FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
mariela
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:49 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: mariela » dv. abr. 07, 2017 1:20 am

Hola Noies!!!

Q be que es començi a moure aixo s' han animat les trucades.
sacamo- Soc hiperfeliç de q estigui tot en marxa ja ho saps. Pero no esta de mes q t' ho digui t' envio super super energía positiva. La Sacamo y yo ens coneixem de fora. Ycreec q ens ha ajudat molt poder compartir mols sentiments juntes. Estic aqui i fora per tot el q em necesitis com tu vas estar quan jo et necesesitaba. >.-<:
Hashi-- jo encara no tinc pauta , ara estic amb antibaby y y segons vaig entendre a la propera visita q es el 19 de maig haure de portar analítica i em donaran recepta pels parxes. Em va dir q la transfer seria aprox. Per ultim de juny principi de juliol. Pero no se res mes. A mi de l' injecció no m ' han dit res pero sempre mesbo menys tothom segueix el mateix tractament asi q no em lliurare de la punxada jijiji. Tu vas per davant explica porfi.
Com aneu les q veu cantar negatius :( digueunos algo.
Molts petonets a totes.
cmatamorosb
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dv. abr. 07, 2017 7:52 am

Bon dia a totes!entro ràpid desde el mòbil,que estic a la feina,però us volia desitjar molta sort a les que ja esteu començant tractament,i m'alegro que ja comencin amb les tant esperades trucades. I Hashi, el control de divendres passat va anar molt bé,ja havien crescut dos fol.lis,així que dilluns i dimarts em van fer inseminació. Ara ja estic en (des)espera una altra vegada.De moment no noto res,un poquet de mal de pits,que suposo que es degut a la progesterona, però cap símptoma més,així que no sé si l'haurem encertat aquesta vegada,haure d'esperar :-o00m

Bon cap de setmana i bones pasqües!!!A disfrutar del solet i sobretot de la vida,que només en tenim una.
SACAMO
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dv. abr. 07, 2017 9:14 am

Hola a totes!!!
Quina ilusió Cmatamorosb!!! Molta sort guapa!!! Espero que aquesta vegada sigui que si.
Mariela gràcies per estar sempre ahi. Saps que t'estimo molt.
A les demès noies, com esteu????
Hashi
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dv. abr. 07, 2017 10:42 am

Bon dia boniques!

Ole ole! Que bé Sacamo ja queda menys d’un mes per el 4 de maig!!! Tens tota la raó, sembla que mai ha d’arribar però això ja comença >.-<:

Mariela suposo que tot i que els tractaments són semblants, hi ha petites variants ajustant-ho com sigui millor en cada cas.
Que maco que ho pogueu compartir també en persona Sacamo i Mariela, jo també tinc varis casos propers que ho han viscut o ho estan vivint paral•lelament a nosaltres i ajuda molt, et sents molt recolzat i més podent-ho compartir amb totes vosaltres, sou un grup molt bonic : lasito :

Cmatamorosb reina que bé!! M’alegro molt, ole aquests folis són uns campions! Et desitjo moltíssima sort i que aquest cop sigui el definitiu. Molts ànims i força per la (des)espera. A veure si en uns mesos tornem a coincidir per Sant Pau però aquest cop amb panxolina jijii ;-))) :-()-)

Mode ego: Aquest matí ja m’han punxat el Decapeptyl i no m’ha fet gens de mal la punxada. Ara haig d’esperar a que arribi la regla en pocs dies per començar amb els pegats. Estic molt positiva i il•lusionada per afrontar aquesta segona transfer dels frigos, quines ganes que sigui maig!! :miko: :love:

Alguna novetat més la resta de noies??

Bon cap de setmana, aprofiteu-lo a tope que ja tenim aquí el bon temps :***:
Una abraçada!
Imatge
laiatous
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dv. abr. 07, 2017 11:41 am

Hola a totes!!!! Molt be Sacamo, ja has començat, quan jo acabi amb la transfer tu començaras amb les punxades!!!me n'alegro molt despres d'esperar tant!!!!
Undomiel i Reflunola, sou les següents!!! aixo s'anima i tant!!!!
Cmatamorosb, ostres!!! que rapid, ja tornes a estar amb betaespera, ara tenia els timings una mica despistats, se m'esta fent molt llarg a mi!!! una abraçada!!!
Hashi que be aviat la transfer, quines ganes!! i la Mariela no conec molt be el recorregut pero veig que tambe estas pendent de transfer???? una abraçada noies!!
Modo Ego: Jo comenco l'endema del dilluns de pascua, el 18 d'Abril, o sigui d'aqui 10 dies!! ara a aprofitar la setmana santa per relaxarme be, perque estic nerviosa!! La histeroscopia em va sortir tot be, cultiu negatiu i biopsia normal!! Pero des de llavors que no paro de tacar marronet, i ja porto 17 dies aixi!!! pero diuen els metges que sera entre la proba i els anticonceptius i que no pateixi, tot i aixi em ratlla.

Be!! bona setmana santa a totes!! a la tornada mes!!!
Un peto.
mariela

EntradaAutor: mariela » dl. abr. 10, 2017 10:19 pm

Hola noies!
Laiatous-- si estic esperant transfer de congelats per un segon embaraç. Nosaltres al 2014 ja vem tenir un fill per Fiv- Icsi . I ens van quedar 3 congelats q em vingut a buscarlos per donar un germanet .
Hashi- vinca anims q la setmana santa ja la tenim aqui. T' han dit cuants cicles as de esperar amb els pegats? A mi em va semblar entendre 2. Pero no em cuadra pq tinc hora al maig. I em va dir q la transfer si tot anava be seria per finals de juny principi de juliol.
Anims a les betasperants i ales q espereu trucada.
Petonet per la leva Sacamo i per tota la resta. Muaaaaaaa
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dt. abr. 11, 2017 12:55 pm

Ei Laiatous ja no queda res pel 18!!! :p-) Ànims bonica, s'haurà de fer cas als metges amb el que t'han dit sobre el tacat que presentes, tot i que t'entenc amb la rallamenta, som patidores de mena les lluitadores jejeje

Mariela no haig d'esperar cap cicle, els pegats són per posar des de l'inici d'aquesta regla per fer la transfer a principis de maig, en el moment de cicle idoni :ok:

A gaudir de la setmana aquelles que tingueu festa i a les que treballem molts ànims que ja queda poc per festa!! :-()-)
Imatge
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dt. abr. 18, 2017 10:32 am

Bon dia boniques!

com han anat aquests dies de setmana santa?

A mi diumenge, 9 dies després de la punxada del Decapeptyl, ja em va venir la regla i vaig posar-me el primer pegat d'Evopad 50.

cmatamorosb ja et queda poquet per sortir de dubtes, espero que aquest cop hagi estat el bo i ens puguis cantar l'ansiat positiu!

laiatous ja és dia 18!! Ja comença :ok: Comentaves que estaves nerviosa, has pogut relaxar-te aquests dies?

La resta com aneu?? Alguna novetat?

Ànims que aquesta setmana és més curteta :***:
Imatge
Undomiel
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dt. abr. 18, 2017 1:09 pm

Hola noies. Jo be. Esperant que passi el temps i llegint vos desitjant que tot sorti molt be!!

Espero llegir molts positius per aquí aviat!!

Petons!!
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dc. abr. 19, 2017 5:43 pm

Hola!!!! Si Hashi!! Ahir vaig comencar amb les punxades de l'estimulacio!!!
Aquests pegats que et posen es per preparar l'endometri????
Jo mes relaxada si despres de setmana santa!!! Em va vindre la regla dilluns com tocava i a veure que!!! Em punxo pergoveris o algo aixi que no m'havia punxat mai!!!faltava el metge que feia les visites d'inici de tra i el que feia el control se les va endur totes i anava tan rapid al explicarmu que quan vaig arribar a casa tenia un lio mental!!!! Jaja.
mariela

EntradaAutor: mariela » dc. abr. 19, 2017 11:33 pm

Hola noies!
Hashi et notes algun sintoma amb els pegats. Explica tot siusplau q vaig darrera teu.
Laiatous molts anims!!
Modo ego-- Esperant q pasin els dies i bastant relaxada. Ja tinc analítica feta. Aixi q a esperar. petonets
cmatamorosb
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dj. abr. 20, 2017 7:45 am

Boniques entro, per dir-vos que aquesta vegada també ha sigut negatiu. Avui estic trista, enrabiada i en ganes de tirar la tovallola, perquè veig que el sommi mai es fa realitat.

A totes les que heu començat tractament o les que esteu a punt de començar, molta sort i espero que tingueu molts positiussss!!!

Una abraçada.
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dj. abr. 20, 2017 1:19 pm

Gracies Mariela!!
Cmatamorosb, quin greu em sap!!! Crec que tambe em fa rabia a mi!!! Que dificil es tot!!!!
Una abraçada ben forta!!!!
A descansar una mica!!!!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dj. abr. 20, 2017 4:25 pm

Bona tarda noietes,

Molt ànims Undomiel! El camí que ens ha tocat està ple d'esperes :-o00m Aiix tan de bo totes omplim el fil de positius ben aviat :ok:

Molta força laiatous per aquest següent intent!! A per totes guapa! El pergoveris no l'havia sentit, entenc que deu ser semblant als altres que ens recepten, no? jajaja ja veus! ells ho tenen tan integrat que t'expliquen moltes coses de cop i ràpid, i tu després t'ho vas repetint per fer-ho tot bé i al peu de la lletra :content:
Si, els pegats són per preparar l'endometri perquè estigui en les millors condicions per rebre els embrionets congeladets :love:

Mariela amb els pegats de moment no he notat res. Dimecres em vaig treure el primer i em vaig posar un nou de 50, seguint el calendari que em va passar la doctora. Vaig alternant el lloc on el poso per evitar reaccions de la pell, sempre per sota la cintura i en una zona que no es formin plecs i que no sigui sobre un os per facilitar que el cos absorbeixi el medicament. L'únic molest és al treure'ls ja que s'enganxen del cantons de mala manera jejeje
Ànims bonica! Amb l'anàlitica ja tens un primer pas fet :ok:

Ostres cmatamorosb em sap molt greu reina... el camí que ens ha tocat és una muntanya russa en tota regla :ufs: Treu tota la rabia que tinguis dins, desfogat, crida, plora per renovar energies. Amb el negatiu o l'arribada de la regla ho veiem tot molt negre i és inevitable que ens passi pel cap tirar la tovallola, aquests tractaments són esgotadors. Però desitjo que tinguis les forces per tornar-ho a intentar :-()-)

Una abraçada ben forta!
Imatge
Reflunola
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » ds. abr. 22, 2017 11:18 am

Bon dia!!! Ahir per fi ja ens van trucar tenin la visita per l'1 de juny... L'únic que em fa por que ens agafi el mes d'agost i ens quedem a meitat fel tractament... Però estic molt molt contenta
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » ds. abr. 22, 2017 1:03 pm

Hola noies.

Ostras cmatamorosb em sap molt de greu bonica.... quants intents de IA et queden? Anims que segur que aconsegueixes el teu positiu tard o d'hora. Ja veuràs q si!!!!!

Reflunola que guai!! Ja van per quasi novembre llavors!! A l'agost jo sabía q no trucaven però interrompre tractaments en marxa? Potser no. Ains a mí la trucada en tocaria per l'agost quina mala sort. M'haure d'esperar al setembre.

Per cert ja no queda cap noia en llista d'espera en aquest foro??
laiafv
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. març 03, 2017 1:44 pm

EntradaAutor: laiafv » ds. abr. 22, 2017 8:39 pm

Hola noies! Sento escoltar els negatius...anims i paciencia, segur que al final aconseguirem!

He estat llegint sobre com millorar les probabilitats de la fiv i he trobat alguna web interessant sobre la importancia del tipus d'alimentacio, no se si vosaltres creieu i l'heu intentat, jo crec que ho posaré en marxa, que no sigui per no intentar-ho!

https://soycomocomo.es/especiales/ferti ... fertilidad

Undomiel jo también estic en llista i ens porten ben poc, soc de finales de gener.

Petons i molts anims a totes.
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » ds. abr. 22, 2017 10:24 pm

Laiafv gracies pel link. Jo la veritat es q menjo molta proteina!
Aixi que tu ets del gener! Et queda poquet. Avisa quan et truquin!!

Un peto a totes!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dl. abr. 24, 2017 10:27 am

Bon dia guapes!

Ole ole! Quina bona noticia Reflunola, ja queda ben poc per l’1 de juny :ok: El tractament no el poden deixar a mitges, va tot seguit així que no crec que influeixi que caigui una part a l’agost.

Undomiel no perdis l’esperança! Potser et truquen abans d’agost, pots er que hi hagi gent que per “x” motiu quan la truquin digui que no vol o que en algun dels mesos anteriors al teu no hi hagués moltes altes a la llista d’espera :ok:

Laiafiv gràcies per la info que has trobat! Jo crec que més o menys l’alimentació que segueixo s’adequa força a el que diu a l’article, a veure si al segon intent el factor sort també esta de la meva part : lasito :

Laiatous com va l'estimulació??

Mode ego: dissabte em vaig posar el tercer pegat de Evopad 50, amb moltes ganes d'entrar al mes de maig, però a la vegada nerviosa de que aquest segon intent, ara amb els frigos que vam poder aconseguir, vagi bé x*x*x x*x*x x*x*x

Petons!!
Imatge
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dl. abr. 24, 2017 10:37 am

Hashi gràcies pels ànims bonica!! Tant de bo tinguis raó!!

Segur que la próxima vegada arriba el teu positiu! Ja ho tens aquí guapa! :***:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::