Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mond
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » dl. maig 08, 2017 10:05 am

Emra ha escrit:Mi página esa de internet no la actualizan desde el 25 de abril, por lo que todavía indica que tengo 120 puntos, cosa que ya les comenté en el cole que estaba mal y ya habían corregido ellos en las listas desde el principio, lo dicho...que desastres son! Igual paso por mi segunda opción a ver si ellos saben algo más.

Emra, has probado de entrar con el DNI de tu pareja? a mi me pasó, entraba con el mío y solo salían los datos de la preinscripción, entré con el de él y salía el número de desempate, etc...
||*||
Sunoa
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

EntradaAutor: Sunoa » dl. maig 08, 2017 10:21 am

Jo a la web tampoc ho tinc actualitzat! Estic començant a enfadar-me. Tanta desinformació em fa miedito. Però com pot ser tot tan caspós?? Que està passant aquest any? Al cole de 2 opció m'han dit que ella no saben qui ha possat aquell cole de 2 opció. Aquí ningú sap res de res.
sate
Entrades: 18
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 9:49 am

EntradaAutor: sate » dl. maig 08, 2017 11:21 am

Hola
A ver si me podéis ayudar.
Con mi DNI no salía nada de nada, así que siguiendo lo que decía mond he metido el DNI de mi pareja y me sale un número de desempate y me dice que estoy fuera de la primera opción.
Yo había entendido que el número de inscripción que te asignan es el del sorteo y al ordenar los números de la lista que salió en el cole estábamos dentro.
Con qué número hemos ido al sorteo, con el de desempate o con el que nos envías de inscripción???
Gracias
mond

EntradaAutor: mond » dl. maig 08, 2017 11:22 am

sate ha escrit:Hola
Con mi DNI no salía nada de nada, así que siguiendo lo que decía mond he metido el DNI de mi pareja y me sale un número de desempate y me dice que estoy fuera de la primera opción.
Yo había entendido que el número de inscripción que te asignan es el del sorteo y al ordenar los números de la lista que salió en el cole estábamos dentro.
Con qué número hemos ido al sorteo, con el de desempate o con el que nos envías de inscripción???
Gracias

A sorteo vas con el número de desempate, lo siento...
||*||
sate

EntradaAutor: sate » dl. maig 08, 2017 11:28 am

mond ha escrit:
sate ha escrit:Hola
Gracias

A sorteo vas con el número de desempate, lo siento...

Vaya, gracias.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dl. maig 08, 2017 11:32 am

Sate como habiais contado? El sorteo es con el de desempate q salio el dia 4. Ya lo comentamos por aqui. Pero cuando entras en la web sel consorcio q te sale? Solo te indica el numero de posicion q tienes no? Es muy malo?
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. maig 08, 2017 11:35 am

Per crrt a dues amigues d altres zones tambe els ha apssat aixo q nomes veuen la info actualitzada si entren amb dni del progrnitor que NO va fer la inscripcio. Awuest proces ja es del tot surrealista
sate

EntradaAutor: sate » dl. maig 08, 2017 11:38 am

Yo miré con mi DNI y sólo salía los datos de la preinscripción y la puntuación, pero no el número ese de desempate, así que supuse que era el número que sale en la lista del cole al lado del niño... pero ese debe ser el de pre-inscripción.
Los datos salen ahora leyendo a Mond porque he probado con el DNI de mi marido.
Total que el de desempate es 31xxx y el que miraba era 88xxx y 89xxx.
Mal mirado y una desilusión....

ahora a cruzar los dedos, para que entren en alguno de los coles que pusimos, pero lo veo muyy complicado porque todos o se han pasado o han quedado a na'

Una pena.

Gracias
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. maig 08, 2017 11:48 am

Sate un 31xxx tampoco es tan malisimo numero. q cole pedisteis? No teneis en la lista ninguno de los q ha sobrado alguna plaza?
mond

EntradaAutor: mond » dl. maig 08, 2017 11:59 am

flipeu, he escrit al consorci i he preguntat el següent:
"Bon dia, avui ha sortit la llista ordenada de les primeres opcions, però com sap una persona si ha entrat en la seva segona, tercera, etc opció?"

Resposta:
"Benvolguda família,
En relació a la vostra consulta, us fem avinent que caldrà esperar a la publicació de les llistes d’admesos, el 2 de juny, per saber quin ha estat finalment el resultat.

Cordialment,"

això no té ni cap ni peus...
||*||
janoah
Entrades: 16
Membre des de: dl. maig 08, 2017 11:51 am

EntradaAutor: janoah » dl. maig 08, 2017 12:01 pm

Hola!
jo tampoc he entrat en la meva primera opció i em sembla que ho tinc complicat per a la resta :ufs: :ufs: :ufs: també tinc un mal número, un 58xxx gairebé 59. A la web del consorci he trobat això. Sembla que si anem d'ofici ens avisaran a partir del 22. És possible que no sapiguem quina opció ens toca fins el 2 de juny????

El text de la web del Consorci:
Ampliació de la sol·licitud de preinscripció
La família de l’alumnat al qual no se li hagi assignat cap de les peticions formulades en la sol·licitud de preinscripció, haurà de completar-la mitjançant un formulari on indicarà per ordre de prioritat una nova relació de centres d’entre els que tinguin vacants.

El Consorci d’Educació de Barcelona (CEB) avisarà les famílies que previsiblement hauran de ser assignades d’ofici a través de correu electrònic i/o SMS a partir del dia 22 de maig. El dia 26 de maig es publicarà en aquest web (http://www.edubcn.cat/preinscripció) i als centres educatius la relació de sol·licituds pendents d’assignació d’ofici i el llistat de centres educatius amb vacants.

La presentació del formulari es farà els dies 29 i 30 de maig al centre demanat en primera opció de la sol·licitud de preinscripció o a l’oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona.

El formulari serà accessible des d'aquest web a partir del 26 de maig. Els dies 29 i 30 de maig els centres educatius també en disposaran. Es tractarà d’un formulari electrònic que s’autoomplirà parcialment però que caldrà imprimir, signar i presentar en paper. Les instruccions per omplir-se estaran en aquest web. El nombre de peticions que es poden fer en aquest formulari és de 10, com a màxim.

El dia 31 de maig els formularis seran ordenats tenint en compte el barem i el número de desempat adjudicat en la sol·licitud de preinscripció. L’assignació es resoldrà per rigorós ordre. El dia 2 de juny es publicaran les assignacions ordinàries i d’ofici.

En cas de no presentar el formulari per complementar la sol·licitud en el període indicat, l’assignació es farà d’ofici amb les vacants restants.

L’assignació d’ofici no dona dret a entrar en llistes d’espera dels nous centres sol·licitats, ni modifica les llistes d’espera ja existents en l’assignació ordinària.
janoah l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 08, 2017 12:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
mond

EntradaAutor: mond » dl. maig 08, 2017 12:08 pm

Ostres, entenc aleshores que fins al 2/6 efectivament la gent que no vagi d'ofici tampoc sabrà si ha entrat a la seva primera, segona, tercera, etc...Abans d'aquesta data només se sabrà qui no ha entrat a cap que seran als que avisaran i els que hauran de fer la nova preinscripció amb les escoles amb places lliures...
||*||
Emra
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

EntradaAutor: Emra » dl. maig 08, 2017 12:24 pm

Efectivamente, eso es lo que entienden en dos coles que he ido a preguntar esta mañana también, si tenemos posibilidad de que nos den de oficio nos enviaran email o sms creo desde el día 22, una vergüenza que no informen en qué cole estás antes de asignar las de oficio si es que ya tienen ya información!

En cuanto a la web, efectivamente...con el DNI de mi marido sale la info correcta! Y la preinscripción la hice yo! Oleeeee
Twix
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dl. maig 08, 2017 12:28 pm

Emra ha escrit:
En cuanto a la web, efectivamente...con el DNI de mi marido sale la info correcta! Y la preinscripción la hice yo! Oleeeee

A mi em passa el mateix però a la inversa: amb el meu DNI surt la informació actualitzada però la preinscripció la va fer el meu marit, ja que jo per diferents motius no estic empadronada allà mateix i tampoc ho puc canviar. No em fotran problemes els del Consorci a l'hora de fer la matrícula, no?? Conye, que la vam fer a nom seu i amb el seu DNI! Ja només em falta això!
mond

EntradaAutor: mond » dl. maig 08, 2017 12:29 pm

Emra ha escrit:Efectivamente, eso es lo que entienden en dos coles que he ido a preguntar esta mañana también, si tenemos posibilidad de que nos den de oficio nos enviaran email o sms creo desde el día 22, una vergüenza que no informen en qué cole estás antes de asignar las de oficio si es que ya tienen ya información!

Lo del Dni lo sé porque escribí al departament d'ensenyament i me contestaron:
Senyora,

En referència al vostre escrit, us informem que segurament haureu consultar la informació introduïnt el DNI del pare.

No tiene ni lógica ni explicación...
Siento mucho el proceso por el que estáis pasando muchos, no tienen ningún sentido hacer sufrir pero imagino que lo hacen con previsión de si tienen que hacer bolets...Ahora no tendría sentido asignar opciones si luego ahcen bolets o aumento de ratio y tienen que reasignar. Una "merda" tot.
||*||
sate

EntradaAutor: sate » dl. maig 08, 2017 12:38 pm

He contestado pero se me ha bloqueado el pc, así que no sé si saldrá dos veces.
Los coles que he puesto en el listado son muy demandados, teníamos esperanzas de Bolet en Pere IV pero parece que no, y en Brusi se han cubierto las plazas así que-.... a esperar.

Por cierto, felicidades y enhorabuena a los que habéis conseguido la plaza en la primer opción... se acaba el calvario, ja ja ja
Emra
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

EntradaAutor: Emra » dl. maig 08, 2017 12:44 pm

No m fastidies que sale con el DNI del padre y no con el de la madre...ejem, mejor no hago comentarios al respecto.

Tiene sentido lo que dices de los bolets, ojalá pongan alguno pronto y solucionen esto ya...
mond

EntradaAutor: mond » dl. maig 08, 2017 12:47 pm

Emra ha escrit:No m fastidies que sale con el DNI del padre y no con el de la madre...ejem, mejor no hago comentarios al respecto.

Tiene sentido lo que dices de los bolets, ojalá pongan alguno pronto y solucionen esto ya...

a ver, ahora que lo pienso, yo rellené los datos poniendo los míos primero pero mi marido presentó y firmó la solicitud, en mi caso tendría explicación...
||*||
Twix
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dl. maig 08, 2017 12:52 pm

En el meu cas no té cap sentit, jo només apareixo en la sol·licitud com a mare.
janoah
Entrades: 16
Membre des de: dl. maig 08, 2017 11:51 am

EntradaAutor: janoah » dl. maig 08, 2017 1:55 pm

Ja sé que és especular... però quins centres no han tingut bolet en els darrers anys i, per tant, podrien ser susceptibles de tenir-ne un aquest any?

Per no deixar la llista incomplerta vaig posar Poblenou i crec que tenim forces números a que ens toqui, si és que hi arribem i no hem d'anar d'ofici. Va ser una de les dues escoles de la llista que no vaig visitar. Algú en té referències de primera mà?

Moltes gràcies!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::