Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. maig 06, 2017 8:21 am

Mandarina la llista d espera es per si surt alguna vacant en un cole d ka teva llista pero nentre esperes tu has d tenir un cole assignst i si tots eks d la teva llista estan plens com dius q es ek cas hauran d donarte un altre. Per ferlo hauras d omplor una nova solicitut indicant per ordre de prferencies uns quants coles entre aquells q tinguin vacants un cop assignades les places
mandarina777
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

EntradaAutor: mandarina777 » ds. maig 06, 2017 8:42 am

Vale. Pero, ( a veure si me'n surto q porto un cacas ja....), al calendario diuen:
8 maig llistes definitives...aixó hem d'entendre de 1 opció? O de totes les opcion?

Pq si el 22 envíen SMS als que no han entrar a res per a que el 29 facin la nova llista que parlem....doncs en quin moment sabem si hem entrar en 2 o 3 o 4 o ....???!!!!

Gràcies!!!
mandarina777

EntradaAutor: mandarina777 » ds. maig 06, 2017 8:43 am

Volia dir porto un cacau (no cacas)
cositina

EntradaAutor: cositina » ds. maig 06, 2017 8:45 am

Aixo q pregubtes no queda clar enlloc. Es un desastre tremendo. Jo entrnc com tu q si el dia 29 la gent ha d fer llista amb vacants vol dir q llavors el dia 8 ja haurien d sortir les lkistes d admesos d totes les opcions (1a 2a 3a...)
cositina

EntradaAutor: cositina » ds. maig 06, 2017 8:47 am

Tampoc s enten q el calrndari posi q la oferta final surt el 30 maig. Llavors la gent haura d fer la llista aquesta d les vacants sense saber si hi haura bolets o ampliacio rati?
mandarina777

EntradaAutor: mandarina777 » ds. maig 06, 2017 8:53 am

Exacte...es que no es compren que jo hagi de fer una llista sobre centres que ja ni em toquen (pq en les 10 opcions van les que tenía per área d'influencia), que no conec...pero a més...sense saber bolets ni ratis....

Hem de suposar (que es una mica agosarat fer que haguem d'estar aixi amb l'educació dels fills) que si fan bolets o aument de ratis es mouran les llistes d'espera....no?

Pero quan sabem si entrem a 2a, 3a, ....jo no ho trobo enlloc?
Rins
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 6:21 pm

EntradaAutor: Rins » ds. maig 06, 2017 9:53 am

Bones
mirant i remirant i per lògica, com diu la cositina, els que anem a 2, 3 o la q sigui s'ha de saber i ho han tenir resolt abans del 22 de maig que comença la moguda per els d'assignació d'ofici ja que entenc que si no d'altra manera no poden ofertar places vacants..
Al final entre tots treurem la cripta del consorci

Ànims ||*||
Imatge
Essuca
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » ds. maig 06, 2017 10:58 am

Hola,

Quan diuen "Publicació de la llista ordenada definitiva: 8 de maig de 2017" és que es publiquen totes les places donades, és a dir, les assignades en 1 opció, segona, tercera.... penseu que això és un programa informàtica, que va ordenant per punts i després per números, vull dir que ells no estan mirant sol·licitud per sol·licitud, no els hi cal dies per fer aixó. (així va ser l'any passat que jo vaig passar pel procés)

En canvi un cop estan ubicats els que si que han posat la opció a la seva sol·licitud (sigui en primera o desena), si que han mirar qui queda, on van bolets o ampliacions de ratio, quines vacants, ... i per aixó fins finals de maig no tornen a pronunciar-se. Durant aquest periode abans del 29 de maig entenc que sortirà la informació de bolets, es mouran les llistes d'esperar si cal... es reubicarà gent (sempre seguin ordre de preferència de l'escola, els punts , el numero del sorteig) i un cop acabin això que és un treball més "manual", publicaran les vacants i la gent que no ha estat "admesa" en cap de les seves tries, el 29 i 30 de maig.
Rins
Entrades: 178
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 6:21 pm

EntradaAutor: Rins » ds. maig 06, 2017 12:31 pm

Sabeu com es poden consultar els resultats al 8 de maig? Surt a l'escola de la 1a opció els resultats. Jo per error no vaig posar el mail a la sol.licitud. Sabeu com va?
Imatge
Naranjita
Entrades: 152
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

EntradaAutor: Naranjita » ds. maig 06, 2017 12:35 pm

Rins ha escrit:Sabeu com es poden consultar els resultats al 8 de maig? Surt a l'escola de la 1a opció els resultats. Jo per error no vaig posar el mail a la sol.licitud. Sabeu com va?

El dia 8 a les escoles sortirà la llista ordenada.
raquel_aina
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. març 28, 2017 4:30 pm

EntradaAutor: raquel_aina » ds. maig 06, 2017 3:30 pm

Essuca ha escrit:Hola,

Quan diuen "Publicació de la llista ordenada definitiva: 8 de maig de 2017" és que es publiquen totes les places donades, és a dir, les assignades en 1 opció, segona, tercera.... penseu que això és un programa informàtica, que va ordenant per punts i després per números, vull dir que ells no estan mirant sol·licitud per sol·licitud, no els hi cal dies per fer aixó. (així va ser l'any passat que jo vaig passar pel procés)

En canvi un cop estan ubicats els que si que han posat la opció a la seva sol·licitud (sigui en primera o desena), si que han mirar qui queda, on van bolets o ampliacions de ratio, quines vacants, ... i per aixó fins finals de maig no tornen a pronunciar-se. Durant aquest periode abans del 29 de maig entenc que sortirà la informació de bolets, es mouran les llistes d'esperar si cal... es reubicarà gent (sempre seguin ordre de preferència de l'escola, els punts , el numero del sorteig) i un cop acabin això que és un treball més "manual", publicaran les vacants i la gent que no ha estat "admesa" en cap de les seves tries, el 29 i 30 de maig.

Disculpa essuca, pero si por un caso me ponen en la cuarta/quinta y luego hay aumento de ratio o "bolet" en mi primera opción, entiendo q voy allí no??? Me refiero q tengo preferencia en mi primera opción verdad???

Gracias!!!
mandarina777

EntradaAutor: mandarina777 » ds. maig 06, 2017 4:10 pm

Eso entiendo que será así...si...

y volviendo....donde vemos el 8 que ha pasado con nosotros?? En el cole de 1 opción? En la web? Hay q llamar? Cole por cole?
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

EntradaAutor: Emra » ds. maig 06, 2017 9:21 pm

Si como dice la veterana del grupo el día 8 sale la lista asignando también plazas de segunda, tercera, ..., Opción lo puedes ver en el cole que elegiste en primera opción, ojalá sea así porque a mi en el cole me dijeron que hasta junio no saldría esta lista que dices pero por lógica deberían sacarla ya.

El lunes sabremos algo más...

Mañana vais a la mani? Sabéis dónde empieza y hora?
mandarina777

EntradaAutor: mandarina777 » ds. maig 06, 2017 9:34 pm

Donde es?? No sabía...voy seguro si me decir donde
cositina

EntradaAutor: cositina » ds. maig 06, 2017 11:29 pm

la mani comença a les 11.00 h, al Camí Antic de València amb Espronceda, just al davant del solar on ha d’anar l’Institut Maria Espinalt.
Tema llistes jo no tinc ni idea eh? dic el q penso jo q hauria de ser per logica, pero altres amigues em diuen que no, q dilluns nomes sortiran ordenades les solicituts de primera opcio de cada escola. Si és aixi no m'entra al cp com serà possibl q el dia 29 tinguin publicada una llista de vacants... no se, es increible q ni tan sols estigui clar el calendari
Essuca
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » dg. maig 07, 2017 8:37 am

raquel_aina ha escrit:

Disculpa essuca, pero si por un caso me ponen en la cuarta/quinta y luego hay aumento de ratio o "bolet" en mi primera opción, entiendo q voy allí no??? Me refiero q tengo preferencia en mi primera opción verdad???

Gracias!!!

Si, cuando hay cambios de esos, se modifica todo y entrarias.

tambien te digo que la política del consorci es no poner bolet donde ya hay uno, o sea que en principio (a no ser que cambien de repente los del consorci) no habra bolet ni en Jaume I, ni en pràcticas, no sé que mas opciones has puesto. Piensa que un bolet és una reduccion de espacio, con lo cual la idea és que cada escuela asuma un bolet, dos seria como una exepcionalidad.
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

EntradaAutor: PereLlull » dg. maig 07, 2017 9:07 am

No sé si se cumplirá o no, pero a mi me dijeron que recibiríamos un correo email. Por tanto atentos al buzón de correo email de la pre-inscripción.
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dg. maig 07, 2017 12:25 pm

Hola!
Vinc a fer-vos una pregunta una mica bastant complicada... A partir de quin número creieu que es repartiran les segones opcions? Entenc que la gent que té el 70.... entra en primera opció, però fins a quin número deuen entrar en primera opció? Per exemple, a la meva primera opció l'última persona a entrar ho ha fet amb el número 33... Creieu que amb el 42.... hi ha alguna opció a entrar en la segona opció? Entenc que potser és una pregunta molt difícil de respondre i que dependrà bàsicament dels números de cada llista, però és que estic cansada de donar voltes al coco...
mandarina777

EntradaAutor: mandarina777 » dg. maig 07, 2017 1:09 pm

Es imposible saber-ho. A veure si dema ens aclarim una mica
raquel_aina
Entrades: 19
Membre des de: dt. març 28, 2017 4:30 pm

EntradaAutor: raquel_aina » dg. maig 07, 2017 2:03 pm

Essuca ha escrit:
raquel_aina ha escrit:

Gracias!!!

Si, cuando hay cambios de esos, se modifica todo y entrarias.

tambien te digo que la política del consorci es no poner bolet donde ya hay uno, o sea que en principio (a no ser que cambien de repente los del consorci) no habra bolet ni en Jaume I, ni en pràcticas, no sé que mas opciones has puesto. Piensa que un bolet és una reduccion de espacio, con lo cual la idea és que cada escuela asuma un bolet, dos seria como una exepcionalidad.

Essuca, te refieres a los q están ahora en p5??? No todos los centros tienen 3 líneas pasa esa línea??

Ains.... quiero saber algo!! Creéis que mañana se sabrá algo??

Gracias!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::