha comprat a amazon un "angels sound" per poder escoltar el cor del baby a casa.. en teoria arriba a finals de setmana, ja us dire si funciona gaire.. Es una xorrada innecessaria, ho se, pero es q li feia tanta ilusio.. estic segura q si hagues pogut comprar un ecograf amb pantalla tambe ho hagues fet jaja
Una pregunta, tinc visita ala llevadora d'aqui 2 setmanes (s16) que es suposa que m'ha de mirar? pq tinc entes q no em fan eco de nou fins la setmana 20.
lo basic, pes, tensio i preguntes?
Bon inici de setmana!
13+6
Quants missatges ultimament! AIxo si, sembla q som gairebe sempre les mateixes.. on pareu giuletta, pink, annafm?
Capseta, es normal q estiguis tristona, us han passat moltes coses ultimament i no ets de pedra!
A vegades va be plorar o desfogar-se i ens alliberem una mica.
Es mes facil de dir que de fer, pero quan estiguis trista pensa en la vostra petita i segur que t'alegraras el dia una micona!
Xinxa, nosaltres encantades de tots els consells que ens puguis donar!
sobretot amb el tema robeta, q em sembla q pels comentaris anem totes una mica perdudes.
Dormir: estic una mica com vosaltres, jo al principi d l'embaras dormia com una roca, crec q era capas fins i tot a dormir de peu, ara ja em costa mes, nose pq tot em molesta, el coixi, calor fred, postura, em moc molt!
Lo bo dáixo es q ja no em calen tantes hores de son.. .sembla q tinc mes energia, o que fucniono igual dormint menys.
Pes + panxa Ja us comenceu a veure panxeta? Jo aquest finde m'he vist mes que panxa un mixelin. tot i que em veig mes inflada cap al vespre i sobretot despres de sopar...
De moment segueixo portant els meus pantalons de normal, no m'apreten encara, tot i q tinc els d pre-mama preparats per si de cas.
Segons la bascula (intento no pesar-me gaire sovint per no agobiar-me) desde la setmana 5 en ara m'he engreixat 800grams en total.
Trobo q no esta mal. pero part del merit el te el baby q no em deixa menjar gaire ultimament. Amb el rollo de les digestions pesades, menjo poc i sovint, i crec q aixo m'ajuda... pero encara ens queda un cami llarg, aixi q ja veurem com continua la cosa...
El que mes por em fa del pes, es el post-embaras i quedar-me amb kilets de propina...
Habitacio Us veig molt fiqcades en el tema mobles!! ja heu anat mirant i tot!!
Crec q es una bona opcio fer servir una calaixera/comoda de canviador pel baby. li poses el coixi aquell de canviar a sobre, i ja!
Aixi s'aprofita mes be l'espai. i tampoc cal comprar coses excesivament cares.
Algu comentava sobre el carrefour, me mare hi treballa i amb el descompte de treballador me cunyada va aprofitar i comprar la mini cuna alla, la veritat q pel preu/qualitat ha sortit prou bona.
Nosaltres no ens hem posat d'acord del tot amb l'habitacio; pq primer l'hem d buidar de trastos... pero ens decantem per una idea similar a la que teniu vosaltres mobles neutres o be pintar una paret d'un color aixi pastel o posar-hi uns vinils.
Robeta bebe En resum, hem quedat: la primera semana hem dit que manigueta llarga pq no regulen be temperatura, gorret, pero tambe han de dur els peus tapats? pantalonets amb peus o poden anar fresquets sense res als peus?
Despres de la primera setmana, ja poden anar una mica mes fresquets (suposo que tambe depen de la calor q faci) pero bodi a sota d tirant o maniga curta a modo de samarreta interior i despres la roba q li vulguis posar, no?
D'acord totalment amb tu Crunchi si que hi ha moltes botigues q lo d nen es blau i de nena rosa..
he mirat per sobre botiguetes online que heu mencionat: petitoh i micumicu, pero encara no m'animo a comprar res...
Blogs & llibres
Gracies pels links crunchi, m'ha agaradt molt aquest de la mama molona, es facil d llegir i entretingut. Si en sabeu de mes blogs d'aquets no dubteu en posar els links!
em van regalar el llibre de "what to expect when you are expecting"que suposo que hi ha versio en castella pero no se com es diu, es una mica totxo, i t'explica moltes coses sobre l'embaras, pero el trobo mes un llibre d consulta per dubtes q no pas per fer-ne una lectura intensa... no m'apassiona massa la veritat.
Vosaltres us esteu llegint algun llibre per l'embaras o per despres? alguna recomanacio?
Cotxet No he mirat res, pero es q no se per on comensar, vosaltres en que us fixeu per anar mirant a banda del preu? quines coses ens hem de mirar? l'unic que se'm acut es el tema rodes, pq suposo q nosaltres el farem servir bastant per passejar tant per carrer com per pages, vivim molt a prop de zona verda/prats i ens agarada fer caminades per alla quan fa bon temps.
Crec q tot el que he escrit fins ara es Ego, aixi que em queda poc per explicar...
Ah si! el meu marit ha comprat a amazon un "angels sound" per poder escoltar el cor del baby a casa.. en teoria arriba a finals de setmana, ja us dire si funciona gaire.. Es una xorrada innecessaria, ho se, pero es q li feia tanta ilusio.. estic segura q si hagues pogut comprar un ecograf amb pantalla tambe ho hagues fet jaja
Una pregunta, tinc visita ala llevadora d'aqui 2 setmanes (s16) que es suposa que m'ha de mirar? pq tinc entes q no em fan eco de nou fins la setmana 20.
lo basic, pes, tensio i preguntes?
Bon inici de setmana!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
12+4 ------> 13+4
Novetats
Nenes, m'han trucat del Hospital per oferir-me participar a un estudi sobre el sòl pelvic. M'ha dit q és voluntari, que la doctora fa un estudi i llavors et visita abans i dspres del part i et fa ecos. I per horaris el dia q em proposava no m'anava massa be, i li he preg. Si podia ser la setmana q ve. I em diu que no, q ha de ser aquesta setmana pq estic de 13+4 i jo.... com???? No, no, jo estic de 12setmanes, li dic. Diu no, segons l'ultima ECO estas d'una setmana mes.... dic ahhhhh. Bueno li he dit que si.
Pero noies, aixo m'ha deixat una mica confusa. Com pot ser q estigui de mes, si la meva ultima data de regla la tinc super apuntada a la meva app???? A algu li ha passat??? M'ha fet dubtar de que jo ho hagués dit malament, pero no, he revisat la app i tinc apuntades les ultimes 6 regles. I és mes, jo vaig agafar la referencia de la eco de les 6 setmanes q em vaig fer a urgències. No entenc res. Potser el fetus ha crescut mes rapid??? Nose, ja no se que pensar. Aixi q estic de 13 setmanes, faig 14 el dijous!!!!
a vosaltres us han fet aquest estudi? Sabeu algo? Esttic contenta pq potser dijous que es quan hi aniré, em fan eco jejejej
Dollyyy que be veure't!!!! Que be que et comenci a sortir la panxeta, quina il.lusio oi??
PES Aixo dels kilets crec que vas molt be.... apenes t'has engreixat, aixi que segurament tens mes possibilitats de que dsprs del postpart recuperis la figura!!!
LECTURA Jo tambe tinc el llibre de "que esperar mentre estas esperant", edicio en català. El vaig comprar de 2a mà per wallapop quan estava en la cerca. I fa mil que no l'agafo!! Aviam si me'l torno a mirar!!!! Com diu Dolly es mes de consulta, no es per llegir de Pe a Pa. Pero per mares primerizas crec q esta molt be, jo us el recomano, si! Aixo si, de 2a ma o de la biblioteca, pq tinc entes que es car....
VISIT 16 SETMANES Dolly jo tb tinc visita amb la llevadora a ppis de febrer. Nosaltres vam acordar q ens mirariem els resultats del TS i de la eco (tot i q el metge de la eco ja em va dir q tot estava OK), suposo q el pes, tensio.... pero si, jo tb vull saber què mes se sol fer en aquesta visita.
Redberry
Compres siiiii jajaja se el Frankfurt del que parles!!!! Estan bons o que? Sempre els veig i mai hi he anat!!! Vaig entrar fa temps al ToysRus i vaig sortir agobiada dels crios que hi havien, espero q ara q ja no és epoca de nadal estigui mes tranquil. Passaré a mirar. Tenien cosetes rebaixades imagino, no? NO, el Baricentro crec qno hi he anat mai. Ja ens diras si val la pema acostar-s'hi.
Habitacio prenc nota del que dius doncs....
si no val la pena, no val la pena.
Novetats
Nenes, m'han trucat del Hospital per oferir-me participar a un estudi sobre el sòl pelvic. M'ha dit q és voluntari, que la doctora fa un estudi i llavors et visita abans i dspres del part i et fa ecos. I per horaris el dia q em proposava no m'anava massa be, i li he preg. Si podia ser la setmana q ve. I em diu que no, q ha de ser aquesta setmana pq estic de 13+4 i jo.... com???? No, no, jo estic de 12setmanes, li dic. Diu no, segons l'ultima ECO estas d'una setmana mes.... dic ahhhhh. Bueno li he dit que si.
Pero noies, aixo m'ha deixat una mica confusa. Com pot ser q estigui de mes, si la meva ultima data de regla la tinc super apuntada a la meva app???? A algu li ha passat??? M'ha fet dubtar de que jo ho hagués dit malament, pero no, he revisat la app i tinc apuntades les ultimes 6 regles. I és mes, jo vaig agafar la referencia de la eco de les 6 setmanes q em vaig fer a urgències. No entenc res. Potser el fetus ha crescut mes rapid??? Nose, ja no se que pensar. Aixi q estic de 13 setmanes, faig 14 el dijous!!!!
a vosaltres us han fet aquest estudi? Sabeu algo? Esttic contenta pq potser dijous que es quan hi aniré, em fan eco jejejej
Dollyyy que be veure't!!!! Que be que et comenci a sortir la panxeta, quina il.lusio oi??
PES Aixo dels kilets crec que vas molt be.... apenes t'has engreixat, aixi que segurament tens mes possibilitats de que dsprs del postpart recuperis la figura!!!
LECTURA Jo tambe tinc el llibre de "que esperar mentre estas esperant", edicio en català. El vaig comprar de 2a mà per wallapop quan estava en la cerca. I fa mil que no l'agafo!! Aviam si me'l torno a mirar!!!! Com diu Dolly es mes de consulta, no es per llegir de Pe a Pa. Pero per mares primerizas crec q esta molt be, jo us el recomano, si! Aixo si, de 2a ma o de la biblioteca, pq tinc entes que es car....
VISIT 16 SETMANES Dolly jo tb tinc visita amb la llevadora a ppis de febrer. Nosaltres vam acordar q ens mirariem els resultats del TS i de la eco (tot i q el metge de la eco ja em va dir q tot estava OK), suposo q el pes, tensio.... pero si, jo tb vull saber què mes se sol fer en aquesta visita.
Redberry
Compres siiiii jajaja se el Frankfurt del que parles!!!! Estan bons o que? Sempre els veig i mai hi he anat!!! Vaig entrar fa temps al ToysRus i vaig sortir agobiada dels crios que hi havien, espero q ara q ja no és epoca de nadal estigui mes tranquil. Passaré a mirar. Tenien cosetes rebaixades imagino, no? NO, el Baricentro crec qno hi he anat mai. Ja ens diras si val la pema acostar-s'hi.
Habitacio prenc nota del que dius doncs....
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
15+4
Hola noies!!
Responc una mica per sobre que si no vaig responent cada dia despres em costa un munt seguir-vos!! Però avui poto un cansament... i volia fer un sonet ara abans de berenar que avui tinc ioga i bufffff!!!
Primer de tot, gràcies pels ànims!!
Si que em noto molt mes sensible ultimament... en fi, com dieu no som de pedra!! I plorar... he plorat!! No m'agrada aguantar-ho, si es necessita es plora id espres et sents millor.
Crunchi, que raro aixo de la setmana de més, i que no et diessin res!! Ni avançar proves ni res.. es rarissim!!
Comenta-ho quan hi tornis (tant amb llevadora com ginecoleg). Jo tinc molt dubte amb aixo tambe perquè a totes us han anat ajustant les dates de part i tal, doncs a mi res, segueixo tenint en compte la de la data de la ultima regla, sempre que ho he preguntat m'han sortit per pataneres (altres temes) i la ultima eco que va ser la de les 12 s de la ss vaig rpeguntar i em va dir que estava del correcte segons la data de la ultima regla, aixi que es ben raro, perque jo era grafiquera i se que vaig ovular 3 dies mes tard, aixi que no em quadra res!!!
Al final veus que es una mica orientatiu i punt.
A veure que tal va l'estudi, ja ens explicaras!! Que potser et donen orientacions que ens van be a totes.
Dolly, si que t'has engreixat poquet!!
Que bé, molt millor mantenir-se força al principi, que ja pujarem, ja!!
Sobre els cotxets, doncs jo no se ni per on començar per mirar així en general, veig que molta gent està limitada per l'espai de l'ascensor o del maleter, es un bon punt per centrar-se. Però hi ha tanta varietat que és impossible.... arggg!!! Nosaltres seguim a l'expectativa de que la meva cosina passi al nen al Mclaren abans de fer els dos anyets i ens pugui passar el bugaboo, que amb lo grandote que esta dubto que hi vagi gaire comode d'aqui poc.
Potser haurem de revisar els posts d'altres mesos per veure quines tendències hi ha!! Jejejje
De robeta nosaltres a part dels basics, hem mirat coses de rebaixes (tipus vestides o conjuntets) pero costa taaaaant voler comprar algo, primer, que tot em sembla carissim, despres que no saps ni si li anira bé, si sera adequat per per la temperatura...
Ja ens explicaras que tal amb l'angelsound,
jo m'ho vaig mirar pero al final vaig passar. Un ecograf ja seria la repera!!! Una coneguda veterinaria quan estava prenyi a la seva clinica anava mirant el seu bebe cada poc temps amb l'ecograf que tenien alla. Deu ser maco pero com vegis coses rares et deus emparanoiar que no vegis.
RedBerry quina sort tenir tants centres comercials a prop, nosaltres no tenim gaires opcions, ahir vam anar de botigues pero bahhh tampoc estava tot obert i amb aquesta fred era insuportable anar pel carrer!! I aixo que vam sortir al migdia.
Sobre els antojos, jo he estat igual!!!
A sobre tinc al capseto que s'ha engreixat una miqueta i el tinc encara mes paranoic que jo amb el pes, pero em va seguint els antojos el tiu!! Despres es queixa
Ostres, l'altre dia em "preocupava"un tema de prenyamenta i vaig pensar que ho comentaria per saber com aneu i se m'ha oblidat.... que malament!! Quan hi pensi de nou ja ho diré!!
Bé, me'n vaig a estirar-me una mica al sofa i a berenar que m'ha vingut una gana.... i vull porqueriessssssssss
Hola noies!!
Responc una mica per sobre que si no vaig responent cada dia despres em costa un munt seguir-vos!! Però avui poto un cansament... i volia fer un sonet ara abans de berenar que avui tinc ioga i bufffff!!!
Primer de tot, gràcies pels ànims!!
Si que em noto molt mes sensible ultimament... en fi, com dieu no som de pedra!! I plorar... he plorat!! No m'agrada aguantar-ho, si es necessita es plora id espres et sents millor.Crunchi, que raro aixo de la setmana de més, i que no et diessin res!! Ni avançar proves ni res.. es rarissim!!
Comenta-ho quan hi tornis (tant amb llevadora com ginecoleg). Jo tinc molt dubte amb aixo tambe perquè a totes us han anat ajustant les dates de part i tal, doncs a mi res, segueixo tenint en compte la de la data de la ultima regla, sempre que ho he preguntat m'han sortit per pataneres (altres temes) i la ultima eco que va ser la de les 12 s de la ss vaig rpeguntar i em va dir que estava del correcte segons la data de la ultima regla, aixi que es ben raro, perque jo era grafiquera i se que vaig ovular 3 dies mes tard, aixi que no em quadra res!!!Al final veus que es una mica orientatiu i punt.
A veure que tal va l'estudi, ja ens explicaras!! Que potser et donen orientacions que ens van be a totes.
Dolly, si que t'has engreixat poquet!!
Que bé, molt millor mantenir-se força al principi, que ja pujarem, ja!!Sobre els cotxets, doncs jo no se ni per on començar per mirar així en general, veig que molta gent està limitada per l'espai de l'ascensor o del maleter, es un bon punt per centrar-se. Però hi ha tanta varietat que és impossible.... arggg!!! Nosaltres seguim a l'expectativa de que la meva cosina passi al nen al Mclaren abans de fer els dos anyets i ens pugui passar el bugaboo, que amb lo grandote que esta dubto que hi vagi gaire comode d'aqui poc.
Potser haurem de revisar els posts d'altres mesos per veure quines tendències hi ha!! Jejejje
De robeta nosaltres a part dels basics, hem mirat coses de rebaixes (tipus vestides o conjuntets) pero costa taaaaant voler comprar algo, primer, que tot em sembla carissim, despres que no saps ni si li anira bé, si sera adequat per per la temperatura...
Ja ens explicaras que tal amb l'angelsound,
jo m'ho vaig mirar pero al final vaig passar. Un ecograf ja seria la repera!!! Una coneguda veterinaria quan estava prenyi a la seva clinica anava mirant el seu bebe cada poc temps amb l'ecograf que tenien alla. Deu ser maco pero com vegis coses rares et deus emparanoiar que no vegis.RedBerry quina sort tenir tants centres comercials a prop, nosaltres no tenim gaires opcions, ahir vam anar de botigues pero bahhh tampoc estava tot obert i amb aquesta fred era insuportable anar pel carrer!! I aixo que vam sortir al migdia.
Sobre els antojos, jo he estat igual!!!
A sobre tinc al capseto que s'ha engreixat una miqueta i el tinc encara mes paranoic que jo amb el pes, pero em va seguint els antojos el tiu!! Despres es queixa
Ostres, l'altre dia em "preocupava"un tema de prenyamenta i vaig pensar que ho comentaria per saber com aneu i se m'ha oblidat.... que malament!! Quan hi pensi de nou ja ho diré!!
Bé, me'n vaig a estirar-me una mica al sofa i a berenar que m'ha vingut una gana.... i vull porqueriessssssssss

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Doncs capseta, aixo es el que em confon, que jo tb era grafiquera (tinc apuntat tb quan vaig ovular i els pinxitos que vam fer XD), ho tinc tot controlat i apuntat, per aixo no se pq diu q estic de mes. La noia del telefon m'ha dit q a la eco van veure q estava de mes, q si no m'ho van dir si q esta al paper q em van donar... he mirat aquest paper q em van donar i si, hi diu Data ultima regla i setmanes de gestació i a sota, diu Data ultima regla segons ECO o setmanes de gestacio segons ECO. Que ja se que es una tonteria i lo important es estar be i bla bla bla, pero voldria una explicació. Ara mirare per internet aviam que trobo.
Jo avui he estat al H&M i apenes tenien res rebaixat de premama. M'he comprat unes mitges tupides d'embarassada, calces i un jerseiet prim holgat (no es de premama). Flipo que el fet de posar premama ja et cobren 10 euros mes. Jo intentare tirar de coses holgades, pq ls vestits de premama x ex. que porten aquell doblegat als costats, un cop no estiguem embarassades ja no ens ho podrem posar. I et claven 25 euros, saps? De bebe ho tenien tot d'hivern i per lo que es H&M m'ha semblat car. A moltes coses apenes rebaixaven 2 o 5 euros. No val la pena.
Ja ens diras que ens volies comentar Capseta!!!!!!
Jo avui he estat al H&M i apenes tenien res rebaixat de premama. M'he comprat unes mitges tupides d'embarassada, calces i un jerseiet prim holgat (no es de premama). Flipo que el fet de posar premama ja et cobren 10 euros mes. Jo intentare tirar de coses holgades, pq ls vestits de premama x ex. que porten aquell doblegat als costats, un cop no estiguem embarassades ja no ens ho podrem posar. I et claven 25 euros, saps? De bebe ho tenien tot d'hivern i per lo que es H&M m'ha semblat car. A moltes coses apenes rebaixaven 2 o 5 euros. No val la pena.
Ja ens diras que ens volies comentar Capseta!!!!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dimarts!!
Dolly Que be saber de tu
De pes si que es veritat que estas mantenint! Jo crec que a totes en general ens preocupa els kilets de mes que poguem agafar despres de donar a llum. Ja ens diras que tal l'angel sound! Te que se una pasada
jo crec que fins i tot deu ser adictiu jejeje.
Crunchi Quina passada que t'hagin trucat per fer un assaig!! Aixi segur que tens visites extres i aixo mai esta de mes.
Ja ens anires explicant que tal es la cosa, i lo de les setmanes no ho entec si a sobre eres grafiquera. Pero deu ser el que dius que o fan a ojo. Quina casualitat ahir tambe vaig anar a H&M! Pero a fer una ullada, no tenia ganes de despullar-me, i es el que dius de rebaixes ja no havia gaire be res. Hi Ha coses que per ser de premama les pujen de preu.
Alguna cosa si que agafare de premama, pero crec que tambe fare com tu es molt bon consell.
Capseta Si la veritat que estant prop de barcelona hi ha de tot! Per aixo vaig dient, per les que no esteu a prop, si voleu fer una ullada aneu a tiron fijo. El meu maridet igual, diu que s'esta engreixant i no se quin dels dos es pitjor amb els antojos
Espero que avui hagis pogut descansar una micona mes
Pes-Panxa JSoc la rara, que s'ha aprimat, pero de sempre he tingut sobre pes, he estat anys fent dieta, i ara pujar de pes es com "traumatic" encara que se que pasara, perque sino la gine crec que em tirara de les orelles
Diuen que en el primer trimestre perdre pes es "normal", a veure si continuo aixi si em dien algo
La panxa per cert m'ha sortit de cop, segon va arribant la nit, mes
Pero es el que diu la dolly, em sembla de mixelin.
blog - llibre Le fet una ullada al blog de mama molona, esta super be! Ho explica tot d'una manera molt amena i divertida. Vaig llegir el post de fastic, i em sentia 100% identificada. M'he comprat el llibre, embarazada perezosa, de moment nomes le ficat una ullada, esta de setmana en setmana, i es pot omplir algun apartat em com si fos un diari.
Cotxet Conclusio, tinc un cacao mental important, quan mes miro, pitjor. El meu marit ahir m'ensenya un per internet de la marca inglesina, bueno una marabella de cotxet. Quan li pregunto si ha mirat el preu, em diu que no, ho mirem...... Gaire be 900€!!! Encara estic flipant

El meu maridet m'ha regalat una boleta d'aquestes que fa un mini soroll que es per la panxu, un trucador d'angels. Es com anar escampant tinc panxu!
Que be que hi hagi aquest toxos! Axio enganxa
Dolly Que be saber de tu
De pes si que es veritat que estas mantenint! Jo crec que a totes en general ens preocupa els kilets de mes que poguem agafar despres de donar a llum. Ja ens diras que tal l'angel sound! Te que se una pasada
jo crec que fins i tot deu ser adictiu jejeje. Crunchi Quina passada que t'hagin trucat per fer un assaig!! Aixi segur que tens visites extres i aixo mai esta de mes.
Ja ens anires explicant que tal es la cosa, i lo de les setmanes no ho entec si a sobre eres grafiquera. Pero deu ser el que dius que o fan a ojo. Quina casualitat ahir tambe vaig anar a H&M! Pero a fer una ullada, no tenia ganes de despullar-me, i es el que dius de rebaixes ja no havia gaire be res. Hi Ha coses que per ser de premama les pujen de preu. Capseta Si la veritat que estant prop de barcelona hi ha de tot! Per aixo vaig dient, per les que no esteu a prop, si voleu fer una ullada aneu a tiron fijo. El meu maridet igual, diu que s'esta engreixant i no se quin dels dos es pitjor amb els antojos
Espero que avui hagis pogut descansar una micona mes
Pes-Panxa JSoc la rara, que s'ha aprimat, pero de sempre he tingut sobre pes, he estat anys fent dieta, i ara pujar de pes es com "traumatic" encara que se que pasara, perque sino la gine crec que em tirara de les orelles
Pero es el que diu la dolly, em sembla de mixelin.blog - llibre Le fet una ullada al blog de mama molona, esta super be! Ho explica tot d'una manera molt amena i divertida. Vaig llegir el post de fastic, i em sentia 100% identificada. M'he comprat el llibre, embarazada perezosa, de moment nomes le ficat una ullada, esta de setmana en setmana, i es pot omplir algun apartat em com si fos un diari.
Cotxet Conclusio, tinc un cacao mental important, quan mes miro, pitjor. El meu marit ahir m'ensenya un per internet de la marca inglesina, bueno una marabella de cotxet. Quan li pregunto si ha mirat el preu, em diu que no, ho mirem...... Gaire be 900€!!! Encara estic flipant

El meu maridet m'ha regalat una boleta d'aquestes que fa un mini soroll que es per la panxu, un trucador d'angels. Es com anar escampant tinc panxu!
Que be que hi hagi aquest toxos! Axio enganxa

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Cotxet
Coincideixo amb el que dius redberry, com mes miro el tema cotxet mes em lio. De moment nomes he avançat sabent que no vull maxicosi, sino un carrito de 2 peces i la cadireta de cotxe vull que sigui exclusiva pel cotxe (temea de seguretat i aixo). Confeso que estic segura q quan ho parli amb els nostres amics, segur que em donen consells i ho veuré tot mes clar. Ja us diré a mida que vagi sabent.
Dir-ho a la gent
Doncs crec que se m'ha anat de les mans.... continuem amb el secretisme, i ara que ho voldria escampar, ara la gent no pot quedar jejejej Continuem q nomes ho saben els meus pares, la meva millor amiga, i 3 de la feina. He quedat el ultim cap de setmana amb la meva familia, amb l'excusa q volem fer calçotada a casa, els reunirem a tots i els hi direm. A partir d'aqui ja hi dire als amics, a les companyes de feina, i als familiars del cruncho, que no saben res tampoc (tenen poca relació i 0 cnfiança). I clar, ara que sembla q estic de mes setmanes, penso "ostres crunchi, que els hi dire q estare quasi be de 16 setmanes, quasi de 4 mesos!!". Jo que sempre he sigut una bocachancla, que mai tinc secrets....com m'he pogut callar durant tant de temps???? deu ni do, pobrets, fliparan!!!! Vosaltres ja ho heu dit a tothom??? Us queda algu x dir-li imagino, no?
Redberry prenc nota sobre el llibre q recomanes. M'hagues agradat llegir mes llibres i es com si de cop m'ha passat el temps volant!!!!! Es que nenes, si tot va be, ens estem plantant quasi a la meitat d'embaràs eh???? OMG!!!!
Trucador d'angels
Quin detall mes maco redberry!!!!

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Noies! Vaig molt de vòlit i us cabo de llegir.
Crunchi, sobre el tema d'avançar una setmana, a mi també me l'han avançat, t'explico: A la eco de les 12 setmanes et van mesurar el fetus, i per la mesura que els va donar, els va correspondre a 1 setmana més, i per això et diuen q estàs d'una setmana més, i t'hauran avançat 1 setmana la dpp. No té més importància, és només perque la eco de les 20 setmanes l'han de fer entre una data i una altra, i si el teu mini medeix més, l'hauran de fer una mica abans. Osti, crec que m'he explicat fatal! A la tarda intento tornar a entrar amb calma i t'explico!!!
Crunchi, sobre el tema d'avançar una setmana, a mi també me l'han avançat, t'explico: A la eco de les 12 setmanes et van mesurar el fetus, i per la mesura que els va donar, els va correspondre a 1 setmana més, i per això et diuen q estàs d'una setmana més, i t'hauran avançat 1 setmana la dpp. No té més importància, és només perque la eco de les 20 setmanes l'han de fer entre una data i una altra, i si el teu mini medeix més, l'hauran de fer una mica abans. Osti, crec que m'he explicat fatal! A la tarda intento tornar a entrar amb calma i t'explico!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Gracies Xinxa!!! Si, aixo ho entenc, pero em resulta confos q fa 6 setmanes em fan eCo i em van dir q estava de 6setmanes, i ara, q han passat 6 setmanes d'aquell dia, en comptes d'estar de 12s, diu que estic de 13. Clar, no em surten els calculs. L'unica explicacio que pot ser es que el fetus hagi crescut mes rapid??? O que la setmana de 6 realment ja estava de 7 pero el noi va apuntar segons jo li vaig dir la meva ultima data de regla??? Be, es curiositat. Realment penso que per mi millor, una setmana menys per tenir el meu mini crunchi amb mi
Que tingueu bon dia noies!!!
Que tingueu bon dia noies!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!!
Quin freeeeed!!!
Crunchi Coincideixo amb tu en el tema cotxet, els maxicosi que venen amb els cotxets, ja no sols per lo insegurs, si no per el rotllo de ficar-los amb el cinturo. Els que son 3 peces gaire be cap be amb isofix, i si tens l'opcio de comprar-ho et cobren un ull de la cara
Lo de la setmana de mes ja et dic que fan a ull segur, a lo millor a crescut una mica mes
, o com al principi son mm no hagafen be.
Dir-ho Nosaltres aquest cap de setmana ho hem dit als amics i familia, i tots super contents, ningu s'ha ofes per no dir-ho mes d'hora. Hi ho hem dit per watsap, per acabar rápid. El que no se es si publicar-ho a les reds socials, em fa no se que...
Petons maques
Que tal va aquest dimecres?
Quin freeeeed!!!
Crunchi Coincideixo amb tu en el tema cotxet, els maxicosi que venen amb els cotxets, ja no sols per lo insegurs, si no per el rotllo de ficar-los amb el cinturo. Els que son 3 peces gaire be cap be amb isofix, i si tens l'opcio de comprar-ho et cobren un ull de la cara
, o com al principi son mm no hagafen be.Dir-ho Nosaltres aquest cap de setmana ho hem dit als amics i familia, i tots super contents, ningu s'ha ofes per no dir-ho mes d'hora. Hi ho hem dit per watsap, per acabar rápid. El que no se es si publicar-ho a les reds socials, em fa no se que...
Petons maques
Que tal va aquest dimecres?Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Que m'ho oblidava!
capseta Ahir en l'app d'embarazo +, vaig llegir que tenir malsons es un dels símptomes de la panxu, que es d'hagut a les noves preocupacions que tenim per el davant, i que hi ha que anar a dormir amb bons pensaments i coses felices.
Aixo la veritat que sona a topicazo, alguna nit he tirat de tila, tant per domir com per els mals de caps, que li vaig preguntar a la gine i em va dir que per tomar-se un al dia no passa res de res. També he recuperat el coixi que tenia quan encara vivia amb els meus pares, que anava fent voltes per casa, i dormo millor, com idea. Espero que vagi millorant el insomni.

capseta Ahir en l'app d'embarazo +, vaig llegir que tenir malsons es un dels símptomes de la panxu, que es d'hagut a les noves preocupacions que tenim per el davant, i que hi ha que anar a dormir amb bons pensaments i coses felices.
Aixo la veritat que sona a topicazo, alguna nit he tirat de tila, tant per domir com per els mals de caps, que li vaig preguntar a la gine i em va dir que per tomar-se un al dia no passa res de res. També he recuperat el coixi que tenia quan encara vivia amb els meus pares, que anava fent voltes per casa, i dormo millor, com idea. Espero que vagi millorant el insomni. 
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola maques!
Com porteu el fred! He llegit que hi ha una onada de fred siberia per Catalunya. Abrigue-vos be!
Redberry , Crunchi... Aixo del maxicosi que poseu ara em deixa una mica desorientada...
es millor una cadireta especifica per cotxe q no pas maxicosi? pero les cadiretes aquestes no son per apartir de 6 mesos?
A mi me cunyada em va dir q ens deixava el maxicosi i ja no m'he preocupat de pensar en cadiretes.. faig malament?
Com es nota q no m'he fixat mai en aquestes coses...
Crunchi una setmana mes! caram! quan medeixen el baby a les eco's calculen segons mida la seva "edat"i aixi calculen tambe la DPP. evidentment sempre hi ha n marge d'error, pero 1 setmana em sembla una mica exagerat, no?
de totes maneres, que no et preocupi massa, suposo que a mida q vagi creixent sera mes facil de calcular la DPP, no?
o apartir de la semana 20 ja no fan recalculs?
Ja ens explicaras de que es tracta aixo del estudi del sol pelvic.
Capseta apart de dormir malament tambe tens mal sons? A mi tambe em passa, he llegit que es pq ara dormim menys profundament i es mes facil recordar el que somies.
tema dir-ho: el meu marit ja s'ha encarregat de dir-ho a la gent que quedava.. bueno, en veritat em queda dir-ho ala feina, que no se si ho fare aquesta setmana o m'esperare una mica mes.
(Feina) Amb el meu jefe tinc molt bon rotllo, pero tinc un mini-cnflicte tipus guerra freda amb un team-lead del meu equip (es una estructura estranya) i em fa mandra dir-ho pq no vull fer servir d'excusa l'embaras per no dicutir o tenir la rao...
Tambe m'he adonat, que els dies que em trobo mes malament, tant de dormir com vomits, i males digestions coincideixen en el mateix dia o el seguent a algun marron derivat d'aquest conflicte...
Creieu que pot tenir relacio el trobarse malament fisicament per algun disgust ala feina?
Quin rollo aixo de la feina!
Petonets a totes!
Com porteu el fred! He llegit que hi ha una onada de fred siberia per Catalunya. Abrigue-vos be!
Redberry , Crunchi... Aixo del maxicosi que poseu ara em deixa una mica desorientada...
es millor una cadireta especifica per cotxe q no pas maxicosi? pero les cadiretes aquestes no son per apartir de 6 mesos?
A mi me cunyada em va dir q ens deixava el maxicosi i ja no m'he preocupat de pensar en cadiretes.. faig malament?
Com es nota q no m'he fixat mai en aquestes coses...
Crunchi una setmana mes! caram! quan medeixen el baby a les eco's calculen segons mida la seva "edat"i aixi calculen tambe la DPP. evidentment sempre hi ha n marge d'error, pero 1 setmana em sembla una mica exagerat, no?
de totes maneres, que no et preocupi massa, suposo que a mida q vagi creixent sera mes facil de calcular la DPP, no?
o apartir de la semana 20 ja no fan recalculs?
Ja ens explicaras de que es tracta aixo del estudi del sol pelvic.
Capseta apart de dormir malament tambe tens mal sons? A mi tambe em passa, he llegit que es pq ara dormim menys profundament i es mes facil recordar el que somies.
tema dir-ho: el meu marit ja s'ha encarregat de dir-ho a la gent que quedava.. bueno, en veritat em queda dir-ho ala feina, que no se si ho fare aquesta setmana o m'esperare una mica mes.
(Feina) Amb el meu jefe tinc molt bon rotllo, pero tinc un mini-cnflicte tipus guerra freda amb un team-lead del meu equip (es una estructura estranya) i em fa mandra dir-ho pq no vull fer servir d'excusa l'embaras per no dicutir o tenir la rao...
Tambe m'he adonat, que els dies que em trobo mes malament, tant de dormir com vomits, i males digestions coincideixen en el mateix dia o el seguent a algun marron derivat d'aquest conflicte...
Creieu que pot tenir relacio el trobarse malament fisicament per algun disgust ala feina?
Quin rollo aixo de la feina!
Petonets a totes!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
15+6
Hola guapes!!!!
Ahir vaig escriure un pedazo de post i quan vaig canviar de pestanya perque us volia passar info de un llibre que he comprat va i vaig tancar la finestra i patapum, post perdut!!
Em vaig cabrejar i vaig tancar l'ipad.
Total, que avui faig mini entrada perque ja ni puc ni vull fer-la tant currada com ahir.
Somnis/son: ahir li comentava a la meva germana i em deia que es veu que es per la catarsis personal que es viu al passar de filla a mare. Potser les que ja tenen fills ens poden dir si ho van passar i si ho estan passant ara, aixo dels malsons.
Pero em quadra perfectament el que dieu de les preocupacions (tot i que no em sento especialment preocupada o estressada, de fet jo soc molt preocupona i porto un embaras deluxe suuuper tranquila en general) i tambe lo del son menys profund. De totes maneres porto dos dies millor
Cadiretes/cotxets: per la cadireta de veritat que és 100% recomanable el post que us deia que va obrir la izascun.
Sobre cotxets.... estic igual de peix, ahir ho parlava a la feina i em deien que m'esperi perque la meva cosina el mes segur es que al juliol amb el peque tenint dos anys ja no utilitzi el seu i me'l passi (i ella utilitzara segurament el mclaren que es mes lleuger).
Pero es un rotllo que hi hagi un ventall tant ampli.
Crunchi, sobre la setmana de més comentava que al final deu dependre dels metges el que t'estiguin liant amb ara estas de mes ara de menys (he vist a altres posts que a cada visita els canvien la DPP), ja que a veure, prenen mides de una ecografia, mides de algo molt petit, un mm mes o menys pot fer variar tant!!!
I t'explico que el meu ginecoleg mai em diu res d'aixo de dates, pero tinc la eco de els 12s gravada en video i fa poc mirant-la surt al costat que quan va prenent les mides (cap, panxa, femur...) surt la edat gestacional a la que correspon, doncs segns aixo em sortia mes temps d'embaras amb el cap ila panxa (estava de 11+6 i deia 12+5 i 12+3) i en canvi per el femur deia que estava de 11+4.
Al final dius... que passa? Que la meva nena es capgrossa, gordi i camacurta o que?
Doncs no... que les mides son moooolt orientatives. I tampoc ens agobiem molt per aixo! Jo penso que em toca a finals principis de juliol i andando. Ja veurem quan toca al final.
Per cert, no puc creure que encara tinguis tanta gent sense haver-li dit!! I els veus sovint o que? No se com has pogut aguantar!!
Dolly, jo crec fermament en que somatitzem!! Aalgun cop he agafat infeccio d'orina per problemes a la feina, i ho he vist clarament que no podia haver altres motius, però clar que es el meu tendó d'aquiles i sempre o agafo infeccions d'orina o refredats, son les meves dues malalties que vaig agafant.
No és nomes que tens problemes i pam, sino que el cos actua baixant-li les defenses i caiem, o l'estres ens crea tensions corporals que provoquen migranya, mal d'esquena o coses aixi. Ara, tambe a vegades emmmalaltim per altres coses, no penso que tot vingui de la banda psicològica com hi ha gent que defensa, jo crec que no és per tant.
RedBerry, que be que t'hagis aprimat! Pero ara vigila amb els antojus, que predre kg costa, el que es facil es agafar-ne
Petonets boniques!!

Hola guapes!!!!
Ahir vaig escriure un pedazo de post i quan vaig canviar de pestanya perque us volia passar info de un llibre que he comprat va i vaig tancar la finestra i patapum, post perdut!!
Em vaig cabrejar i vaig tancar l'ipad.
Total, que avui faig mini entrada perque ja ni puc ni vull fer-la tant currada com ahir.
Somnis/son: ahir li comentava a la meva germana i em deia que es veu que es per la catarsis personal que es viu al passar de filla a mare. Potser les que ja tenen fills ens poden dir si ho van passar i si ho estan passant ara, aixo dels malsons.
Pero em quadra perfectament el que dieu de les preocupacions (tot i que no em sento especialment preocupada o estressada, de fet jo soc molt preocupona i porto un embaras deluxe suuuper tranquila en general) i tambe lo del son menys profund. De totes maneres porto dos dies millor
Cadiretes/cotxets: per la cadireta de veritat que és 100% recomanable el post que us deia que va obrir la izascun.
Sobre cotxets.... estic igual de peix, ahir ho parlava a la feina i em deien que m'esperi perque la meva cosina el mes segur es que al juliol amb el peque tenint dos anys ja no utilitzi el seu i me'l passi (i ella utilitzara segurament el mclaren que es mes lleuger).
Pero es un rotllo que hi hagi un ventall tant ampli.
Crunchi, sobre la setmana de més comentava que al final deu dependre dels metges el que t'estiguin liant amb ara estas de mes ara de menys (he vist a altres posts que a cada visita els canvien la DPP), ja que a veure, prenen mides de una ecografia, mides de algo molt petit, un mm mes o menys pot fer variar tant!!!
I t'explico que el meu ginecoleg mai em diu res d'aixo de dates, pero tinc la eco de els 12s gravada en video i fa poc mirant-la surt al costat que quan va prenent les mides (cap, panxa, femur...) surt la edat gestacional a la que correspon, doncs segns aixo em sortia mes temps d'embaras amb el cap ila panxa (estava de 11+6 i deia 12+5 i 12+3) i en canvi per el femur deia que estava de 11+4.
Al final dius... que passa? Que la meva nena es capgrossa, gordi i camacurta o que?
Doncs no... que les mides son moooolt orientatives. I tampoc ens agobiem molt per aixo! Jo penso que em toca a finals principis de juliol i andando. Ja veurem quan toca al final.
Per cert, no puc creure que encara tinguis tanta gent sense haver-li dit!! I els veus sovint o que? No se com has pogut aguantar!!
Dolly, jo crec fermament en que somatitzem!! Aalgun cop he agafat infeccio d'orina per problemes a la feina, i ho he vist clarament que no podia haver altres motius, però clar que es el meu tendó d'aquiles i sempre o agafo infeccions d'orina o refredats, son les meves dues malalties que vaig agafant.
No és nomes que tens problemes i pam, sino que el cos actua baixant-li les defenses i caiem, o l'estres ens crea tensions corporals que provoquen migranya, mal d'esquena o coses aixi. Ara, tambe a vegades emmmalaltim per altres coses, no penso que tot vingui de la banda psicològica com hi ha gent que defensa, jo crec que no és per tant.
RedBerry, que be que t'hagis aprimat! Pero ara vigila amb els antojus, que predre kg costa, el que es facil es agafar-ne
Petonets boniques!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
13+6 (o 12+6 XD)
Pes
M'he pesat aquest migdia, 58kg. Doncs vaja. Pensava que pesaria mes, pq ultimament em noto amb mes gana...
Cadiretes i cotxets
Dolly, mira't el post aquest q diu capseta, alla esta molt ben explicat, pero resumint, que un maxicosi realment no esta pensat o no esta tan estudiat com una cadireta creada especificament pel cotxe. Té el seu sentit. Mira't el post pq esta mes ben explicat. De totes maneres, pots anar amb el maxicosi de ta cosina i tu a part et compres la cadireta pel cotxe, que ja la deixes alla instalada.
Setmanes de gestació
Ja ho se noies, si no deixa de ser un numero i bla bla bla. Pero mira, m'agrada ser rigurosa i saber ben be de que estic. Despres parire quan sigui, pero en el meu dia a dia, m'agrada saber de quan estic per veure com evoluciona el bebe i tot aixo. I en aquesta visita q tinc demà amb la dra que estudia el sòl pèlvic, la noia q em va trucar em va concretar q per dijous jo estaria ja de 14 setmanes. Com q m'ho va dir tants cops (em va dir per l'estudi busquen a pacients q estiguin d X setmanes), doncs em va com deixar estranyada. Pero be, dema aprofitare per preguntar-li pq tinc entes q em fara eco
aviam si em pot confirmar q es nen!!!! Ja us explicare, sere cm una esponja que agafaré tota la info possible.
Que no estic agobiada, estic estranyada. Pero lo dit, que per mi millor. Abans tindré al meu bebé amb mi jejeje
Malsons
Jo n'he tingut un parell en lo q porto d'embaraç, pero tampoc em sembla q en tingui mes que abans. Jo sempre m'he enrecordat del que he somiat, aixi que en aixo no he canviat. Jo crec que si, que els problemes o preocupacions t'afecten en el son i en la salut. No en tinc cap dubte. Jo molts cops somio amb coses que m preocupen, que m'han passat o en allò ultim que estava pensant abans de adormir-me.
Dir-ho a la gent
Capseta doncs si... a la family nomes la vaig veure per Nadal i cap d'any, jo alla callada XD Els de la feina si, els veig cada dia i tenim molt bon rollo i passem junts moltes hores. No sé com m'he pogut callar, pq mes d'un cop ha sortit la ocasió per dir-ho. Pero m'he callat pq he pensat en les meves prioritats, i es que primer vull q ho sapiguen la meva familia, i dspres la resta. Es una tonteria, xo x mi es important. Vull establir un ordre i aixi serà. El q passa q clar, quan m'he vist preparada x dir-li's, la gent te les seves agendes ocupades jejejje pero bueno, els hi dire la veritat, q 1r volia tenir els resultats i saber q tot va bé i despres volia quedar amb ells pero ja no vam coincidir...
A la feina només ho saben ls meves jefes i una companya (va sorgir aixi). I m'ha anat bé, pq la propera setmana tenim comanda i ens toca descarregar caixes i aixo, pero vaig parlar amb la meva jefa, i ja m'ha posat un torn de treball on no em tocarà descarregar la comanda ja sé que estic de poc, pero no vull arriscar-me a agafar pesos....
Com esteu la resta, que us expliqueu??? Us ameu trobant mes be??? Ja anem entrant al 2n trimestre, on diuen q els simptomes van minvant.....
Pes
M'he pesat aquest migdia, 58kg. Doncs vaja. Pensava que pesaria mes, pq ultimament em noto amb mes gana...
Cadiretes i cotxets
Dolly, mira't el post aquest q diu capseta, alla esta molt ben explicat, pero resumint, que un maxicosi realment no esta pensat o no esta tan estudiat com una cadireta creada especificament pel cotxe. Té el seu sentit. Mira't el post pq esta mes ben explicat. De totes maneres, pots anar amb el maxicosi de ta cosina i tu a part et compres la cadireta pel cotxe, que ja la deixes alla instalada.
Setmanes de gestació
Ja ho se noies, si no deixa de ser un numero i bla bla bla. Pero mira, m'agrada ser rigurosa i saber ben be de que estic. Despres parire quan sigui, pero en el meu dia a dia, m'agrada saber de quan estic per veure com evoluciona el bebe i tot aixo. I en aquesta visita q tinc demà amb la dra que estudia el sòl pèlvic, la noia q em va trucar em va concretar q per dijous jo estaria ja de 14 setmanes. Com q m'ho va dir tants cops (em va dir per l'estudi busquen a pacients q estiguin d X setmanes), doncs em va com deixar estranyada. Pero be, dema aprofitare per preguntar-li pq tinc entes q em fara eco
aviam si em pot confirmar q es nen!!!! Ja us explicare, sere cm una esponja que agafaré tota la info possible.Que no estic agobiada, estic estranyada. Pero lo dit, que per mi millor. Abans tindré al meu bebé amb mi jejeje
Malsons
Jo n'he tingut un parell en lo q porto d'embaraç, pero tampoc em sembla q en tingui mes que abans. Jo sempre m'he enrecordat del que he somiat, aixi que en aixo no he canviat. Jo crec que si, que els problemes o preocupacions t'afecten en el son i en la salut. No en tinc cap dubte. Jo molts cops somio amb coses que m preocupen, que m'han passat o en allò ultim que estava pensant abans de adormir-me.
Dir-ho a la gent
Capseta doncs si... a la family nomes la vaig veure per Nadal i cap d'any, jo alla callada XD Els de la feina si, els veig cada dia i tenim molt bon rollo i passem junts moltes hores. No sé com m'he pogut callar, pq mes d'un cop ha sortit la ocasió per dir-ho. Pero m'he callat pq he pensat en les meves prioritats, i es que primer vull q ho sapiguen la meva familia, i dspres la resta. Es una tonteria, xo x mi es important. Vull establir un ordre i aixi serà. El q passa q clar, quan m'he vist preparada x dir-li's, la gent te les seves agendes ocupades jejejje pero bueno, els hi dire la veritat, q 1r volia tenir els resultats i saber q tot va bé i despres volia quedar amb ells pero ja no vam coincidir...
A la feina només ho saben ls meves jefes i una companya (va sorgir aixi). I m'ha anat bé, pq la propera setmana tenim comanda i ens toca descarregar caixes i aixo, pero vaig parlar amb la meva jefa, i ja m'ha posat un torn de treball on no em tocarà descarregar la comanda ja sé que estic de poc, pero no vull arriscar-me a agafar pesos....
Com esteu la resta, que us expliqueu??? Us ameu trobant mes be??? Ja anem entrant al 2n trimestre, on diuen q els simptomes van minvant.....
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!
14+1
Dolly Si utilitzes el maxicosi no vol dir que ho facis malament, ni molt menys. Pero personalment començo a pensar que es un extra que venen amb els cotxets, en plan pack oferta, que es poden utilitzar aproximadament el primer any, i també es un estalvi de calers. Al principi tambe es quan tenim que comprar la llista de coses eternes, i clar tot i suma. LA cadireta tindria que ser de grup 0 per poder posar al baby, pero una especifica completa i amb isofix, surt per uns 200 i el que et vulguis gastar. El tema treball crec que encara que no ens ho notem ens afecta, conec una noia que al mes 7 li van obligar agafar la baixa perque la rutina de aixecar-se i anar a treballar feia que el baby agafes el pes que tocava, i amb la baixa es va arreglar. Per cert al final d'aquesta setmana t'arribava l'angel sound no??? JA ens explicares que tal
capseta El post aquest que deies de la izascun, on es exactament? El de les cadiretes. Lo de los antojos ja ho se ja, no se qui menja mes antonjos si el meu marit o jo
Crunchi Ja ens explicares que et diuen de les setmanes a la visita, i si et confirman
Si et donen algun consellet per mantenir el sol pevil perfecte també eh! Es normal que primer vulguis dir-ho a la família, pero si veus que s'allarga la cosa i vols escampar-ho dir-ho per watsap no t'agrada?
Sintomes Com esteu?? Que d'aixo no posseu res ja, espero que sigui perque esteu estupendes. Segueixo amb gana nula, sense gairabe menjar de res, gaira be tot em fa fastic sobre tot a la nit. Vaig pasant sense cariban pero hi ha dies que pffff. Segueixo amb els 3kg menys que abans de estar amb panxu, menys mal que tinc reserves!
Amics que fuman Aquest cap de setmana quedarem amb uns amics que tots fumen i el meu marit i jo som exfumadors de fa anys ja. Soc la típica exfumadora que li molesta un munt el fum, pero ara que semblo un gos que tot ho detecta, quan algu pel carrer passa pel costat amb una cigarreta canvio de costat. Volien anar a casa d'uns que quan vas estan en plan submarino, i al arribar a casa tens que possar la roba a rentar i ficarte a la dutxa perquè el cabell fa fastic. No se es suposa que avui dia si esta embarassada no et tindrien que fumar al costat, pero se que quan fumes no veus aquestes coses
Heu estat en aquestes situacions??
Petoneets!
Com esteu???
14+1
Dolly Si utilitzes el maxicosi no vol dir que ho facis malament, ni molt menys. Pero personalment començo a pensar que es un extra que venen amb els cotxets, en plan pack oferta, que es poden utilitzar aproximadament el primer any, i també es un estalvi de calers. Al principi tambe es quan tenim que comprar la llista de coses eternes, i clar tot i suma. LA cadireta tindria que ser de grup 0 per poder posar al baby, pero una especifica completa i amb isofix, surt per uns 200 i el que et vulguis gastar. El tema treball crec que encara que no ens ho notem ens afecta, conec una noia que al mes 7 li van obligar agafar la baixa perque la rutina de aixecar-se i anar a treballar feia que el baby agafes el pes que tocava, i amb la baixa es va arreglar. Per cert al final d'aquesta setmana t'arribava l'angel sound no??? JA ens explicares que tal
capseta El post aquest que deies de la izascun, on es exactament? El de les cadiretes. Lo de los antojos ja ho se ja, no se qui menja mes antonjos si el meu marit o jo
Crunchi Ja ens explicares que et diuen de les setmanes a la visita, i si et confirman
Si et donen algun consellet per mantenir el sol pevil perfecte també eh! Es normal que primer vulguis dir-ho a la família, pero si veus que s'allarga la cosa i vols escampar-ho dir-ho per watsap no t'agrada? Sintomes Com esteu?? Que d'aixo no posseu res ja, espero que sigui perque esteu estupendes. Segueixo amb gana nula, sense gairabe menjar de res, gaira be tot em fa fastic sobre tot a la nit. Vaig pasant sense cariban pero hi ha dies que pffff. Segueixo amb els 3kg menys que abans de estar amb panxu, menys mal que tinc reserves!
Amics que fuman Aquest cap de setmana quedarem amb uns amics que tots fumen i el meu marit i jo som exfumadors de fa anys ja. Soc la típica exfumadora que li molesta un munt el fum, pero ara que semblo un gos que tot ho detecta, quan algu pel carrer passa pel costat amb una cigarreta canvio de costat. Volien anar a casa d'uns que quan vas estan en plan submarino, i al arribar a casa tens que possar la roba a rentar i ficarte a la dutxa perquè el cabell fa fastic. No se es suposa que avui dia si esta embarassada no et tindrien que fumar al costat, pero se que quan fumes no veus aquestes coses
Petoneets!
Com esteu???
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia boniques! Aquesta setmana vaig a tope, tinc un munt de feina per entregar i he d'estar més hores amb el minixinxet, així que he de fer meravelles per arribar a tot.
He llegit el que comenteu sobre el tema de les cadiretes, i diria que aneu errades. A veure, maxicosi no és més que una marca, com pot ser-ho Romer o Cybex o Jané. El que heu de tenir clar, és que per sortir de l'hospital i els primers mesos de vida, necessiteu una cadireta del grup 0 (sigui de la marca que sigui, i ja formi part del cotxet o la compreu única i exclusivament pel cotxe). Hi ha cadiretes que només són grup 0, altres que són grup 0 i grup 1... El canvi d'un grup a un altre varia en funció del pes i l'alçada dels bebes.
Nosaltres, pel minixinxet teniem un grup 0 (marca maxicosi), que només feiem servir pel cotxe (bé, amb uns adaptador es pot posar al bugaboo i a vegades, si dormia, tb ho feiem servir), el va fer servir des de que va néixer fins als 16 mesos (sino recordo malament, podies portar al mini en aquesta cadira fins als 13 kg). Els grups 0, sempre, sempre i sempre, van a contramarxa. Després vam comprar una Romer del grup 1, que va dels 9 als 18 kg (fins als 4-5 anys aprox) i és en la que va ara encara.
Hi havia alguna web que ho explicava molt detalladament, si després puc, us la busco!!! I si us puc ajudar amb alguna altre cosa, digueu-m'ho!!!!!
Crunchi, que vagi bé la visita d'avui!!!
He llegit el que comenteu sobre el tema de les cadiretes, i diria que aneu errades. A veure, maxicosi no és més que una marca, com pot ser-ho Romer o Cybex o Jané. El que heu de tenir clar, és que per sortir de l'hospital i els primers mesos de vida, necessiteu una cadireta del grup 0 (sigui de la marca que sigui, i ja formi part del cotxet o la compreu única i exclusivament pel cotxe). Hi ha cadiretes que només són grup 0, altres que són grup 0 i grup 1... El canvi d'un grup a un altre varia en funció del pes i l'alçada dels bebes.
Nosaltres, pel minixinxet teniem un grup 0 (marca maxicosi), que només feiem servir pel cotxe (bé, amb uns adaptador es pot posar al bugaboo i a vegades, si dormia, tb ho feiem servir), el va fer servir des de que va néixer fins als 16 mesos (sino recordo malament, podies portar al mini en aquesta cadira fins als 13 kg). Els grups 0, sempre, sempre i sempre, van a contramarxa. Després vam comprar una Romer del grup 1, que va dels 9 als 18 kg (fins als 4-5 anys aprox) i és en la que va ara encara.
Hi havia alguna web que ho explicava molt detalladament, si després puc, us la busco!!! I si us puc ajudar amb alguna altre cosa, digueu-m'ho!!!!!
Crunchi, que vagi bé la visita d'avui!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola..
Sóc nova per aquí, no he escrit mai.
No se massa com va. Poc a poc aniré familiaritzant-me
Enhorabona a totes!!!!
NOM: MAGDA
TE+: 16
DPP:
Seguiment i hospital previst de part: LA SEU D'URGELL O LLEIDA
Nª de fills: 1
Edat papis: 36 MARE I 38 PARE
Sexe i nom
:
Sóc nova per aquí, no he escrit mai.
No se massa com va. Poc a poc aniré familiaritzant-me
Enhorabona a totes!!!!
NOM: MAGDA
TE+: 16
DPP:
Seguiment i hospital previst de part: LA SEU D'URGELL O LLEIDA
Nª de fills: 1
Edat papis: 36 MARE I 38 PARE
Sexe i nom
:Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Perdoneu , m'havia deixat la DPP!!
NOM: MAGDA
TE+: 16
DPP: 5 de juliol.
Seguiment i hospital previst de part: LA SEU D'URGELL O LLEIDA
Nª de fills: 1
Edat papis: 36 MARE I 38 PARE
Sexe i nom
:
NOM: MAGDA
TE+: 16
DPP: 5 de juliol.
Seguiment i hospital previst de part: LA SEU D'URGELL O LLEIDA
Nª de fills: 1
Edat papis: 36 MARE I 38 PARE
Sexe i nom
:Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |












