✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
crunchi
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dt. abr. 11, 2017 5:54 pm

:content:

Hola, com esteu??

Portanadons
Jo he vist també que el que recomanen per l'estiu és el "fular tejido" que com be diu capseta, son els que o son de bambu o de cotó o lli.... son mes frescos. Ahir vaig mirar videos al youtube i tambe hi ha els mei tais o les bandoleres, pero les bandoleres d'anelles carregues tot el pes en un hombro, amb lo que no em convens... Ho he vist per amazon pero no m'he decidit. La botiga Kangura també la conec, pero em fa cosa que diria q tb son mes cars, aixi que no sé. No voldria gastar-me 100e en un fular que no se com anirà la cosa, si el nen hi voldrà estar, que farà calor, si jo em sentiré comode....Suposo q aquestes dubtes tb les teniu vosaltres jejej A quina conclusió arribeu? No sé si esperar-me a tenir primer el bebe i depsrés anar a la botiga, o be mirar algo que tingui un preu mes raonable (no tot s'acaba a Kangura, no?).

Cucos i reductors
CAPSETA
el que tu tens es un reductor, si. El tema cuco blando la noia em va recomanar el de la marca Nikidom que és 100% de cotó.

Webs de tramits
Us deixo les dos que jo m'he guardat.... La que mes m'agrada és la de www.tramitsnaixement.com pero tambe m'he guardat http://www.matterna.es/el-postparto/tra ... e-un-hijo/ Pero segur que n'hi ha moltes mes!!! :ok:

PetitOh Merci xinxa i capseta, si, jo la talla NewBorn tambe em sembla massa petita.... Al final no m'ho vaig comprar pq he vist que durant l'any fan mes promos, i amb els gastos d'envio, les polaines em quedaven al preu que ja costen de per si. No era cap ganga, aixi que puc esperar, no cal correr per nomes unes polaines que les puc trobar mes endavant.

Activitats Xinxa pero la pilota que comentes ja la tens? Te l'has comprat o vas a un gym? Jo em plantejo comprar-me'n una pero no se, dubto.
Doncs avui he quedat amb aquesta noia que he conegut al gym, i hem anat a la sala de maquines, hem fet bicicleta i cinta de caminar, a nivell molt light jo però he suat bastant!!! Despres hem estat a la piscina nedant i xerrant jejejje Hem estat com dos hores i pico dins al gym!!! M'he fet una siestaca de dos hores i pico tambe jejejjeje i re, molt be. Si capseta m'ha anat molt be, sobretot estant de baixa que tinc molt de temps lliure, m'ha anat molt be :ok: veig que coincidim en veure-ho!!!

Permis maternitat, baixa, etc
Doncs no ho sé, a mi aquesta companya de feina em va dir 15 dies, pero tambe es cert que ella fa menys hores setmanals que jo, no sé si hi té a veure.
No sabia que es podia demanar una excedencia d'un mes....
Jo de vacances tinc sencer el mes, 30 dies, pq no n'he pogut gaudir cap a dia d'avui i ja m'ho volia reservar per quan tingués el nen.

Pinkflower dona pero encara és molt aviat, potser es mou un altre cop no?? Tu tranquila, no et posis en el pitjor. Jo al anar per SS no tinc eco fins la setmana 30 i pico, i no en tinc ni idea de com estarà situat. Visc en la ignorancia .... :-:)

Redberry com estas de l'encostipat i que tal la Osullivan???
Capseta que be que hagi anat be el trajecte!!!! Ara a gaudir de les vacances!!!! Quina crema és aquesta que t'has comprat?? A mi aquest tema em preocupa molt pq jo tambe tinc moltes pigues i ja tinc una taca a la cara (petita, pero hi és).

Ego simptomes
Doncs avui m'he llevat amb una lleugera molestia a la zona del melic pero en el cantó esquerra. Juraria que ja em va passar fa temps... No tinc res mes, aixi qje sobreentenc que es aixo del dolors dels lligaments o dolors musculars tipics d'embaras, etc.
Ahir el Nil es movia moltissim, semblava que es barallés amb algu :-)(-: Avui ja esta mes tranquilet....
Imatge

Imatge
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dc. abr. 12, 2017 10:26 am

Bon dia noies!!! :-()-)

25s+1d
Quans missatges! Que be! >.-<:

Crunchi Que be poder parlar amb altres futures mamis o recent mamis. Coincidir amb un altre noia al gym tambe ajuda animar-te a anar-hi, suposo que aixi no es tan aburrit. Per cert, l'altre dia vaig veure al ali-bey del splau el cabaç tou de la britax, per si t'interesa.

