✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
dolly
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: dolly » dv. feb. 10, 2017 1:01 pm

Hola maques!

Avui no tinc massa feina a la oficina i tinc temps d'escriure

Capseta amb un dia d'antelacio.. per molts anys! quin aniversari mes espcial eh!? Disfruta!

Xinxa 4 minis el bugaboo? jolin que ben aprofitat! Jo tampoc estic al whatsapp, potser quan hi sigueu totes m'hi apunto.. ara encara em fa mandra.

Redberry No et preocupis pel pes, si la llevadora i el metge et diuen que el bebe creix be i al seu ritme, cap problema, ja veuras despres de parir tindras un figurin!
JA ens expliques que t'han dit de les taquicardies, espero que no sigui res greu.

Perdoneu el rollo de l'altre dia amb el tema dels cognoms, es que m'ofusco jo sola.. de totes maneres despres de trucar 7 vegades al consulat m'han donat una solucio a mitges. Pero algo es algo.
A Holanda tindra el cognom del meu marit i a Spain li podem fer DNI amb 2 cognoms, despres hem de fer una instancia al govern holandes, ja q encara q tingui doble nacionalitat ha de ternir el mateix nom a ambdos documents/paisos, com q a Spain no et poden treure un cognom ells (holanda) acceptaran els 2 cognoms del DNI com a 1, tot aixo per la modica quantitat de 700eur.
Si algun dia tenim baby numero 2 seguiria el mateix cognom que ja tenim del primer i no caldria tornar a fer tota la paperassa burocratica.

Que curios Capseta & Xinxa que totes dues hagueu triat el vostre cognom primer, no he conegut a ningu encara que ho hagues fet aixi, suposo que debeu tenir cognoms poc sentits i us agrada conservarlo.

Cremes,
jo gasto una anti-estries de mustela, m'agrada molt com olora, vaig probar una de weleda de rosa mosqueta i m'empalagava bastant.
Jo prefeirexo crema que no pas oli que no m'agrada gaire, pero tambe em van regalar mostres de la marca bio-oil i tambe va prou be.
Com ha dit la crunchi, lo importnat es tenir la pell hidratada i elastica, aixi evitarem possibles estries.

Cosetes del bebe
Jo tampoc tinc res de res, he comensat a fer-me un llistat amb les llistes aquestes de botigues que hi han com a referencia, per anar-me mentalitzant del que cal i el que no.. apartir de la setmana 20 ja ens posarem les piles

Notar al bebe
Suposo que es normal no notar res encara, jo lúnica cosa que he notat ahir (1 vegada) i avui (2) es com una sensacio rara, tipus bombolletes o crispetes que exploten de manera suau. pero ha estat una cosa molt puntual.
Estava dubtant si eren gasos pero es una sensacio diferent.. una amiga m'ha dit que alprincipi quan el baby es mou es pot notar com bombolletes. heu notat alguna cosa aixi?

Que tingueu bon cap de setmana!
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dv. feb. 10, 2017 5:09 pm

Hola noies!!

Faig entrada express, que he tingut dos dies llargs i durs a la feina (de cansats!! Que totohm es porta molt bé amb mi!) i ara amb el cumple.... tinc varios sopars i dinars, aixi que ara a fer siesta i au!

Ja entraré amb més calma demà o diumenge per personalitzar, només volia dir que ja he tingut el megaregal de cumple avançat, feia uns dies que em semblava notar aquesta sensacio que dieu de bombolletes o algo raro, que dubtes de si són gasos però és diferent, doncs ara a la tarda estirada al llit he notat la nena!! Priemr 3 moviments força seguits a un costat, ha parat i li he parlat ir es, li he fet uns copets suaus i hi ha tornat, llavors li he dit al capseto aue vingues a veure si notava algo i la he notat una mica mes al mig i ja ha estat. Ell no ha notat res.

Que bonic, a veure si mcia en mica són moviments més evidents, però avui ha estat molt més clar. :love: :love: :love:

Yupyyyyy!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dg. feb. 12, 2017 11:32 am

Hola guapes!!

Ja de 19+4 quasi la meitat de l'embaras mareta meva com pasa el temps ara...

Sento no entrar gaire pero es que no trobo temps per llegir i contestar a totes i em sap greu no personalitzar.

El divendres em van fer la corva llarga de 3h i be, el xute te molta tela ja que son 100g de glucosa i l'osullivan 50g. Per sort es van portar super ne i en comptes de punxar-me 4 vegades, comptant que tambe fan la basal, em van posar una via i molt millor! Despres de la primera punxada van mirar primer amb la maquineta perque si sortia molt alterat ja directament abortaven missio i em tatxaven de diabética directa pero no, va sortir 70 i algo. Llavors beure suquet i a descansar, en comptes d'esperar a la sala d'espera em van posar en un box estirada i amb la llum apagada per poder descansar perque de cop em va donar un baixon important. Llavors cada hora venien, em treien sang de la via i fins la propera. Al final vaig sortir a les 2 pero amb cos d'anar a dinar amb la meva mare i anar al outlet de Rubi a firar-nos : lasito : Vam comprar 3 conjunts d primera puesta, gorritos, mitjons, arrullo, peleles, bodys... i la qualitat de tot super be. El dia anterior ja vaig picar tambe a les rebaixes de benetton que encara esta tot al 50%.

I bueno, poc mes que recordi....perque vaig fatal fe memoria i sempre amb preses.

A veure si paso a personalitzar una mica! Sino ens veiem pel whats que aixi no oblido el que llegeixo jeje :-D
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dg. feb. 12, 2017 6:03 pm

CAPSETA moltes felicitats guapa!!!!!! Ahir volia passar-me i al final se'm va passar!!! :ufs:

Espero que hagis tingut un dissabte d'aniversari ben especial amb la teva nineta a dins :cnena: Sens dubte un aniversari ben especial :love:

Petonarros a totes neukiss-) neukiss-)
Imatge Imatge
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dg. feb. 12, 2017 7:22 pm

Que tal noies, com va???

Jo he tingut un finde amb molta vida social: familia i amics. Per fi trobo un moment per explaiar-me!!!

Capseta moltissimes felicitats!!! Espero que ho hagis celebrat com es mereix!!!! Aquest any, com diu Nayade, es molt especiaaaaaal!!!! : lasito : les primeres patadetes jejjeje :love:

Pink flower me n'alegro q et cuidessin tant en aquesta prova!!! :ok: ja ens diras els resultats!!!! Quin outlet de Rubí es??? M'interessa!!!!! La benetton esta molt be, si!!!! :content:

Dolly me n'alegro q trobeu una solució pel tema dels cognoms....!!! Jo encara no he notat res, pero he llegit que si, q al ppi se sent com bombolletes o una papallona!!!! Aixi que siiii ja es aixo nena, que be!!!!! :b-)))

Ego: divendres vaig quedar per dinar amb una amiga i li vaig comunicar la noticia. Em queda molt poca gent per comunicar-li, menos mal jejeje Vam menjar unes patates braves que vaya tela com picaven!!!! Pobret Nil deuria fer bots jejejeje :p-) Dissabte mati vam dinar amb uns cosins.... per la nit tenia sopar amb els de la feina, i despres vam anar a fer unes copes. Em vaig demanar un cocktail sense alcohol, era el primer dia q "surto" desde q estic embarassada. Em vaig posar uns botins de tacó que em sembla que no em posaré mes fins l'hivern que ve, quin mal els peus!!!! Quan abans no em feien mal!!! I avui ha vingut la familia, i ha estat guay pq he xerrat amb la meva cunyada,q tb esta embarassada!!! Per fi he pogut tenir una conversa de temes del l'embaraç amb una embarassada :-D
Un finde molt ben aprofitat jejeje
Que tal vosaltres???
;-)
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dg. feb. 12, 2017 7:36 pm

19+3 (s'acosta l'equador!!)

Hola hola juliolereeees!!!
Gràcies per les felicitacions! Vam fer celebració força tranqui i familiar.

Pink, me n'alegro de que la corva llarga anés bé, ara quan tindras els resultats? Ojalá no et trobin diabetis!

Dolly, quin descans que us hagin donat una solució pel tema dels cognoms >.-<:
Sobre notar el bebé, sempre havia sentit lo de les bombolletes o un peixet, però la teva explicació de les crispetes és molt millor! Vindria a ser això!! Jejejjeje jo des de divendres que la vaig notar per primer cop la vaig notant a estonetes, quina ilusio fa!!!!!

Crunchi, el nom segueix sent intriga fins i tot al watsapp!! Jejejeeje és que m'ha entrat la neura de que no el vull dir massa, suposo que són tonteries de prenyada! Abans de que neixi us el diré!!
Encara no he estrenat el coixí, i és que porto uns dies trobant millor la postura i assumint que mig despertar-me moltes vegades és la meva nova normalitat.
M'ha encantat això de la agenda, jo és que sempre n'he fet servir!! He solapat la vida d'estudiant amb la de mestra i no concebeixo la vida sense agenda.
I tens raó amb lo de beure molta aigua!!! Imprescindible tant per la elasticitat de la pell com per anar bé de ventre. Sovint ho oblidem.

RedBerry, el meu gine va fer morfologica a la ultima visita que estava de 16+6. A la propera visita estaré de 20+6 i també em va dir que faria morfològica, que li agrada fer-la en les dues visites per confirmar que tot va bé.
Sobre lo de dormir cap envall, i no et molesta? Segur que més endavant quan tinguis més panxeta ja no podràs posarte cap envall ni inconscientment perquè et molestarà, a mi ja em molesta una mica, però de totes maneres ara em va molt bé la postura fetal i també cap amunt.
Aii, lregunta a la teva llevadora i ginecòleg, però fa poc vaig sentir que el típic exercici de fer pipí i anar tallant el raig que no era bo, que propiciava les ifneccions d'orina i podia provocar altres problemes en les vies urinàries. Ojito!
La 4D ja vas dir al whatsapp que va anar bé peròsse confirmar el sexe i que la repetireu, oi? Ja passaràs per aquí a explicar bé com han anat! :ok:

Náyade ha escrit:CAPSETA moltes felicitats guapa!!!!!! Ahir volia passar-me i al final se'm va passar!!! :ufs:

Espero que hagis tingut un dissabte d'aniversari ben especial amb la teva nineta a dins :cnena: Sens dubte un aniversari ben especial :love:

Petonarros a totes neukiss-) neukiss-)

Moltes gràcies per pensar-hi!! Estic molt pendent de tu, quina llàstima que no compartim aniversari amb l'Emma! Però ja li queda poquet dins la mama, que bonic que us comuniqueu amb copets! Jo just ara he començat a notar la mini i és màgic :love:
Espero que puguis gaudir força del part, ara que esta sen modo zen és el millor moment, estas preparadíssima! molts ànims pel que ve!!

Molts petons a totes! Que tingueu una setmana genial!! I que ja comencem a passar l'equador totes, ara si aue això no para >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Abril ‘20: neix la F
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dl. feb. 13, 2017 9:13 am

Bon dia noies!!!

16s+6d

Pink_flower Que be aixo del outlet del bebe, gracies per compartir-ho a mi també m'interessa. :ok:
Que be que et mimesin tant a la prova de la corva llarga, aixi suposo que no va ser taaant pesada. Ara esperar que tot surti be :miko:

capseta Quin regal d'aniversari!!! Que la teva nena es deixi notar ja, i mes en aquesta data, com si sapigues que era el teu aniversari. :love: :love: Merci pel consell dels exercicis de kegel, ho deixare de fer fins que s'ho pregunti a la gine. :ok:

crunchi Que be tenir una embarassada tant aprop per poder xarrar del tema. Tinc la sensació que quan jas has tingut al fill t'oblides de que es estar embarassada, ho aixo es el que em sembla per la gent que tinc a prop. No vegis aquest cap de setmana no has parat! es nota que comencem a tenir mes energies, oi? :p-)

DollyEsta molt be la solució dels cognoms, una mica lent per els papers, i el que cobren que em sembla una burrada, pero per lo menys ho fas nomès un cop, i no tens que fer-ho per cada fill. Aixi que perfecte :ok: .

Notar al bebe Quina enveja!!! a mi creec que encara em queda bastant per notar res. Amb el canvi de DPP me quedat de les ultimes. Poc a poc que al final tots surtiran :-)(-:

Tema cremes No se que ho ha dit, pero jo em poso crema 2 cops a la setmana si m'enrecordo, sempre vaig amb el petard en el cul i m'oblido. Quin desastre, jo maai m'havia possat cremes la veritat, i amb el fred que fa, doncs ganes tampoc em quedan. Aixo si aigua bec un munt, tothom em diu que inclòs massa, els metges no em diuen que molt be >.-<: de mitja de 3 a 4 L a l'estiu mes....

SUPER EGO Ho vaig comentar al watssap perquè vaig sortir super feliç de la 4D. Vem agafar una tarifa de 2 ecos, la primera per veure el sexe, i la segona per veure mes la carona. Les sessions son d'uns 25-30 minuts, i si no es deixa veure doncs te la repeteixen sense cap cost. Bueno despres d'estar 45 minuts intentant-lo no vem ser capaços de veure el sexe aixi que repetim la setmana que ve. La noia era molt maca, que si em poses de costat, que si l'altre costat, tenen xocolata per si no es mou. El baby va estat tot el rato estirat com prenent el sol, amb les cames creuades, l'únic micromoment que les va des creuar, va posar la ma a les seves parts, i no es va deixar veure res de res. Estava preparada perque em diguessin que era nen, amb un fil d'esperança de que fos nena, pero no perque no es veies :content: Vaig sortir molt contenta, perquè en tanta estona, ens van dir tot coses bones. Em van dir que tinc la placenta alta, que aixo es lo ideal per fer un part vaginal. Que ja tenia l'os del nas i els ulls colcats, que aixo d'escarta el down, l'esquena que te totes les vertebres al seu lloc, bueno un munt de cosses, que ajuden a levantar l'anim. No te res a veure amb la visita i les ecos de la gine, que ells estan per veure el que els interesa i que tot esta be. Tambe li vem veura la carona, el cul des de molts anguls diferents, bueno tot menys el sexe. Vem aprendre a que el nostre baby te caracter, si no vol, no vol i punt. :content: Esperem que dissabte vinent es deixi veure.
Per cert del cardiòleg no vaig dir res, em van mirar el cor amb un ecograf i em van dir que tot estava be, i em va dir que fer no se quantes proves, (aixo per la mutua) i he decidit que paso, crec que es una mica "saca cuartos" perquè si tinc el cor be, l'altre es per descartar, pero no crec que sigui necessari. A mes m'estan minvant les taquicàrdies, i cada cop son molt mes lleus, aixi que crec que el cos li ha costat una mica mes acostumbrar-se al ritme del baby i ja.
Si podeu jo us recomano fer una 4D :ok: us deixo la web de on vaig anar.
http://centroecografias4d.es/

Com esteu les altres???? :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. feb. 13, 2017 10:08 am

Merci Pink flower!!! M'ho apunto!!!

Redberry ooohhh que guaaaaayyyy!!! Eco 4d!!!! Jejejjeje doncs si q te caracter pobret (a)!!!!! Quina xute d'energia oi??? Jo en ppi no me'n volia fer, pero ja veurem com portaré no fer-me ecos durant tant de temps, aixi que mai se sap!!!! Tinc la eco de les 20s el 3 de març i tinc unes ganeeeeessss!!!!! :love: :-)(-:

Doncs si, tenir una embarassada al teu costat mola. Pq si ho parles amb gent q ni hi pensa en la maternitat no és el mateix. I dones que ja son mares ho tenen una mica oblidat o be, com es comprensible, ja estan en una altra lliga. La meva cunyada esta de 2 mesos menos q jo, llavors clar, tenim moltes coses de que parlar jejejje ella tambe va a la meva comadrona, quina casualitat oi???

Cotxet de bebe
Doncs noies ahir se'm va oblidar comentar-vos, pero tinc dubtes amb el tema carro. Al ppi volia el Bugaboo (de 2a ma per tema preus) pq el veig a tot arreu i he llegit molt bones critiques. Pero dspres em van venir dubtes, pq realment ni ens l'haviem mirat ni el que és pitjor, no haviem mirat quines opcions més hi ha a les botigues. Ara penso q poder m'agafo un altre que tb pot estar be i mes barat.... Dissabte vam anar al Prenatal, i tenen lots que et ve el cotxet i la cuna i el walkie, per exemple i son uns 600-800e (hi ha varios lots i varios preus). Ho heu vist??? L'unic q has de ser soci del prenatal, i crec q fer-se soci val 20e, pero desconec si pagues un cop a l'any o nomes es paga 1 cop quan t'apuntes i prou. No sé, crec q és molt d'hora i encara tinc temps per anar mirant cosetes, aixi q m'ho agafaré amb calma. AL CORTE INGLES vam veure els bugaboos i el cuco és una mica baixet pel meu home, aixo i que quan va el cuco la bossa no la pots fer servir ens tira una mica enrera. Esta el Stokke q es super alt i molt chulo també, pero de preu NOU se'ns escapa. Aixi que anirem mirant.... Abans tenia super clar q volia un Bugaboo peti qui peti, i ara ja no.... En general soc una mica impulsiva, i anava a fer el que faig sempre, tirar pel dret. Pero ma mare i ma cosina em van dir q no em precipites, i aixo em va fer reaccionar. Tinc molt de temps encara i ta,be em fa il.lusio anar a les botigues a toquetejar.... al cpa i a la fi, quants cops a la vida em comprare un carro de bebe?? Potser nomes 1 cop a la vida....
Vosaltres com porteu aquest tema????
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dt. feb. 14, 2017 9:36 am

Bon dia! :***:

Doncs si que es guay tenir un altre panxu a prop, suposo que per aixo som totes al SP, jo per lo menys. Si no recordo malament la dolly també tenia moltes panxus a prop!

Tema carros Tens rao encara tenim molt de temps per mirar-ho tot tranquil·lament. On segurament m'el comprare em van dir que si no ho tenen en stock, triguen 1 o 2 mesos aixi que de sobres :ok: A mi si has anat crunchi a la prenatal de cornella, tene varietat, pero la meitat dels carros estan a sobre d'una estanteria, que jo em vaig quedar amb cara de... Quines rodes mes maques tenen, pero no es veu res mes. :miko:
Si pots i vols et racomano que vagis al Baricentro, que la botiga de maternis esta super be, i tenen moltisims carros, i tots a l'altura dels peus per poder-ho tocar tot., ja se que ho he dit moltissims cops : lasito :

Per cert crunchi te contestat al grup del cotxet, que no se com ho he vist pero pensava que ho havies obert tu.

Petons!! Que tal les altres?!
dolly
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dt. feb. 14, 2017 9:54 am

Hola maques,

@Nayade! (no se si ens llegiras) pero crec que com a minim mig SocPetit esta pendent de que neixi l'Emma!
Crec que moltes et seguim desde que vas obrir el post d la banqueta (jo tambe hi vaig ser una temporada) anims! segur que avui sera un dia molt especial!

Pink_flower pel que sembla no va anar tan malament la corba llarga, no? triguen gaire a donar-te resultats?

Capseta
que tal la celebracio del cumple? que guay que la petita es faci notar!

Redberry que guay la eco 4d!! Que entremeliat el peque! just ara que voleu confirmar el sexe va i es tapa!!
Recomanes doncs la 4d? jo ho havia pensat pero no se si realment li pots veure la carona...
Ja ens informes quan hi tornis!

Crunchi que be que puguis compartir experiencies amb la teva cunyada! Segur que sera inclus millor quan tingueu als peques i creixin junts
a la colla del meu marit tambe hi han 2 embarassades mes, 1 amb la mateixa DPP que jo i una altre 10 dies d diferencia.
amb la primera genial, pero la segona, sembla que cada vegada que parlem del embaras es un concurs, si una te fastics ella mes, si et fa mal l'esuqena ella mes, si tens panxa, ella mes (aixo si que es veritat, la resta es disuctible) De normal es molt maca, pero desde que esta prenyi em fa mandra quedar amb ella..

Tema cotxets: jo he estat mirant i com diu la crunchi el bugaboo em sembla (el cuco) molt baixet.
de moment el que mes m'agradada es Joolz Day pero crec q per Catalunya no se'n venen gaires, ja que es una marca holandesa..
A banda del preu que et vulguis gastar (que es important) cada u te unes necessitats diferents, i per aixo es important comparar carros, si vas molt amb transport public, doncs un que sigui facil de manejar i no pesi gaire, si teniu un maleter petit, doncs que sigui plegable facil i petit, coses aixi.
A vegades va be mirar comparadors online, nose si la OCU tambe te un llistat amb alguna comparativa, o alguna altre web.

Panxa
fins diumenge crec que tenia una panxa normal, vull dir que no es notava gairebe que estava prenyi, nomes jo m'ho veia. Pero ahir, al llevar-me es com si de nit hagues crescut la panxa de cop! Ara ja m'he hagut de posar els pantalaons d prenyi.
a vosaltres tambe us vau notar que va sortir d'un dia per l'altre?

EGO el dia 27 tinc la morfologica, i ens confirmaran el sexe... la meva sogra esta boja pq li diguem el nom. Pero el meu marit vol que sigui sorpresa fins al final, menys mal que puc entrar a comentar-ho tot, sino no se si seria capas de guardar el secret fins al final!

Que tingueu bona setmana!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 14, 2017 10:39 am

Noies com esteu??? Jo tinc mal de coll i moooocs, vaja nit he passat!!! :ufs: No volia pendre'm res, pero no sé si podré passar sense pendre'm res, i m'estic plantejant pendre'm paracetamol. Digueu-me q faré be please!!

Dolly si, de moment la meva cunyada no fs competició jejejeje tambe s'ha de dir q es el seu segon, aixi que ella te moltq mes experiencia q jo i jo no parava de preguntar-li coses.... de totes maneres, ens veiem molt poc, 1 cop q l'any maxim. Tot o Que qui sap, poder aixo ens uneix.

Tema cotxets
Doncs si... jo vull algo lleuger que pugui entrar-lo jo sola al autobus sense gaires problemes. Jo soc bastant figa noies, força 0. Aixi que no vull q pesi ni abulti massa. Tot i aixi tampoc vull aquests q semblen de juguet, q es vegi reforçat. I ha de ser alt, pel meu marit. He escrit el post de cotxets, on demano opinió de cotxets per recent nascuts que vagin sense el cuco. Ja veieu, he passat de tenir les coses molt clares a dubtar de tot, fins i tot de si es necessari el cuco. El maxicosi ja el tenia descartadissim, pero potser puc fer cadira amb maxicosi per les primeres sermanes? No ho se... Si ho voleu comentar aqui o us voleu passar per alla, benvingudes sereu.
He mirat la llista de la OCU dolly si, està molt interessant. M'ho aniré estudiant.
Redberry siiiiii vam anar al Prenatal de cornella i vaya merd*!!! Es el q dius, la meitat els tenen a dalt, no vaig poder toquetejar massa. Els hi falta espai pobres. Anirem a Baricentro, si, prenc nota :ok: jejejjee siii merciiiii ho he llegit!!!!!

Panxa
Si, jo fa unes setmanes q m'apretaven els meus pantalons, i ja em vaig posar els unics texans que tinc de premama. M'anaven gegants, i em van grans ara, pero no apreten almenys. Tiro molt de leggins i alguns jeggins que tinc, normals. Tot i q ahir anava a sortir de casa amb uns jeggins i just abans de sortir me'ls vaig haver de canviar, com m'apretaven grrrrrr....!!!!! No considero q tingui molta panxa, poqueta em veig. Pero si, els pantalons normals ja els tinc apartats. Tinc ganes de que arribi l'estiu per anar amb vestits....
Potser ha sigut progressiu, pero si que d'un dia a l'altre em vaig veure mes diferencia.

Dolly no li direu el nom fins al final?????? Ostreeeees!!!!!! Ja podreu aguantar???!!!??! Quina emoció!!!! Pel 27 ja queda molt poquet, anims!!!!!!! Jo comto els dies que em falten pel 3 de març, q tinc la eco d les 20s.
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 14, 2017 10:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
xinxa
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dt. feb. 14, 2017 10:40 am

Bon dia noies!!!

Dolly, aquí una altra a qui la panxa li ha sortit d'un dia per l'altre! Bé, sortit, sortit, no, però que ha crescut un munt en qüestió de res si! Ara faig una panxota que és impressionant!!!

Pink flower, ja ens diràs que et diuen dels resultats de la corba llarga!!

Capseta, quin regal d'aniversari més xulo eh!!! A mi tb em van fer una premorfològica a les casi 17 setmanes, però fins que no passi la morfològica per mi és com una barrera. Per mi és el moment més important de l'embaràs!

Redberry! Que xulo lo de la 4d, ja t'ho vaig comentar! Esperem que dissabte que vé el/la pugueu veure més bé!

Sobre el tema que comenteu del Bugaboo, us parlo per l'experiència que tenim nosaltres (conteu que a nosaltres ens el deixen, per tant, tampoc vam comprar amb la resta de cotxets del mercat). Tenim el bugaboo camaleon. Jo no trobo que el cuco sigui baix, vaja, mai vaig tenir aquesta impressió (el bugaboo bee si que el té força més baix). La bossa de baix, si que quan hi ha el cuco és més complicat de posar-hi coses, però es posen eh! Les poses pel costat i llestos!!! És un cotxet força tot terreny, nosaltres l'hem passejat per la muntanya i per la platja sense cap problema. Ara bé, si voleu un cotxet només per ciutat no us el recomano! Plegat ocupa força, vigileu amb els maleters del cotxe. Sobre el tema del cuco, per mi és imprescindible. Tenim molta família a fora, i amb el primer, quan els anàvem a veure, no ens calia endur ni llitet ni res, el nen dormia al cuco del cotxet i tant ample! El cuco de bugaboo és força gran, nosaltres em vam canviar passats els 5 mesos, per tant, parint al juliol, conto que el canviarem al desembre aproximadament aquesta vegada, i si puc allargar-lo més, doncs millor, més tapadet anirà (el cuco del bugaboo bee si que és petit, tinc amigues que amb 3 mesos l'han hagut de canviar a la cadira). Vigleu si agafeu un cuco que també és cadira del cotxe, penseu que no poden anar més de 1.5h-2h amb l'esquena curvada (com els hi queda a les cadires del cotxe).

Doncs per part meva poques novetats, avui 18+4 i em trobo força bé, a part del cansament, però ja l'acumulo! Amb ganes de passar la morfològica, i llavors si que començar a organitzar roba i recuperar trastos (podem fer-ho només els caps de setmana, per tant, hem d'anar fent mica en mica!)

Feliç dimarts!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
xinxa
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dt. feb. 14, 2017 10:46 am

Crunchi, hem escrit alhora!!! Primer de tot, espero que aquest mal de coll i els mocs marxin ben aviat!!!

Sobre el tema del cotxet, si tens previst haver de pujar i baixar el cotxet de l'autobús, jo crec que et pots oblidar del Bugaboo Camaleon! Pesa força! Però també penso que jo amb ell pujava i baixava escales, recolzant-lo sobre les rodes de darrere... I pel tema alçada, el meu home fa 1.85m i no recordo que mai es queixés de que el cotxet era baix. El que si que feia era apujar el manillar i llestos!!! Suposo que el millor és tenir clar quin ús voleu que tingui el cotxet (només ciutat, ciutat + muntanya...), si el voleu fer servir de "llitet" quan sigueu fora, mida del maleter del cotxe, mida ascensor... i a partir d'aquí anar descartant! Jo tinc varies amigues amb el Jane Mumm, i n'estan encantades... nose si l'has mirat
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 14, 2017 11:07 am

Xinxa siiii hem escrit a l'hora!!!!! :r) es que es aixo.... el cotxet Camaleon m'encanta esteticament, pero potser no és per mi, que sóc de ciutat i em moc amb transport public i sola. Si vaig amb la meva parella més igual pq anem amb cotxe a tot arreu i ja s'encarregarà ell de plegar-lo i tot, pero si vaig jo sola, em desplaço amb autobus i metro, no agafo el cotxe desde fa mil anys. I les meves amigues viuen a Barcelona i jo soc de Sant Boi. Si vaig amb tren/metro o bus, el veig massa cotxet per mi.
Tema alçada, el Bee descartadissim, mega baixet!!!! Pero el camaleon per mi no és baixet, pero pel meu home.... ell el va veure baixet. Dit d'una altre manera, n'hi ha d'altres mes alts.
Un altre desaventatge q li veig es que els extras son mes cars q altres marques.... q aixo tb s'ha de mirar.
I lo de la cistella tb ho veig un inconvenient inicial. Les coses m'agraden sencilles i practiques. I clar, veus altres q tenen una gran cistella i 100% accessible, i clar, el descartes.
Nosaltres no sortim massa, com a molt anem al poble, pero em puc agafar un moisés d'aquests plegables..... no em seria problema.

El tema real es que amb la varietat q hi ha de cotxets, no ens hem de quedar amb el 1r que veiem. Per sort hi ha molta oferta de diferents models, i cadascu ha de trobar el que se li adapti mes. Et poses a comparar i clar, veus que hi ha mes coses de les que pensaves. El tema esta en que hi ha taaaaaanta oferta, que triar és dificil jejejje
El Muum Jané l'he vist si, però vull mirar mes coses.....

Per sort penso que encara tenim temps, i que espero poder pillar la baixa en breus.....per tenir mes temps x mirar i remirar!!!!

:-())
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dc. feb. 15, 2017 11:54 am

Bon dia!! :***: :***:

17+1

Que tal va anar San Valenti ??? :inthebed:
Jo qua vaig arribar a casa em vaig trobar les escales plenes d'espelmes i al final estava el meu mariden amb un ramb de flors i una caixa de bombons :love: :love: :love:

4d Jo la racomano 100%, no li vem veure el sexe, pero es veia la carona les mans, els peus, a nosaltres ens van anar dient, aixo es tal aixo es cual i esta be. La carona he llegit i posa que per veure be les faccions recomanen de la setmana 24 a la 30, ara encara es molt petit, i si! es veu la carona pero no esta molt definit encara.

Tema cotxet Nosaltres com ja vaig dir l'altre post ens decantarem segurament, per el cybex balio M, sense cuco i amb la cadireta tipus maxicoxi, ja se que no pot estar molta estona etc etc, pero nosaltres normalment no surtim tant, a la web posa que te posició horitzontal per quan es al cotxet, i quan solem sortir sol ser a casa de la familia, i penso que sempre ens poden deixar deixar-ho al llit.
Si no penso que sempre puc comprar algo tipus aixo si em veig apurada: http://www.eurekakids.es/puericultura/e ... je--nomada
Com tindrem als babys a l'estiu, crec que amb una muselina, ja van ven tapadets, que passin uns 3 o 4 mesos que ja s'aguantin sols al cap i ficar-ho a la cadireta amb un bon sac. La cadireta també es pot possar totalment horitzonatal. Crec que aquest encaixa amb les nostres espectatives.
Per cert, la jane, no m'agrada gens, trobo als carros molt pessats, i que ocupen massa, tant plegats com quan no ho son, despres tens que agafar el cuco amb el baby i son un munt de kg.

Panxa Jo crec que ha sigut progresiu, com que estic gordi, encara no m'ha acabo de veure, encare que el meu marit diu que ja es veu de prenyi! >.-<:

Sintomes De sintomes ja apart del cansament estem ja perfect no?

Com esteu????
Brufri
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 01, 2017 3:21 pm

EntradaAutor: Brufri » dc. feb. 15, 2017 2:58 pm

Hola noies! Contesto ràpid i intentare posar menys rotllo >.-<:

20+4 :-())

Felicitats capseta amb molt de retard!!

Gràcies dolly per la benvinguda! Sou les millors i el vostre suport va super bé! sempre que miro noves entrades us volta pel cap el mateix que a mi jijiji

Aquí tema cremes nivea a tutiplen i una antiestries de la farmàcia que em van recomanar però ara no recordo la marca. Una companya d'un curs ( que es matrona) m'ha donat caixetes de benvinguda letsfamily i nose quina altra... amb alguna mostra, xumet i font vella per un tubo.

Com diu la RedBerry natres vam anar al maternis de Baricentro per fer el primer contacte amb els cotxets i les cadiretes de cotxe. El Brufro és alt també i ens van recomanar el cybex agis crec... però ahir a un altre lloc per Sants (botiga de barri) el Jane Muum ( al maig es veu que a vegades posen preus especials treient els colors de la temporada que no s'han venut...) però no sé si podrem esperar tant... Tema cotxets és tot un món i un lío, estem entre uns quants, el volem lleuger i plegat fàcil pq el piset és petit i si pot ser que miri endavant i enrere. ( masses coses a tenir en compte! :love: )

Ànims Crunchi amb els mocs, a vegades a les herbolisteries tenen barreja de infusió per refredat i a mi al nadal em va salvar la vida!!

Cognoms jo m'he invertit els meus al registre per a que el nen porti el que més orgullosa em fa sentir (per la meva banda). Ara estem pensant si posar-lo primer o segon, però per mi lo important és que ja el porti. Ara a cambiar tota la paperassa.

Tema panxa com que ja venia de sèrie... però si que la noto com més alta i més dura... encara no he notat que es mogui... i algun prrrr que he notat després no se si ha estat real o paranoia... Són pare és tranquilot com un panda, així que suposo que el fill va pel mateix camí...

Malestars i tal de moment res, algun mal de cap més, i mal de cama. Però per això últim em van aconsellar Pilates per embarassades i encara m'he de posar les piles i trucar al DONA10 ( Bcn).

Mode Ego. Avui anem a la eco de les 20 setmanes :p-) , a veure si tenim més sort amb aquest ecografista, que l'altre va ser bastant caspós i borde ( per sort ja l'han jubilat). Com diu el Brufo, control exhaustiu i sobretot que li mirin bé les joies de la corona. Abans de que les iaies és posin a fer brodats, no sigui cas que ens enduguem un susto!!! Ja us direm que tal, com sempre a totes les ecos, un pic de nervis...

I m'he comprat un coixí de lactància i per posar al nen, del jané crec, per ara dormir millor i l'abraces així com un xurret i aquesta nit he dormit per fi la mar de bé!!

Disculpeu si m'oblido d'alguna menció!! o tema! :-)(-:

Tema Llibres noies, teniu alguna recomanació? ( a part del de parir amb humor?)
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dj. feb. 16, 2017 8:19 am

Bon dia!!

Crunchi Com portes el refredat??? A mi la gine quan vaig estar refredada em va recomenar els strepsils, els normals, no els de lidocaina, i la veritat que amb paciencia i 1 paracetamol vaig passar molts anims!!!! :ok:

Brufi Que tal anat la morfo??? Segur que perfecte! :ok: Ja ens diras.
Si el baricentro esta molt be! a mi em tira una mica lluny pero mereix la pena i les noies son molt maques. El agis es com el Balios, l'unica diferencia es que el balios te les rodes de davant mes grans, que per pujar escales ens la van recomenar, i la cadireta es reversible, aixi que perfecte, perque nosaltres tenim idea de posar-ho als 3-4 mesos a la cadireta, i trobo que es molt petit com per portar-ho cap endavant. La meva germana es va comprar un jane i s'en va penedir, perque es molt robust pero molt trasto, i per plegar-ho i tot massa follon.

Cognoms Quina gracia tot aixo dels cognoms, jo al principi d'estar amb el meu marit fa ja mes de 10 anys, em va dir que li havia promes al seu avi que quan tingues fills s'aseguraria de continuar el cognom, perque ell i el seu germa eran els unics nets nens que tenia. Aixi que al principi per ferli la punyeta li deia que ho posaria del reves, pero amb sembla una historia molt maca, i a la meva familia ja hi ha "nens" que ho puguin continuar aixi que mes totalment igual. >.-<:

Guarderies La setmana que ve ja tinc la primera entrevista per la guarde, i la seguent una jornada de portes obertes, ja se que es super d'hora pero no em puc permetre no tenir guarderia, i hi ha una que per ubicació em ve perfecte, que la deixare per el final. Alguna s'ho esta plantejant aixo ja? Ho m'estic flipant :content:

Dormir Porto aquesta setmana que descanso super be, i algun dia no me tingut que llevar a fer pipi :-()) Aixo si començo a passar calor a vegades per la nit, en plan sofoco, pero em destapo i com fa fresquet es passa rapid. zz:-) Els coixins de lactancia aquest per dormir, no es acabo de veure comoda perque crec que treuen molt d'espai no????

Com esteu floretesss?? :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. feb. 16, 2017 10:34 am

Hola!!!!

Ego al final no m'he pres res, he anat tirant de aigua amb mel i llimona, farigola amb mel... i ara ja estic al final crec, nomes em queden mocs.

Cotxets
M'apunto tot el q dieu del tema cotxets..... els Jané tambe els veig macos pero poder si q son molt robustos. Aquests dies em vaig fixant pel carrer en els cotxets que no son Bugaboo jejeje per anar mirant altres possibles fitxatxes.

Brufi que tal la eco de les 20s???? Ja ens diras!!!! Quina il.lusio tornar a veure el bebe per la pantalleta, oi???? Tinc unes ganes!!!!! Aixi que portes, nen o nena??? :camio:

Llibres
Jo em vaig comprar el de "que esperar cuando estas esperando", de segona ma pq es caríssim. Mes que un llibre de lectura continuada el veig cm un llibre de consulta, pero esta be. Et dona molta info util, i hi ha exemples de preguntes i coses q et poden passar....
Voldria anar a la biblioteca i mirar mes llibres...

redberry aixi encara no sabeu que es?!!??? Oiiii quins nerviiiiis!!!!! :content: jajaja que maco el teu marit!!! Nosaltres no celebrem S. Valenti pq el meu marit diu que es Sant Jordi (una tonteria cm una altra) pero jo vaig comprar un pastisset, que sempre fa gracia i aixi en gaudim els dos, bueno, ara els tres jejejje :r)

Simptomes
Si, jo no he sigut de masses simptomes, pero ja no tinc ardors i aixo q em vaig comprar les pastilles!!!! Nomes tinc q anar al wc cada 2-3 hores i poc mes.

Guarderies
Redberry jo no m'ho plantejo pq la meva idea es no dur-lo el primer any.... durant la baixa i despres les vacances, el nen ja tindra 5 mesos. I despres vull treballar de torn de tarda, pel mati me'l quedaré jo i per la tarda el deixare amb els meus pares fins que el cruncho torni de la feina, que sol plegar a les 18.30 o 19h. Aquesta es la meva idea, aviam com va. Ma mare m'ha dit q si, que tan petit no el porti a la guarderia, q ja ens ho muntarem. Sobretot es el gasto, que val molts diners i si ens ho podem muntarentre nosaltres, be, aixo q ens estalviarem. Despres ja veurem, si que voldria que anés a la guarderia, pero mes endavant..... no ho se. Potser es d'hora si, pero redberry si creus q ho has d'anar mirant ja.... ves'hi. No perdeu res per anar a mirar jejej
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. feb. 16, 2017 6:46 pm

Hola julioleres precioses :-()-) !!

Estic tenint una altra setmana "horribilis" de moltes hores de feina extra :ufs: i vaig molt cansada, sort que començaré a recuperar hores la setmana vinent!! :ok:

Doncs això, que vaig entrant per llegir-us i contesto en algun altre post, però per contestar aquí en condicions prefereixo fer-ho en un altre moment amb més calma :-o00m .

Doncs això, que us volia donar explicacions, jejeje.

Per cert, avui faig les 20 setmanes!!!
Ja som a l'equador >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: