**++--_CERCADORES MARÇ--++**
- iplaymyjuliet
- :: puça

- Entrades: 43
- Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Fent repàs de com tenim el tema, em sembla que estem pendents de Nira28 i de Liladoble que han d'estar si no m'equivoco en desespero total.
Expliqueu-nos com va la cosaaaaa!!
Modo ego: jo assumint la panxu, i esperant anar al metge que tinc hora pel dia 3 d'abril, que em sembla una eternitaaaaat. I esperant que tot estigui bé. De moment, dolorets tipo warry, llargues siestes i nits d'insomni... però res més per ara.
Un petó a totes, MOOOOOLTS ànims per les que aneu a Abril, i gràcies per les felicitacions.
Expliqueu-nos com va la cosaaaaa!!
Modo ego: jo assumint la panxu, i esperant anar al metge que tinc hora pel dia 3 d'abril, que em sembla una eternitaaaaat. I esperant que tot estigui bé. De moment, dolorets tipo warry, llargues siestes i nits d'insomni... però res més per ara.
Un petó a totes, MOOOOOLTS ànims per les que aneu a Abril, i gràcies per les felicitacions.
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Bon dia noies!! com aneu??? cap panxeta per cantar????
Modo ego: jo tinc cicles de 21 a 30 dies.. així que d'aquí un parell de dies començaré a creuar els dites perquè no vingui la W
Bon dijous a totes
Modo ego: jo tinc cicles de 21 a 30 dies.. així que d'aquí un parell de dies començaré a creuar els dites perquè no vingui la W
Bon dijous a totes
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Buenas!!
Que intriga!!! las que estabais de desespero como vais??
Modo ego: Yo esta semana es la buena. A hacer deberes!!!
Ya me voy a Abril y en un principio me toca para el 9. Aix, mira que intento estar tranquila pero los nervios aveces me pueden. Soy super impaciente 
Que intriga!!! las que estabais de desespero como vais??
Modo ego: Yo esta semana es la buena. A hacer deberes!!!
Ya me voy a Abril y en un principio me toca para el 9. Aix, mira que intento estar tranquila pero los nervios aveces me pueden. Soy super impaciente 
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Bona tarda noies!!!
De moment ni rastre de la W, el tacat de la semana passada no va anar a més, si continua així esperarem fins el cap de setmana per fer TE.
L'únic de diferent aquest cicle, és el mal de pits i la son.
Ànims amunt i calçes avall!
De moment ni rastre de la W, el tacat de la semana passada no va anar a més, si continua així esperarem fins el cap de setmana per fer TE.
L'únic de diferent aquest cicle, és el mal de pits i la son.
Ànims amunt i calçes avall!
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Que bien nira28!!! Esto tiene muy buena pinta!!


- iplaymyjuliet
- :: puça

- Entrades: 43
- Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Nira, ja ens informaràs!! :)
Mode ego: Jo vaig començar sexy week ahir!
a veure si el petit ens deixa fer mooolts deures aquests dies
Bon cap de setmana!!
Mode ego: Jo vaig començar sexy week ahir!
a veure si el petit ens deixa fer mooolts deures aquests dies
Bon cap de setmana!!
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Jo per fi també sexy week i weekend concretament. Per fi, a dia 24 de cicle TO positiu. Així que DNW prevista cambia a 8 d'abril. Serà llaaaaarg aquest cicle. Ànims amunt, calces avall i a per totes!!
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Bueno noies entro per informar, finalment va arribar la W ahir a la nit, així que passo a l'abril ja... 

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Coi de W. Nira28 em sap molt greu.
Pel que veig, aquest mes està costant.
Modo ego: jo ja començo a tenir la panxa infladeta, però a part d'això no tinc Cap tipus de simptome...ni mal els pits, ni migranyes(quan m'ha de baixar, dos dies abans m'agafa una) ni res...no se noies, tinc moltes Esperances en aquedt mes, però em sembla k aquest tampoc serà.
Bon dilluns a totes
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Coi de W. Nira28 em sap molt greu.
Pel que veig, aquest mes està costant.
Modo ego: jo ja començo a tenir la panxa infladeta, però a part d'això no tinc Cap tipus de simptome...ni mal els pits, ni migranyes(quan m'ha de baixar, dos dies abans m'agafa una) ni res...no se noies, tinc moltes Esperances en aquedt mes, però em sembla k aquest tampoc serà.
Bon dilluns a totes
- iplaymyjuliet
- :: puça

- Entrades: 43
- Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
NIra28 ohhhh quina rabia!!! A l'Abril t'hi quedes, SEGUR!
Mooneta vinga vinga vinga... que aquest mes ha estat molt soso de panxus, i n'he de cantar més!!!
A més, pinta bé.... fas tempes o algo que ens vagi donant pistes???
Mooneta vinga vinga vinga... que aquest mes ha estat molt soso de panxus, i n'he de cantar més!!!
A més, pinta bé.... fas tempes o algo que ens vagi donant pistes???
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
iplaymyjuliet. La veritat és que abans feia TO de manera sistemàtica. Aquest és el primer mes que no en faig, i tempes no n'he fet mai. Però és que de veritat que no noto absolutament res, ni de W ni res estrany. Miro altres mesos i veig que la gent tenia tants símptomes i jo res de res que em desilusiono.
- Nenufar1982
- :: puça

- Entrades: 27
- Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
nira28no problem aquest abril serà la pera
moonetaa veure si hi ha sort
Jo avui hem inaugurat la sw i anem a per totes aquest mes
Abril here we goooooo
Va que amb aquest bon temps segur que els capsgrossos naden més ràpid
Una abraçada i bona sort
moonetaa veure si hi ha sort
Jo avui hem inaugurat la sw i anem a per totes aquest mes
Abril here we goooooo
Va que amb aquest bon temps segur que els capsgrossos naden més ràpid
Una abraçada i bona sort
MOLTA SORT A TOTES!


- aida-ferres.canelayclavo
- :: puça

- Entrades: 28
- Membre des de: dt. des. 27, 2016 10:49 pm
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Hola noies!!
Jo feia 60 dies que no em venia la w aixi que acui he anat al gine!!
Resulta que tinc els ovaris 'parat' aquests dies no han fet re!! M'ha donat unes pastilles que estimiulen els ovaris... aixi que d'aqui 30 dies m'ha de venir per si de cas fare deures amb el metode margarita dia si dia no... espero tenir sort..... i el meu dia de nw ha cambiat al 30 d'abril!!!
Apa som-hi totes a tope!
Jo feia 60 dies que no em venia la w aixi que acui he anat al gine!!
Resulta que tinc els ovaris 'parat' aquests dies no han fet re!! M'ha donat unes pastilles que estimiulen els ovaris... aixi que d'aqui 30 dies m'ha de venir per si de cas fare deures amb el metode margarita dia si dia no... espero tenir sort..... i el meu dia de nw ha cambiat al 30 d'abril!!!
Apa som-hi totes a tope!

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Hola noies, m'acaba de venir la W... ai quin desespero de veritat.
Ara toca pair-ho....seguiré per aquí a veure si hi ha alguna altre panxa de març, i a la resta ens veiem a l'Abril.
Ara toca pair-ho....seguiré per aquí a veure si hi ha alguna altre panxa de març, i a la resta ens veiem a l'Abril.
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Buenos días!!
Jolines que mes más malo. Esperemos que el mes de Abril sea muchísimo mejor.
Modo ego: yo puse que la NW me tocaría para el 9 de Abril pero de momento por tempes aún no he ovulado. Yo calchulo que hoy si o si he de ovular pk el Martes me dio + el TO.
Una pregunta; en general en la SW que hacéis método Margarita o día si y al otro también???
Esk ayer hicimos deberes y sabiendo que hoy probablemente ovule me es difícil decir que no y mañana si.
Jolines que mes más malo. Esperemos que el mes de Abril sea muchísimo mejor.
Modo ego: yo puse que la NW me tocaría para el 9 de Abril pero de momento por tempes aún no he ovulado. Yo calchulo que hoy si o si he de ovular pk el Martes me dio + el TO.
Una pregunta; en general en la SW que hacéis método Margarita o día si y al otro también???
Esk ayer hicimos deberes y sabiendo que hoy probablemente ovule me es difícil decir que no y mañana si.
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
AlbaArya La tempe sube cuando ya has ovulado. Cuando te da el TO positivo quiere decir que la ovulación es inminente, en las próximas 12-36 horas más o menos. Por eso los tests y las apps suelen decir que los días más fértiles son el día del TO y el siguiente. La tempe puede llegar a tardar en subir hasta 2-3 días después de la ovulación.
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Gracias Acidilla.Pensaba que la tempe subía justo al día después de ovular, pero gracias por aclararmelo. Esk soy novatilla en esto de las temperaturas jeje
Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**
Hola a totes!!!
Primer de tot felicitar els positius, iplaymyjuliet felicitats i que vagi molt bé aquesta nova etapa
Ànims per les que la W ens ha vingut a veure, a agafar amb força aquest més d'abril!
M'ha fet molta gràcia això del modo ego...
Modo ego: Doncs una més que s'hi afegeix! No sé quan es farà cercadores d'abril, però mentrestant em presento aquí.
Sóc mare de dues nenes precioses i, ara hem decidit amb el mirio anar a pel tercer
. Va ser més aviat una emboscada del més de març
que en uns deures... vaja, que ens varem despreocupar de precaucions i en hem fet il·lusions
Al 2008, amb la nena gran, vaig conèixer aquest fòrum quan estava embarassada, em va anar molt bé per compartir dubtes. Al 2012 vaig tenir un avortament espontani quan anàvem a pel 2n i al 2013 vaig estar participant en cercadores i grafiqueres (guardo molt bons records) fins que al maig de 2013 vaig tenir el meu positiu! Ara que ens hi volem tornar a posar torno a estar per aquí, per poder compartir experiències...
Avui m'ha vingut la W, el dia de NW és el 29 d'abril. I començant amb moltes ganes!
Amb el segon vaig estar varis mesos de cerca fins que vaig fer gràfiques 3 mesos i em va anar molt bé per conèixer millor el meu cicle i ara repetiré.
He llegit que algunes heu dit de reprendre el post de grafiqueres, a mi també em faria molta gràcia. Si voleu m'engresco i obro un de nou!
Molts ànims a totes amb aquesta cerca tant desitjada!
Primer de tot felicitar els positius, iplaymyjuliet felicitats i que vagi molt bé aquesta nova etapa
Ànims per les que la W ens ha vingut a veure, a agafar amb força aquest més d'abril!
M'ha fet molta gràcia això del modo ego...
Modo ego: Doncs una més que s'hi afegeix! No sé quan es farà cercadores d'abril, però mentrestant em presento aquí.
Sóc mare de dues nenes precioses i, ara hem decidit amb el mirio anar a pel tercer
. Va ser més aviat una emboscada del més de març
que en uns deures... vaja, que ens varem despreocupar de precaucions i en hem fet il·lusions
Al 2008, amb la nena gran, vaig conèixer aquest fòrum quan estava embarassada, em va anar molt bé per compartir dubtes. Al 2012 vaig tenir un avortament espontani quan anàvem a pel 2n i al 2013 vaig estar participant en cercadores i grafiqueres (guardo molt bons records) fins que al maig de 2013 vaig tenir el meu positiu! Ara que ens hi volem tornar a posar torno a estar per aquí, per poder compartir experiències...
Avui m'ha vingut la W, el dia de NW és el 29 d'abril. I començant amb moltes ganes!
Amb el segon vaig estar varis mesos de cerca fins que vaig fer gràfiques 3 mesos i em va anar molt bé per conèixer millor el meu cicle i ara repetiré.
He llegit que algunes heu dit de reprendre el post de grafiqueres, a mi també em faria molta gràcia. Si voleu m'engresco i obro un de nou!
Molts ànims a totes amb aquesta cerca tant desitjada!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











