FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Marci
:: granota
Entrades: 202
Membre des de: dv. març 27, 2015 2:53 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Marci » dl. gen. 30, 2017 10:35 pm

Bona nit guapissimes!

Annahelo, moltes felicitas cuca!!!ja,teniu a la petita lia amb vosaltres. Ara toca disfrutar mami!!

Laiatous, com estas?quants ovulets t'han tret? Vinga campiona!!

Hashi,guapussimaaaa molt bé aquests folis!! Vingaa uns dies més i punció.

Cmatamorosb, reina aquesta vegada anirà bé, segur que si! Ànims guapa!

Molts ànims a totes les quecesteu esperant trucada, tot arriba noies!

Perdoneu si em deixo alguna estic amb el mobil.

Nosaltres dimecres tenim eco espero ja us explicaré!

Molts petonets!!!
Undostres
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

EntradaAutor: Undostres » dt. gen. 31, 2017 10:51 am

Hola noies!!!!
Anahello enhorabona per la princesa!!!!!
Hashi hem poso nerviosa sol de llegirte!!! Que be nena ja estàs a la recta final!!!! Com t'han sentat les punxades???
Modo ego: Dissabte vaig pendre l'ultima anticopceptiva,.els darrers dias tenia els pits superinflats i hem feien molt de mal, i no he deixat de tacar tot el mes... suposo que es normal....
I aquest dijous tinc el p39!!!! Estic supernerviosa!!!!
Tinc analitica a les 7 i visita a les 8, sabeu mes o menys a quin hora puc estar fora??
Una abraçada boniques!!!!!
Hashi
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dt. gen. 31, 2017 9:19 pm

Bona nit guapes!

Que bé Marci, quina ilu l’eco per veure els dos pitufins!! :love: Gaudiu molt d’aquest moment ha de ser molt emocionant. A quina hora la tens?

Undostres nena dijous ja està aquí!!! :b-))) Molta calma, ja veuràs com tot va genial, al principi el tema injeccions escagarrina una mica però som unes lluitadores i tot sigui per aconseguir el nostre somni! >.-<:
Ja veus! Es fa eterna l’espera i quan estàs dins el procés no t’acabes de creure que ja estàs avançant.
Doncs la veritat és que els primers dies que només era una de Menopur no vaig notar cap molèstia, però des de diumenge que vaig afegir també el Cetrotide si que em noto més cansada i tinc una mica de mal d’esquena. A veure demà com va el control.
A mi amb les anticonceptives també em va passar això que comentes d’anar tacant tot el mes...
T’explico la meva experiència, en el primer control no van començar a cridar a la gent fins les 8:20h així que sortia de la consulta sobre les 8:40h, però després com has de demanar hora per la propera analítica i visita, depén si està la dona del taulell del mòdul. I també has d’anar a la Puigvert per programar visita amb l’anestesista. Jo entre una cosa i altra sortia gairebé a les 9:30h.
En canvi aquest segon control em van cridar la primera i bastant més puntual, així que en 5 minuts ja era fora de la consulta, però al tenir hora a les 9h amb l'anestesista de nou sortia vora les 9:30h.
En el full que et donen de programació per l'hora pots saber si ets la primera o la gent que tens davant, si posa 8:00 ets la primera, si posa 8:01 la segona, 8:02 la tercera... i així successivament, potser ja ho sabieu però nosaltres ho vam deduïr esperant en aquest segon control :content:

Molts ànims a totes noies! Vaig a punxar-me i a dormir que demà em toca matinar :-()-)
Imatge
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dt. gen. 31, 2017 9:47 pm

Aixxx Hashi que be anar t'han seguida de tu! Hem dones una tranquilitat!! Es tan fort pensar que potser aquest mes acabem portant un bebito dins!!! Aixx quina ilu!!
Tinc unes ganes de que passi aquest mes, estic mentalitzada que potser no pot ser a la primera, pero igualment hem fa una por veure un negatiu.... tanta espera, tan patiment... serem positius!
Per les hores tinc analitica a les 7:00 i visita a les 8:00, llavors entenc que sere la primera!!! Mes que res es per la feina... entro a les 9:00 i haure d'avisar que arribare tard, encara que ja saben el meu cas...

Una abraçada a totes i anims a les que esteu en espera de l'ansiada trucada!!!
laiatous
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re:a FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: laiatous » dc. feb. 01, 2017 11:38 am

Hola a totes????
Cmatamorosb, hashi.. com va tot ja heu fet puncio?
Vaig rapid estic a Puigverd esperant si em fan transfer o no!!! Quins nervis.
Divendres van treure 5 ovuls mes. Dilluns havien aconseguit en total 6 embrions que van enviar a fer la seleccio genetica!!!! I ara estic aqui esperant a veure si en va sortir algun de bo per implantar!!!!! Em van dir que havia de vindre si o si i quan m'avisin ho sabre!!!!
:-o00m
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dc. feb. 01, 2017 2:47 pm

Holaa torno a entrar rapid!!!! Al final 2 embrions sans que m'han transferit!! Ara estic fent el repos de 2h!!! A partir d'ara com enca l'espera que es fa mes llarga suposo
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dc. feb. 01, 2017 3:57 pm

Hola boniques!

Que bé Laiatous, enhorabona per la transferència d'aquests 2 embrionets sans!!! >.-<: Quina manera de patir ens fem, tot és una incertesa fins que no arriba el següent pas. Ara a fer molta bondat i esperar que els petitons s'agafin ben fort :-o00m
Una abraçada ben forta guapíssima, desitjo de tot cor que tot surti genial! :love:

Que bé Undostres m'alegro que t'aporti tranquilitat jijiji : lasito :
I tant! és super fort pensar que aquest mateix mes pot començar aquesta moment tan esperat :panxeta: :love:
Em passa igual que tu, moltes ganes que passi aquest mes, i afrontant-lo amb molta il·lusió però a la vegada por de que el resultat no sigui l'esperat. Però no em de perdre aquesta actitud positiva, tot i que les hormones fan de les seves jejeje Que vagi genial el control de demà! Ja ens explicaràs :ok:

cmatamorosb bonica com va anar el control??

Mode ego: Avui he tingut control i finalment la punció no la farem aquest divendres :ufs: La doctora que m'ha visitat avui no la coneixia la Dra. Saiz. M'ha indicat que avui segueixi la mateixa pauta d'aquests últims dies, Menopur i Cetrotide, i tornem divendres per fer analítica i control, i que la punció seria pel dilluns.
L'ovari dret sembla que segueix perdut (em té una mica mosca aquest tema), així que almenys per control només han fet el recompte i mida dels folicles de l'esquerre (2 de 18mm, 1 de 16mm, 2 de 15mm, 1 de 13mm i crec que un més de 12mm, amb els nervis m'he descomptat), l'hi he preguntat com veia els folicles i m'ha dit que comptava que serien 5 els que treurien madurs. Així que tocarà dos dies més de punxades i matinar de nou divendres, a veure si ara si que si és el definitiu control! I a veure si el dia de la punció aconsegueixen veure l'ovari invisible per sumar algun foli més al recompte.
Necessito ànims noietes que avui no sé si per la revolució d'hormones, el retràs de la punció m'ha fet desanimar una miqueta...

Un petó ben fort a totes!
Imatge
cmatamorosb
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dc. feb. 01, 2017 4:38 pm

Bona tarda boniques, perdoneu per estar una mica desconectada, però com falto tant a la feina pels controls, els dies que treballo vaig a tope i ja no sé ni a quin dia estic.

Laiatous, que bé!!!ja tens els teus embrionets amb tú, ara toca cuidar-se i deixar que et mimin.
Hashi, bonica jo també tinc control divendres, ja veuràs com el divendres tindràs més folicles i el dilluns la punció anirà superbé.
Mode ego: Com podeu llegir, sí divendres torno a tenir control. Al control del dilluns em va visitar la Dra. Saiz, i em va dir que la cosa anava bé, que al ovari dret ja tenia dos fol·licles de 12mm i a l'esquerra un de 10 mm i algún més petit, ahh i un endometri molt maco (si ella ho diu, jejejeje) i a seguir amb les punxades. El dilluns estava molt xoffff, perquè veig que els meus ovaris creixen, però molt poc a poc, però ara ja m'ho agafo en filsofia, suposo que en algun moment arribaran a la mesura adequada i ja podrem fer la ia.

A les demés, una abraçada, en algun moment tot arriba!
Us deixo una frase que he llegit avui, i m'ha fet reflexionar "Vale la pena luchar por lo que vale la pena tener".
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dj. feb. 02, 2017 6:52 pm

Hola maques!

Cmatamorosb tornarem a coincidir a control, jo aniré amb el meu marit i porto un bolso que hi surt la imatge d'una noia en una finestra amb la frase "Para soñar no hace falta dormir" bordada, per si vols venir a saludar :ok:
Gràcies per compartir aquesta frase amb nosaltres, totalment cert.
M'alegro molt que estiguis més animada! Molts ànims bonica, ja veuràs com demà al control tindràs bones noticies :-()-)
Jo també vaig tenir el petit desànim però ja estic carregada d'energia i positivisme, però les hormones em fan anar tot el dia zombie i em noto molt sensible, amb mal de pits, malestar lumbar i el dimecres van magnificar-me el desànim, però ja està superat!

Sant Pau ja és com la nostra segona casa! Tot i portar dues setmanes en tractament quan estàs enmig d'aquest es fa molt més llarg i costa saber en quin dia estàs jejeje

El dia de la punció et donen la baixa o has d'anar al metge del CAP a demanar-la?

Molta energia positiva per totes estigueu en el moment que estigueu! :love:
Imatge
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dj. feb. 02, 2017 7:26 pm

Hashi i Cmatamorosb que vagi molt be demà el control!! Va noies que això ja ho teniu!! Ja esteu a la recta final!!!!

Modo Ego: avui el meu p39 ha anat molt be! Per lo que m'ha comentat la Dra Polo, tinc la matriu i els ovaris preparadisims per fer el tractament, i la antimulleriana a sortit molt be!! Aixi que he sortit d'allà molt contenta!! Avui començo amb el Menopur i he de tornar el dimarts i segurament aquell mateix dia començo tambe amb el cetrotide i tinc visita amb l'anestesista!!!

Tant esperar i ara s'hem fa llarguissim tenir que esperar a dimarts per tornar!!!!

Bona nit noies! Vaig a preparar el menopur!!!!!!! >.-<:
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dj. feb. 02, 2017 7:48 pm

Oleee!! Hashi i Cmatamorosb ja gairebe esteu al final!!!! Espero que tot vagi molt molt be.
Undostres!!! Que be ja comences!!! A mi em va passar rapid!!!

Bueno jo comenco la betaespera i em sembla que mai m'havia notat tan nerviosa!!!! Tinc un ardor d'estomac que em mata, segur k son nervis.
SACAMO
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dv. feb. 03, 2017 2:09 pm

Que bè Laiatous!!! 2 ovulets!!! >.-<: >.-<: Vinga k en res un súper positiu!!
Cmatamorosb, Hashi, Undostres en res tambè vosaltres estareu en betaespera.
Jo encara a la espera de la trucada.
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dv. feb. 03, 2017 4:33 pm

Hola reines!

Undostres ole! m'alegro que ho hagin vist tot tan bé!! :b-))) com va anar la primera injecció de Menopur bonica?
ja veus sembla que el temps es relentitzi quan estàs en ple procés...

laiatous bonica, a veure si el temps d'espera de la betaespera no es fa mooolt llarg i ben aviat ens donés una super bona noticia! :love: Molta calma!! ( jeje que fàcil dir-ho i que difícil estar-ho) :-o00m

Sacamo molta força i molts ànims en l'esperada de la trucada, ja no ha de quedar gaire més bonica :-()-)

Mode ego: Avui hem rebut bones noticies al control, tot i que l'ovari dret segueixen sense saber si existeix, els folicles de l'ovari esquerre segueixen creixent a bon ritme, hi havien alguns de 21, de 18, 17, 15... i en el recompte hi havien més! jo he contat mentre la Dr. Saiz anava dictant, uns 10 mínim i ja ens han programat punció per dilluns!!!! >.-<:
Casi em poso a plorar a la consulta de l'emoció!!
Avui i demà haig de seguir amb menopur i cetrotide, en principi havia dit la mateixa quantitat del primer però al dir-li que no em quedava tanta quantitat, m'ha dit que no passava res, que repartis el que quedava en els dos dies, que només és per mantenir... aix espero que no influeixi... i demà a les 00h m'haig de punxar també l'ovitrelle!
Quins nervis!!!! :content:
A la sala d'espera he conegut a la cmatamorosb : lasito : i també ha tingut bones noticies! :love:

Vinga noies que aquest any promet!
Imatge
cmatamorosb

EntradaAutor: cmatamorosb » dv. feb. 03, 2017 6:20 pm

Bona tarda boniques!!!avui a estat un dia genial,el control anat superbé,els ovulets han crescut i per fi podem fer la inseminació,el diumenge i el dilluns.Avui encara m'he de punxar puregon i demà pel matí el ovitrelle. Quan ens ho ha dit el dr.quasi ens hem posat a plorar!!!i per acabar d'arronodir el matí,he conegut a la Hashi,moltes gràcies per venir a saludar-me,ets molt simpàtica i es guay poder posar cara a les q estem per aquí.
Laiatous,en res la Hashi,la Undostres i jo t'acompanyem en la betaespera!!!Vinga boniques,que aquesta vegada l'encertem totes
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dg. feb. 05, 2017 7:34 am

Quin munt de bones noticies!!!!
Cmatamorosb que vagiii mooolt be avui i dema!!!
Hashi i undostres que be!!!!! Si totes aviat a esperar!!!
Jo ma marxat l'ardor!!! A veure si passen rapod els dies!!!
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dl. feb. 06, 2017 7:54 am

Laiatous ja a la Betaespera!!!!! Es el moment mes esperat per totes i suposo tambè que el mes llarg!!!! Quants dies has d'esperar per fer-te el test???? Ja hem ganes de llegir el teu superpositiu!!!!

Sacamo molts anims que en res ja et truquen!!!!!!

Cmatamorosb que tal ha anat la inseminacio??!!

Hashi bonica que ja ha arribat el dia de la puncio!!!! Relaxat que tot anira genial i en un parell de dies tens el teu embrionet amb tu!!!!!

Modo ego: per la meva part les puntxades de Menopur, no m'han fet gens de mal, lo que si que hem noto un "ardor" com unes ganes de vomitar desde la primera puntxada i no marxa... potser son nervis i jo ho relaciono amb les puntxades... us ha passat?

Una abraçada boniques
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dl. feb. 06, 2017 6:05 pm

Bona tarda precioses!

laiatous com et trobes? L'ardor no ha tornat a aparèixer? vinga ànims bonica, un dia menys per la betaespera!! :ok: A veure si en qüestió de dies m'afegeixo a l'espera :love:

Undostres campiona! Molta força per les injeccions restants, segur que segueixen igual de bé que aquestes primeres :ok: Jo no vaig notar l'ardor que comentes, suposo que cada cos reacciona diferent, però segur que és una de les reaccions normals que pot donar. A veure si alguna de les lluitadores companyes de camí també ho ha notat i et tranquilitza bonica.

Mode ego: Avui he tingut la punció!!! L'espera s'ha fet eterna, ja que l'entrega de mostra de semen és entre 8 i 9h, i jo tenia programada l'intervenció a les 12h. Així que hem passat tot el matí a la Puigvert, a més no he entrat fins gairebé les 12:45h! ja us podeu imaginar la de nervis acumulats i la gana ja qu estava en dejú des d'ahir a la nit...
Un cop m'han agafat tot ha anat genial, totes les infermeres i doctors un encant i molt agradables. La punció me l'ha fet la Dra. Peón.
Quan he despertat a la sala de repós ha vingut a comentar-me que tot havia anat molt bé, que havien extret 13 òvuls, que per ser un sol ovari el que funciona està molt bé! Ara hem d'esperar que truquin demà del laboratori per veure com evolucionen els embrionets, i ens confirmaran si farem transferència si dimecres, o si hi ha força número dijous així agafaran els millors.
Quina gracia quan surts i fan fer treballar els marits vestint-nos i mimant-nos :love:
Sortiem d'allà a les 15:30h més o menys, amb un mal de panxa per la gana... així que abans de sortir hem anat directe a les màquines expenedores de la sala de davant la saleta d'espera a per la cocacola que ens ha dit la infermera i un donut que he deborat en menys d'1 minut :content:
I al arribar a casa sobre les 16:10h ja he començat amb la progesterona. I des de les 17h que hem dinat fent repós per estar al 100% recuperada per la transferència.

cmatamorosb m'ha fet molta ilu veure't al sortir guapíssima!!! ;-))) Ja veuràs com aquesta vegada és la bona!

Una abraçada a cada una!!
Imatge
cmatamorosb

EntradaAutor: cmatamorosb » dl. feb. 06, 2017 7:50 pm

Hola boniques,inseminacions fetes i ja estic oficialment en betaespera,a partir d'aquesta nit a posar-me progesterona i a esperar 15 dies per fer-me el pipitest.
Hashi,a mi també m'ha fet ilu veure't quan he sortit,ja veuras com tot anira genial i el dimecres/dijous ja tindras els teus embrionets amb tú.Ja ens aniras informant.
Laiatous,com estas?
Una abraçada i a seguir sent positives!
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dt. feb. 07, 2017 2:03 pm

Holaaaaa!!!! Que be totes!!!!
El tema ardor amb les punxades jo tampoc pero amb la progesterona si!!!! Tot i que ara ja estic millor!!! Crec que si que son efectes secundaris bastant normals!!!
Hashi moolt be!!!! Aviat a betaespera!!!!
Cmatamorosb molt be ja tambe en betaespera. Doncs ara paciencia!!!!

Jo porto 7 dies i em van dir que el test mel fes als 20 dies!!!!! Ufff falta molt encara. Pero vaig fent tot normal!!!! I les classes de yoga van molt be!!!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dt. feb. 07, 2017 5:29 pm

Hola noies!!
Avui he passat molt mala nit, a partir del vespre quan intentava tumbar-me al llit m'agafaven fiblades a l'esquena però jo les associo a la tensió i nervis que vaig passar en la sala d'espera i d'estar tantes hores a la camilla sense moure'm, el que és la zona baixa cap dolor. Així que avui he anat fent estiraments, aplicant calor a les espatlles i bebent força aigua i sembla que ja estic força millor.

Laiatous coincideixo amb tu, la progesterona també em provoca ardor i això que vaig començar ahir... :-o00m i que pringosa és!!!
Molts ànims, ja gairebé portes la meitat de temps d'espera :ok:

Avui a la 13:30h m'han trucat del laboratori!!! Dijous a les 10h si tot segueix igual tenim la transfer dels embrionets :love: :b-))) Encara no em crec que ja haguem arribat a aquest punt del tractament!!
No m'han especificat quants hi havia ja que era l'administrativa, sembla que la biòloga anava enfeinada i li ha dit que truqués per avisar-me.

Laiatous, cmatamorsb, en breu us faig companyia en la betaespera!
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::