✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
24
Anims capseta!!!! Aviam si et passen rapids aquests dies mentre t'agafes la baixa....
Activitats
Ahir amb l'emoció se'm va passar comentar-vos q vaig anar a preguntar al gym, i si, m'hi apuntaré. Hi ha dos opcions de pagament, apuntar-te nomes a les classes de matronatació o be, pagar la mensualitat de cada mes on pots entrar a totes les instal.lacions i estan incluides aquestes classes de matro, ioga, pilates, aquagym, etc. Vaig estar pensant-m'ho, i amb el cruncho hem dit que m'agafaré la tarifa plana aquesta. Perque les classes de matro nomes duren 45 min, i si et ve de gust fer 4 brassades nedant, si nomes pago el curset no podria i a mi és el q em fa il.lusió, nedar!!! A més, si pagues la mensualitat despres pots anar a les classes de piscina amb bebes, que em fa moltissima il.lusió també
CAPSETA quant temps duren les teves classes de matro?? Tb 45 min? Es que em sembla poc, que són molt high level????
L'unic detall que em fa dubtar és que clar, penso que el mes després del part, no aniré al gym no? Si estaré feta caldo....
No sé, digueu-me exagerada xo m'estic posant en el pitjor dels casos i no sé quan trigaré en recuperar-me del part i poder fer vida normal. El tema quedar-se el bebe el cruncho diu que ja ens apanyarem, que o be ell o ma mare se'l poden quedar mentre jo vaig a la piscina... però em preocupa aixo, com em trobaré jo fisicament per anar-hi. Quant temps necessita una dona x recuperar-se i poder fer esport??? Minim la quarentena no? Pero be, a males perdo 1 mes.
Al estar de baixa, doncs ara q em trobo be voldria anar 2 cops x setmana a fer matro i si no estic cansada fer-me 4 piscines després, i potser em deixo caure per la classe d ioga o pilates, ja veurem....
Capseta tu ja vas amb el banyador d'embarassada m'imagino oi? Hauré d'anar al decathlon a comprar-me'l....
Què us expliqueu les altres, com aneu???
Anims capseta!!!! Aviam si et passen rapids aquests dies mentre t'agafes la baixa....
Activitats
Ahir amb l'emoció se'm va passar comentar-vos q vaig anar a preguntar al gym, i si, m'hi apuntaré. Hi ha dos opcions de pagament, apuntar-te nomes a les classes de matronatació o be, pagar la mensualitat de cada mes on pots entrar a totes les instal.lacions i estan incluides aquestes classes de matro, ioga, pilates, aquagym, etc. Vaig estar pensant-m'ho, i amb el cruncho hem dit que m'agafaré la tarifa plana aquesta. Perque les classes de matro nomes duren 45 min, i si et ve de gust fer 4 brassades nedant, si nomes pago el curset no podria i a mi és el q em fa il.lusió, nedar!!! A més, si pagues la mensualitat despres pots anar a les classes de piscina amb bebes, que em fa moltissima il.lusió també
CAPSETA quant temps duren les teves classes de matro?? Tb 45 min? Es que em sembla poc, que són molt high level????
L'unic detall que em fa dubtar és que clar, penso que el mes després del part, no aniré al gym no? Si estaré feta caldo....
No sé, digueu-me exagerada xo m'estic posant en el pitjor dels casos i no sé quan trigaré en recuperar-me del part i poder fer vida normal. El tema quedar-se el bebe el cruncho diu que ja ens apanyarem, que o be ell o ma mare se'l poden quedar mentre jo vaig a la piscina... però em preocupa aixo, com em trobaré jo fisicament per anar-hi. Quant temps necessita una dona x recuperar-se i poder fer esport??? Minim la quarentena no? Pero be, a males perdo 1 mes.
Al estar de baixa, doncs ara q em trobo be voldria anar 2 cops x setmana a fer matro i si no estic cansada fer-me 4 piscines després, i potser em deixo caure per la classe d ioga o pilates, ja veurem....
Capseta tu ja vas amb el banyador d'embarassada m'imagino oi? Hauré d'anar al decathlon a comprar-me'l....
Què us expliqueu les altres, com aneu???
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bona tarda!!!
Quina alegria el canvi d'hora!! Amb les tardes llargues ve més de gust fer coses a la tarda, yupyyyyyy!!!!!
A mi em va anar bé també perquè sempre em despertava abans (una hora oaixí) de que sonés el despertador, i ara portava 4 dies que no, però avui altre cop m'he despertat abans
quina cagarruta!! Però amb tant cansament sí que estic dormint més profundament
A veure, anem per temes....
Dolly, me n'alegro de que puguis passar més per aquí
Sí, ja tenim el cotxet, cadiretes de cotxe i moisès a casa
una bogeria pel nostre minipis.
Calma amb la tria de cadires i cadiretes, el meu consell: prova, compara, informa't. I un cop hagueu decidit ja no miris res més!!! Que després sempre veus altres coses i dubtes de si has decidit el millor
Ahh, i nosaltres hem fet lo del excel que dius però en un paper (també ho vam fer quan vam comprar un cotxe) i va molt bé per aclarir-nos les idees.
Que xuli haver pogut veure la bebe amb la teva cosina i pares
sobre els percentils i tot això... bah, no li dónis molta importància!! Les mesures son super orientatives.
Com està el tema de saber el sexe del bebé? El teu home no té curiositat? Continues amb el secret ben guardat?
Crunchi, quina bona compra de cotxet!! Que guai!!!
Això de la dentista... en fi!! Sort que al final ha estat un error al revés, pitjor hauria estat que no et veiés una càries que sí tens.
D'analitiques no sé què dir-te perquè a mi pel privat m'ho fan tot diferent a com es feia pel CAP.
De les classes prepart normalment hi ha part teorica i part pràctica (estiraments, respiració...). El primer dia potser no cal, però després possiblement si hi hagi sessions obertes als pares, ambt emes que interessen als dos!! Com a minim a mi es el que m'han dit tant al cap com per mútua.
L'osullivan es la prova de sucre genèrica per fer cribatge de qui podria patir diabetis, i donat el dubte es fa la corva llarga per acabar de confirmar. La primera és: treuen sang-prens suc dens-esperes una hora-treuen sang.
La llarga: el mateix però són 4 punxades, 3 líquids (un després de cada punxada menys la última) una hora entre cada beguda/punxada i el líquid porta el doble de concentració de glucosa.
Sobre el gym, si fos tu jo també agafaria la tarifa plana, molt millor!! Així pots anar també a ioga o pilates, més natació....
Les meves classes de matronatacio teoricament son de 45 minuts, però sempre acabem fent una hora o més. Ahh, i no he comprat banyador premama, la meva cunyada m'ha deixat banyadors i biquinis seus i un banyador ara m'entra, més endavant el canviaré per un biquini que també m'ajusta prou bé. Al decathlon n'hi ha de be de preu, però.
Després del part durant la quarentena no et pots posar en remull (piscina, banyera, mar...), d'exercici físic depen una mica de cada cas. Però possiblement perdis més d'un mes de gim.
Estant de baixa i tenint la tarifa plana del gym jo aprofitaria per anar cada dia a fer algo, t'anirà molt bé!!! Sinó al final també és massa temps lliure, així tindras una mica de rutina que sempre va bé.
Prova estreptococ: es veu que és un bitxo que podem tenir a la flora vaginal o anal i podriem contagiar-li al bebé durant el part, per tant una mica abans del part et prenen una mostra (imagino que com les que es fan per fer prova de fongs vaginals, amb un palet d'aquells que semblen un pal de netejar orelles).
Vacuna tos ferina: us n'han parlat? Us la posareu? Teniu informació al respecte? A mi ja me n'han parlat i no sé què fer... he de fer cerca d'informació encara. La majoria de vacunes de les que entren per seguretat social les trobo bé, però altres està massa demostrat que no són efectives o que el risc d'efectes adversos/beneficis aportats no compensen (grip, virus papiloma humà...).
Cremor estòmac, també havia sentit el cuento de la vieja de que si se'n tenen molts es té un bebé pelut, però conec molts casos que són al contrari!! Un soc jo, ma mare va tenir mooooltes cremors i jo vaig ser molt calva. A sobre sóc rossa i no vaig tenir cabell visible fins molt gran
Panxa i moviments bebe: la meva panxa no me la veig gaire més gran, però sí que me la noto mooooolt, i la nena em va molestant cada cop més, i el que queda!!
Ja us els noteu que us apreten les costelles o que pressionen molt envall?
Ahir al migdia vaig agafar un cabreig considerable i la pobra estava super moguda, i això que porta unes setmanes més tranquileta (o jo que no em dedico a la contemplació).
Classes prepart: de les del CAP no en tinc novetats, dimecres tinc llevadora i espero que m'expliqui.
De les de la mútua ja ho tinc enllestit, tinc la petició del ginecòleg, he de demanar autorització a la mútua (la setmana vinent per mail) i tornant de setmana santa les començaré a la clínica girona, ja he contactat amb la llevadora que les fa.
Ja estaré de 28-29 setmanes i son 7-8 sessions setmanals de dues hores setmanals.
Caminar/ofegar-se: jo ja fa temps que en les pujades, caminar massa ràpid o caminar i parlar alhora m'ofega, així aue es tracta de vigilar i ja està (controlar la respiració, callar, baixar el ritme...).
Crema solar: hem de vigilar molt amb això, ara som molt propenses a que ens surtin taques, jo ja em aig comprar crema solar especial per la cara de proteccio 50 per quan tinc pati o vaig a caminar. I ara que vaig més destapada me'n començaré a posar també a les parts visibles del cos.
Dentista CAP: definitivament l meva llevadora del CAP és idiota, va passar de mi quan vaig demanar la visita al dentista, al final me la he demanat jo ara (quan quasi estic acabant el segon trimestre) i ara m'entero que em tocaven 3 visites!! I la tia em va dir que era només una
Em va fer una mini neteja i lo del fluor, ja tinc hora al juny per tornar a fer-ho.
Part, crunchi, no sabies lo de la episotomia?? Jajajajajaja, doncs no investiguis sobre els forceps!!
Tot i que són poc utilitzats, són de peli de terror.
Dolly, jo no tinc gaire dubtes al respecte encara, estic força informada de tècniques i coses, n'he parlat amb el ginecòleg però tampoc he volgut idealitzar-lo ni tenir grans aspiracions, he decidit que jo em prepararé tant com pugui per estar a tope pel part (estiraments, massatge perineal, treball del sòl pelvic, classes prepart, respiracions...) però que després podrà passar el que sigui.
Pell a pell: jo també n'he llegit/sentit tt de beneficis, així que és el que volem fer. Encara no ens han parlat del "plan de parto" ni res, però espero que sigui el que es fa havitualment i no ho haguem de "lluitar" gaire.
Cordó umbilical: jo em plantejava donar-lo a la ciència però també vaig llegir el post de la Nayade que comenta la crunchi i em vaig decidir per tallar-lo de la manera tradicional, quan deixi de bategar. El capseto va estar d'acord quan li vaig explicar.
Depilació pel part: jo vaig intercanviant el llarg de l'any depilació amb cera i amb cuchilla d'afaitar perquè si sempre ho faig amb cera em surten molt dèbils i em queden molts enquistats just a la part de la linia del biquini pero per fora, per la cuixa (o sigui, el que es veu amb el bikini
) i amb la cuchilla no em passa.
Ara ho estava fent amb cuchilla des de l'inici de l'embaras pero crec que se m'està debilitant i se m'estan enquistant igual amb la cuchilla
així aue aquest cap de setmana ja vaig decidir tornar a la cera, que sempre dura més.
D'altra banda també està el tema de si et depiles molt o poc.... jo de costum ja em depilava integral o deixant un trosset al pubis, per no quedar "nena petita", però pels llavis i així m'agrada estar depilada, així que pel part ja anirà bé.
El que fa pal és que.... amb quanta antelació hauriem de depilar-nos? I si es retrassa, no ens dóna temps de depilar-nos altre cop perquè encara no han sortit i després coincideix la sortida dels pels amb el post-part (punts, molèsties...). Això sí que em preocupa una mica.
Buenoooooooo, com m'he enrotllat! Si és que heu tractat molts temes!!!!!!
Petonets!!

Quina alegria el canvi d'hora!! Amb les tardes llargues ve més de gust fer coses a la tarda, yupyyyyyy!!!!!
A mi em va anar bé també perquè sempre em despertava abans (una hora oaixí) de que sonés el despertador, i ara portava 4 dies que no, però avui altre cop m'he despertat abans
A veure, anem per temes....
Dolly, me n'alegro de que puguis passar més per aquí
Sí, ja tenim el cotxet, cadiretes de cotxe i moisès a casa
una bogeria pel nostre minipis.Calma amb la tria de cadires i cadiretes, el meu consell: prova, compara, informa't. I un cop hagueu decidit ja no miris res més!!! Que després sempre veus altres coses i dubtes de si has decidit el millor
Ahh, i nosaltres hem fet lo del excel que dius però en un paper (també ho vam fer quan vam comprar un cotxe) i va molt bé per aclarir-nos les idees.
Que xuli haver pogut veure la bebe amb la teva cosina i pares
sobre els percentils i tot això... bah, no li dónis molta importància!! Les mesures son super orientatives. Com està el tema de saber el sexe del bebé? El teu home no té curiositat? Continues amb el secret ben guardat?
Crunchi, quina bona compra de cotxet!! Que guai!!!
Això de la dentista... en fi!! Sort que al final ha estat un error al revés, pitjor hauria estat que no et veiés una càries que sí tens.
D'analitiques no sé què dir-te perquè a mi pel privat m'ho fan tot diferent a com es feia pel CAP.
De les classes prepart normalment hi ha part teorica i part pràctica (estiraments, respiració...). El primer dia potser no cal, però després possiblement si hi hagi sessions obertes als pares, ambt emes que interessen als dos!! Com a minim a mi es el que m'han dit tant al cap com per mútua.
L'osullivan es la prova de sucre genèrica per fer cribatge de qui podria patir diabetis, i donat el dubte es fa la corva llarga per acabar de confirmar. La primera és: treuen sang-prens suc dens-esperes una hora-treuen sang.
La llarga: el mateix però són 4 punxades, 3 líquids (un després de cada punxada menys la última) una hora entre cada beguda/punxada i el líquid porta el doble de concentració de glucosa.
Sobre el gym, si fos tu jo també agafaria la tarifa plana, molt millor!! Així pots anar també a ioga o pilates, més natació....
Les meves classes de matronatacio teoricament son de 45 minuts, però sempre acabem fent una hora o més. Ahh, i no he comprat banyador premama, la meva cunyada m'ha deixat banyadors i biquinis seus i un banyador ara m'entra, més endavant el canviaré per un biquini que també m'ajusta prou bé. Al decathlon n'hi ha de be de preu, però.
Després del part durant la quarentena no et pots posar en remull (piscina, banyera, mar...), d'exercici físic depen una mica de cada cas. Però possiblement perdis més d'un mes de gim.
Estant de baixa i tenint la tarifa plana del gym jo aprofitaria per anar cada dia a fer algo, t'anirà molt bé!!! Sinó al final també és massa temps lliure, així tindras una mica de rutina que sempre va bé.
Prova estreptococ: es veu que és un bitxo que podem tenir a la flora vaginal o anal i podriem contagiar-li al bebé durant el part, per tant una mica abans del part et prenen una mostra (imagino que com les que es fan per fer prova de fongs vaginals, amb un palet d'aquells que semblen un pal de netejar orelles).
Vacuna tos ferina: us n'han parlat? Us la posareu? Teniu informació al respecte? A mi ja me n'han parlat i no sé què fer... he de fer cerca d'informació encara. La majoria de vacunes de les que entren per seguretat social les trobo bé, però altres està massa demostrat que no són efectives o que el risc d'efectes adversos/beneficis aportats no compensen (grip, virus papiloma humà...).
Cremor estòmac, també havia sentit el cuento de la vieja de que si se'n tenen molts es té un bebé pelut, però conec molts casos que són al contrari!! Un soc jo, ma mare va tenir mooooltes cremors i jo vaig ser molt calva. A sobre sóc rossa i no vaig tenir cabell visible fins molt gran
Panxa i moviments bebe: la meva panxa no me la veig gaire més gran, però sí que me la noto mooooolt, i la nena em va molestant cada cop més, i el que queda!!
Ja us els noteu que us apreten les costelles o que pressionen molt envall?
Ahir al migdia vaig agafar un cabreig considerable i la pobra estava super moguda, i això que porta unes setmanes més tranquileta (o jo que no em dedico a la contemplació).
Classes prepart: de les del CAP no en tinc novetats, dimecres tinc llevadora i espero que m'expliqui.
De les de la mútua ja ho tinc enllestit, tinc la petició del ginecòleg, he de demanar autorització a la mútua (la setmana vinent per mail) i tornant de setmana santa les començaré a la clínica girona, ja he contactat amb la llevadora que les fa.
Ja estaré de 28-29 setmanes i son 7-8 sessions setmanals de dues hores setmanals.
Caminar/ofegar-se: jo ja fa temps que en les pujades, caminar massa ràpid o caminar i parlar alhora m'ofega, així aue es tracta de vigilar i ja està (controlar la respiració, callar, baixar el ritme...).
Crema solar: hem de vigilar molt amb això, ara som molt propenses a que ens surtin taques, jo ja em aig comprar crema solar especial per la cara de proteccio 50 per quan tinc pati o vaig a caminar. I ara que vaig més destapada me'n començaré a posar també a les parts visibles del cos.
Dentista CAP: definitivament l meva llevadora del CAP és idiota, va passar de mi quan vaig demanar la visita al dentista, al final me la he demanat jo ara (quan quasi estic acabant el segon trimestre) i ara m'entero que em tocaven 3 visites!! I la tia em va dir que era només una
Em va fer una mini neteja i lo del fluor, ja tinc hora al juny per tornar a fer-ho.
Part, crunchi, no sabies lo de la episotomia?? Jajajajajaja, doncs no investiguis sobre els forceps!!
Tot i que són poc utilitzats, són de peli de terror.Dolly, jo no tinc gaire dubtes al respecte encara, estic força informada de tècniques i coses, n'he parlat amb el ginecòleg però tampoc he volgut idealitzar-lo ni tenir grans aspiracions, he decidit que jo em prepararé tant com pugui per estar a tope pel part (estiraments, massatge perineal, treball del sòl pelvic, classes prepart, respiracions...) però que després podrà passar el que sigui.
Pell a pell: jo també n'he llegit/sentit tt de beneficis, així que és el que volem fer. Encara no ens han parlat del "plan de parto" ni res, però espero que sigui el que es fa havitualment i no ho haguem de "lluitar" gaire.
Cordó umbilical: jo em plantejava donar-lo a la ciència però també vaig llegir el post de la Nayade que comenta la crunchi i em vaig decidir per tallar-lo de la manera tradicional, quan deixi de bategar. El capseto va estar d'acord quan li vaig explicar.
Depilació pel part: jo vaig intercanviant el llarg de l'any depilació amb cera i amb cuchilla d'afaitar perquè si sempre ho faig amb cera em surten molt dèbils i em queden molts enquistats just a la part de la linia del biquini pero per fora, per la cuixa (o sigui, el que es veu amb el bikini
Ara ho estava fent amb cuchilla des de l'inici de l'embaras pero crec que se m'està debilitant i se m'estan enquistant igual amb la cuchilla
D'altra banda també està el tema de si et depiles molt o poc.... jo de costum ja em depilava integral o deixant un trosset al pubis, per no quedar "nena petita", però pels llavis i així m'agrada estar depilada, així que pel part ja anirà bé.
El que fa pal és que.... amb quanta antelació hauriem de depilar-nos? I si es retrassa, no ens dóna temps de depilar-nos altre cop perquè encara no han sortit i després coincideix la sortida dels pels amb el post-part (punts, molèsties...). Això sí que em preocupa una mica.
Buenoooooooo, com m'he enrotllat! Si és que heu tractat molts temes!!!!!!
Petonets!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies, com anem??
Les classes prepart em va sobtar que la noia que dona les hores al CAP em va dir que havia d'anar sola. Segurament deu ser pq no cal anar amb la parella i moltes s'hi deuen presentar acompanyades ... a mi ja m'està bé, que el cruncho vingui només a les classes que sigui indispensables, pel tema feina i tot això.
Osullivan doncs noies, al meu CAP et prens el suc i despres et treuen sang. Abans del suc no et treuen sang, només després. Aixo si, 3 tubs!!!!!
Activitats
Ahir em vaig comprar el banyador. M'he agafat una talla L, que em va perfecte ara, pero no sé com m'anira a mida que m'engreixi... pero es que la seguent talla, XL m'anava enorme, tot em penjava..... en fi, aviam com va. No sé si la L s'anirà estirant i adaptant al cos o me n'hauré de comprar unnaltre mes endavant.....
Vacuna tos ferina
Encara no m'ha dit res, pero si, me la posaré. Em vaig posar la de la grip, aixi que aquesta també. Jo si que crec que en l'efectivitat de les vacunes.
Moviments
Ostres, doncs no capseta, jo no el noto encaixat ni que m'apreti res.... pero vaja, aixo es el que m'espera no?
doncs vaja, no ho sabia tampoc aixo...
Part i depilació
Doncs no, jo mai he estat massa interessada en aquesta temes, aixi que mes enlla de cesarea o part vaginal, no en tinc massa idea del que fan.... ara m'he començat a mirar coses, pero tampoc m'hi vull capficar massa pq aixo nomes fa que preocupar-me i crear-me ansietat. Prefereixo no pensar-hi massa, només el que calgui decidir, lo indispensable. No miraré videos de youtube vaja, no ho necessito.
El tema depilació la cera em fa pànic només de pensar en aquesta zona tan sensible.... volia anar-hi, pero pfffff no sé, no sé que faré, no sé si intentaré apanyar-me jo amb la cuchilla. Però es el que dius, em fa cosa que el part se m'avanci i no em trobi preparada jejeje aissssss

Les classes prepart em va sobtar que la noia que dona les hores al CAP em va dir que havia d'anar sola. Segurament deu ser pq no cal anar amb la parella i moltes s'hi deuen presentar acompanyades ... a mi ja m'està bé, que el cruncho vingui només a les classes que sigui indispensables, pel tema feina i tot això.
Osullivan doncs noies, al meu CAP et prens el suc i despres et treuen sang. Abans del suc no et treuen sang, només després. Aixo si, 3 tubs!!!!!
Activitats
Ahir em vaig comprar el banyador. M'he agafat una talla L, que em va perfecte ara, pero no sé com m'anira a mida que m'engreixi... pero es que la seguent talla, XL m'anava enorme, tot em penjava..... en fi, aviam com va. No sé si la L s'anirà estirant i adaptant al cos o me n'hauré de comprar unnaltre mes endavant.....
Vacuna tos ferina
Encara no m'ha dit res, pero si, me la posaré. Em vaig posar la de la grip, aixi que aquesta també. Jo si que crec que en l'efectivitat de les vacunes.
Moviments
Ostres, doncs no capseta, jo no el noto encaixat ni que m'apreti res.... pero vaja, aixo es el que m'espera no?
doncs vaja, no ho sabia tampoc aixo...Part i depilació
Doncs no, jo mai he estat massa interessada en aquesta temes, aixi que mes enlla de cesarea o part vaginal, no en tinc massa idea del que fan.... ara m'he començat a mirar coses, pero tampoc m'hi vull capficar massa pq aixo nomes fa que preocupar-me i crear-me ansietat. Prefereixo no pensar-hi massa, només el que calgui decidir, lo indispensable. No miraré videos de youtube vaja, no ho necessito.
El tema depilació la cera em fa pànic només de pensar en aquesta zona tan sensible.... volia anar-hi, pero pfffff no sé, no sé que faré, no sé si intentaré apanyar-me jo amb la cuchilla. Però es el que dius, em fa cosa que el part se m'avanci i no em trobi preparada jejeje aissssss

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!
Divdendres per fi!!
Crunchi Quina ganga el carrito, no?! Turquesa es molt maco! Ames ai despres teniu un numero 2 el podreu aprofitar.
Per cert, una vegada vas dir que eres fan de Lush, alguna recomanacio de cremeta o sabo per hidratar? tinc un vale de descompte i no se que agafar!
Capseta no pares eh! no m'estranya q tinguis ganes dagafar la baixa.. pero tranqui que la setmana santa esta ja a tocar.
Bona recomanacio aixo de la crema solar! ens l'hem de posar inclus encara q no faci massa sol, per si les mosques!
Redberry per on pares? alguna novetat?
I la resta nomes passeu pel whatsapp?
Noms/sexe baby: Al final la setmana passada el meu marit va voler obrir el sobre, segons ell per fer-me contenta a mi... pero jo crec q es moria d ganes, el que si que hem fet es no dir-li a ningu, i q continui el misteri, a holanda es normal, el problema es per la meva familia a Catalunya :P
Quan vam fer la eco, me cosina ho va veure pero no va dir res, i ja tinc a mitja familia acossant-la per a que ho digui.. pero ella ha promes no dir-ho.
Ara ens cal triar nom, de moment no em preocupa, com estic tan acostumada a dir-li baby.. en certa manera em fa certa peneta q sigui nena, pq ja tenia tan coll aval q era nen, ja haviem triat nom i tot.. pero be, mentres vingui sa, tot el demes es indiferent.
Em passare per algun post de noms, aveure si m'inspiro, de moment tenim una llista curteta:
Els preferits d'ell: Julia, Anna
Els preferits meus: Ona, Bruna, Paula
Cordo umbilical es cert, si passa mes de X segons no es pot aprofitar per donacio,
per aixo tambe ens plantejavem nomes be guardar-ho per auto donacio o esperar a tallar directament..
Depilacio part doncs jo tampoc m'ho he plantejat,jo les ingles i tal si q vaig a la esteticien ha que m'ho facin, i mes endavant quan la panxa sigui grandota encara mes, pero.. nose aixo dels llavis ja em fa mes cosa...
Tos ferina, m'he d'informar si aqui la posen, pero em sona que no.. de totes maneres no he conegut a ningu que no se la poses a catalunya
Estreptococ He buscat info online, i encara q en tinguessis si no et posen antibiotic abans de parir les possibilitats d'infectar al baby son molt petites, una altre cosa que haig d preguntar... avui tinc sopar amb el club d mamis holandeses, aixi que aprofitare per preguntar si aqui es comu...
Moviments jo la noto pero no m'apreta encara les costelles, supso q encara li queda espai per moures, tu capseta com q vas mes adelantada doncs per aixo esta mes apretadeta :P
Heu provat a donar copets i veure com reacciona? Jo alguna vegada ho he fet,i es gracios, nose si es deu pensar que juguem o que la molestem!
Unapregunta una mica xorra, es normal que el cotxet no vingui amb la bossa de panyals? pq deu ni do el que costen!!
Crec que ja he cobert tots els temes!! Quina xarrera aquesta setmana eh?!
Ego: Aquest finde com us vaig dir anirem a mirar cadiretes, cotxets, i aprofitare que hi ha una oferta tipo "la setmana fantastica del corte ingles" pero al Prenatal NL, aveure si ja deixem algo de les compres grosses enllestides!
Be, bon cap de setmana noies, ens anem llegint!
Divdendres per fi!!
Crunchi Quina ganga el carrito, no?! Turquesa es molt maco! Ames ai despres teniu un numero 2 el podreu aprofitar.
Per cert, una vegada vas dir que eres fan de Lush, alguna recomanacio de cremeta o sabo per hidratar? tinc un vale de descompte i no se que agafar!
Capseta no pares eh! no m'estranya q tinguis ganes dagafar la baixa.. pero tranqui que la setmana santa esta ja a tocar.
Bona recomanacio aixo de la crema solar! ens l'hem de posar inclus encara q no faci massa sol, per si les mosques!
Redberry per on pares? alguna novetat?
I la resta nomes passeu pel whatsapp?
Noms/sexe baby: Al final la setmana passada el meu marit va voler obrir el sobre, segons ell per fer-me contenta a mi... pero jo crec q es moria d ganes, el que si que hem fet es no dir-li a ningu, i q continui el misteri, a holanda es normal, el problema es per la meva familia a Catalunya :P
Quan vam fer la eco, me cosina ho va veure pero no va dir res, i ja tinc a mitja familia acossant-la per a que ho digui.. pero ella ha promes no dir-ho.
Ara ens cal triar nom, de moment no em preocupa, com estic tan acostumada a dir-li baby.. en certa manera em fa certa peneta q sigui nena, pq ja tenia tan coll aval q era nen, ja haviem triat nom i tot.. pero be, mentres vingui sa, tot el demes es indiferent.
Em passare per algun post de noms, aveure si m'inspiro, de moment tenim una llista curteta:
Els preferits d'ell: Julia, Anna
Els preferits meus: Ona, Bruna, Paula
Cordo umbilical es cert, si passa mes de X segons no es pot aprofitar per donacio,
per aixo tambe ens plantejavem nomes be guardar-ho per auto donacio o esperar a tallar directament..
Depilacio part doncs jo tampoc m'ho he plantejat,jo les ingles i tal si q vaig a la esteticien ha que m'ho facin, i mes endavant quan la panxa sigui grandota encara mes, pero.. nose aixo dels llavis ja em fa mes cosa...
Tos ferina, m'he d'informar si aqui la posen, pero em sona que no.. de totes maneres no he conegut a ningu que no se la poses a catalunya
Estreptococ He buscat info online, i encara q en tinguessis si no et posen antibiotic abans de parir les possibilitats d'infectar al baby son molt petites, una altre cosa que haig d preguntar... avui tinc sopar amb el club d mamis holandeses, aixi que aprofitare per preguntar si aqui es comu...
Moviments jo la noto pero no m'apreta encara les costelles, supso q encara li queda espai per moures, tu capseta com q vas mes adelantada doncs per aixo esta mes apretadeta :P
Heu provat a donar copets i veure com reacciona? Jo alguna vegada ho he fet,i es gracios, nose si es deu pensar que juguem o que la molestem!
Unapregunta una mica xorra, es normal que el cotxet no vingui amb la bossa de panyals? pq deu ni do el que costen!!
Crec que ja he cobert tots els temes!! Quina xarrera aquesta setmana eh?!
Ego: Aquest finde com us vaig dir anirem a mirar cadiretes, cotxets, i aprofitare que hi ha una oferta tipo "la setmana fantastica del corte ingles" pero al Prenatal NL, aveure si ja deixem algo de les compres grosses enllestides!
Be, bon cap de setmana noies, ens anem llegint!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Dolly!!!
Aixi la teva parella no es va poder aguantar eh??? Jajajja poooobre!!! Jo tp em podria estar de saber-ho!!!! Ostres, em sobta que et faci peneta que sigui nena pq molts cops es al revés, sap greu quan vols nena i és nen, la nena normalment és mes desitjada i tal, pero bueno, et dic el que sempre dic pq realment ho crec, quan la tinguis amb tu no la canviaras per res del món!!!! Serà la teva (vostre) nena
L'altre dia ho parlava amb una amiga, que parlant de l'embaras em va fer la tipica pregunta de "y tu qué querías?", i mira vaig tornar a dir que jo crec que tot em faria il.lusió. Pero si, ja s'ha comentat al post crec, pero a vegades anem amb una idea, i de sobte ens la canvien i ens hi hem d'adaptar.... és normal i comprensible.
Noms
A mi noms de nena m'agrada molt Sofia (o Sophie), Valeria, Leyre, Nora, Gala, Aina, Valentina.... pero be, segur que en trobeu un que us agradi a tots dos!!!! Encara teniu temps!!!!!
Cremes
Tens un descompte de Lush??? Quina sooooort!!! És pq vius de NL oi? Aqui a Espanya no fan promos i m'he de rascar la butxaca jejeje Doncs jo ho tinc molt clar; si ho vols per hidratar-te ara per tu, en format crema jo em quedaria la Charity Pot o la Dream Cream (versió Self Preserving). A mi m'agrada molt les barretes de massatge, son bastant olioses, pero ja m'agrada. Ara tinc la Hottie i la Therapy. I també ho combino amb la King of Skin que és una mantega que s'utilitza en mullat, a la dutxa. Si t'agraden textures lleugeres agafa't millor format cremes o el Ro's Argan, que és una crema per utilitzar en mullat també. I pel nen em vull comprar algun gel de dutxa, The Olive Branch o bé It's raining man, i la crema Dream Cream (versió Self preserving, sense parabens) i per fer-li massatges la Therapy que és amb lavanda. Ho tinc clarissim!!!! Demana'ls-hi que t'ho ensenyin a la pell i si no ho veus clar, demana mostres!!!!! Prova-ho a casa!!
El que no tinc tan clar és quina crema facial amb protecció solar comprar-me. Quina crema teniu vosaltres??? Tinc una de l'any passat SPF50 de Garnier pero clar, diuen que d'un any per l'altre caduquen no? L'aniré gastant, pero a mida que s'apropa l'estiu... pffff no sé si em protegirà igual de bé que una crema nova.
vaig llegir a la web de l'Ocu que les de super son tan o mes bones que les de farmacia, aixi que segurament agafaré una marca d'aquestes. Però m'he d'informar bé.
Bossa carro
Porto tota la tarda mirant per internet.... no ho tinc gens clar!! Les Skip Hop em semblen desmesuradament cares i a part acabo de llegir que pesen bastant.... m'he mirat les Kiwisac, que son mes economiques. I també he vist que existeixen unes bosses que son organitzadors, que tb m'agrada, pero clar, no se si sera insuficient per emmagatzemar tot. Ho portes tot obett i ho tens a mà, pero no hi cap massa cosa. He de dir que el meu carro incorpora una bosseta a la part del darrera (on el nen reclina el cap, diguessim) que m'hi cap els panyals i cambiador be crec, pero igualment, potser un organitzador només, és poc??? No ho se. Tinc el cap com un timbal ja de tant mirar.... les tuc tuc també m'agraden.... no ho sé. Quines teniu vosaltres???
Moviments
Jajaja siiiii jo pico la panxa i li dic cosetes, i a vegades si que em respon amb mes cops!!! És molt graciós!!!
la veritat és que és molt xulo sentir-lo dins teu.... no m'ho esperava eh, pero siiii!!!
Dolly ja ens diras quina cadireta pel cotxe trieu!!! Jo ho deixo mentalment per mes endavant...
Aixi la teva parella no es va poder aguantar eh??? Jajajja poooobre!!! Jo tp em podria estar de saber-ho!!!! Ostres, em sobta que et faci peneta que sigui nena pq molts cops es al revés, sap greu quan vols nena i és nen, la nena normalment és mes desitjada i tal, pero bueno, et dic el que sempre dic pq realment ho crec, quan la tinguis amb tu no la canviaras per res del món!!!! Serà la teva (vostre) nena
L'altre dia ho parlava amb una amiga, que parlant de l'embaras em va fer la tipica pregunta de "y tu qué querías?", i mira vaig tornar a dir que jo crec que tot em faria il.lusió. Pero si, ja s'ha comentat al post crec, pero a vegades anem amb una idea, i de sobte ens la canvien i ens hi hem d'adaptar.... és normal i comprensible.
Noms
A mi noms de nena m'agrada molt Sofia (o Sophie), Valeria, Leyre, Nora, Gala, Aina, Valentina.... pero be, segur que en trobeu un que us agradi a tots dos!!!! Encara teniu temps!!!!!
Cremes
Tens un descompte de Lush??? Quina sooooort!!! És pq vius de NL oi? Aqui a Espanya no fan promos i m'he de rascar la butxaca jejeje Doncs jo ho tinc molt clar; si ho vols per hidratar-te ara per tu, en format crema jo em quedaria la Charity Pot o la Dream Cream (versió Self Preserving). A mi m'agrada molt les barretes de massatge, son bastant olioses, pero ja m'agrada. Ara tinc la Hottie i la Therapy. I també ho combino amb la King of Skin que és una mantega que s'utilitza en mullat, a la dutxa. Si t'agraden textures lleugeres agafa't millor format cremes o el Ro's Argan, que és una crema per utilitzar en mullat també. I pel nen em vull comprar algun gel de dutxa, The Olive Branch o bé It's raining man, i la crema Dream Cream (versió Self preserving, sense parabens) i per fer-li massatges la Therapy que és amb lavanda. Ho tinc clarissim!!!! Demana'ls-hi que t'ho ensenyin a la pell i si no ho veus clar, demana mostres!!!!! Prova-ho a casa!!
El que no tinc tan clar és quina crema facial amb protecció solar comprar-me. Quina crema teniu vosaltres??? Tinc una de l'any passat SPF50 de Garnier pero clar, diuen que d'un any per l'altre caduquen no? L'aniré gastant, pero a mida que s'apropa l'estiu... pffff no sé si em protegirà igual de bé que una crema nova.
vaig llegir a la web de l'Ocu que les de super son tan o mes bones que les de farmacia, aixi que segurament agafaré una marca d'aquestes. Però m'he d'informar bé.Bossa carro
Porto tota la tarda mirant per internet.... no ho tinc gens clar!! Les Skip Hop em semblen desmesuradament cares i a part acabo de llegir que pesen bastant.... m'he mirat les Kiwisac, que son mes economiques. I també he vist que existeixen unes bosses que son organitzadors, que tb m'agrada, pero clar, no se si sera insuficient per emmagatzemar tot. Ho portes tot obett i ho tens a mà, pero no hi cap massa cosa. He de dir que el meu carro incorpora una bosseta a la part del darrera (on el nen reclina el cap, diguessim) que m'hi cap els panyals i cambiador be crec, pero igualment, potser un organitzador només, és poc??? No ho se. Tinc el cap com un timbal ja de tant mirar.... les tuc tuc també m'agraden.... no ho sé. Quines teniu vosaltres???
Moviments
Jajaja siiiii jo pico la panxa i li dic cosetes, i a vegades si que em respon amb mes cops!!! És molt graciós!!!
la veritat és que és molt xulo sentir-lo dins teu.... no m'ho esperava eh, pero siiii!!!Dolly ja ens diras quina cadireta pel cotxe trieu!!! Jo ho deixo mentalment per mes endavant...
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia boniques!!
No he pogut entrar abans...
Crunchi Que guay lo de la oferta del carro! Super compra que heu fet
Merci per la info del mothercare, intentare a veure si em puc passa avui o dema, i aviam si queda alguna cosa. Tambe hauria agafat la tarifa plana del gym, segur que per preu mereix molt mes la pena i a mes pots aprofitar-ho tot.
Dolly Que be llegir-te mes!
Esta clar que entrem quan podem. Que be que hagueu pogut veure amb 4D al baby
. Tens raó que es una passada lo ràpid que pasa el temps, va res que estaven amb els positius super felices pensant en el llarg cami i ja hem passar l'equador! Ho veig super normal que la teva parella no s'hagi pogut aguantar, creec que tots els dies que ha pogut estar-sen ja han sigut molts.
Capseta Siii, amb el canvi d'hora soc mes conscient que l'estiu esta a la cantonada, i amb l'estiu els nostres babys!!
Bueno si per lo menys dormes mes agust ja es algo.... anims 
Analitiques Vaig bastant perduda, la setmana de setmana santa tinc l'ossulivan, pero com m'el fare al cap, crec que no m'han possat analitica completa, perque la de orina no me l'han demanat. Al meu cap si vas per mutua, ets un 0 a la esquerra, aixi que no em donen cap informacio nomes em fan el que estrictament demano. També vaig preguntar per la tosferina, i em van dir que podia anar a partir de la setmana 28, aixi que encare tinc temps de buscar info. Lo del RH creec que es per veure si el baby y nosaltres som compatibles en sang, no? si no ho ets et donen unes pastilles o algo aixi i ja esta. De aixo no m'han dit res de res, pero bueno la setmana que ve tinc gine. Prova d'estreptocot d'aixo ni idea, no habia escoltat res.
Clases prepart Al final al cap no he tornat, per el mes que be trucare a veure si han possat un altre curs per les tardes o algo. També vaig enviar un mail a la mutua per preguntar-ho a veure si hi ha algun centre que ho fagin en dissabte, bueno i al final vaig tenir que trucar perque no em contestavem i 'han donat una llista.
Panxa Em comença a tibar, sobre tot per la part baixa, me la vaig agafant i aixi no em molesta tant. Quan esta molt mogut i em molesta per que estic treballant o demes, li canto una canço molt cutre que em vaig inventar i sembla que para
El que mes m'impacta es que hi han alguns cops que ja em mouen la panxa per fora! Em sembla increible.
Ofergar-se Encare tant com ofegar-me per sort no, pero quan s'em cau alguna cosa al terra, ja començo a pensar que l'han ficat mes aball
Part Vaig super feliç la poca informacio que tinc es que he anat escoltant o llegint per aqui, de moment no em preocupa, suposo que mes en davant em vindra la paranoira...
Depilacio Em passo la cuchilla, alternava la llum pulsada, pero clar desde que se que estic embarassada no ho he probat perque pot cremar la pell. Al tema part no em preocupa anar perfecta o que no estar preparada, ja al ser estiu crec que ens depilen inclos mes sovint, per lo menys jo, i també la gent que treballa a parts estaran acostumada a veure de tot.
Pell amb pell Del que heu dit hi ha coses que no sabia, jo el que havia escoltat era que quan tel poses aixi escolten el teu cor i es tranquilitzen per que es el que escoltaven a dins la panxu. No se de protocols on parire, pero si que m'encantaria fer-ho.
Cordo umbilical Nosaltres ho farem com tota la vida s'ha fet. Tot pel nostre baby i ja. Vaig veure un programa que parlava de aixo de pagar per guardar-te el cordo. Deien que si tens un problema genètic, i guardes les cel.lules mare amb aquest problema si algun dia el baby li fa falta lo mes provable es que no les pugui utilitzar. El percentatge era molt petit, tindria mes possibilitats amb una donació dels pares o germans o familiar de 1ª. També els preus que tenen em sembla super abusius, aixi que re.
Bossa carro Les skip-hop les he vist i em semblan una burrada els preus que tenen, aixi que descartadisim. De les altres marques m'ho mirare, pero he vist una a la drim que m'ha agradat per uns 30€ i a la pagina web del kiabi he vist que també tenen per 35€, pero tinc qua anar a veure-la en viu. Tambe per internet he vist que les de la marca Jane estan be de preu per uns 30-40€, aixi que me les mirare. Tinc clarisim que passo de pagar 70 o 80 €, ni de conya!
Aquesta setmana a la feina no he parat, i anava arrossegant lo de la setmana passada. Cada cop dono menys de si. He estat en modo off, sense fer res de res que em feia falta. Novetats que tinc, ahir vem comprar l'armari a ikea per el baby, estava 40€ de rebaixes i vaig aprofitar un val de descompte de 5€ de la fira del bebe.
La habitacio ja ha começat el marit a allisar els forats que tenia per pintar. Avança lent pero amb molta il.lusio, i jo tambe. Perfi he trobat uns vinils per les parets que em van enamorar
Com pinta el cap de setmana boniques?
No he pogut entrar abans...
Crunchi Que guay lo de la oferta del carro! Super compra que heu fet
Dolly Que be llegir-te mes!
Esta clar que entrem quan podem. Que be que hagueu pogut veure amb 4D al baby
. Tens raó que es una passada lo ràpid que pasa el temps, va res que estaven amb els positius super felices pensant en el llarg cami i ja hem passar l'equador! Ho veig super normal que la teva parella no s'hagi pogut aguantar, creec que tots els dies que ha pogut estar-sen ja han sigut molts. Capseta Siii, amb el canvi d'hora soc mes conscient que l'estiu esta a la cantonada, i amb l'estiu els nostres babys!!
Bueno si per lo menys dormes mes agust ja es algo.... anims Analitiques Vaig bastant perduda, la setmana de setmana santa tinc l'ossulivan, pero com m'el fare al cap, crec que no m'han possat analitica completa, perque la de orina no me l'han demanat. Al meu cap si vas per mutua, ets un 0 a la esquerra, aixi que no em donen cap informacio nomes em fan el que estrictament demano. També vaig preguntar per la tosferina, i em van dir que podia anar a partir de la setmana 28, aixi que encare tinc temps de buscar info. Lo del RH creec que es per veure si el baby y nosaltres som compatibles en sang, no? si no ho ets et donen unes pastilles o algo aixi i ja esta. De aixo no m'han dit res de res, pero bueno la setmana que ve tinc gine. Prova d'estreptocot d'aixo ni idea, no habia escoltat res.
Clases prepart Al final al cap no he tornat, per el mes que be trucare a veure si han possat un altre curs per les tardes o algo. També vaig enviar un mail a la mutua per preguntar-ho a veure si hi ha algun centre que ho fagin en dissabte, bueno i al final vaig tenir que trucar perque no em contestavem i 'han donat una llista.
Panxa Em comença a tibar, sobre tot per la part baixa, me la vaig agafant i aixi no em molesta tant. Quan esta molt mogut i em molesta per que estic treballant o demes, li canto una canço molt cutre que em vaig inventar i sembla que para
El que mes m'impacta es que hi han alguns cops que ja em mouen la panxa per fora! Em sembla increible. Ofergar-se Encare tant com ofegar-me per sort no, pero quan s'em cau alguna cosa al terra, ja començo a pensar que l'han ficat mes aball
Part Vaig super feliç la poca informacio que tinc es que he anat escoltant o llegint per aqui, de moment no em preocupa, suposo que mes en davant em vindra la paranoira...
Depilacio Em passo la cuchilla, alternava la llum pulsada, pero clar desde que se que estic embarassada no ho he probat perque pot cremar la pell. Al tema part no em preocupa anar perfecta o que no estar preparada, ja al ser estiu crec que ens depilen inclos mes sovint, per lo menys jo, i també la gent que treballa a parts estaran acostumada a veure de tot.
Pell amb pell Del que heu dit hi ha coses que no sabia, jo el que havia escoltat era que quan tel poses aixi escolten el teu cor i es tranquilitzen per que es el que escoltaven a dins la panxu. No se de protocols on parire, pero si que m'encantaria fer-ho.
Cordo umbilical Nosaltres ho farem com tota la vida s'ha fet. Tot pel nostre baby i ja. Vaig veure un programa que parlava de aixo de pagar per guardar-te el cordo. Deien que si tens un problema genètic, i guardes les cel.lules mare amb aquest problema si algun dia el baby li fa falta lo mes provable es que no les pugui utilitzar. El percentatge era molt petit, tindria mes possibilitats amb una donació dels pares o germans o familiar de 1ª. També els preus que tenen em sembla super abusius, aixi que re.
Bossa carro Les skip-hop les he vist i em semblan una burrada els preus que tenen, aixi que descartadisim. De les altres marques m'ho mirare, pero he vist una a la drim que m'ha agradat per uns 30€ i a la pagina web del kiabi he vist que també tenen per 35€, pero tinc qua anar a veure-la en viu. Tambe per internet he vist que les de la marca Jane estan be de preu per uns 30-40€, aixi que me les mirare. Tinc clarisim que passo de pagar 70 o 80 €, ni de conya!
Aquesta setmana a la feina no he parat, i anava arrossegant lo de la setmana passada. Cada cop dono menys de si. He estat en modo off, sense fer res de res que em feia falta. Novetats que tinc, ahir vem comprar l'armari a ikea per el baby, estava 40€ de rebaixes i vaig aprofitar un val de descompte de 5€ de la fira del bebe.
La habitacio ja ha começat el marit a allisar els forats que tenia per pintar. Avança lent pero amb molta il.lusio, i jo tambe. Perfi he trobat uns vinils per les parets que em van enamorar
Com pinta el cap de setmana boniques?

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Redberry et trobavem a faltar!!!
Que be que ja us hagueu posat amb l'habitació!!!! I les compres de l'Ikea!!!!
On has comprat els vinils? I la cuna al final on l'heu comprat??
Compres
Vas anar al mothercare?? Algo que valgui la pena?
Nosaltres vam estar a La Roca Village, vam entrar al Petit Bateau, pero no vam comprar res.... tenien molts bodies, pero se recent nascut, tot el que vam veure era encara de temporada d'hivern. Cosetes d'estiu em va semblar que era de mes grandets, 3 mesos o aixi.
Panxa
Nenes vosaltres us comprareu una faixa d'aquestes x embarassades???
Totes teniu el protector del cinturó de seguretat pel cotxe??? Jo encara no me l'he comprat....
Bossa carro
Jajajja ais Redberry a mi tambe em rata molt pagar 80e per una bossa!!!!! Ni que fos un Bimba&Lola el bolso!!!
pero tambe tinc por de comprar un de 30e i que després no em vagi be, me n'arrepenteixi i m'acabi comprant un dels de 80e, amb lo que és una despesa doble.... no sé, crec que aniré a mirar botigues per veure-ho en viu... He vist a la web de Woman Secret que han tret bosses pel carro tambe (be, nomes surt un model). Ah, he llegit varios blogs i una noia diu que les bosses de Jané queden petites. Una altra diu que les Skip Hop pesen molt, que amb tapa no l'agafem perque a la que l'omples molt la tapa no tanca... I una altra deia que els cambiadors portatils que solen incloure aquestes bosses queden petits de seguida, aixi que no sé si es millor comprar-me un bolso que no en porti i jo despeés ja me'n compraré un.... no ho sé. Ara és com que m'he encallat en aquesta etapa, la búsqueda de la bossa pel carro. Quins dilemes tu!!!!
Quin bon dia que fa avui!!!!!
Que be que ja us hagueu posat amb l'habitació!!!! I les compres de l'Ikea!!!!
On has comprat els vinils? I la cuna al final on l'heu comprat?? Compres
Vas anar al mothercare?? Algo que valgui la pena?
Nosaltres vam estar a La Roca Village, vam entrar al Petit Bateau, pero no vam comprar res.... tenien molts bodies, pero se recent nascut, tot el que vam veure era encara de temporada d'hivern. Cosetes d'estiu em va semblar que era de mes grandets, 3 mesos o aixi.
Panxa
Nenes vosaltres us comprareu una faixa d'aquestes x embarassades???
Totes teniu el protector del cinturó de seguretat pel cotxe??? Jo encara no me l'he comprat....
Bossa carro
Jajajja ais Redberry a mi tambe em rata molt pagar 80e per una bossa!!!!! Ni que fos un Bimba&Lola el bolso!!!
pero tambe tinc por de comprar un de 30e i que després no em vagi be, me n'arrepenteixi i m'acabi comprant un dels de 80e, amb lo que és una despesa doble.... no sé, crec que aniré a mirar botigues per veure-ho en viu... He vist a la web de Woman Secret que han tret bosses pel carro tambe (be, nomes surt un model). Ah, he llegit varios blogs i una noia diu que les bosses de Jané queden petites. Una altra diu que les Skip Hop pesen molt, que amb tapa no l'agafem perque a la que l'omples molt la tapa no tanca... I una altra deia que els cambiadors portatils que solen incloure aquestes bosses queden petits de seguida, aixi que no sé si es millor comprar-me un bolso que no en porti i jo despeés ja me'n compraré un.... no ho sé. Ara és com que m'he encallat en aquesta etapa, la búsqueda de la bossa pel carro. Quins dilemes tu!!!!Quin bon dia que fa avui!!!!!

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!!
23+6
Vinils Segurament els agafarem d'aquesta pagina web, de totes les que he mirat son els que tenen els dibuixos per el meu gust mes xulos!
https://www.starstickvinilos.com/es/12-vinilos-bebe
Cinturo cotxe No me l'he comprat i no tinc intenció de fer-ho, la veritat. Els meus trajectes son molt curts i crec que trigare mes en posar-me el cinturo que en el trajecte en si aixi que passo.
Bossa carro L'unica que he vist aixi que m'hagi fet es una de la baby monster a la drim, la distribució que tenia i com era, crec que canviador no en tenia, pero els venen en qualsevol lloc. Al final hi ha cops que pagues la marca i poca cossa mes. Ara veig que es porten molt amb la boca de la bossa molt prima o es la sensació que tinc. Com que hi tindrem que rebuscar molt, magradaria una amb la boca gran per quan obri veureu tot, pero les que veig aixi tenen dues cremalleres. Tambe el que dieu que son molt pesades, i quan les veus estan buides.
Panxa Aixo de la faixa, he llegit per internet que es contraproducent, perque fa que els musculs no treballin com toca, que es millor utilitzar-la si tu diu el metge o si un cas preguntant-li abans.
Pes Penava que m'havia engreixat un munt perque els caps de setmana es desfase de porqueries, i em noto super pesada ja , continuo en menys 1 kg. El cas es que sobre tot als sopars em noto que de seguida estic tipa, crec que el baby esta invadint l'espai de l'estomac a saco. Vosaltres tambe ho noteu?
Compres Nomes ven comprar l'armari perquè estava d'oferta, encara esta al garatge en les caixes i el que queda d'estar-se alla. El carro tambe el tenim ja a casa!! Quina ilusio! Ahir el vam trastejar, i vaig veure una cosa que no em va agradar tant, que al hora de plegar-ho com un llibre es mes complicat del que em va semblar a la botiga o que la dependenta era mes manyosa que nosaltres, i no m'enrecordava que el manillar toca a terra per si ho ols deixar plegat y s'aguanti sol. Pero bueno suposo que tambe al final ho farem am es ulls tancats, i nomes ho tenim que plegar per ficar-ho al cotxe aixi que... perfect!
Ahir vaig anar un spa, que be! Teniem un caxarro d'aquest d'experiencies i ho vem aprofitar a tope. Vam estar pràcticament sols el meu marit i jo tota l'estona, i com amb la panxu no pots fer res, ens vam quedar a la pisicina normal, amb l'aigua tibia, i musica relaxant de fons. A mes els nois del spa molt macos que de tant en tant en preguntava si estava tot ok.
Aquesta setmana em toca gine! Tinc ganes de que em diguin en quina pose esta, tinc molta curiositat. La setmana que be setmana santa!! Quines ganes de anar a desconectar! Encara no tenim hotel, quin desastre....
Com pinta aquesta setmana nenes?
23+6
Vinils Segurament els agafarem d'aquesta pagina web, de totes les que he mirat son els que tenen els dibuixos per el meu gust mes xulos!
https://www.starstickvinilos.com/es/12-vinilos-bebe
Cinturo cotxe No me l'he comprat i no tinc intenció de fer-ho, la veritat. Els meus trajectes son molt curts i crec que trigare mes en posar-me el cinturo que en el trajecte en si aixi que passo.
Bossa carro L'unica que he vist aixi que m'hagi fet es una de la baby monster a la drim, la distribució que tenia i com era, crec que canviador no en tenia, pero els venen en qualsevol lloc. Al final hi ha cops que pagues la marca i poca cossa mes. Ara veig que es porten molt amb la boca de la bossa molt prima o es la sensació que tinc. Com que hi tindrem que rebuscar molt, magradaria una amb la boca gran per quan obri veureu tot, pero les que veig aixi tenen dues cremalleres. Tambe el que dieu que son molt pesades, i quan les veus estan buides.
Panxa Aixo de la faixa, he llegit per internet que es contraproducent, perque fa que els musculs no treballin com toca, que es millor utilitzar-la si tu diu el metge o si un cas preguntant-li abans.
Pes Penava que m'havia engreixat un munt perque els caps de setmana es desfase de porqueries, i em noto super pesada ja , continuo en menys 1 kg. El cas es que sobre tot als sopars em noto que de seguida estic tipa, crec que el baby esta invadint l'espai de l'estomac a saco. Vosaltres tambe ho noteu?
Compres Nomes ven comprar l'armari perquè estava d'oferta, encara esta al garatge en les caixes i el que queda d'estar-se alla. El carro tambe el tenim ja a casa!! Quina ilusio! Ahir el vam trastejar, i vaig veure una cosa que no em va agradar tant, que al hora de plegar-ho com un llibre es mes complicat del que em va semblar a la botiga o que la dependenta era mes manyosa que nosaltres, i no m'enrecordava que el manillar toca a terra per si ho ols deixar plegat y s'aguanti sol. Pero bueno suposo que tambe al final ho farem am es ulls tancats, i nomes ho tenim que plegar per ficar-ho al cotxe aixi que... perfect!
Ahir vaig anar un spa, que be! Teniem un caxarro d'aquest d'experiencies i ho vem aprofitar a tope. Vam estar pràcticament sols el meu marit i jo tota l'estona, i com amb la panxu no pots fer res, ens vam quedar a la pisicina normal, amb l'aigua tibia, i musica relaxant de fons. A mes els nois del spa molt macos que de tant en tant en preguntava si estava tot ok.
Aquesta setmana em toca gine! Tinc ganes de que em diguin en quina pose esta, tinc molta curiositat. La setmana que be setmana santa!! Quines ganes de anar a desconectar! Encara no tenim hotel, quin desastre....
Com pinta aquesta setmana nenes?
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Redberry prenc nota dels vinils!!!! En ppi no tenim idea de posar-ne, però mai se sap, potser més endavant.
Cinturó cotxe
Ja... es que penso realment és indispensable??? Potser a mida que vagi fent panxa?? No ho sé....
Bossa carro
Doncs si, pagues la marca, segur. Serà qüestió de mirar i remirar. Us aviso si trobo la bossa ideal
Pes i gana
Doncs no ho sé, jo menjo com sempre, que és poc pero freqüentment. Potser al ppi de l'embaras tenia mes gana si... ara menjo igual que sempre. Pot ser que,t'apreti l'estomac, pot ser.....
Compres
Que bé!!!!
fa molta il.lusió si!!!! El tema de plegar, jo he observat que el meu carro també queda el manillar a ras de terra i s'embruta
per això em vull comprar una funda, per protegir-lo. El tema del plegar és prou rapid i facil, pero el tema del pes, crec que fa 10 kg. Ja sabeu qui el carregarà quan anem en cotxe oi?
jo no condueixo i realment vaig en cotxe si anem a comprar o a passar un cap de setmana de tant en quan, sempre vaig amb la parella... m'he de posar les piles amb el cotxe, però ara no em sembla bon moment per reprendre la conducció.
Activitats
Que be lo del spa redberry!!!! Sempre va be desconectar, sobretot les que encara esteu treballant!!!! I si a més és en parella, millor que millor, un moment per vosaltres que més endavant qui sap si tindrem jejeje
Jo per fi m'he apuntat al gym!!! Demà començo matronatació, ja us explicaré que tal em va!!!!!
Jo ahir vaig aprofitar per buidar la meva comoda on hi guardava la roba que em poso per treballar, i hi vaig guardar la robeta del nen. Ho tenia tot en bosses que feia ja vergonyeta, tot apilat. Ara si que fa goig!!!! Ho he ordenat per talles. He vist que tinc moltiiiiiiisssima roba de 3-6 M!!! I de recent nascut apenes tinc res, xo bé, ja aniré omplint-ho ja!!!! Aixo m'ha servit per visualitzar què tinc i què no tinc. Més endavant ja ho rentaré tot. Fa molta il.lusió veure la robeta jejeje
Que us expliqueu les altres noies??? Com anem???
Cinturó cotxe
Ja... es que penso realment és indispensable??? Potser a mida que vagi fent panxa?? No ho sé....
Bossa carro
Doncs si, pagues la marca, segur. Serà qüestió de mirar i remirar. Us aviso si trobo la bossa ideal
Pes i gana
Doncs no ho sé, jo menjo com sempre, que és poc pero freqüentment. Potser al ppi de l'embaras tenia mes gana si... ara menjo igual que sempre. Pot ser que,t'apreti l'estomac, pot ser.....
Compres
Que bé!!!!
fa molta il.lusió si!!!! El tema de plegar, jo he observat que el meu carro també queda el manillar a ras de terra i s'embruta
jo no condueixo i realment vaig en cotxe si anem a comprar o a passar un cap de setmana de tant en quan, sempre vaig amb la parella... m'he de posar les piles amb el cotxe, però ara no em sembla bon moment per reprendre la conducció.Activitats
Que be lo del spa redberry!!!! Sempre va be desconectar, sobretot les que encara esteu treballant!!!! I si a més és en parella, millor que millor, un moment per vosaltres que més endavant qui sap si tindrem jejeje
Jo per fi m'he apuntat al gym!!! Demà començo matronatació, ja us explicaré que tal em va!!!!!
Jo ahir vaig aprofitar per buidar la meva comoda on hi guardava la roba que em poso per treballar, i hi vaig guardar la robeta del nen. Ho tenia tot en bosses que feia ja vergonyeta, tot apilat. Ara si que fa goig!!!! Ho he ordenat per talles. He vist que tinc moltiiiiiiisssima roba de 3-6 M!!! I de recent nascut apenes tinc res, xo bé, ja aniré omplint-ho ja!!!! Aixo m'ha servit per visualitzar què tinc i què no tinc. Més endavant ja ho rentaré tot. Fa molta il.lusió veure la robeta jejeje
Que us expliqueu les altres noies??? Com anem???
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola xules!!
Aquests dies vaig de cuuuuuul i súper cansada, demà tinc llevadora i li comentaré, que ho tingui apuntat a l'expedient, així quan em toqui visita amb la metgessa espero que no se li acudeixi dir-me "estas muy bien" i em posi pegues per la baixa.
Entre d'altres tinc....
molt cansament i em costa conciliar el son
als vespres/tarda molts dies em moto les cames inflades, a vegades ja al migdia
les cremors d'estòmac van a dies però quan hi són, són terribles!!
Mal de coccix, cames, esquena.... van variant en localització i intensitat, i no és cada dia.
Així que com veieu, no estic amb gaires ànims d'escriure però us vaig llegint.
A veure si demà o passat trec un forat per escriure-us amb novetats de la llevadora i personalitzar.

Aquests dies vaig de cuuuuuul i súper cansada, demà tinc llevadora i li comentaré, que ho tingui apuntat a l'expedient, així quan em toqui visita amb la metgessa espero que no se li acudeixi dir-me "estas muy bien" i em posi pegues per la baixa.
Entre d'altres tinc....
molt cansament i em costa conciliar el son
als vespres/tarda molts dies em moto les cames inflades, a vegades ja al migdia
les cremors d'estòmac van a dies però quan hi són, són terribles!!
Mal de coccix, cames, esquena.... van variant en localització i intensitat, i no és cada dia.
Així que com veieu, no estic amb gaires ànims d'escriure però us vaig llegint.
A veure si demà o passat trec un forat per escriure-us amb novetats de la llevadora i personalitzar.

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!!
24s+1d
Capseta Anims amb aquest sintomes! Quan estic molts dies sense dormir be, abans de anar a dormir em pren una tila, la meva gine em va dir que 1 al dia com a molt me la podia prendre. La veritat que va molt be! Tu ja despres de setmana santa agafaras la baixa oi? Queda poquet ja! Tambe escoltat que lo de les cames inflades es per la retencio de liquids, crec.
Crunchi Com va anar la matronatacio??? Ja ens diras! Amb lo de la vida amb parella creec que al principi sera nula, ho dono per suposat, i si despres no es tant dolent millor! Nena amb dones molta enveja per tota la roba que tens per el Nil, no soc capaç de comprar res, veig la roba molt mona pero no m'acabo de llençar. De 3 mesos just tinc 2 bodis y un conjunt de polo i vermudes, que m'han regalat aquest cap de setmana. Tota la resta de 1 mes. Tu tenies gat oi? si no em falla la memoria... Te has plantejat que faras amb els pels?
Avui tinc gine!! Dema ja us pasare l'informe jejejej!
Que vagi be!!!
24s+1d
Capseta Anims amb aquest sintomes! Quan estic molts dies sense dormir be, abans de anar a dormir em pren una tila, la meva gine em va dir que 1 al dia com a molt me la podia prendre. La veritat que va molt be! Tu ja despres de setmana santa agafaras la baixa oi? Queda poquet ja! Tambe escoltat que lo de les cames inflades es per la retencio de liquids, crec.
Crunchi Com va anar la matronatacio??? Ja ens diras! Amb lo de la vida amb parella creec que al principi sera nula, ho dono per suposat, i si despres no es tant dolent millor! Nena amb dones molta enveja per tota la roba que tens per el Nil, no soc capaç de comprar res, veig la roba molt mona pero no m'acabo de llençar. De 3 mesos just tinc 2 bodis y un conjunt de polo i vermudes, que m'han regalat aquest cap de setmana. Tota la resta de 1 mes. Tu tenies gat oi? si no em falla la memoria... Te has plantejat que faras amb els pels?
Avui tinc gine!! Dema ja us pasare l'informe jejejej!
Que vagi be!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Capseta molts anims nena, la SS ja està aquí al doblegar la cantonada!!!! Em sembla super normal que estiguis tan cansada nena!!!!! Portes molt de tute i vas mes avançada que nosaltres!!!!! Com no vols anar cansada??? L'altre dia jo rm vaig llevar a les 9 i estava mirant la tele al sofà... em va venir un atac de son que em vaig quedar adormida al sofà fins les 12!!!! I m'acabava de llevar i esmorzar!!!! No em vull imaginar tu com deus estar!!!! Tema cremors és un rollo... per mi ha sigut el mes molest de l'embaras, i això que no em puc queixar.... pero t'entenc. Anims nena!!!
Gats
Siiii tinc un gat!!! Tema pèls doncs tenim la sort que és de pèl curt, colos gris, i excepte quan fan la muda de pèl (crec q son 2 cops a l'any) que deixa rastre per tot arreu, normalment apenes es veu el pèl per enlloc. Només el raspallem amb el canvi de temps que és quan li cau, aixi que imagina't...!!! Aixo si, un cop al mes aprox. passo l'aspiradora per les cadires i el sofà (i canvio les fundes 2 o 3 cops al mes), i passo l'escombra cada dia... però no és el tipic gat que deixa pel cada cop que se't posa a la falda. El vostre si Redberry?
Roba
Com que no t'atreveixes a comprar res????
Jo m'ho quedaria tot, però se'n van molts diners, i els hi dura molt poc tambe jejejjeje pero bueno, uns minims s'han de tenir.... i ara que tinc temps i ganes, i quan van ser les rebaixes sobretot, doncs vaig aprofitar per comprar. Jo avui volia anar al Kiabi a per unes polaines de recent nascut q em combinin amb una samarreteta q li vai comprar al outlet de Petit Oh..... aviam si anem. Jo pq m'he anat frenant, pero el tema robeta de bebé m'encanta, és tan cuquiiiii!!! Em fa molta il.lusió, no sé. Hi ha gent que li fa il.lusió decorar l'habitació, a altres la roba jejeje Anima't a comprar cosetes redberry!
Matronatacio
Siii ahir hi vaig anar!!! Molt beeeee!!!! M'ho vaig passar molt be, he fet be en apuntar-me! De moment només som 3 noies, aixi que super be!!! Jo m'imaginava que seriem moltes i que va, super intim tot, molt personalitzat. La mateixa profe molt maca ens va presentar i entre activitat i activitat anavem parlant entre totes... Les classes les fan dos cops a la setmana (45min dura la classe), un dia farem mes exercicis i un altre farem mes tipo natació. Ahir tocava exercicis, i anavem caminat dins de l'aigua amb una mena de manguitos als peus, o amb unes peses per les mans, o amb els churros, etc. Vas fent diferents exercicis, caminar, sentadilles, alçar els braços, fer cames com si fessim bicicleta.... És algo bastant light per algu que no està embarassada, pero per nosaltres esta prou be.
Em vaig veure molt peix, també us ho dic. Aquests ultims dies, he perdut agilitat, m'ho noto al caminar mateix. Jo abans caminava super rapid, ara no puc: el trajecte de casa meva al gym el faria en 10 min, ara l'he de fer en 20min, vaig caminant poc a poc. I dins de l'aigua doncs alguns exercisis em costaven, no se si per la panxa o per falta de pràctica. Tota l'estona jo era l'ultima en acabar els exercicis
tambe és veritat que jo sóc la que estic mes avançada, de 25s, i elles estan de menys.... no ho sé. Va haver un moment que em vaig quedar flotant, no em podia posar de peus!!! Una noia em va haver de ajudar a incorporar-me jejjeje molt graciós
Però bé, molt guay!! Vaig estar xerrant amb les noies embarassades, ara que no treballo doncs tindré una "obligació" a fer, em distrec, faig exercisi, faig piscina que m'encanta l'aigua i es una cosa que fa ANYS! Que hi volia tornar..... l'embaras ha sigut l'excusa per fer piscina, exercisi.... i estic contenta.
Entre setmana també voldria anar a fer piscina sola, però no sé ben be quin estil és la millor ni quant se temps fer-ho (fins que em cansi crec q faré). Capseta tu ho saps? Li preguntaré dijous a la profe, quin estil creu q és millor, potser esquena?
Com ha nat la visita al gine redberry??? Heu fet eco?
jo dema tinc hora amb la llevadora, a pels resultats de sang i osulñivan, que com no m'ha trucat entenc que hauran sortit be....
Gats
Siiii tinc un gat!!! Tema pèls doncs tenim la sort que és de pèl curt, colos gris, i excepte quan fan la muda de pèl (crec q son 2 cops a l'any) que deixa rastre per tot arreu, normalment apenes es veu el pèl per enlloc. Només el raspallem amb el canvi de temps que és quan li cau, aixi que imagina't...!!! Aixo si, un cop al mes aprox. passo l'aspiradora per les cadires i el sofà (i canvio les fundes 2 o 3 cops al mes), i passo l'escombra cada dia... però no és el tipic gat que deixa pel cada cop que se't posa a la falda. El vostre si Redberry?
Roba
Com que no t'atreveixes a comprar res????
Jo m'ho quedaria tot, però se'n van molts diners, i els hi dura molt poc tambe jejejjeje pero bueno, uns minims s'han de tenir.... i ara que tinc temps i ganes, i quan van ser les rebaixes sobretot, doncs vaig aprofitar per comprar. Jo avui volia anar al Kiabi a per unes polaines de recent nascut q em combinin amb una samarreteta q li vai comprar al outlet de Petit Oh..... aviam si anem. Jo pq m'he anat frenant, pero el tema robeta de bebé m'encanta, és tan cuquiiiii!!! Em fa molta il.lusió, no sé. Hi ha gent que li fa il.lusió decorar l'habitació, a altres la roba jejeje Anima't a comprar cosetes redberry! Matronatacio
Siii ahir hi vaig anar!!! Molt beeeee!!!! M'ho vaig passar molt be, he fet be en apuntar-me! De moment només som 3 noies, aixi que super be!!! Jo m'imaginava que seriem moltes i que va, super intim tot, molt personalitzat. La mateixa profe molt maca ens va presentar i entre activitat i activitat anavem parlant entre totes... Les classes les fan dos cops a la setmana (45min dura la classe), un dia farem mes exercicis i un altre farem mes tipo natació. Ahir tocava exercicis, i anavem caminat dins de l'aigua amb una mena de manguitos als peus, o amb unes peses per les mans, o amb els churros, etc. Vas fent diferents exercicis, caminar, sentadilles, alçar els braços, fer cames com si fessim bicicleta.... És algo bastant light per algu que no està embarassada, pero per nosaltres esta prou be.
Em vaig veure molt peix, també us ho dic. Aquests ultims dies, he perdut agilitat, m'ho noto al caminar mateix. Jo abans caminava super rapid, ara no puc: el trajecte de casa meva al gym el faria en 10 min, ara l'he de fer en 20min, vaig caminant poc a poc. I dins de l'aigua doncs alguns exercisis em costaven, no se si per la panxa o per falta de pràctica. Tota l'estona jo era l'ultima en acabar els exercicis
tambe és veritat que jo sóc la que estic mes avançada, de 25s, i elles estan de menys.... no ho sé. Va haver un moment que em vaig quedar flotant, no em podia posar de peus!!! Una noia em va haver de ajudar a incorporar-me jejjeje molt graciós
Però bé, molt guay!! Vaig estar xerrant amb les noies embarassades, ara que no treballo doncs tindré una "obligació" a fer, em distrec, faig exercisi, faig piscina que m'encanta l'aigua i es una cosa que fa ANYS! Que hi volia tornar..... l'embaras ha sigut l'excusa per fer piscina, exercisi.... i estic contenta.
Entre setmana també voldria anar a fer piscina sola, però no sé ben be quin estil és la millor ni quant se temps fer-ho (fins que em cansi crec q faré). Capseta tu ho saps? Li preguntaré dijous a la profe, quin estil creu q és millor, potser esquena?
Com ha nat la visita al gine redberry??? Heu fet eco?
jo dema tinc hora amb la llevadora, a pels resultats de sang i osulñivan, que com no m'ha trucat entenc que hauran sortit be....
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
26+6
Hola hola!!
Aprofito ara per escriure-us.
Llevadora: visita que es podria haver evitar, com sempre. No m'aporta absolutament res!
M'ha dit quan es comencen les classes prepart i m'ha donat el volant per la vacuna de la tos ferina, però m'estic informant i crec que no me la posaré.
Li he parlat de la inflor de cames i ha estat incapaç de dir-me algo que em pugui ajudar "ai.... no recordo el nom de la crema que recomanavem" "parla amb el teu ginecòleg".
Sort que a la orimera visita em va dir que per àquest tipus de coses parlés amb ella!!! Que en sabia més qe els metges
Casament juliol: no sé si us vaig dir que tinc un casament el dia 1 (i surto de comptes el 6
). Vaig comprar un vestit a vertbaudet que serveix també per despres fer lactancia materna, aixi el podré aprofitar i no fa tanta rabia. La qualitat del teixis no és la panacea (es com un coto senzill) però bueno, el color el veig adequat, em queda prou bé i encara donarà de si per d'aquí 3 mesos.
És de vertbaudet, però buscant vestits vaig descobrir la web ASOS. Us les recomano per si encara heu de comprar alguna cosa premama, tenen molta varietat i preus interessants!!
I res.... ara a veure si puc dormir una estoneta, que ho necessito!! Però encara he de depilar-me i anar a comprar coses que em falten per marxar fora la SS, i a preparar-me per anar a ioga!
RedBerry, ja ens explicaras que tal la visita! Entenc que a vegades costa això de posar-se a comprar robeta. A tu algú te'n podia passar? Algú s'ha ofert per fer-te regals? Això sempre fa que en compris menys.
Ahh, la baixa no la demanaré tornant de setmana santa, sinó a mitjans/finals de maig (si em trobo bé), així que em queda encara més d'un mes de feina. Que ara que he espavilat molts temes ja no em sento amb tanta obligació de seguir, estava taaant angoixada amb deixar-ho tot enllestit que he estat fent hores extra i exprimint a tope les estones que tenia per avançar temes i ara ho tinc tot molt ben organitzat, així que si em veig apurada potser lid emano al metge abans del que tenia previst, tot dependrà de com ho vegi.
Crunchi, que guai la matro, nosaltres escalfem sempre fent piscines en diferetns estils, parla amb la profe que et recomani els millors, però suposo que el proper dia que fareu més natació ja us ho explicarà.

Hola hola!!
Aprofito ara per escriure-us.
Llevadora: visita que es podria haver evitar, com sempre. No m'aporta absolutament res!
M'ha dit quan es comencen les classes prepart i m'ha donat el volant per la vacuna de la tos ferina, però m'estic informant i crec que no me la posaré.
Li he parlat de la inflor de cames i ha estat incapaç de dir-me algo que em pugui ajudar "ai.... no recordo el nom de la crema que recomanavem" "parla amb el teu ginecòleg".
Sort que a la orimera visita em va dir que per àquest tipus de coses parlés amb ella!!! Que en sabia més qe els metges
Casament juliol: no sé si us vaig dir que tinc un casament el dia 1 (i surto de comptes el 6
). Vaig comprar un vestit a vertbaudet que serveix també per despres fer lactancia materna, aixi el podré aprofitar i no fa tanta rabia. La qualitat del teixis no és la panacea (es com un coto senzill) però bueno, el color el veig adequat, em queda prou bé i encara donarà de si per d'aquí 3 mesos.És de vertbaudet, però buscant vestits vaig descobrir la web ASOS. Us les recomano per si encara heu de comprar alguna cosa premama, tenen molta varietat i preus interessants!!
I res.... ara a veure si puc dormir una estoneta, que ho necessito!! Però encara he de depilar-me i anar a comprar coses que em falten per marxar fora la SS, i a preparar-me per anar a ioga!
RedBerry, ja ens explicaras que tal la visita! Entenc que a vegades costa això de posar-se a comprar robeta. A tu algú te'n podia passar? Algú s'ha ofert per fer-te regals? Això sempre fa que en compris menys.
Ahh, la baixa no la demanaré tornant de setmana santa, sinó a mitjans/finals de maig (si em trobo bé), així que em queda encara més d'un mes de feina. Que ara que he espavilat molts temes ja no em sento amb tanta obligació de seguir, estava taaant angoixada amb deixar-ho tot enllestit que he estat fent hores extra i exprimint a tope les estones que tenia per avançar temes i ara ho tinc tot molt ben organitzat, així que si em veig apurada potser lid emano al metge abans del que tenia previst, tot dependrà de com ho vegi.
Crunchi, que guai la matro, nosaltres escalfem sempre fent piscines en diferetns estils, parla amb la profe que et recomani els millors, però suposo que el proper dia que fareu més natació ja us ho explicarà.

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Ostres Capseta, que valenta amb la boda!!!!!
Que és a prop d'on vius??
Jo segur que vaig equivocada, però no faig plans pel juliol i no se ni si pel juny!!!! Al juny fan aquest esdeveniment del Oysho de yoga masterclass, ho coneixeu?? Hi he anat molts anys, pero ostres, aquest any ho fan al juny i em fa cosa... em veig que ja estaré molt gorda i torpe, que no em vindrà de gust les gran multituts, el transport públic, etc. No ho sé, segons vegi faré, pero no ho veig clar
Capseta tb et volia preguntar com és la ioga que fas tu, és especific per embarassades?? O és aixi genèric? Al meu gym és genèric (per tothom vaja), tot i que m'han dit que hi puc anar. Hi vull anar amb una noia que vaig coneixer ahir, que em va dir que tb hi vol anar.... pero ahir em vaig veure tan torpe dins de l'aigua que no se jo com m'ho faré fent la posició de l'indi i altres posicions de yoga!!!!
em veig molt torpe, no ho sé....
ja soc patata fent les posicions sense estar embarassada, por em fa com seré ara que cada cop vaig fent mes panxa... Aish...
Vosaltres com ho porteu el tema agilitat aixi en general? Esteu fent plans per juny-juliol?? Soc massa poruga???
Llevadora
Doncs vaja capseta... i no t'has plantejat deixar d'anar-hi?? Realment què t'aporta??? Pq si no et dona solucions ni consells, et paga amb mala cara, no et fa les proves.... no ho sé.
Baixa
Ahhhhhh bueno, segons ho vegis tu doncs!!!
Que és a prop d'on vius?? Jo segur que vaig equivocada, però no faig plans pel juliol i no se ni si pel juny!!!! Al juny fan aquest esdeveniment del Oysho de yoga masterclass, ho coneixeu?? Hi he anat molts anys, pero ostres, aquest any ho fan al juny i em fa cosa... em veig que ja estaré molt gorda i torpe, que no em vindrà de gust les gran multituts, el transport públic, etc. No ho sé, segons vegi faré, pero no ho veig clar
Capseta tb et volia preguntar com és la ioga que fas tu, és especific per embarassades?? O és aixi genèric? Al meu gym és genèric (per tothom vaja), tot i que m'han dit que hi puc anar. Hi vull anar amb una noia que vaig coneixer ahir, que em va dir que tb hi vol anar.... pero ahir em vaig veure tan torpe dins de l'aigua que no se jo com m'ho faré fent la posició de l'indi i altres posicions de yoga!!!!
em veig molt torpe, no ho sé.... Vosaltres com ho porteu el tema agilitat aixi en general? Esteu fent plans per juny-juliol?? Soc massa poruga???
Llevadora
Doncs vaja capseta... i no t'has plantejat deixar d'anar-hi?? Realment què t'aporta??? Pq si no et dona solucions ni consells, et paga amb mala cara, no et fa les proves.... no ho sé.
Baixa
Ahhhhhh bueno, segons ho vegis tu doncs!!!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Holaaaaa!!! Porto dos dies llegint!!!
Mareta meva quina feina he tingut pero ho he llegit tot tot.
Ja veig que heu trobat uns xollos molt guais! Molt be, quines caça-xollos esteu fetes
sobretot la botiga del 50%.
Doncs jo us explico una miqueta com va tot...ja estic de 27 setmanes!! Nomes queden 13, quin vertigen oi?? I oficialment ja al 3er trimestre, l'ultim
Tema sucre: em vaig fer l'osullivan que va sortir alterat, despres la corva ditxosa de 3 hores que va sortir be pero bastant al limit. Com tinc antecedents de diabetes gestacional ara m'han enviat fer glicemies durant una setmana amb la maquineta aquesta, 4 vegades al dia i portar-ho a la endocrina perque valori. Vaja que em tenen ben controlada. Tambe van controlant que la Ivet no creixi gaire de cop per culpa de la supuesta diabetes. Per sort, a la eco de les 24 per mides estava de 4 dies menys del que li tocava, percentil 24 que ja em va be que sigui petiteta per treure-la
Cotxet: jo vaig agafar un xollo que vaig trobar al wallapop. Vam comprar el bugaboo bee que no te ni un any d'us i per 200€. Trobo que esta super be. Les raons doncs perque es dels mes lleugers i cada dia em de carregar-lo per pujar i baixar escales, la cadireta va en els dos sentits i aguanta bastant pes perque m'oloro que la petita voldra anar al cotxet i la Ivet acabara a coll
Compres: me vuelto loca!!
no sabria dir-vos la de paquets de tovalloletes que tinc....40? 50? No ho se...es que recordo que gastava tantes i em feia tanta rabia anar a comprar-les que ara dit mira vaig comprant i aixi ja esta fet! I la web de Bebitus es una perdicio per mi. L'altre dia hi havia la promo de moltex 2x1 i vaig carregar en tovalloletes i bolquers talla 2. Els bolquers surten a 0,11€ la unitat, trobo que super be!! Ah i tambe vaig agafar els canviadors d'usar i tirar que van suuuuper be i com estaven 2x1 pues ale 2 paquets
Tambe he comprat dos paquets de bodys del primark. Per mi bodys i pijames del primark son un indispensable. Tant baratos i practics que no m''he pogut estar. I bueno robera tinc algo pero tampoc gaire perque no se fins quina talla d'estiu? A partir de quina talla maniga llarga?
Depilacio: jo m'he fet el laser durant un any i pico i ara no em queden molts pels. Encara i aixi es algo q no em preocupa. Si el dia del part et veuen de tots els colors i poses indiscretes...lo de menys son els pels. No se on vaig llegir que un part es sang, suor i caca. Que romantic jajaja
I bueno ja m'he d'anar a buscar als peques al cole. A veure si ara que estic de baixa m'animo a entrar cada dia,
que ens queda res!
Mareta meva quina feina he tingut pero ho he llegit tot tot.
Ja veig que heu trobat uns xollos molt guais! Molt be, quines caça-xollos esteu fetes
sobretot la botiga del 50%. Doncs jo us explico una miqueta com va tot...ja estic de 27 setmanes!! Nomes queden 13, quin vertigen oi?? I oficialment ja al 3er trimestre, l'ultim
Tema sucre: em vaig fer l'osullivan que va sortir alterat, despres la corva ditxosa de 3 hores que va sortir be pero bastant al limit. Com tinc antecedents de diabetes gestacional ara m'han enviat fer glicemies durant una setmana amb la maquineta aquesta, 4 vegades al dia i portar-ho a la endocrina perque valori. Vaja que em tenen ben controlada. Tambe van controlant que la Ivet no creixi gaire de cop per culpa de la supuesta diabetes. Per sort, a la eco de les 24 per mides estava de 4 dies menys del que li tocava, percentil 24 que ja em va be que sigui petiteta per treure-la
Cotxet: jo vaig agafar un xollo que vaig trobar al wallapop. Vam comprar el bugaboo bee que no te ni un any d'us i per 200€. Trobo que esta super be. Les raons doncs perque es dels mes lleugers i cada dia em de carregar-lo per pujar i baixar escales, la cadireta va en els dos sentits i aguanta bastant pes perque m'oloro que la petita voldra anar al cotxet i la Ivet acabara a coll
Compres: me vuelto loca!!
no sabria dir-vos la de paquets de tovalloletes que tinc....40? 50? No ho se...es que recordo que gastava tantes i em feia tanta rabia anar a comprar-les que ara dit mira vaig comprant i aixi ja esta fet! I la web de Bebitus es una perdicio per mi. L'altre dia hi havia la promo de moltex 2x1 i vaig carregar en tovalloletes i bolquers talla 2. Els bolquers surten a 0,11€ la unitat, trobo que super be!! Ah i tambe vaig agafar els canviadors d'usar i tirar que van suuuuper be i com estaven 2x1 pues ale 2 paquets
Tambe he comprat dos paquets de bodys del primark. Per mi bodys i pijames del primark son un indispensable. Tant baratos i practics que no m''he pogut estar. I bueno robera tinc algo pero tampoc gaire perque no se fins quina talla d'estiu? A partir de quina talla maniga llarga?
Depilacio: jo m'he fet el laser durant un any i pico i ara no em queden molts pels. Encara i aixi es algo q no em preocupa. Si el dia del part et veuen de tots els colors i poses indiscretes...lo de menys son els pels. No se on vaig llegir que un part es sang, suor i caca. Que romantic jajaja
I bueno ja m'he d'anar a buscar als peques al cole. A veure si ara que estic de baixa m'animo a entrar cada dia,
que ens queda res!Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
No puc dormir
Crunchi, el ioga que jo faig es una classe normal però el profe m'adapta exercicis i em va passar material complementari per fer a casa (d'embaras).
El casament és a mitja hora de casa, al poble on viuen els meus pares i un germà (que li hauré de demanar tenir-lo disponible si em poso de part, que el capseto estarà..... en modo boda).
A la llevadora no sé perquè encara hi vaig, la veritat! Més que res perquè sempre tinc l'esperança de que m'aportarà algo, per les classes pre-part i perque la baixa me l'hauran de fer al cap, així que vull que vagi apuntant les molesties que tinc, pwrò no sé si ho fa o no.
Crunchi, el ioga que jo faig es una classe normal però el profe m'adapta exercicis i em va passar material complementari per fer a casa (d'embaras).
El casament és a mitja hora de casa, al poble on viuen els meus pares i un germà (que li hauré de demanar tenir-lo disponible si em poso de part, que el capseto estarà..... en modo boda).
A la llevadora no sé perquè encara hi vaig, la veritat! Més que res perquè sempre tinc l'esperança de que m'aportarà algo, per les classes pre-part i perque la baixa me l'hauran de fer al cap, així que vull que vagi apuntant les molesties que tinc, pwrò no sé si ho fa o no.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Pink_flower, quin rotllo lo del sucre!! Espero que aquesta setmana la passis amb bons resultats i no hagis de controlar-te més.
Quina bojeria de bolquers i toqllites!! Jejeeje a mi me n'han regalat forces, i com que no em faig la idea dels que necessitaré doncs ja em semblen prous, i si cal ja anirem a comprar. Tampoc em queda gaire espai a casa per acumular mes coses
Quina bojeria de bolquers i toqllites!! Jejeeje a mi me n'han regalat forces, i com que no em faig la idea dels que necessitaré doncs ja em semblen prous, i si cal ja anirem a comprar. Tampoc em queda gaire espai a casa per acumular mes coses
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Ostres capseta un casament al juliol!!! Que oportuns
pero bueno no pasa res. Segur que gaudeixes molt i et mimaran. Aprofitar per seure cada cop que puguis i mira't unes sabates ben comodes i apa!
Jo tambe faig ioga normal i mira que no soc de fer cap esport pero aixo m'esta agradant molt. Si veig que hi ha alguna postura que no puc fer la profe ve rapid i em posa un altre per anar fent jo. Pero l veritat es que surto com mes lleugera i desencallada quan vaig a classe. Mira que he faltat dues setmanes perque tenia un mal a la cadera horrible...no podia ni caminar. Pero ahir vaog tornar i mano de santo! M'ha marxat la ciatica i el mal d'esquena amb els estiraments. Per cert m'esteu fent molta enveja amb la matronatacio!! Que tal?? Expliqueu mes
pero bueno no pasa res. Segur que gaudeixes molt i et mimaran. Aprofitar per seure cada cop que puguis i mira't unes sabates ben comodes i apa! Jo tambe faig ioga normal i mira que no soc de fer cap esport pero aixo m'esta agradant molt. Si veig que hi ha alguna postura que no puc fer la profe ve rapid i em posa un altre per anar fent jo. Pero l veritat es que surto com mes lleugera i desencallada quan vaig a classe. Mira que he faltat dues setmanes perque tenia un mal a la cadera horrible...no podia ni caminar. Pero ahir vaog tornar i mano de santo! M'ha marxat la ciatica i el mal d'esquena amb els estiraments. Per cert m'esteu fent molta enveja amb la matronatacio!! Que tal?? Expliqueu mes

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!
Disculpeu que no hagi passat abans per aquí!!!
27 + 4 ( això ja comença a passar molt més ràpid eh?!)
Escric des de la feina, pq per l'Ipad em costa més i aquest mes ha estat ple de subvencions, caos i estrès! Per fi sembla que torna tot a calmar-se una mica i tinc més temps per fer els descansos.
Crunchi Ets una super caza gangas!!! Que guai i que bé!!! sobretot per la butxaca!!! M'alegro que les classes de matronatació estiguin anant bé!!
Capseta Ànims amb la boda. Si la web d'ASOS està molt bé!! a més a més tenen talles grans. A la web de weloversize tenen recomanacions de pàgines de roba, i aquesta per elles és un clàssic!! Tema de les cames, suposo que es posar-les molta estona cap amunt... A mi també em passa i ara estic per les nits intentant dormir amb les cames un pel elevades. Mil coixins pel llit, el Brufro pobre cada dia té menys espai... i el Bruno&Frida (gat i gata) ja fa setmanes que van decidir exiliar-se al sofà!
RedBerry Que bonics els vinils!!! Jo he agafat uns vinils de puntets i ratlletes per l'aliexpress... ara només ens queda pintar l'habitacioneta de blanc primer...
Dolly Molt bonics els noms!!! Ànims amb les compres....
Mode Ego:
La setmana passada vaig anar d'urgències per una infeccció d'orina, ahir vaig acabar de pendre l'antibiòtic. Ara a esperar 10 dies i fer un cultiu d'orina... Com que no molesta per si sol els baixos... només em faltava la infecció!! jeje! Però res creuarem els dits pq hagi marxat. El que noto és molta gana intento menjar molta fruita, menys mal que ara comença a haver-hi més varietat... i molt cansada en general... però segueixo anant cada dia caminant a la feina així m'obligo a moure'm una mica. Però el que abans feia amb 25 minuts, ara trigo 40!!
Tema cordó umbilical: Tenim dubtes. Inicialment pensàvem guardar-lo ( suggerit per les àvies) amb Axa hi han ofertes i tal, però una amiga que és biòloga i acaba de ser mare, ens ha comentat que només serviria per futurs germans, que per ell mateix les cèl·lules que té no servirien... Així que parlaré de nou amb la gine, ho mirarem millor, però igual ho descartem.
Tema depilació: Cada setmana penso que hi he d'anar, a fer-me la cera, i les ingles apuradetes... però em fa molt pal, a més a més amb lo sensible que he tingut la zona... que sigui lo més tard possible.
Cotxet i cadireta: Els tenim, regal del avi. El cotxet s'en va enamorar el Brufro, marca neonato ( 2peces) ( del palacio del bebé que estava d'oferta) i la cadierta la cibex nosquè, però que ens l'havien recomanat uns amics i ens va semblar molt bona.
Tema part: Ara ja m'està començant a venir el intringulis, però ho superarem. La gine ja em va dir que començarem a parlar-ne a la 30. Al final lo del plan de parto i tal, penso que només vull que tot surti bé ( que el nen no pateixi per res= així que faci que que hagi de fer, que per això es ella l'especialista... Voldré epidural, això segur, no soc tan valenta per tenir-lo sense! A partir de la 34 a fer els massatges perineals.... ( a les classes pre part suposo que ens en parlaran)
Tema vacunes i classes La llevadora de la pública em va donar hora per tot, la tosferina i les classes pre-part que comencem el 20 d'Abril. Ja en tinc ganes!!!
Tema compres Ara vull relaxar-me una mica, i deixar de comprar no tinc massa més espai a la còmoda, i tenim roba fins Nadal! El tema és els primers dies i els bodies... esperarem saber quan va pesant per acabar de comprar-li algun capritxito al petit oh, baby clik, o per instagram ( maminualitats). I començar a fer la bossa, amb el que ens falti de la llista...
Pilates Porto dues classes de pilates per embarassades al Dona10 i veig que estic en molt baixa forma... a veure si ho remuntem! jejejej
Ara assimilant crec que això va en serio.... des de que he sentit les patadetes i el veig moure's que he pres consciència de tot plegat. Em costa un munt d'assimilar-ho i imaginar-ho però a la vegada és un sentiment i unes ganes... ai que no sé com explicar-ho.... També pq uns amics nostres han parit fa un mes i hem anat a conèixer al petit... i al tenir-lo en braços ha set gallina de piel!!!
Noies que vagi molt bé aquests dies!! i les ecos 4d!!! que per lo que hem parlat per whatsapp en tenim unes quantes al caure!!! :)
Petons!! ( i disculpes pel rotllo)
Disculpeu que no hagi passat abans per aquí!!!
27 + 4 ( això ja comença a passar molt més ràpid eh?!)
Escric des de la feina, pq per l'Ipad em costa més i aquest mes ha estat ple de subvencions, caos i estrès! Per fi sembla que torna tot a calmar-se una mica i tinc més temps per fer els descansos.
Crunchi Ets una super caza gangas!!! Que guai i que bé!!! sobretot per la butxaca!!! M'alegro que les classes de matronatació estiguin anant bé!!
Capseta Ànims amb la boda. Si la web d'ASOS està molt bé!! a més a més tenen talles grans. A la web de weloversize tenen recomanacions de pàgines de roba, i aquesta per elles és un clàssic!! Tema de les cames, suposo que es posar-les molta estona cap amunt... A mi també em passa i ara estic per les nits intentant dormir amb les cames un pel elevades. Mil coixins pel llit, el Brufro pobre cada dia té menys espai... i el Bruno&Frida (gat i gata) ja fa setmanes que van decidir exiliar-se al sofà!
RedBerry Que bonics els vinils!!! Jo he agafat uns vinils de puntets i ratlletes per l'aliexpress... ara només ens queda pintar l'habitacioneta de blanc primer...
Dolly Molt bonics els noms!!! Ànims amb les compres....
Mode Ego:
La setmana passada vaig anar d'urgències per una infeccció d'orina, ahir vaig acabar de pendre l'antibiòtic. Ara a esperar 10 dies i fer un cultiu d'orina... Com que no molesta per si sol els baixos... només em faltava la infecció!! jeje! Però res creuarem els dits pq hagi marxat. El que noto és molta gana intento menjar molta fruita, menys mal que ara comença a haver-hi més varietat... i molt cansada en general... però segueixo anant cada dia caminant a la feina així m'obligo a moure'm una mica. Però el que abans feia amb 25 minuts, ara trigo 40!!
Tema cordó umbilical: Tenim dubtes. Inicialment pensàvem guardar-lo ( suggerit per les àvies) amb Axa hi han ofertes i tal, però una amiga que és biòloga i acaba de ser mare, ens ha comentat que només serviria per futurs germans, que per ell mateix les cèl·lules que té no servirien... Així que parlaré de nou amb la gine, ho mirarem millor, però igual ho descartem.
Tema depilació: Cada setmana penso que hi he d'anar, a fer-me la cera, i les ingles apuradetes... però em fa molt pal, a més a més amb lo sensible que he tingut la zona... que sigui lo més tard possible.
Cotxet i cadireta: Els tenim, regal del avi. El cotxet s'en va enamorar el Brufro, marca neonato ( 2peces) ( del palacio del bebé que estava d'oferta) i la cadierta la cibex nosquè, però que ens l'havien recomanat uns amics i ens va semblar molt bona.
Tema part: Ara ja m'està començant a venir el intringulis, però ho superarem. La gine ja em va dir que començarem a parlar-ne a la 30. Al final lo del plan de parto i tal, penso que només vull que tot surti bé ( que el nen no pateixi per res= així que faci que que hagi de fer, que per això es ella l'especialista... Voldré epidural, això segur, no soc tan valenta per tenir-lo sense! A partir de la 34 a fer els massatges perineals.... ( a les classes pre part suposo que ens en parlaran)
Tema vacunes i classes La llevadora de la pública em va donar hora per tot, la tosferina i les classes pre-part que comencem el 20 d'Abril. Ja en tinc ganes!!!
Tema compres Ara vull relaxar-me una mica, i deixar de comprar no tinc massa més espai a la còmoda, i tenim roba fins Nadal! El tema és els primers dies i els bodies... esperarem saber quan va pesant per acabar de comprar-li algun capritxito al petit oh, baby clik, o per instagram ( maminualitats). I començar a fer la bossa, amb el que ens falti de la llista...
Pilates Porto dues classes de pilates per embarassades al Dona10 i veig que estic en molt baixa forma... a veure si ho remuntem! jejejej
Ara assimilant crec que això va en serio.... des de que he sentit les patadetes i el veig moure's que he pres consciència de tot plegat. Em costa un munt d'assimilar-ho i imaginar-ho però a la vegada és un sentiment i unes ganes... ai que no sé com explicar-ho.... També pq uns amics nostres han parit fa un mes i hem anat a conèixer al petit... i al tenir-lo en braços ha set gallina de piel!!!
Noies que vagi molt bé aquests dies!! i les ecos 4d!!! que per lo que hem parlat per whatsapp en tenim unes quantes al caure!!! :)
Petons!! ( i disculpes pel rotllo)
- Anna30-1402
- :: puça

- Entrades: 20
- Membre des de: dc. març 23, 2016 10:59 am
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!!
Primer de tot, disculpeu el retard en escriure! Vaig llegint però no trobava el moment de posar-me a escriure, a veure si d'ara en endavant vaig escrivint. Personalitzaré una mica per temes (no sé per on començar!
)
26+4
Símptomes: En general em trobo bastant bé, no tinc cremors però sí restrenyiment, tot i que ja en tenia abans i ja hi estic força acostumada... però no em puc queixar de moment.
Cansament: Des de fa unes dues setmanes o així que em noto més el cansament i la sensació d'ofec. Pujar escales o simplement caminar una mica em cansa una barbaritat pel temps que estic (penso) i això em té una mica preocupada. Espero poder pal·liar-ho una mica amb les classes pre-part...
Exercici físic: No faig res d'exercici, ni caminar
. Entre la mandra i l'horari de la feina no trobo mai el moment per fer alguna cosa i algun dia que he anat a caminar he acabat rendida al cap de 45 minuts caminant (a pas normal tirant a poc a poc). Visc en un poble que no hi ha gimnàs ni piscina coberta, només classes de ioga. Vaig anar a informar-me per fer ioga però no em va convèncer i ho vaig deixar estar. Vaig pensar, amb el canvi d'hora ja aniré a caminar cada dia o cada dos dies, i aquí em veieu, quants dies he anat a caminar? 0
Classes pre-part: Espero poder fer una mica d'exercici amb les classes pre-part! Vaig trucar a la llevadora per apuntar-m'hi i m'ha posat en un grup que comença el 24 d'abril, així que molt bé
. Les classes són a l'aigua, a la piscina d'un gimnàs i diuen que són força divertides, ja us explicaré!
De moment no tinc més info, el 13 d'abril tinc hora amb la llevadora i suposo que en parlarem aquell dia.
Panxa: Nenes... tinc una súper panxa
no sembla una panxa de 6 mesos sinó de 8 o 9... i la gent m'ho diu! Comentaris com: en portes un o dos? o ja estàs a punt no? són habituals... i és que tenen raó, faig molta panxa, i cap a enfora, però mira què hi farem
Patadetes: Aquesta setmana és bestial, el nen està mogudíssim! no sé si us passa però noto les patades bastant fortes, algunes vegades gairebé fan mal i tot, i durant el llarg del dia, que penso, vols dir que dorm prou hores?
suposo que és normal!
Llevadora: Capseta, t'entenc perfectament amb la llevadora. Em passa el mateix, la llevadora no em sol aclarir res. Pregunto algo i em respon "això el que creguis, com tu vegis..." paciència
Vacuna de la tos ferina: No he valorat avantatges i inconvenients però sóc partidària de posar-me-la.
O'sullivan i analítica 2n trimestre: Em vaig fer l'o'sullivan i l'analítica del 2n trimestre i demà tinc gine per donar els resultats, a veure com han sortit!
Roba: Com algunes de vosaltres per mi la robeta de bebé és una perdició...
però m'abstinc força
. De moment he comprat 5 o 6 bodies de talles 1, 3 i 6 mesos (una mica de tot) i 2 pijames. Amb les mànigues curtes i llargues tampoc ho tinc massa clar... suposo que ho anirem veient sobre la marxa.
Roba pre-mamà: Ja fa temps que vaig amb pantalons pre-mamà i ara he comprat unes samarretes al kiabi que són ben xules i estan bé de preu, us recomano la web del kiabi per roba pre-mamà
Cotxet: Hem comprat el Römer Britax Smile 2 amb 2 peces. La maxicosi no perquè s'enfilava molt de preu. És un cotxet que m'agrada perquè és un intermig, ni urbanita ni tot terreny, i nosaltres que tan anem per carrer com per camins ens va perfecte. La cistella i la capota són molt grans i el disseny m'agrada força.
Cadireta de cotxe: Encara no la tenim, a la botiga on vam comprar el cotxet ens van dir que hi ha dues cadiretes de 0 a 4 anys, una Jané i una Be Cool (no ens va especificar els models), que estan molt bé relació qualitat preu i s'havien esgotat. Ens han de trucar quan els hi arribin i suposo que comprarem alguna cadira d'aquestes. Ja us informaré.
Habitació: No sabiem si fer habitació convertible i finalment després de valorar preus ens hem decidit per habitació convertible. Avui mateix l'hem encarregat
ja tinc ganes de tenir-la muntada!! :
Collit: Tinc molts dubtes en aquest tema, teniu pensat si fareu collit o moisès? Quan vaig preguntar a la botiga què recomanaven em van dir que depèn la mare el que prefereixi. Però, com puc saber que prefereixo?
M'he estat mirant la Next 2 me de Chicco que té les dues opcions, collit o moisès, i les opinions són bastant bones, però no n'estic convençuda del tot, alguna recomanació? Vaig ben perduda en aquest tema...
Nom: I el nom del nen, que encara és un misteri
. Jo tinc clar el nom des de bon principi, però falta acabar de parlar-ne i decidir-nos completament. Quan ho decidim us ho diré de seguida!
Fins aviat! Bona setmana!

Primer de tot, disculpeu el retard en escriure! Vaig llegint però no trobava el moment de posar-me a escriure, a veure si d'ara en endavant vaig escrivint. Personalitzaré una mica per temes (no sé per on començar!
)26+4
Símptomes: En general em trobo bastant bé, no tinc cremors però sí restrenyiment, tot i que ja en tenia abans i ja hi estic força acostumada... però no em puc queixar de moment.
Cansament: Des de fa unes dues setmanes o així que em noto més el cansament i la sensació d'ofec. Pujar escales o simplement caminar una mica em cansa una barbaritat pel temps que estic (penso) i això em té una mica preocupada. Espero poder pal·liar-ho una mica amb les classes pre-part...
Exercici físic: No faig res d'exercici, ni caminar
Classes pre-part: Espero poder fer una mica d'exercici amb les classes pre-part! Vaig trucar a la llevadora per apuntar-m'hi i m'ha posat en un grup que comença el 24 d'abril, així que molt bé
. Les classes són a l'aigua, a la piscina d'un gimnàs i diuen que són força divertides, ja us explicaré!
De moment no tinc més info, el 13 d'abril tinc hora amb la llevadora i suposo que en parlarem aquell dia. Panxa: Nenes... tinc una súper panxa
no sembla una panxa de 6 mesos sinó de 8 o 9... i la gent m'ho diu! Comentaris com: en portes un o dos? o ja estàs a punt no? són habituals... i és que tenen raó, faig molta panxa, i cap a enfora, però mira què hi farem
Patadetes: Aquesta setmana és bestial, el nen està mogudíssim! no sé si us passa però noto les patades bastant fortes, algunes vegades gairebé fan mal i tot, i durant el llarg del dia, que penso, vols dir que dorm prou hores?
suposo que és normal!Llevadora: Capseta, t'entenc perfectament amb la llevadora. Em passa el mateix, la llevadora no em sol aclarir res. Pregunto algo i em respon "això el que creguis, com tu vegis..." paciència
Vacuna de la tos ferina: No he valorat avantatges i inconvenients però sóc partidària de posar-me-la.
O'sullivan i analítica 2n trimestre: Em vaig fer l'o'sullivan i l'analítica del 2n trimestre i demà tinc gine per donar els resultats, a veure com han sortit!
Roba: Com algunes de vosaltres per mi la robeta de bebé és una perdició...
però m'abstinc força
. De moment he comprat 5 o 6 bodies de talles 1, 3 i 6 mesos (una mica de tot) i 2 pijames. Amb les mànigues curtes i llargues tampoc ho tinc massa clar... suposo que ho anirem veient sobre la marxa. Roba pre-mamà: Ja fa temps que vaig amb pantalons pre-mamà i ara he comprat unes samarretes al kiabi que són ben xules i estan bé de preu, us recomano la web del kiabi per roba pre-mamà
Cotxet: Hem comprat el Römer Britax Smile 2 amb 2 peces. La maxicosi no perquè s'enfilava molt de preu. És un cotxet que m'agrada perquè és un intermig, ni urbanita ni tot terreny, i nosaltres que tan anem per carrer com per camins ens va perfecte. La cistella i la capota són molt grans i el disseny m'agrada força.
Cadireta de cotxe: Encara no la tenim, a la botiga on vam comprar el cotxet ens van dir que hi ha dues cadiretes de 0 a 4 anys, una Jané i una Be Cool (no ens va especificar els models), que estan molt bé relació qualitat preu i s'havien esgotat. Ens han de trucar quan els hi arribin i suposo que comprarem alguna cadira d'aquestes. Ja us informaré.
Habitació: No sabiem si fer habitació convertible i finalment després de valorar preus ens hem decidit per habitació convertible. Avui mateix l'hem encarregat
ja tinc ganes de tenir-la muntada!! :Collit: Tinc molts dubtes en aquest tema, teniu pensat si fareu collit o moisès? Quan vaig preguntar a la botiga què recomanaven em van dir que depèn la mare el que prefereixi. Però, com puc saber que prefereixo?
M'he estat mirant la Next 2 me de Chicco que té les dues opcions, collit o moisès, i les opinions són bastant bones, però no n'estic convençuda del tot, alguna recomanació? Vaig ben perduda en aquest tema... Nom: I el nom del nen, que encara és un misteri
. Jo tinc clar el nom des de bon principi, però falta acabar de parlar-ne i decidir-nos completament. Quan ho decidim us ho diré de seguida!
Fins aviat! Bona setmana!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |








