INFANT JESUS/JESUITES SANT GERVASI

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
elinhoa2311
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. feb. 17, 2015 12:25 pm

INFANT JESUS/JESUITES SANT GERVASI

EntradaAutor: elinhoa2311 » dt. feb. 17, 2015 12:46 pm

Bona tarda!!

M'agradaria saber l'opinió d'algú que conegui l'escola iNFANT jESUS. La nostra filla el proper curs 2015-16 començarà P-3, hem fet una entrevista i ens ha agradat força, de totes maneres no he trobat gaire informació ni opinions d'aquesta escola.

Moltíssimes gràcies
aureliana
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 30, 2013 3:50 pm

Re: INFANT JESUS/JESUITES SANT GERVASI

EntradaAutor: aureliana » dj. març 31, 2016 1:43 pm

Hola!

Estic pensant escolaritzar allà al meu petit a partir de P3, algu em podria dir aproximadament quin és el preu? Així començo a fer números...

Moltes gràcies!
Aina2014
Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 25, 2017 5:10 pm

Re: INFANT JESUS/JESUITES SANT GERVASI

EntradaAutor: Aina2014 » dv. gen. 27, 2017 4:42 pm

Hola!
Nosaltres hem anat a fer l'entrevista personal. Si us interessa, demà dissabte son les portes obertes.
Personalment, jo anava molt emocionada perquè els Jesuites han fet molta publicitat dels canvis que estan fent (treball per projectes, etc).
Però com a mínim a Jesuites Sant Gervasi han començat els canvis pels cursos superiors (a partir de 5è). Però d'aquí a que els nostres fills vagin a 5è encara ha de ploure molt!

Em va sorprendre que el parvulari té instal•lacions molt velles, les classes son fosques. A més son petites i bastant tancades.

Hi ha una sala polivalent que fan servir "pel que calgui", que el dia que jo vaig anar estaba sense nens però ple de trastos (màrfegues penjades, coixins, joguines).

Son 3 classes per curs, i estan separats en 3 plantes. Els nens de p5 han de pujar 4 pisos d'escales.

El patí de parvulari és un pati de rajola, 0 contacte amb la natura, ni una planta.

Però per mi el pitjor és que deixant de banda les instal•lacions, el métode que apliquen encara és el mateix que fa 40 anys. Molt fer fila, fer silenci, no poder sortir de classe per anar al lavabo sense permís.

Penso que els Jesuites estan fent una bona feina de modernització (però no son els únics!). Però es una llàstima que a Sant Gervasi encara no hagi arribat aquest canvi als primers cursos, que en realitat son els més importants i marcaran la relació dels nostres fills amb el concepte d'Escola.

Nosaltres seguim buscant altres opcions, de moment l'hem descartat.

Ah, tema preus. Son 195€/mes + 165€ pel menjador. On crec que abusen es que tot el material (xandall, bata, marfega, bossa del berenar, motxilla, samarreta...) l'has de comprar a la seva botiga, i els preus crec que son exagerats.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::