Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Twix ha escrit:Hola!
Vinc a fer-vos una pregunta una mica bastant complicada... A partir de quin número creieu que es repartiran les segones opcions? Entenc que la gent que té el 70.... entra en primera opció, però fins a quin número deuen entrar en primera opció? Per exemple, a la meva primera opció l'última persona a entrar ho ha fet amb el número 33... Creieu que amb el 42.... hi ha alguna opció a entrar en la segona opció? Entenc que potser és una pregunta molt difícil de respondre i que dependrà bàsicament dels números de cada llista, però és que estic cansada de donar voltes al coco...
Dependrà de cada llistat personal. Per exemple, hi han famílies amb bon números que han estat no agraciades al sorteig de l'Escola Fluvià o Encants, i arrosseguen un bon número de sorteig per la segona opció.
Fer una predicció és tot un misteri. I les preferències de les famílies no són homogènies. Encara que tinguin la mateixa primera opció com la teva, no té perquè tenir la mateixa segona opció.
Cert és que el llistat que tinguis és important haver inscrit alguna escola amb baixa demanda per tenir més opcions. Però, no oblidis que les 10 opcions t'han d'agradar en major o menor mesura, però mai ficar una escola que no t'agradi, perquè llavors segur que acaba allà.
Si no hi ha lloc en cap de les 10 opcions escollides, per mi la part negativa, que llavors em tocarà anar a una escola que m'agradi de fora del barri i del districte. Això vol dir transport públic, quan sóc un defensor total que a l'escola sempre s'ha d'anar caminant. Més amb el futur proper de penalització del transport contaminant (estic a favor) i la cada vegada més congestionat trànsit.
Si no queda més remei, almenys que sigui un únic transport públic directe, sense transbords.
Q fort q no se sapiga que ni on hi haura informacio dema.
Movimemts de llista nhi haura segur. Jo ja se de 1 persona q entra a brusi i q esta pensant renunciar per anar a un cole privat... Pero clar es evident q algu haura d omplir les places q han sobrat a coles q possibememt molts no heu inclos en cap posicio de la llista. Emra tu tenint mar bella en 3a posicio penso q com a molt lluy acabaries alla...
Molta sort a tots, dema ens expliqueu!
Movimemts de llista nhi haura segur. Jo ja se de 1 persona q entra a brusi i q esta pensant renunciar per anar a un cole privat... Pero clar es evident q algu haura d omplir les places q han sobrat a coles q possibememt molts no heu inclos en cap posicio de la llista. Emra tu tenint mar bella en 3a posicio penso q com a molt lluy acabaries alla...
Molta sort a tots, dema ens expliqueu!
PereLlull ha escrit:
Si no hi ha lloc en cap de les 10 opcions escollides, per mi la part negativa, que llavors em tocarà anar a una escola que m'agradi de fora del barri i del districte. Això vol dir transport públic, quan sóc un defensor total que a l'escola sempre s'ha d'anar caminant. Més amb el futur proper de penalització del transport contaminant (estic a favor) i la cada vegada més congestionat trànsit.
Si no queda més remei, almenys que sigui un únic transport públic directe, sense transbords.
No voldria semblar negativa pero creus q entre les places vacants quedaran coles q t agradin a altres districtes? Vull dir...la situacio de poblenou es repeteix a tots els barris. Eks coles mes atractiis omplen en 1a. Les places q arribin a al tanda d ofici seran aquells que les families hsn rebutjat be per projecte educatiu be per ambient (indexs d nouvinguts etc)
Bueno cositina si entro en mar bella será gracias a ti y a mond! Ya os contaré a ver dónde acabamos...espero que no nos toque poblenou...aunque la guarde donde queremos llevar al peque es la que hay pegada a ese cole, así es que nunca se sabe!!
PereLlull ha escrit:Twix ha escrit:Hola!
Vinc a fer-vos una pregunta una mica bastant complicada... A partir de quin número creieu que es repartiran les segones opcions? Entenc que la gent que té el 70.... entra en primera opció, però fins a quin número deuen entrar en primera opció? Per exemple, a la meva primera opció l'última persona a entrar ho ha fet amb el número 33... Creieu que amb el 42.... hi ha alguna opció a entrar en la segona opció? Entenc que potser és una pregunta molt difícil de respondre i que dependrà bàsicament dels números de cada llista, però és que estic cansada de donar voltes al coco...
Dependrà de cada llistat personal. Per exemple, hi han famílies amb bon números que han estat no agraciades al sorteig de l'Escola Fluvià o Encants, i arrosseguen un bon número de sorteig per la segona opció.
Fer una predicció és tot un misteri. I les preferències de les famílies no són homogènies. Encara que tinguin la mateixa primera opció com la teva, no té perquè tenir la mateixa segona opció.
Cert és que el llistat que tinguis és important haver inscrit alguna escola amb baixa demanda per tenir més opcions. Però, no oblidis que les 10 opcions t'han d'agradar en major o menor mesura, però mai ficar una escola que no t'agradi, perquè llavors segur que acaba allà.
Emra ha escrit:Bueno cositina si entro en mar bella será gracias a ti y a mond! Ya os contaré a ver dónde acabamos...espero que no nos toque poblenou...aunque la guarde donde queremos llevar al peque es la que hay pegada a ese cole, así es que nunca se sabe!!
Yo creo que Marbella es muy buena opción, yo la puse de tercera también porque de segunda puse Arenal, de corazón, sabiendo que de opciones como segunda no tenía ninguna, y pensando que si había bolet y no la había puesto era la única escuela de la que me arrepentiría, pero tenía el convencimiento que Marbella de tercera era posible. Y nos gustó no? Ánimos!
Ya nos explicaréis como dice Cositina que tal va hoy el tema!

Yo iré más tarde...a saber a qué hora las ponen, quien las vea antes que avise!
Jo acabo d trucar a l'escola i m'han dit que no tenen constancia de que avui surti cap llista.
PereLLull crec que ens hem quedat fora de la mateixa escola. L'Estel
Sunoa ha escrit:Jo acabo d trucar a l'escola i m'han dit que no tenen constancia de que avui surti cap llista.
Doncs igual s'haurien de mirar la pàgina del consorci:
08/05 Publicació de la llista ordenada definitiva: 8 de maig de 2017

http://queestudiar.gencat.cat/ca/preins ... resultats/
En awuest link tinc una amiga (de sabaddll) q avui li surt com a cosa nova quin numero d posicio ocupa al cole de 1a opcio
A una aniga d bcn i una aktra d badalona no li surt res nou encara. Jo no he mirat. He passat x bogatell cami d la guarderia i alla no tenien cap llista nova
En awuest link tinc una amiga (de sabaddll) q avui li surt com a cosa nova quin numero d posicio ocupa al cole de 1a opcio
A una aniga d bcn i una aktra d badalona no li surt res nou encara. Jo no he mirat. He passat x bogatell cami d la guarderia i alla no tenien cap llista nova
mond ha escrit:Sunoa ha escrit:Jo acabo d trucar a l'escola i m'han dit que no tenen constancia de que avui surti cap llista.
Doncs igual s'haurien de mirar la pàgina del consorci:
08/05 Publicació de la llista ordenada definitiva: 8 de maig de 2017
Això mateix li he dit a la meva parella, que li digués, que es miri la web del consorci perquè a trucat a l'escola aquest matí i li han dit que no.
cositina ha escrit:http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/consulta-resultats/
a mi si em surt...posició 39, però no em queda clar...de 50?
jo he entrat ara i si q em surt el numero de posicio q ocupo a la llista ordenada pero no hi ha res mes. Jo 55 de 73
Naranjita doncs tu posicio 39 entre tots els q han posat llacina de 1a opcio (es a dir 39 de 60 i pico). Estas suuuper dins!felicitats nena!
cositina ha escrit:Naranjita doncs tu posicio 39 entre tots els q han posat llacina de 1a opcio (es a dir 39 de 60 i pico). Estas suuuper dins!felicitats nena!
oleeeee...que be!!!
quina il·lusió!!!!Estic com la Dora quan acaba el capítol

jO TAMBÉ HO HE MIRAT I ESTIC EN LA 43 JEJEJEJE.
Ara falta saber que li posa a algú que no ha entrat en la seva primera no?

mond ha escrit:jO TAMBÉ HO HE MIRAT I ESTIC EN LA 43 JEJEJEJE.
Res linposa igual q a nosalyres. Una amiga esta en les ultimes posivions d un cole d alta demanda de gracia i simplement li posa el numero d posicio q ocupa en la llista ordenada. Cap altra informacio.
Vist aixo...no entenc com pensen muntar lo de la llista de vacants del dia 29. No ho entenc
ostres...jo tampoc no entec res...perquè si el 29 es publica la llista de no admesos...jo entenia que era llista de no admesos en cap de les seves opcions...No sé com ha de saber la gent si està admesa en alguna altra escola...

Mi página esa de internet no la actualizan desde el 25 de abril, por lo que todavía indica que tengo 120 puntos, cosa que ya les comenté en el cole que estaba mal y ya habían corregido ellos en las listas desde el principio, lo dicho...que desastres son! Igual paso por mi segunda opción a ver si ellos saben algo más.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |