ESCOLES P3 ZONA EIXAMPLE GRACIA
- encantalesesdiu
- Entrades: 2
- Membre des de: dc. feb. 08, 2017 12:48 pm
ESCOLES P3 ZONA EIXAMPLE GRACIA
Hola,
Us agrairia si algu em pogues donar informació sobre l'escola Claret, Teresianes, etc... les escoles d'aquella zona. Al Claret vaig fer entrevista amb el director i em va agradar molt, però del que et diuen a la realitat pot haver-hi un món.

Us agrairia si algu em pogues donar informació sobre l'escola Claret, Teresianes, etc... les escoles d'aquella zona. Al Claret vaig fer entrevista amb el director i em va agradar molt, però del que et diuen a la realitat pot haver-hi un món.

Re: ESCOLES P3 ZONA EIXAMPLE GRACIA
Hola encantalesesdiu,
El meu fill fa P3 al Claret. Què t'interessa saber?
El meu fill fa P3 al Claret. Què t'interessa saber?
- encantalesesdiu
- Entrades: 2
- Membre des de: dc. feb. 08, 2017 12:48 pm
Hola!!!!
Que bé algu que em pot informar de primera mà!!!!!!
Doncs m'agradaria saber si hi ha comunicació fluïda entre pares i mestra, com ara la tenim a l'escola bressol, que cada dia ens comenten com ha anat la nena i si han vist alguna cosa diferent del seu dia a dia.
Si fan període d'adaptació o si directament comencen fent de 8.30 a 17 hores des del primer dia.
Es que ja et dic ens van donar molt bona impressió quan varem fer l'entrevista amb el Director de l'escola, però per altra banda ens han comentat que si el nen no s'adapta t'inviten a marxar i que en realitat al ser tant nens les mestres no poden estar per ells com haurien.
Moltíssimes gràcies.
Que bé algu que em pot informar de primera mà!!!!!!
Doncs m'agradaria saber si hi ha comunicació fluïda entre pares i mestra, com ara la tenim a l'escola bressol, que cada dia ens comenten com ha anat la nena i si han vist alguna cosa diferent del seu dia a dia.
Si fan període d'adaptació o si directament comencen fent de 8.30 a 17 hores des del primer dia.
Es que ja et dic ens van donar molt bona impressió quan varem fer l'entrevista amb el Director de l'escola, però per altra banda ens han comentat que si el nen no s'adapta t'inviten a marxar i que en realitat al ser tant nens les mestres no poden estar per ells com haurien.
Moltíssimes gràcies.

T'he enviat un missatge privat! M'havia sortit un missatge massa llarg per posar-lo al fòrum 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |