FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Undostres
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 11:09 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undostres » dj. feb. 09, 2017 7:48 am

Bon dia boniques!! Entro molt ràpid per dessitjar-li a la Hashi que vagi molt be la transferencia!!!! Va nena que en unes hores estàs en beta-espera!!!!!
Una abraçada ben forta!
Hashi
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dj. feb. 09, 2017 8:34 am

Undostres moltes gràcies preciosa!!! :love:
Ara estic camí a Sant Pau >.-<:
Com vas amb les punxades? Espero que genial, vinga que ja queda poc per arribar on sóc jo!!

Noies la resta com esteu?
Imatge
cmatamorosb
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dj. feb. 09, 2017 4:04 pm

Hashi bonica, com anat? Benvinguda a les betaesperants >.-<: S'hauria de dir beta desesperant. Només fa 5 cinc dies de la IA i a estones estic desesperada, perquè ja voldria saber si es que sí o si es que no, i encara quedem molts dies per sortir del dubte :-o00m .

Hashi, ja ens informaràs. Una abraçada boniques :-()-)
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dj. feb. 09, 2017 5:59 pm

Hola reines!!

ja sóc betaesperant, o com bé dius cmatamorosb betadesesperant!! :-o00m
Estic en la fase que no m'ho crec que ja tinc 2 embrionets ben bufons dins meu! Tot i ser unes diminutes cèl•lules sembla mentida com els estimes :love:
Tenia hora a les 10h i fins les 12:10h no ens han cridat i portava des de les 8h sense anar al lavabo...
Quan ens han cridat primer hem parlat amb la biòloga que ens ha informat com estaven els nostres petitons. Dels 13 òvuls que em van treure 3 no eren prou madurs i els altres 10 van fecundar. D'aquests, 1 es va dividir massa tenint en compte el dia en que es trobava, 2 anaven massa lents i 1 es va bloquejar. En total en quedaven 6, un destaca per qualitat màxima i un altre que el segueix gairebé al mateix nivell ( els dos que estan amb nosaltres :love: ) i 4 que deixaran seguir dividint-se fins dissabte que és el cinquè dia, límit perquè estiguin fora de l'úter ja que després eclosiona i és quan s'implanta, i si segueixen evolucionant bé els vitrificaran. Dilluns haig de trucar per confirmar com ha anat.
Després hem anat al vestuari i cap al quiròfan on ens esperava la Dra. Peón! Entre l'espera extra, que m'estava pixant i els nervis del moment, estava super tensa, però al final he aconseguit relaxar-me una miqueta i ens han ensenyat a la pantalla com deixaven els embrionets dins l'úter, ha estat molt emocionant!!!
Després dues hores a la saleta amb la infermera sense moure'm de la cadira reclinada (els llits estaven tots plens i m'han deixat en la cadira, espero que faci el mateix efecte...), i cap a caseta a fer repós i vida tranquila sense esforços per ajudar el cos el màxim possible >.-<:

cmatamorosb ànims bonica!! un dia menys per la confirmació :ok:
laiatous com va l'espera interminable bonica?
Undostres endavant amb les banderilles avui ja serà una menys campiona!

A les noies d'agost us estan trucant?

Molta energia positiva per totes!!!
Imatge
laiatous
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dj. feb. 09, 2017 9:47 pm

Hola noies!!! Doncs si jo beta desesperant tambe!! Jajaj.
Terrible tota l'hora em sembla que tinc sintomes de regla!!! Aix. Mira que normalment soc molt tranquila!!!!

Hashi, Cmatamorosb, ja som 3 a la beta espera!!! Quina emocio!!!!
Aviat serem una mes!!!

A mi tambe en va fer molta gracia veure com posaven els embrions a dins!!!!!

Anims a totes!!!!!
mariela
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:49 pm

EntradaAutor: mariela » dj. feb. 09, 2017 10:09 pm

Hola noies!!! Entro per donar donar molts anims a les betasperants.
A mi tb em va fer molta gracia veure els embrions a traves de la eco es mes abanç te la donaven i marxaves amb una emoció.....
Hashi--- jo vaig pensar com tu a veure si a la cadira reclinable no fa efecte. I tranquila q sii q quan estan ben enganxats no cauen. Jijiji. Et desitjo molta sort.
Molts petonets a totes.
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dj. feb. 09, 2017 10:19 pm

Ohhh noies!! Quina alegria llegiros!!! Ja sou totes 3 betaesperants!! I espero unirme en uns dies!!!!!
Hashi enhorabona per aquests dos petitons que ja estàn amb tu! Ara tocar donar-lis molts mimitos i ja veuràs com es queden amb tu!!!
Una dubte, per el dia de la puncio i de la transferencia, indiquen al full que hem de portar bata i sabatilles... quin tipus de bata heu portat?? Es que no en tinc cap! I m'haure de comprar una!
Bona nit guapisimes! Vaig al llit que demà tinc control!!!
cmatamorosb

EntradaAutor: cmatamorosb » dv. feb. 10, 2017 7:37 am

Que bé Hashi,ja tens als teus embrionets amb tú,ara toca cuidar-los i mimar-los i amb lo maca que ets segurissim que es queden amb tú.
Laiatous,jo també tinc la sensació,com si m'hagués de baixar la warry en qualsevol moment,estic dels nervis...qualsevol molestia q tinc...ja penso q no anat bé...Com el dr.em va dir q podia fer vida normal,avui crec que anire a pilates a veure si em relaxo una mica.
Undostres,que vagi molt bé el control d'avui i aquí t'esperem,per donar-te la benvinguda al club de les betadesespera :-o00m
Una abraçada i bon cap de setmana!Som unes super lluitadores :-()-)
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dv. feb. 10, 2017 3:49 pm

Noies quines ganes de acompanyarvos en la betaespera!!!!

Finalment dimarts dia dels enamorats tinc la puncio!!!
Avui m'ates la Dra Sainz, i es una mica seca i he sortit una mica xof!!! M'ha vist 16 ovuls, i hem diu: es que tens de totes le mides... dels quals 5 segons ella s'han de treure ja, pel que he escoltat medien entre 20 i 22, 6 son molt petitons i els altres 5 estan a 12-14, m'ha dit que espera que dimarts siguin mes grans... pero m'ho ha dit amb una cara....
Espero que evolucionin positivament... encara m'he de puntxar avui i dema el menopur i el cetrotide, diumenge unicament el ovitralle i dilluns res!

Una abraçada boniques!!
Marci
Entrades: 202
Membre des de: dv. març 27, 2015 2:53 pm

EntradaAutor: Marci » ds. feb. 11, 2017 9:11 am

Bon.dia precioses!
Molts ànims a ls tres betaesperants!!! Els dolorets de regla son normal noies, teanquilitat boniques.

Undostres, eiiii 3 dies i punciooo!!!! Ànims guapaa!

Nosaltres el dia 1 vam tenir visita i un embrionet es va parar entre la setmana 7-8, pero el que s'ha quedat sembla que està perfecte. Dimecres dia 15 tenim eco del plec nucal... estaré de 13 setmanetes. Noies molts ànims aviat totes estereu en aquest punt.

Una abraçada!
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dg. feb. 12, 2017 8:13 am

Bondia!!!! Em sembla que a mi se m'ha acabat la beta espera!!! Avui ma vingut la regla!!! Aiiix espero que a la resta us vagi moolt moolt be!!! Dema trucare a veure que em diuen. En principi son 2 intents oi???? Alguna sap aixo? I et fan esperar molr pel segon??? Perque jo no tinc cap de congelat i ho he de començar tot de nou!!!
cmatamorosb

EntradaAutor: cmatamorosb » dg. feb. 12, 2017 8:37 am

Bon dia boniques!!
Laiatous,ho sento moltissim!ara toca tornar a agafar forces i a tornar-ho a intentar. El meu home sempre em diu que a "caps durs" no ens guanya ningú i fins q no ho aconsseguim no pararem.Tinc entès que en fiv són dos intents,el q no sé es quan has d'esperar per tornar-hi. En ia són sis intents,i et fan descansar un cicle d'una ia a l'altra.
Molts ànims i una superabraçada!
Undostres,que guay,punció el dia de st.valentí,segur que anira molt bé.Tú ment positiva.
Hashi,bonica com estas?? Jo igual,en mal de pits i poca cosa més.
Una abraçada boniques
mariela
Entrades: 149
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:49 pm

EntradaAutor: mariela » dg. feb. 12, 2017 2:14 pm

Hola noies!!!
Laiatous es regla regla? O una mica rosat pq avegades hi ha un sagnat preimplantació o un nom aixi semblant.
Em sap greu. Molts anims guapa.
De la espera entre una fiv i l' altre si no han canviat les coses es un any. Espero q hagin canviat
Nosaltres esperan q arribi març. Per veure quin recorregut ens falta i si els 3 embrions congelats continuen esperant- nos.
Molta sort a les betasperants.
I a la Sacamo q aviat arribara la esperada trucada.
Petons
SACAMO
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dg. feb. 12, 2017 4:20 pm

Ooo Laiatous!!! O sento molt. Espero que no tinguis que esperar gaire per la próxima. Agafa força i ànim que tot arriba. A la primera diuen que es difícil.
Molta sort en la betaespera per Cmatamorosb i Hashi!!
Undostres vinga que en res tambè en betaespera.
Mariela, gràcies per els ànims. A veure si truquen. I a tú a veure per quan els congeladets.
Marci, no tindràs dos de cop per surtirà un bebè que estimaràs més que a res en aquest Món.
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dg. feb. 12, 2017 6:57 pm

Holaaa gracies a totes guapes!!! Si Mariela, es regla regla, vaig comencar ahir tacant una miqueta i avui ja es seguit i vermell!!!
A veure si amb una mica de sort es menys d'un any l'espera!!!!

Hashi, cmatamorosb, espero k tingueu un positiu !!!!
Anims a totes i auu a seguir lluitant.
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dg. feb. 12, 2017 8:04 pm

Hola boniques!!

Ostres mariela, que xulo que abans donessin l'eco! Quin record més bonic, la foto dels embrionets dins teu :love: Moltes gràcies i molts ànims ja queda poc per març guapa!! :-()-)

jijiji si undostres! els tenim super mimadets els embrionets, potser us semblarà que estic una mica tocada del bolet, però jo els hi vaig parlant i intentant transmetre força i energia positiva perquè es quedin : lasito :
La bata jo vaig portar la que utilitzo per casa a l'hivern, potser algú te la pot deixar perquè no t'hagis de comprar una expressament :ok: Només cal portar-les el dia de la punció. El dia que vaig tenir-la jo hi havia una noia que no havia portat, es queixava de fred més que res per quan ja t'aixeques del llit després del repós i control posterior a la intervenció, que entra la parella i la infermera t'explica indicacions post punció, ja que només vas amb la bateta típica d'hospital oberta per darrera jejeje
Jo també vaig tenir la Dra. Sáiz en els 2 últims controls i en el penúltim també la vaig trobar seca i vaig sortir una mica xof, però ja veuràs com aquests fol·licles creixen ben macos i el dia de la punció en treuen un bon recompte preciosa! Jijiji quina coincidència més bonica, el dia dels enamorats, això només pot ser un bon presagi. Amunt aquests ànims!! Avui última punxadeta >.-<:

Tan de bo cmatamorosb els embrionets es quedin amb totes nosaltres :love: Et va ajudar a relaxar-te pilates bonica?
Jo també tinc a estones molèsties de regla que van i venen i avui he tingut alguna punxadeta, i estic mooolt sensible tot m'afecta molt més.

laiatous guapíssima ho sento moltíssim :ufs: Una forta abraçada i un sac ben ple d'energia per seguir amb la lluita! :-()-)

Marci reina sento que un dels embrionets no seguís endavant... però tens un petit lluitador que segueix amb vosaltres i us donarà molt amor.

Que tingueu un bon inici de setmana. Petons!!
Imatge
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dt. feb. 14, 2017 7:53 am

Bon dia noies!

Entro ràpid per desitjar-li molta sort a la Undostres per la punció!! Guapíssima ja veuràs com aquests folis han crescut :ok: Després deixa't mimar molt per el teu maridet que necessites repós jijiji

Una abraçada a totes boniques
Imatge
cmatamorosb

EntradaAutor: cmatamorosb » dt. feb. 14, 2017 7:54 am

Entro ràpid desde el mòbil,per desitjar-li molta sort a la Undostres amb la punció.Les altres com esteu?
Undostres

EntradaAutor: Undostres » dt. feb. 14, 2017 4:06 pm

Hola noietes, moltes gracies a totes pels anims!!!

Laiatous he sap molt de greu! Aquest camí es molt dur, pero som unes lluitadores i ho aconseguirem! Molts ànims i amb molta folça per la propera!

Sacamo va que en res arriba la trucada i estàs al lio com nosaltres!

Hashi i ctmatamoros!! Noies com porteu la betaespera???? Us trobeu be?? Va que en res m'uneixo amb vosaltres!!!!

Modo ego: avui m'han fet la puncio i ha anat genial!! M'han tret 16 ovuls!!!!!!!!!!
La Dra. Polo m'ha obligat anar al meu cap per agafar la baixa, m'ha dit que es un bon número i tinc risc d'hiperestimular... així que repos absolut i veure lo mínim!
Ja estic desitjant de rebre la trucada del laboratori de demà per saber quants han fecundat!!
Ara estic adolorida i molt mimada pel meu home! Haurem d'aprofitar!
Un petonas boniques!!!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dt. feb. 14, 2017 5:29 pm

Ole ole! Undostres està molt bé 16 òvuls!! Ben fet tema baixa, després del que costa arribar fins aquí em d'intentar fer el possible per cuidar el cos i preparar-lo millor per l'arribada dels embrionets :love:
I això de beure lo mínim t'ha explicat per què?? ?-)
Si, les esperes són lo pitjor! A quina hora t'han fet la punció? Suposo que en funció d'això truquen abans o després, a mi fins la 13:30h no em trucaven. Ja veuràs com tot va bé i tens un bon grupet d'embrionets bufons :ok: Demà ens expliques!
Jajaja a mi en Hasho no em deixa fer res que suposi un esforç, em té com una reina :love:

La betaespera desespera!!! Jo ja no sé que sento o que no sento, però no puc evitar anar tocant la panxeta donant ànims als embrionets : lasito :

cmatamorosb tu com vas??

Una abraçada noies!
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::