Xinxa Molts anims amb aquesta micro baixa! Te que ser molt dur perque 6 setmanes no es res. La baixa no se la pots cedir a la teva parella?

Dolly Merci per l'enllaç de la llista, es molt completa. :ok: El tema collit que dius, crec que per molt que pensem fins que no estem en situacio... si et deixen un moises perfecte, perque tens la opcio de utilitzar-ho o no.

Capseta Menos mal que el viatge no set va fer molt pesat. Mare meva 8h en centre comercial! Quin aguante. A mi em va dir el gine que ara (a la setmana 24) fins a la 32 tenen "molt" espai per moures, aixi que no era rellevant a la pose a la que estiguessin, pero clar si la tens en transversal segur que molesta mes.

Pink_flower Que be com creixen ja els babys! Bueno lo de natges si ja has tingut alguna cesarea, es normal que t'hagi caigut una gerra d'aigua freda, pero segur que per internet tens mil truquest per que es mogui. Molts anims!

Tramits post baby Merci per el enllaços! Ni m'ho he plantejat que podriem adavantar coses la veritat. Menos mal que us tinc a vosaltres :ok:

Baixes Agafarem just les 16 setmanes, i el tema vacances, segurament, me les fare a hores, 2 h menys al dia o 4, no se quan arribi el dia ja m'ho com va millor.

Bolques i tovalloletes Com dieu a casa esponja, i si el "pastis" es molt gran ens ajudarem amb les tovalloletes. Crec que la crunchi preguntava per els bolques de tela, sincerament ni mels mirare, perque son mes ecologics, mes barats, pero no els veig practics, i no em convenç.

Cremes No tinc ni idea de marques, aixi que apunto totes les que neu dient. L'unica que em sona es la tipica de la mustela. :-o00m

EGO Ahir l'ossulivan molt be! El baby li va donar el subidon, s'em movia la panxa un munt :love: :love: :love: El suc mel van donar fresquet, no em va semblar que estigues malament, pero clar quan portes mitg pot, es molt empalagos i costava. Tambe vaig notar jo el subidon, i em va donar una caloreta, tenin en compte que en el meu CAP sempre fa moltissima calor, en van dir que en un parell de dies ja tindria els resultats, aixi que per despres de setmana santa.
Dema ja marxo de setmana santa, tinc unes ganes de desconnectar, i viure les ultimes vacances tots dos solets, perque a la feina nem que no parem, i amb el refredat estic dormint bastant malament per culpa de la tos. A mes al tornar de setmana santa, ja vindra el que em substituira, quan agafi la baixa, aixi que comptant al principi que tindre que estar a sobre per ensenyarli, espero que em tregui bastant feia >.-<: >.-<:

Us intentare anar llegint aquest dies!

Que paseu bona setmana panxetes! :-())
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. abr. 12, 2017 10:33 am

Redberry molt be el Osullivan doncs!!! >.-<:

Si, el capaç de Britax ja l'he vist, pero no me l'han aconsellat per l'estiu pq té forro polar. En canvi la noia em va dir que m'agafés el Nikidom que és mes fresc, tot de cotó.

Que vagin molt be les vacances noies!! ;-) Jo fins divendres estaré per aqui, dissabte ja marxem a veure a la familia. Cuideu-vos!!!!!
Imatge

Imatge
xinxa
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dc. abr. 12, 2017 10:39 am

Bon dia noies!!!

Crunchi, tens un estudi fet de tots els capazos del mercat!!! Sobre el tema de l'excedència, pots demanar-la el temps que vulguis / necessitis, i l'empresa ha de mantenir-te el lloc de treball (bé, diria que quan passa X temps no han de mantenir-lo), això ho has de mirar en el teu conveni.

RedBerry ha escrit:
Xinxa Molts anims amb aquesta micro baixa! Te que ser molt dur perque 6 setmanes no es res. La baixa no se la pots cedir a la teva parella?

Al ser autònoma, he d'agafar obligatòriament 6 setmanes de baixa, i la resta, representa que treballo a mitja jornada. El problema és que igualment, tot aquest temps he d'estar pagant autònoms, així que està força mal muntat. La sort és que treballaré des de casa, per tant no em separaré del petit, i si convé, també me'l puc endur a l'oficina!

I jo treballant ja a mig gas, i fent plans per tots aquests dies festius!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. abr. 12, 2017 4:07 pm

Xinxa aixo dels autonoms és una gran merd*. El meu home és autonom, i m'he estat informant i aixo, i just se li junta amb l'estiu que és quan més feina té (que s'ha d'aprofitar, per quan hi ha les "vacas flacas"). Total, que no crec que s'agafi la baixa paternal... que es quedi uns dies amb mi i el nen, pero a la que tot estigui una mica controlat, a treballar. Es que si ha de rebre X diners d la baixa xo ha de seguir pagant autonoms, no ens surten els numeros.
Com ho veus? Estic en lo cert, no?

;-))) tema capazos jejeje faig el que puc XD
Imatge

Imatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dc. abr. 12, 2017 5:36 pm

27+6

Hola noies!!

Que guai quant de moviment àquests dies >.-<: >.-<: >.-<:

Em solidaritzo amb les que us queixeu dels problemes dels autònoms, el capseto també ho és i no ens hem plantejat en cap moment lo de la baixa/permís de paternitat. Els dies d'ingres a l'hospital no treballarà lògicament, però després a la que pugui anirà fent tantes hores com pugui, ja que pot treballar des de casa i sino anirà al despatx, que el tenim al costat de casa.
El problema és que a la seva feina a vegades (i sol coincidir amb l'estiu) han de fer altres feines que requereixen marxar fora de casa uns dies, i m'agradaria que no ho hagi de fer com a mínim el primer mes, però ja veurem, que com a mínim sigui passar el mínim temps possible fora.

La part bona que hem descobert és que ell per la seva feina paga al col·legi i a una mútua asseguradora i d'aquesta mútua dónen un ajut de 500€ quan ets pare. És un sol pagament però ens ha donat una alegria saber-ho! Així que mireu si és el vostre cas... mai se sap.

Noies, aquests dies em sento el triple de cansada! No sé si és l'efecte vacances, que ja pesen les setmanes, la calor o que se m'ajunta tot, però tinc una fluixera..... bueno, la fluixera i ser dormilega ja son innata en mi, però ara em sento mooooolt cansada!! A sobre m'estic inflant per moments i amb alguns pantalons ja no hi puc anar, ja que em queden estrets i em dificulten els moviments. :ufs:
Com ho porteu vosaltres?

Crunchi gràcies per les webs dels papeleos, quan pugui ho miraré i em faré un resum, que com que internet va çer zones allà ln arriba no és precisament on em va bé posar-me a llegir i escriure lo important en un paper.

Que us vagin bé aquests dies de festa que s'acosten!!! :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. abr. 12, 2017 9:47 pm

Capseta potser et notes cansada per tot el trasbals del viatge, per la calor, per que has canviat el ritme (que estar se vacances tb cansA!) i poder és el propi embaras en si.... tu aprofita per descansar tot el que puguis!!
Jo ultimament em marco unes "siestas" de 2-3 hores...!!! i ben bones que son! No sé on vaig llegir que aprofitessim l'embaras per dormir molt, que després no podrem, i jo ho faig quan en tinc ganes.

Tramits
Doncs avui m'he imprès tots els passos que haurem de fer després del naixement del nen, i m'he mirat què podia avançar. I més enllà de fer proximament les fotocopies dels DNI's i del llibre de familia, només he pogut descarregar-me un full (i omplir-lo) que haurem de presentar al INSS per demanar la baixa de maternitat. Però res més. No sé què deuria avançar la meva companya de feina... ?-)

Ego simptomes
M'he despertat amb el doloret d'ahir al costat esquerre, més fort potser. Però després he dinat i m'he fet la siesta i al despertar-me, ja no tenia el dolor. Però no estic al 100%, em noto la panxa rara, com si tingués principis d'ardors, no ho se... en fi, aviam si dema estic mes be. :ok: He llegit al llibre de Què esperar mentres estas esperant que aquest dolorets ja son normals, que si no ve acompanyats de febre o pèrdues, que és normal. Els ardors tb son el pa de cada dia nostre.... Aixi que res, paciencia.
:-()-)
Imatge

Imatge
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dj. abr. 13, 2017 8:01 am

Bon dia!

Crunchi i Capseta, sobre el tema de la baixa de les vostres parelles, si podeu estar un mes sense facturar que se l'agafin! És a dir, no crec que cap inspector de la ss es presenti a casa o al despatx per comprovar si treballen o no, l'únic que durant el seu mes de baixa no podran emetre cap factura, però cobraran, si paguen el mínim d'autònoms, uns 800 i pico d'euros. Nose si m'explico... Si convé podran treballar, però no emetre factures, i cobraran la baixa de paternitat de la ss.

Tema inflors, jo tb fa dies que em noto peus i mans més inflades!!! No sé com acabarem!!!
Imatge

Imatge

crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. abr. 13, 2017 8:52 am

26 :-())

Ais xinxa, ara encara em confons mes!!!! :-D es que just a l'agost es quan mes feina tindrà, ja s'ha compromès a fer una feina, no ho sé, no ho veig clar.... ?-) estic ben confosa. Ahir ho vam parlar i vam decidir no demanar-ho. Pero clar, ara em dius aixo.... Li comentarem al gestor aviam que ens aconsella.
Es que tb no se on vaig llegir que despres et desgrava x Hisenda, pero no sé si ho vaig entendre be....

Avui ja em trobo mes be, oish que be s'esta quan una es troba be!!!! :camio:
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. abr. 13, 2017 12:32 pm

28s!!

Hola!!

He tret una estona per revisar la web de "tràmits naixement catalunya" ( http://www.tramitsnaixement.com/index.htm ) que va compartir la crunchi i tinc dubtes amb els primers dos passos.

El cas és que ho estava entenent tot perfectament però un cop he acabat de fer-me un resum en un paper de tots els llocs on haurem d'anar, qui ha de ser-hi i els papers necessaris he decidit repassar la web llegint bé la informació que surt als links de "més informació".
Doncs aquí ha arribat la meva incertesa.

En principi (només llegint la primera web) jo havia entès que a l'hospital em donen X papers, que he d'acabar d'emplenar i un cop sortim de l'hospital (tenim màxim 8 dies per fer-ho) hem d'anar els dos al registre civil per inscriure la nena (pel canvi d'ordre de cognoms i pq no estem casats).
Fins aquí bé.

Llavors anant a lo de "més informació" vas a la web del ministeri de justícia i la informació és totalment contradictòria. Et diu que al mateix hospital fan la "inscripció de naixement" i per molt que he buscat no apareix que haguem de fer més passos.
Sí que diu com demanar el certificat literal de naixement si és que li volem fer ja el DNI.

Llavors en què quedem?? Des de l'hospital ho fan tot? Som nosaltres qui haurem d'anar al registre civil amb els documents que ens han donat a l'hospital i els nostres DNI's?
Perquè clar.... bé que hi hem d'anar perquè ens donin el llibre de família, que després necessitarem per tota la resta de papeleos.

En fi, que crec que la informació correcta és la que tenia en un inici i que a la web del ministerio de justicia la informació és una merda.

Així que no cal ni que em resoleu el dubte, hem assumit que ja acabarem d'esbrinar-ho tot quan ens hi trobem, més papers dels que ja tinc apuntats que necessitarem dubto que puguin fer falta.

Alguna altra ha començat a mirar el que haurem de fer? No us sembla increíble que haguem de fer tants papeleos en tant poc temps, a sobre en un moment tant delicat? I sort que el bebé només ha d'anar presencialment a fer lo del DNI (que és opcional) i pare i mare només al registre civil (i només en alguns supòsits).

Però em sembla increíble igualment!! El capseto estarà tot el dia fora de casa amb tanta merda de papers...

Arrggghhh!!!!

Bé, fins aquí el meu post d'indignació màxima. Espero que després a sobre no ens trobem amb problemes enlloc.

I per cert, hi ha altres papers i dades que podeu tenir preparats amb anterioritat:
- Fotocòpies DNI pare i mare
- fotocòpia de totes les pàgines del llibre de família si esteu casades
- Solicitud permís de maternitat de l'INSS
- Model 145 mare
Si es demana permís paternitat també cal Solicitud permís paternitat de l'INSS i Model 145 pare.
- Imprès afiliació del nadó a la seg. Social.
- Model 140
- cartilla seguretat social de amb qui s'afiliï a la seg.social. (Com a mínim tenir en número apuntat, està a les nómines)
- fotocòpia targeta sanitària mare
- imprès sol.licitud targeta sanitària del bebé (per internet no la trobo però la podeu demanar al vostre CAP ja i tenir-la a punt a casa emplenada).
- número compte bancari (per rebre ajut mare treballadora)

I en el meu cas (mestra del departament) he d'emplenar unes solicituds per la meva empresa perquè em facilitin el certificat d'empresa pel permís de maternitat, així com demanar el permís de lactancia compactada i la recuperació de les vacances d'agost. I les ha d'havr signat la meva directora, així que ho faré amb temps, que després no sigui fora o algo.

Ahh, els impresos, solicituds i models que dic són tots a internet, per google es troben. Però si no els trobeu sempre podeu anar a demanar-los allà on s'ha de fer el tràmit.

Espero que us ajudi :ok:

Petoneeeeets!! :-()-) :-()-) :-()-)
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dj. abr. 13, 2017 3:01 pm

Hola! Entro per comentar un parell de coses per si us puc ajudar:
- tema baixa autonoms paternitat, esta la possibilitat d'agafar la baixa 8 setmanes al 50% es a dir cobres el doble de temps la meitat de la baixa (acabas cobrant el mateix) pero has de facturar menys.
- tema papers, jo tb ho vaig preparar tt com tu capseta! En realitat nomes has de fer amb data el registre civil que tens 8 dies. Pel dubte de registrar al hospital, hi ha hospitals que ofereixen aquest tramit pero si tu vius a un poble i tens la criatura a barcelona quedara al registre de barcelona, no se si et compensa registrarlo al poble de cara a anar a buscar papers... Despres hi ha una gimncana de papers si... En el meu cas nomes haviem de demanar cita al inss per les baixes i donen a 10 dies vista aixi que tan bon punt neixi agafeula aixi cobrareu abans. La web que heu posat esta molt be i es el que us donaran a prepart a la ss.
Qualsevol dubte aqui estem!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dj. abr. 13, 2017 4:35 pm

Capseta! Et contesto rapid. No us atabaleu pels papers, us passareu el dia a fora si, pero no cal q imprimiu els impressos, a tot arreus us els donaran i els podreu omplir alla. No us agobieu!!! Lo important és anar primer al registre, la resta és anar fent. A nosaltres a l'inss ens van donar hora quan la meva parella ja havia tornat a treballar!!!
Imatge

Imatge

crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. abr. 13, 2017 5:08 pm

Capseta m'indigno amb tu, ahir jo tambe li deia al cruncho, que sembla mentida amb els temps q estem que estigui aixo tan mal muntat.... Potser si que en alguns hospitals ja et fan ells la paperassa del registre civil, pero clar, hi haurà molts que no. Jo per si de cas vaig mentalitzada que haurà d'anar el cruncho al Registre Civil.
Pero si, haurien de tenir-ho muntat per fer-ho tot en unic lloc, unificar-ho.... o tenir l'opció de fer-ho tot online....En el cas de les casades mira, pero les que no, juraria que al registre civil heu d'anar tots dos.... Super mal muntat. En fi, santa paciencia. Almenys nosaltres estem semt previsores i tenim temps per a mentalitzar-nos jejeje

Si, el model del INSS que dius jo ja me l'he omplert, pq hi ha dades com el Numero de Afiliació a la SS o el Num. Bancari, que si no ho portes apuntat de casa, arribes allà i no saps què posar (un dia mes que perds). El model 145 IRPF tambe l'ompliré a casa, pq omplir-lo també és complicadet, eh? Jo el vaig haver d'omplir per demanar la baixa per risc a la mutua i em vaig sentir una mica tonta, no sabia que marcar.

No vull ni pensar els immigrants que apenes entenen la nostra llengua, com s'ho fa amb aquest tema de papeleo. Pq vaya tela...!

Tema llibre familia, si, em faré nomes 1 copia per al registre, pq després has de dur als altres llocs el llibre de familia que ja inclogui el nadó. O sigui, seran unes altres fotocopies o si mes nom haurem d'anar a fer una altre fotocopia d'aquella pagina.

Nose on (a algun link) em va semblar llegir que havia de dur les 3 ultimes nomines meves, pero despres ja no ho vaig trobar.... potser vaig mal encaminada, algu sap???

Jo ja li he dit al cruncho que li tocarà anar a ell, pero li donaré tot mastegadet pq no es colapsi :-D

Tema baixa autonoms ho preguntarem al gestor directament, aviam que ens aconsella... pq vaya tela tambe, quin follón.

Edito per afegir que diria que el tema de la baixa de maternitat que et paga la SS és de caracter retrospectiu, o sigui q encara q hi vagis al cap de 10 dies, tu cobrarás com si hi haguessis anat el dia seguent del naixement del bebe, eh? L'empresa es fa carrec dels 2 dies posteriors al part, i la resta és la SS. També es super important avisar a l'empresa i demanar el certificat que emet l'empresa. Pq si no recordo malament aixo s'ha de dur al INSS. I tambe passar pel CAP pq tambe et fan un paper q has de dur al INSS.

Em sorgeix la pregunta: Les 16 setmanes de baixa per maternitat son a partir del dia del part o be, al 3r dia??? Pq si l'empresa et paga els 2 dies seguents al part..... m'explico???
?-)

:camio:
Imatge

Imatge
capseta

EntradaAutor: capseta » dj. abr. 13, 2017 5:43 pm

Xinxa, jo prefereixo tenir-ho tot emplenat de casa, encara que alla donin els papers m'agrada més fer-ho a casa amb calma, m'angoixa molt menys i així el capseto estalviarà temps (perquè jo a part de al registre civil no penso anar enlloc més).

Crunchi, al registre civil nosaltres hi hem d'anar els dos perquè no estem casats i a sobre invertirem l'ordre habitual dels cognoms, que per això també cal que hi vagin els dos!! Ho trobo taaaant absurd que per aquest motiu hagin d'anar els dos.... perquè no estem casats vale (que també podria valdre un document conforme estem registrars com a parella de fet oficial, pero bueno), però per lo altre ja em sembla de l'edat mitjana.
Lo de les ultimes 3 nomines no ho he trobat enlloc, sí que les autonomes han de portar uns papers que pot facilitat el banc, però les nostres nòmines en principi no calen. Com a mínim jo no ho he trobat enlloc. Si recordes o trobes on era avisa'm que a veure si se m'ha passat!!
I de la baixa d'autonoms el capseto diu que passa, que intentarà treballar tant com pugui les hores que siguin, però que prefereix no perdre el temps en papeleos i que a sobre després pugui tenir problemes o el que sigui i li surti encara pitjor.

Ahh, i la baixa compta des del dia del naixement, si neix a les 10 de la nit del dia 15, el dia 15 el perds sencer!!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. abr. 13, 2017 8:33 pm

Siiiii es un rollo, hauria d'estar informatitzat crec jo.... a aquestes alçades de la pel.licula, o que creesin un departament que ho gestionés tot ... Jo per demanar que no quedi XD

Doncs si, coincideixo molt amb el capseto, pero be, preguntarem al nostre gestor que opina, aviam si ens aporta mes llum al cas...

Doncs vaja, em sembla super malament que no conti 2 dies despres...... perque si els 2 dies me'ls paga l'empresa pq son de permis x naixement de fill, segons el conveni, hauria de contar les 16s que et paga SS el 3r dia. Pero vaja que ja veig que no, que ens foten per tot arreu.

Hem anat al mothercare del splau, els hi queda 4 coses comptades de roba en rebaixa, pero no son graaaans gangues, no hem comprat res. Tenien una cuna i un carro Britax afinity i 3 cadires de cotxe, pero que no son de recent nascut, eren a partir de 9kg.

Despres hem anat al aliBey i hem mirat les bosses pel carrito, pero no ens hem acabat de decidir... m'ha agradat una de la marca Pirulos, pero no te cap apartat per deixar ampolleta d'aigua.... Hem acabat mirant la Skip Hop que val 76euros, pero vaja, si em quedo finalment una Skip Hop me la compraré per internet que son mes barates.
Imatge

Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. abr. 14, 2017 10:21 am

:content: torno a ser jo...
M'estic mirant videos a youtube de les bosses pel carro, i la que mes va guanyant punts és la Skip Hop Forma, que a Bebitus esta per 69e. Inclou dos necessers i el cambiador (que he llegit q queden petits en res aquests cambiadors que inclouen les bosses, xo weno....). Pero m'agrada que es veu lleuger, ample i espaiós, i tens 3 colors per escollir que son bastant aprofitables per després utilitzar la bossa x anar de cap de setmana o per mi o aixi. Tot i que ahir em feia ullets una bossa de pirulos que tenia un estampat de dibuixets infantil jejeje :oset:

Noies, creieu que es necessari el "portadocumentos"? N'hi ha un de Walking Mum per 6euros a aquesta web tambe, que em fa ullets jejeje vosaltres en teniu o teniu intenció de comprar-lo? O és una ximpleria total?

Proximament, quan tingui tot aixo acabat de la bossa i tal, em vull fer la meva bossa per l'hospital, mirar-me lo de les compreses de postpart, calces de gasa, etc.

Aviam si entre totes ens podem donar idees o consells!!! :-()-)

:-)(-:
Imatge

Imatge
dolly
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dv. abr. 14, 2017 1:22 pm

Hola maques!

Com van aquests dies de descans?

Capseta que be q el viatge no se't fes pesat!
A mi aquesta setmana tambe m'ha passat que tinc un cansanci extrem, si pogues dormiria 14h seguides! pero a mida que passa el dia vaig agafant mes energia..
potser tambe t'ho fa la calor.
Vas trobar alguna solucio a la inflor de les cames? et van donar alguna crema o ja mes o menys t'ha passat?

RedBerry que tal els resultats del osullivan. Be oi?
Bones vanaces per la muntanya!

Crucnhi com vas del dolor? potser es algun lligament o aixi que al creixer la panxa et molesta?

Xinxa 6 setmanes de baixa! menys mal que pots treballar desde casa.. pero tampoc es ideal! Molst anims!!

Amb el tema paperassa i burocracia no puc dir res, ja que a mi em tocara fer altres coses, lo unic que ja m'he mentalitzat (sobretot per l'embaixada) que haure d'anar carregada de paciencia, i amb sort en 1 visita ho tinc tot enllestit...
Espero que no us sigui massa complicat.

Bosses del carro La meva ja venia amb el carro, pero per les que esteu mirant.. Crunchi, la Capseta va posar (unes pagines enrere) que havia comprat una tipus SkiHop a amazon (o similar), pq no li fas una ullada?
Segons les meves cunyades, les bosses aquestes son com els bolsos de les dones, com mes gran siguin mes els carregues de "por si a casos"
Amb aixo vull dir q esta be q sigui gran, pero despres potser t'animes i pesa massa...
lo del canviador, jo l'haig de comprar, quina seria una mida bona? Al zara Home en tenen per 15-18eur, pero nose si son gaire grans..
El porta documents, no crec que sigiu impresicindible, es mes questio de si t'agrada fer-lo servir, igualq hi ha ent que te una funda pel llibre de vacunes o pel passaport.

Bossa per l'hospital Esta be anar pensant-hi, pero no es una mica aviat Crunchi?
De totes maneres, no esta de mes tenir-ho preparat per qualsevol emergencia.
Jo no penso comprar una bossa per aixo (que hi ha gent q ho fa) crec q amb una bossa de fin de semana ja n'hi ha prou, lo important es posar les coses q necessitis tu , pq lo del peque en un moment ho tens llest..

Vacuna RH Algu mes es RH (-) i li han hagut de posar? a quina setmana us la van posar?
A mi m'han dit q primer em faran un analisi per veure el tipus d sand del baby, i despres si som incompatibles si me la posarien, el que no m'ha quedat clar es si tambe han de posar una altre despres de parir?

EGO dimecres que ve tinc el Osullivan, tinc ja ganes de treure'm-ho de sobre, pq estic bastant convensuda q sortira be, i nomes es un altre tramit..
No us dona la sensacio que les setmanes passen a poc a poc, pero d'altra banda l'embaras ens ha passat prou rapid? Pq casi casi estem totes a les portes del 3r trimestre!!

L'altre dia vaig llegir un article sobre posar musica o no al baby mentre es a la panxa, en teoria no esta demostrat si es bo o dolent, la unica cosa que sembla q fa es que s'acostumin al tipus de musica o soroll que estan exposats.
Vam estar buscant musica per posar-li al baby, i el meu marit va posar varies vegades en la llista de Spotify una canso de john Lennon que es diu "Julia" i qualsevol altre que trobava que hi hagues Julia en les lletres.. crec que pe rmolt que la peque neixi en el dia del Sant que sigui.. acabara sent Julia, m'ho esta posant una mica dificil :P

Be, acabeu de passar bona setmana santa!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dl. abr. 17, 2017 6:27 pm

Hola noies, com esteu?? Com ha nat la tornada???

Jo molt be, ja no tinc dolorets a la panxa, i tot i que he tingut moments d'agobio amb la panxa (la tinc petita pero em noto un pes, que m'hi he d'acostumar.... ja no estic agil i a ratos m'agobia pensar que aixo encara creixerà més!!!), tot be.

Dolly
Siii tema bossa hospital potser és aviat, pero ja m'ho vull anar mirant, sobretot el tema panyals i tema discos lactancia i aixo.... diuen que a la setmana 30 ja t'ho pots anar preparant, ara entro a la setmana 27... no ho sé, jo personalment començo la meva propia campanya d'informar-me per internet jejejeje una altre cosa es que vago a comprar-ho ja, pero informar-me si....

Aixi creus que guanyarà el nom de Julia?? :oset: que be!!!! :content:

M'he demanat la bossa a la web Bebitus, mira, ens hem encapritxat amb aquesta bossa, ja us dire quan arribi que tal és. M'he demanat tb el cuco blando de Nikidom, que és mes barat que al ECI.

Sort amb la Osullivan dolly!!!! :ok:

Tema musica jo em poso musica que m'agrada a mi ... pero posar musica classica sincerament em fa moltisssima mandra, m'avorreix molt, no ho se. Que feu les altres?

<:-<
Imatge

Imatge
dolly
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dt. abr. 18, 2017 10:28 am

Hola! :content:

Que tal noies, ja heu tornat de vacances?

Estic mega cansada, tinc 0 ganes de treballar, i he pensat.. fare un petit break, vaig a llegir que s'explica la Crunchi, m'agrada pq casi sempre q entro hi ha un missatge teu :love:

crunchi ha escrit: amb la panxa (la tinc petita pero em noto un pes, que m'hi he d'acostumar.... ja no estic agil i a ratos m'agobia pensar que aixo encara creixerà més!!!),

Totalment d'acord!! em passa el mateix, tinc una panxa relativament petita, pero es compacta i em molesta ja per algunes coses, inclus al estar sentada al despatx, es segons com incomode.

Tema bossa, si dius que hem de tenir-la preparada cap a la setmana 30, doncs si llavors tampoc vas malament d temps, q nomes queden 3 setmanes!

Musica, si posa-li (si vols) musica que t'agradi a tu, d'aixo es tracta, s'acostumara als sons quotidiams i a la musica q normalment tinguis per casa si es que en poses.
Jo vaig probar a veure si si es relaxava una mica l'altre dia amb musica tipus acustica, pero va passar un ou.. anava al seu rollo, nomes semblava q li agradava la musica rock.

Dormir, algunes heu comentat que teniu problemes per dormir, a mi benbe no em costa troar la postura, simplement es q ultima ment em costa agafar la son.. sabeu si ens podem pendre alguna infusio tipus valeriana per dormir?
abans d quedar-me embarassada es el que em funcionava millor, pero crec q just la Valeriana no esta indicada per prenyis.. Si teniu algun remei?

Que vagi be la setmana curteta!
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. abr. 18, 2017 11:32 am

neujor:-) Dolly siiiii m'he viciat molt al SP!!! No i que en comptes de "perdre el temps" pel facebook prefereixo estar per aqui que sempre s'aprenen coses i clar, ara és el meu mono tema: embaras, bebes, etc. :content: ara m'estava mirant el grup de mares d'agost 2016 aviam si aprenc algo....

Doncs si... aquest diumenge no sé si va ser que m'estava achicharrant a la vora de la llar de foc, si em va baixar la tensió, si se'm va ajuntar tot.... no ho sé, pero em va donar un agobio... I és aixo, que em va donar per pensar que se m'esta començant a fer pesat l'embaras, i aixo que apenes tinc panxa (tot o que crec que m'ha crescut bastant aquests ultims dies) i que encara em queden 3 mesos.... ja sé que és una ximpleria, que hauria de donar gracies per estar embarassada i tenir un embaras tan bo i tot aixo, pero mira, em va donar un petit moment d'agobio. Em vaig aixecar a pendre l'aire fresc i ja se'm va passar. I aquests dies estic mes be, m'ho pendré amb calma i paciencia, a intentar gaudir de la panxeta... Tambe us dic que quan quedo amb les amigues i em pregunten que tal estic, se m'omple la boca dient que em sento molt feliç i molt contenta. Però be, suposo que hi ha moments de tot. Pero m'agobio sola pensant que si ara em sento aixi, com estaré quan estigui de 37 setmanes, super grossa.... no vull pensar en aquest moment pq m'agobia. Prefereixo pensar en que de moment tinc una panxa rodoneta i maca i mes o menys "llevadera". :-o00m
El tema dormir si no fos perque m'aixeco minim 2 cops per fer pipi.... estaria prou be. Des del començament em vaig acostumar (auto-obligadament, no per ganes clar) a dormir de costat, aixi que aixo ho porto be. I he dormit sempre com un tronc (abans de l'embaras si que he patit d'insomni, per la feina....). No em puc queixar d'aixo. Pero si tens insomni dolly, jo consultaria quines herbes et poden anar be, si. Aviam si algu et pot recomanar algo....

Diumenge estavem sopant a casa d'uns familiars, i jo no sé si eren les cadires, si era la meva panxa, no se que era, pero un mal d'esquena!!!!!! Insoportable!!! Super incomode, que em sabia greu pq tampoc els hi tinc tanta confiança, pero em vaig aixecar i vaig preferir estar de peu, pq l'esquena m'estava matant... minuts mes tard ja vam marxar pq estavem cansats tots. Pero entenc perfectament dolly o les altres noies que treballeu assegudes, el mal d'esquena que pot arribar a fer una mala pose o la posició continuada d'estar assegudes....

I re noies, poc mes a dir. Que us expliqueu les altres??? :camio:
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::