✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
crunchi
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dj. feb. 02, 2017 12:00 pm

Redberry aiiiii nooooo, no estiguis trista!!!!! Entenc que potser no és el que esperaves, o que t'havies fet una primera il.lusió amb que fos nena, pero bueno, un nen també serà molt xulo!!!!! Ja veuras com d'aqui uns dies començaras a veure nens bebés pel carrer i et caurà la baba!!!! No et sentis culpable, es una desil.lusió inicial que a vegades passa, pero estic convençuda igual que t'ha dit la xinxa, que quan tinguis el teu nino als braços et caurà la baba, seguuuuur!!!!!! Anims bonica, :-()-) ja veuras com aixo es passatger i a mida que la panxa creixi i a mida que li compris cosetes t'aniràs il.lusionant. Plora el que necessitis, pero no t'enfonsis!!!! Mira aqui ja veus que som moltes futures mares de nens aixi que tens amb qui recolzar-te :ok:
Doncs justament ahir ho vaig parlar amb el meu marit, que com és el primer realment tan me feia si era nen o nena, i que potser fa uns anys si que hagués preferit una nena pq les meves cosines i jo totes som nenes i pensava que sabria portar mes be a les nenes.... nose, tonteries meves. Pero com tenim uns amics que tenen 2 nens, es com que ja ho he vist d'una altra manera, he anat acceptant que tenir nens tb és molt xulo, m'he relacionat amb nens (abans mai) i nose, crec que m'ha servit per aprendre a obrir els ulls, a també voler un nen. I ja us dic, no se si es que m''hi fixo mes o que, pero a la botiga on treballo venen bebes d'un mes o dos mesos nens i em cau la baba i m'he de reprimir. Pagaria per tenir el meu bebe JA amb mi jejeje pero m'he d'esperar :love: Anims redberry, espero que d'aqui uns dies estiguis mes animada i vegis les coses des d'una altra perspectiva.
I ahir parlava amb el meu marit, que hem decidit que en volem 2, i q no volem que es portin molts anys entre ells... que aviam com anira tot, clar, pero ja li vaig dir, que m'agradaria la parelleta si, per saber q es tenir nena, pero que vaig mentalitzada q serà nen, que tindriem dos nens, igual que els nostres amics, i tambe em fa il.lusió. Que vinguin be, que ja es molt, i lo demès m'es igual.

Cristina siiii la direccio no la sé, deu estar al seu facebook, pero em van dir que dissabtes tanquen!!!!! Aviam si la Brufi ens dona mes info!!! :ok:

Ego doncs nenes vinc de la visita amb la llevadora i re, molt contenta!!!! M'ha dit que els resultats de TS son de baix risc (S.Dow 1/10000 i S.Edwards 1/90000), i tot be. Vosaltres quins valors teniu??? Per curiositat.
La OSullivan m'ha sortit be, 6.6 (no en tinc ni idea de com interpretar aquest valor, pero be, si diu que esta be doncs esta be).
I m'ha donat cita per la seguent visita al març, m'ha dit q ara fan visites al dentista per embarassades q tb m'hi he apuntat, i m'ha donat per fer test de orina al març.
M'ha pesat i surt 61kg (a la meva balança despullada faig 59kg), m'ha dit que be que no em preocupi. La tensió be. I llavors li hem escoltat el batec del cor. Li ha costat trobar-lo i jo ja m'estava posant nerviosa per dins jejej i després l'hem sentit :love: i m'ha dit que li ha costat trobar-lo i aixo es bona senyal perque indica que el bebe es mou, que "hay actividad fetal", i que el batec es bo. La veritat es que la meva llevadora es un sol. M'ha dit si em voldre apuntar a les classes de prepart q fa ella (ja???) Li dic si, pero despres la noia q dona les hores m'ha dit a encara estan fent els grups de les noies que pariran al maig!!!!!
I re noies, doncs estic molt contenta i molt animada. Pq duia uns dies una mica nerviosa i amb negativitat, i m'ha carregat les piles de positivisme. Com ja ho estem dient a tothom, aquests dies tenia por de precipitar-me i q despres algo falli.... pero be, si diu la comadrona que tot be, doncs tot be. Millor millor!!!! :content:
Ahhhh m'ha dit q estic de 16+2 i la meva DPP es el 20 de juliol!!!! Pero no sé d'on es treu aquest +2 si fa dos setmanes el dijous era quan començava setmana nova i feia les 14. En fi, quin lio.
Ojalà naixes el 17 de juliol, q la data es 17-7-17 i m'encanta!!!! O el dia 22, que es el nostre (cruncho i crunchi) numero per excel.lència jejeje :love:

Com esteu les altres noies, alguna novetat?????

Simtpomes sembla que els dolor de ovaris ha marxat, aixi q no li he dit res a la llevadora.

Carret bugaboo xinxa eh que si?? Tu tb tens bugaboo????
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dj. feb. 02, 2017 1:48 pm

Hola noies
M'infiltro des de les banqueteres per animar la Redberry. A mi em va passar el mateix, a la eco de les 20 em van confirmar que era nen quan a les anteriors ecos el deien que semblava nena.... Em vaig emportat tal xasco que vaig estar tota la eco plorant i em va durar unes hores. Després en vaig anar fent a la idea i ara tinc un nen que no el canviaria per res del Mon, i aixo que és de armas tomar.... :-((
També et diré que tinc l'espineta de la nena i no me la trec de sobre, i si vaig a per un segon desitjaré ammb totes les meves forces que sigui nena, però x altra banda ja em vaig convencer a mi mateixa que serà un altre nen.
Ànims wapa, ja veus que més d'una ens hem trobat igual! Però al final, com diuen totes,l'estimaras molt i serà preciós.
Imatge

Imatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dj. feb. 02, 2017 6:25 pm

Nenes!!

Me n'alegro molt de que les ecos hagin anat bé i els resultats de triple screening també >.-<: >.-<:

Així xinxa es confirma que és un altre nen? Molt bé!! :cnen: :cnen:

RedBerry, es normal que et sentis aixi, no és el que esperaves i les hormones fan que tot ho visquem molt diferent. No et sentis pitjor a sobre per sentir-te malament!! Tens dret a sentir certa decepció perquè és nen i et feia gràcia nena, però mica en mica ho pairàs i seràs una gran mare i et sentiràs molt feliç amb el teu nen! :ok: molts petonets!!! I ànims!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

EntradaAutor: cristina_82 » ds. feb. 04, 2017 9:02 am

Bon dia!

Redberry. T'entenc. A mi també em va passar. Volia una nena però crec k en el fons sabia k portava un nen. Em vaig portar un xasco, vaig plorar. Passava per les botigues de bebè i m'ha anava el color rosa, no m'agradaven gens la robeta de nen. Em sentia fatal per tenir aquests sentiments. Recordava les meves amistats que tenien nenes...
Em feia tanta Il·lusió comprar'li la casa gran de pinypon ...
També et dic, que son els primers dies, tot passa. Ja veuràs, que et fas a la idea. I saps que? Buscant, hi ha robeta molt xula de nen.
Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » ds. feb. 04, 2017 10:33 am

I tant que hi ha robeta maca per nen tambe cristina!!!! Com estas, estas mes animada???

Jo m'he firat aquestes rebaixes, excepte de la talla 0-1, ja tinc bastantes coses d les talles 3-6, 6-9 i fins i tot, tinc algo de 9-12!!!! Em fa una mica de vergonya admetre q m'he animat bastant comprant pero es q em fa molta il.lusió. M'he de comprar una comoda si o si ja, pq no se on guardar-ho neujor:-) em vaig comprar unes sabates Zara Mini, de 3-6 mesos per 9.99e!!!! em van fer tanta il.lusió!!!! :love: Tambe vaig passar per zara home, vaig comprar dos mantetes, un pack de 2 muselines i un "sonajero" en forma de conillet. Ho vaig comprant aixi poc a poc, que despres serà tot de cop :content: és el que em dic per autoconvence'm de que faig be comprant cosetes jejejeje

Com esteu les altres, alguna novetat???
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » ds. feb. 04, 2017 10:39 am

Noiesss!!

He obert un tema nou perquè fa dies que el volia comentar aquí però he preferit fer-ne un de nou perquè altres mares també hi puguin dir la seva, és sobre les llistes de naixement.

I per aquí de novetats poques, tinc dies de tot!! Fa dies em sentia més enèrgica i ara porto dos dies amb un cansameeeent!!

Per cert, ahir estava llegint sobre els moviments fetals i en alguns llocs diuen que ja podria començar a notar coses i tan, i potser va ser imaginació però em va semblar notar algo!! El capseto deia que eren gasos, però no en vaig tenir pas!!
Pobret, li deu fer enveja!! Ja m'ho dirà al part si també té enveja :content: :content:

Per cert crunchi, sobre les compres, mira, els diners que tenim són per gastar, i mentre nosaltres sapiguem si podem o no podem gastar.... si ens fa ilusió doncs ben invertits seran!! De moment no crec que t'hagis passat pas :ok:
De robeta en necessitarem força!!

Petons!! :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » ds. feb. 04, 2017 11:02 am

No, oi??? Jejejej sempre q vinc de compres dic aquest cop és l'ultim ;-))) No ho se, no crec que m'hagi passat no, com a molt potser m'he precipitat pq estic de 4 mesos.... encara a vegades tinc pors. Jo estic aqui tan il.lusionada....!!!!

Aisssss ara el crunchi em diu que hem de mirar de comprar el moble x guardar la roba i la cuna... que on vull anar diu.... :r)

Nosaltres no farem llista Capseta. Es opinio meva, pero no m'agraden. Ni tan sols per la boda en vam fer. Qui em vulgui regalar algo benvingut serà, pero ja està.

Tema moviments jo encara no noto res capseta, potser es massa d'hora per mi. Aquesta dia la llevadora em va dir q es movia molt i aixo era bo, aixi que estic tranquil.la (de moment!!). Pero si, ja tinc ganes de semtir-lo!!!! :love:

Anims amb el cansament capseta, aprofita el finde per descansar. :ok:
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » ds. feb. 04, 2017 11:08 am

Crunchi: A mi el tema llistes de naixement tampoc em convenç al 100%, però han estat tantes les persones que m'ho han preguntat que al final ho estic fent més en serio, però tinc molts dubtes.

A vosaltres ningú us ha preguntat si en feu??
Brufri
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 01, 2017 3:21 pm

EntradaAutor: Brufri » ds. feb. 04, 2017 8:38 pm

Moltes gràcies noies!!!!

Ànims Redberry!! Com m'han dit a casa, els nens són més de la mare!! >.-<:

Crunchi tema ovari la extirpació va ser amb 22 anyets i la llimpiesa del altre ovari amb 26... fins l'agost d'aquest any vaig estar amb les diane diàries. I el Giralt (el Dr de la teknon) em va dir que quan vulguessin buscar deixéssim les pastilles i si en 6 mesos no ho conseguíem, començaria a fer proves per veure si funcionava, recompte d'ovuls, etc. Ens va donar Soniase, que millora la qualitat del òvul crec, i diana!!! Així que esperem que tingui sort, a vegades el ovari al estar sol treballa molt més!!! Molts ànims per la cosina i sinó directa al Giralt!!

Capseta, jo des del primer dia vaig confiar-li tot a aquest doctor, es una bellíssima persona, súper professional i molt molt trempat! Esperem que trigui en jubilar-se!! :love:

Gràcies Pink_flower i xinxa! Tenien poca cosa d'estiu al micu micu els onesie a 10 euros. Intentaré posar-me al whats i us els ensenyo... són tan monos!!

Info del micu micu, la meva aventura:

Em van dir que era botigueta per amics i familiars, coneguts i tal però que es pot anar... no se si vam deixar gaire cosa... :-:) Natres vam comprar el conjuntes groc de primera puesta per 20 euros crec... les mantetes a 15 ( ens en vam endur 3 ) no podia escollir una...I de conjunts vam comprar dos més per quan fos mes gran i un per un regalar. Baberos a 5 i la tovallola amb caputxa per 15. I un parell de monos d'estiu "onesie" de ratlles molt fresquets. I ens van regalar els xupeteros!!!

Vam anar un divendres a les 5, la dire és carrer Alemanya 33. Es una nau industrial de diferents comerços i vam entrar amb el cotxe. ( El Brufro no ho tenia gaire clar...) No es veu gaire clar perquè hi ha el Roca i una similar de peces i recanvis... però insistiu!! Jajaj Està a la banda esquerra vist de frente, baixant la costa hi ha una porta de garatge llisa i es allà. Hi ha un cartellet molt molt petit a la paret del micu micu, minúscul. Sinó, truqueu al fixe quan estigueu per allà i que us guiïn. Són molt amables i segur que us ajuden. Natres vam trucar al timbre de fora pq estava tot tancat, pero dins estaven treballant. Tenen les mostres fora i et van a buscar les talles a dintre. Espero que s'entengui... sense imatges ni res es fa difícil... Sinó intento explicar-me millor...

Per cert!! Perdoneu les faltes estic amb l'ipad i encara no ho controlo massa :)

Mode ego... a veure si li passa a algú més... per les ardors ara últimament només m'apeteixen coses fredes, aigua de la nevera, tomata amanida i gelats ( sense sucres) ?-)

Moltes gràcies per aquesta bonica rebuda!!!

Petonets!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » ds. feb. 04, 2017 10:06 pm

Brufi merci per tota la info!!! :ok: >.-<:

Anims amb els ardors... jo quan en tinc no em ve de gust res de res, pero quan la gana apreta menjo algo. Toco fusta que porto dies sense, no he hagut de fer srvir ls paatilles de moment.
Imatge

Imatge
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dl. feb. 06, 2017 2:04 pm

Hola maques!

Benvinguda Bufri!

Redberry potser ja arribo una mica tard a donarte anims, pero no passa res per estar trista! Es normal q amb les hormones algunes coses ens les prenen mes a la valenta... Ja veuras que en el moment que trieu el nom ja no podras imaginarte qualsevol altre baby!

Capseta ja he vist que has obert un post sobre la llista de naixement. Es util perque aixi qui no sap que regala et comparar algo que realment necessitis o que saben que t'agrada.
Has fet servir la llista d amazon al final? t'ha semblat util

Crunchi que be han sortit els numeros del TS, jo del Down no ho recordo pero de les altres cromosomes tenia un numero similar al teu.
Es veritat el 17-7-17 sembla un numero molt maco!
A mi em toca el 18 pero tot i que potser em pendeixo, m'agradaria que s'allargues fins al 25 q es el dia del meu cumple, seria un bon regal!

Xinxa que guay eco amb el minixinxet! ja ha asimilat que sera un germa gran?
No se si us ha dit ja, ja teniu nom, pel segon xinxet?

Pink_flower Quina rabia aixo del sucre! quant et toca fer la llarga?
Anims! esperem que la llarga surti millor!

Arilgama Banqueteres!! com teniu la banqueta, no he vist cap missatge ultimament, ho teniu molt parat.. vosaltres quant passeu a l'altre banda?

Simptomes:
- ardors: He llegit que varies teniu ardors, a mi em passa de tant en tant, la llevadora em va dir que intentes menjar amb menys espeices, i quantitats petites, que aixo ajuda una mica... almenys per intentar no pendre massa Almax o medicaments en general

- memoria: perfavor digueu-me que no soc la unica que te "baby brain" i tot se'm oblida... jo penso que si se'm oblida es pq no es pas massa important, almenys de moment no m'ha passat amb res greu, tipus gas obert o alguna cosa aixi...

- vomits i fastics: crec q ja ho tinc superat, la unica cosa que em fa fastic ara es la pasta de dents, per la resta, un cop vaig fer les 16 setmanes.. casi ni un, queda alguna amb fastics/nauseas? Espero que no!

Llista de naixement seguint el fil qe ha comensat la capseta, jo no en fare, pero si m'interessa saber que s'hi posa, en plan la llista dels imprescindibles, mes que res per fer-me jo la meva llistai comensar amb les compretes!! que ara si que m'hauria d comensar a posar les piles!
Teniu algun link a una llista similar?

Pes Crec que apartir d'ara ja no n'hi ha qui es salvi d'engreixar jajaj un cop passades les 16setmanes (crec que ja hi som totes, oi?) agafarem pes mes rapidament.
Jo per la meva banda ja he recuperat el mig quilet q vaig pedre per stress... aveure com seguim

Noms. M'encanta saber el nom que triareu pels vostres petits, nose pq pero em provoca sempre molta curiositat!

Nosaltres com us vaig dir a priori semblava una tria dificil pero ens hem decidit per un nom de nen que sona exactament igual en ambdos idiomes, i a mes es el nom del meu avi, que es el que volia. :ok: . menys mal q l'avi no es deia Eustaquio ni res molt canyi jajaj
I com que nomes tenim nom de nen, ja m'he fet a la idea de que sera nen... si es nena, discutirem...
(per les curioses com jo, si es nen, sera JAN).

ModeEgo:
Dijous passat vaig tenir visita ala llevadora, no em va fer eco, nomes dopler per escoltar el cor.
Em va decepcionar una mica... pero es que aqui son una mica racanos amb les eco's
Em van dir que cap ala setmana 24 hauria de fer la prova del sucre, no m'ha quedat clar si es el o'sullivan o directament la corva llarga... pq es bastant mes tard q no pas a les que ja us ha tocat fer-la.
Tambe em va comentar que com q tinc el grup sanguini negatiu, tambe cap a la 24 em faran una prova (un analisi suposo) per saber si el baby es tambe negatiu, si ho es no faran res, i si no doncs em posaran una injeccio. Jo em pensava q et posaven la injeccio directament si eres negatiu, pero diuen q si el baby tambe ho es, es tirar els diners..
Per la resta tot be!

He comensat classes de yoga per embarassades 1 cop per setmana, es mooolt relax comparat amb el que havia fet abans, i fem tambe excercicis pel sol pelvic cosa que esta molt be!
Algu mes ha comensat?
Si tinc temps vull anar a preguntar a la piscina, se que tambe fan classes de natacio, pero nose que tal es...

La ultima cosa del rollo que us poso avui: tema cognoms.. estic molt capficada, i em sento una mica incompresa... per nosaltres es ben normal tenir 2 cognoms, aqui nomes en tenen 1 i com q el meu marit es holandes i el baby neixera aqui, automaticament holandes = 1 cognom.
Nomes em deixen triar o el cognom del meu marit o els 2 meus com si fos 1 amb un espai o un guionet.
La opcio spanish de posar 1 del pare i un de la mare no l'accepten, nomes en el cas q els 2 fossim guiris respectarien la norma del pais d'origen...
Li estava explicant aixo a la meva sogra (i tambe he tingut la metixa conversa amb gent d la feina) i no entenen pq vull 2 cognoms. o pitjor, pq no vull nomes el deu meu marit..
em sembla molt mes bonica la idea d q el nen/a es dels 2 i porta un cognom d cada un.
em fot una rabia quan em diuen q pq no em canvio jo el cognom i em poso el del meu marit q aixi s'acaba el problema!
Nose, potser es una mica irracional, d'aquestes coses q ens fan fer les hormones.. pero em posa d mala llet.

Perdoneu la ultima part del rollo... pero es que es un tema em toca molt la moral, nose com ho solucionarem, he tructa a l'embaixada i encara son mes tanoques que els funcionaris holandesos!

En fi, qu etingueu bona setmana!!

Us vaig llegint. Petonets!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. feb. 06, 2017 8:31 pm

Dolly que bé veure't!!!! :cnen: Jan és molt maco!!!! >.-<: Aixi dius que el teu avi tambe s'ho deia??? Jo pensava q era un nom "modern" :r)
Que bé que els simptomes hagin anat desapareixent.... :ok:
El tema Osullivan jo crec que les q les hem fet abans es pel tema antecedents familiars, pero sino ye la fan en el 2n trimestre si. Jo crec q et faran primer la de Osullivan, i si et dongués positiu et farien despres la de la corva llarga. Almenys fins on jo m'he informat, és aixi. Jo pensava que em diria algo a la visita d'aquesta setmana i no em va treure el tema.... em sembla que he llegit que igualment fan la Osullivan al 2n trimestre, encara q ja la tinguu feta del 1r TR pero vaja, ho hauria de contrastar aixo.... algu ho sap??

Jo les classes si tot va be les hauria de començar aquesta setmana, aviam si em passen horaris confirmats.

El tema cognoms, doncs vaja. :ufs: T'entenc. Però no veig mes solució que posar-li el 1r del pare.... Entenc que si veniu despres a CAT no hi ha opció de fer-li un DNI amb els dos cognoms, no? No en tinc ni idea...
Perdo per la meva curiositat, pero que és holandès la teva parella???

Com esteu les altres, que us expliqueu???

Jo no tinc masses novetats.... hem anat al carrefour i hem comprat un parell de sabates a 3e cadascun. No m'he pogut aguantar ;-))) Son sencilletes pero pel que serviran i pel poc temps que ho porten, ja m'estan be.
Avui es el meu cumple, i la meva cosina m'ha regalat un trenet de fusta que porta el nom del nen, mes mono :***:

Aixo va agafant forma noies!!! :oset:
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dl. feb. 06, 2017 10:25 pm

Per molts anys crunchi!!!
Ets compi aquari >.-<: >.-<: >.-<: (jo dissabte vinent).

Dolly, quin pal això dels cognoms!! Nosaltres li posarem primer el meu i després el del pare. M'agrada Jan!! Sobre l'osullivan, en principi es el de prendre el liquid glucosat una vegada, la corva llarga normalment si aquesta surt malament. A mi ja me la va fer no per antecedents, sino perque el meu metge la fa fer a principis del 2n trimestre.
De la llista, jo com pots veure al post hi hem posat xorradetes i no coses grans, de llistes de "imprescindibles" n'hi ha a motls llocs, jo vaig buscar al forum i vam escriure en un paper el que ens va anr semblant i aixi he anat apuntant qui ens ho passa i què haurem de comprar o què no volem.

Petoneeeets!!
xinxa
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dt. feb. 07, 2017 7:49 am

Bon dia noies!!!

Brufi, moltes gràcies per les indicacions del micu micu! Just la setmana passada vaig estar a l'empresa de recanvis que hi ha al costat!!! Sort que no ho sabia, sino ja arrasso! Per ara m'espero a la eco de les 20 setmanes, per acabar de confirmar que tot és correcte, i llavors, de compres!!!

Crunchi, que bé aquesta visita a la llevadora!!! Els resultats del TS no els recordo, però no et preocupis! I si, nosaltres tenim un bugaboo camaleon, bé, és dels cunyats, i de fet, serà el 4t mini que hi anirà, però està perfecte! Penso que és un cotxet que se li pot donar molt de trote.

Dolly, felicitats per aquest Jan!!! Sobre el tema dels cognoms, doncs deu n'hi do... però, suposo que el Jan tindrà doble nacionalitat, llavors, no hi ha possibilitat de posar-li els 2 cognoms? Nose eh!!! I no coneixeu ningú per aquí que hagi viscut aquesta situació? I tema osullivan, és el que t'han dit, si no hi ha antecedents es fa al 2n trimestre, també per la setmana 23 / 24 crec recordar.

Capseta, nosaltres tb hem posat el meu primer cognom al nen!!! A mi m'encanta, i de fet, va ser idea del xinxet fer-ho així!

Sobre el tema de la llista de naixement, nosaltres no en vam fer, com algú ja ha dit, no és una cosa que m'agradi. Jo si que tenia un paper amb el que necessitàvem, i quan algú em preguntava doncs li deia, doncs això o això, i llavors ja ho acordàvem. Capseta, he llegit el post que has obert, jo per exemple el tirallets no el posaria a la llista, vull dir que fins que no t'hi trobis no sabràs si el necessites o no, en canvi, hi afegiria uns walkies, molta gent diu que no els necessita, però pensa que potser el mini s'adorm a l'habitació, i tu has de fer el dinar, jo ni boja el moc de l'habitació (ja que segurament haurà costat que s'adormi), doncs endolles el walkie i marxes tranquila. Vaja, el minixinxet té 3 anys, i el fem servir diàriament, i això que el pis és petit, però ens aporta molta tranquilitat (això si, tampoc cal que sigui amb càmera ni super especial eh!). Per aquí al SP hi havia un post amb coses imprescindibles, ara miraré de buscar-lo.

I nosaltres doncs tots bé, ja noto cada dia al mini (ja us diré el nom quan el sàpiga tothom proper!) i el xinxet i el minixinxet també. És una passada!!! I ja veig que serà mogut com l'altre! Així que em tocarà tenir paciència amb dos belluguets a casa! I res, anar passant dies, i la panxa anar creixent.

Per cert, al whatsapp esteu totes? Soc la única que només sóc aquí???

Fins després guapes!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dt. feb. 07, 2017 11:44 am

Bon dia noies!
16s

Primer faig modo ego i despres personalitzo que sino es un follon.

Dir que la DPP me l'han canviat, al 25 de Juliol.
Moltissimes gracies per tots els anims! :-()-) La meva familia em te una mica per "boja" O sigui que no ho entenen aixi que vaig betar parlar del tema panxu, no tinc ganes de escoltarlos.
Els plans que tenia el cap de setmana passat els vaig cancelar tots perquè no tenia ganes de que nomes parlessin del mono tema panxu.
El meu maridet em te com una reina, perque el pobre que era el que sap 100% com estic, i m'anima i em compren, aixi que aquest cap de setmana a sigut nomes per tots dos, i la veritat que m'ha anat molt be.
Estem a la cerca de nom, per veure si aixi m'acabo de animar, pero el que abans teniem a la llista ja no m'agraden tant, perque com una bleda tinc al cap els noms de nena, en fi poc a poc. Aquest dissabte anirem a fer una eco 4D, perque ens asegurin 100% el sexe del baby, i no fer-me una esperança falsa al cap. Era una cosa que des de un principi volia fer aixi que perfecte.
La eco que vaig tenir la setmana passada va ser una mica merd.... a part de lo del sexe, va ser la primera per la panxa, i la qualitat de la imatge va ser horrible, no vaig veure res. Li vaig comentar lo de las taquicardies, i bueno dema tinc hora amb el cardiòleg, perquè m'ho va manar. Suposo que sera protocol, espero.
El pes, bueno jo encare tinc alguna nausea, cada cop les controlo mes, pero a l'hora de menjar no menjo molt la veritat, tot comparant-lo amb abans de estar embarassada. Bueno pues em va dir que vigiles, que estic perdent pes, i quan deixi les nauses engreixare de cop. Bueno em vaig controlant clar, pero vaig al reves, ja estic a gairabe 4kg MENYS, desde abans de la panxu. Menos mal que tinc reserves de xixa....

Crunchi Moltissimes felicitats!!!!!! Espero que tinguis un dia genial!
Tampoc recordo el TS, pero se que eran alts, no se si tant per aixo. A veure si ja comeces el mamfit i ens comentes que tal!

Dolly M'alegro que la eco hagi anat be! Lo dels cognoms es una murga si, pero com alguna ja t'ha dit, no tindria doble nacionalitat? i aixi poder posar tots dos? Aqui com es tradició, es com dir que el baby es de tots dos. Que guai no el ioga, es normal que sigui mes tranquilet, que sense la panxu.

Brufi Molt benvinguda!!

Xinxa M'ha impresionat que el bugaboo ja porti cuatre minis! Aixo si que es amortizar-ho! I a sobre dius que esta perfect, molt millor.

Capseta Esta molt be el post de les llistes de naixement. No soc partidaria d'aquestes, llistes, pero també et dic que ningú m'ha preguntat, ni m'ho ha proposat, ni s'han ofert a fer cap regal. Suposo que em fare una llista com han dit per aqui, i si algu em diu que em vol regalar alguna cosa doncs li dire, si m'ho regales de sorpresa i no m'agrada si em donen el tiquet ho cambiare.

Vacances Setmana Santa Bueno, com aquest estiu no tindrem vacances, el meu maridet i jo volem fer "l'ultima" escapada tots dos sols. Volem anar alguna masia o casa rural, per poder desconnectar del mon, menjar cassola, i si tingues piscina climatitzada seria perfecte. Alguna coneix algun lloc que pugui estar be? La veritat no tinc ni idea, normalment, no es aquest tipus de vacances les que fem.

Com aneu les altres? A veure si ara torno agafar el fil del post.
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 07, 2017 7:36 pm

Merci noies!!! ::ok:

Capseta el dia 18 els fas???? >.-<:

Com van aquestes panxetes??? Ara si que si que em veig panxa, ja no hi ha marxa enrera jejeje el q passa que com porto roba ampla, els demés no ho veuen tant... tot i que algu m'ha dit que ara m'ho nota, si. :-())

Redberry de tant en quan va be un cap de setmana de desconexió i amb la parella, digues que si. Ja ens diràs el nom!!!! :globus: aixi ja et fan eco per la panxa??? Jo en part ja tenia ganes que arribés aquestes ecos, però si dius que es veuen pitjor... doncs vaja. Tema masia per quina zona teniu pensat??? Hi ha hotels rurals molt macos, despres hi ha cases-masies rurals, pero et sortiran molt mes car eh?? Digam quina zona busqueu i aviam si et puc orientar..... aish, ara veig que demanes piscina climatitzada.... masia rural doncs no n conec cap amciscina climatitzada, pero hotelet n'hi ha un molt maco a Garriguella (Girona). Be, serà per llocs!!!! jejejej Anims maca!!! :-()-)

Xinxa ostres 4 nens??? No esta gens malament!!! Prenc nota del walkie, nosaltres vivim en una casa rollo unifamiliar, tinc el menjador a planta 0 i les habitacions a la planta 1. Em convé, si, ja ho veig. :oset: ja ens diras el nom escollit tambe!!!! :ok:
I no, jo al * tampoc hi soc. Potser acabare entrant, potser no, no ho sé.

Que tal les altres julioleres???

Ego: fa dies q no em peso, aviam si em peso demà q em supera la intriga jejeje
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. feb. 08, 2017 7:41 pm

18+6

Hola guapes!!

Crunchi, és el dia 11 :content:
com mola que es vagi notant la panxu, eh?? A mi ara fins i tot amb roba ampla es nota, jejeje. A veure quant trigo a no poder posar-me alguns jerseis!!
Ja ens desvetllaras la intriga del pes, segur que vas perfecta!!

RedBerry, ara revisaré quina data et tinc posada i si no està bé ja et posaré al dia 25.
Ainssss la familia!! Tant macos i tant odiosos alhora!! La confiança fa fàstig, però et recomano en que no et tallis en dir el que sents/penses, i si necessites una mica de distància doncs te la dones, és normal i necessari a vegades.
Me n'alegro molt de que el teu marit estigui al 100%!! Si es que quan volen son uns :***: . Ara estareu entretinguts amb el nom, és complicat, eh? Jo encara penso: estarem fent bé de posar-li aquest nom i no un de més habitual? Pero tssssssss, és maco i ens agrada, doncs ja està.
Quin rotllo de metges, espero que al cardiòleg t'hagi anat bé, i mira, millor estar controlada i que no sigui res! I de la eco, doncs igual que a nosaltres, la ultima una caqueta!!! No tenim cap "foto" bona.
Aiii el pes, sempre ens estan fotent amb aquest tema!! Quin malson!! Segur que podras recuperar-lo a poc a poc, que poc confien en nosaltres.
De cases rurals ara estic molt desconnectada, nosaltres per setmana santa anirem al poble de la seva família, a granada. Seran les primeres vacances des de fa més d'un any (per la malaltia del meu sogre no ens atreviem a marxar) i en tenim ganes! Encara que hi haurà la sogra incordiant i ja estaré ben rodoneta, però serà sortir de la rutina!! Heu mirat les tipiques webs de reserva d'hotels? Em sona que n'hi ha d'específiques de cases rurals.

Xinxa, que bé, una altra juliolera amb els cognoms invertits!! I què guai que fos el teu home qui ho proposés!!
Gràcies pels comentaris sobre la llista de naixement, ho tindré en compte, de fet crec que la llista al final no la compartiré amb ningú però sí que la tinc allà i si algú específicament em pregunta doncs li puc compartir o dir-li exactament algunes de les coses que hi han (com el que comentes de la llista que tenies, però ho tinc online i no en paper).
Quina enveja que ja notis al mini!!!!!!!
I sobre el whatsapp, allà no hi som pas totes, però quasibé!! Hi som 10 julioleres de les 14 en total.

EGO:
Per aquí sense gaires novetats, demà fem les 19 setmanes!! Què ràpid passa el temps mare meva!!!
Anem bé, a estones em noto com amb més energia però després torno a estar megacansada :ufs: jo que pensava que ja estava vivint la remuntada d'energia del segon trimestre!! :content:

Notar el bebé, estic molt atenta perquè en algunes apps em diu que ja podria començar a notar la nena però na de na, quines ganes en tinc!! Algun moment m'ho ha semblat però crec que era més allò de que t'ho imagines o gasos.

Cremes i estries, encara no se'm su el melic ni me'l noto gaire diferent, i tot i que ja faig un bon panxot no em noto la pell gens tivant, peeeeero, com que em surten estries molt facilment em poso tanta crema com puc, quin engorro!! De moment estic alternant entre cremes hidratants que ja tenia i així les vaig gastant i olis de ametlles i rosa mosqueta, però em van regalar una crema antiestries que utilitzaré quan acabi les altres.
Vosaltres què feu? Tothom recomana nivea el pot blau barrejada amb oli d'ametlles, però deu quedar molt pringós, no? També parlen bé del trofolastin (o com es digui), la que jo tinc es de perfumeria, crec que de clarins, ja us en parlaré bé o malament d'aquí un temps, encara no la he ni obert.

Exercici, estic intentant fer exercicis de sòl pelvic cada matí, al cotxe quan sóc a l'autovia amb el controlador de velocitat posat (aixi les cames van relaxades) vaig fent tandes de apretar els músculs i relaxar. >.-<: Alguna s'està cuidant aquest aspecte? Jo és que amb el tema de les infeccions temo les pèrdues d'orina.

Dormir: segueixo dormint fatal!! :ufs: Avui una companya m'ha deixat un coixí de lactancia dels que son un xurro llarg, el rpovaré uns dies a veure què tal, ja us comentaré!!

Coses del bebé: estic en general tranquila perquè sé que tot es farà i tal i qual, però cada cop que em trobo amb amics/familia és un drama lo nerviosa que em posen fent preguntes de si ja tens això i allò, què necessites, què voldreu..... :-o00m I clar, al final acabes una mica estressada pensant que ets una irresponsable que anirà a l'últim moment.
El que passa és que fins ara pensava: és massa aviat, però ara veig que ja podriem començar a recolectar coses, sobretot perquè algun familiar ja ha insistit en que li vagi a buscar això o allò i clar, tampoc vull que es pensin que passo.
Com esteu vosaltres en aquest sentit? Veig que tampoc aneu estressades, oi? La gent és pesada! I el capseto el tinc una mica agobiat amb que comencem a fer coses. Pobret!!

Bé, molts petonets!!!
xinxa
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dj. feb. 09, 2017 8:11 am

Merci capseta!!! Doncs m'afegeixo al grup de whatsapp, que veig que sou moltes allà!!!

Ara us envio el meu mobil! I gràcies!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
RedBerry
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dj. feb. 09, 2017 9:57 am

Bon dia noies!

Crunchi A mi em passa una mica com tu, tinc panxeta pero amb la roba ample no es veu, i al treball sempre porto roba ample, aixi que si no ho dic no se sap. Els jerseis em noto que els mes curts ja no arriben tant avall com abans veritat? :-())

Capseta Estas super avançada, per quan tens la morfo? Tens rao que a vegades la gent es moooolt pesada, es capfiquen en coses que dius... a veure tranquil·litat, no em posis nerviosa. Tenim que tenir paciencia :-o00m Que be vacances al poble! Aprofitat de la sogra que et trati com una reina que estas amb la panxu :-())

Dormir Anem a dies, uns dies dormo de conya, pocs, pero em senten de fabula, i altres es horrible no acabo d'agafar la postura. Encara em desperto boca avall, no se com fer-ho perque jo em posso de costat.... No se si us passa, pero sobre tot els caps de setmana que dormo mes, hi hagut algun dia que me aixecat fins 2 cops a fer pipi!! Començo d'hora :-o00m

Exercici Estic fent molt poca cosa, quan vaig a fer pipi, vaig fent aixo de parar i seguir parar i seguir, sobre tot ho faig a la nit, no se perquè ?-) . Pero treient aixo, no faig res de res.

Cremes i estries Nivea pot blau 4ever :content: Vaig comprar una de rosa mosqueta, i no em va agradar gens, era com molt liquida, i no em feia res de res. També gasto el bajo la ducha, de la nivea, i despres mes crema nivea. Vull provar l'oli d'atmelles, pero ara amb el fred que fa em fa pal possar-me la crema, l'oli ja es massa cosa. La pell no la tinc gens tibant encara.

Coses de bebe Nosaltres no em comprat res de res. Els patucos al principi, els 4 conjunts de primera posta, que em van regalar a nadal, i no tenim res mes. Tampoc tinc presa. Crec que tenim temps de sobres. Nosaltres tenim que comprar un cotxe i tot, i estem super tranquils :-o00m Suposo que aquest cap de setmana que farem la 4d, ja m'ho creure mes, o no perquè sempre estic dient que a la proxima m'ho acabare de creure. :content:

eco 20 setmanes Em van dir que aquesta eco la fan vaginal i abdominal, suposo que al ser molt exhaustiva ho volen veure per tots dos cantons. M'ho va dir la infermera en plan: "vente preparada para la de las 20 semanas que sera vaginal" vaig pensa, doncs vaja, un altre cop espatarre, pero millor perque per lo menos veig alguna cosa >.-<:

Setmana santa M'agradaria alguna cosa que no estigui a mes de 3h en cotxe de barcelona, no ens agrada molt agafar el cotxe per viatges llargs. Teniu rao que si es casa rural no tindria piscina climatitzada tindria que tirar cap hotel. Es que no mi imagino banyant-me en abril en una pisicina al aire lliure. Aquest anys ens quedem sense vacances d'estiu, aixi que volem aprofitar i fer relax a tope.

Com esteu les altres?? :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. feb. 09, 2017 6:44 pm

Ay capseta si.... no sé com conto jo!!!!!! Quin cap tinc...!!!!
Nena quina i triga amb el nom!!!!!!!!!!!! : lasito :

Dormir
Redberry
uf aixo d'aixecar-se per les nits es el que mes m'emprenya... i ja fa un parell d mesos que em passa..... :ufs: ja m'he acostumat, pero en el fons em moro de ganes de poder dormir del tiroooon 8 hores minim!!!!! I bocaterrosa!!!!! Capseta ja ens diras q tal el coixi!!!! Jo dormo amb el coixi pel cap i dos coixins per les cames :r) pero desde fa molt temps q tinc aquest habit jejejje

Pes
Continuo amb els 59kg. Vosaltres us heu engreixat totes???? La llevadora em va dir que tranquila, ma mare i la meva tieta tambe (son la veu de l'experiencia XD). Però ostres, mireu q ultimament menjo mes fruits secs, mes cosetes dolces (he berenat pa amb nutella), mes fruita i res. Començo a pensar q la bascula està trencada. ?-) en fi, espero guanyar un kilet la setmana q ve ....

Exercisi
Nenes, em vaig liar amb els horaris i no he anat a la classe d'aquesta setmana!!!! Aixo q m'he comprat una agenda!!!!!!!!! La setmana q ve no se si podre anar, aixi que potser no hi vaig fins l'altre!!!!!! Vaya tela. Encara no he fet cap exercisi del sol pelvic, no.

Cremes
Jo utilitzo una crema de Lush que porta aloe vera, oli de jojoba, mantega de cacao i karite, jojoba, oli de gerani, sense conservants.... Charity Pot es diu. I ho combino amb barretes de massatge que tenen tambe Lush q la base tb es de mantega de cacao i karite, i es passen en fred directament sobre la pell. I aixo m'ho poso pel mati i per la nit. I les vaig combinant : lasito : Tinc una amiga que tb li agrada la cosmetica natural i ho va fer aixi amb l'embarás i apenes te estries. Jo ja tinc les meves estries d'adolescencia, pero no vull q m'ensortin mes, o almenos a la panxa.... intentare evitar-ho!!!! Ja us dire si funciona. Jo crec que lo important es la perseverancia i constancia noies!!!!! I beure moooooolta aigua!!!! I tot i aixi, ja veurem.

Notar al bebe
Jo tb estic atenta, pero no noto res.... estic impacient per sentir algo!!!! :love:

Cosetes del bebe
Doncs capseta a mi no m'han preguntat res.... suposo que aixo va com va, pero la meva familia en general (per la boda per exemple) em regalen sempre el que volen o poden, sense preguntar massa. Tambe es veritat q jo no tinc filtres i explico tot el que faig o compro, i crec q tb per ells es moooooolt aviat (per regalar algo ells, x mi no que jo ja m'he comprat roebta XD), potser mes endavant em pregunten que necessito. Ja ho veurem. Pero es aixo, jo tindre varies coses en ment (o aountades) sobre q necessito i a males, si em pregunten, doncs dire aixo o allo. Pero penso mes en el cas dels meus pares. La resta, no crec q preguntin, faran el q voldran. Tambe et dic q som una familia molt reduida!!!!!! Si es una familia gran la cosa es diferent, clar.
Pero nena, agobios 0. Si aravet pregunten i no ho saps (q es llogic), els hi dius que ja els hi diras, i punt.

:content:
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::