FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Suellen
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dj. maig 11, 2017 9:54 am

Undomiel ha escrit:Suellen jo estic com tu! A la llista!! Esperant des de març del 2016. Calculo que em trucaran pel setembre! Si tot va be!

Jo agost del 2016 a veure si tenim sort i ens truquen aquest any , tú segur que sí jejeje

Laiatous ja queden només 10 dies... va que passa rápid! fes coses que et mantinguin entretinguna encara que no és gaire fácil , ho sé

Avellaneda66 bienvenida al foro, yo he tenido dos transfer y en ambos han sido síntomas distintos. Vamos a mantenernos positivas y sobretodo relax. Mucha ánimo en tu (des)espera.

Sacamo no saps quants folis portes de moment? bueno, si divendres et diuen que un altre revisió, doncs un altre... l'ho més important que treguin el máxim i que siguin super-herois jejeje.

Hashi tic tac tic tac... ja tens els "frigos" amb tú?

Mode ego: jo aprofitaré la mega-llista-espera per fer un canvi de casa i perdre pes, aixi que estic ben entretinguda jajaja

Petonarros!
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Undomiel
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dj. maig 11, 2017 10:55 am

Suellen jo he fet el que dius jajaja, canvi de casa i perdua de pes. Aixi que ja nomes em queda gaudir l'estiu i esperar!!

Avellaneda bienvenida y no hagas caso de los síntomas porque te puedes volver loca la verdad... solo te queda esperar mucho ánimo.

Laiatous va que cantaras positiu!!!!

petons a totes!!!!
avellaneda66
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. maig 02, 2017 10:59 am

EntradaAutor: avellaneda66 » dj. maig 11, 2017 12:01 pm

Suellen moltes gràcies i ànims, has triat una bona forma de entretenir-te, si vols pots trucar a Sant Pau per veure com va el teu i que et donin el telèfon de Puigvert que és on passen els casos.
La Laia, hooola! Si que ens coneixem, que bo que també estàs a l'espera, ja vas veure el pobre resultat de resposta per a la transferència però bé no es pot perdre l'esperança i aquí estem, esperant que tot surti bé.
Noies ànims !!! Que això està fet !!
Hashi
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dj. maig 11, 2017 5:46 pm

Bona tarda boniques! Que animat està el fil, quin goig

Suellen, Sacamo, sóc molt nerviosa i l'espera fins avui ha estat un patiment jeje

Suellen, Undomiel molts ànims en l'espera, un cop comenci com diuen va tot més rodat, gaudiu mooolt de l'estiu i recargueu-vos a tope d'energia :-()-)

Laiatous el xute de progesterona pot donar símptomes com de regla, tu positiva, eh? Ole ole! Que bé que hagin pogut congelar el tercer en blasto >.-<:

Sacamo que vagi molt bé el control de demà ja ens explicaràs si et programen ja la punció i si no ho programen en aquest control serà el següent, però ja queda molt poquet!!! ;-)))

Bienvenida Avellaneda66! Con uno todo es posible, no pierdas la esperanza. Ahora relax y a pensar positivo e intentar distraerse en lo que queda de beta(des)espera. Como dicen las compis fácil decirlo pero no hacerlo jejeje

Mode ego: Alea jacta est! M'uneixo a la laiatous i l'avellaneda!! :b-)))
Tenia hora a les 11h i a les 10h ja erem allà, però resulta que només estava el Dr. Parés atenent visites i fent transferències, ja que de la resta de l'equip un era de baixa i un altre amb un familiar hospitalitzat, així que el pobre anava de bòlid. A les 11h la biòloga ens ha informat que dos dels frigos havien descongelat perfecte, i el tercer s'havia parat. I fins a les 12:30h no entràvem a quiròfan!
Quins nervis esperant i aguantant el pipi!
Però haig de dir que tot ha anat genial, aquesta segona vegada hem tingut millor experiència, 1hora abans m'he pres un diazepan que em van donar al explicar que a l'anterior em vaig posar molt tensa, i ho he notat molt. A part que el Dr. Parés és un encant, anava explicant tots els pasos i tranquilitzant amb les seves paraules per fer el moment més natural i distés. Hem estat una estona perquè sembla que el camí a l'úter el tinc una mica retorçat després m'ha ensenyat el catèter hi tot i deunido lo torçat que havia quedat! Tot l'equip de quiròfan infermeres i biòloga també genial i ens han donat una "foto" dels petitons dins meu :love:
Com tenia la bufeta molt plena amb una sonda ha buidat.
Aquest cop les 2 hores de repós posteriors les he fet en llit, i l'infermera de la sala també molt agradable i propera, m'ha recordat de l'altra vegada!
Haig de seguir amb els pegats i progesterona i el dia 23 haig d'anar a fer la beta a Sant Pau.

Petons per totes!!
Hashi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 11, 2017 5:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
cmatamorosb
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dj. maig 11, 2017 5:51 pm

Bona tarde boniques, entro ràpid que estic a la feina, però com feia dies que no entrava al socpetit i he vist algunes novetats, no m'he pogut estar de dir-vos alguna coseta.

Hashi, bonica ja tornes a tenir als teu petitons dintre teu, espero que tot hagi anat molt bé i aquesta vegada ens puguis cantar el positiu. T'ho mereixes bonica!

Laiatous, això ja ho tens aquí!!aviat ens cantaràs un positiu també!!!

Sacamo, ens uns dies ja tindràs la punció, espero que el control de demà vagi molt bé i hi hagin molts fol·lis.

A les demés, que esteu en espera de trucada, molts ànims, som totes unes lluitadores i el que si sabem fer es esperar.

Mode ego: Jo aquest segon negatiu l'he portat fatal. Del primer, enseguida em vaig refer, però d'aquest segon estic mal, i no gaire positiva...però me de refer, perquè d'aquí uns dies, començare una altra vegada amb les punxades i a per a la tercera inseminació i a veure si aquesta vegada l'encertem, necessito veure un positiu!!!!

Una abraçada a totes i cantar positius totes!!!! :-()-)
cmatamorosb
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dj. maig 11, 2017 5:54 pm

Hashi, em creuat els nostres missatges, m'alegro moltíssim que tot hagi anat tant bé. La veritat es que sí, el Dr. Parés es un encant, i ho fa tot més fàcil.

Ara a esperar i a cuidar d'aquests petitons que portes adintre.

Una abraçada bonica!!!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dj. maig 11, 2017 6:09 pm

Cmatamorosb quina il·lusió llegir-te bonica!! M'alegro molt que tot i el baixón del segon negatiu segueixeis amb l'actitud guerrera de voler afrontar aquest tercer intent per l'ansiat positiu. Molts ànims i energia positiva!!! :-()-)
jiji just quan anava a enviar he vist el teu segon missatge. Moltes gràcies! I tant ara són la prioritat i els intento transmetre que els estimem i volem que es quedin amb nosaltres :love:

Vinga que em d'omplir aquest fil de positius i alegria!! :lfantrose: :pandi: :mu::
Imatge
SACAMO
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dj. maig 11, 2017 8:29 pm

Holaaa!!! Hashi m'alegro molt que hagi anat tant bé!!! Ja esteu 3 en betaespera >.-<: vinga volem molts positius​ al fòrum!!
Cmatamorosb vinga reina amunt aquests ànims que has de anar a per totes!! Tant de bó sigui aquesta la bona. Et desitjo molta sort en aquest intent. Vinga que aquesta vegada has de veure ja el positiu.
avellaneda66
Entrades: 25
Membre des de: dt. maig 02, 2017 10:59 am

EntradaAutor: avellaneda66 » dj. maig 11, 2017 9:26 pm

Hashi, moltes gràcies a tu I a totes per els ànims, que bé que estem acompanyades, ja em sento bé passi el que passi.
Una pregunta, és cert que a Sant Pau o per SS només es poden fer dos intents? algú sap alguna cosa?
laiatous
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dj. maig 11, 2017 10:52 pm

Holaa avellaneda!!! Sii, si es fiv nomes son 2 intents a Sant Pau i a la ss en general .
SACAMO

EntradaAutor: SACAMO » dv. maig 12, 2017 8:46 am

Bon dia!!! Ja he sortit del control!! Dilluns punció :p-) :p-) Tenia 11 fol.lis i a dit la Dra. Peón que es veien macos.
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dv. maig 12, 2017 9:15 am

Felicitas Sacamo!!!! que vagii molt be dilluns!!
Hashi

EntradaAutor: Hashi » ds. maig 13, 2017 1:24 pm

Hola carinyets!!

Gràcies a totes! La veritat és que aquest cop ho estic vivint molt diferent, més tranquila

Com porteu els ànims vosaltres en els diferents pasos??

Laiatous, avellaneda vinga que ja queda menys de desesperació!! :-()-)

Avellaneda com diu la laiatous són dos intents els que entren per SS, cada intent és la medicació més totes les transferències que fas amb els embrions obtinguts.

Ole, ole Sacamo! Que bé, dilluns punció!! Està molt bé 11 folis, i que siguin ben bonics. Segur que anirà genial i en breu t'uneixes a la laiatous, l'avellaneda i a mi en el grup de beta(des)esperants >.-<:

Jo aquí amb uns dies de relax i pensaments positius a tope! :love:

Vinga que tot anirà bé :-()-) :-()-) :-()-)

Petons!!
Imatge
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dl. maig 15, 2017 9:38 am

Bon dilluns!!
Molt bona la cançó Hashi!!
Com va la espera Hashi, avellaneda???
Avui es la puncio de la Sacamo!!!! d'aqui res!!! molts anims, i que vagi molt be!!
Cmatamorosb, que be llegir-te aquests dies!!!! es dificil cada vegada que surt un negatiu!!!! pero segur que en 4 dies ja tens força per tornar-hi!!!! quan comences???? aviat vas dir???

Les que esteu esperant trucada!! Alguna noticia nova?

Mode ego; ja fa avui 11 dies de la beta-espera!!! ens van dir 17 dies que es diumenge per la proba!!! :-o00m , com costa d'arribar, aixo que normalment el temps passa volant!!! menys aquests dies!!! em trobo bastant be, tot i que cada dia em desperto super dora amb la sensacio que ma vingut la regla!!! aiix
Suellen

EntradaAutor: Suellen » dl. maig 15, 2017 10:22 am

Cachislamarsalá! havia escrit un super post i no sé que ha passa't que no hi és!!! :-o00m :-o00m

Sacamo passa per aquí a explicar que tal la punció i quan et programarien la transfer. A veure que tal els 11 :b-))) :b-)))

Beta(des)esperades qué tal va? vinga va un día més o un día menys. "vamos que nos vamos" que aquest mes de maig és cantaran molts positius :ok: :ok: Hashi todo irá super bien :-()-)

cmatamorosb molts anims i al ataque de les proximes punxades. Quan comences? la veritat que la meva segona FIV va ser més díficil que la primera, pero d'aquí a poc t'apuntas tb a la beta.

Jo sense noticies de la llista pero crec que aixo va per a llarg, aixi que millor no pensar-hi.

Petonarros a totes

SACAMO

EntradaAutor: SACAMO » dl. maig 15, 2017 1:34 pm

Holaaa noies!! Ja estic a casa!!! La punció molt bé. Al final han tret 13 folis i ara esperar la trucada per transferència.
Vinga ànims a Laiatous, Hashi i Avellaneda!!! Ja queda menys per sapiguer el resultat.
laiatous

EntradaAutor: laiatous » dt. maig 16, 2017 6:12 am

Que be SACAMO!!!! esta molt be!! Demà passat doncs segur que ja hi has d'anar!! :p-) :p-) d'aqui res t'uneixes a les beta-(des)esperants.
Suellen

EntradaAutor: Suellen » dt. maig 16, 2017 8:20 am

Genial Sacamo un bon número de folis ... tic tac tic tac que t'apuntes a la beta en cero coma :miko: :miko: :miko:

Hashi

EntradaAutor: Hashi » dt. maig 16, 2017 9:17 am

Bon dia lluitadores!

Compis de desespero com anem? Jo intentant estar en tot moment entretinguda perquè els dies passin més ràpid! Però com dius laiatous aquests dies sembla que el rellotge es relenteix... Ens toca armar-nos de paciència :-o00m Vinga que ja queda un dia menys!!!

Ostre Suellen, fa molta ràbia això que desaparegui allò que has escrit i més quan és una parrafada! Aix tan de bo a totes ens vagi superbé :ok: Molts ànims en l'espera :-()-)

Ole ole! super bé Sacamo 13 folis! És el mateix número que em van treure a mi :love:
Sii segur que dijous et programaran ja la transfer i passaràs a formar part del grup de beta(des)esperants!!

Jo avui he fet canvi de pegats.
Imatge
Imatge
Undomiel
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dt. maig 16, 2017 11:52 am

Bon dia noies!

Com aneu les beta-(des)esperants?? Quina pregunta, segur que dels nervis!!!!! Molts ànims, esteu a la recta final i això anirà "pa'lante" segur!!

Cmatamorosb ja tens data per la tercera inseminació? A la tercera serà la vençuda claríssim!

Modo ego: Avui he trucat a Puigvert per preguntar per la llista. Després de 7 minuts penjada al telèfon esperant m'ha contestat una noia molt maca. Pel meu nom m'ha mirat el meu cas. M'ha dit que estaven trucant a les noies de meitats de novembre del 2015 i que jo sòc del 15 de desembre del 2015 i que d'aquí no res em trucaven. "Juliol calculo jo" m'ha dit. M'he quedat en shock, perquè l'any passat em van dir que jo estava en llista des del 6 de març de 2016! L'he dit tremolant que m'ho tornés a mirar i m'ha tornat a confirmar que estic des del desembre del 2015. M'he ficat a plorar quasi, i la noia m'ha dit "te he alegrado el dia eh? qué buena noticia". No m'ho puc creure...jo pensant que em plantava en finals d'aquest any per començar i resulta que tot se m'avança 3 mesos!!
Noies, quan em truquin si és al juliol em donaran visita pel setembre segurament ja no? I després des de la visita són uns 2 mesos amb proves i medicació no? Estic....es un núvol.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::