Mail preinscripció escolar 2017.
- cirera1979
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. feb. 06, 2014 6:54 pm
Mail preinscripció escolar 2017.
Bon dia,
Ahir dilluns 24 d´abril es va publicar el llistat provisional d´alumnes de P3. Avui dimarts encara no he rebut cap mail. Algú l´ha rebut? Sóc de Girona.
Gràcies!
Ahir dilluns 24 d´abril es va publicar el llistat provisional d´alumnes de P3. Avui dimarts encara no he rebut cap mail. Algú l´ha rebut? Sóc de Girona.
Gràcies!
Re: Mail preinscripció escolar 2017.
Hola!
Jo ho he rebut aquest matí, també sóc de Girona. Suposo que no trigarà gaire.
Jo ho he rebut aquest matí, també sóc de Girona. Suposo que no trigarà gaire.
Jo no l'he rebut encara, però amb el DNI i el número de preinscripció (sortia a la llista) pots entrar aquí:
http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/consulta-resultats/
http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/consulta-resultats/
L'he rebut fa unes hores!!! No me l'esperava gens, vaig una mica perduda i pensava que no se sabia res fins al maig! A l'escola hi ha 2 línies i al resultat que he consultat amb el mail diu que han demanat aquesta escola en primera opció 37 persones.. això vol dir que som a dins!!!!! Oi?!???? Visca!!!!! :)))
Doncs pinta que sí, Mercè! ....ara bé, mira bé quantes places oferten perquè a l , escola que nosaltres hem demanat són 38 places només. Pel que veig depèn del poble...pq llegint vos veig que gairabé tots els coles són 50 o 25 si és una línea...Doncs resulta que a la nostra ciutat hi ha 5 escoles de 2 línees cadascuna. Han dividit tots els nens del 2014 entre 10 classes i surten a 19 nens per classe o 38 per escola. Fins aquí genial, però també tens menys possibilitats de que et toqui l escola que demanes ja que tots volen anar a les mateixes. Així ens trobem que tenim 38 places j segons el mail que he rebut 54 sol.licitants en primera opció
No se si algú shi ha trobat amb una ràtio tant baixa i si han augmentat places....
No se si algú shi ha trobat amb una ràtio tant baixa i si han augmentat places....
- Francesc losada
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dc. feb. 15, 2017 1:18 pm
Re: Mail preinscripció escolar 2017. girona
hola e rebut l email pero no se com mirar els resultats an sortit? no tobo enlloc on sha de posar el dni y el num identificstiu per saber el barem de punts de la meva petita q comesara p3 al septembre e mirat a wwww./gencat/prencricio pero no hi a formes de saber els punts provisionals algún q em pugi ajudar o encara no an sortit a Girona gracies .
- Francesc losada

si twix e entrat posat el nun identificador y el meu dni pero no surt res de de re......
Has posat el dni amb lletra? El numero que has de posar es el que comença amb PRE17-××××××××××××× ....
- Francesc losada

si tina ja m ha sortit gracies ara q sha de esperar al 30 de maig per saber ho segur'? on entra la nostra filla?
Si aneu a sorteig és el 4 de maig i ja podreu saber si esteu dins l'escola. Les llistes d'admesos sorten el 2 de juny.
Francesc, has de mirar quantes places hi ha a l escola que l has pre inscrit i quantes sol.lucituds hi ha hagut...això ho pots veure presencialment al centre o també pots trucar per telèfonal escola. Si hi ha més places que sol.licituds o igual nombre, doncs ja sou a dins!
Hola,
Jo he intentat veure els resultats però em diu "Sol·licitud inexistent per aquest identificador"! A algú més li ha passat???
Jo he intentat veure els resultats però em diu "Sol·licitud inexistent per aquest identificador"! A algú més li ha passat???

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |