✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
28+5
Hola noies!!
Faig entrada ràpida que avui vaig amb el coet al cul però tinc uns minuts de descans després de dinar.
Ara aniré a la primera classe pre-part de la mútua! Al mateix hospital on pariré. Ja us diré què tal, avui toca el tema de les cures post-part (van fent temes i cadascú comença quan pot i va a les sessions que li interessen o a totes).
Les vacances han sigut una barreja: idíl·liques amb el capseto, hem estat molt acaramelats, amb temps per nosaltres i ell súper atent a mi, però clar, erem amb la sogra (vam anar amb ella a la casa del poble) i bé... sogres!! La meva és una victimista que a sobre no té cap tipus d'empatia ni filtres, sempre ha de quedar per sobre i fer comentaris horribles, i no sap quedar-se calladeta o tenir el mínim de "saber quedar bé" (ja sabeu.. no es tracta de ser hipocrita, sino no ser desagradable i tenir un mínim d'educació).
I a sobre amb la calor del sud he estat super inflada (tormells d'elefant), cansada, i ja em noto molt grossa.
Sobre notar-nos grosses... Crec que el que estem vivint és normal, ara ens estem traumatitzant perquè comencem a veure'ns limitades (cordar sabates, aixecar-nos del llit, fer tasques per casa...) i tenim la por del temps que ens queda. Suposo que a veure, serà pitjor però ho superarem!
Ara a casa estic millor, la tornada a la feina ha estat prou bé, ha costat aixecar-me però a la feina em sento bé (encara gràcies!!) però setmana a setmana noto que necessito ja la baixa, no ler molèsties sinó çerquè no tinc temps per mi!! Vaig a tope amb les activitats que faig, a sobre ara començo les classes pre-part... massa coses!!
Demà tinc ginecòleg i li trauré el tema, crec que li demanaré un informe per la metgessa de capçalera i a veure si així no em posa impediments quan l'hagi de demanar. Por em fa!!
L'insomni i mals d'esquena en posicions constants també els pateixo, l'insomni ja sempre l'he tingut present a la meva vida
i el mal d'esquena i sobretot del cul...... bufff! Va bé anar canviant de postures.
Dolly, no em van donar cap crema ni res, demà que tinc ginecòleg i veient que per SS he estat tant malament li demanaré a veure què, perquè a la que vingui més calor fliparem. Anims amb l'osullivan!!
Crunchi, en el seu moment vaig buscar la bossa que deies i els models eren molt diferents, ens passes el link i així veiem quina has agafat? Ara tinc curiositat.
Roba deixada, ahir en tornar de viatge, per si no en teniem prou amb portar 12 hores de camí vam parar a casa dels meus pares, que la meva cosina els va portar 5 bosses grosses plenes de roba!!
A les 9 de la nit encara em van quedar ganes de posar-me a revisar-les una mica i separar tot lo de 0-4 mesos.
Alguna sap com treure les taques de llet? Em va avisar de que algunes coses tenien tacat groguenc de la llet, però que després rentant-ho amb noseque marxa, tot i que a la llarga torna a apareixer.
Bossa hospital, encara ho m'hi he posat en serio, hi ha roba de la nena que vaig pensant que serà per allà i tinc comprats un parell de camisons per mi i xancletes noves, però de la resta encara no, espero que a l'hospital em passin la llista del que de veritat necessitaré, ja que varia d'un hospital a un altre.
Musica bebe, l'unic que heu de vigilar és de no posar-vos un altaveu o auricular fort enanxat a la panxa, penseu que les seves oides son molt delicades!
Portadocumentos, jo no ho veig necessari ni ho compraré, però si me'n regalen doncs mira... tampoc ho veuré malament, però com a imprescindible no és.
Bueno, us deixo que encara faré tard.... a veure si puc tornar a connectar-me aviat per posar-vos al dia de la visita al ginecoleg.

Hola noies!!
Faig entrada ràpida que avui vaig amb el coet al cul però tinc uns minuts de descans després de dinar.
Ara aniré a la primera classe pre-part de la mútua! Al mateix hospital on pariré. Ja us diré què tal, avui toca el tema de les cures post-part (van fent temes i cadascú comença quan pot i va a les sessions que li interessen o a totes).
Les vacances han sigut una barreja: idíl·liques amb el capseto, hem estat molt acaramelats, amb temps per nosaltres i ell súper atent a mi, però clar, erem amb la sogra (vam anar amb ella a la casa del poble) i bé... sogres!! La meva és una victimista que a sobre no té cap tipus d'empatia ni filtres, sempre ha de quedar per sobre i fer comentaris horribles, i no sap quedar-se calladeta o tenir el mínim de "saber quedar bé" (ja sabeu.. no es tracta de ser hipocrita, sino no ser desagradable i tenir un mínim d'educació).
I a sobre amb la calor del sud he estat super inflada (tormells d'elefant), cansada, i ja em noto molt grossa.
Sobre notar-nos grosses... Crec que el que estem vivint és normal, ara ens estem traumatitzant perquè comencem a veure'ns limitades (cordar sabates, aixecar-nos del llit, fer tasques per casa...) i tenim la por del temps que ens queda. Suposo que a veure, serà pitjor però ho superarem!
Ara a casa estic millor, la tornada a la feina ha estat prou bé, ha costat aixecar-me però a la feina em sento bé (encara gràcies!!) però setmana a setmana noto que necessito ja la baixa, no ler molèsties sinó çerquè no tinc temps per mi!! Vaig a tope amb les activitats que faig, a sobre ara començo les classes pre-part... massa coses!!
Demà tinc ginecòleg i li trauré el tema, crec que li demanaré un informe per la metgessa de capçalera i a veure si així no em posa impediments quan l'hagi de demanar. Por em fa!!
L'insomni i mals d'esquena en posicions constants també els pateixo, l'insomni ja sempre l'he tingut present a la meva vida
Dolly, no em van donar cap crema ni res, demà que tinc ginecòleg i veient que per SS he estat tant malament li demanaré a veure què, perquè a la que vingui més calor fliparem. Anims amb l'osullivan!!
Crunchi, en el seu moment vaig buscar la bossa que deies i els models eren molt diferents, ens passes el link i així veiem quina has agafat? Ara tinc curiositat.
Roba deixada, ahir en tornar de viatge, per si no en teniem prou amb portar 12 hores de camí vam parar a casa dels meus pares, que la meva cosina els va portar 5 bosses grosses plenes de roba!!
A les 9 de la nit encara em van quedar ganes de posar-me a revisar-les una mica i separar tot lo de 0-4 mesos.Alguna sap com treure les taques de llet? Em va avisar de que algunes coses tenien tacat groguenc de la llet, però que després rentant-ho amb noseque marxa, tot i que a la llarga torna a apareixer.
Bossa hospital, encara ho m'hi he posat en serio, hi ha roba de la nena que vaig pensant que serà per allà i tinc comprats un parell de camisons per mi i xancletes noves, però de la resta encara no, espero que a l'hospital em passin la llista del que de veritat necessitaré, ja que varia d'un hospital a un altre.
Musica bebe, l'unic que heu de vigilar és de no posar-vos un altaveu o auricular fort enanxat a la panxa, penseu que les seves oides son molt delicades!
Portadocumentos, jo no ho veig necessari ni ho compraré, però si me'n regalen doncs mira... tampoc ho veuré malament, però com a imprescindible no és.
Bueno, us deixo que encara faré tard.... a veure si puc tornar a connectar-me aviat per posar-vos al dia de la visita al ginecoleg.

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Capseta doncs si, ja són ganes després del viatge posar-te a mirar la bossa de robeta!!!!! Pero aixo és la il.lusió que fa veure-ho jejeje jo segurament hagues fet igual, soc molt impacient i curiosa. El tema de les taques ni idea, jo ho rentaria posant Kalia a la rentadora i després ho estendria al sol. Pero aviam si algu en sap més.
La sogre doncs si nena, santa paciencia la teva!
Si, és possible aixo que comentes, cada cop som menys agils, cada cop la panxeta es veu mes, me la noto més.... ens hem d'adaptar al nou estat si....Pq si, fa quasi 7 mesos que estem embarassades, pero jo realment m'he vist panxa relativament fa poc.. Tothom em diu que tinc la panxa petita i m'ho he acabat creient. Tambe em comparo amb altres panxes i si, es cert, la tinc petita. Pero tot i ser petita, ara si que si, és panxa d'embarassada. En fi
La bossa és aquesta!! Inclou el cambiador (q juraria q he llegit que queda petit de seguida
) i els dos necessesers aquests que es veuen a la foto (un es tipus nevereta). Al final vam escollir negre, a mi m'agraden mes els altres dos colors que hi ha, pero el cruncho va voler negre i amb el color de la capota turquesa del carro és el que més lliga...
Me'n vaig al gym noies!!
Capseta ja ens diras que tal la classe prepart d'avui i la visita amb el gine demà!!! Espero q vagi tot molt be!!!!
La sogre doncs si nena, santa paciencia la teva!
Si, és possible aixo que comentes, cada cop som menys agils, cada cop la panxeta es veu mes, me la noto més.... ens hem d'adaptar al nou estat si....Pq si, fa quasi 7 mesos que estem embarassades, pero jo realment m'he vist panxa relativament fa poc.. Tothom em diu que tinc la panxa petita i m'ho he acabat creient. Tambe em comparo amb altres panxes i si, es cert, la tinc petita. Pero tot i ser petita, ara si que si, és panxa d'embarassada. En fi
La bossa és aquesta!! Inclou el cambiador (q juraria q he llegit que queda petit de seguida
Me'n vaig al gym noies!!
Capseta ja ens diras que tal la classe prepart d'avui i la visita amb el gine demà!!! Espero q vagi tot molt be!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
28+6 (dema 29 setmanes!!)
Bona nit guapes!! Paso rapidament a saludar i explicar 4 cosetes que ja estic al llit i amb el mobil es fa pesat escriure.
Portadocuments: ostres jo pensava quina xorrada!! Pero em van regalar un amb la nena i l'he fet servir (encara avui dia) molt!! Va super be sobretot per no carregar al teu moneder les seves tarjes de SS, de la mutua, i sobretot la cartilla de vacunes que es enorme i es fa mal be de seguida si no esta ben guardada. Jo la portava al bolso perq es fineta i no ocupa gens d'espai.
Bueno avui he anat a la llevadora i m'ha fotut bronca per la presio...quina pallisa! Me l'ha pres 6 vegades! I em sortia a 13-7 14-8....m'ha dit que si continua a 14 de cap a l'hospital pero caray jo penso que mes aviat son nervis...no se. Despres a la farmacia he anat per la tarda i 13-7, la noia m'ha dit que stava be. Ja no se a qui fer cas!
M'ha posat la vacuna de la tosferina, una canastreta de regal (mostres mustela, ampolla aigua, discs de lactancia i 1 bolquer) i m'ha apuntat per les classes prepart que comencen en 2 setmanes. Aixo s'acosta!!
Ah! I tambe m'ha comentat que ara la Ivet estava en cefalica...quin meneos que es porta!
Bueno dema entro amb mes temps per comentar. Cuideu-vos!
Bona nit guapes!! Paso rapidament a saludar i explicar 4 cosetes que ja estic al llit i amb el mobil es fa pesat escriure.
Portadocuments: ostres jo pensava quina xorrada!! Pero em van regalar un amb la nena i l'he fet servir (encara avui dia) molt!! Va super be sobretot per no carregar al teu moneder les seves tarjes de SS, de la mutua, i sobretot la cartilla de vacunes que es enorme i es fa mal be de seguida si no esta ben guardada. Jo la portava al bolso perq es fineta i no ocupa gens d'espai.
Bueno avui he anat a la llevadora i m'ha fotut bronca per la presio...quina pallisa! Me l'ha pres 6 vegades! I em sortia a 13-7 14-8....m'ha dit que si continua a 14 de cap a l'hospital pero caray jo penso que mes aviat son nervis...no se. Despres a la farmacia he anat per la tarda i 13-7, la noia m'ha dit que stava be. Ja no se a qui fer cas!
M'ha posat la vacuna de la tosferina, una canastreta de regal (mostres mustela, ampolla aigua, discs de lactancia i 1 bolquer) i m'ha apuntat per les classes prepart que comencen en 2 setmanes. Aixo s'acosta!!
Ah! I tambe m'ha comentat que ara la Ivet estava en cefalica...quin meneos que es porta!
Bueno dema entro amb mes temps per comentar. Cuideu-vos!

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!!!
26s+1d
Veig que aquesta setmaa santa aixo ha esta molt mogut
personalitzo una mica per temes
Dormir El que deia la dolly a mi la gine em va dir que ens podem tomar 1 tila com a maxim al dia, la valeriana ni olorar-la, a mi la tila em va molt be per quan porto uns dies que no acabo de agafar be la son o si em fa mal el cap.
Portadocuments Em sembla la tipica cosa que si la tens li donas us, i si no la tens no la trobes a faltar. Suposo que esperarem a veure si cau de regalet pero sino crec que la comprare.
Adalantar papers Ufff us vaig llegir de vacances, i la veritat em vaig agobiar amb tot el que havia que omplir, o rellenar, amb les coses de l'administració soc bastant desastre, aixi que no se crec que ho farem sobre la marxa. Amb el cap que tinc si omplis ara els papers segur que els perdia....
Clases prepart Ja alguna per el WP ha dit que les ha començat crec, que guay, senyal de que s'acosta la data. Avui la capseta començava tambe oi? Abans de vacances em van trucar del cap per dir-me que posaven un curset per la tarda, estic apuntada per començar el 15 de maig, i aixi podre anar amb el maridet!
Sintomes Aquests dies m'ha passat una cosa una mica extranya, s'em va pelar un mugro i em va escoure tant que vaig anar al cap, perque m'estava ratllant moltisiim, em van dir que estava irritat i ja esta, ja ho tinc perfecte, pero aixo. Alguna li ha passat algo aixi?
Panxa A mi tambe em diuen que no tinc molta panxa, pero comença a molestar, a mes crec que el baby esta en posició, i el cap (crec que es) em molesta el baix ventre, i el que ens queda....
Sogres Molts anims capseta! La meva tampoc es santo de mi devocion, pero es el que ens toca. Tinc la impresio que amb lo jove que es, cinquante i pico, tenim que anar cuidant d'ella, i despres ella passa totalment de nosaltres... Es super dependent.
Ego Les vacances van ser perfectes, vem fer l'indi ens vam riure molt el meu maridet i jo, va ser idilic. Ens vem donar conte, que estem una mica verds en el sentit de preparar cosestes, i ara que estem mes descansats anirem a tope
Vaig boja que no paro, ara ja tinc el noi nou de la feina i de momemt em dona mes feina de la que em treu, en fi paciencia....
Sento la entrada tan poc personalitzada, pero vaig que no paro.
Molt petonets!
26s+1d
Veig que aquesta setmaa santa aixo ha esta molt mogut
personalitzo una mica per temesDormir El que deia la dolly a mi la gine em va dir que ens podem tomar 1 tila com a maxim al dia, la valeriana ni olorar-la, a mi la tila em va molt be per quan porto uns dies que no acabo de agafar be la son o si em fa mal el cap.
Portadocuments Em sembla la tipica cosa que si la tens li donas us, i si no la tens no la trobes a faltar. Suposo que esperarem a veure si cau de regalet pero sino crec que la comprare.
Adalantar papers Ufff us vaig llegir de vacances, i la veritat em vaig agobiar amb tot el que havia que omplir, o rellenar, amb les coses de l'administració soc bastant desastre, aixi que no se crec que ho farem sobre la marxa. Amb el cap que tinc si omplis ara els papers segur que els perdia....
Clases prepart Ja alguna per el WP ha dit que les ha començat crec, que guay, senyal de que s'acosta la data. Avui la capseta començava tambe oi? Abans de vacances em van trucar del cap per dir-me que posaven un curset per la tarda, estic apuntada per començar el 15 de maig, i aixi podre anar amb el maridet!
Sintomes Aquests dies m'ha passat una cosa una mica extranya, s'em va pelar un mugro i em va escoure tant que vaig anar al cap, perque m'estava ratllant moltisiim, em van dir que estava irritat i ja esta, ja ho tinc perfecte, pero aixo. Alguna li ha passat algo aixi?
Panxa A mi tambe em diuen que no tinc molta panxa, pero comença a molestar, a mes crec que el baby esta en posició, i el cap (crec que es) em molesta el baix ventre, i el que ens queda....
Sogres Molts anims capseta! La meva tampoc es santo de mi devocion, pero es el que ens toca. Tinc la impresio que amb lo jove que es, cinquante i pico, tenim que anar cuidant d'ella, i despres ella passa totalment de nosaltres... Es super dependent.
Ego Les vacances van ser perfectes, vem fer l'indi ens vam riure molt el meu maridet i jo, va ser idilic. Ens vem donar conte, que estem una mica verds en el sentit de preparar cosestes, i ara que estem mes descansats anirem a tope
Vaig boja que no paro, ara ja tinc el noi nou de la feina i de momemt em dona mes feina de la que em treu, en fi paciencia....
Sento la entrada tan poc personalitzada, pero vaig que no paro.
Molt petonets!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
hola!!!M'acaba d'arribar el pedido de Bebitus (en menys de 48hores) i ho vull compartir amb vosaltres!!!! El capazo blando aquest és molt suau i em sembla molt acollidor (a part de totes les avantatges que té que ja he nombrat en anteriors posts). I la bossa m'encanta, em queda com anell al dit oi? Trobo que combina tot molt be
Portadocuments si, jo he arriba a la conclusió q m'esperaré aviam si algu m'el regala, i si no, si algun dia en veig un q m'agradi, ja me'l compraré. De moment aniré amb una carpeteta dels xinos d'aquestes petites i primes de plastic.
Ara busco una funda pel manillar del carro, n'he vist al AliBey del Splau pero de estampats. El vull negre.
Mugrons
Redberry siiiii a mi tambe se'm va agrietar un!!!!! No em vaig enrecordar de comentar-vos-ho!!!!!! M'hi vaig posar una vaselina vegetal que tinc, i de moment arreglat. Si no tambe venene el famós Purelan. Jo ara m'hi poso vaselina a tots dos tots els dies, per si de cas. No m'en fio ja....
Pinkflower el tema pressió alta no en tinc ni idea, pq jo tendeixo al revés, a la baixa. Et va donar algun consell o es va limitar a fotre't bronca???

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!!!!
M'infiltro un moment desk del grup d'octubre....
Primer de tot, enhorabona a totes i molta energia que això ja ho teniu pràcticament fet!
Sou un grup molt actiu i fa molt que us segueixo.
Us escric perquè començo a estar una mica desesperadeta i voldria saber com heua evolucionat vosaltres. Ara estic de 14setmanes i tot i no vomitar mai, abans de la falta ja em vaig fer test perquè ja notava una sensació rara a l'estòmac. El tema és que ho he passat força malament amb els símptomes i desk de lafer setmana 12 vaig començar a tenir dies bons pq era 24hores de malestar. La gine em va dirdir que ara em trobaria bé però, excepte alguns dies, estic malament de l'estòmac, especialment a mitja tarda-nit i voldria saber fins quan us vau trobar malament vosaltres. Estan així no no acabo de viure-ho amb il.lusió com voldria i em fot!
Moltes gràcies per llegir-me i una forta abraçada!!!
M'infiltro un moment desk del grup d'octubre....
Primer de tot, enhorabona a totes i molta energia que això ja ho teniu pràcticament fet!
Sou un grup molt actiu i fa molt que us segueixo.
Us escric perquè començo a estar una mica desesperadeta i voldria saber com heua evolucionat vosaltres. Ara estic de 14setmanes i tot i no vomitar mai, abans de la falta ja em vaig fer test perquè ja notava una sensació rara a l'estòmac. El tema és que ho he passat força malament amb els símptomes i desk de lafer setmana 12 vaig començar a tenir dies bons pq era 24hores de malestar. La gine em va dirdir que ara em trobaria bé però, excepte alguns dies, estic malament de l'estòmac, especialment a mitja tarda-nit i voldria saber fins quan us vau trobar malament vosaltres. Estan així no no acabo de viure-ho amb il.lusió com voldria i em fot!
Moltes gràcies per llegir-me i una forta abraçada!!!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Lanana ha escrit:Hola noies!!!!
M'infiltro un moment desk del grup d'octubre....
Primer de tot, enhorabona a totes i molta energia que això ja ho teniu pràcticament fet!
Sou un grup molt actiu i fa molt que us segueixo.
Us escric perquè començo a estar una mica desesperadeta i voldria saber com heua evolucionat vosaltres. Ara estic de 14setmanes i tot i no vomitar mai, abans de la falta ja em vaig fer test perquè ja notava una sensació rara a l'estòmac. El tema és que ho he passat força malament amb els símptomes i desk de lafer setmana 12 vaig començar a tenir dies bons pq era 24hores de malestar. La gine em va dirdir que ara em trobaria bé però, excepte alguns dies, estic malament de l'estòmac, especialment a mitja tarda-nit i voldria saber fins quan us vau trobar malament vosaltres. Estan així no no acabo de viure-ho amb il.lusió com voldria i em fot!
Moltes gràcies per llegir-me i una forta abraçada!!!
Jo ben be amb malestar vaig estar fins la setmana 20 o mes...ja ni recordo. Ara estic de 29 i el cariban fa poc que l'he deixat i encara aixi prenc ranitidna per la cremor d'estomac. Tambe esperava el que diuen que nomes el malestar es el primer trimestre i als dos embarassos he pensat i una porra!!
molt anims que tot i aixi val molt laPena i despres ni t'enrecordes d'aquestes coses

- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!! (29!)
Crunchi veig que el manillar es molt semblant al del bugaboo. Has mirat aquests? Tambe son negres. El bolso es precios!
Tema papeleo...uf jo tambe m'agobio nomes de pensar-ho i a mes ens toca fer-ho a l'estiu que la gent sembla que treballa amb menys ganes en aquests llocs...
Capseta el que et diuen es que hi ha hospitals que ja fan el registre pero jo no tinc aquesta sort. Tocara anar! Jo el que vaig fer es fer una llista de l'ordre en que havia de fer el papeleo i els numeros de telefons. M'ho vaig emportar a l'hospi i com vaig estar 5 dies ingressada vaig tenir temps de sobres de trucar per anar demanant hores.
Redberry quin mal aixo dels mugrons! Ja estás millor? El que et diu la crunchi potser et va be, purelan. A mi em va salvar la lactancia
ara tinc ja dos tubs preparats 
Crunchi veig que el manillar es molt semblant al del bugaboo. Has mirat aquests? Tambe son negres. El bolso es precios!
Tema papeleo...uf jo tambe m'agobio nomes de pensar-ho i a mes ens toca fer-ho a l'estiu que la gent sembla que treballa amb menys ganes en aquests llocs...
Capseta el que et diuen es que hi ha hospitals que ja fan el registre pero jo no tinc aquesta sort. Tocara anar! Jo el que vaig fer es fer una llista de l'ordre en que havia de fer el papeleo i els numeros de telefons. M'ho vaig emportar a l'hospi i com vaig estar 5 dies ingressada vaig tenir temps de sobres de trucar per anar demanant hores.
Redberry quin mal aixo dels mugrons! Ja estás millor? El que et diu la crunchi potser et va be, purelan. A mi em va salvar la lactancia
ara tinc ja dos tubs preparats 
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!!! 29+5
Us escric molt ràpid des de la feina, he fet un petit descans mental i m'he posat més o menys al dia.
M'alegro molt de que totes estigueu bé i tan actives, ja ens va quedant poquet!! Personalitzo en el següent post.
Mode Ego: Demà començo les classes pre part ueee!! A veure que ens expliquen, tinc moltes ganes!! La infecció d'orina res, ara he de fer algun control més i ja està.
Parleu del tema panxa i a mi em passa al contrari, en tinc molta ( una mica venia de serie) i tothom ja està en plan et queda poc ja eh?! ( i jo penso si, 10 setmanes casi!!!
) Si els dic que encara em queda, em diuen si en porto dos... total que paciència fins al final... jejeje
El tema del cansament que comenteu, jo també el noto sobretot als vespres. I per les nits una mica de mal al pubis... les nits comencen a fer-se difícils entre pipí i malestars.
Però vaja, amb moltes ganes d'anar ultimant cosetes, nosaltres hem acabat de pintar l'habitació del Jofre i de moment només l'utilitzarem per posar-hi la roba a la còmoda... i poc més. Ens han deixat també moltes cosetes, de nena, però es igual, així estalviem!!!
Tenim un parell de gats, i crec que estan començant a notar tots els canvis... ai pobrets meus... espero que no s'estressin massa! Alguna recomanació?
Una pregunta, sota la roba de la primera puesta ( polaina i jersei d'aquest creuat) han de portar algun body o que? No hi ha manera de treure l'aigua clara... i si és així el body de màniga curta o llarga?
Ànims amb les sogres!! i amb els comentaris impertinents!!
La propera us personalitzo més, petons i abraçades!! i feliç diada de Sant Jordi!
Us escric molt ràpid des de la feina, he fet un petit descans mental i m'he posat més o menys al dia.
M'alegro molt de que totes estigueu bé i tan actives, ja ens va quedant poquet!! Personalitzo en el següent post.
Mode Ego: Demà començo les classes pre part ueee!! A veure que ens expliquen, tinc moltes ganes!! La infecció d'orina res, ara he de fer algun control més i ja està.
Parleu del tema panxa i a mi em passa al contrari, en tinc molta ( una mica venia de serie) i tothom ja està en plan et queda poc ja eh?! ( i jo penso si, 10 setmanes casi!!!
) Si els dic que encara em queda, em diuen si en porto dos... total que paciència fins al final... jejejeEl tema del cansament que comenteu, jo també el noto sobretot als vespres. I per les nits una mica de mal al pubis... les nits comencen a fer-se difícils entre pipí i malestars.
Però vaja, amb moltes ganes d'anar ultimant cosetes, nosaltres hem acabat de pintar l'habitació del Jofre i de moment només l'utilitzarem per posar-hi la roba a la còmoda... i poc més. Ens han deixat també moltes cosetes, de nena, però es igual, així estalviem!!!
Tenim un parell de gats, i crec que estan començant a notar tots els canvis... ai pobrets meus... espero que no s'estressin massa! Alguna recomanació?
Una pregunta, sota la roba de la primera puesta ( polaina i jersei d'aquest creuat) han de portar algun body o que? No hi ha manera de treure l'aigua clara... i si és així el body de màniga curta o llarga?
Ànims amb les sogres!! i amb els comentaris impertinents!!
La propera us personalitzo més, petons i abraçades!! i feliç diada de Sant Jordi!

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
28+6
Bona tarda!!
Va, a veure si tinc temps de personalitzar i fer el modo ego, que hem arribat tardissim del ginecoleg i avui tinc ioga.
Crunchi, molt xula la bossa, i com queda de conjuntada amb el cotxet i el cuco
En turquesa m'agrada molt el cotxet, és el color que m'agradava a mi pel meu, què hi farem....
El canviador de la meva bossa també és enano, ja veurem si se'ns fa curt i en necessitem un altre, però també és una cosa típica que regalen.
Pink-flower, a part de pressio alta també estas inflada? Suposo que els fa patir el tema de la eclampsia, no? Però ara amb la calor i tot ja és normal que puji.... tu controla l'alimentació i a veure si així millora el tema.
Que bé que la Ivet estigui en cefàlica, tenen molt temps encara per girar-se mil vegades més, però sempre tranquilitza saber que està ben posada.
No he apuntat cap telèfon ni res al meu súper resum de papeleos per fer, comptava amb internet del mòbil, però igual ho faig, ara que m'has donat la idea!!
RedBerry, m'apunto lo de la tila! Tot i que jo sempre he tingut insomni i ja estic acostumada.
Que bé que al final facin les classes a la tarda, així el teu marit podrà anar-hi
Ai... les sogres!! Mira que hi ha gent que té sort, però bueno, com dius és el que ens ha tocat. La meva ahir ens va trucar a les 9:30 de la nit!!!! Total, per res, passar revista.
Que guai aquestes vacancetes per desconnectar i poder aprofitar de la parella en solitari.
Lanana, enhorabona pel teu embaràs. Sento molt que estiguis patint amb els símptomes, jo no n'he tingut del tipus que descrius i no et puc ajudar, però com veus cada dona és un món.... conec algun cas que li han durat les nausees i vomits fins els 5 mesos, però normalment als 3-4 ja acaben. Ànims!
Brufri, que bé que et passin coses, siguin del color que siguin, segur que podras aprofitar molt!!!!
Sobre la roba de la primera puesta jo crec que sí que haurà de portar body a sota, però les mares experimentades ens ho podran dir millor.... sino a les classes prepart ens ho explicaran bé!!
Funda manillar cotxet: ni m'ho havia plantejat, però potser en busco alguna, tot i que del meu cotxet m'han dit que no es gasten i té garantia de per vida (la de la botiga em va dir que te l'arreclen sense cost afegit). El cas és que quan es plega trobo que el manillar queda molt "desprotegit" ja que és quasi l'unic que sobresurt una mica.
Modo EGO:
Classe prepart. Va anar molt bé, primer fem sessio "teorica" i despres estiraments, però no m'hi vaig quedar ahir.
Vam tractar el tema de les cures post part i vaig aprofitar. A preguntar moltes coses sobre com treballen a la clinica on pariré, estic tranquila per alguns temes...
- Sempre es fa pell a pell les dues primeres dos hores, despres ja pesen el bebe i fan les proves i el que calgui. Quasi ni els netegen perquè diuen que es millor que absorbeixin el vernix.
- El temps per tallar el cordó depen de cada ginecoleg però la majoria esperen uns 2 minuts a tallar-lo ja que és millor pel bebé.
- Les llevadores en general estan molt posades en la lactancia materna i em podran ajudar si hi ha dificultats.
Quan parlaven dels punts i coses així em va venir de tot (ganes de plorar i vomitar! Que pava!!), i això que he llegit moltes experiencies de parts i he vist videos, pero ahir no tenia el dia suposo. Van parlar de com tenir cura dels punts i altres coses que poden ajudar a recuperar-nos millor despres del part i a superar tots els canvis que esdevindran de la millor manera.
Em va agradar perquè tot i que la llevadora que les fa tenia un power point que anava passant va començar amb preguntar dubtes (podien ser de qualsevol tema), tota l'estona anava preguntant si teniem dubtes i sortien coses noves, no es limitava a llegir o parlar de la diapositiva del power de forma avorrida... no sé ho feia bé.
Ens anava passant mostres de coses que sortien (que si l'epixelle pels punts, mitges compressives per les varius, un dossier de metodes anticonceptius....).
I ahir per ser el primer dia em va donar dos canastillas, me n'ha de donar una altra pero no li'n quedaven.
La setmana vinent farem com un col·loqui de dubtes generals i les primeres de març hi he d'anar amb el capseto ja que farem el tema del part.
Visita ginecoleg. Avui hi he anat i tot bé.
Porto quasi 10kg. Guanyats però el ginecòleg diu que vaig bé, per si de cas intentaré cuidar-me més aquest ultim trimestre.
M'ha dit que sobretot eviti l'estrenyiment, i això és sobretot el que intentaré amb l'alimentació (molt integral, fruita, verdura, aigua).
La nena perfecta, de pes va bé, ja no sembla que vagi tant grandota, ara pesa 1.250grams.
Està posada de "nalgas perfectas", però no li ha donat importancia, diu que encara li queda molt temps per girar-se. Sinó ja li he dit que faré tot el que calgui (ioga, acupuntura...).
Avui hem pogut treure una foto bonica de la seva carona, la he passat per whatsapp. Té moltes galtones i el nas del capseto. Jo que volia una mini-jo he tingut una mica de decepció!!! Jajajajjaa
En fi, crec que això és tot!!
Petons!!!!
Bona tarda!!
Va, a veure si tinc temps de personalitzar i fer el modo ego, que hem arribat tardissim del ginecoleg i avui tinc ioga.
Crunchi, molt xula la bossa, i com queda de conjuntada amb el cotxet i el cuco
El canviador de la meva bossa també és enano, ja veurem si se'ns fa curt i en necessitem un altre, però també és una cosa típica que regalen.
Pink-flower, a part de pressio alta també estas inflada? Suposo que els fa patir el tema de la eclampsia, no? Però ara amb la calor i tot ja és normal que puji.... tu controla l'alimentació i a veure si així millora el tema.
Que bé que la Ivet estigui en cefàlica, tenen molt temps encara per girar-se mil vegades més, però sempre tranquilitza saber que està ben posada.
No he apuntat cap telèfon ni res al meu súper resum de papeleos per fer, comptava amb internet del mòbil, però igual ho faig, ara que m'has donat la idea!!
RedBerry, m'apunto lo de la tila! Tot i que jo sempre he tingut insomni i ja estic acostumada.
Que bé que al final facin les classes a la tarda, així el teu marit podrà anar-hi
Ai... les sogres!! Mira que hi ha gent que té sort, però bueno, com dius és el que ens ha tocat. La meva ahir ens va trucar a les 9:30 de la nit!!!! Total, per res, passar revista.
Que guai aquestes vacancetes per desconnectar i poder aprofitar de la parella en solitari.
Lanana, enhorabona pel teu embaràs. Sento molt que estiguis patint amb els símptomes, jo no n'he tingut del tipus que descrius i no et puc ajudar, però com veus cada dona és un món.... conec algun cas que li han durat les nausees i vomits fins els 5 mesos, però normalment als 3-4 ja acaben. Ànims!
Brufri, que bé que et passin coses, siguin del color que siguin, segur que podras aprofitar molt!!!!
Sobre la roba de la primera puesta jo crec que sí que haurà de portar body a sota, però les mares experimentades ens ho podran dir millor.... sino a les classes prepart ens ho explicaran bé!!
Funda manillar cotxet: ni m'ho havia plantejat, però potser en busco alguna, tot i que del meu cotxet m'han dit que no es gasten i té garantia de per vida (la de la botiga em va dir que te l'arreclen sense cost afegit). El cas és que quan es plega trobo que el manillar queda molt "desprotegit" ja que és quasi l'unic que sobresurt una mica.
Modo EGO:
Classe prepart. Va anar molt bé, primer fem sessio "teorica" i despres estiraments, però no m'hi vaig quedar ahir.
Vam tractar el tema de les cures post part i vaig aprofitar. A preguntar moltes coses sobre com treballen a la clinica on pariré, estic tranquila per alguns temes...
- Sempre es fa pell a pell les dues primeres dos hores, despres ja pesen el bebe i fan les proves i el que calgui. Quasi ni els netegen perquè diuen que es millor que absorbeixin el vernix.
- El temps per tallar el cordó depen de cada ginecoleg però la majoria esperen uns 2 minuts a tallar-lo ja que és millor pel bebé.
- Les llevadores en general estan molt posades en la lactancia materna i em podran ajudar si hi ha dificultats.
Quan parlaven dels punts i coses així em va venir de tot (ganes de plorar i vomitar! Que pava!!), i això que he llegit moltes experiencies de parts i he vist videos, pero ahir no tenia el dia suposo. Van parlar de com tenir cura dels punts i altres coses que poden ajudar a recuperar-nos millor despres del part i a superar tots els canvis que esdevindran de la millor manera.
Em va agradar perquè tot i que la llevadora que les fa tenia un power point que anava passant va començar amb preguntar dubtes (podien ser de qualsevol tema), tota l'estona anava preguntant si teniem dubtes i sortien coses noves, no es limitava a llegir o parlar de la diapositiva del power de forma avorrida... no sé ho feia bé.
Ens anava passant mostres de coses que sortien (que si l'epixelle pels punts, mitges compressives per les varius, un dossier de metodes anticonceptius....).
I ahir per ser el primer dia em va donar dos canastillas, me n'ha de donar una altra pero no li'n quedaven.
La setmana vinent farem com un col·loqui de dubtes generals i les primeres de març hi he d'anar amb el capseto ja que farem el tema del part.
Visita ginecoleg. Avui hi he anat i tot bé.
Porto quasi 10kg. Guanyats però el ginecòleg diu que vaig bé, per si de cas intentaré cuidar-me més aquest ultim trimestre.
M'ha dit que sobretot eviti l'estrenyiment, i això és sobretot el que intentaré amb l'alimentació (molt integral, fruita, verdura, aigua).
La nena perfecta, de pes va bé, ja no sembla que vagi tant grandota, ara pesa 1.250grams.
Està posada de "nalgas perfectas", però no li ha donat importancia, diu que encara li queda molt temps per girar-se. Sinó ja li he dit que faré tot el que calgui (ioga, acupuntura...).
Avui hem pogut treure una foto bonica de la seva carona, la he passat per whatsapp. Té moltes galtones i el nas del capseto. Jo que volia una mini-jo he tingut una mica de decepció!!! Jajajajjaa
En fi, crec que això és tot!!
Petons!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Capseta que guay que hagis vist a la nena!!!! Quina il.lusió!!!
I el pes esta molt be, van guanyant pes poc a poc els nostres bebes!!!!
Merci per fer-nos la crònica de les classes prepart... ja veig que vaig ben perduda, pq m'imaginava que seria algo mes practic, en plan exercisis de respiració i aixo tan tipic de les pelis. A mi no em ve massa de gust veure imatges de punts o coses aixi, la veritat. Entenc les teves ganes de vomitar. Que si, que sóc conscient que no tot son flors i violes, pero no em ve de gust veure-ho. Prefereixo no mirar. En fi, passarem el mal rato com podrem doncs. Me n'alegro que la comadrona fos maca.
Si trobes una funda de manillar universal avisa'm!! Per amazon n'he vist, pero no son barates precisament i por em fa que després no em vagin be....
Brufri jo crec que el tema roba, a l'estiu els primers dies maniga llarga pero sense body a sota, no? Es a dir, si li vull posar la polaina i la samarreta batista d m. Llarga, no li posaré el body a sota, crec que directament. Pero aviam si algu en sap mes i ens pot guiar.
Tema gats, jo tinc un que és molt poruc, aixi que intueixo que els dos primers dies apenes s'hi acostarà. Com a molt el segon dia s'atrevirà a olorar-lo, ja veuras. És molt poruc pobre (massa!). Jo el que he fet és deixar que olori el cotxet per exemple, que el 1r dia ni s'hi acostava (el tenim montat i obert en una habitació), i amb els dies hi passa pel costat i ni se'l mira. Doncs aixo, que vagi veient i olorant les cosetes del bebe crec que pot anar be. Que s'hi vagi acostumant. És el que faré jo. A mi em preocupa molt més que el tenim molt mimat, i que no se senti desplaçat (intentarem fer-li el mateix cas que li fem ara). O tambe em preocupa quan el nen sigui gran i mes autonom i el vulgui tocar i vulguin jugar... em fa por que el meu gat esta acostumat a atacar les mans (per jugar, pero ja saps com son els gats quan s'enfurrunyen). En fi, aviam com ho gestionem, pero espero que be, segur que si
Ah i crec que ara apenes se n'adona de res, és mes totxo!!! L'unic que jo sempre me'l poso a sobre (entre panxa i pits) i ara no el deixo, el faig estar a sobre de les cames. I li costa entendre-ho, a vegades s'enfada pq no el deixo pujar tan amunt... Per aixo, crec que ell de moment no enten el perque no pot estar-hi. Potser a mida que em creixi la panxa ja veurà que no hi cap... no ho sé, és tan cabut que a saber.
Que vagi molt be la classe de dema, ja ens explicaras!!!
Lanana que be veure't per aqui!!!!
suposo que et refereixes als maleïts ardors.... Jo en vaig tenir fins no fa gaire, no recordo l'ultim cop, pero potser fa un mes... I si et refereixes als dolors aquests com musculars (per creixament de l'uter i tot aixo) tambe n'he tingut aquesta setmana passada. Aixi que si, hi ha simptomes que ens acompanyaran fins el final. De totes maneres, consulta-li a la comadrona quan la vegis, aviam que et diu. Hi ha coses que pots pendre't pels ardors.... Molta paciencia i molts anims!!!
Pinkflower no em surt cap link de la funda del manillar!!! Quin em volies dir?? M'apunto tambe la idea d'apuntar-me els telefons per si de cas!!!
I el pes esta molt be, van guanyant pes poc a poc els nostres bebes!!!! Merci per fer-nos la crònica de les classes prepart... ja veig que vaig ben perduda, pq m'imaginava que seria algo mes practic, en plan exercisis de respiració i aixo tan tipic de les pelis. A mi no em ve massa de gust veure imatges de punts o coses aixi, la veritat. Entenc les teves ganes de vomitar. Que si, que sóc conscient que no tot son flors i violes, pero no em ve de gust veure-ho. Prefereixo no mirar. En fi, passarem el mal rato com podrem doncs. Me n'alegro que la comadrona fos maca.
Si trobes una funda de manillar universal avisa'm!! Per amazon n'he vist, pero no son barates precisament i por em fa que després no em vagin be....
Brufri jo crec que el tema roba, a l'estiu els primers dies maniga llarga pero sense body a sota, no? Es a dir, si li vull posar la polaina i la samarreta batista d m. Llarga, no li posaré el body a sota, crec que directament. Pero aviam si algu en sap mes i ens pot guiar.
Tema gats, jo tinc un que és molt poruc, aixi que intueixo que els dos primers dies apenes s'hi acostarà. Com a molt el segon dia s'atrevirà a olorar-lo, ja veuras. És molt poruc pobre (massa!). Jo el que he fet és deixar que olori el cotxet per exemple, que el 1r dia ni s'hi acostava (el tenim montat i obert en una habitació), i amb els dies hi passa pel costat i ni se'l mira. Doncs aixo, que vagi veient i olorant les cosetes del bebe crec que pot anar be. Que s'hi vagi acostumant. És el que faré jo. A mi em preocupa molt més que el tenim molt mimat, i que no se senti desplaçat (intentarem fer-li el mateix cas que li fem ara). O tambe em preocupa quan el nen sigui gran i mes autonom i el vulgui tocar i vulguin jugar... em fa por que el meu gat esta acostumat a atacar les mans (per jugar, pero ja saps com son els gats quan s'enfurrunyen). En fi, aviam com ho gestionem, pero espero que be, segur que si
Ah i crec que ara apenes se n'adona de res, és mes totxo!!! L'unic que jo sempre me'l poso a sobre (entre panxa i pits) i ara no el deixo, el faig estar a sobre de les cames. I li costa entendre-ho, a vegades s'enfada pq no el deixo pujar tan amunt... Per aixo, crec que ell de moment no enten el perque no pot estar-hi. Potser a mida que em creixi la panxa ja veurà que no hi cap... no ho sé, és tan cabut que a saber.
Que vagi molt be la classe de dema, ja ens explicaras!!!
Lanana que be veure't per aqui!!!!
suposo que et refereixes als maleïts ardors.... Jo en vaig tenir fins no fa gaire, no recordo l'ultim cop, pero potser fa un mes... I si et refereixes als dolors aquests com musculars (per creixament de l'uter i tot aixo) tambe n'he tingut aquesta setmana passada. Aixi que si, hi ha simptomes que ens acompanyaran fins el final. De totes maneres, consulta-li a la comadrona quan la vegis, aviam que et diu. Hi ha coses que pots pendre't pels ardors.... Molta paciencia i molts anims!!!Pinkflower no em surt cap link de la funda del manillar!!! Quin em volies dir?? M'apunto tambe la idea d'apuntar-me els telefons per si de cas!!!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
crunchi ha escrit:
Pinkflower no em surt cap link de la funda del manillar!!! Quin em volies dir?? M'apunto tambe la idea d'apuntar-me els telefons per si de cas!!!
Volia dir que jo vaig veure fundes d'aquest tipus al maternis del baricentro pero no m'he explicat sorrry
eren pel bugaboo pero veig que el manillar es molt semblant, potser iguals de mida fins i tot.- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
capseta ha escrit:
Pink-flower, a part de pressio alta també estas inflada? Suposo que els fa patir el tema de la eclampsia, no? Però ara amb la calor i tot ja és normal que puji.... tu controla l'alimentació i a veure si així millora el tema.
Que bé que la Ivet estigui en cefàlica, tenen molt temps encara per girar-se mil vegades més, però sempre tranquilitza saber que està ben posada.
No he apuntat cap telèfon ni res al meu súper resum de papeleos per fer, comptava amb internet del mòbil, però igual ho faig, ara que m'has donat la idea
!
Si...tambe una mica inflada mans i peus pero res exagerat. El problema es que en l'anterior embaras el vaig pasar igual: pressio alta, moolt inflada...i em van tenir com a sospitosa de preclampsia i ara suposo que ho volen tornar a controlar per si de cas. A mes ja començo amb mals de cap tipus tensional que tambe es un altre simptoma...pero vaja que no ajuden ficant la por al cos!
Ja ens pasaras la teva xuleta de papeleos no?
Per girar a la nena...jo he anat fent la postura de gat i gos i la de mahoma de yoga cada dia. Prova-ho que no perds res.

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
No vull anar a treballaaaaaar!!!!!!
Pink-flower
La xuleta que he fet és un resum adaptat del link que va passar la crunchi, el més útil pot ser la llista que us vaig passar dels papers que podem avançar.
Qui rotllo la sospita de preclampsia, com dius es mes epr la por que et fan agafar, eprò pensa que millor que et tinguin controlada de més i no sigui res que no pas al reves.
Pink-flower
La xuleta que he fet és un resum adaptat del link que va passar la crunchi, el més útil pot ser la llista que us vaig passar dels papers que podem avançar.
Qui rotllo la sospita de preclampsia, com dius es mes epr la por que et fan agafar, eprò pensa que millor que et tinguin controlada de més i no sigui res que no pas al reves.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
- cristina_82
- :: formigueta

- Entrades: 96
- Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!
M'infiltro per aquí per contestar a la Brufi, sóc del mes d'agost.
Tema gats: quin caràcter tenen? estan molt mimats?
Jo en tinc uns quants (concretament 5
)
cada un amb el seu caràcter.
Els gats tendeixen a estressar-se més del que ens pensem amb coses que nosaltres no li donem importància. Com t'han dit, aniria bé que a poc a poc, els hi deixessis anar olorant les coses del bebè: la robeta, el cotxet, la cuna ... per a que ho vagin relacionant quant arribi el moment...
Depenen del seu caràcter, podries comprar Feliway amb enchufe, desprèn hormones i els canvis no son tan forts per a ells.
Ara estic de 23 setmanes, i tinc un gat que sobretot per les nits quant estem al sofà mirant la tele, se'm posa a la panxa (sense fer mal ni apretar) i a mi m'encanta perque em ronroneja i penso que aquestes vibracions li arriben al nen també i li poden agradar, i quant neixi, també ho relacionarà... coses meves. De fet penso, que abans que sapiguèssim que estàvem embarassats aquest gat ho sabia ja ...
Quant arribi la criatura, vigila'ls com actuant, però mai els forcis a fer res, serà qüestió de dies (o ni això, depenen del seu caràcter) i mai els hi alcis la veu, estaran més sensibles.
Una abraçada,
M'infiltro per aquí per contestar a la Brufi, sóc del mes d'agost.
Tema gats: quin caràcter tenen? estan molt mimats?
Jo en tinc uns quants (concretament 5
)
cada un amb el seu caràcter.Els gats tendeixen a estressar-se més del que ens pensem amb coses que nosaltres no li donem importància. Com t'han dit, aniria bé que a poc a poc, els hi deixessis anar olorant les coses del bebè: la robeta, el cotxet, la cuna ... per a que ho vagin relacionant quant arribi el moment...
Depenen del seu caràcter, podries comprar Feliway amb enchufe, desprèn hormones i els canvis no son tan forts per a ells.
Ara estic de 23 setmanes, i tinc un gat que sobretot per les nits quant estem al sofà mirant la tele, se'm posa a la panxa (sense fer mal ni apretar) i a mi m'encanta perque em ronroneja i penso que aquestes vibracions li arriben al nen també i li poden agradar, i quant neixi, també ho relacionarà... coses meves. De fet penso, que abans que sapiguèssim que estàvem embarassats aquest gat ho sabia ja ...
Quant arribi la criatura, vigila'ls com actuant, però mai els forcis a fer res, serà qüestió de dies (o ni això, depenen del seu caràcter) i mai els hi alcis la veu, estaran més sensibles.
Una abraçada,
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!
Crunchi Que maca la bossa! No se perque no em deixava veure la imatge...
Tens rao amb la capota blava queda molt be la bossa negra.
Lanana El tema sintomes cada dona es un mon, a mi em van durar fins les 16 setmanes i fins la 20 encara hi havia dies que malament. En el meu cas tot em donava fastic, i de seguida m'atipava i aixo que no menjava gaire be res.
Pink_flower Que bona idea lo de portar-se els numeros de telefon al hospital per anar adavantant
El tema de la pressio llavors la tens be? A vegades ens lien mes que ens ajuden. Esta clar que no ens va de fer els trucs de l'avia per girar aquests babys.
Brufi Ja ens contaras que tal les clases prepart! Aixo s'acosta. Menos mal que l'infeccio d'orina ja se t'ha passat.
CapsetaBff quina paciencia hi ha que tenir amb les sogres, jo quan veig que truca diractament li passo el telefon al meu marit. Que be que les classes prepart siguin directament al hopital on donaras a llum, aixi per coneixer protocols i tota la resta, a mes si t'ha tocat a les clases una llevadora maca molt millor. Que be que a la eco anes tot be! A mi el que em pirra es la sindria, el problema es que encara no hi ha molta, i a mes es carisima.
Gats La meva es molt poruga, quan venen visites es queda lluny mirant-les i si no li molesten millor. Mai hem jugat amb ella amb les mans aixi que nomes sap que serveixen per fer mimos. A mi el que m'agovia es el tema pels, que tot lo nou que portem a casa te que olorar-lo i posar.se a sobre, com per dir aixo ja es meu.
Per cert, em van dir lo tipic dels gossos de portar a casa un bolquer brut del baby per que vagin olorant.
Manillar carro Doncs no m'ho havia plantejat, pero crec que m'ho mirare perque el meu quan el plegues s'aguanta amb el manillar o li dona al terra, i no m'agrada, fins que no el vaig tenir a casa no mi vaig fixar be, i trobo que es molt bona idea!
Clases prepart Estic amb la crunchi, tema parts i punts, crec que soc mes feliç en la ignorancia...
Aquestes coses em donen molta impresio no se que fare si a les nostres clases ens posen videos... a lo millor com la capseta em donen ganes de vomitar
Cristina_82 Que be tot els teus consells de gats! Tu quan començaries a possar el feliway? Sobre quina setmana? Jo tambe creec que la meva gata va saber abans que jo que estava amb la panxu, perque un dia em va fer una cosa molt rara. A mi quan s'em possa a la panxa el baby dona copets
Dema divendres!!! Com va la setmana post vacances?
Crunchi Que maca la bossa! No se perque no em deixava veure la imatge...
Tens rao amb la capota blava queda molt be la bossa negra. Lanana El tema sintomes cada dona es un mon, a mi em van durar fins les 16 setmanes i fins la 20 encara hi havia dies que malament. En el meu cas tot em donava fastic, i de seguida m'atipava i aixo que no menjava gaire be res.
Pink_flower Que bona idea lo de portar-se els numeros de telefon al hospital per anar adavantant
El tema de la pressio llavors la tens be? A vegades ens lien mes que ens ajuden. Esta clar que no ens va de fer els trucs de l'avia per girar aquests babys. Brufi Ja ens contaras que tal les clases prepart! Aixo s'acosta. Menos mal que l'infeccio d'orina ja se t'ha passat.
CapsetaBff quina paciencia hi ha que tenir amb les sogres, jo quan veig que truca diractament li passo el telefon al meu marit. Que be que les classes prepart siguin directament al hopital on donaras a llum, aixi per coneixer protocols i tota la resta, a mes si t'ha tocat a les clases una llevadora maca molt millor. Que be que a la eco anes tot be! A mi el que em pirra es la sindria, el problema es que encara no hi ha molta, i a mes es carisima.
Gats La meva es molt poruga, quan venen visites es queda lluny mirant-les i si no li molesten millor. Mai hem jugat amb ella amb les mans aixi que nomes sap que serveixen per fer mimos. A mi el que m'agovia es el tema pels, que tot lo nou que portem a casa te que olorar-lo i posar.se a sobre, com per dir aixo ja es meu.
Per cert, em van dir lo tipic dels gossos de portar a casa un bolquer brut del baby per que vagin olorant. Manillar carro Doncs no m'ho havia plantejat, pero crec que m'ho mirare perque el meu quan el plegues s'aguanta amb el manillar o li dona al terra, i no m'agrada, fins que no el vaig tenir a casa no mi vaig fixar be, i trobo que es molt bona idea!
Clases prepart Estic amb la crunchi, tema parts i punts, crec que soc mes feliç en la ignorancia...
Aquestes coses em donen molta impresio no se que fare si a les nostres clases ens posen videos... a lo millor com la capseta em donen ganes de vomitar
Cristina_82 Que be tot els teus consells de gats! Tu quan començaries a possar el feliway? Sobre quina setmana? Jo tambe creec que la meva gata va saber abans que jo que estava amb la panxu, perque un dia em va fer una cosa molt rara. A mi quan s'em possa a la panxa el baby dona copets
Dema divendres!!! Com va la setmana post vacances?
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
27
Redberry ens hem creuat!!!!
Ahhhhh Pinkflower Doncs ho miraré si!!!!
El que passa que no se si anar al alibey de Cornellà (que n'he vist estampats) i preguntar si en tenen de negres.... És que tinc un dilema, que no se si comprar la cadireta de cotxe al Maternis o al Alibey de Cornellà, pq el del Splau em queda molt mes a prop i diria que son de la mateixa casa, Alibey, i que els preus els tenen molt similars. No se si cal anar fins allà a Sabadell.... algu ho sap? Redberry potser? El dia que vagi a per la cadireta de cotxe ja aprofitaria x comprar la funda del manillar ....
Cristina82 ostres 5 gats tens?!?!?!!
Deu ni do, estareu ben entretinguts!!!!! Estic molt d'acord amb el que dius, no forçar res... Pels gats tb és un bon canvi, s'han d'acostumar.
Noies, tinc una pregunta una mica aixi.... m'han proposat fer una excursió aquest finde per anar a caminar, a La Mola (Matadepera), son 6km en total. He dit que si, pero ara penso no sé si ho podré fer. Algu hi ha anat i em pot dir? La meva intenció és anar i fer el que pugui, quan em cansi m'he cansat. Pero per tenir una mica mes d'idea....
Com esteu les altres, com va?
Redberry ens hem creuat!!!!
Ahhhhh Pinkflower Doncs ho miraré si!!!!
Cristina82 ostres 5 gats tens?!?!?!!
Deu ni do, estareu ben entretinguts!!!!! Estic molt d'acord amb el que dius, no forçar res... Pels gats tb és un bon canvi, s'han d'acostumar.Noies, tinc una pregunta una mica aixi.... m'han proposat fer una excursió aquest finde per anar a caminar, a La Mola (Matadepera), son 6km en total. He dit que si, pero ara penso no sé si ho podré fer. Algu hi ha anat i em pot dir? La meva intenció és anar i fer el que pugui, quan em cansi m'he cansat. Pero per tenir una mica mes d'idea....
Com esteu les altres, com va?
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola de nou i moltes gràcies pels vostres comentaris!
Jo crec que el què tinc són nausees no cremor d'estòmac pq no em crema pas. Res, he tornat al cariban i millor i quan estigui de 16setmanes tornaré a provar de deixar-lo però mentres me'l prenc que sinó no puc fer vida més o menys normal.
Crunchi, jo crec que pujar a La Mola és durillo si no hi estàs acostumada però, potser pots perfectament i més si l'objectiu no és arribar a d'alt sí o sí.
Una forta abraçada!!!
Jo crec que el què tinc són nausees no cremor d'estòmac pq no em crema pas. Res, he tornat al cariban i millor i quan estigui de 16setmanes tornaré a provar de deixar-lo però mentres me'l prenc que sinó no puc fer vida més o menys normal.
Crunchi, jo crec que pujar a La Mola és durillo si no hi estàs acostumada però, potser pots perfectament i més si l'objectiu no és arribar a d'alt sí o sí.
Una forta abraçada!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola maques!
Quants misstages ultimament!
Lanana Enhorabona per l'embaras!
Jo vaig tenir fastics i nauseas sobretot al migdia i vespres, res d matins. pero no vaig arribar a pendre Cariban i res, simplement evitava tot allo q em feia venir vasques.
Cap a la setmana 17 o aixi se'm va passar, de totes maneres hi ha coses que evito, q si no m'entren per l'ull o pel nas (olors) no ho menjo pq sembla q el meu cos ho rebutgi.
si el cariban et va be, doncs segueix, intenta el dia q et trobis mes valenta deixar-lo poc a poc.
capseta Paciencia amb la sogra! Espero que quan neixi la nena s'adoni que no podeu estar tant per ella. POtser espabila una mica...
Pero per la part positiva.. ja li heu pogut veure la carona, ella q sempre s'amagava a les ecos!! que guay!!
Pink-flower Quin rollo aixo d la pressio alta, pero tambe ja li val ala llevadora, mira q fotre bronca, pq aixo es una cosa q en veritat poc pots controlar tu...
T'han recomanat alguna cosa pq baixi una mica? potser menjar amb menys sal?
Sort, i espero q es quedi en res
Brufri sobre la robeta d la primera posta, me mare em va dir q els primers dies es posen unes camisoles o camisetes de fil, pq potser si li poses body li roza amb el melic.
Jo tinc unes que les vam fer servir el meu germa, jo i els meus nebots.. estan molt be, me mare n'hi diu "xambretes" no se si es algo de fa 30nys quan vaig neixer i ja no es porta o que.. suposo que ala clinica et diran el q cal q portis, o sino pregunta a les clases d pre-aprt, potser et poden donar mes info.
Algu li sona aixo de les xambretes o es un invent de la meva iaia i me mare?
Redberry, m'apunto tambe lo de la tila, no es la meva infusio preferida, pero si ajuda.. normalment em prenc un got de llet, pero em sembla q tampoc funciona agire be...
Crunchi que tal et van les classses i la piscina? veig q estas atope amb els ultims detalls, jo ni he pensat en una funda pel manillar ni res!
Crec q no em deixo a ningu per personalitzar...
EGO doncs l'osullivan se que hi ha moltes que dieu q no es per tant.. pero jo ho vaig trobar asqueros, em van dir q tenia gust a llimona, pero era mentida podrida.
Em van fer anar en deju (pero he llegit al SP q moltes us diuen q no cal) despres em vaig haver d 'esperar 2h i mitja enlloc d 1h.
Amb aquestes diferencies jo ja dubto q no em fessin la llarga directament...
la enfermera em va avisar q com vomites tenia q tornar un altre dia i tornar a comensar.. aixi q com una campeona tot cap a dins fent un esfors.
Total, que ahir ja tenien els resultats, doncs resulta q estic rozando el limite, i com que es molt justet doncs m'han donat unes pautes d alimentacio, q en veritat ja es com jo menjo... no es res de láltre mon.
i de remate... haig de repetir la proba d aqui 3 setmanes
Aixi que res, em tocara fer una mica de dieta aquests dies, aveure si aixi millora una mica.
Al principi em va fer riure, pero despres pensant ja no fa tanta gracia, pq primer q ni idea d les consequencies q aixo pot tenir per la peque.. i despres, q si jo de normal ja m'alimento com el que m'han demanat... que faig? Buscare per el SP aveure si hi ha algun fil amb menu/dietes.
A ningu us ha sortit pas malament aixo del sucre i em podeu orientar una mica?
Sobre el RH em van dir q em preparariu la vacuna per la propera visita a la llevadora, i ja poca cosa mes.
Aquest finde pintarem l'habitacio de la nena, farem com unes muntanyetes amb colors, q ho he vist a pinterest i queda molt xulo, espero que quedi prou semblant almenys!
Be noies, que tingueu bon cap de setmana!!
Petonets a les panxetes
Quants misstages ultimament!
Lanana Enhorabona per l'embaras!
Jo vaig tenir fastics i nauseas sobretot al migdia i vespres, res d matins. pero no vaig arribar a pendre Cariban i res, simplement evitava tot allo q em feia venir vasques.
Cap a la setmana 17 o aixi se'm va passar, de totes maneres hi ha coses que evito, q si no m'entren per l'ull o pel nas (olors) no ho menjo pq sembla q el meu cos ho rebutgi.
si el cariban et va be, doncs segueix, intenta el dia q et trobis mes valenta deixar-lo poc a poc.
capseta Paciencia amb la sogra! Espero que quan neixi la nena s'adoni que no podeu estar tant per ella. POtser espabila una mica...
Pero per la part positiva.. ja li heu pogut veure la carona, ella q sempre s'amagava a les ecos!! que guay!!
Pink-flower Quin rollo aixo d la pressio alta, pero tambe ja li val ala llevadora, mira q fotre bronca, pq aixo es una cosa q en veritat poc pots controlar tu...
T'han recomanat alguna cosa pq baixi una mica? potser menjar amb menys sal?
Sort, i espero q es quedi en res
Brufri sobre la robeta d la primera posta, me mare em va dir q els primers dies es posen unes camisoles o camisetes de fil, pq potser si li poses body li roza amb el melic.
Jo tinc unes que les vam fer servir el meu germa, jo i els meus nebots.. estan molt be, me mare n'hi diu "xambretes" no se si es algo de fa 30nys quan vaig neixer i ja no es porta o que.. suposo que ala clinica et diran el q cal q portis, o sino pregunta a les clases d pre-aprt, potser et poden donar mes info.
Algu li sona aixo de les xambretes o es un invent de la meva iaia i me mare?
Redberry, m'apunto tambe lo de la tila, no es la meva infusio preferida, pero si ajuda.. normalment em prenc un got de llet, pero em sembla q tampoc funciona agire be...
Crunchi que tal et van les classses i la piscina? veig q estas atope amb els ultims detalls, jo ni he pensat en una funda pel manillar ni res!
Crec q no em deixo a ningu per personalitzar...
EGO doncs l'osullivan se que hi ha moltes que dieu q no es per tant.. pero jo ho vaig trobar asqueros, em van dir q tenia gust a llimona, pero era mentida podrida.
Em van fer anar en deju (pero he llegit al SP q moltes us diuen q no cal) despres em vaig haver d 'esperar 2h i mitja enlloc d 1h.
Amb aquestes diferencies jo ja dubto q no em fessin la llarga directament...
la enfermera em va avisar q com vomites tenia q tornar un altre dia i tornar a comensar.. aixi q com una campeona tot cap a dins fent un esfors.
Total, que ahir ja tenien els resultats, doncs resulta q estic rozando el limite, i com que es molt justet doncs m'han donat unes pautes d alimentacio, q en veritat ja es com jo menjo... no es res de láltre mon.
i de remate... haig de repetir la proba d aqui 3 setmanes
Aixi que res, em tocara fer una mica de dieta aquests dies, aveure si aixi millora una mica.
Al principi em va fer riure, pero despres pensant ja no fa tanta gracia, pq primer q ni idea d les consequencies q aixo pot tenir per la peque.. i despres, q si jo de normal ja m'alimento com el que m'han demanat... que faig? Buscare per el SP aveure si hi ha algun fil amb menu/dietes.
A ningu us ha sortit pas malament aixo del sucre i em podeu orientar una mica?
Sobre el RH em van dir q em preparariu la vacuna per la propera visita a la llevadora, i ja poca cosa mes.
Aquest finde pintarem l'habitacio de la nena, farem com unes muntanyetes amb colors, q ho he vist a pinterest i queda molt xulo, espero que quedi prou semblant almenys!
Be noies, que tingueu bon cap de setmana!!
Petonets a les panxetes
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Ostres Dolly doncs no en tinc ni idea... Suposo que a NL deuen tenir uns altres protocols i per aixo et van fer esperar més estona que aqui, pero el tema del dejú a mi tambe m'ho fan en dejú, aqui si que coincidim. I els resultats doncs quina murga!!! Realment no sé en que podem incidir nosaltres en aquests resultats, mes enlla de la dieta, pero ni idea. Aviam si algu et pot dir... Anims nena, que es fa pesat si. A mi el 1r Osullivan em va semblar be, pero el 2n vaig sortir molt agobiada.
El tema robeta se el que dius!!!!! Ma mare en té 2 o 3 que eren meves, que son com camises sense botó a radera, descobertes, oi? Maniga llarga pero molt molt primes!!!! No descarto posar-li al meu Nil quan neixi, a més a més son de color blau (els meus pares no sabien que jo era nena, i tenien bastanta roba de color blau
). La veritat és que no ho he vist a cap botiga, potser es algo que ja no es porta, pero si dius que és pel tema melic, li posaré i aixo de roba que m'estalvio!!
Que be, ja pintareu l'habitació?
que guay!! Ja ens ensenyaras com us queda!!!!
Lanana doncs al final hem cancelat l'excursió, decisió del cruncho. Doncs res, un altre dia serà (quan no estigui embarassada), pero si, potser no és el millor moment per fer masses caminatas...
anims amb les nausees!!!!
Que tal les altres noies??
Ego jo avui relax total, he estat llegint, mirant la tele, la tablet....
no tenia ganes de fer res de res....
El tema robeta se el que dius!!!!! Ma mare en té 2 o 3 que eren meves, que son com camises sense botó a radera, descobertes, oi? Maniga llarga pero molt molt primes!!!! No descarto posar-li al meu Nil quan neixi, a més a més son de color blau (els meus pares no sabien que jo era nena, i tenien bastanta roba de color blau
). La veritat és que no ho he vist a cap botiga, potser es algo que ja no es porta, pero si dius que és pel tema melic, li posaré i aixo de roba que m'estalvio!!Que be, ja pintareu l'habitació?
que guay!! Ja ens ensenyaras com us queda!!!!Lanana doncs al final hem cancelat l'excursió, decisió del cruncho. Doncs res, un altre dia serà (quan no estigui embarassada), pero si, potser no és el millor moment per fer masses caminatas...
Que tal les altres noies??
Ego jo avui relax total, he estat llegint, mirant la tele, la tablet....
no tenia ganes de fer res de res....Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











