Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Yo no puse poblenou porque no me acababa de convencer, la veo a años luz del resto de coles aunque han implementado el sistema tándem con la escuela de música y han empezado obras para mejorar el cole ñ, pero si me toca ampliar lista para oficio supongo que será la que ponga, porque la verdad no se que otras escuelas de la zona puede que queden libres para entonces.
Alguna idea?
Alguna idea?
janoah ha escrit:Ja sé que és especular... però quins centres no han tingut bolet en els darrers anys i, per tant, podrien ser susceptibles de tenir-ne un aquest any?
Per no deixar la llista incomplerta vaig posar Poblenou i crec que tenim forces números a que ens toqui, si és que hi arribem i no hem d'anar d'ofici. Va ser una de les dues escoles de la llista que no vaig visitar. Algú en té referències de primera mà?
Moltes gràcies!
Doncs com han anat possant parches (bolets), la situació és aquesta:
Escoles amb Bolet, adjunto el curs que estarà l'any vinent:
Brusi P3
Bogatell P4
Fluvià P5
Llacuna 4rt
Arenal de Llevant 1r
Acàcies P5
Pere IV 1r
St Martí 2n i 6è
Vila Olímpica P5
Montseny 1r
Provençals
Grèvol
Voramar
Jo ho vaig comentar, el més segur és que sigui a la Flor de Maig i més si analitzem números.
Naranjita l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 08, 2017 3:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- poblenouvina
- :: puça

- Entrades: 45
- Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm
I Sant Martí no té cap bolet?
poblenouvina ha escrit:I Sant Martí no té cap bolet?
a 2n i a 6è
janoah ha escrit:Ja sé que és especular... però quins centres no han tingut bolet en els darrers anys i, per tant, podrien ser susceptibles de tenir-ne un aquest any?
Per no deixar la llista incomplerta vaig posar Poblenou i crec que tenim forces números a que ens toqui, si és que hi arribem i no hem d'anar d'ofici. Va ser una de les dues escoles de la llista que no vaig visitar. Algú en té referències de primera mà?
Moltes gràcies!
Tema bolet el rumor era pere iv. Pero si el fan s omplira practicament amb els q el van posar en 1a opcio i alguns de 2a o 3a... Pero no pateixis. Si tens Poblenou a la llista no aniras d ofici, alla sobren moltes places. El vas posar sense veure'l ni tenir cap referencia?
Hola! Felicidades a todos/as las que habéis entrado en vuestras primeras opciones.
Una pregunta, si en la lista apareces como posición 50, estás dentro? O se han de tener en cuenta las plazas de necesidades especiales y por tanto solo entran hasta la 46?
No tengo claro si esas plazas se han de guardar , cuánto tiempo o ya en las solicitudes iniciales se han tenido en cuenta...
Gracias!!!
Una pregunta, si en la lista apareces como posición 50, estás dentro? O se han de tener en cuenta las plazas de necesidades especiales y por tanto solo entran hasta la 46?
No tengo claro si esas plazas se han de guardar , cuánto tiempo o ya en las solicitudes iniciales se han tenido en cuenta...
Gracias!!!
Diguem q de la 46 a la 50 estas dins pero no definitivament ja q fins al 2 juny podria apssar q et passin per davant nens amb NEE q tinguin pitjor numero q tu o q vinfuin derivats d altres coles
hersanva ha escrit:Hola! Felicidades a todos/as las que habéis entrado en vuestras primeras opciones.
Gracias!!!
Yo por si acaso me esperaría, porque puede ser que les entren de NEE de otros centros si hubiera más demanada en otro centro que plazas. En tu cole ya están contabilizados los que hay.
cositina ha escrit:Diguem q de la 46 a la 50 estas dins pero no definitivament ja q fins al 2 juny podria apssar q et passin per davant nens amb NEE q tinguin pitjor numero q tu o q vinfuin derivats d altres coles
Millor explicat Cositina!!
Bones
Felicitats a totes les famíles que heu entrat a 1a opció
d'una bona us heu lliurat d'una bona...
Jo aquest matí he trucat al consorci i m'han passat amb un inspector perquè ningú sabia dir-me res. Al final se sabran abans el torn d'ofici que les 2es opcions. És fantàstic!!! Molta escola nova 21 i innovació pedagògica però el sistema organitzatiu és bananero.
Felicitats a totes les famíles que heu entrat a 1a opció
d'una bona us heu lliurat d'una bona...Jo aquest matí he trucat al consorci i m'han passat amb un inspector perquè ningú sabia dir-me res. Al final se sabran abans el torn d'ofici que les 2es opcions. És fantàstic!!! Molta escola nova 21 i innovació pedagògica però el sistema organitzatiu és bananero.
Yo llamaré mañana, a ver si se dan cuenta del sin sentido si reciben más llamadas...
Una amiga ha anat avui al consorci i li han dit q encara q no sapoga si va a ofici pot fer igualmemt la 2a preinscripcio aquella per si de cas. Aluxino vecino
cositina ha escrit:Una amiga ha anat avui al consorci i li han dit q encara q no sapoga si va a ofici pot fer igualmemt la 2a preinscripcio aquella per si de cas. Aluxino vecino
Per flipar...com per si de cas? si estàs en alguna opció de les teves, sempre serà millor que les que quedin d'ofici, que per això les has escollit...i haurien de saber si estàs fora d'opcions, l'has de fer si o no...cada cop s'enteren menys...o ens lien, ja tenim prou amb aquestes dates eternes, que sembla que no s'acabin mai...com per no saber res.
- mandarina777
- :: formigueta

- Entrades: 94
- Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am
Aneu dient que us diuen perque es un "cachondeo". I despres de trucar al consorci encara em fa mes por tot plegat
Segons possa a la web del consorci, el dia 22 de maig les famílies que previssiblement hagin de tenir plaça d'ofici rebran un email o sms ( miedo me da). I el dia 26 de maig es publicara a la web i a les escoles una llista amb aquestes families i les vacants que han quedat per tal que omplin el full per veure a quina d'aquestes escoles amb vacants els hi toca. Pero els que tenen plaça asignada a algun dels coles que va possar a la llista no surtira enlloc. Resultat final el dia 2 de juny. No em sembla transparent que no diguin enlloc els nens que han entrat en la 2 /3/4/ opcio. Es sabra avans els nens que van a ofici que els que tenen plaça a alguna de les opcions demanades. Raro raro raro.
Si el 26 no et veus al llistat almenys sabrem que anem a alguna de les opcios demanades. A quina?? Sorpresaaaaa
Si el 26 no et veus al llistat almenys sabrem que anem a alguna de les opcios demanades. A quina?? Sorpresaaaaa
Exacto! Además en Sant Martí el día 2 es fiesta! Así es que hasta el 6 no dirán nada de nada.
Hola,
Vaig estar mirant la web i el projecte i una mare m'havia comentat que no estava malament, però em sembla que no hi té relació directa. Necessitava omplir les 10 opcions pq no volia que m.enviéssin als centres de la Barceloneta, que també em toquen per zona.
Vaig estar mirant la web i el projecte i una mare m'havia comentat que no estava malament, però em sembla que no hi té relació directa. Necessitava omplir les 10 opcions pq no volia que m.enviéssin als centres de la Barceloneta, que també em toquen per zona.
cositina ha escrit:janoah ha escrit:Ja sé que és especular... però quins centres no han tingut bolet en els darrers anys i, per tant, podrien ser susceptibles de tenir-ne un aquest any?
Moltes gràcies!
Tema bolet el rumor era pere iv. Pero si el fan s omplira practicament amb els q el van posar en 1a opcio i alguns de 2a o 3a... Pero no pateixis. Si tens Poblenou a la llista no aniras d ofici, alla sobren moltes places. El vas posar sense veure'l ni tenir cap referencia?
Hola a tothom
Felicitats primerament als que heu entrat directes! Quin descans oi?
El rotllo de tot plegat és com ha explicat la Sunoa. Així m'ho van comentar a mi a secretària del cole triat.
I ara us explico el meu cas. Em passa com a la Hersanva.
Estem en plaça 49 de llistat, en l'interval de places reservades a nens amb necessitats especials. Haig d'esperar fins al dia 2 de juny per saber si entrem o no, (en veritat dia 6 perquè dia 2 tanquen moltes escoles i dia 5 és festiu).
PereLlull em sap greu que no hagis entrat a Fluvià. Amb lo que t'ho has currat.. Ja ens expliques com es desenvolupa tot. Jo ja veus, també a l'espera.
..per cert, el rumor bolet Pere IV realment ha estat un rumor fals oi??
Felicitats primerament als que heu entrat directes! Quin descans oi?
El rotllo de tot plegat és com ha explicat la Sunoa. Així m'ho van comentar a mi a secretària del cole triat.
Segons possa a la web del consorci, el dia 22 de maig les famílies que previssiblement hagin de tenir plaça d'ofici rebran un email o sms ( miedo me da). I el dia 26 de maig es publicara a la web i a les escoles una llista amb aquestes families i les vacants que han quedat per tal que omplin el full per veure a quina d'aquestes escoles amb vacants els hi toca. Pero els que tenen plaça asignada a algun dels coles que va possar a la llista no surtira enlloc. Resultat final el dia 2 de juny. No em sembla transparent que no diguin enlloc els nens que han entrat en la 2 /3/4/ opcio. Es sabra avans els nens que van a ofici que els que tenen plaça a alguna de les opcions demanades.
I ara us explico el meu cas. Em passa com a la Hersanva.
Estem en plaça 49 de llistat, en l'interval de places reservades a nens amb necessitats especials. Haig d'esperar fins al dia 2 de juny per saber si entrem o no, (en veritat dia 6 perquè dia 2 tanquen moltes escoles i dia 5 és festiu).
PereLlull em sap greu que no hagis entrat a Fluvià. Amb lo que t'ho has currat.. Ja ens expliques com es desenvolupa tot. Jo ja veus, també a l'espera.
..per cert, el rumor bolet Pere IV realment ha estat un rumor fals oi??
Rins ha escrit:Bones
Moltes gràcies per les vostres paraules, sou molt amables. Nosaltres som del guinardó i de primera tenien estel guinardó i de 2a la font de'n fargues on només queden 11 places i hi haurà segur més demandes de 2a opció... i el nostre numero 59500 i pico....
Avui he trucat a la nostra 2a i fins el 2 de juny res. Crec que tot aquest sistema el tenen molt mal resolt...
En fi una abraçada i gràcies pels ànims
Rins nosaltres tb ens hem quedat fora de L'Estel. Tasca complicada al nostre barri aquesta de escollir escola pq son gairebé totes d'una línea i supermegademandades. De totes les del barri la que mes places sobren es al Torrent d'en Melis que sobren 21 places. He vist la llista. No se si et serveix d'algo la info. Per mi es primordial anar a una escola del barri. Tb vaig possar Font d'en Fargues però tenir que agafar el bus 4 cops almdia no em va gaire bé.
De moment no ha sortit cap bolet per tant potser no és un rumor fals el de Pere IV...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |