✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia boniques!
La crunchi te rao aqueta setmana aixo esta una mica mort! Suposo que amb el dia de festa es mes normal!
Benvinguda besugot! Sempre va ver tenir marones repetidores per que ens compartiu l'experiencia! Encara que estic d'acord amb la crunchi que al ser repetidores teniu mes experiencia i un munt de basics que nosaltres no tenim!
Avui porto un super ego!
Com ja sabeu a la feina a tope que vaig, encare que el noi nou ja no em dona tanta feina com al principi, pero anem a tope igualment, per aixo no puc passar-me tant.
La eco 4D del dissabte va anar genial! Li vem treure semblant al papi, tota la famili estava d'acord. Em va dir que el tinc colocat ja, aixi que espero que es quedi on es. El cap el ting al costat de la vegija aixi estic que em pixo a totes hores.... i el cul on abans era el meu estomac. Tot estiradet!
Tambe em va dir que tinc la placenta lateral o algo aixi, pero bueno aixo ho parlarem millor amb la gine que es la experta!
Ja tinc la bossa pel carro! Al final de la marca tuc-tuc, ens vam donar compte que sempre que veien les de aquesta marca ens agradava la forma pero no els estampats, aixi que aprofitant que eram a BCN vam anar a una botiga de la tuc tuc que tenen tooots els models. Al final la broma va sortir per 60€, pero ma mare va dir que ens la regalava!
A la botiga de la tuc-tuc hi ha roba molt cuca pero pica una mica, aixi que no vam comprar res a mes anaven em plan comando amb tota la family...
Per la tarde d'excursió al maternis del baricentro. Ja tenim la cuna, el matalas, i ja que vaig aprofitar per comprar el tipic set de bany amb la pentina, el corta ungles i poca cosa mes.
Ahir diumenge, a pintar la habitació! Era rapid, perque el meu marit ja ho tenia tot preparat, teniem tanta emoció que vam montar l'armari i el bressol, estic que no m'ho crec, tenir un bressol a casa, ho fa totalment real. Ara nomes ens falta la comoda, que encara no la tenim comprada i vull agafar tambe una butaca per quan li donem el bibi.
Estic baldada, si al treball no paro a casa menys, i avui tenim que pintar la terrasa de casa encara, aixo si que em dona pal.
La panxa em comença a molestar mes, i ho noto sobre tot a les nits que no agafo ven be la postura, dono moltes voltes.... i si es cau alguna cosa al terra que començo a pensar que es mes avall que normalment! Treient aixo i que no paro de fer pis, estic genial.
Per cert crunchi, no vegis al eroski vas arrasar, vaig anar tant tard i despres de treballar que vaig comprar dos xuminades, pero res important.
Bueno noies, a veure si us animeu a escriure que volem saber com esteu!
La crunchi te rao aqueta setmana aixo esta una mica mort! Suposo que amb el dia de festa es mes normal!
Benvinguda besugot! Sempre va ver tenir marones repetidores per que ens compartiu l'experiencia! Encara que estic d'acord amb la crunchi que al ser repetidores teniu mes experiencia i un munt de basics que nosaltres no tenim!
Avui porto un super ego!
Com ja sabeu a la feina a tope que vaig, encare que el noi nou ja no em dona tanta feina com al principi, pero anem a tope igualment, per aixo no puc passar-me tant.
La eco 4D del dissabte va anar genial! Li vem treure semblant al papi, tota la famili estava d'acord. Em va dir que el tinc colocat ja, aixi que espero que es quedi on es. El cap el ting al costat de la vegija aixi estic que em pixo a totes hores.... i el cul on abans era el meu estomac. Tot estiradet!
Tambe em va dir que tinc la placenta lateral o algo aixi, pero bueno aixo ho parlarem millor amb la gine que es la experta! Ja tinc la bossa pel carro! Al final de la marca tuc-tuc, ens vam donar compte que sempre que veien les de aquesta marca ens agradava la forma pero no els estampats, aixi que aprofitant que eram a BCN vam anar a una botiga de la tuc tuc que tenen tooots els models. Al final la broma va sortir per 60€, pero ma mare va dir que ens la regalava!
Per la tarde d'excursió al maternis del baricentro. Ja tenim la cuna, el matalas, i ja que vaig aprofitar per comprar el tipic set de bany amb la pentina, el corta ungles i poca cosa mes.
Ahir diumenge, a pintar la habitació! Era rapid, perque el meu marit ja ho tenia tot preparat, teniem tanta emoció que vam montar l'armari i el bressol, estic que no m'ho crec, tenir un bressol a casa, ho fa totalment real. Ara nomes ens falta la comoda, que encara no la tenim comprada i vull agafar tambe una butaca per quan li donem el bibi.
Estic baldada, si al treball no paro a casa menys, i avui tenim que pintar la terrasa de casa encara, aixo si que em dona pal.
La panxa em comença a molestar mes, i ho noto sobre tot a les nits que no agafo ven be la postura, dono moltes voltes.... i si es cau alguna cosa al terra que començo a pensar que es mes avall que normalment! Treient aixo i que no paro de fer pis, estic genial.
Per cert crunchi, no vegis al eroski vas arrasar, vaig anar tant tard i despres de treballar que vaig comprar dos xuminades, pero res important.
Bueno noies, a veure si us animeu a escriure que volem saber com esteu!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!!
Ara he tret una mica de temps per passar i escriure. Aquests dies anava passant de tant en tant però no tenia temps per contestar ni res.
A la feina ja he dit que tinc hora al metge per demanar la baixa i tot és estrès per acabar coses i deixar-ho tot lligat per qui em substitueixi i perque la meva companya es faci càrrec de coses de les que jo m'encarregava en exclusiva (i no poden esperar a que em reincorpori).
Vaig a tope entre les classes pre-part, la matronatació, el ioga, la feina i..... la síndrome del niu!!!!
Ja la vaig patir a la feina, que ho volia tenir tot perfecte i fa uns mesos que he anat avançant feina i deixant-ho tot impecable (d'ordre), però ara estic igual a casa però tant amb ordre com amb netejar i fins i tot se m'ha posat entre cella i cella que vull renovar el menjador-sala d'estar (mobles).
A alguna altra també li passa?
Compres: a nosaltres ens falta revisar si ens servirà el bressol que em deixa el meu germà, que és de l'ikea, perquè jo voldria treure-li la paret d'un dels costats perque estigui enganxadet al meu llit, però no sé si les de ikea tenen aquesta opció. Sinó tenim la de quan el capseto era petit, que la sogra va decidir baixar-la de les golfes i restaurar-la, en teoria per tenir-la allà si fa falta algun dia
Però vaja... que suposo que si li diem que fem el canvi de una per l'altra no li importarà, al final a casa encara en farà més ús! I aquella si que se li pot treure una de les barreres sencera.
I el que haurem de comprar són els matalassos.
Així que a la que estigui de baixa farem excursió a ikea.
Preparacio coses per l'hospital: jo crec que al meu la majoria de els coses que dieu ja ens les donen, però m'apunto lo de les calcetes de cotó 100%, de fet les que jo utilitzo ja ho són (per evitar les infeccions), així que igual aprofito les que tinc i ja en compraré de noves per després.
M'apunto també lo del sabó lagarto per més endavant, de moment amb tot lo que m'han deixat faré servir el vanish, que estava d'oferta i ja el vaig comprar, però li demanaré a la sogra una pastilla de sabó casolà (que es com el lagarto) per si després em toca fregar algun body cacós.
Moises en duplex: que pesen molt els vostres moises? El nostre es de bambú i l'estructura es suuuuper senzilla, aixi que no pesa gens i pensem que si cal el pujarem amunt i avall.
RedBerry, quina ilusio la eco 4D!! A la meva nena tambe li veuen més similitud amb el papa, menys una amiga meva que diu que es molt jo. Jejejeje, m'encanta com la gent diu la seva! Jo de moment no em mullo, ja ho veurem en directe!
Entenc el teu estres a la feina perquè estic igual, a sobre amb alguna companya pressionant-me perque organitzi temes que no em toca, sort que altres companyes m'han defensat i li he posat els punts sobre les i. Hi ha gent que es la pera!!
Xinxa, el consell de la llista és molt bo, jo sempre me'n faig també i l'apartat de "coses de ultim moment" es un bàsic, que després amb els nervis sempre acabem oblidant algo.
Dolly, que interessant veure les diferencies entre un pais i un altre, m'agrada això que t'envia la mútua, penso que treu una mica d'estrès de haver de buscar les coses, tot i que després cadascú si vol una marca concreta o el que sigui sempre pot anarho a comprar.
I a casa en 3h? Segur que molta gent ho preferiria aquí! Jejeje, a mi ja em va bé tenir aquells 3 dies per acabar de refer-me allà, però està clar que com a casa no s'hi està enlloc.
Crunchi, jot ambé havia pensat en comprar-me la pilota de pilates perquè també segueixo els videos de la cinta mestre, però al final la emva cunyada m'ha dit que em deixarà la que té a casa que no la fa servir.
Si fos tu me la compraria segur perquè jo també ho tenia decidit, a decathlon en tenen que valen 4 duros i les recomanen moooolt!
Per cert, de pes vas perfecta, perquè vols engreixar-te més? No és necessari!! El problema sovint és si ens engreixem massa, pels problemes que pot coasionar pel part, però per engreixar massa.... només seria preocupant si haguessis començat molt per sota del teu pes i t'haguessis engreixat menys del que dius.
Ahh, i lo de la cremalar, veig que ja t'ha contestat la xinxa, de bebé no li podras posar, i per després ja aniras veient com té la pell, que depen de com potser li hauras d'agafar alguna crema més específica de farmàcia.
Besugot benvinguda!
Entenc el que dius de que al final no fan falta tantes coses per criar un bebé, però no et sembla normal que les mares primerenques volguem tenir-ho tot amb una mica d'antelació? Sobretot si anat comentant que som una mica controladores i ens sentim més tranquiles tenint les coses lligades i pensades amb temps. No sé, que tampoc vull que ara semblem unes boges, jejejejje.
Sibre el part comparteixo totalment la teva opinió, no em penso encasillar en "tot el que pot sortir malament" o "tot el que pot sortir bé", no vull idealitzar el part ni pensar que serà un drama horrorós, simplment vull ser consicent de les diferents possibilitats i el dia de la funció actuarem tant bé com poguem, l'important és que l'artista principal aparegui sense problemes.
Bueno noies, seguim llegint-nos per aquí,

Ara he tret una mica de temps per passar i escriure. Aquests dies anava passant de tant en tant però no tenia temps per contestar ni res.
A la feina ja he dit que tinc hora al metge per demanar la baixa i tot és estrès per acabar coses i deixar-ho tot lligat per qui em substitueixi i perque la meva companya es faci càrrec de coses de les que jo m'encarregava en exclusiva (i no poden esperar a que em reincorpori).
Vaig a tope entre les classes pre-part, la matronatació, el ioga, la feina i..... la síndrome del niu!!!!
Ja la vaig patir a la feina, que ho volia tenir tot perfecte i fa uns mesos que he anat avançant feina i deixant-ho tot impecable (d'ordre), però ara estic igual a casa però tant amb ordre com amb netejar i fins i tot se m'ha posat entre cella i cella que vull renovar el menjador-sala d'estar (mobles).
A alguna altra també li passa?
Compres: a nosaltres ens falta revisar si ens servirà el bressol que em deixa el meu germà, que és de l'ikea, perquè jo voldria treure-li la paret d'un dels costats perque estigui enganxadet al meu llit, però no sé si les de ikea tenen aquesta opció. Sinó tenim la de quan el capseto era petit, que la sogra va decidir baixar-la de les golfes i restaurar-la, en teoria per tenir-la allà si fa falta algun dia
Però vaja... que suposo que si li diem que fem el canvi de una per l'altra no li importarà, al final a casa encara en farà més ús! I aquella si que se li pot treure una de les barreres sencera.I el que haurem de comprar són els matalassos.
Així que a la que estigui de baixa farem excursió a ikea.
Preparacio coses per l'hospital: jo crec que al meu la majoria de els coses que dieu ja ens les donen, però m'apunto lo de les calcetes de cotó 100%, de fet les que jo utilitzo ja ho són (per evitar les infeccions), així que igual aprofito les que tinc i ja en compraré de noves per després.
M'apunto també lo del sabó lagarto per més endavant, de moment amb tot lo que m'han deixat faré servir el vanish, que estava d'oferta i ja el vaig comprar, però li demanaré a la sogra una pastilla de sabó casolà (que es com el lagarto) per si després em toca fregar algun body cacós.
Moises en duplex: que pesen molt els vostres moises? El nostre es de bambú i l'estructura es suuuuper senzilla, aixi que no pesa gens i pensem que si cal el pujarem amunt i avall.
RedBerry, quina ilusio la eco 4D!! A la meva nena tambe li veuen més similitud amb el papa, menys una amiga meva que diu que es molt jo. Jejejeje, m'encanta com la gent diu la seva! Jo de moment no em mullo, ja ho veurem en directe!
Entenc el teu estres a la feina perquè estic igual, a sobre amb alguna companya pressionant-me perque organitzi temes que no em toca, sort que altres companyes m'han defensat i li he posat els punts sobre les i. Hi ha gent que es la pera!!
Xinxa, el consell de la llista és molt bo, jo sempre me'n faig també i l'apartat de "coses de ultim moment" es un bàsic, que després amb els nervis sempre acabem oblidant algo.
Dolly, que interessant veure les diferencies entre un pais i un altre, m'agrada això que t'envia la mútua, penso que treu una mica d'estrès de haver de buscar les coses, tot i que després cadascú si vol una marca concreta o el que sigui sempre pot anarho a comprar.
I a casa en 3h? Segur que molta gent ho preferiria aquí! Jejeje, a mi ja em va bé tenir aquells 3 dies per acabar de refer-me allà, però està clar que com a casa no s'hi està enlloc.
Crunchi, jot ambé havia pensat en comprar-me la pilota de pilates perquè també segueixo els videos de la cinta mestre, però al final la emva cunyada m'ha dit que em deixarà la que té a casa que no la fa servir.
Si fos tu me la compraria segur perquè jo també ho tenia decidit, a decathlon en tenen que valen 4 duros i les recomanen moooolt!
Per cert, de pes vas perfecta, perquè vols engreixar-te més? No és necessari!! El problema sovint és si ens engreixem massa, pels problemes que pot coasionar pel part, però per engreixar massa.... només seria preocupant si haguessis començat molt per sota del teu pes i t'haguessis engreixat menys del que dius.
Ahh, i lo de la cremalar, veig que ja t'ha contestat la xinxa, de bebé no li podras posar, i per després ja aniras veient com té la pell, que depen de com potser li hauras d'agafar alguna crema més específica de farmàcia.
Besugot benvinguda!
Entenc el que dius de que al final no fan falta tantes coses per criar un bebé, però no et sembla normal que les mares primerenques volguem tenir-ho tot amb una mica d'antelació? Sobretot si anat comentant que som una mica controladores i ens sentim més tranquiles tenint les coses lligades i pensades amb temps. No sé, que tampoc vull que ara semblem unes boges, jejejejje.
Sibre el part comparteixo totalment la teva opinió, no em penso encasillar en "tot el que pot sortir malament" o "tot el que pot sortir bé", no vull idealitzar el part ni pensar que serà un drama horrorós, simplment vull ser consicent de les diferents possibilitats i el dia de la funció actuarem tant bé com poguem, l'important és que l'artista principal aparegui sense problemes.
Bueno noies, seguim llegint-nos per aquí,

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
- Anna30-1402
- :: puça

- Entrades: 20
- Membre des de: dc. març 23, 2016 10:59 am
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!!
Faig entrada ràpida per un dubte de roba que se'm planteja: el conjunt de "primera puesta" de l'hospital ha de ser de cotó o de vellut? I, quants conjunts portareu, 1 o 2? També tinc el dubte de si durant el primer mes, tot i la calor, han d'anar amb pijames de vellut. Jo pensava que no, fins i tot creia que amb la calor el millor era màniga curta, però m'han dit que durant els primers 15 dies ben bons millor màniga llarga i gruixuda... I ja no sé què pensar... mamis experimentades, què n'opineu? Gràcies!
Faig entrada ràpida per un dubte de roba que se'm planteja: el conjunt de "primera puesta" de l'hospital ha de ser de cotó o de vellut? I, quants conjunts portareu, 1 o 2? També tinc el dubte de si durant el primer mes, tot i la calor, han d'anar amb pijames de vellut. Jo pensava que no, fins i tot creia que amb la calor el millor era màniga curta, però m'han dit que durant els primers 15 dies ben bons millor màniga llarga i gruixuda... I ja no sé què pensar... mamis experimentades, què n'opineu? Gràcies!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola!!!!
Anna jo vellut no crec que se li hagi de posar al mes de juliol-agost, eh? Em sembla super exagerat; jo he llegit que el primer o primers dies si, maniga llarga pero de cotó.... però després ja van amb maniga curta, que farà calor. El vellut el deixaria per l'hivern i tot i aixi, tampoc crec que s'hagi d'abrigar en excès un bebé (ja q tenim calefacció, mantetes, saquets, bodis, etc.). No ho sé, jo de moment passaria del vellut, entenc que és millor el cotó que és transpirable i fresc (almenys per l'estiu). Aviam que et diuen les companyes.
Ai nenes que be que ja sabeu en quina posició estan els vostres bebituuuuus!!!!
Jo no ho sé, tampoc és que em tregui el son, pero si, curiositat si que tinc
Fins al juny no tinc eco, pero bueno, com que el sento que es mou (crec que és molt mogudet aquest nen!!!) doncs estic tranquila.
El tema assemblances jo tambe soc de les que enseguida dic la meva opinió, de si s'assembla a la mare o al pare
no ho puc evitar!!!! I molts cops ja em pregunto com serà fisicament el nostre Nil, i m'imagino que s'assemblarà molt al pare. No sé, és el que intueixo, ja veurem.
Redberry que guay que ja tingueu l'habitació quasi acabada!!!!! Dóna molta feina pero us sentireu molt satisfets, segur!!!! Aixi vas anar al Baricentro??? Quina cuna t'has quedat? Algo a destacar del matalàs??? Hi hem d'anar en breus i mes enllà de que vull que tingui rodes i que una barana es baixi, no sé què més mirar... Que guay la bossa tuctuc, son molt chules també si!!!
Capseta ja, si tens raó, la qüestió és queixar-se (pel tema pes) Ja saps que jo m'atabalo enseguida
No se, fa dies que no em peso, no se com estaré, pero em dona la impressió que m'ha crescut la panxa.
Guay lo de la pilota de pilates!!! Ja ens diras que et semblen els exercicis, ja comentarem!!!!
El tema moisés no sé pesa pq encara no me l'han portat els nostres amics. Quan ho tingui et comento que em sembla...En ppi no el vull moure del menjador, pero mai se sap.
Cunes
L'altre dia vam estar al Ikea, descarto les cunes Pq cap té rodes i la volem amb rodes. Tema baranes diria que la meva companya de feina em va dir que ella té una cuna de Ikea que li ha tret una barana i la té enganxada al llit. Juraria que si, vaja. I els matalassos hi ha preus de tot: 30, 40, 40, 60, 80e.... No sé, no vaig mirar gaire les diferencies entre ells. Si en compres algun ja ens diràs. Jo com en ppi compraré la cuna al Alibey imagino que ja compraré el matalàs allà si no val un dineral.... pero no ho sé. L'opció de la cuna del capseto també es bona opció.
Sindrome del niu A mi ara se m'ha posat entre cella i cella que vull un rentaplats. No en tenim, a casa meva mai n'hem tingut, aixi que no ho he vist necessari. Pero tothom diu que va taaaan be, que ara em veig amb l'arribada d'un bebe a casa i que ens pot ser molt útil.
Be noies, anims amb la feina!!!! Ens anem llegint!!!
Anna jo vellut no crec que se li hagi de posar al mes de juliol-agost, eh? Em sembla super exagerat; jo he llegit que el primer o primers dies si, maniga llarga pero de cotó.... però després ja van amb maniga curta, que farà calor. El vellut el deixaria per l'hivern i tot i aixi, tampoc crec que s'hagi d'abrigar en excès un bebé (ja q tenim calefacció, mantetes, saquets, bodis, etc.). No ho sé, jo de moment passaria del vellut, entenc que és millor el cotó que és transpirable i fresc (almenys per l'estiu). Aviam que et diuen les companyes.
Ai nenes que be que ja sabeu en quina posició estan els vostres bebituuuuus!!!!
Jo no ho sé, tampoc és que em tregui el son, pero si, curiositat si que tinc
Fins al juny no tinc eco, pero bueno, com que el sento que es mou (crec que és molt mogudet aquest nen!!!) doncs estic tranquila.El tema assemblances jo tambe soc de les que enseguida dic la meva opinió, de si s'assembla a la mare o al pare
no ho puc evitar!!!! I molts cops ja em pregunto com serà fisicament el nostre Nil, i m'imagino que s'assemblarà molt al pare. No sé, és el que intueixo, ja veurem.Redberry que guay que ja tingueu l'habitació quasi acabada!!!!! Dóna molta feina pero us sentireu molt satisfets, segur!!!! Aixi vas anar al Baricentro??? Quina cuna t'has quedat? Algo a destacar del matalàs??? Hi hem d'anar en breus i mes enllà de que vull que tingui rodes i que una barana es baixi, no sé què més mirar... Que guay la bossa tuctuc, son molt chules també si!!!
Capseta ja, si tens raó, la qüestió és queixar-se (pel tema pes) Ja saps que jo m'atabalo enseguida
No se, fa dies que no em peso, no se com estaré, pero em dona la impressió que m'ha crescut la panxa.
Guay lo de la pilota de pilates!!! Ja ens diras que et semblen els exercicis, ja comentarem!!!! El tema moisés no sé pesa pq encara no me l'han portat els nostres amics. Quan ho tingui et comento que em sembla...En ppi no el vull moure del menjador, pero mai se sap.
Cunes
L'altre dia vam estar al Ikea, descarto les cunes Pq cap té rodes i la volem amb rodes. Tema baranes diria que la meva companya de feina em va dir que ella té una cuna de Ikea que li ha tret una barana i la té enganxada al llit. Juraria que si, vaja. I els matalassos hi ha preus de tot: 30, 40, 40, 60, 80e.... No sé, no vaig mirar gaire les diferencies entre ells. Si en compres algun ja ens diràs. Jo com en ppi compraré la cuna al Alibey imagino que ja compraré el matalàs allà si no val un dineral.... pero no ho sé. L'opció de la cuna del capseto també es bona opció.
Sindrome del niu A mi ara se m'ha posat entre cella i cella que vull un rentaplats. No en tenim, a casa meva mai n'hem tingut, aixi que no ho he vist necessari. Pero tothom diu que va taaaan be, que ara em veig amb l'arribada d'un bebe a casa i que ens pot ser molt útil.
Be noies, anims amb la feina!!!! Ens anem llegint!!!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Entrada express (vaaa, avui estic animada!! Jajajajaja aue he pres un cafè i tot!, mai en prenc!!).
Anna, a les classes prepart ens van dir: primera puesta body (curt o llarg) + pijama l conjunt de cotó llarg.
Després com vulguem i veiem, però ens van recomanar no abrigar en exces, que si els tenim a sobre suarem molt i ja els donem caloret humà, si passen massa calor queden adormilats i no mamen. I sempre els podem abrigar amb una manteta o musselina, que no cal abrigar tant. Que segur que acabarem posant-los nomes un body curt i prou.
Crunchi, el rentaplats va molt beee! Nosaltres el vam comprar fa un any i mig i n'estem molt contents, no el compravem perquè deiem: per dos persones i bla bla bla.... però jolin no comparis!! De seguida tens la cuina recollida i és un estalvi de temps i aigua (els rentaplats son dels electrodomestics més energeticament sostenibles, i comparant-los amb netejar a mà guanyen per molt).
Jejeeje..... sembla que t'intenti convèncer!! Però és que..... per mi ha sigut de les millors compres de casa.

Anna, a les classes prepart ens van dir: primera puesta body (curt o llarg) + pijama l conjunt de cotó llarg.
Després com vulguem i veiem, però ens van recomanar no abrigar en exces, que si els tenim a sobre suarem molt i ja els donem caloret humà, si passen massa calor queden adormilats i no mamen. I sempre els podem abrigar amb una manteta o musselina, que no cal abrigar tant. Que segur que acabarem posant-los nomes un body curt i prou.
Crunchi, el rentaplats va molt beee! Nosaltres el vam comprar fa un any i mig i n'estem molt contents, no el compravem perquè deiem: per dos persones i bla bla bla.... però jolin no comparis!! De seguida tens la cuina recollida i és un estalvi de temps i aigua (els rentaplats son dels electrodomestics més energeticament sostenibles, i comparant-los amb netejar a mà guanyen per molt).
Jejeeje..... sembla que t'intenti convèncer!! Però és que..... per mi ha sigut de les millors compres de casa.

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola maques!
Com anem?
Enhorabona a totes, crec que ara ja estem totes les panxulines al tercer trimestre!!
Anna no crec que neixent al juliol faci falta roba de juliol.. si de cas mes cap al novembre...
Jo el que havia llegit/sentit es el mateix que et diu la Crunchi, els primers dies potser manigueta llarga i coto pq encara no saben regular be la temperatura, pero despres ja robeta d'estiu, a no ser que on visquis no faci un estiu super caloros, jo per exemple a NL no li posaria la roba d'estiu com vosaltres, ja que aqui alomillor quan mes calor fa es 25graus, i tampoc es massa seguit, seria algo puntual.
Mudes de primera puesta jo m'emportaria 2, suposo que la llevadora o el hospi et podran passar una llista del que demanen.
Besugot benvinguda! Quin dia es la teva DPP?
Entenc el que dius que no cal tenir-ho tot, ni que tot es imprescindible, la veritat que moltes coses les anirem aprenent o veient q ens fa servei i que no amb la marxa...
Pero crec que a banda de la "mania"de ser organitzadores o de fer llistes que llegeixo no soc la unica.. es abanda de per tenir sota control, mes que res pq et fa ilusio.
A mi personalment em fa molta ilusio preparar les coses amb temps, mirar remirar, triar, nose, potser si despres tenim un numero 2 doncs ens ho prenen d'una altra manera, pero ara vull disfrutar dels preparatius
Crunchi & Capseta Jo tinc una pilota d'aquestes a casa, pero nomes la gasto quan haig d seure al escriptori, em va prou be per l'esquena. M'apunto els videos aquests que diueu, avera si m'animo jo tambe a seguir-los!
Capseta, si, es tan diferent el part d'un pais a l'altre! aixo de les 3h jo no ho acabo de veure, crec q no tindre el cos per tornar a casa, pero en teoria representa q no cal q et quedis al hospi si tot esta be.
A mes, es igual a la hora que pareixis que el dia seguent ales 8h del mati es presenta una doula/enfermera a casa i t'ajuda amb el baby, i si vols fer pit tambe t'ajuda o t'explica, si hi ha complicacions amb el pit ve una experta en lactancia.
La veritat q ho fan tot bastant casola pq sigui mes facil no anar al hospital
AH! i una cosa q em flipa/preocupa, quan tu creus q estas de part, (obviament et donen unes indicacions de les contraccions i tal) has de trucar a la llevadora, no pots anar tu al hospi de motu propio.
La llevadora de guardia ve a casa, t'examina, si estas molt/poc dilatada si has trencat aigues o qualsevol cosa q mirin, i si ella diu q estas verda, et quedes a casa, al cap d X ella torna a examinarte i quan estas ja els q els hi sembla que estas ok, (suposo q quan estas de 6-7cm) truquen al hospi i informen que vas.
Per evitar tenir alla parturientas esperant hores i hores o colapsar el hospi.
Dijous tinc hora a la llevadora i parlarem d'aixo i del birthplan, avera si m'informen i em donen mes info q tranquilitzi...
Redberry Que be que es veies tan be la eco 4D! debia ser gracios amb 7 persones ala eco!
Que guay, la habitacio ja casi montada eh! si es que ja queda moolt poquet!!
Moises en duplex: Jo no em veig pujant i baixant les escales amb el moises, almenys el que tinc jo no es tipus cistella que sigui manejable.. pero tambe es una possibilitat.
síndrome del niu per netejar encara no m'ha donat... pero tot arribara, de moment m'ha donat per estresar al meu marit amb la llista de coses que ens queden per comprar/arreglar.
Retencio de liquids l'altre dia vaig entrar a una herboristeria a mirar unes cremes de Weleda, i vaig veure que tenen aixo:
http://www.weleda.co.uk/juices-and-elix ... nvt/203002
Serveix per la retencio de liquids i es apte per embarassades, igual a alguna us va be
Pes Jo estic com tu Crunchi, porto 6kg (i crec la nostra DPP varia nomes 2 dies) . A mi l'unic q em preocupa es agafar pes de sobte, en plan en 1 mes 3 o 5 kilos de cop.
Crec que mentres estiguem sanes i el bebe vagi creixent no hi ah res per preocupar-se, pero si realment et preocupa que el bebe no creixi, jo li diria a la llevadora que t'adelanti la eco i mirin si el creixement es correcte.
Jo al principi tambe m'agobiava tambe pq tenia la panxa relativament petita, i pensava i si no creix prou? pero la llevadora em va medir la panxa, em va fer una eco i em va dir q no hi havia que preocupar-se, si a tu realment et procupa, insisteix i que et facin una eco abans, no veig problema.
Anims!
EGO: Be, el finde romantic va anar perfecte! menys la dieta q me la vaig saltar una mica.. ara aquesta setmana em posare mes estricta amb el tema sucre, crec q per esmorzar croissants un parell de dies tampoc es tan greu :P
Be, ens anem llegint, petons a totes!
Com anem?
Enhorabona a totes, crec que ara ja estem totes les panxulines al tercer trimestre!!
Anna no crec que neixent al juliol faci falta roba de juliol.. si de cas mes cap al novembre...
Jo el que havia llegit/sentit es el mateix que et diu la Crunchi, els primers dies potser manigueta llarga i coto pq encara no saben regular be la temperatura, pero despres ja robeta d'estiu, a no ser que on visquis no faci un estiu super caloros, jo per exemple a NL no li posaria la roba d'estiu com vosaltres, ja que aqui alomillor quan mes calor fa es 25graus, i tampoc es massa seguit, seria algo puntual.
Mudes de primera puesta jo m'emportaria 2, suposo que la llevadora o el hospi et podran passar una llista del que demanen.
Besugot benvinguda! Quin dia es la teva DPP?
Entenc el que dius que no cal tenir-ho tot, ni que tot es imprescindible, la veritat que moltes coses les anirem aprenent o veient q ens fa servei i que no amb la marxa...
Pero crec que a banda de la "mania"de ser organitzadores o de fer llistes que llegeixo no soc la unica.. es abanda de per tenir sota control, mes que res pq et fa ilusio.
A mi personalment em fa molta ilusio preparar les coses amb temps, mirar remirar, triar, nose, potser si despres tenim un numero 2 doncs ens ho prenen d'una altra manera, pero ara vull disfrutar dels preparatius
Crunchi & Capseta Jo tinc una pilota d'aquestes a casa, pero nomes la gasto quan haig d seure al escriptori, em va prou be per l'esquena. M'apunto els videos aquests que diueu, avera si m'animo jo tambe a seguir-los!
Capseta, si, es tan diferent el part d'un pais a l'altre! aixo de les 3h jo no ho acabo de veure, crec q no tindre el cos per tornar a casa, pero en teoria representa q no cal q et quedis al hospi si tot esta be.
A mes, es igual a la hora que pareixis que el dia seguent ales 8h del mati es presenta una doula/enfermera a casa i t'ajuda amb el baby, i si vols fer pit tambe t'ajuda o t'explica, si hi ha complicacions amb el pit ve una experta en lactancia.
La veritat q ho fan tot bastant casola pq sigui mes facil no anar al hospital
AH! i una cosa q em flipa/preocupa, quan tu creus q estas de part, (obviament et donen unes indicacions de les contraccions i tal) has de trucar a la llevadora, no pots anar tu al hospi de motu propio.
La llevadora de guardia ve a casa, t'examina, si estas molt/poc dilatada si has trencat aigues o qualsevol cosa q mirin, i si ella diu q estas verda, et quedes a casa, al cap d X ella torna a examinarte i quan estas ja els q els hi sembla que estas ok, (suposo q quan estas de 6-7cm) truquen al hospi i informen que vas.
Per evitar tenir alla parturientas esperant hores i hores o colapsar el hospi.
Dijous tinc hora a la llevadora i parlarem d'aixo i del birthplan, avera si m'informen i em donen mes info q tranquilitzi...
Redberry Que be que es veies tan be la eco 4D! debia ser gracios amb 7 persones ala eco!
Que guay, la habitacio ja casi montada eh! si es que ja queda moolt poquet!!
Moises en duplex: Jo no em veig pujant i baixant les escales amb el moises, almenys el que tinc jo no es tipus cistella que sigui manejable.. pero tambe es una possibilitat.
síndrome del niu per netejar encara no m'ha donat... pero tot arribara, de moment m'ha donat per estresar al meu marit amb la llista de coses que ens queden per comprar/arreglar.
Retencio de liquids l'altre dia vaig entrar a una herboristeria a mirar unes cremes de Weleda, i vaig veure que tenen aixo:
http://www.weleda.co.uk/juices-and-elix ... nvt/203002
Serveix per la retencio de liquids i es apte per embarassades, igual a alguna us va be
Pes Jo estic com tu Crunchi, porto 6kg (i crec la nostra DPP varia nomes 2 dies) . A mi l'unic q em preocupa es agafar pes de sobte, en plan en 1 mes 3 o 5 kilos de cop.
Crec que mentres estiguem sanes i el bebe vagi creixent no hi ah res per preocupar-se, pero si realment et preocupa que el bebe no creixi, jo li diria a la llevadora que t'adelanti la eco i mirin si el creixement es correcte.
Jo al principi tambe m'agobiava tambe pq tenia la panxa relativament petita, i pensava i si no creix prou? pero la llevadora em va medir la panxa, em va fer una eco i em va dir q no hi havia que preocupar-se, si a tu realment et procupa, insisteix i que et facin una eco abans, no veig problema.
Anims!
EGO: Be, el finde romantic va anar perfecte! menys la dieta q me la vaig saltar una mica.. ara aquesta setmana em posare mes estricta amb el tema sucre, crec q per esmorzar croissants un parell de dies tampoc es tan greu :P
Be, ens anem llegint, petons a totes!
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Capseta siiii aquest ha estat el meu argument per no comprar-lo fins el dia d'avui, que nomes som dos i tot això.... pero és cert q tothom diu que va molt be, que és molt útil... Aixi que si, ho tenim decidit. Serà la nostra propera compra.
Dolly doncs a mi aixo que m'expliques que fan a NL que la llevadora ve a casa teva i aixo, em sembla bona idea, m'agradaria que aqui tb ho fessin. No em sentiria tan desemparada. Em dona la sensació q et sentiràs més acompanyada.
Coincideixo amb tu, i la il.lusió que fa comprar cosetes???
No, per dos croissants no passa res!!!! Jo confesso q cada dia menjo xocolata, ja sigui galetes de xoco o pa amb nocilla.... i ja veus, no engreixo. Però és l'únic caprici o vici que tinc. Tota la resta és sa i equilibrat. No, si realment el tema pes és que em preocupa haver-me encallat, i em veig la panxa petita i és el que dius, que tens por que el bebe no engreixi.... pero sempre que he anat a la llevadora em diu que estic be, i em medeixen la panxa i em diu que be. Però és algo meu, que despres veig panxes mes grosses o veig que la gent ja porta mes kilos que jo i és quan em pregunto si jo estic be o que. Però després veus q hi ha gent com jo i ja em quedo mes tranquila. Suposo q son coses de primerenca.
Tinc hora la setmana que ve amb la llevadora, em pesarà i tal, i aviam què opina. Pero aquests dies ho porto be, ja m'he mentalitzat que potser ara m'estanco en el pes i despres agafo kilos de cop, o a saber. O potser agafo 10kg en tot l'embaras i ja estara be i jo aqui donat-li voltes al tema.... A saber. No em puc obsessionar, ja ho sé.
Suposo que és el que té estar de baixa, que tot el dia dones voltes al tema embaràs....
Que comenceu bé la setmana!!!
Dolly doncs a mi aixo que m'expliques que fan a NL que la llevadora ve a casa teva i aixo, em sembla bona idea, m'agradaria que aqui tb ho fessin. No em sentiria tan desemparada. Em dona la sensació q et sentiràs més acompanyada.
Coincideixo amb tu, i la il.lusió que fa comprar cosetes???
No, per dos croissants no passa res!!!! Jo confesso q cada dia menjo xocolata, ja sigui galetes de xoco o pa amb nocilla.... i ja veus, no engreixo. Però és l'únic caprici o vici que tinc. Tota la resta és sa i equilibrat. No, si realment el tema pes és que em preocupa haver-me encallat, i em veig la panxa petita i és el que dius, que tens por que el bebe no engreixi.... pero sempre que he anat a la llevadora em diu que estic be, i em medeixen la panxa i em diu que be. Però és algo meu, que despres veig panxes mes grosses o veig que la gent ja porta mes kilos que jo i és quan em pregunto si jo estic be o que. Però després veus q hi ha gent com jo i ja em quedo mes tranquila. Suposo q son coses de primerenca.
Tinc hora la setmana que ve amb la llevadora, em pesarà i tal, i aviam què opina. Pero aquests dies ho porto be, ja m'he mentalitzat que potser ara m'estanco en el pes i despres agafo kilos de cop, o a saber. O potser agafo 10kg en tot l'embaras i ja estara be i jo aqui donat-li voltes al tema.... A saber. No em puc obsessionar, ja ho sé. Que comenceu bé la setmana!!!

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!!
28S (oficalment al 3r trimestre)
Sindrome del niu Us envejo! Com no parem de fer coses a casa esta feta un DESASTRE, pero literalment, a veure si puc recollir aquesta setmana una mica, ja no us dic ni netejar.... Nosaltres abans de la panxu ja vem comprar un rentavaixelles i un congelador gran. El rentavaixelles totalment recomaneble, nosaltres teniem un petit i ara amb el gran es molt millor. Tema compres, me comprat un sofa nou, perque el nostre estava ja per l'arrastre, pero fins juny no el portaran, i un cotxe, perque el nostre era molt petit i amb 3 portes, massa tetris, ara estic pendent de vendre el vell, per ficar els diners al nou. El meu sindrome del niu es fer els petits projectes que teniem pendents a casa, perque se que despres sera molt mes dificil, els hem anat deixant i ara tot corrent.
Bressol Si us deixen d'ikea perfect pero personalment, crec que son molt cars per lo basics que son. Al carrefour mateix els hi ha per 99€ amb rodetes i que la pared del costat te dos altures. El que em vaig comprar al maternis, te uns estels que tens l'opcio de enganxar-los o no, de moment no els hem ficat perque tal i com veig que acabara el bresol no faran falta. el somier te per posar-ho a 3 altures diferents, desmontant-lo clar, i la barana te 2 posicions pero no es treu "facilment" pero bueno podria ser un mini llit per al principi per exemple, tambe te rodetes amb fre, el matalas va ser de espuma+viscolastic, i tot va sortir per 223€.
Pilota de pilates La setmana que ve, venen al lidl pilotas de pilates per 8€ crec, pero si alguna l'interesa.
Primera posta Tambe crec que com han dit les companyes, el vellut per l'estiu es massa, crec que amb una maniga llarga de coto fineta sera suficient, i si veiem que estan freds sempre podem posar les muselines.
Preparació hospital A la llista que he tret per internet de la teknon, posa que preparem 5 o 6 conjunts per al baby, perquè no sabem si sera per cesarea, i en aquest cas tindrem que ser uns 5 dies ingressades, no nomès aixo, sino que els babys es poden embrutar molt fàcilment, i no quedaria bonic.
dolly Mare meva tot alla es molt diferent. La veritat que tenir a casa aquesta doula deu anar molt be sobre tot per treure qualsevol dubte que poguis tenir. El tema del part tambe com tu ho veig una mica extrany, pero suposo que la llevadora tu explicaran millor els protocols que tenen. Per cert ara a fer bondat amb el sucre
Crunchi Ens hem creuat! Per el tema kg no et preocupis, i si tens hora amb la llevadora transmet-li tots els teus dubtes, a mi també em diuen que no tinc molta panxa, pero cadascu es com es aixi que no podem comparar-nos.
A veure si continuem aixi d'animats al SP!
Aneu escrivint per saber de vosaltres!
28S (oficalment al 3r trimestre)
Sindrome del niu Us envejo! Com no parem de fer coses a casa esta feta un DESASTRE, pero literalment, a veure si puc recollir aquesta setmana una mica, ja no us dic ni netejar.... Nosaltres abans de la panxu ja vem comprar un rentavaixelles i un congelador gran. El rentavaixelles totalment recomaneble, nosaltres teniem un petit i ara amb el gran es molt millor. Tema compres, me comprat un sofa nou, perque el nostre estava ja per l'arrastre, pero fins juny no el portaran, i un cotxe, perque el nostre era molt petit i amb 3 portes, massa tetris, ara estic pendent de vendre el vell, per ficar els diners al nou. El meu sindrome del niu es fer els petits projectes que teniem pendents a casa, perque se que despres sera molt mes dificil, els hem anat deixant i ara tot corrent.
Bressol Si us deixen d'ikea perfect pero personalment, crec que son molt cars per lo basics que son. Al carrefour mateix els hi ha per 99€ amb rodetes i que la pared del costat te dos altures. El que em vaig comprar al maternis, te uns estels que tens l'opcio de enganxar-los o no, de moment no els hem ficat perque tal i com veig que acabara el bresol no faran falta. el somier te per posar-ho a 3 altures diferents, desmontant-lo clar, i la barana te 2 posicions pero no es treu "facilment" pero bueno podria ser un mini llit per al principi per exemple, tambe te rodetes amb fre, el matalas va ser de espuma+viscolastic, i tot va sortir per 223€.
Pilota de pilates La setmana que ve, venen al lidl pilotas de pilates per 8€ crec, pero si alguna l'interesa.
Primera posta Tambe crec que com han dit les companyes, el vellut per l'estiu es massa, crec que amb una maniga llarga de coto fineta sera suficient, i si veiem que estan freds sempre podem posar les muselines.
Preparació hospital A la llista que he tret per internet de la teknon, posa que preparem 5 o 6 conjunts per al baby, perquè no sabem si sera per cesarea, i en aquest cas tindrem que ser uns 5 dies ingressades, no nomès aixo, sino que els babys es poden embrutar molt fàcilment, i no quedaria bonic.
dolly Mare meva tot alla es molt diferent. La veritat que tenir a casa aquesta doula deu anar molt be sobre tot per treure qualsevol dubte que poguis tenir. El tema del part tambe com tu ho veig una mica extrany, pero suposo que la llevadora tu explicaran millor els protocols que tenen. Per cert ara a fer bondat amb el sucre
Crunchi Ens hem creuat! Per el tema kg no et preocupis, i si tens hora amb la llevadora transmet-li tots els teus dubtes, a mi també em diuen que no tinc molta panxa, pero cadascu es com es aixi que no podem comparar-nos.
A veure si continuem aixi d'animats al SP!Aneu escrivint per saber de vosaltres!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia guapes!! 30+6 (animeu-vos a posar de quan esteu
)
Feia dies que no pasava però encara que estic de baixa estic moooorta entre uni que ara ja s'apropa el final de semestre i nervis nervis a tope
, els nens i tota la pesca
Benvinguda besugot!
Crunchi jo soc repetidora però penso també com tu. Vull tenir-ho tot enllestit per poder estar tranquila quan arribi la peque i no pensar ay que em falta aixó o alló altre. Es més...imagina't com soc de previsora que he comprat bolquers fins la talla 3
i tovalloletes per parar un carro! Per cert us recomano aprofitar la oferta 2x1 de moltex que fan molt sovint a bebitus, val molt la pena.
Redberry com heu avançat que bé!!
ara m'has recordat que encara no tinc el set aquest molon de pinta i demés que vull que tingui el seu propi
i frena una mica a la feina ara que el noi ja tira del carro
Estic molt d'acord amb tu en que el terra està molt lluny
quan em cau algo a terra si es a casa ho agafo amb els dits dels peus o demano (suplico més aviat...) que algú m'ho agafi
Jo per les nits també començo a dormir malament, ara som un més al llit amb el coixí entre les cames i sota la panxa. Sembla que així encara dormo una mica millor....pero mira sembla que ens hem d'anar acostumant a dormir a estones
Capseta jo tinc un bressol normal del ikea em sembla que el model es el Hensvik i la peque ha dormit tres anys ben enganxada al nostre llit sense problemes i això que el nostre llit es canapé i costa més d'enganxar-lo. Encara que la idea de fer servir el bressol del capseto em sembla molt maco també. Ay síndrome del niu!!
mira tot sigui això, et quedarà tot ben endreçat i relluent.
Pilota pilates jo vaig fent una miqueta cada dia amb el vídeo aquest que no recordo qui va comentar i la veritat es que molt bé! I sobretot pel dia que comencin les contraccions ja veureu com alleugera una miqueta i ajuda a obrir la pelvis. Jo la recomano 200%
Anna ostres vellut?? Ufff no ho crec pas....jo he comprat alguns conjunts llargs però de cotó. Em sembla que el vellut no ens farà falta mínim fins a l'octubre...
Crunchi jo només et dic que si em quedo sense rentaplats em dona un tabardo
quin trasto més agraciat!! Entre això i l'assecadora la meva vida ha canviat
Dolly aquests protocols em semblen la bomba!! M'agrada molt perquè no et tracten com una malalta (cosa que hauria de ser així) i si ve la llevadora a casa t'estalvies el viatget a l'hospital i fer cua a urgències perquè et diguin "maca estas verda, torna a casa". El que si que potser 3 hores...jolin van per feina
Bueno doncs ja hem pasat les 30 setmanes...i començo a pensar que això ja està ben a prop. Tinc ganes de veure a la meva petita però per un altre costat tinc una sensació de "boja" perquè penso que ara només som ella i jo i la puc cuidar i tenir només per mi i quan neixi l'agafarà tothom i me la marejaran
Ay no sé...semblo boja no? També estic amb la peque molt "lleona" i no aguanto que ningú li cridi ni li foti bronca, la veig molt sensible últimament i no vull veure-la patir, la vull tenir amb mi també i que ningú li faci mal. Estic molt mamífera
Bueno...fins aquí la meva reflexió tontorrona. Ens llegim! 
)Feia dies que no pasava però encara que estic de baixa estic moooorta entre uni que ara ja s'apropa el final de semestre i nervis nervis a tope
, els nens i tota la pesca
Benvinguda besugot!
Crunchi jo soc repetidora però penso també com tu. Vull tenir-ho tot enllestit per poder estar tranquila quan arribi la peque i no pensar ay que em falta aixó o alló altre. Es més...imagina't com soc de previsora que he comprat bolquers fins la talla 3
i tovalloletes per parar un carro! Per cert us recomano aprofitar la oferta 2x1 de moltex que fan molt sovint a bebitus, val molt la pena. Redberry com heu avançat que bé!!
ara m'has recordat que encara no tinc el set aquest molon de pinta i demés que vull que tingui el seu propi
i frena una mica a la feina ara que el noi ja tira del carro
Estic molt d'acord amb tu en que el terra està molt lluny
quan em cau algo a terra si es a casa ho agafo amb els dits dels peus o demano (suplico més aviat...) que algú m'ho agafi
Jo per les nits també començo a dormir malament, ara som un més al llit amb el coixí entre les cames i sota la panxa. Sembla que així encara dormo una mica millor....pero mira sembla que ens hem d'anar acostumant a dormir a estones
Capseta jo tinc un bressol normal del ikea em sembla que el model es el Hensvik i la peque ha dormit tres anys ben enganxada al nostre llit sense problemes i això que el nostre llit es canapé i costa més d'enganxar-lo. Encara que la idea de fer servir el bressol del capseto em sembla molt maco també. Ay síndrome del niu!!
mira tot sigui això, et quedarà tot ben endreçat i relluent. Pilota pilates jo vaig fent una miqueta cada dia amb el vídeo aquest que no recordo qui va comentar i la veritat es que molt bé! I sobretot pel dia que comencin les contraccions ja veureu com alleugera una miqueta i ajuda a obrir la pelvis. Jo la recomano 200%
Anna ostres vellut?? Ufff no ho crec pas....jo he comprat alguns conjunts llargs però de cotó. Em sembla que el vellut no ens farà falta mínim fins a l'octubre...
Crunchi jo només et dic que si em quedo sense rentaplats em dona un tabardo
quin trasto més agraciat!! Entre això i l'assecadora la meva vida ha canviat
Dolly aquests protocols em semblen la bomba!! M'agrada molt perquè no et tracten com una malalta (cosa que hauria de ser així) i si ve la llevadora a casa t'estalvies el viatget a l'hospital i fer cua a urgències perquè et diguin "maca estas verda, torna a casa". El que si que potser 3 hores...jolin van per feina
Bueno doncs ja hem pasat les 30 setmanes...i començo a pensar que això ja està ben a prop. Tinc ganes de veure a la meva petita però per un altre costat tinc una sensació de "boja" perquè penso que ara només som ella i jo i la puc cuidar i tenir només per mi i quan neixi l'agafarà tothom i me la marejaran
Ay no sé...semblo boja no? També estic amb la peque molt "lleona" i no aguanto que ningú li cridi ni li foti bronca, la veig molt sensible últimament i no vull veure-la patir, la vull tenir amb mi també i que ningú li faci mal. Estic molt mamífera
Bueno...fins aquí la meva reflexió tontorrona. Ens llegim! 
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Jo segons la llevadora ahirndilluns vaig fer les 29s, i segons les ecos anteriors, cumpleixo 29s el dijous!!!
Pinkflower Doncs si, ets molt previsora!!!!!! Ja m'agrada ja que ho siguis!!! Jo pq encara no se ben be que fer amb els bolquers (dubto entre marques) pero ho tinc clarissim, en breus em faig amb un paquet com a minim de bolquers i de tovalloletes!!!! Jo es que vaig amb la idea que minim una setmana no sortiré de casa, digueu-me exagerada
pero vaig amb aquesta idea. Per aixo em vull preparar com si estigués en un búnker i tenir almenys els primers dies tot el que cregui necessari.
Tu aconselles els Moltex? Es que jo volia que fossin el maxim ECO possible, i m'havia mirat els Bio Moltex, pero vaig llegir no se on que aquests no son tan eco com diuen... aixi que no se. Vaig super perduda.
els Dodotis he llegit que irriten la pell... pffff quin embolic tinc al cap!!!
Aquest pensament (o instint millor dit) de mamà lleona em sembla super normal... Jo no penso tant en això de que quan tingui el nen fora de la panxa m'el tocaran, pq per sort el meu cercle social és petit i crec que no he de patir per això. Penso més en que ara serà tot meu, i quan sigui mes grandet serà mes independent, i segur que serà un canvi per mi que hauré d'acceptar.
Per aixo molts cops penso que el vull exprimir al maxim, pq sé que són moments que passen volant i despres els fills es fan grans i és diferent. Jo ja tinc ganes de tenir el nen als braços per comprovar que finalment tot ha anat bé, que el nen esta bé, i quedar-me més tranquila. Que estic tranquila eh? Pero tinc ganes de passar pagina ja, d'acabar amb aquesta etapa d'incerteses i començar l'etapa nova i saber que aquesta etapa de l'embaras ja esta finalitzada i que finalitza bé. El que dius de la teva gran doncs és normal tambe, és que em sembla super humà tots aquests sentiments!!! Sobretot ara que serà una etapa de canvis a casa vostra, em sembla super normal que vulguis "protegir" a la teva nena gran...
No ets cap boja, NO!!!!!!
Redberry jo tb tinc pendent tantes coses que canviar a casa...!!! Pero per temes economics doncs ho anirem fent poc a poc.... però si és com si amb l'arribada del bebé ho volguessis tenir tot be, tot preparat, tot perfecte....ais, aixo és el sindrome del niu total!!!!
De moment començarem pel rentavaixelles que espero q ens tregui feina, però si, hauriem de renovar matalàs, sofà, etc.
Prenc nota del que dius del bressol....
Siiii dilluns posen a la venta la pilota de Pilates!!!!!
Hi ha 3 models!
Pinkflower Doncs si, ets molt previsora!!!!!! Ja m'agrada ja que ho siguis!!! Jo pq encara no se ben be que fer amb els bolquers (dubto entre marques) pero ho tinc clarissim, en breus em faig amb un paquet com a minim de bolquers i de tovalloletes!!!! Jo es que vaig amb la idea que minim una setmana no sortiré de casa, digueu-me exagerada
pero vaig amb aquesta idea. Per aixo em vull preparar com si estigués en un búnker i tenir almenys els primers dies tot el que cregui necessari. Tu aconselles els Moltex? Es que jo volia que fossin el maxim ECO possible, i m'havia mirat els Bio Moltex, pero vaig llegir no se on que aquests no son tan eco com diuen... aixi que no se. Vaig super perduda.
els Dodotis he llegit que irriten la pell... pffff quin embolic tinc al cap!!!Aquest pensament (o instint millor dit) de mamà lleona em sembla super normal... Jo no penso tant en això de que quan tingui el nen fora de la panxa m'el tocaran, pq per sort el meu cercle social és petit i crec que no he de patir per això. Penso més en que ara serà tot meu, i quan sigui mes grandet serà mes independent, i segur que serà un canvi per mi que hauré d'acceptar.
Per aixo molts cops penso que el vull exprimir al maxim, pq sé que són moments que passen volant i despres els fills es fan grans i és diferent. Jo ja tinc ganes de tenir el nen als braços per comprovar que finalment tot ha anat bé, que el nen esta bé, i quedar-me més tranquila. Que estic tranquila eh? Pero tinc ganes de passar pagina ja, d'acabar amb aquesta etapa d'incerteses i començar l'etapa nova i saber que aquesta etapa de l'embaras ja esta finalitzada i que finalitza bé. El que dius de la teva gran doncs és normal tambe, és que em sembla super humà tots aquests sentiments!!! Sobretot ara que serà una etapa de canvis a casa vostra, em sembla super normal que vulguis "protegir" a la teva nena gran...
No ets cap boja, NO!!!!!!Redberry jo tb tinc pendent tantes coses que canviar a casa...!!! Pero per temes economics doncs ho anirem fent poc a poc.... però si és com si amb l'arribada del bebé ho volguessis tenir tot be, tot preparat, tot perfecte....ais, aixo és el sindrome del niu total!!!!
De moment començarem pel rentavaixelles que espero q ens tregui feina, però si, hauriem de renovar matalàs, sofà, etc.Prenc nota del que dius del bressol....
Siiii dilluns posen a la venta la pilota de Pilates!!!!!
Hi ha 3 models!- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
crunchi ha escrit:Jo segons la llevadora ahirndilluns vaig fer les 29s, i segons les ecos anteriors, cumpleixo 29s el dijous!!!![]()
Pinkflower Doncs si, ets molt previsora!!!!!! Ja m'agrada ja que ho siguis!!! Jo pq encara no se ben be que fer amb els bolquers (dubto entre marques) pero ho tinc clarissim, en breus em faig amb un paquet com a minim de bolquers i de tovalloletes!!!! Jo es que vaig amb la idea que minim una setmana no sortiré de casa, digueu-me exageradapero vaig amb aquesta idea. Per aixo em vull preparar com si estigués en un búnker i tenir almenys els primers dies tot el que cregui necessari.
Tu aconselles els Moltex? Es que jo volia que fossin el maxim ECO possible, i m'havia mirat els Bio Moltex, pero vaig llegir no se on que aquests no son tan eco com diuen... aixi que no se. Vaig super perduda.els Dodotis he llegit que irriten la pell... pffff quin embolic tinc al cap!!!
Aquest pensament (o instint millor dit) de mamà lleona em sembla super normal... Jo no penso tant en això de que quan tingui el nen fora de la panxa m'el tocaran, pq per sort el meu cercle social és petit i crec que no he de patir per això. Penso més en que ara serà tot meu, i quan sigui mes grandet serà mes independent, i segur que serà un canvi per mi que hauré d'acceptar.Per aixo molts cops penso que el vull exprimir al maxim, pq sé que són moments que passen volant i despres els fills es fan grans i és diferent. Jo ja tinc ganes de tenir el nen als braços per comprovar que finalment tot ha anat bé, que el nen esta bé, i quedar-me més tranquila. Que estic tranquila eh? Pero tinc ganes de passar pagina ja, d'acabar amb aquesta etapa d'incerteses i començar l'etapa nova i saber que aquesta etapa de l'embaras ja esta finalitzada i que finalitza bé. El que dius de la teva gran doncs és normal tambe, és que em sembla super humà tots aquests sentiments!!! Sobretot ara que serà una etapa de canvis a casa vostra, em sembla super normal que vulguis "protegir" a la teva nena gran...
No ets cap boja, NO!!!!!!
Redberry jo tb tinc pendent tantes coses que canviar a casa...!!! Pero per temes economics doncs ho anirem fent poc a poc.... però si és com si amb l'arribada del bebé ho volguessis tenir tot be, tot preparat, tot perfecte....ais, aixo és el sindrome del niu total!!!!De moment començarem pel rentavaixelles que espero q ens tregui feina, però si, hauriem de renovar matalàs, sofà, etc.
Prenc nota del que dius del bressol....![]()
Siiii dilluns posen a la venta la pilota de Pilates!!!!!Hi ha 3 models!
Mira't aquests bolquers. Son els mes eco/bio que he trobat. Pinten molt be jo no els he provat.
http://www.panalespingo.es
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hello res, entro per dir-vos que ja m'he engreixat un kilet mes i en total en porto 7 ja
Ja estic mes tranquila....!!!!!!
Heu vist que fan el REC Igualada la setmana q ve??? Hi anireu??
Ja estic mes tranquila....!!!!!!Heu vist que fan el REC Igualada la setmana q ve??? Hi anireu??

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!
29+3 !!
Crunchi Molt be aquest pes!
Veus poc a poc anem creixent.. pel que diuen al ultim trimestre es quan mes pes s'agafa... aveure com acabem!
Per cert, aixo q dius d no sortir de casa en la primera setmana, no se com es fa a catalunya, no he preguntat mai, pero a NL per protocol a noser q sigui una emergencia no volen q surtis de casa, per aixo ve la senyora doula/enfermera a casa, inclus la primera revisio del CAP pel nado, venen a casa a fer-te la.
Pinkflower tu que ets repetidora, aixo dels panyals, jo he sentit a dir q es una mica test i error, q avegades hi ha marques a una persona li van i i la mateixa per un altre li encenten el cul o no van be per altres raons.. tu t'atreveixes a comprar nomes una marca concreta?
Jo crec q comprare un parell o 3 differents aveure que ens funciona millor. Igual que amb les cremetes.
Sindrome del niu Crec q poc a poc tambe m'hi vaig introduint jajaj he comprat cortines noves pel menjador!i estic mirant per canviar tambe alguna cosa ala nostra habitacio...
Crunchi, si pots compra't el rentaplats, si et fa ni q sigui una mica d mandra rentaplats aixo es una meravella!
Feina apart d la Redberry i la capseta, la resta ja teniu la baixa?
Vosaltres quan us la donaran? Capseta vas dir al maig deus estar ja contant els dies, no?
A mi no em toca fins al 16 de Juny
Lo bo es q ara ja tinc substituta, la setmana q eve anem 3 dies express a Girona per feina, i suposo que apartir del dia 15 que ja estara ella en fucnionament m'ho pendre amb mes calma i li deixare que faci ella la feina i jo nomes support..
La veritat que al principi em feia una mica de cosa pq em fa por que quan torni ella ho hagi fet tant be que em diguin que no cal que torni, basicament pq sem acaba el contracte al desembre i la meva sustituta es una noia d'un altre departmanet q te ganes d promocionar..
Pero bueno, intentare no capficar-m'hi i que sigui el que sigui.. ara ens concentrarem en la baixa
Massatge perineal Vam treure el tema fa varies setmanes, jo volia comensar, pero el meu marit em va dir que no tenia sentit fer-lo abans de la setmana 32-34, aixi q ens esperarem, algu a comensat?
EGO ahir vaig tenir visita a la llevadora, em va dir que el baby es RH negatiu tambe, aixi q ens estalviem la vacuna.
Vaig preguntar-li sobre les visites quan estigui ja mes avansada, em va dir que a NL no es feien tactes, i que tampoc es feien corretges, a noser que volguessin controlar els moviments fetals, si per exemple notes q el baby es mou menys del normal o previ al part.
Com dieu no et tracten com una malalta, pero em dona la sensacio q tampoc et controlen massa, nose, a vegades em dona certa inseguretat.
I aixo del part q la llevadora be a casa, i tal. abans d poder anar al hospi. a mi em fa especialment por q no arribem a temps i em diguin doncs, ja per lo que queda pareixes a casa, i aixo si q no ho vull de cap de les maneres!! Se que hi ha gent q ho prefereix, pero jo no.
Be noies, que tingueu bon cap de setmana, ens anem llegint
29+3 !!
Crunchi Molt be aquest pes!
Veus poc a poc anem creixent.. pel que diuen al ultim trimestre es quan mes pes s'agafa... aveure com acabem!
Per cert, aixo q dius d no sortir de casa en la primera setmana, no se com es fa a catalunya, no he preguntat mai, pero a NL per protocol a noser q sigui una emergencia no volen q surtis de casa, per aixo ve la senyora doula/enfermera a casa, inclus la primera revisio del CAP pel nado, venen a casa a fer-te la.
Pinkflower tu que ets repetidora, aixo dels panyals, jo he sentit a dir q es una mica test i error, q avegades hi ha marques a una persona li van i i la mateixa per un altre li encenten el cul o no van be per altres raons.. tu t'atreveixes a comprar nomes una marca concreta?
Jo crec q comprare un parell o 3 differents aveure que ens funciona millor. Igual que amb les cremetes.
Sindrome del niu Crec q poc a poc tambe m'hi vaig introduint jajaj he comprat cortines noves pel menjador!i estic mirant per canviar tambe alguna cosa ala nostra habitacio...
Crunchi, si pots compra't el rentaplats, si et fa ni q sigui una mica d mandra rentaplats aixo es una meravella!
Feina apart d la Redberry i la capseta, la resta ja teniu la baixa?
Vosaltres quan us la donaran? Capseta vas dir al maig deus estar ja contant els dies, no?
A mi no em toca fins al 16 de Juny
Lo bo es q ara ja tinc substituta, la setmana q eve anem 3 dies express a Girona per feina, i suposo que apartir del dia 15 que ja estara ella en fucnionament m'ho pendre amb mes calma i li deixare que faci ella la feina i jo nomes support..
La veritat que al principi em feia una mica de cosa pq em fa por que quan torni ella ho hagi fet tant be que em diguin que no cal que torni, basicament pq sem acaba el contracte al desembre i la meva sustituta es una noia d'un altre departmanet q te ganes d promocionar..
Pero bueno, intentare no capficar-m'hi i que sigui el que sigui.. ara ens concentrarem en la baixa
Massatge perineal Vam treure el tema fa varies setmanes, jo volia comensar, pero el meu marit em va dir que no tenia sentit fer-lo abans de la setmana 32-34, aixi q ens esperarem, algu a comensat?
EGO ahir vaig tenir visita a la llevadora, em va dir que el baby es RH negatiu tambe, aixi q ens estalviem la vacuna.
Vaig preguntar-li sobre les visites quan estigui ja mes avansada, em va dir que a NL no es feien tactes, i que tampoc es feien corretges, a noser que volguessin controlar els moviments fetals, si per exemple notes q el baby es mou menys del normal o previ al part.
Com dieu no et tracten com una malalta, pero em dona la sensacio q tampoc et controlen massa, nose, a vegades em dona certa inseguretat.
I aixo del part q la llevadora be a casa, i tal. abans d poder anar al hospi. a mi em fa especialment por q no arribem a temps i em diguin doncs, ja per lo que queda pareixes a casa, i aixo si q no ho vull de cap de les maneres!! Se que hi ha gent q ho prefereix, pero jo no.
Be noies, que tingueu bon cap de setmana, ens anem llegint
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!
Dolly Ens em creuat! Si que es veritat que no ho traten com una enfermetat, que realment es veritat, pero suposo que com tu ets de aqui i tota la vida hem sentit com es fan aqui les coses aquest "descontrol" que per ells es lo normal no ho acabem d'encaixar be. Si no preguntali a la sogra o alguna amiga d'alla, per veure referencies del que alla o deuen veure super normal. Que be que al final sigueu del mateix grup sanguini aixi una cosa menys.
Crunchi Com te entenc, si jo tingues diners per fer tot el que pugues a casa em firaria moltisim! No nomes reformes pendents, sino que em compraria tots els mobles nous, que el meus somni es que la meva casa deixi de semblar un cataleg d'ikea
Que be que estiguis mes tranquila amb el tema pes
Rec Que coi es aixo?
per el WP tambe ho han comentat, pero ni idea. Per compromisos no podre anar, pero mai ho havia escoltat.
Pink_flower Tambe comparto que es normal estar em plan lleona. Sobre tot per els dies que estem ingresades, que tindras que dependre mes de la gent per la gran. Pero bueno moltissima paciencia. Tu per lo menys com ets repetidora, ja saps com
Bolquers/Tovallolete Tinc 2 de mostra de dodot activity i 3 de la moltex. Crec que per el principi comprare els activity i ja veient com va l'historia anire provant d'uns i d'altres. El que tinc una mica de dubte, que compreu de la talla 0? o de la talla 1 directament? Aixo si que no tinc molta idea. De tovalloletes us les heu mirat? Vaig anar a comprar al carrefour l'altre dia i vaig veure tantes marques que em vaig agobiar i no vaig comprar cap...
Sindrome del niu Suposo que cadascuna a la seva manera li esta sortin el sindrome, tindrem paciencia...
Massatge perianal Si podem hi provarem aquest cap de setmana, a veure si treiem temps per fer-lo romàntic, el meu maridet esta desitjant, perque últimament, amb la panxa s'esta tornant tot una mica ortopedic. No se si a vosaltres tambe us passa.
Ego Nosaltres anem que no parem, pero ahir vaig fer un clic, i prefereixo prendram tot amb mes calma, anem ultimament que no paro, des de les 8 del mati que començo a treballar fins les 10-11 que no em sento al sofa, perque tenim que fer coses o anar algun lloc o el que sigui.
Per les que no esteu al WP, es un moment trist, perque una companya juliolera, no es facil de dir, pero el seu baby ens ha deixat, suposo que per aixo he fet clic, no se. Li donarem tot el soport i si ella quan estigui recuperada ho vol dir per el SP, aqui estarem!
Despres tenim a un altre amb repos relatiu, a no fer esforços etc... Que ens tenim que cuidar mes que mai, reconec que m'oblido per l'estres, ahir ma mare m'ho deia que si estava nerviosa, i jo ni em dono compte, el meu marit també que em nota nerviosa. Farem el que podem i el que no doncs ja ho farem o no i punt.
Molt petonets maques! Espero que estigueu molt be i molt bon cap de setmana.
Dolly Ens em creuat! Si que es veritat que no ho traten com una enfermetat, que realment es veritat, pero suposo que com tu ets de aqui i tota la vida hem sentit com es fan aqui les coses aquest "descontrol" que per ells es lo normal no ho acabem d'encaixar be. Si no preguntali a la sogra o alguna amiga d'alla, per veure referencies del que alla o deuen veure super normal. Que be que al final sigueu del mateix grup sanguini aixi una cosa menys.
Crunchi Com te entenc, si jo tingues diners per fer tot el que pugues a casa em firaria moltisim! No nomes reformes pendents, sino que em compraria tots els mobles nous, que el meus somni es que la meva casa deixi de semblar un cataleg d'ikea
Que be que estiguis mes tranquila amb el tema pes Rec Que coi es aixo?
per el WP tambe ho han comentat, pero ni idea. Per compromisos no podre anar, pero mai ho havia escoltat.
Pink_flower Tambe comparto que es normal estar em plan lleona. Sobre tot per els dies que estem ingresades, que tindras que dependre mes de la gent per la gran. Pero bueno moltissima paciencia. Tu per lo menys com ets repetidora, ja saps com
Bolquers/Tovallolete Tinc 2 de mostra de dodot activity i 3 de la moltex. Crec que per el principi comprare els activity i ja veient com va l'historia anire provant d'uns i d'altres. El que tinc una mica de dubte, que compreu de la talla 0? o de la talla 1 directament? Aixo si que no tinc molta idea. De tovalloletes us les heu mirat? Vaig anar a comprar al carrefour l'altre dia i vaig veure tantes marques que em vaig agobiar i no vaig comprar cap...
Sindrome del niu Suposo que cadascuna a la seva manera li esta sortin el sindrome, tindrem paciencia...
Massatge perianal Si podem hi provarem aquest cap de setmana, a veure si treiem temps per fer-lo romàntic, el meu maridet esta desitjant, perque últimament, amb la panxa s'esta tornant tot una mica ortopedic. No se si a vosaltres tambe us passa.
Ego Nosaltres anem que no parem, pero ahir vaig fer un clic, i prefereixo prendram tot amb mes calma, anem ultimament que no paro, des de les 8 del mati que començo a treballar fins les 10-11 que no em sento al sofa, perque tenim que fer coses o anar algun lloc o el que sigui.
Per les que no esteu al WP, es un moment trist, perque una companya juliolera, no es facil de dir, pero el seu baby ens ha deixat, suposo que per aixo he fet clic, no se. Li donarem tot el soport i si ella quan estigui recuperada ho vol dir per el SP, aqui estarem!
Despres tenim a un altre amb repos relatiu, a no fer esforços etc... Que ens tenim que cuidar mes que mai, reconec que m'oblido per l'estres, ahir ma mare m'ho deia que si estava nerviosa, i jo ni em dono compte, el meu marit també que em nota nerviosa. Farem el que podem i el que no doncs ja ho farem o no i punt.
Molt petonets maques! Espero que estigueu molt be i molt bon cap de setmana.
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!
Vinc de les mares d'agost i passo a veure si potser prenc idees de coses que necessiti, i la veritat que molt bé. Amb això de les mudes no en tenia ni idea i ara ja ho vaig tenint més clar. Me mare em va comprar uns bodies que eren de dues peces i he pensat que allò aniria molt bé, o tenir els bodies que es corden per davant i no s'han de passar pel cap. Sóc primerenca però ja he cuidat un bebé i això de posar-li el body era un conyàs per ell.
Jo us volia comentar que ja són vàries les amigues meves que no han utilitzat les tovalloletes humides. De fet, elles m'han dit que són les responsables de vermellors i tal, i m'ho crec, perquè si hi pensem… què porten que les faci ser 'humides'? Químics. Les meves amigues han utilitzat tovalloletes de cotó petites, remullades en aigua, i va que t'estrelles. Després es guarden en una bossa i es posen a rentar. Vale, pràctic quan surts de casa no és, però si li estalvia irritacions… jo ho faré així… I així no s'han d'utilitzar cremetes, que torna a ser la mateixa aplicació de químics sobre una pell més hidratada i nova impossible.
Ja està, us volia comentar aquest tema per si alguna vol experimentar-ho.
També volia comentar que el tema porta-bebés també han de ser d'un tipus per a què els nens tinguin una posició ergonòmica. Tinc varies amigues fisios i ja m'ho han repetit i insistit: posició de granota. Les cametes els han de quedar doblegadetes i l'esquena algo corvada. Aquell porta bebés que el nen va mirant endavant no és adequat perquè queda recte i tieso com un pal. I lo mateix en no fer servir caminadors. A veure… que jo ho comento perquè està bé saber-ho, però jo de petita vaig utilitzar caminador i no tinc les cames gambades jajaja No sé, són les últimes recomanacions oficials…
Felicitats a totes!
Vinc de les mares d'agost i passo a veure si potser prenc idees de coses que necessiti, i la veritat que molt bé. Amb això de les mudes no en tenia ni idea i ara ja ho vaig tenint més clar. Me mare em va comprar uns bodies que eren de dues peces i he pensat que allò aniria molt bé, o tenir els bodies que es corden per davant i no s'han de passar pel cap. Sóc primerenca però ja he cuidat un bebé i això de posar-li el body era un conyàs per ell.
Jo us volia comentar que ja són vàries les amigues meves que no han utilitzat les tovalloletes humides. De fet, elles m'han dit que són les responsables de vermellors i tal, i m'ho crec, perquè si hi pensem… què porten que les faci ser 'humides'? Químics. Les meves amigues han utilitzat tovalloletes de cotó petites, remullades en aigua, i va que t'estrelles. Després es guarden en una bossa i es posen a rentar. Vale, pràctic quan surts de casa no és, però si li estalvia irritacions… jo ho faré així… I així no s'han d'utilitzar cremetes, que torna a ser la mateixa aplicació de químics sobre una pell més hidratada i nova impossible.
Ja està, us volia comentar aquest tema per si alguna vol experimentar-ho.

També volia comentar que el tema porta-bebés també han de ser d'un tipus per a què els nens tinguin una posició ergonòmica. Tinc varies amigues fisios i ja m'ho han repetit i insistit: posició de granota. Les cametes els han de quedar doblegadetes i l'esquena algo corvada. Aquell porta bebés que el nen va mirant endavant no és adequat perquè queda recte i tieso com un pal. I lo mateix en no fer servir caminadors. A veure… que jo ho comento perquè està bé saber-ho, però jo de petita vaig utilitzar caminador i no tinc les cames gambades jajaja No sé, són les últimes recomanacions oficials…
Felicitats a totes!
Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!
Agost 17. Ja et tinc en els meus braços…

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
RedBerry, no havia llegit tot el teu últim missatge complet, i jo donant felicitats a totes… uf. Davant de situacions com la que ens has explicat, no hi ha res més a dir que una forta abraçada i molta força… Vaya coses que té la vida…
Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!
Agost 17. Ja et tinc en els meus braços…

- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia/tarda! 31+2
Crunchi veus que be aquest pes! No t'amoinis que com en tot cadascu te el seu ritme.
Dolly aquí abans tambe es deia no surtir amb els nadons al carrer fins pasats uns dies pero ara diuen tot el contrari que fer un passeig cada dia va molt be desde el primer dia. Cadascu te la seva...com tot
Tema bolquers si que es veritat que no les mateixes marques van be a tots. Aixo es com les compreses o tampax potser a tu et van de meravella les evax i a mi m'ho deixan com un tomaquet per exemple
Jo de moment he comprat dodot sensitive, chelino i moltex premium. Anirem provant a veure que tal.
Tema cremes he comprat weleda que em va anar suuuper be amb la petita sobretot perque va ser l'unica que li va salvar el culet pobreta i corine de farme. Nomes un pot de cada i a veure que tal surt, si te pell delicada, si li va be....tampoc compto amb molts regals la veritat.
Massatge perineal a mi m'han dit de començar a partir de la setmana 34 i dos cops al dia. Pero mira si en faig un...ja em dono per satisfeta.
Dolly i no pateixis pel tracte perque jo crec que es ideal que et deixin tan tranquila. Un embaras i part es algo fisiologic i no una malaltia i esta molt be perque a mes no et deixen sola en cap moment important. Pensa que els parts en primiparas (primers embarasos) normalment son bastant llargs. Teniu l'hospi lluny?
Redberry doncs res d'estres que us heu de cuidar. Despres t'adones que anar tant a tope no val la pena...
Madame3 els bodys son sempre d'una peça potser el que dius es un traje de coto no? Sota del traje recomanen el primer dia posar un body a sota.
Aixo del porteig es veritat que s'ha d'anar amb molt de cuidado que sigui ergonomic!
En comptes de tovalloletes a casa va be esponja, aigua i sabo pero clar...fora de casa, les preses. Doncs acabes caient amb les tovalloletes
Jo ja he començat les classes prepart. Sembla que aixo ja comença a apropar-se aissss quins nervis!
Bueno com deia la companya pel grup no estan molt be els anims i jo la veritat es que estic una mica en shock...ja tornaré en un altre moment
Crunchi veus que be aquest pes! No t'amoinis que com en tot cadascu te el seu ritme.
Dolly aquí abans tambe es deia no surtir amb els nadons al carrer fins pasats uns dies pero ara diuen tot el contrari que fer un passeig cada dia va molt be desde el primer dia. Cadascu te la seva...com tot
Tema bolquers si que es veritat que no les mateixes marques van be a tots. Aixo es com les compreses o tampax potser a tu et van de meravella les evax i a mi m'ho deixan com un tomaquet per exemple
Jo de moment he comprat dodot sensitive, chelino i moltex premium. Anirem provant a veure que tal. Tema cremes he comprat weleda que em va anar suuuper be amb la petita sobretot perque va ser l'unica que li va salvar el culet pobreta i corine de farme. Nomes un pot de cada i a veure que tal surt, si te pell delicada, si li va be....tampoc compto amb molts regals la veritat.
Massatge perineal a mi m'han dit de començar a partir de la setmana 34 i dos cops al dia. Pero mira si en faig un...ja em dono per satisfeta.
Dolly i no pateixis pel tracte perque jo crec que es ideal que et deixin tan tranquila. Un embaras i part es algo fisiologic i no una malaltia i esta molt be perque a mes no et deixen sola en cap moment important. Pensa que els parts en primiparas (primers embarasos) normalment son bastant llargs. Teniu l'hospi lluny?
Redberry doncs res d'estres que us heu de cuidar. Despres t'adones que anar tant a tope no val la pena...
Madame3 els bodys son sempre d'una peça potser el que dius es un traje de coto no? Sota del traje recomanen el primer dia posar un body a sota.
Aixo del porteig es veritat que s'ha d'anar amb molt de cuidado que sigui ergonomic!
En comptes de tovalloletes a casa va be esponja, aigua i sabo pero clar...fora de casa, les preses. Doncs acabes caient amb les tovalloletes
Jo ja he començat les classes prepart. Sembla que aixo ja comença a apropar-se aissss quins nervis!
Bueno com deia la companya pel grup no estan molt be els anims i jo la veritat es que estic una mica en shock...ja tornaré en un altre moment

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bones!!!
Primer de tot, redberry dir que em deixes en shock i molt preocupada, i ara no pararé de donar-li voltes al tema.... Em sap moltissim greu pq no em puc ni imaginar el que deu estar passant la nostra companya. Entenc que es algú que no sol entrar al forum i us comuniqueu pel grup wassap, no? Bueno, si em llegeix doncs molts anims i una abraçada. Poc mes puc dir pq és massa trist, no hi ha paraules.
Dit aixo, entro a comentar per temes...
Redberry el REC és una mena de "fira" que fan a Igualada, rollo "outlets" de marques que hi participen.... jo mai hi he anat, pero he llegit bones crítiques, i tinc ganes d'anar, sobretot per que hi ha la marca MicuMicu que li tinc ganes desde fa temps. Ja et passaré el parte i us diré que tal es, per si hi voleu anar l'any que ve.
Pinkflower és veritat, ma mare sempre em diu que jo vaig estar 3 mesos dins de casa, sense sortir
Avui dia segur que ens sembla super exagerat, i veus recent nascuts pel carrer sovint. També diré que jo sóc de febrer, que feia molt fred.... pero vaja, que avui dia la gent no espera tant a treure el bebe a passejar. Jo no vaig amb la idea de treure'l als 3 mesos, pero si que la 1a setmana no crec que sortim, sobretot per mi, pq vaig mentalitzada que fisicament el postpart em passarà factura. No se, aviam com anirà la cosa, però si, heredo una mica la idea de ma mare i la 1a setmana o un parell de setmanes, a casa. Jo tinc terrassa, a males ens fem un passeig per la terrassa i au. No se aviam com em veig. Pero coincideixo amb tu, i li dic el mateix a la dolly, que no ho trobo tan exagerat el funcionament que tenen a NL.... pero si, per gustos colors. Pero ja m'agradaria que aqui tinguessim l'opció de que la comadrona pogués venir a casa nostra....
Que tal les classes prepart, t'han agradat???
M'apunto les marques de les cremes que dius, per si algun dia les necessito, que tot em sona a xino....
Redberry et dic el mateix que les companyes, prent-ho amb calma nena!!!! No forcis la maquina, i si cal abaixar el ritme, l'abaixes. Lo primer ets tu i el nen, la feina és secundaria. Que si, que ets autonoma, pero que és una feina, no ho oblidis. Poder fins ara has aguantat, pero nena, que ens acostem al tram final...!!!!!
pensa que ara les prioritats canvien, i hem de mirar per nosaltres.
Madame m'encanta les teves aportacions!!!! Totalment cert, he llegit que tothom diu q els bodis d'aquests que s'obren per davant son els mes practics. Jo crec que tinc un parell de bodis d'aquests que es posen pel cap i es corden a baix, i ja veig que no m'agradaran tant com la resta.
Pero bueno.... Crec que el dius de dues peces, deuen ser la samarreta batista (que es aixi creuada x davant, no?) I pantalonets (polaines). Tinc un conjunt d'aquests, té pinta de ser comode per canviar al nen. El tema tovalloletes, coincideixo amb tu si, jo volia utilitzar esponja per rentar dins a casa, i tovalloletes per sortir al carrer. El que comentes de tovalloles no ho havia pensat. En plan tovalloles barates del Primark no? Aixi mida de bidet, no? M'ho miraré.
El tema porteig crec que no ho compraré fins que tingui el nen i aniré a la botiga amb el crio a provar-ho. Pq tot i que en tinc moltissimes ganes, em fa por que el nen despres no ho vulgui i m'hagi de menjar amb patates el fular. Com ho veus? He llegit q recomanen anar amb el nen in situ.... no sé.
Massatge perineal ja us vaig dir que no el faré....
Ego L'altre dia em vaig fer la ecografia endoanal per l'estudi aquest que participo del sòl pèlvic. No hi ha gaire a comentar, és mes la vergonya que altre cosa, però be, a aquestes alçades la vergonya ja sé que l'haurem de perdre en mes d'una ocasió
Doncs vaig aprofitar q estava al hospital per apuntar-me a unes visites guiades que fan, pels pares, on t'ensenyen les instal.lacions i el protocol a seguir. M'han de trucar x dir-me dia i hora. Això s'acosta nenes!!!
Pregunta Jo voldria anar preparant la bossa, doncs la setmana que ve ja entro a la 30s. Vosaltres ja començareu a rentar la robeta del nadó? No sé si m'estic flipant, pero és el que recomanen no? Fer la bossa a partir de les 30s, i dic jo, que la robeta ja haura d'estar neta i sense etiquetes, clar....
Capseta com va? Que t'expliques??
Una abraçada i bon finde a totes
Primer de tot, redberry dir que em deixes en shock i molt preocupada, i ara no pararé de donar-li voltes al tema.... Em sap moltissim greu pq no em puc ni imaginar el que deu estar passant la nostra companya. Entenc que es algú que no sol entrar al forum i us comuniqueu pel grup wassap, no? Bueno, si em llegeix doncs molts anims i una abraçada. Poc mes puc dir pq és massa trist, no hi ha paraules.
Dit aixo, entro a comentar per temes...
Redberry el REC és una mena de "fira" que fan a Igualada, rollo "outlets" de marques que hi participen.... jo mai hi he anat, pero he llegit bones crítiques, i tinc ganes d'anar, sobretot per que hi ha la marca MicuMicu que li tinc ganes desde fa temps. Ja et passaré el parte i us diré que tal es, per si hi voleu anar l'any que ve.
Pinkflower és veritat, ma mare sempre em diu que jo vaig estar 3 mesos dins de casa, sense sortir
Avui dia segur que ens sembla super exagerat, i veus recent nascuts pel carrer sovint. També diré que jo sóc de febrer, que feia molt fred.... pero vaja, que avui dia la gent no espera tant a treure el bebe a passejar. Jo no vaig amb la idea de treure'l als 3 mesos, pero si que la 1a setmana no crec que sortim, sobretot per mi, pq vaig mentalitzada que fisicament el postpart em passarà factura. No se, aviam com anirà la cosa, però si, heredo una mica la idea de ma mare i la 1a setmana o un parell de setmanes, a casa. Jo tinc terrassa, a males ens fem un passeig per la terrassa i au. No se aviam com em veig. Pero coincideixo amb tu, i li dic el mateix a la dolly, que no ho trobo tan exagerat el funcionament que tenen a NL.... pero si, per gustos colors. Pero ja m'agradaria que aqui tinguessim l'opció de que la comadrona pogués venir a casa nostra....Que tal les classes prepart, t'han agradat???
M'apunto les marques de les cremes que dius, per si algun dia les necessito, que tot em sona a xino....
Redberry et dic el mateix que les companyes, prent-ho amb calma nena!!!! No forcis la maquina, i si cal abaixar el ritme, l'abaixes. Lo primer ets tu i el nen, la feina és secundaria. Que si, que ets autonoma, pero que és una feina, no ho oblidis. Poder fins ara has aguantat, pero nena, que ens acostem al tram final...!!!!!
pensa que ara les prioritats canvien, i hem de mirar per nosaltres. Madame m'encanta les teves aportacions!!!! Totalment cert, he llegit que tothom diu q els bodis d'aquests que s'obren per davant son els mes practics. Jo crec que tinc un parell de bodis d'aquests que es posen pel cap i es corden a baix, i ja veig que no m'agradaran tant com la resta.
El tema porteig crec que no ho compraré fins que tingui el nen i aniré a la botiga amb el crio a provar-ho. Pq tot i que en tinc moltissimes ganes, em fa por que el nen despres no ho vulgui i m'hagi de menjar amb patates el fular. Com ho veus? He llegit q recomanen anar amb el nen in situ.... no sé.
Massatge perineal ja us vaig dir que no el faré....
Ego L'altre dia em vaig fer la ecografia endoanal per l'estudi aquest que participo del sòl pèlvic. No hi ha gaire a comentar, és mes la vergonya que altre cosa, però be, a aquestes alçades la vergonya ja sé que l'haurem de perdre en mes d'una ocasió
Doncs vaig aprofitar q estava al hospital per apuntar-me a unes visites guiades que fan, pels pares, on t'ensenyen les instal.lacions i el protocol a seguir. M'han de trucar x dir-me dia i hora. Això s'acosta nenes!!! Pregunta Jo voldria anar preparant la bossa, doncs la setmana que ve ja entro a la 30s. Vosaltres ja començareu a rentar la robeta del nadó? No sé si m'estic flipant, pero és el que recomanen no? Fer la bossa a partir de les 30s, i dic jo, que la robeta ja haura d'estar neta i sense etiquetes, clar....
Capseta com va? Que t'expliques??
Una abraçada i bon finde a totes

- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
crunchi ha escrit:
Pinkflower és veritat, ma mare sempre em diu que jo vaig estar 3 mesos dins de casa, sense sortirAvui dia segur que ens sembla super exagerat, i veus recent nascuts pel carrer sovint. També diré que jo sóc de febrer, que feia molt fred.... pero vaja, que avui dia la gent no espera tant a treure el bebe a passejar. Jo no vaig amb la idea de treure'l als 3 mesos, pero si que la 1a setmana no crec que sortim, sobretot per mi, pq vaig mentalitzada que fisicament el postpart em passarà factura. No se, aviam com anirà la cosa, però si, heredo una mica la idea de ma mare i la 1a setmana o un parell de setmanes, a casa. Jo tinc terrassa, a males ens fem un passeig per la terrassa i au. No se aviam com em veig. Pero coincideixo amb tu, i li dic el mateix a la dolly, que no ho trobo tan exagerat el funcionament que tenen a NL.... pero si, per gustos colors. Pero ja m'agradaria que aqui tinguessim l'opció de que la comadrona pogués venir a casa nostra....
Que tal les classes prepart, t'han agradat???
M'apunto les marques de les cremes que dius, per si algun dia les necessito, que tot em sona a xino....![]()
Pregunta Jo voldria anar preparant la bossa, doncs la setmana que ve ja entro a la 30s. Vosaltres ja començareu a rentar la robeta del nadó? No sé si m'estic flipant, pero és el que recomanen no? Fer la bossa a partir de les 30s, i dic jo, que la robeta ja haura d'estar neta i sense etiquetes, clar....
)
Hola crunchi!!
Doncs jo no vaig poder evitar arribar el mateix dia de l'hospital i anar a fardar de nena. Recordo fins i tot que per la tarda vam anar al decathlon
i aixo que va ser cesarea i feia pupa pero la ilu em podia!!Tovalloles aixi petites a l'ikea en tenen un pack que esta molt be. Jo tambe encara que fora de casa faig servir tovalloletes l'asseco amb una tovallola perque la humitat irrita molt. Les classes prepart un rotllo la veritat...nomes vam anar 3 noies! Jo vaig per fer una mica de tribu al barri perque despres es guai que coincideixin q la llar o fins i tot al cole.
Tema bossa jo crec que començare a rentar roba cap a la setmana 32/33 i fer la bossa a la 34/35 i ara fer llistes del que tinc, del que falta... les etiquetes si que les he tret ja. Vaig fer una pila i mentres veia la tv tallava
Per cert avui m'ha arribat un altre comanda de bebitus de bolquers, cremes i tovalloletes. El meu marit ja em dona per boja perduda....
he comprat bolquers fins la talla 3.Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









