FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Suellen
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dl. abr. 24, 2017 6:11 pm

Hola,

Porto messos visitan't aquest Forum i fins ara no m'he activa't que encara no estava al 100% de la SS.

Us faig un petit resum:

Al 2013 (35anys) em van treure un tumor de 5kg del abdomen i em van "vetar" de poder quedar-me embarassada xq tinc un altre de 3cm al costat del ronyó dret.
L'any passa't per l'Abril (38anys) en una visita de revisió em van donar l'alta temporal per poder tenir fills i al ataquerrrrr... i
Soc mare soltera en aquests moments i vaig probar directament per la privada, he tingut una FIV amb dos intents i no ho he aconseguit.
A l'agost em vaig apuntar a la SS i em van derivar a Puigvert, visita octubre i trucada al novembre que ja em dirien algo de Sant Pau.
El 20 d'abril vaig anar a la primera visita a Sant Pau, jo pensava que era per començar amb proves perque es suposa que tinc preferencia per esterilitat (a l'agost em van treure les trompes per hidrosalpinx bilateral.) i per edat (a l'octubre faig els 40), pero resulta que era per ampliar informació i que ja em trucarien dos mesos abans de començar el tractament...

Actualment: llista d'espera d'agost 2016 i no sé si em faran fora a l'octubre o continuaré a la llista. Ara van per octubre-novembre del 2015, no?

Salutacions a totes i enhorabona a les que heu aconseguit la "panxeta"... intentaré possar-me al dia amb totes vosaltres poc a poc jjejejeje
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Undomiel
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dl. abr. 24, 2017 11:34 pm

Suellen. Quina historia portes darrere maca! Impressionant. M'has dixat *_* . Ets una súper lluitadora! Ara a mirar endavant i que ningú t'aturi.

Jo crec que si estás en llista abans dels 40 com es el teu cas si que t'ho fan. Potser et truquen abans i tot!

Espero que ens expliquis.

Un petonas.
Reflunola
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » dt. abr. 25, 2017 7:42 am

Hola noies!! Una pregunta per la visita del 1 de juny haig de portar la analítica, però com encara no m'ha arribat la carta volia preguntar-vos si es una analitica hormonal d'aquestes que es fan el tercer dia de la regla perque si es així només tinc una oportunidad perque m'ha de vindre el dia 10/05 i tindria que demanar hora per el 12 o 13/05
laiatous
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dt. abr. 25, 2017 1:08 pm

Gracies Hashi, Maig ja es aqui mateix!!!!!!!
Benvinguda Suellen!! no se si hi ha preferencia per esterilitat, jo tambe em passa que no tinc trompes i no me enterat de res d'aixo!!!
Reflunola felicitats!!!! no se que dir-te de l'analisis, jo diria que quan mel vaig fer m´ho va demanar la Dra.Polo aqui mateix a Sant Pau, no em va arribar cap carta, pero com el meu cas era amb DGP i era tot mes llarg al principi... no ho se.
Undomiel, segur que et truquen aviat!!!
Modo Ego; jo ja porto 8 dies d'estimulacio avui!!! ahir vaig tindre revisió i dema un altre cop a veure que diuen, pero crec que no va massa be!! jo em trobo bastant be, pero nomes van veure 4 i 2 folis, la dra. em va dir que per ser jo estava be, pero no se.... les altres vegades en tenia fins a 10 al dret, i a l'esquerre 2 esta be perque tinc un quiste que ocupa gairebe tot!!, :-o00m !!!!
myca
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » dt. abr. 25, 2017 9:18 pm

Hola noies, us vaig llegint perquè també estic apuntada a St Pau des de l'agost de 2015. Fins que no van arribar els papers a Puigvert, que és quan comença el compte enrere ja que jo vaig a fiv directa, resulta que sóc del gener de 2016....
per el que comentes tu Suellen, entenc que no hi ha cua més ràpida o més lenta, ja que a mi als papers van marcar "preferent" per edat, i no he pas anat més ràpida. Aquest tema l'he demanat cada cop que he trucat a Puigvert, però la única resposta és que si estàs apuntada abans dels 40, si quan t'avisen ja els tens, t'han de fer els mateixos tractaments, ja que quan et van posar en llista bé complies les condicions... però clar, tot això m'ho han dit de paraula i suposant... espero que no ens trobem sorpreses quan finalment ens avisin!
Aquest mes de maig provarem una Fiv en cicle natural al clinic, per no tenir la sensació de que em passa el temps sense fer res.. però cada negatiu em costa uns mesos de recuperació, i és durillo, la veritat.

Laiatous, ànims amb les punxades i a veure si van creixent!
Reflunola, no et puc ajudar.
Hashi, molta sort amb el frigo!
cmatamorosb, ànims, és molt dur qualsevol negatiu.

Bé noies, us vaig seguint
Simaro
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. oct. 06, 2016 12:15 am

EntradaAutor: Simaro » dc. abr. 26, 2017 9:15 am

Reflunola! Sobre el que comentes de la analitica, a la carta que t'arribarà ja hi posa, t'has de fer una a analitica entre el 2on i el 4rt dia de la regla i portar-ho al dia de la visita.
Ja queda menys! :p-)
Suellen

EntradaAutor: Suellen » dc. abr. 26, 2017 10:19 am

Undomiel aquí totes som unes campiones i tela si no surt a la primera, és com que tantes pedres al camí al final costa de saltar.

Reflunola per la privada inicial que fan és la més complerta del món, enfermetats, hormones, grup sanguini i fins i tot a mi em van demanar un cariotipo entre el día 2-4 de la regla per sapiguer com va el teu cicle folicular. I si truques per sortir de dubtes?

Laiatous a mi em van dir que em possaven preferencia perque es suposa que és l'única opció que tinc per tenir fills i sobretot pel tema edat. Però bueno, cadascú et diu una cosa i al final toca espera o "sant paganini". Tema estimulació a mi em van sortir només 3 OD i 1 OE, després de la segona eco de control de sobte es van multiplicar, pots consultar-ho a la següent eco i potser et pugen la medicació depen com tinguis l'estradiol.

Myca la doctora de St Pau em va dir que hi ha una única llista i que l'únic métode que no té llista és la inseminació. Aixi que ens toca esperar. I per edad m'han dit de tot, que et treuen o no encara que estiguis en llista. Lúltima doc em va dir que es "suposa" que no...
Jo ara estic de repòs del moneder, que estic tornant a fer guardiola (tractament de la privada i operacions de la meva gosseta).

I plus plis plas... pel moment no tinc novetats.
Petons a totes i anims!

Reflunola
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » dc. abr. 26, 2017 10:23 am

Simaro ha escrit:Reflunola! Sobre el que comentes de la analitica, a la carta que t'arribarà ja hi posa, t'has de fer una a analitica entre el 2on i el 4rt dia de la regla i portar-ho al dia de la visita.
Ja queda menys! :p-)
h

Gràcies!! El problema es que no em fio de que arribi la carta amb temps perquè m'ha de vindre la regla el 10/05 y però bueno a veure si arriba i sino em faig una analitica hormonal normal i ja està, al meu home no l'han de fer res no? Es que sempre llefeixo tot el que ens fan a nosaltres i en el nostre cas es ell qui té oligozoospermia severa però no ens han dit res, els vostres tomen alguna cosa pee millorar la quantita i qualitat? Per anar fent
Undomiel
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dc. abr. 26, 2017 10:57 am

Hola noies.

A la última visita a la Puigvert amb el meu marit vaig preguntar si hi havia preferències a la llista per "x" motius i la doctora em va dir que no. Que només hi havia una llista i prou. Però jo sé que no és veritat perquè coneixo noies que no han hagut d'esperar gens per problemes greus com menopausia precoç, endometriosis, etc. I han fet els tractaments sense llista d'espera pràcticament. Així que poden dir misa, però prioritzen en alguns casos.

Sobre lo de fer-te el tractament amb 40 o més, si que t'ho fan si estàs en llista abans de fer 40.

Laiatous com van aquests folis?? què t'han dit avui?

Reflunola, segur que t'arriba la carta ja perquè són molt ràpids.

Hashi com estàs de nervis? Ja queda no res per a maig!

A totes molts petons!
Suellen

EntradaAutor: Suellen » dc. abr. 26, 2017 12:51 pm

Undomiel ha escrit:A la última visita a la Puigvert amb el meu marit vaig preguntar si hi havia preferències a la llista per "x" motius i la doctora em va dir que no. Que només hi havia una llista i prou. Però jo sé que no és veritat perquè coneixo noies que no han hagut d'esperar gens per problemes greus com menopausia precoç, endometriosis, etc. I han fet els tractaments sense llista d'espera pràcticament. Així que poden dir misa, però prioritzen en alguns casos.

Sobre lo de fer-te el tractament amb 40 o més, si que t'ho fan si estàs en llista abans de fer 40.

Depen qui et faci la visita et diu si hi ha preferencia o no.
A mi em van dir de diferent llista a la SSocial de St Boi i a la Puigvert xq es suposa que no tenir trompes ho equiparen amb l'endometrosis i la menopausia precoç. Però a St Pau m'han dit que no, només una llista i a esperar el teu torn.

I tema 40 merci per informar... tenia la mosca darrera l'orella perque fent calculs em posso als 41 bufff

Petonarros :-()-)

Hashi
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dj. abr. 27, 2017 11:13 am

Aiix Undomiel bonica tant de bo sigui com dius i amb aquest segon intent arribi el positiu. Cada dia estic una mica més nerviosa, no ho puc evitar jejeje Intento estar molt activa per no pensar-hi gaire :-o00m

Benvinguda Suellen! Ostres deunido la teva història, molts ànims bonica! Ets una gran lluitadora.
Com comenten la Undomiel i la Myca, l’edat que compte és amb la que entres a la llista d’espera, així que no afecta a que el tractament el comencis als 40 anys. Potser al principi si que hi havia preferències però ara crec que no, desgraciadament som molta gent que em de recórrer a aquesta ajuda per poder tenir fills. Però si la Undomiel coneix de casos que han passat davant serà així... llavors encara entenc més les esperes interminables fins que et truquen :ufs:

Reflunola si fas la analítica a Sant Pau no has de demanar hora, et presentes a primera hora presentan el full al taulell d’extraccions entre el segon i quart dia de regla. En principi t’hauria d’arribar la carta abans sense problema bonica, un cop et truqueun si confirmes ja l’envien :ok:
En el nostre cas el factor també és masculí, i a ell no li van enviar cap prova més ja que tenien tota la info del seu estudi. El meu home va estar prenent el que li va receptar l’andròloga, Kreastim però ara fa un temps que no el trobem a la farmàcia i segueix prenent maca i vitamina C que ja prenia anteriorment i que sembla que ha ajudat a millorar la qualitat de l’esperma. Però totes aquestes coses necessiten uns mesos prenent-les perquè facin efecte. També pren te verd que porta molts antioxidants.

Laiatous com va anar el control d’ahir??

Myca molts ànims guapa! Et desitjo tota la sort amb la FIV de maig i que sigui la definitiva per tancar aquesta etapa tan dura de tractaments per la que ens toca passar a totes nosaltres per aconseguir el positiu :-()-)
Moltes gràcies! A veure si aquest mes vinent cantem totes dues el positiu i aixequem els ànims a les noies que van darrere nostre >.-<:

Mode ego: Amb poques novetats. Dimarts em vaig posar el 4t pegat d'Evopad aquest cop un de 100.

Un petonarro per totes! :-()-)
Imatge
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dj. abr. 27, 2017 12:09 pm

Hola!!!!
Hashi, el control igual!! Em van dir que hi havien 4 i 2 ara ja un tamany mes grandet, i que segurament la punció seria dimarts!!
Demà hi torno a fer control, ufff porto son acumulada!!!
S'esta fent llarg aquesta vegada!!!
Lo dels pegats ja falta poquet???

Una abraçada a totes!!
Suellen

EntradaAutor: Suellen » dj. abr. 27, 2017 12:53 pm

Laiatous al final t'ha passa't com a mi. Ja pensavem en anular punció i de sobte van sortir més i van creixer. Molta sort dimarts que ja queda poquet.

Hashi et posses els pegats per fer-te transfer d'un "frigo"? quan et toca?

Jo continuu sense novetats i lo que queda, pero és per possar una linea més aquí :miko:

mariela
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:49 pm

EntradaAutor: mariela » dj. abr. 27, 2017 11:31 pm

Hola Noies!!!
Benviguda suellen i reflunova.
Suellen_ Quina historia mes dura molta sort en aquesta nova oportunitat.
Reflunova- A mi tb em va pasar amb la primera fiv q em van donar hora pel juny i com as de pendre les antibabys i tot al final me la van programar pel setembre tb pq jo tinc ovari poliquistic i costaba molt saber el dia de regla.
Jo ho vaig preferir per anar mes trankila. Una vegada et truquen i saps q comencaras millor anar poc a poc q " las cosas de palacio van despacio" i mira aqui tinc el meu baby.
Hashi- com ho portes cap sintoma????? Ara despres dels pegats quan as de tornar i q et fan?
A mi ja hem falta poquet.
Laiatous- molta sort bonica. L' altre dia parlava amb ka profe del meu fill q tb te besons per fiv. I diu q quan ja la tenien preparada per ferli la transfer li van proposar anular pq eren de mol nala qualitat va dir ja q estic aqui intemtenlo i I ahi la tens mami de 2 . No perdis la esperanza.
Sacamo- I love You. Anims q ya estas apunt de començar.
Molts petonets a totes
SACAMO
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dg. abr. 30, 2017 8:47 am

Hola lluitadores!!
Primer de tot, gracies Mariela per estar sempre quan ho necessito. Jo també t'estimo molt.
Benvinguda Suellen!!! Ets una valenta, continúa per el teu somni.
Reflunola, a mi hem va arribar la carta. Et demanen analisis hormonal. (FSH, LH, ESTRADIOL) Entre el 2°i 3r dia de regla.
Cmatamorosb o sento moltíssim, vinga ànims i endavant que has de continuar lluitant i aviat tindràs el teu positiu. Estem en bones mans.
Jo ahir vaig acabar l'última antibabys. El dijous ja tinc que anar amb la regla i començaré amb les banderilles. Aix, quins nervis!! Ja començo.
Petonets per totes i vinga que arriba maig amb un munt de bones notícies. Sort per totes. >.-<:
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dg. abr. 30, 2017 10:19 am

Bon dia boniques!

Que bé laiatous, ja no queda res per dimarts!! >.-<: Com va anar el control de divendres?? Ja veus entre el xute d'hormones i els controls vas acumulant son, i s'arriba a fer mooolt llarg. Molts ànims guapa!!
Segons l'esquema terapeutic que em va donar la doctora els últims pegats que m'haig de posar seran el dia 10 de maig.

Si Suellen, els pegats són per preparar l'endometri per la transferència dels frigos :ok: Aquest proper divendres 5 de maig tinc la visita de control per revisar el grosor de l'endometri. Ànims en l'espera :-()-)

Mariela de moment 0 símptomes amb els pegats :ok: Per el que em va dir la doctora divendres és un control per veure com està l'endometri, i si està tot ok ja em diran dia de la transferència, aix quins nervis!! Espero que estigui tot bé i els frigos descongelin sense problema :-:)
I tant mai s'ha de perdre l'esperança, i casos com el que comentes de la profe del teu fill ho demostren :ok:

Que bé Sacamo!! Això ja comença :mu::

Jo divendres em vaig posar els cinquès pegats, aquest cop un de 50 i un de 100.

Una abraçada i que acabeu de gaudir d'aquest cap de setmana llarg ;-)))
Imatge
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dg. abr. 30, 2017 10:59 am

Hola!!!! Que be Hashi pel 10 es aqui mateix!!
Sacamo felicitats!!! Dijous ja comences!! Semblava que no havia d'arribar mai i goita!!!!
Per les altres??? Com van tots els procediments?? Alguna esta amb les punxades ja??
Mode ego; divendres be la visita!! Hi havia moltissima gent!!! Mare meva!!!! Em van veure 4 de madurs a cada costat!!! Pel meu historial no esta gens malament!! La dra.Peon estava contenta!!! I ja tinc hora per dimarts la puncio. Avui ultima injeccio!!!! Per fi!!!!!! No se si a alguna li ha passat pero des del tercer dia tinc picors a tot arreu!!! Ma fet una reaccio i es frenetic!!!! ?-) argh!!! Jo ja tinc nervis avui!!!
Bon diumenge i bon dia del treballador!!!!
Suellen

EntradaAutor: Suellen » dt. maig 02, 2017 9:45 am

Laiatous ja la punció! oleeee que vagi molt bé i et treguin els 8 "bien guapillos", tema reacció t'han dit algo? a mi les injeccions em picaven a la zona només una estoneta. La reacció "chunga" la vaig tenir amb el yodocefol (àcid fólic, iode i vitamina B12) que em va sortir per tot el cos i em van ingresar i tot.

Hashi coneixia els pegats pero quan jo vaig fer per transfer de congelats em van donar pastilles via oral i vaginal perque no hi quedaven a les farmacies que estaven esgotats. Segur que el teu endometri está ben dilatadet per possar-t'he el "frigo". Un o dos embrions et possaran?

Sacamo que ja comences!!!! oleeeee!!!! possa't una "banderilla" a la meva salut jejeje. Molta sort i que sortin molts "bichitos"

Mariela ole pel teu baby i sí... "las cosas de palacio van despacio" jo aquest temps aprofitaré per perdre algun kilillo i deixar de fumar o redüir al máxim.

Molts ànims i petons a totes

Hashi

EntradaAutor: Hashi » dc. maig 03, 2017 11:41 am

Laiatous com va anar la punció? Com et trobes? Sobre el que comentaves de la picor jo només vaig tenir-ne amb el Cetrotide al punxar-ho, una miqueta però molt localitzat a la zona de la punxada i passava al cap de pocs minuts.

Suellen doncs quina llàstima que estiguessin esgotats els pegats quan vas fer la transfer de congelats, perquè es guanya en quan a comoditat. Aiix tan de bo l'endometri estigui ben bonic per poder acollir els embrionets :love: La idea es posar-ne dos com en el primer intent en fresc :ok:

Sacamo que demà ja comences amb les banderilles!! >.-<:

Reflunola ja t'ha arribat la carta?

Jo dilluns em vaig posar els sisès pegats un de 50 i un de 100.

Ànims amunt boniques! :-()-)
Imatge
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dc. maig 03, 2017 4:48 pm

Hola!!!!!
Suellen! Hashi! Al final em van treure 5 ovuls!!! Bueno!!! I d'aquests 5, 3 han fecundat!!
Divendres i torno a que mels posin!!!!! Llavors tornare a començar la beta espera!!!
La puncio fisicament va anar be!!! Em trobo be!!!
La resta com va????
Sacamo dema comences???? Anims!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::