buscant un embaras

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Porotin
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 10:03 am

buscant un embaras

EntradaAutor: Porotin » dv. març 10, 2017 10:16 am

Hola noies,

Amb la meva parella vam comencar a buscar un segon fill fa 6 mesos i no hi ha manera que em quedi embarassada... Ja tenim una nena de 17 mesos i vam comencar quan ella va fer l'any... (els voliem seguidets).

Quant de temps vau estar buscant un fill vosaltres??? em sento una mica frustrada... Gracies per escoltar-me mares!!! :) ..::·· ..::··
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: buscant un embaras

EntradaAutor: MiMi_M_T » dv. març 10, 2017 4:55 pm

Hola Porotin !
nosaltres amb el primer vam trigar casi 1 any, i amb el segon a la primera vam fer diana
Molta sort i paciencia
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: buscant un embaras

EntradaAutor: Maryla » dv. març 10, 2017 6:08 pm

Nosaltres 6 mesos amb el primer i 4 mesos amb la segona.
A vegades la frustració i els nervis dificulten una mica, pensa que és normal i ja arribarà. Ara és fàcil dir-ho però en el moment que desitjas un fill haver d'esperar és complicat.

Molt ànims i molta sort!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: buscant un embaras

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. març 10, 2017 7:25 pm

Amb el primer 7 mesos.
Amb el segon 3 mesos, xo va ser avortament, despres vam trigar 1 any en tornar a quedar i tb va ser avortament, i ara hem trigat 4 mesos, torno a estar embarassada.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: buscant un embaras

EntradaAutor: crunchi » dv. març 10, 2017 9:25 pm

Doncs si no recordo malament duiem 5 cicles de cerca.... pero a l'ultim mes vaig fer TO i ja em vaig quedar embarassada. Tu en fas de test d'ovulació??? Sense aixo ho veig força dificil.....
Hi ha els posts de cercadores que van molt be per no sentir-te sola en la cerca. I hi ha info de tempes, TO, gràfiques....t'ho recomano molt.
Moltissima sort Porotin!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Naila
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 27, 2015 6:34 pm

Re: buscant un embaras

EntradaAutor: Naila » dv. març 10, 2017 10:53 pm

Tardamos más de tres años pero al primer ciclo con omifin encargamos al miraculito Lua!!!!!
Porotin
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 10:03 am

Re: buscant un embaras

EntradaAutor: Porotin » dl. març 13, 2017 9:45 am

Ohhh moltes gracies a totes!!!

Si... la veritat es que la cosa es fa una mica frustrant i desesperant... sobretot pq amb el primer embaras em vaig quedar al 2n-3er mes...

Dimecres vaig a la ginecologa pq em toca revisio anual, potser si li comento em serveix com a terapia i em relaxo. Tambe m'han dit que fins a l'any es normal.

He llegit que els Test d'ovulacio van be, pq crec que jo soc una mica desigual en els cicles i no tots son de 28... li comentare dimecres i a veure si aquest mes fem diana!!!

Quan em quedi (pq ho aconseguirem) us avisare!!

Gracies a totes mamis boniques!!!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: buscant un embaras

EntradaAutor: Bea » dc. març 15, 2017 6:43 pm

Hola Porotin,

No sé si sóc bon exemple, perquè el meu home té un problema cromosòmic que dificulta les coses, però he volgut escriure per a que vegis que no només cada dona és un mon, sino que cada embaràs ho és. Jo m'he quedat embarassada 5 cops, tot i que he perdut tres:

- El primer van ser 13 mesos sense protecció, però tampoc controlava res
- El segon va ser al segon mes
- El tercer 8 mesos
- El quart 7 mesos
- El cinquè, tot i tenint 5 anys més, a la primera. Possiblement va tenir a veure que tot just venia d'un legrat, només vaig esperar una regla a tornar a intentar-ho

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::