✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!!!
Aquí una que té molta cremor d'estómac i un mal gust a la boca que eccccccsssss! Ja vaig anar a la farmàcia i em van donar unes pastilles naturals, les mateixes q en l'altre embaràs. Crunchi si vols et dic el nom!
Molt bé per aquestes compres de rebaixes Crunchi! Jo no he comprat res i no he trobat res de rebaixes de màniga curta. Haurem d'esperar uns dies...
Capseta que bé que ja estiguis recuperada! Jo ara m'he refredat, i tot el dia mocs i mocs. En fi...
Redberry si que ho diuen q el pèl canvia durant l'embaràs si! Millor si redueix! I el de la panxa el pots decolorar, crec, però em sembla que aquest estiu poca platja podrem trepitjar!!!
Una pregunta, al HM de La Maquinista hi ha premama? O quin HM recomaneu? He d'anar a tornar una roba q em van regalar i nose a quin anar. Per cert, em van regalar unes samarretes maniga curta per mi, per portar amb la panxa, talla L, quan normalment faig la S. Vosaltres les canviarieu per unes premama? És que penso que total després també m'aniran enormes i no les portaré i llavors millor unes de premamà per lluir panxa! Aissss, vaya tonteries eh! Jejeje
Feliç dimecres!
Aquí una que té molta cremor d'estómac i un mal gust a la boca que eccccccsssss! Ja vaig anar a la farmàcia i em van donar unes pastilles naturals, les mateixes q en l'altre embaràs. Crunchi si vols et dic el nom!
Molt bé per aquestes compres de rebaixes Crunchi! Jo no he comprat res i no he trobat res de rebaixes de màniga curta. Haurem d'esperar uns dies...
Capseta que bé que ja estiguis recuperada! Jo ara m'he refredat, i tot el dia mocs i mocs. En fi...
Redberry si que ho diuen q el pèl canvia durant l'embaràs si! Millor si redueix! I el de la panxa el pots decolorar, crec, però em sembla que aquest estiu poca platja podrem trepitjar!!!
Una pregunta, al HM de La Maquinista hi ha premama? O quin HM recomaneu? He d'anar a tornar una roba q em van regalar i nose a quin anar. Per cert, em van regalar unes samarretes maniga curta per mi, per portar amb la panxa, talla L, quan normalment faig la S. Vosaltres les canviarieu per unes premama? És que penso que total després també m'aniran enormes i no les portaré i llavors millor unes de premamà per lluir panxa! Aissss, vaya tonteries eh! Jejeje
Feliç dimecres!
Redberry siiii ??? Jajaja pero quan et queda a tu per saber-ho??? No tenies eco fa poc??? Que guay lo dels pèls, jo crec q no tindré aquesta sort.....
Xinxa si si diga'm-ho!!!!
Ara sembla q se m'ha passat, pero vaya dia ahir.... aixo dels ardors i haver d'anar a fer pipi cada 2 hores es una bona murga. A vosaltres tb us passa aixo del pipi?? Debem tenir la bufeta mega apretada aqui dins....
Tema H&M jo he vist el de l'Illa Diagonal, tenen molta cosa, xo rebaixat poquet. Pero x si li vols fer una ullada...Aixo q comentes de les samarretes, no ho se. Ahir em vaig comprar tirants amples, normals no son de premama. Es que no se si em sentire comode anant amb la roba apretada. De moment, potser pq encara no ho sap la gent, vaig amb roba ample, per dissimular. Pero no se si em vindra d gust anar amb samarretes apretades a l'estiu,q tot t'apreta i et molesta amb la calor, i tampoc se si em veure be jo a mi mateixa.... ho veig a les dones i m'agrada, pero per mi, no ho sé. Aixi q de moment no m compraré res.... No sé que dir-te... si les vols lluir per la panxa, agafa't la talla q et correspongui per la panxa (q tampoc se com calcular-ho, poder es la L, si).
Q tal ls altres? Novetats???
Han dit q avui ha de nevar?

Xinxa si si diga'm-ho!!!!
Tema H&M jo he vist el de l'Illa Diagonal, tenen molta cosa, xo rebaixat poquet. Pero x si li vols fer una ullada...Aixo q comentes de les samarretes, no ho se. Ahir em vaig comprar tirants amples, normals no son de premama. Es que no se si em sentire comode anant amb la roba apretada. De moment, potser pq encara no ho sap la gent, vaig amb roba ample, per dissimular. Pero no se si em vindra d gust anar amb samarretes apretades a l'estiu,q tot t'apreta i et molesta amb la calor, i tampoc se si em veure be jo a mi mateixa.... ho veig a les dones i m'agrada, pero per mi, no ho sé. Aixi q de moment no m compraré res.... No sé que dir-te... si les vols lluir per la panxa, agafa't la talla q et correspongui per la panxa (q tampoc se com calcular-ho, poder es la L, si).
Q tal ls altres? Novetats???
Han dit q avui ha de nevar?

Crunchi apunta: BIANACID
Merci per l'opinió de l'HM i les samarretes... A veure què faig al final!
Merci per l'opinió de l'HM i les samarretes... A veure què faig al final!
Aaaarrrrrgggggghhhhhh!!!
Xinxa que fort!! Jo tambe em noto el pel de la panxa com enfosquit!! Soc rossa i clar... mai s'havia notat pero ara no se si es de tant posarme crema i oli o de que em miro més però m'ho noto i em posa negra!!
Avui tinc ginecoleg i eco, quines ganes de veure la petita!!! Com sempre, el dia de la eco estic una mica paranoica
Crec que em renyarà pel pes, no estic fent tantissims excessos, la veritat, però no sé que em passa que la bàscula no diu el mateix
He decidit que si em renya pel pes li dire que em posi una dieta i divendres tinc endocrí per la tiroides, potser li demano també.
Edito:
He hagut de deixar el missatge a mitges perquè he recordat que m'havia oblidat d'anar a buscar les analitiques i he hagut de correr perquè tanquen a les 3.
També us passa que esteu més despistades del normal???
Petons!!
Xinxa que fort!! Jo tambe em noto el pel de la panxa com enfosquit!! Soc rossa i clar... mai s'havia notat pero ara no se si es de tant posarme crema i oli o de que em miro més però m'ho noto i em posa negra!!
Avui tinc ginecoleg i eco, quines ganes de veure la petita!!! Com sempre, el dia de la eco estic una mica paranoica
Crec que em renyarà pel pes, no estic fent tantissims excessos, la veritat, però no sé que em passa que la bàscula no diu el mateix
He decidit que si em renya pel pes li dire que em posi una dieta i divendres tinc endocrí per la tiroides, potser li demano també.
Edito:
He hagut de deixar el missatge a mitges perquè he recordat que m'havia oblidat d'anar a buscar les analitiques i he hagut de correr perquè tanquen a les 3.
També us passa que esteu més despistades del normal???
Petons!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
M'ho apunto xinxa, merci maca!!!
Capseta com va anar la eco??? Jejeje el tema del despiste jo es que sempre he tingut memoria peix, aix que no noto la diferencia jejejje tot m'ho apunto i tinc post-its per les coses de la feina sobretot!
Noies, ahir vaig tornar al zara.... han abaixat els pantalons a 5,99e per si us interessa. M'he fet un bon "ajuar" de robeta de 3-6m i de 6-9m jejeje amb lo que no m'atreveixo es a comprar sabates, no en tinc ni idea.
Com va la resta, com esteu??
Jo avui començo les 15setmanes
Capseta com va anar la eco??? Jejeje el tema del despiste jo es que sempre he tingut memoria peix, aix que no noto la diferencia jejejje tot m'ho apunto i tinc post-its per les coses de la feina sobretot!
Noies, ahir vaig tornar al zara.... han abaixat els pantalons a 5,99e per si us interessa. M'he fet un bon "ajuar" de robeta de 3-6m i de 6-9m jejeje amb lo que no m'atreveixo es a comprar sabates, no en tinc ni idea.
Com va la resta, com esteu??
Jo avui començo les 15setmanes

Bon dia noies!!
capseta, què tal la eco? Tema estar despistades és normal, tenim un munt de coses en què pensar!!! A mi em va molt bé el Google Calendar, ja fa anys que el faig servir i va genial.
crunchi, que bé! Jo encara no he comprat res, volia esperar a saber el sexe.... I patapam!! Llegiu més avall!!!
xinxa, ànims amb aquests malestars!!
RedBerry, millor que millor no? Menys feina a depilar!! A mi a la panxa també se m'han enfosquit, i això que sóc ben rosseta de sempre
Mode ego:
Ahir vaig anar a portar l'analítica i sense esperar-ho em va fer eco per veure si es veia el sexe.... I tant si es va veure!! Tindrem un Nil
! La mala notícia és que em va trobar la pressió alta i ara ho he de controlar cada dia, espero que no em porti problemes...
capseta, què tal la eco? Tema estar despistades és normal, tenim un munt de coses en què pensar!!! A mi em va molt bé el Google Calendar, ja fa anys que el faig servir i va genial.
crunchi, que bé! Jo encara no he comprat res, volia esperar a saber el sexe.... I patapam!! Llegiu més avall!!!
xinxa, ànims amb aquests malestars!!
RedBerry, millor que millor no? Menys feina a depilar!! A mi a la panxa també se m'han enfosquit, i això que sóc ben rosseta de sempre
Mode ego:
Ahir vaig anar a portar l'analítica i sense esperar-ho em va fer eco per veure si es veia el sexe.... I tant si es va veure!! Tindrem un Nil
! La mala notícia és que em va trobar la pressió alta i ara ho he de controlar cada dia, espero que no em porti problemes...Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Per cert,
crunchi, ara veig que tu també tindràs un Nil!
capseta, em pots canviar la DPP a 23 de juliol? Al principi se'm va retardar però sembla que ha crescut ràpid i estic del que toca.
crunchi, ara veig que tu també tindràs un Nil!
capseta, em pots canviar la DPP a 23 de juliol? Al principi se'm va retardar però sembla que ha crescut ràpid i estic del que toca.
17 setmanes!!
Bona tarda mamissss!!
Giulietta, data canviada i he afegit el nom!
T'han dit si pots fer alguna cosa per millorar la pressió? Sembla que anem igual amb la panxa, tut ambé t'estas posant molta crema i oli? Tinc la teoria que es per aixo, pero les hormones tampoc ajuden. Però hem de ser fortes i no fer res amb els pels! Segur que ja es posara tot normal després.
Crunchi, doncs si que us esteu firant!!! Jo és que em fa cosa agafar coses ara, perquè no sé quina talla farà i si el temps acompanyarà o no. Tinc sobretot bodys i algun conjunt que m'han regalat per més endavant.
EGO:
De memoria jo no vaig malament del tot, pero igualment a la feina tinc tants fronts oberts que sense agenda no vaig enlloc i m'hi vaig apuntant les coses a fer. El que trobo es que em despisto en tonteries i coses que clar, tampoc m'ho estaré apuntant.
GINECÒLEG: la visita va ser rapida, li vaig comentar el tema de la cremor d'estomac que he tornat a tenir dies complicats amb aixo i em va dir que puc prendre algo anomenat rennie o almax.
El pes em preocupava, doncs m'he engreixat 900 grams des de l'ultima visita!
pensava que potava 2 kg en l'ultim mes!! Ufffffff!!!! En total porto 1,800kg. de més. Diu que anem bé, de totes maneres jo no vull descontrolar-me, sobretot veient que moltes de vosaltres porteu molt menys o fins i tot encara amb menys pes que abans.
Resultats dels analisis tot perfecte, menys tiroides que ja ho parlaré amb l'endocrí divendres.
Ecografia: va fer una morfològica perquè diu que que li agrada fer-ho així i a la setmana 20 ho torna a fer. La nena té tots els òrgans i on toca
La cagarruta és que no vam poder veure cap imatge bona de la nena (una imatge dels llavis i nas de davant i una ma). Estava cap envall i amb la placenta al davant
I resulta que ja pesa 200 grams!! La meva gordi!! Jajajaja
Bé, això són totes les novetats.
Ens veiemm!!!

Bona tarda mamissss!!
Giulietta, data canviada i he afegit el nom!
Crunchi, doncs si que us esteu firant!!! Jo és que em fa cosa agafar coses ara, perquè no sé quina talla farà i si el temps acompanyarà o no. Tinc sobretot bodys i algun conjunt que m'han regalat per més endavant.
EGO:
De memoria jo no vaig malament del tot, pero igualment a la feina tinc tants fronts oberts que sense agenda no vaig enlloc i m'hi vaig apuntant les coses a fer. El que trobo es que em despisto en tonteries i coses que clar, tampoc m'ho estaré apuntant.
GINECÒLEG: la visita va ser rapida, li vaig comentar el tema de la cremor d'estomac que he tornat a tenir dies complicats amb aixo i em va dir que puc prendre algo anomenat rennie o almax.
El pes em preocupava, doncs m'he engreixat 900 grams des de l'ultima visita!
pensava que potava 2 kg en l'ultim mes!! Ufffffff!!!! En total porto 1,800kg. de més. Diu que anem bé, de totes maneres jo no vull descontrolar-me, sobretot veient que moltes de vosaltres porteu molt menys o fins i tot encara amb menys pes que abans.Resultats dels analisis tot perfecte, menys tiroides que ja ho parlaré amb l'endocrí divendres.
Ecografia: va fer una morfològica perquè diu que que li agrada fer-ho així i a la setmana 20 ho torna a fer. La nena té tots els òrgans i on toca
La cagarruta és que no vam poder veure cap imatge bona de la nena (una imatge dels llavis i nas de davant i una ma). Estava cap envall i amb la placenta al davant
I resulta que ja pesa 200 grams!! La meva gordi!! Jajajaja
Bé, això són totes les novetats.
Ens veiemm!!!

Maig '16: comencem la cerca
GIulietttaaaa siiiii que beeeee un altre Niiiil!!!
jajajja que guaaaay, coincidirem amb cercadores, mare de juliol, nen i nom!!!!
Ais, jo aquests dies ho vaig pensant i cada cop m'agrada més el nom. Auest diumenge els hi direm el nom als meus pares, aviam que opinen, segur que els hi agradara pero és l'opinió que realment m'importa. Ens reunim tb amb tota la meva family i els hi direm que quasi be estem de 4 mesos muajajajjaja pobres!!!
Doncs Giulietta aprofita ara x comprar cosetes que es troben gangues, que ja son 2es rebaixes!!
El tema de la pressió alta, el meu avi prenia altramussos (altramuces) per baixar la pressió.
Capseta que beeee me n'alegro que la nena i tu estigueu be!!!! Ja fa 200gr???? Que beeee!!!
tema pes, jo fa dies q no em peso, despres ho provaré, pero vaja.... si el metge diu que no et preocupis doncs ja està. Ja ens anirem engreixant.
Tema roba ja ho se ja, que no se si sera un nen petit o gran, pero be, el que he comprat son coses que es poden fer servir de entretemps. Crec que el mes dificil (per mi clar) es la talla 0-1 o 0-3m pq aqui si que no se si sera un prematur, un recent nascut petit o gran, si fara calor o fred.... es el que mes perduda em té i q deixaré per l'ultim moment o aniré comprant sobre la marxa. Pero el que he comprat és tot bastant adaptable, ja son talles mes a llarg termini. Si q tinc uns pantalons que son de pana, pero son de 6-9 mesos, que porten goma a la cintura i a males si als 5 mesos ja fa fred doncs li poso i li doblego els camals una mica i au. La meva amiga ho fa, poder es una mica mes gran doncs li doblega i au. I els pantalons tots els he triat amb goma a la cintura, per que vagi ben amplet, que no apreti res.
El tema xandalls (els pantalons) al zara valen uns 5e a preu normals, que no em sembla car. Els comprare a mida que els necessiti. Pero els texans, pantalons de pana o pantalons de mes de mudar, ja valen 18e, que em sembla una bogeria, pq apenes li duraran uns mesos. I ara rebaixats estan a 6e. Doncs crec a val la pena. Jo crec que tiraré molt d xandalls i roba aixi de batalla, pero si algun dia vull mudarlo mes, doncs li posaré aquests que son mes bufons. Fins o tot vaig agafar una camisa que vaig pensar, aixo pel dia de Nadal
ho se, soc molt flipada
Ego Ai nenes, doncs tenir la roba a casa em fa estar molt contenta. Ja se que es una xorrada, xo m'ha encantat anar d compres aquests dies i ho tinc a casa i a vegades m'ho miro i ho doblego, i es tan cuqui!!!!
nose, es com que em fa il.lusió. Com que es tot mes real. Avui anava pensant "au crunchi, que en 5 mesos ja el tindrem! ".
Tinc ganes d'escampar tots els meus pensaments als 4 vents, pero clar, de moment a la feina per exemple no puc dir res encara....i em moro de ganes de dir-li's!!!! Menos mal que tenim aquest forum jejeje
Com esteu les altres???
jajajja que guaaaay, coincidirem amb cercadores, mare de juliol, nen i nom!!!!
Ais, jo aquests dies ho vaig pensant i cada cop m'agrada més el nom. Auest diumenge els hi direm el nom als meus pares, aviam que opinen, segur que els hi agradara pero és l'opinió que realment m'importa. Ens reunim tb amb tota la meva family i els hi direm que quasi be estem de 4 mesos muajajajjaja pobres!!!
Doncs Giulietta aprofita ara x comprar cosetes que es troben gangues, que ja son 2es rebaixes!!
El tema de la pressió alta, el meu avi prenia altramussos (altramuces) per baixar la pressió.
Capseta que beeee me n'alegro que la nena i tu estigueu be!!!! Ja fa 200gr???? Que beeee!!!
tema pes, jo fa dies q no em peso, despres ho provaré, pero vaja.... si el metge diu que no et preocupis doncs ja està. Ja ens anirem engreixant. Tema roba ja ho se ja, que no se si sera un nen petit o gran, pero be, el que he comprat son coses que es poden fer servir de entretemps. Crec que el mes dificil (per mi clar) es la talla 0-1 o 0-3m pq aqui si que no se si sera un prematur, un recent nascut petit o gran, si fara calor o fred.... es el que mes perduda em té i q deixaré per l'ultim moment o aniré comprant sobre la marxa. Pero el que he comprat és tot bastant adaptable, ja son talles mes a llarg termini. Si q tinc uns pantalons que son de pana, pero son de 6-9 mesos, que porten goma a la cintura i a males si als 5 mesos ja fa fred doncs li poso i li doblego els camals una mica i au. La meva amiga ho fa, poder es una mica mes gran doncs li doblega i au. I els pantalons tots els he triat amb goma a la cintura, per que vagi ben amplet, que no apreti res.
El tema xandalls (els pantalons) al zara valen uns 5e a preu normals, que no em sembla car. Els comprare a mida que els necessiti. Pero els texans, pantalons de pana o pantalons de mes de mudar, ja valen 18e, que em sembla una bogeria, pq apenes li duraran uns mesos. I ara rebaixats estan a 6e. Doncs crec a val la pena. Jo crec que tiraré molt d xandalls i roba aixi de batalla, pero si algun dia vull mudarlo mes, doncs li posaré aquests que son mes bufons. Fins o tot vaig agafar una camisa que vaig pensar, aixo pel dia de Nadal
ho se, soc molt flipadaEgo Ai nenes, doncs tenir la roba a casa em fa estar molt contenta. Ja se que es una xorrada, xo m'ha encantat anar d compres aquests dies i ho tinc a casa i a vegades m'ho miro i ho doblego, i es tan cuqui!!!!
nose, es com que em fa il.lusió. Com que es tot mes real. Avui anava pensant "au crunchi, que en 5 mesos ja el tindrem! ".
Tinc ganes d'escampar tots els meus pensaments als 4 vents, pero clar, de moment a la feina per exemple no puc dir res encara....i em moro de ganes de dir-li's!!!! Menos mal que tenim aquest forum jejejeCom esteu les altres???
Bon dia noies!
Aquests dies estic molt out, però és que porto un refredat a sobre que no m'hi veig!!!
Heu anat escrivint força, quan pugui us llegeixo amb calma i contesto!
Aquests dies estic molt out, però és que porto un refredat a sobre que no m'hi veig!!!
Heu anat escrivint força, quan pugui us llegeixo amb calma i contesto!
17 + 2
Hola noies!!!!!
Com aneu?...... com van aquestes panxolines?
Xinxa, recupera't aviat del refredat!!!!
Crunchi, aix..... si que heu aguantat a dir-ho, no m'estranya que tinguis tantes ganes de dir-ho als 4 vents!!!!! O i tant que fa moltíssima il·lusió la robeta, és tan mona tota......, jo la veritat encara no he comprat res pel baby.
Giutietta, Que guay, ja teniu nom! I tema pressió no et ratllis, que segur que es pitjor i et fa posar més neguitosa i això no ajuda.
Capseta, m'has de canviar la DPP, és 5 de juliol; que guay la eco no? 200gr ja? ostres com van creixent de rapid.
RedBerry, ostres que guay no? No hem passará això a mi no? jjijiijijijijijij amb l'Abril hem van sortir a les cuixes uns pels més negres, gruixuts i llargs (més que els altres) són tres comptats a cada cuixa, però hem fan la guitza...... de moment jo segueixo igual tema pels.
Dilluns vaig tenir eco morfològica de 16 setmanes i de moment tot correcte (quin descans), ara la propera la tinc el 20 de febrer que és la morfo de les 20 setmanes. Hem va reconfirmar que és un
.
Sembla que ja tenim casi decidit el nom....... HUGO, sembla que cada vegada m'agrada més i ja penso amb ell com hugo així que suposo que será aquest.
Ahir vaig anar a l'H&M a comprar uns leggins i al final van caure els leggins, uns pantalons tipus xandall molt cómodes i una samarreta maniga 3/4 i un jersey (finalment la meva mare va voler regalar-me la samarreta i el jersey)..... així que hem sembla que ja estic servida per tot l'embaràs.
El dia 6 de febrer tinc gine d'alt risc i li haig de preguntar lo del tema baixa laboral..... amb l'Abril hem van obligar a afafar-la a la setmana 28 (encara que jo estaba perfecte), però al ser diabètica + embaràs d'alt risc te la fan agafar...... encara que hem sembla que será abans ja que va ser a la 28 i perque hem va preguntar: No deus estar treballant, no? i al dir-li que si hem va dir, directa a la teva doctora de capçalera a que et faci la baixa, i hem va fer un paper on demanava la baixa laboral. Si es així a descansar......
Per cert, fent una ullada a la primera pagina he vist que capseta i Moni* sou de Girona no? Jo també jijijijijiji
Us deixo que haig d'acaba de fer unes coses a la feina i avui plego a les 13.00h.
Bon cap de setmana a totes!!!!!!! Petons!!!!!!!!
Hola noies!!!!!
Com aneu?...... com van aquestes panxolines?
Xinxa, recupera't aviat del refredat!!!!
Crunchi, aix..... si que heu aguantat a dir-ho, no m'estranya que tinguis tantes ganes de dir-ho als 4 vents!!!!! O i tant que fa moltíssima il·lusió la robeta, és tan mona tota......, jo la veritat encara no he comprat res pel baby.
Giutietta, Que guay, ja teniu nom! I tema pressió no et ratllis, que segur que es pitjor i et fa posar més neguitosa i això no ajuda.
Capseta, m'has de canviar la DPP, és 5 de juliol; que guay la eco no? 200gr ja? ostres com van creixent de rapid.
RedBerry, ostres que guay no? No hem passará això a mi no? jjijiijijijijijij amb l'Abril hem van sortir a les cuixes uns pels més negres, gruixuts i llargs (més que els altres) són tres comptats a cada cuixa, però hem fan la guitza...... de moment jo segueixo igual tema pels.
Dilluns vaig tenir eco morfològica de 16 setmanes i de moment tot correcte (quin descans), ara la propera la tinc el 20 de febrer que és la morfo de les 20 setmanes. Hem va reconfirmar que és un
.Sembla que ja tenim casi decidit el nom....... HUGO, sembla que cada vegada m'agrada més i ja penso amb ell com hugo així que suposo que será aquest.
Ahir vaig anar a l'H&M a comprar uns leggins i al final van caure els leggins, uns pantalons tipus xandall molt cómodes i una samarreta maniga 3/4 i un jersey (finalment la meva mare va voler regalar-me la samarreta i el jersey)..... així que hem sembla que ja estic servida per tot l'embaràs.
El dia 6 de febrer tinc gine d'alt risc i li haig de preguntar lo del tema baixa laboral..... amb l'Abril hem van obligar a afafar-la a la setmana 28 (encara que jo estaba perfecte), però al ser diabètica + embaràs d'alt risc te la fan agafar...... encara que hem sembla que será abans ja que va ser a la 28 i perque hem va preguntar: No deus estar treballant, no? i al dir-li que si hem va dir, directa a la teva doctora de capçalera a que et faci la baixa, i hem va fer un paper on demanava la baixa laboral. Si es així a descansar......
Per cert, fent una ullada a la primera pagina he vist que capseta i Moni* sou de Girona no? Jo també jijijijijiji
Us deixo que haig d'acaba de fer unes coses a la feina i avui plego a les 13.00h.
Bon cap de setmana a totes!!!!!!! Petons!!!!!!!!
Tweety que be que la eco anés be!!!
el nom de Hugo és maco si!!!!
es gua quan ja tens el nom pq ja vas pensant en ell amb aquest nom...
que guay lo de la roba per a tu!!!
Aixi dius q et pillaras la baixa a la s.28 o abans? No m'ha quedat clar..... Jo tinc visita el 3 de febrer i li vull treure el tema a la llevadora.... per internet he vist que si estas mes de 4 hores de peu la pots agafar a la setmana 22 o 24, ara no recordo. Ara estic de 15, aixo vol dir que em queden menys de 10 setmanes per agafar-la!!! Pero he de lligar tot aixo, almenys preguntar a que tinc dret, si ho he llegit be, i tot aixo. Ahir i avui m'he fixat els cops que m'ajupo a la feina, de moment vaig be, pero penso fins quan aniré be??? Es un tema q m'agradaria tenie lligat be, estar ben informada almenys. (Soc dependenta i faig 6 h de peu diaries, sense possibilitat de que em canviin de lloc de treball).
Xinxa com va el refredat?
Com esteh la resta??
Ego m'he passat per la Benetton, he picat en varies coses.... tenen bodies de maniga curta de tal 0-1 i 1-3 a 4.99euros cadascun. Me n'he quedat un de cada. Una sudadera de gatets per 5e, uns pantalons fresquets i prims per 6e talla 9-12 (pel maig-juny juliol quan encara no faci prou calor com per anar amb pantalons curts...). Ais nenes, he de parar de comprar!!!! Que s'acabin les rebaixes ja!!!
Val la pena, tot es veu de bona qualitat. 
el nom de Hugo és maco si!!!!
es gua quan ja tens el nom pq ja vas pensant en ell amb aquest nom...
que guay lo de la roba per a tu!!! Aixi dius q et pillaras la baixa a la s.28 o abans? No m'ha quedat clar..... Jo tinc visita el 3 de febrer i li vull treure el tema a la llevadora.... per internet he vist que si estas mes de 4 hores de peu la pots agafar a la setmana 22 o 24, ara no recordo. Ara estic de 15, aixo vol dir que em queden menys de 10 setmanes per agafar-la!!! Pero he de lligar tot aixo, almenys preguntar a que tinc dret, si ho he llegit be, i tot aixo. Ahir i avui m'he fixat els cops que m'ajupo a la feina, de moment vaig be, pero penso fins quan aniré be??? Es un tema q m'agradaria tenie lligat be, estar ben informada almenys. (Soc dependenta i faig 6 h de peu diaries, sense possibilitat de que em canviin de lloc de treball).
Xinxa com va el refredat?
Com esteh la resta??
Ego m'he passat per la Benetton, he picat en varies coses.... tenen bodies de maniga curta de tal 0-1 i 1-3 a 4.99euros cadascun. Me n'he quedat un de cada. Una sudadera de gatets per 5e, uns pantalons fresquets i prims per 6e talla 9-12 (pel maig-juny juliol quan encara no faci prou calor com per anar amb pantalons curts...). Ais nenes, he de parar de comprar!!!! Que s'acabin les rebaixes ja!!!
Val la pena, tot es veu de bona qualitat. 
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Bon dia!! 17+4
Encara us estic llegint i vaig per la pagina 12!! Pero es que no se si em donara temps a llegir-ho tot i per si de cas us escric una miqueta...
No se per on em vaig quedar. La veritat es que ja he acabat els examens per aquest semestre m'han deixat baldada, m'he quedat molt esgotada uf...pero bueno he de recuperar forces que venen curves
Vaig anar a fer eco a les 16 setmanes i ens van confirmar que es una nena
aixi que ara a pensar en noms. No se perque jo estava convençuda que seria nen i no haviem pensat noms de nena. Aixo si la petita te molt clar com vol que es digui la germaneta i no hi ha manera de canviar-li d'idea. Potser acabem per donar-li la rao, em sembla maco que la germaneta escolli el nom
i en realitat aixi no ens trenquem les banyes discutint llistes de noms
La prova del sucre l'he fet aquesta setmana i com esperava...va sortir alterada aixi que toca fer la llarga
un pal...ja em veig en la roda de diabetes gestacional.
Tema lactancia jo tinc clar que tornare a LM pero com diu la Xinxa que tota la rao. A vegades costa mes del que sembla i millor demanar ajuda abans de que tot acabi malament.
Tema roba jo he comprat un parell de conjunts d'aquests del h&m que venen body/gorret/pantalonet i tot llarg de coto. I sobretot he comprat dos packs de bodys de maniga curta del primark, 14 en tinc ja
que aquests em van anar molt be i tambe son de coto. I algun vestidet, mitjons i vestidets. De moment poc mes per estiu penso comprar.
Bueno continuo llegint i si de cas torno a escriure jeje
Encara us estic llegint i vaig per la pagina 12!! Pero es que no se si em donara temps a llegir-ho tot i per si de cas us escric una miqueta...
No se per on em vaig quedar. La veritat es que ja he acabat els examens per aquest semestre m'han deixat baldada, m'he quedat molt esgotada uf...pero bueno he de recuperar forces que venen curves
Vaig anar a fer eco a les 16 setmanes i ens van confirmar que es una nena
aixi que ara a pensar en noms. No se perque jo estava convençuda que seria nen i no haviem pensat noms de nena. Aixo si la petita te molt clar com vol que es digui la germaneta i no hi ha manera de canviar-li d'idea. Potser acabem per donar-li la rao, em sembla maco que la germaneta escolli el nom
i en realitat aixi no ens trenquem les banyes discutint llistes de noms
La prova del sucre l'he fet aquesta setmana i com esperava...va sortir alterada aixi que toca fer la llarga
Tema lactancia jo tinc clar que tornare a LM pero com diu la Xinxa que tota la rao. A vegades costa mes del que sembla i millor demanar ajuda abans de que tot acabi malament.
Tema roba jo he comprat un parell de conjunts d'aquests del h&m que venen body/gorret/pantalonet i tot llarg de coto. I sobretot he comprat dos packs de bodys de maniga curta del primark, 14 en tinc ja
que aquests em van anar molt be i tambe son de coto. I algun vestidet, mitjons i vestidets. De moment poc mes per estiu penso comprar.Bueno continuo llegint i si de cas torno a escriure jeje

Pink flower que beeee una nena!!!!
i podem saber quin nom proposa la teva peque??? Em fa molta curiositat!!! Em miraré aquests conjunts que comentes del H&M....Anims amb la prova llarga, espero que surti be.
Ego total: ja ho he dit a la familia
tots molt contents. M'he tret un pes de sobre. El meu marit tb els hi va dir a aquests amics que tenim, i ja ens han dit que ens donaran la banyera, roba, etc. Que guay!!! I dema i durant aquests dies els hi aniré dient als de la feina, pq em costa callar-m'ho mes ja....a vegades surten temes sobre la maternitar o temes relacionats amb l'embaraç i jo sense poder dir res... bfff
Ahir vaig començar a tenir molesties a la zona del ovari esquerra i avui encara em dura. Vull pensar que no es res. Es similar a la molestia que vaig tenir a la setmana 6. Espero que sigui que l'uter creix i coses d'aquestes. Alguna mes te tambe aquestes molesties??? No em vull emparanoiar. Aquesta setmana tinc hora amb la llevadora, pero no tinc ECO fins a ppis de març, se'm farà taaaaaan llaaaaaaaarg!!!!
Pes continuo pesant 59kg. No m'he engreixat. Ma mare i ma tia m'han dit que es normal, que ja m'engreixaré a finals de l'embaraç. No ho se, aviam q em diu la llevadora. Tot i que vaig fent panxeta, pensava que aquesta setmana hauria guanyat un kilet almenys. .. he menjar chuches i crispetes.... no se.
Com esteu les altres???
i podem saber quin nom proposa la teva peque??? Em fa molta curiositat!!! Em miraré aquests conjunts que comentes del H&M....Anims amb la prova llarga, espero que surti be. Ego total: ja ho he dit a la familia
tots molt contents. M'he tret un pes de sobre. El meu marit tb els hi va dir a aquests amics que tenim, i ja ens han dit que ens donaran la banyera, roba, etc. Que guay!!! I dema i durant aquests dies els hi aniré dient als de la feina, pq em costa callar-m'ho mes ja....a vegades surten temes sobre la maternitar o temes relacionats amb l'embaraç i jo sense poder dir res... bfff Ahir vaig començar a tenir molesties a la zona del ovari esquerra i avui encara em dura. Vull pensar que no es res. Es similar a la molestia que vaig tenir a la setmana 6. Espero que sigui que l'uter creix i coses d'aquestes. Alguna mes te tambe aquestes molesties??? No em vull emparanoiar. Aquesta setmana tinc hora amb la llevadora, pero no tinc ECO fins a ppis de març, se'm farà taaaaaan llaaaaaaaarg!!!!
Pes continuo pesant 59kg. No m'he engreixat. Ma mare i ma tia m'han dit que es normal, que ja m'engreixaré a finals de l'embaraç. No ho se, aviam q em diu la llevadora. Tot i que vaig fent panxeta, pensava que aquesta setmana hauria guanyat un kilet almenys. .. he menjar chuches i crispetes.... no se.
Com esteu les altres???
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Crunchi que be que ho hagis pogut anar escampant ja! Quina ilu
Per les que volieu webs de roba d'estiu aquest outlet esta suuuuper be i la qualitat de la roba es molt bona. Jo encara guardo bodys que vaig comprar de 0 i 1 mes que els hi vaig donar molta canya i estan com nous. Jo hi anire a agafar conjuntets que la meva mare li vol regalar a la petita:
http://eloutletdelbebe.es/eloutletdelbe ... beltin?p=3
El nom que li agrada a la germaneta es Ivet

Per les que volieu webs de roba d'estiu aquest outlet esta suuuuper be i la qualitat de la roba es molt bona. Jo encara guardo bodys que vaig comprar de 0 i 1 mes que els hi vaig donar molta canya i estan com nous. Jo hi anire a agafar conjuntets que la meva mare li vol regalar a la petita:
http://eloutletdelbebe.es/eloutletdelbe ... beltin?p=3
El nom que li agrada a la germaneta es Ivet

Bon dia i bon dilluns!
Avui toca toxo llarg
Truc de l'avia Menjar olives per el mal gust de boca, amargs o sabor ferro per exemple. Per les nausese a mi tambe m'han vingut be el que clar olives no venen sempre de gust.
Memoria Normlament tinc moltisima memoria, no tinc agendes ni res tiro del cap, pero ara... m'oblido de tot, em noto super despistada, ja sigui important o una xorrada.
Compres Nosaltres encara no hem comprat res de roba excepte els patucos per donar la noticia. Anem a les botigues de roba pero com no saben que es no se no em surt comprar-ho. Dic jo que encare no m'ho acabo de creure...
Cremors Veig que sou unes quantes que esteu igual
Molts anims i a veure si passen d'hora.
Pes Continuem a menys 3 kg desde que estic embarassada, vaig arribar a menys 3,5 kg, us ho explico mes abaix.
Habitacio baby O dels trastos, no se que li queda millor
Nosaltres tenim ganes de buidar-la pero a la vegada ens fa molt pal... Tenim un armari enorme d'aquest de l'ikea que tenim que desmontar sencer i ficar-ho en un altre habitacio, i 2 petits a mes de 800mil coses inutils que no saps on ficar, o tirar o el que sigui.
No soc l'unica oi?
Xinxa Espero que el refradat estigui perfecte, que amb les pastilles ja no hi hagin cremors.
Crunchi Que be que ja ho hagis escampat als 4 vents! Suposo que despres de haver esperat tant de temps t'has tres un gran pes de sobre!!!
Una pregunta??Tu vas fer calçotada oi? Es que jo tinc una pero com els calçots aniran de l'hort a la teula no se si no passa res, pero estaran cuinats clar. no?
Capseta Que be que la eco hagi anat be i no t'hagin dit res del pes!
Giulietta Quina murga el tema de la pressio, pero al final es per els nostres babys
Pensa que a la minima que veuen una cosa una miqueta malament, ja controls a saco per si de cas. Enhorabona per el Nil!!
Twety.12 Que be que l'eco hagi anat be, i la confirmacio del Hugo
No es molt d'hora les 16 setmanes per la eco morfologica, pensava que nomes la feien a las 20! Pero bueno millor que millor
Pink.flower Esperem que la prova llarga surti negativa, i no tinguis diabetis gestacional. Que be una nena, aixi d'esenpaten amb els nens que hi ha
Que bonic que els petits de la casa prenguin partida al nom, i a mes es molt bonic. Tu deus ser una super experta ja de LM, a tots dos ho vas fer?
EGO: La setmana passada vaig tenir tantissima feina al treball amb tant d'estres i d'esforç fisic tambe que dijous em vaig notar que el cos va dir fins aqui he arribat, pero com teniem tanta feina vaig anar arroseganme, i a la nit, una migranya del copon, em van donar vomits, els vomits mes mal de cap. Resumint, horrible. Menys mal que divendres va ser un dia mes tranquilet i aquest cap de setmana tambe. Dimecres tinc la eco de les 16 setmanes, estic desitjant que el meu bebe es deixi veure i ens diguin el sexe i que tot esta ok.
Sintomes Com la crunchi a vegades també noto dolorets com de w o punxadetes, pero suposo que sera normal perquè no es res de l'altre mon. També m'he nota a vegades com taquicardies, o com si el cor de sopte em fos molt fort o molt rapit, alguna li ha passat aixo? Continuem amb algunes nauses encara que començo a menjar mes normal i mes varietat. Ja gairabe sempre, no em fa fastic obrir la nevera!
Que aneu vosaltres?
Avui toca toxo llarg
Truc de l'avia Menjar olives per el mal gust de boca, amargs o sabor ferro per exemple. Per les nausese a mi tambe m'han vingut be el que clar olives no venen sempre de gust.
Memoria Normlament tinc moltisima memoria, no tinc agendes ni res tiro del cap, pero ara... m'oblido de tot, em noto super despistada, ja sigui important o una xorrada.
Compres Nosaltres encara no hem comprat res de roba excepte els patucos per donar la noticia. Anem a les botigues de roba pero com no saben que es no se no em surt comprar-ho. Dic jo que encare no m'ho acabo de creure...
Cremors Veig que sou unes quantes que esteu igual
Pes Continuem a menys 3 kg desde que estic embarassada, vaig arribar a menys 3,5 kg, us ho explico mes abaix.
Habitacio baby O dels trastos, no se que li queda millor
Nosaltres tenim ganes de buidar-la pero a la vegada ens fa molt pal... Tenim un armari enorme d'aquest de l'ikea que tenim que desmontar sencer i ficar-ho en un altre habitacio, i 2 petits a mes de 800mil coses inutils que no saps on ficar, o tirar o el que sigui. Xinxa Espero que el refradat estigui perfecte, que amb les pastilles ja no hi hagin cremors.
Crunchi Que be que ja ho hagis escampat als 4 vents! Suposo que despres de haver esperat tant de temps t'has tres un gran pes de sobre!!!
Una pregunta??Tu vas fer calçotada oi? Es que jo tinc una pero com els calçots aniran de l'hort a la teula no se si no passa res, pero estaran cuinats clar. no? Capseta Que be que la eco hagi anat be i no t'hagin dit res del pes!
Giulietta Quina murga el tema de la pressio, pero al final es per els nostres babys
Pensa que a la minima que veuen una cosa una miqueta malament, ja controls a saco per si de cas. Enhorabona per el Nil!! Twety.12 Que be que l'eco hagi anat be, i la confirmacio del Hugo
No es molt d'hora les 16 setmanes per la eco morfologica, pensava que nomes la feien a las 20! Pero bueno millor que millor Pink.flower Esperem que la prova llarga surti negativa, i no tinguis diabetis gestacional. Que be una nena, aixi d'esenpaten amb els nens que hi ha
Que bonic que els petits de la casa prenguin partida al nom, i a mes es molt bonic. Tu deus ser una super experta ja de LM, a tots dos ho vas fer? EGO: La setmana passada vaig tenir tantissima feina al treball amb tant d'estres i d'esforç fisic tambe que dijous em vaig notar que el cos va dir fins aqui he arribat, pero com teniem tanta feina vaig anar arroseganme, i a la nit, una migranya del copon, em van donar vomits, els vomits mes mal de cap. Resumint, horrible. Menys mal que divendres va ser un dia mes tranquilet i aquest cap de setmana tambe. Dimecres tinc la eco de les 16 setmanes, estic desitjant que el meu bebe es deixi veure i ens diguin el sexe i que tot esta ok.
Sintomes Com la crunchi a vegades també noto dolorets com de w o punxadetes, pero suposo que sera normal perquè no es res de l'altre mon. També m'he nota a vegades com taquicardies, o com si el cor de sopte em fos molt fort o molt rapit, alguna li ha passat aixo? Continuem amb algunes nauses encara que començo a menjar mes normal i mes varietat. Ja gairabe sempre, no em fa fastic obrir la nevera!
Que aneu vosaltres?

Pink flower merci per la web, m'ho miraré!!!
Oh doncs Ivet és molt maco, i n'hi ha poquetes!!!!
Menjar
Redberry si, he fet dos calçotades ja (ahir una altre) i diumenge vinent en fem una altre a casa. No crec que passi res pq els calçots es fan al foc, amb bastanta flama, aixi que ho crema tot. La veritat es que ni m'ho havia plantejat, pq nosaltres som de fer moltes calçotades i una amiga quan estaba embarassada també en va menjar.... aixi que ja ho vaig veure normal. De totes maneres.... no se, jo al ppi era molt rígida amb el tema menjar, i un dia vaig menjar pernil (era iberic, del bo, nomes una mossegada), pero es que fa res em vaig demanar en un bar una torrada de champinyons amb ous de guatlla.... els ous estaven fets pero amb la clara crua. Mira en aquell moment ni ho vaig pensar, m'els vaig menjar tan ricament!! Pero al dia seguent si que vaig pensar "uix, poder no ho hauria d'haver menjat". I nose, em segueixo cuidant i vigilant el que menjo, pero ja no soc tan rigida. Es que noies, controlar tot el que menjo se'm fa dur a vegades. Ho seguiré controlant eh, pero ostres, no puc ser tan rigida. Feia 4 mesos o mes que no menjava chuches, i l'altre dia em van venir molt de gust. Aish.... que dur. Tinc unes ganes de fer-me una tapa amb philadelphia i salmó!!!!! Aish
imagino que a vosaltres tb us deu passar...
simptomes
Ostres Redberry doncs quina merd* aixo del stress de la feina!!!! Jo intento pendre'm-ho tot amb calma, pero si, a vegades m'he posat feta una furia i m'ha fet alterar la meva calma. No sempre ho podem controlar tot oi?
Doncs em consola que em diguis q tb notes aixo dels dolors de la zona dels ovaris.... avui encara en tinc. Es mes una molestia que un dolor. Pero a estones em raya. Les taquicardies no les he notat no, pero suposo que si has estat en una tensió o amb molt estress.... es normal. Aish
Me n'alegro que almenys les nausees vagin minvant
Habitació
I tant que fa pal!!!! Nosaltres pq tenim golfes (vivim a una casa petita tipus unifamiliar), pero sino no sé on posariem tots els trastos. I tambe tinc la sort que el meu marit mai té mandra per ordenar.... al contrari, li agrada. Si fos per mi, no l'hauria desallotjat encara, ho hauria deixat per l'ultim moment jejejje
Que vagi molt be la eco redberry, ja ens diras què es!!!!
Quina emoció!!!!!! 
Menjar
Redberry si, he fet dos calçotades ja (ahir una altre) i diumenge vinent en fem una altre a casa. No crec que passi res pq els calçots es fan al foc, amb bastanta flama, aixi que ho crema tot. La veritat es que ni m'ho havia plantejat, pq nosaltres som de fer moltes calçotades i una amiga quan estaba embarassada també en va menjar.... aixi que ja ho vaig veure normal. De totes maneres.... no se, jo al ppi era molt rígida amb el tema menjar, i un dia vaig menjar pernil (era iberic, del bo, nomes una mossegada), pero es que fa res em vaig demanar en un bar una torrada de champinyons amb ous de guatlla.... els ous estaven fets pero amb la clara crua. Mira en aquell moment ni ho vaig pensar, m'els vaig menjar tan ricament!! Pero al dia seguent si que vaig pensar "uix, poder no ho hauria d'haver menjat". I nose, em segueixo cuidant i vigilant el que menjo, pero ja no soc tan rigida. Es que noies, controlar tot el que menjo se'm fa dur a vegades. Ho seguiré controlant eh, pero ostres, no puc ser tan rigida. Feia 4 mesos o mes que no menjava chuches, i l'altre dia em van venir molt de gust. Aish.... que dur. Tinc unes ganes de fer-me una tapa amb philadelphia i salmó!!!!! Aish
imagino que a vosaltres tb us deu passar... simptomes
Ostres Redberry doncs quina merd* aixo del stress de la feina!!!! Jo intento pendre'm-ho tot amb calma, pero si, a vegades m'he posat feta una furia i m'ha fet alterar la meva calma. No sempre ho podem controlar tot oi?
Doncs em consola que em diguis q tb notes aixo dels dolors de la zona dels ovaris.... avui encara en tinc. Es mes una molestia que un dolor. Pero a estones em raya. Les taquicardies no les he notat no, pero suposo que si has estat en una tensió o amb molt estress.... es normal. Aish
Me n'alegro que almenys les nausees vagin minvant Habitació
I tant que fa pal!!!! Nosaltres pq tenim golfes (vivim a una casa petita tipus unifamiliar), pero sino no sé on posariem tots els trastos. I tambe tinc la sort que el meu marit mai té mandra per ordenar.... al contrari, li agrada. Si fos per mi, no l'hauria desallotjat encara, ho hauria deixat per l'ultim moment jejejje
Que vagi molt be la eco redberry, ja ens diras què es!!!!
Quina emoció!!!!!! 
Hola maques!
Quant de moviment els ultims dies, que tal el cap de setmana?
Redberry, llegeixo el teu post i penso, tot aixo ho podria haver dir jo!
la setmana passada jo tambe vaig tenir una setmana stressant a la feina, que va acabar en vomits. tambe tinc moltissima mandra per arreglar l'habitacio dels trastos!
Pero be, millor que ens ho prenguem amb calma...
Crunchi & Giuletta NIL totes dues? quin nom mes maco!
Perdoneu que no personalitzi gaire, pero es que tinc ultimament la memoria de peix, i tot i que recordo el que he llegit no associo be a qui ha dit que :S
Pes: : pel que dieu totes ens anem mantenint, menys la Redberry que ha perdut 3kg.
Jo he perdut mig kilo dúna setmana a l'altre.. pero ho associo a l'stress de la feina. Aquesta setmana sera mes relaxada i no prevec la mateixa intensitat fins d'aqui 3 mesos...
He llegit que apartir de la setmana 16 ja hauriem de guanyar mes facilment.
sintomes: :
- Ardors: jo em prenc Almax, no massa sovint.. he detectat mes o menys quins aliments m'en rovoquen mes i intento no menjar-ne, per exemple suc d taronja, salsa de tomquet, coses amb molt d'oli o fregides..
Una pregunta per les mamis repetidores, aixo es un sitona temporal o es queda amb tu la resta del embaras?
- Memoria: em passa com diu la Redberry, se'm obliden moltes coses, res greu, pero m'adono que no estic molt concentrada
- Vomits: la setmana passada com us he comnetat vaig tenir varios, pero ho relaciono a l'stress de la feina, el menjar em ve molt mes de gust crec que aixo ja va a millor!
- Tensio/ taquicardies: Giuletta & Redberry jo cap d les 2 coses n'he patit potser la llevadora us podria dir si es normal. potser amb una mica de relaxacio amaina?
- dolors ovaris: jo dolor tipus regla no he tingut nomesque a les primeres setmanes, ara el que si m'ha passat un parell de vegades es un dolor tipus tiron quan faig algun moviment inesperat, crec que deu ser mes aviat muscular, Preguntare ala llevadora dijous.
Habitacio: em sento millor quan llegeixo q no soc l'unica q te l'habitacio dels trastos plena i mandra per vuidar-la.
Desde dissabte, com que em fa tanta mandra el que faig es posar-m'hi 30minuts (max) i aixi cada dia tindre una mica fet, suposo que en algun moment m'animare i ho fare tot del tiron, pero ho dubto.
Compres: Crunchy estas on-fire!! jajaj veig que es la que mes t'has firat. Jo el que he fet ha estat mirar, pero no m'acabo d'animar.
Una amiga em va dir que si veia algo de mes mesos rebaixat que ho compres, i que ens esperessim a comprar coses de talla 0-1 fins a lasetmana 30 que llavors en aquella eco et diuen mes o menys quin percentil ve el baby, si veuen que sera de mes de 50cm donc la talla 0 ja no cal, compres la 52 o 54 directament.
Les mamis repetidores tambe ho vau fer aixi? o vau comprar algo de talla 0 per si les mosques?
[b]Noms i sexe baby[b] Quina enveja em feu les que ja teniu el sexe i el nom!!
de moment el recompte esta en 3 nens (2 Nil, 1 hugo) i 2 nenes (mini-capseta i mini-pink? ?
Nosaltres de nen el tenim decidit, i de nena ens costara mes, pq volem que sigui pronunciable tant en catala com en holandes.. i no ens acabem de posar d'acord.
dijous vaig a la llevadora, no se si em faran eco, sino m'haure d'esperar a la setmana 20 a saber si es nen/a
Petonets a totes, ens anem llegint!
Quant de moviment els ultims dies, que tal el cap de setmana?
Redberry, llegeixo el teu post i penso, tot aixo ho podria haver dir jo!
la setmana passada jo tambe vaig tenir una setmana stressant a la feina, que va acabar en vomits. tambe tinc moltissima mandra per arreglar l'habitacio dels trastos!
Pero be, millor que ens ho prenguem amb calma...
Crunchi & Giuletta NIL totes dues? quin nom mes maco!
Perdoneu que no personalitzi gaire, pero es que tinc ultimament la memoria de peix, i tot i que recordo el que he llegit no associo be a qui ha dit que :S
Pes: : pel que dieu totes ens anem mantenint, menys la Redberry que ha perdut 3kg.
Jo he perdut mig kilo dúna setmana a l'altre.. pero ho associo a l'stress de la feina. Aquesta setmana sera mes relaxada i no prevec la mateixa intensitat fins d'aqui 3 mesos...
He llegit que apartir de la setmana 16 ja hauriem de guanyar mes facilment.
sintomes: :
- Ardors: jo em prenc Almax, no massa sovint.. he detectat mes o menys quins aliments m'en rovoquen mes i intento no menjar-ne, per exemple suc d taronja, salsa de tomquet, coses amb molt d'oli o fregides..
Una pregunta per les mamis repetidores, aixo es un sitona temporal o es queda amb tu la resta del embaras?
- Memoria: em passa com diu la Redberry, se'm obliden moltes coses, res greu, pero m'adono que no estic molt concentrada
- Vomits: la setmana passada com us he comnetat vaig tenir varios, pero ho relaciono a l'stress de la feina, el menjar em ve molt mes de gust crec que aixo ja va a millor!
- Tensio/ taquicardies: Giuletta & Redberry jo cap d les 2 coses n'he patit potser la llevadora us podria dir si es normal. potser amb una mica de relaxacio amaina?
- dolors ovaris: jo dolor tipus regla no he tingut nomesque a les primeres setmanes, ara el que si m'ha passat un parell de vegades es un dolor tipus tiron quan faig algun moviment inesperat, crec que deu ser mes aviat muscular, Preguntare ala llevadora dijous.
Habitacio: em sento millor quan llegeixo q no soc l'unica q te l'habitacio dels trastos plena i mandra per vuidar-la.
Desde dissabte, com que em fa tanta mandra el que faig es posar-m'hi 30minuts (max) i aixi cada dia tindre una mica fet, suposo que en algun moment m'animare i ho fare tot del tiron, pero ho dubto.
Compres: Crunchy estas on-fire!! jajaj veig que es la que mes t'has firat. Jo el que he fet ha estat mirar, pero no m'acabo d'animar.
Una amiga em va dir que si veia algo de mes mesos rebaixat que ho compres, i que ens esperessim a comprar coses de talla 0-1 fins a lasetmana 30 que llavors en aquella eco et diuen mes o menys quin percentil ve el baby, si veuen que sera de mes de 50cm donc la talla 0 ja no cal, compres la 52 o 54 directament.
Les mamis repetidores tambe ho vau fer aixi? o vau comprar algo de talla 0 per si les mosques?
[b]Noms i sexe baby[b] Quina enveja em feu les que ja teniu el sexe i el nom!!
de moment el recompte esta en 3 nens (2 Nil, 1 hugo) i 2 nenes (mini-capseta i mini-pink? ?
Nosaltres de nen el tenim decidit, i de nena ens costara mes, pq volem que sigui pronunciable tant en catala com en holandes.. i no ens acabem de posar d'acord.
dijous vaig a la llevadora, no se si em faran eco, sino m'haure d'esperar a la setmana 20 a saber si es nen/a
Petonets a totes, ens anem llegint!
Dolly com va??
Prenc nota amb aixo que dius de la roba, és el que havia pensat si.... que tall 0-1 mes aviat poquet, pq creixen molt rapid. I tampoc sabrem ara com serà el bebé, si gran o petit....
Anims amb les feines de buidar l'habitació i molta sort amb la visita d la llevadora!!! Aviam si us poden dir el sexe!!!!!
Jo tambe tinc visita dijous, pero no em fara eco, com a molt he llegit que escolten el batec dl cor, oi? Bueno, aviam com va. Ja us explicaré.
Dimecres començo les classes de Mamifit, ja estic nerviosa. Ja us explicaré també.
Simptomes segueixo amb molèsties a la zona dels ovaris, i m'ha semblat que tenia una mica de moc transparent al fluxe, com quan ovulava (menys quantitat). Pot ser q ovulo tot i estan embarassada???
Ktal les altres, com esteu???
Prenc nota amb aixo que dius de la roba, és el que havia pensat si.... que tall 0-1 mes aviat poquet, pq creixen molt rapid. I tampoc sabrem ara com serà el bebé, si gran o petit....
Anims amb les feines de buidar l'habitació i molta sort amb la visita d la llevadora!!! Aviam si us poden dir el sexe!!!!!
Jo tambe tinc visita dijous, pero no em fara eco, com a molt he llegit que escolten el batec dl cor, oi? Bueno, aviam com va. Ja us explicaré.
Dimecres començo les classes de Mamifit, ja estic nerviosa. Ja us explicaré també.
Simptomes segueixo amb molèsties a la zona dels ovaris, i m'ha semblat que tenia una mica de moc transparent al fluxe, com quan ovulava (menys quantitat). Pot ser q ovulo tot i estan embarassada???
Ktal les altres, com esteu???
Noies, acabo d'entrar a Privali* i tenen prodcuctes per nens, i entre ells, ta,be hi ha coixins d'embarassades, d'aquests que medeixen qussi 2 metros. Estan a 29.95 i amb els gastos envío es queden a 34e. No se ai comprar-me'n un.... Ho veieu car/barat??
Simptomes els dolors musculars encara hi son, potser menys, pero afegim ardors... dema vaig a per les pastis que em va dir Xinxa.
Simptomes els dolors musculars encara hi son, potser menys, pero afegim ardors... dema vaig a per les pastis que em va dir Xinxa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |