✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
crunchi
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dt. març 14, 2017 10:42 pm

Ostres floketa kina rabia q se t'hagi borrat!!!

El tema dia del pare volia comprar algun body amb alguna frase, pero ja veurem. Sino un xumet amb una frase tambe.... no sé, algo vull fer, ja veurem què.

Lo del germanet, doncs si, 15m és molt petit...pero a l'hora és guay q es portaran molt poquet!!! :camio: bueno, mica en mica... tot s'anirà posant a lloc, tant el tema feina com el dormir dels nens, tot, ja veuràs. :ok:

Em miraré la web de les cadiretes de cotxe si. Jo m'havia mirat a la web de la OCU les cadiretes de passeig, tot i q no sé fins a quin punt són imparcials aquests, pero bueno. Sempre et quedes com més conforme si ho recomana algu q teoricamrnt hi enten, no?

:-()-)
Imatge

Imatge
floketa
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dj. nov. 06, 2014 9:28 am
Ubicació: Pla de Lleida

EntradaAutor: floketa » dt. març 14, 2017 10:59 pm

crunchi ha escrit:Ostres floketa
Sempre et quedes com més conforme si ho recomana algu q teoricamrnt hi enten, no?

Home, això està clar...el que passa és que s'ha de parar compte que, qui ho recomana, no tingui interessos en fer-ho cap a un cantó. Per posar un exemple no de cadiretes: com pot ser que la agència espanyola de pediatria recomani mi primer cola cao? Pot ser per què els patrocinen directa o indirectament?
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dc. març 15, 2017 2:04 pm

Hola!!

Floketa, que bé un nen!! :cnen: :cnen: Ara a pensar noms, teniu gaires idees?
A mi em passa el que dius, que tinc algun doloret suelto al cul i penso "aiii que se m'enganxarà" però se'm passa de seguida i no arriba a més.
Que bé que vagis bé de pes, jo aquestes ultimes 2-3 setmanes m,he passat una miqueta :ufs: :ufs: ja veurem amb el ginecòleg.
Sobre el dormir no sé què dir-te, suposo que ho anireu veient quan vagi donant-se la situació.

Crunchi, així que tu també et vas firar al lidl! Jejeje estaven prou bé de preu i de qualitat (bueno, això ja ho veurem).
Quina rabia el que comentes de la situació a la feina... :ufs: a mi m'ha passat algo similar, o mig comparable, però encara tinc opcions de poder millorar la meva situació, he de parlar seriosament amb direcció i a veure. Ho vaig postposant.

EGO:
Porto novetats, ahir vaig enviar mails per informar-me de trmes pendents i:
:***: Comnçaré a fer matronatació, dos dies setmana, 45 minuts. Es una mica car però bueno, seran 3 mesos i mig! I serà bo per mi.... ja us diré què tal, demà començo!!
:***: Per la mútua m'entren classes prepart, he de demanar un volant al ginecoleg, i sobre visitar la clinica hi he de contactar directament. Veurem què tal.

Com aneu?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. març 15, 2017 2:34 pm

Floketa doncs si, realment no sabem que hi ha darrera de les seves recomanacions. Pero be, en tema cadiretes algo de guia em serveixen, si. Despres ha de ser q ens agradin a nosaltres. Pero si veig una moooolt mala opinió a la OCU ho descartaré, si.

Capseta que bé lo de matronació!!! Ja ens diras que tal son les classes!!!! Jo aviam si per fi de mes tinc les idees +clares i ja sé que faig amb la meva vida d'activitats extraescolars jejeje Lo de mamifit crec que ho descarto, per tema horaris i preus, amb el que val m'apunto al gimnas tot el mes, i el mamifit només es 1 hora x setmana. Aish.....
Doncs si, la meva vida laboral un rollo. :ufs:
Tema Lidl jo algun cop he comprat alguna cosa (roba per anar amb bici sobretot i roba per treballar per a la meva parella) i m'ha sortit be. Considero q la relació qualitat-preu està força bé, i total, ja veus el que utilitzarem aquesta robeta...

Com aneu les altres?? :oset:
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dc. març 15, 2017 8:04 pm

Crunchi, aprofita que ara estaras de baixa i que vius prop de bcn per apuntar-te a tantes activitats com puguis!!!! Segur que hi ha coses gratuites, fins i tot!! Encara que siguin grups de lactancia o coses així per fer tribu.

Jo mira, els uoraris han estat perfectes Tant per la feina com amb el ioga (una cosa es dilluns/dimecres i lo altre dimarts/dijous), i m'hi he llençat de cap. El preu de la matronatació el trobo desorbitat, però al cap i a la fi seran 3 mesos i mig i mira... si m'ha de servir doncs això que tindré guanyat!! Potser em fa estalviar-me anar a un fisio, que ja em costaria més car i tot!!

No sé, jo t'animo a que ho miris, preguntis... en el meu cas per internet no hi havia informació a internet (ni a la web del lloc) i fan les classes, sort que me les van recomanar dues companyes de feina i vaig enviar mail! Així que com veus.... la cosa és buscar i preguntar.
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dj. març 16, 2017 10:01 am

Bon dia!!

21s+2d <:-<

Dolly Que be que et puguin deixar tanta roba de premama! Ja ens diras si et fires molt quan vinguis per aqui :content:

Floketa Anims amb la sinusitis, a veure si et marxa ven aviat. Enhorabona per aquest nen :cnen: Aquest juliol esta a tope de nens. Com tant dit quan arribi el petit ja anireu fent amb el tema llit. No et preocupis. :content:

Crunchi Amb el tema treball, pensa que tard o d'hora surtiran mes oportunitats, aixi que no et desanimis i paciencia. :-o00m si encara no tens els papers de la baixa lligats inisteix, perque dilluns es a tocar! Quina envejaaa :p-) :p-)

Capseta Estic intentnar fer com tu i anar a caminar, encara que cada dia no ho faig ni de conya, pero algun esta caient! A casa també intentar fer mes cosetes. Aixo de la matronatacio pinta molt be, pero es flipen un munt amb els preus per embarassades. Ja ens diras com es i que tal es :ok:

Carros Ànims per les que encara no teniu el carro decidit. El model aquest que dius de la inglesines en viu lo le vist, em sembla mentida que valgui 300€, no se jo tenia aquesta marca per de les caretes i esta molt be de preu. :ok: :ok: El baby jogger tambe esta al voltant d'aquest presu oi?

Cadireta cotxe Com pregunteu per cadiretes ho torno a possar... :miko: Agafarem la Nado o3 de Be cool, la veritat que per preu ens ha agradat molt i la veiem molt complerta, es grup 0+/1 a contra marxa i giratòria que em sembla molt practic, i ronda uns 370€ si no recordo malament.

Roba baby Per fi! >.-<: He comprar una mica de roba per el meu nen :cnen: Vaig anar al kiabi vaig comprar 3 pijames de maniga llarga finets talla 1m per 18€ els 3, una samarreta de maniga curta super cuca per 2 €, tambe talla 1m i unes bambes per 8€ aquestes talla 3/6m perque amb la calor no creec que li possem moltes sabates. :love: :love: :love:

Roba premama La samarreta que volia comprar del hym no la he trobat de la meva talla :ufs: Intenare anar a un altre a veure si tinc sort....Per si de cas, vaig comprar una al kiabi de maniga curta 8€. No em vull gastar molts diners en roba d'aquesta, pero com estic grasoneta tinc una mica de mania que n s'em veu la panxa de embarassada... :-o00m

Fira No em faig masses il.lusions amb les mostres grautites, perque a vegades t'esperes i no et donen re que valgui la pena. :-o00m Crec que es una bona oportunitat per tocar una mica de tot i passar un dia diferent. Ja direm si a valgut la pena pagar l'entrada.

Baixes Quina sort les que podeu agafar les baixes >.-<: A la meva feina estan buscant algu noi que m'ajudi per quan la feina d'esforç fisic ja sigui imposible de fer, que noto que cada cop costa mes, i aixo que de pes gaire be no agafo mai. Segurament m'ho posaren passada setmana santa. Tinc unes ganes, nomes tindre que manar-ho i passar-me el dia aseguda :content:

Clases prepart Encare tinc que trucar a la mutua a veure si com a la capseta m'entren o com funcionen. No se a mi em fa il.lusio que el marit m'acompanyi.

Massatge perianal Tinc clarissim que ho fare. :ok: So he manat al marit, aixi que estar fent deures veient videos explicatius a tope! La idea sera fer massatge perianal lo mes romantic posible i acabar amb final feliç :sex-|: Aixi crec que es menys traumatic, i una excusa per tenir sexe abans de que arribi la quarentena :ufs: :ufs: :ufs:

Notar al baby Cada cop ho noto mes fort, mes copets, com es mou :love: :love: :love: El marit per aixo encara no ho ha pogut notar, pero possa l'orella a la panxa i diu que s'escolta com algu es mou adins! :-()) :-())

Bueno ego no posso, perque basicament tot es ego :content: :content:

Com aneu panxetes? :-()) :-())
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. març 16, 2017 9:24 pm

22s :-())

Baixa
Per fi ho he pogut lligar. He quedat amb l'empresa que el meu ultim dia sera el proper dijous, estaré d 23s, pero bueno, aquesta ultima setmana m'ho penso pendre amb molta calma. De fet ja us he comentat q ultimament m'ho estic prenent tot amb molta calma. Tinc moltes ganes d'agafar-me-la, no us ho negaré. Em fara peneta per les meves companyes, pero be, sé que m'acostumaré rapid a la bona vida jejeje

Me n'alegro redberry q et posin un ajudant :ok: les feines fisiques comencen a pesar....

Ego: avui he corregut pq se m'escapava el bus i mai mes, eh? No aprenc, el cruncho m'ha fet "bronca", que perque corro diu, que m'esperi al següent bus. Doncs corro perque encara em penso q puc fer tot el q feia abans i no, ja veig que no. M'ha agafat com unes agujetas que m'ha durat tota la tarda, una sensacio com a mal de panxa. Que hasta m'he espantat. Eh que no passa res per corre? Aish TT

Activitats
Capseta
és que anar a BCN sé que em farà moltiiiisim pal, sobretot a mida que em vagi engreixant. Anar a BCN x algo puntual vale, pero per algo mes freqüent com unes classes, sé que no hi aniré. Em vull mirar algo per aqui, q hi pugui anar caminant. Pel grup alletament encara, pero tot i aixi.... si ho trobo aqui a StBoi molt millor. Que em conec de fa dies :-D Ja us anire informant del que decideixi fer al final :ok:

Fira mamas&bebes
Coincideixo amb tu Redberry, ja veurem si haurà valgut la pena anar,jejeje

Cadireta cotxe
redberry em miraré la que tu dius també :ok:

Pes
Avui m'he pesat i feia 64kg. Porto 5kg en tot l'embaras. zz:-)

Redberry jajajaja es un bon plantejament aixo del massatge perineal!!! :-D :ok:
Imatge

Imatge
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dv. març 17, 2017 1:54 pm

Hola maques!
Per fi divendres!!

Robeta lidl ahir vaig anar un moment al Lidl a comprar i de casualitat vaig veure els bodys que deieu, pero ja no quedava gairebe res... vaig poder agafar 2 bodies dels q es corden per davant un gris i un blanc talla 2-6m , pero els vaig veure una mica grans, no?

Redberry Ja estas mes recuperada? com vas de pes? eres tu l'unica que s'anava aprimant! amb constipat i tal segur que segueixes igual!

Crunchi que ve aquesta baixa, la tens a tocar!!
Sobre tema laboral.. si es una me** que per estar embarassades haguem de renunciar o veure passar algunes oportunitats.. pero pensa en positiu probablement mes endavant tambe tindrem altres oportunitats
Jo tambe estic una mica a l'expectativa pel tema laboral se'm acaba el contracte al desembre i suposo q sere de baixa fins al novembre.. aixi q no se q passara ambmi, entenc q no tenen pq no renovar-me, pero clar.. si veuen q poden prescindir de mi durant la baixa... ja veurem q passa
Ah, pel q comentes de correr, no crec que passi res per fer un petit sprint per agafar el bus, jo ho faig tot sovint, isi potser forces una mica si que despres noto mal de panxa, pero no es res greu, intenta evitar-ho si pots

Capseta Sona interessant aixo de la matronatacio, suposo que deu ser com una especie de aquagym per prenyis, no?
Ja ens diras que tal va i com es!

Floketa Que et prens per la sinusitis? jo tambe tinc molta congestio nasal i no trobo cap solucio. La llevadora em va dir que fes servir suero per netejar el nas, pero sincerament no em serveix de res... em va dir q no fes servir Vicks ni similar aixi que ni idea de que va be

Notar al baby normalment noto ala nena moure's i dona com copets suaus, pero ahir, va ser la primera vegada que vaig notar un cop com si fos una poteta,vaig posar la ma, molt fort, era com q séstava estirant o algo, jo crec q vaig notar una maneta! encara estic flipant

Pes/Panxa jo crec que vaig be de pes/panxa, pero avegades em molesten els comentaris de la gent, hi ha gent ala oficina q em diu q no tinc panxa, nose si com a cumplido o com a algo dolent. pero la q em molesta es la meva sogra, s'ha passat dient q no tinc panxa fins la setmana 20, ara va i em diu que quin panxot, pero tampoc no hi ha tanta diferencia!
Despres que si fulantia te mes panxa que tu, que si menganita en porta 2 i te menos que jo.. jolin, jo ja se que cadascu es com es i no totes les panxes son iguals, pero joder, t'enganxen en un dia amb la autoestima una mica mal i el comentari es molt molest...

Activitats Volia apuntarme a piscina suposo que sera el mateix matronatacio q fara la capseta, pero no em va be d'horaris, aixi que intenatre anara a nedar avui despres de la feina, si em sento comode anire mes dies, total nadar per lliure tampoc mal no em fara

Simptomes tinc la pell de la cara fatal, se q son les hormones, pero m'ha comensat a sortit com una mica d'acne, com si fos ala pubertat de nou, quina rabia, aa lgu mes li ha passat?

massatge perineal Bona pensada Redberry! jo tambe li he proposat al meu marit q májudi a fer el massatge i crec q directament nomes ha pensat en el final jejej

EGO, Tinc moltes ganes de anar a Girona i BCN uns dies! encara que la meitat del temps vagi per feina, i segons com sigui una llauna pq l'equip a vegades no es ideal... (un iluminat en video conferencia l'altre dia em va dir per fer la gracieta q el baby era un parasit, una gracia increible em va fer) pero fa ilu, crec q sera de les ultimes vegades que agafi l'avio abans de parir, pq encara q no ens ho sembli l'estiu i el juliol esta a tocar!! el temps passa volant noies!

Be, que tingueu bon cap de setmana, us anire llegint, pero crec q fins la semana vinent no us podre dir gaire mes!

Petons
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. març 17, 2017 2:24 pm

24+1

Hola noies!!

Per fi divendressss yuhuuuu!!!

RedBerry, molt bé per animar-te a caminar, encara que no sigui molta estona ni tots els dies, qualsevol cosa que fem ja serà més que no fer res.
M'ha agradT la teva proposta del massatge perineal! L'altre dia li vaig dir al capseto que me l'hauria de fer ell ja que dimecres me'l vaig fer i ja em costa arribar-hi bé, la seva cara era un poema, però ara ja sé amb què animar-lo, jijijiji
Quina feina tens, que et posaran un ajudant per les feines físiques?

Crunchi, que bé ja amb data per la baixa!!!
Sobre haver corregut, conec noies que han seguit corrent durant l'embaras, així que no passa res, tot i que no és recomanable per al sol pelvic per haver corregut un dia no has de rpeocupar-te.
El doloret es normal ja que has fet un petit esforç que no és habitual.

Dolly, doncs a mi la roba es que tota m'embolica molt, el tema de les talles i mides, mai sé què pensar, si les veig grans o petites.
Dels comentaris de la panxa, siiiii! La gent és molt pesada!!!! Tothom fa comentaris i contradictoris.

MATRONATACIÓ, us faig cronica:
Som unes 12 al grup. En teoria és de 19,15 a 20, però ahir vam sortir a les 20.30.
D'exercicis vam fer (a veure tot el que recordo):

-escalfament nedant (una piscina a crawl i després amb altres tècniques tant d'esquenes com de cares on haviem de fer diferents moviments amb les cames).
- escalfament caminant (feiem piscines caminant fent moviments de cames tipus sentadillas, obertura de cames, aixecar peus cap al cul...).
- un circuit on haviem d'anar desplaçant-nos per la piscina fent diferents exercicis tipus sentadillas amb les cames als costats i endavant/endarrera i també bussejar.
- el joc del mocador nedant, després a l'equip guanyador les altres els feien un petit massatge.
- la carretilla: en parelles primer ho feia una i després l'alta, una porta la companya tipus carretilla per darrera (està agafada a un xurro) i haviem de fer 3 piscines caminant fent unes passes molt llargues on ens ajupiem molt (com unes sentadillas).
- en rotllana exercicis tipus sentadillas alternant amb exercicis de braços.
- Vam fer alguna dinàmica que no era exercici d'aigua sinó unes dinàmiques de grup que fan quan toca: presentacions (perquè jo era nova) un cercle de bons desitjos per una noia que era l'ultim dia i li donavem anims pel part.
- vam fer un parell de piscines per no agafar fred després de les dinàmiques.
- el cuc: estavem totes estirades cap amunt subjectades per xurros però unides les unes a les altres com un cuc, la profe ens anava movent per la piscina i era super relaxant, era l'activitat d'acabament.

En acabar van comentar que de tant en tant es fan sessions amb la parella, ho farem en 2 setmanes que així hi ha temps de que m'ensenyin uns exercicis concrets i han fet un grup de whatsapp perquè el que tenien fet ja és una mica antic i la majoria de noies ja van parir fa temps i així en tenen un amb les mares actuals.

Vaja, la sessió de matronatació crec que us la he explicat tota, no sé si s'entendrà perquè és dificil..... jajaja.
La profe ja em va dir que a poc a poc ja m'anirà explicant bé perquè fem les diferents activitats, però que estan pensades per ajudar a la preparació al part (fortificar els músculs i anar obrint la zona de la pelvis) i per mantenir-nos una mica actives i amb els músculs forts (exercicis de braços i sentadilles).

I no tinc altres novetats, entre feina, ioga, ara la matronatació..... no paro! Jejejeje
Bueno, que aquest cap de setmana he quedat amb la meva cosina i la setmana vinent us podré explicar les cosetes de bebé que tinc. I dimecres ginecòleg!! >.-<:

Molts petons i bon cap de setmana!!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » ds. març 18, 2017 9:59 am

Hola!!!!! 22+2 :-())

Dolly si, tema comentaris de la gent a vegades és per flipar. Si en tens pq en tens i si no en tens pq no en tens (de panxa). A mi ara tb començo a escoltar que ja se'm nota, pero clar, es que depen de la roba q et posis.... si porto samarreta apretada se'm veu i la gent flipa, pq clar, normalment vaig ample i es veu poquet. Ara m'he posat un jersei per estar per casa pq m'he despertar amb fred i fa dies q vaig apagar la calefacció, i m'he mirat al mirall i clar, no se'm veu res quasi be. Crec q encara estic en un punt q si vull ho puc dissimular (mes o menys). Quan estiguem de 30s ja no podrem dissimular, potser abans i tot jejeje en fi, passem dels comentaris nena, q els petin!!! No tothom és igual, ixi q no totes les dones tenim la mateixa panxa... q es compari una mateixa vale, pero q els demes t'analitzin o et jutgin, va home va!!!!! No way o-o:) L'altre dia un de la feina q acaba d'entrar (ens coneixem de fa menys de 2 setmanes), em va preguntar si era buscat. ?-) a mi ta ma fa pq se m'omple la boca dient que si, que és buscat i és el que jo havia planificat, primer boda i depsrés nens. Pero em sobta, si. També va començar a dir que ell no tindria nens perque tenir un nen és un fet egoista, i que un nen contamina molt al planeta i més xorrades, que sincerament vaig contestar, "doncs si potser és egoista pq penso en mi i aquest nen el vull per a mi (nosaltres) i no penso en el món, si contamina o no, dic però es com qui es compra una moto, tb contamina". En fi, unes xorrades....!!!!! Cadascu q faci el q vulgui, no? No li vaig fer massa cas pq és un crio de 20 anys d'aquests q es pensen que són superguays amb les seves idees estrambòtiques. Però vaig pensar en vosaltres, en algun post que sé que ronda per SP de preguntes estranyes que fa la gent, on jo deia que no me n'havien fet masses.... doncs si, sempre hi ha algu que et pregunta tonteries. Baj, sudando!!!!
I aixo que comentes Dolly de dir-li parasit al bebe ja és de traca. Un dia vaig llegir per aqui al SP dir "alien" al bebe. Ojiplática em quedo. Dec tenir poc sentit d'humor, no ho se, i mireu q jo en tinc molt, potser no tant.... en fi....

Moviments del nen
Aish ara estic una mica rallada, normalment per les nits el sento moltissim i ahir apenes va fer algun moviment..... no ho sé, ara tampoc sento q es mogui.... estic estirada al sofa q és quan normalment el sento.... en fi, soc una mare primeriza paranoica ho sé. :ufs: vosaltres cada quan el sentiu al bebe?

Matronatació
Vaig buscar info al gimnas d'aqui el meu poble i si, en fan!!!! Capseta merci per explicar-nos en que consisteix, pq l'altre dia a internet vaig trobar q deia que la matronatació era piscina amb bebes.... dic no pot ser clar. T'has comprat el banyador aquest del Decathlon??
La setmana que ve o a ppis de l'altre passaré per apuntar-m'hi, ho tinc clar.

Dia del pare
Heu comprat algo? He pensat comprar body o xumet, un per la meva parella i un pel meu pare!!!! Aviam si li fa gracia jejeje

Roba lidl
A mi em va semblar q els bodies eren mes grans que els pantalonets, tenint tots 2 la mateixa talla de 2-6 si. Bueno, ja ho tindrem. Sembla mentida pero les coses dl Lidl en gral volen eh? Jo vaig anar a primera hora i ja hi havia com 20 persones remenant la roba!!!!! I eren les 9:10 com a molt!!! Obren a les 9.

Simptomes
A mi al deixar les pastis si q em van sortir granets, pero despres d'uns mesos, van marxar i ja tot be. Deuen ser les hormones, q diuen q pots notar canvis a la pell... mira't algun sabó antibacterià Dolly. Jo noto q el cabell no se'm cau tant com abans. Diuen que quan pareixes et torna a caure, fliparé!!!!

Ego doncs be, una mica rallada per no notar al bebe ara mateix, espero q se'm passi. Dema anem a la fira de mamasybebes, ja us explicaré aviam que tal.

Com esteu les altres?
Imatge

Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » ds. març 18, 2017 11:07 am

Torno a entrar per dir-vos que el torno a notar :ok: Aish nenes ja ho sé, em poso nerviosa de seguida, santa paciencia. :camio:
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » ds. març 18, 2017 5:11 pm

Crunchi, només dir-te que dels moviments del bebe es normal que a vegades ño els notis, bé que dormen!!! Normalment quan estem actives amb el nostre moviment es dormen (del balanceig) i quane stem estirades els notem més. També pquè segurament és quan hi parem atenció
D'altra banda, aquesta setmana jot ambé estava tristona (que no preocupada perquè ja ahvia llegit que es normal que passi) perquè la petita ha estat més calmadeta o jo no he tingut prou temps per dedicar-me a notar-la, imagino que pel que usd eia de que he intentat estar més activa.

Bufff nenes, avuim anat a passar el dia fora a buscar espàrrecs, passejar, mirar botigues, dinar fora.... hem arribat ara i estic muertita!!
Ara farem operació capseto fa massatge perineal, a veure com va, i si acaba amb final feliç, jajajajaja.
Per veure com fer-lo us recomano el vídeo de youtube delc anal de "ebrefisio", i per les que no voleu fer masatge perineal, igualment tenen videos interessantissims d'exercicis per embarassades. :ok:
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dg. març 19, 2017 1:49 pm

Merci capseta, jo em rallo de seguida, soc massa impacient i impulsiva.... I com que aquests dies sempre el notava a la nit quan estava al sofà, i al no notar-lo ja em vaig rallar...a l'endemà si, ja el vaig notar. Ara també l'estic notant i em quedo mes tranquila. :ok: és el que dius, ens quedem tristes, amoïnades, rallades... suposo que es normal, ens preocupem. Pero és aixo, ells tambe tenen els seus moments..... tambe he llegit que hi ha bebes mes tranquils que altres.... en fi. :-o00m

ja hem anat a la fira bebes y mamas!!! Be, es com m'imaginava, esta bé pero tampoc m'ha servit per saber res de nou. No crec que hi torni l'any que ve. Nosaltres hem comprat l'entrada x internet, i millor pq hi havia una cua a les taquilles!!!!! Aixi el mes destacable és el stand de Letsfamily que ens hem fet una foto de parella acaronant lampamxeta, el stand de Nutriben que donaven una bossa de tela molt chula amb cosetes dins, i el stand de ecos 5D, pero no ens l'hem fet pq hi havia cua i el cruncho no volia fer cua... M' he quedat amb les ganes! Hem vist el stand de Inglesina, on ens ha estat explicant el noi uns quants models (pero vaja, jo ja tinc al cap que no vull ni maxicosi ni capazo i ells et volen vendre les 3 peces pel modic preu de 700euros), també hem vist als carros aquests Monsters, el Recaro...Pero he trobat a faltar la lliga que a mi m'interessa: britax, cybex, joggy.... que son els que en ppi més ens interessa. Anirem al baricentro proximament.
En 1 hora ja ho teniem tot vist. I hem sortit i hem anat a passejar i a fer el vermut. Ha estat guay pq ha sigut un dia diferent i avui fa molt bon dia per passejar tranquilament per BCN.

Al final no he comprat res pel dia del pare... només els postres que portarem ara a casa els meus pares!!! Vinga ultimament m'estic atipant de mala manera :-D

Que tal les altres com us trobeu??? Redberry que t'ha semblat a tu la fira???

:camio:
Imatge

Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dg. març 19, 2017 5:46 pm

Entro per dir-vos que aquesta tarda el Nil no ha parat de moure's. Patades mes fortes que altres cops, que he flipat que la panxa es movia i tot. :lfantrose: M'encanta!!!!! :love:
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dl. març 20, 2017 11:35 am

Bon dia!!!!

21s+6d
:-()-) :-()-) Ja gairabe es primavera! :-()-) :-()-)

Dolly Estic a tope ja! :ok: Quin remei últimament no paro entre la feina i els caps de setmana. Em noto molta mes energia que el principi i estic aprofitant. Anims amb el tema laboral, es un pal tenir que programar-se la vida familiar per culpa de la laboral. Alla també teniu les 16 s de baixa?

Capseta Treballo a un magatzem i també venem al public, aixi que feia de tot carregar, preparar i organitzar les comandes, descarregar camions, paperassa d'oficina. :camio: Aixo de la matronatacio te molt bona pinta! Estas que no pares amb tantes activitats :-)(-: :-)(-: Ja diras si el capseto s'anima amb el massatge :content:

Crunchi Ara si que si es oficial et quedan 4 dies per la baixa >.-<: :p-) Lo de corre, la gent que esta acostumada a corre cada dia tampoc li deu afectat tant suposo que depen la persona. En el tema moviments els nostres babys estan a dins a la panxu super be! A lo millor estan fent la siesta o en la posicio que estan no els notem tant. Per aixo no t'angoixis, jo vaig llegir que si et pases un parell de dies sense notar moviments si que hi ha que anar al metge per si les mosques.

Moviments baby El meu no te hora de moures, mes que quan estic quieta al llit o al sofa es despres dels apats, deu ser un tragon :miko: Cada cop ho noto mes sovint o mes fort :love: :love: a la nit el meu marit va notar un cop, que aixo no se si ja ho he dit.

Pes/panxu Tema pes... Vaig arribar a -4,5kg desde que em vaig quedar, ara estic a -1,5kg, aixi que m'estic engraixant, aixo si com abans vivia amb dieta constant ara aprofito i m'enjo masses porqueries... :ufs: :ufs: Tambe el que em ve de gust, abans evitava els hidrats de carboni als sopars i ara si un dia em ve de gust m'ho menjo. La panxu m'agrada lluir-la perque estic en aquest punt que em veig massa grassoneta, perque la panxa no es rodoneta rodoneta. A la fira estava ple, pero clar tambe penso que estarian de mes que jo... :-())

Primavera/massatge El marit em va preguntant de tant en tant que quan començem el massatge, esta desitjant. :p-)
Encara que hem notat que ha arribat la primavera, i estem aprofitant a tope els ratets lliures al maxim :inthebed: despres no sabrem com anira la cosa :ufs: Aquest tema em fa una mica de "por" perque som molt actius, i no se, se que perdrem aquesta xispa.
Els nostres caps de setmana solien ser molt bojos, i gairabe sempre acabem al llit, pero podriem dir que hem provat totes les superficies de la casa molts cops : lasito : Alguna s'ho a plantejat el tema sexe post baby?

Fira bebesymamas Nosaltres hem anat dissabte a primera hora, i hem comprat alla les entrades, pero al sortir ven escoltar que hi va haver un munt de cua per entrar. En total van ser unes 3 o 4 horetes. Aprofitant els descomptes de la fira ja hem encarregat la cadireta del cotxet, la Nadoo3 de Be cool, per 335€, al corteingles esta a 379 i a la drim a 359, aixi que perfecte :ok: !
Vem preguntar el que diu la crunchi de la eco 5D que no hi havia massa cua, i perquè te la fessin alla 5 minuts tenies que contractar una. :ufs:
De regals gairabe tots eren vals de descompte aixi que tampoc inspiren massa... de hofman, de profarma, toy'r'us, ikea, etc...
A la almiron donaven una bolsa de lli, amb una ampolla d'aigua, una mostra de galetes de cereals a partir de 6 mesos, i una llibreta de receptes, per l'embaras, la lactancia, 0-12mss i a partir d'un any. Vem agafar el marit i jo cadascun una.
Al Toy,r,us fent-he la targeta, et regalaven una cadaneta per aguantar el xumet, bastant cutre, i el val descompte de 10%.
Al promopharma, tambe una bolsa de lli, amb una cullareta de la marca nuk de silicona, molt maca, una mostra de 30ml de crema anti estries de la isdin, una mini mostra de colonia de nado, no se de que marca era, un sobres petits de crema per el baby i un 10% de descompte a la primera compra.
Al stand de la nuk, tambe una cullareta de silicona, pero molt cutre, vem poder agafar cadascun una.
Al nutriben, una bossa molt maca, gran i forta com de rafia. Venia un potito, una mostra de llet en pols, i un altre de cereals ambs 2 culleres de plastic dur.
Bio-oil, tambe unes mostres d'aquestes tipus sobre i un boligraf.
Al lest family el que ha dit la crunchi, la foto de costat agafant la panxu, i ens vam inscriure per que quan el baby faci 6 messos ens arribi una canastreta.
Tambe vaig trobar a faltar marques com cybex, y pensava que tambe hi hauria les típiques de cremes, en plan mustela i de mes pero res...
Al acabar ens vam apropar a plaça catalunya a menjar a cadena nova d'hamburgueses estaven bonisisimas!

Com aneu les altres? :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. març 20, 2017 7:15 pm

Redberry no em queda clar, estas de baixa o t'han canviat de lloc de treball??
Fira molt bona compra doncs redberry >.-<:
Aixi dius que lo de les ecos 5D era pagant??? Ahhhhhhh doncs no ho vaig entendre!!! Al veure tanta gent alla vaig pensar q era gratis ;-))) doncs ostres, si que em vaig perdre coses!!!!! Aquestes bosses de lli no les vam veure.... Tambe us volia comentar q vam passar pel stand del Kangura i vam preguntar el preu una boba d'aquestes i la noia ens va dir el preu, estava 3 euros mes barat q la botiga (ja veus tu quina diferencia) i es va girar i no ens va animar a provar ni res. Ens va ignorar, i no hi havia gent. Aixi que vam marxar. Ja aniré a la botiga de gracia, aviam si trobo una dependenta mes enrollada.

Tema sexe postpart es un tema que em preocupa poc, sincerament. Nosaltres abans erem moooolt actius, xo amb el temps ho hem sigut menys, aixi que ho veig tot molt diferent. Abans m'hagués preocupat mes segurament, pero ara sé q l'abstinencia la podem portar be XD El que si que em preocupa és el moment de posar-nos-hi aixo si, de com serà el 1r cop despres del part, si em farà mal i tot això. Aviam com va.

Molt be el pes redberry!!! :ok:

Acid folic nenes encara us el preneu?? Fa setmanes que no en prenc, no sé si he fet be.....
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dt. març 21, 2017 11:03 am

Bon dia!

22s :cnen: :cnen:

Crunchi jo la baixa, si tot va be no la agafare, continuo al mateix lloc, nomes que ara intento no fer segons que coses, com agafar molt de pes. Em posaran un ajudant per anular totalment el treball fisic, aixi nomes manare i em quedare a fer paperassa d'oficina. Lo de les boses de lli, eran aquestes tipiques que pots posar la compra, es on donaven les mostres. Que bledes no les del stand de la kangura? A veure si a la botiga tens mes sort que a la fira :ok:

Sexe post part Si el tema de que sigui com un tornar a començar i faci mal tambe em preocupa, pero suposo que es un transit, i no sera com al principi, sino amb molt coneixament.
Nosaltres com a molt hem tingut abstinenscia unes 2 setmanes seguides, i a coincidit que estavam malalats o coses aixi i en comptades ocasions... Portem ja gairabe 12 anys i portem molt bon ritme :love: esta clar que al principio era ja desfase, crec que no ens moviem del llit :content: :content:

Acid folic Mel prenc cada dia sense falta, despres de menjar, que sino s'em repeteix com a peix, i no m'agrada gens. Desde que tinc al baby nomes he fallat 1 dia, em prenc el Natalben Supra, que te molt de tot.

Com aneu les demes panxus? :-()) :-()) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. març 21, 2017 1:26 pm

Ahhhh siii redberry ho havies dit si!!! M'havia confos ara!

Doncs si... aviam com serà. Lo important es tenir un bon postpart i recuperar-nos be. Lo demes ja vindrà. o-o:)

He de retornar al acid folic si....

Que us expliqueu les altres?? Com aneu?
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. març 21, 2017 2:43 pm

24+5

Hola noies!!!

Bueno, doncs vwig que la fira estava bé però no és un imprescindible.

Sobre el sexe postpart no em preocupa l'abstinència, sino com serà la tornada (mal, molèsties...). Però crec aue amb jna mica de tranquilitat i carinyo anirà bé.

L'àcid folic el prenc cada matí, ara les recomanacions són de prendre'l tot l'embaràs, i dubto si també durant la lactància. Jo prenc el zolico, per recepta de la ss.

RedBerry, doncs que bé que a la feina facin canvis per adaptar-se a la teva sotuació. Quan dius que no agafaras la baixa, et refereixes a que treballaras fins que et posis de part?

Demà tinc visita al ginecòleg i eco, ja passaré a posar-vos al dia. També us explicaré les coses noves que tinc (del que em va donar la meva cosina). Ara vull descansar que he estat a un curset i he acabat rendida i volia depilar-me abans d'anar a piscina. Quins dies més atapeits estic tenint! Bufffff!!!!!
capseta

EntradaAutor: capseta » dt. març 21, 2017 5:18 pm

Hola de nou,

Al final ni siesta ni descansar ni depilar-me (ara ja no em dóna temps, he de marxar en mitja hora), així que aprofito per fer crónica de les novetats regalístiques:
Diumenge anava a casa la cosina a que em passés coses, m'ha donat:
- moisés (una cucada!!)
- tirallets elèctric de medela
- una espècie de seient per quan ja s'aguanten, serveix per estar a terra jugant o com a alça (trona)
- un portanadons, no m'acaba de convèncer. De totes maneres per el principi necessitarem foulard elàstic, i després provarem aquest per donar-li una oportunitat però ja em veig amb la manduca, la veig molt més resistens i ergonòmica tant per nadó com per qui porta.
- dues hamaques, les he deixat a casa la meva mare, una es quedarà allà i l'altra quan toqui ja la portarem cap a casa
- ha de revisar la roba, però diu que em donarà molta cosa >.-<:

I el tema de la cadireta de passeig, finalment es veu que ella ja no té el bugaboo cameleon, en algun moment li va canviar a no se qui per el bugaboo bee, que és el que ara utilitza amb el petit (té 20 mesos).

I aquí ve la història, que com que al final sí que haurem de buscar-nos cadireta volem estar 100% segurs de que agafem la que més ens convé, així que hem estat tota la tarda amb el capseto remenant webs i fent-nos una taula en paper amb les dades principals de les cadiretes que anavem trobant.
Per això ni he descansat ni res :ufs:
I després de molt remenar segurament ens quedem amb la baby jogger city mini 3.

La redBerry ja la ha encarregat, quan la tindras?
Creieu que ja hauria de demanar-la?
Encara no tenim clar si agafar-la per amazon o en botiga física pel tema de garanties i servei postvenda.