Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Només una cosa Pere, jo vaig visitar tant Poblenou com Marbella i t'asseguro que de cap manera les poso a les dues al mateix sac. La Marbella porta una motxilla de mala fama que no es mereix, jo vaig sortir prou contenta de la visita i constato que molta altra gent també. De fet jo la vaig posar en tercera opció aquí ja intentant assegurar per si no entrava a la Flor de Maig i per si no feien bolet a l'Arenal( jajaja això ja va ser opció molt personal). Però Poblenou no la vaig posar ni a la llista, tenia clar que no volia portar allà a la meva filla, i que si m'havia de tocar fos d'ofici, que pogués reclamar. potser no ho he dit en altres post però vaig sortir-ne horroritzada, i em sap greu dir això per la gent que hi va i hi van contents, és de nou una opinió personal.

Completament d'acord amb tu Mond, i també amb Retriever. Això tractava d'explicar.
Mond, me n'alegro molt que Mar Bella ja estigui en un altre nivell. I si sumem les millores previstes, molt bona notícia! També la tinc a la meva llista, però cap a les últimes posicions.
Mond, me n'alegro molt que Mar Bella ja estigui en un altre nivell. I si sumem les millores previstes, molt bona notícia! També la tinc a la meva llista, però cap a les últimes posicions.
Comparteixo la info que us deia l'altre dia per si us pot ajudar...
Naranjita ha escrit:Naranjita ha escrit:Bon dia, com deia la Lilotilla, per caps barrets!! PEr sort tenim un barri on hi ha diversos tipos d'escola, perquè no tothom busquem el mateix, i no passa res, ni una és més bona que un altre.
I dit això fa temps vaig fer un quadre amb els resultats, i si no m'equivoco això és el que tinc:
Escola/ sol·licituts / places / +falten -sobren
Llacuna 63 / 50 / +13
Pere iv 68 / 50 /+18
Voramar 50 / 50 /0
Montseny 64 /50 /+14
Sant Martí 57 /50 /+7
Fluvia 78 /50 /+28
Flor de Maig 49 /50 /-1
poblenou 30 /50 /-20
Brusi 73 /75 /-2
Provençals 47 /50 /-3
Bogatell 37 /50 /-13
Arenal 65 /50 /+15
Acacies 52 /50 /+2
Vila Olímpica 63 /50 /+13
Mar bella 25 /50 /-25
Grevol 63 /50 /+13
Asunción 35 /50 /+15
919 / 875 / +123 gente a recolocar
79 plazas libres
44 niños sin cole
Actualitzat! amb Asunción.
Doncs a grans trets aquest és el panorama, segur que hi ha alguna dada que balla o falta alguna escola.
Bon dia, la info de Marbella i Poblenou és de primera mà? Poblenou té més preinscripcions que Marbella?

PereLlull ha escrit:De les concertades: ni l'Escola Grèvol, i ni l'Escola Asunción, tampoc ens agraden, i continua sent opinió personal.
Per suposat que hi han escoles públiques excel·lents i escoles concertades excel·lents, però ni Grèvol, ni Asunción formen part. Això des del meu punt de vista i molts altres. Són opinions, s'ha de respectar. Igual que jo respecto a qui li pugui agradar Asunción-Grèvol i sigui molt feliç allà, doncs me n'alegro molt!.
M'agradaria que, tan bé que has fet les valoracions de les escoles que vas visitar a portes obertes, detallessis perque tu (i molts altres pels quals tu parles) consideres que ni Asucion i Grèvol no son escoles concertades excel·lents. Una opinió personal basada en què? Pots dir que per al vostre fill no t'agradi, però valorar que no és o sí és excelent una escola t'has de basar en fets reals...
El Montseny el valores bé, i jo, la veritat, no vaig veure molta diferencia pedagogica entre ells i la resta de concertades... pedagògicament per què no estan bé l'Asucion i el Grèvol? M'haig de preocupar? O simplemtne ho dius per fer debat? Es com si tinguessis infomració confidencial de coses però despres no ho expliques.
Jo puc dir que el Fluvià no encaixa potser amb el què busquem pel nostre fill, però mai podria dir si és excelent o no com a escola, ho trobo molt osat.
Caeler, ja ho he explicat força vegades, torno a explicar-me que respecto la teva opinió, que genial t'agradi Grèvol. Moltes felicitats! Si a més has tingut sort i estàs dintre, doncs molt bé!
A Retriever per exemple no li agrada Fluvià, i jo no m'enfado, ni dic res, ho respecto i ja està. No tenim perquè estar d'acord. És maco tinguem opinions diferents i pensem diferent.
No m'agrada el Grèvol com tampoc m'agrada l'Escola Poblenou, i segur que hi han famílies del Poblenou que són molt felices i encantats amb l'escola. I és molt vàlid i respectable.
De veritat que això no és un concurs de quina escola t'agrada més. Són opinions personals. L'escola només és una part de l'educació d'un infant. La part més important per mi és educar bones persones i això sobretot es fa a casa. I bé que ens fa falta a la societat.
Caeler, tanco el tema, estem en un bucle i és una llàstima. Ens respectem les opinions i ja està
A Retriever per exemple no li agrada Fluvià, i jo no m'enfado, ni dic res, ho respecto i ja està. No tenim perquè estar d'acord. És maco tinguem opinions diferents i pensem diferent.
No m'agrada el Grèvol com tampoc m'agrada l'Escola Poblenou, i segur que hi han famílies del Poblenou que són molt felices i encantats amb l'escola. I és molt vàlid i respectable.
De veritat que això no és un concurs de quina escola t'agrada més. Són opinions personals. L'escola només és una part de l'educació d'un infant. La part més important per mi és educar bones persones i això sobretot es fa a casa. I bé que ens fa falta a la societat.
Caeler, tanco el tema, estem en un bucle i és una llàstima. Ens respectem les opinions i ja està

..i tant.. cadascú amb les seves opinions.
Canviant de tema.. espero no rebre cap trucada rara al mòbil el dia 22, o a partir d'aquell dia... em recagaré a les calces..
Va, ànims a tots. A veure com es desenvolupa tot plegat amb el nou sistema
Canviant de tema.. espero no rebre cap trucada rara al mòbil el dia 22, o a partir d'aquell dia... em recagaré a les calces..
Va, ànims a tots. A veure com es desenvolupa tot plegat amb el nou sistema
mond ha escrit:Bon dia, la info de Marbella i Poblenou és de primera mà? Poblenou té més preinscripcions que Marbella?
Bona tarda Mond, en principi parlàvem a Mar bella de 40 i pico però una amiga em va dir que no, que eren unes 25 y les 40 i pico eren per tots els cursos...
Les de Poblenou, no ho se, és el que haviem dit quan van sortir, si algú ho confirma guay!!!
Jo com la Mond vaig veure tant poblenou com mar bella i de cap manera lrs fico al mateix sac. Si mar bella te menys peticions q loblrnou es sense dubte eprque la seva area d infkuencia competeix amb coles molt atractius mentre que l escola poblenou segurament rs la "opvio menys dolenta" per a familoes q viuen en altres zones de besos etc.
Jo vaig posar mar bella de 3a opcio no perque fos la 3a q mes m agrades sino per estrategia. Pero m agradava infinitament mes q la 2a opcio (bogatell,q vaig posar per pura logistica perque no em mola gens) i si la tingurs tan aprop com brusi fins i tot podria haver estat la meva 1a opcio (un cop descartada vila olinpica per conservadurisme anti riscos). Vaja q es un colebq crec q quan acabin les obres omplira en 1a opcio (i em flipa q tingui menys solicituts que acacies).
Retriever l equip directiu d asuncion ha d estar molt orgullos de tenir pares ambaixadors com tu! Cada cop q el teu cole surt esmentat ni w sigui de costat apareixes :p
Jo vaig posar mar bella de 3a opcio no perque fos la 3a q mes m agrades sino per estrategia. Pero m agradava infinitament mes q la 2a opcio (bogatell,q vaig posar per pura logistica perque no em mola gens) i si la tingurs tan aprop com brusi fins i tot podria haver estat la meva 1a opcio (un cop descartada vila olinpica per conservadurisme anti riscos). Vaja q es un colebq crec q quan acabin les obres omplira en 1a opcio (i em flipa q tingui menys solicituts que acacies).
Retriever l equip directiu d asuncion ha d estar molt orgullos de tenir pares ambaixadors com tu! Cada cop q el teu cole surt esmentat ni w sigui de costat apareixes :p
Naranjita ha escrit:Retriever ha escrit:Por cierto sabeis si aumentaran ratios? Imagino que si recolocan a todos si y sino no.
ampliant ratio, fa que col·loquis a 20 nens més, a 1a opció, i si ho fessim a totes les escoles 32 alumnes col·locats, a Brusi no li amplio ratio, ja que deu ni do, encara falten 12 places...
Espero q acompleixin la seva promesa i enguany no hi hagi ampliacio de rati. Pero llavors caldra bolet o escola nova
maradri ha escrit:
Hola, en referencia a la llista de vacants no existirà per a P3 per que el dia 2 de juny tothom podreu veure el col·legi assignat. Per a la resta de cursos si que hi haurà llista de vancants (informació obtiguda al Consorci).
Aixo no es el q van dir a la reunio informativa del consorci. Tinc dues amigues q estan anant a diari ak consorci a consultar dubtes del proces i cada dia segons qui les atengui els donen informacions completament contradictories. Aixi q el consorci com a font jo mho agafo amb pinces si no es una informacio publicada dd forma oficial...
cositina ha escrit:Jo com la Mond vaig veure tant poblenou com mar bella i de cap manera lrs fico al mateix sac. Si mar bella te menys peticions q loblrnou es sense dubte eprque la seva area d infkuencia competeix amb coles molt atractius mentre que l escola poblenou segurament rs la "opvio menys dolenta" per a familoes q viuen en altres zones de besos etc.
jajaja Sisi para que te des cuenta..Solo es defender lo que no se sabe o mejor dicho esta mal informado sobre un colegio da igual este u otro, ni mas ni menos Cositina.
Si te fijas en ningun post aparezco para decir nada en contra de ningun colegio, para nada. Yo respeto y defiendo solo lo que conozco!! Salut!!
Esta molt be. De fet crec q al asuncion li faltqria fer una campanya de marketing / rentat d imatge perque molta gent no va ni a les portes obertes.
La veritat es q en awuest barri es dificil trobar algu q digui q no esta content amb el seu cole, sigui el q sigui
La veritat es q en awuest barri es dificil trobar algu q digui q no esta content amb el seu cole, sigui el q sigui
cositina ha escrit:Esta molt be. De fet crec q al asuncion li faltqria fer una campanya de marketing / rentat d imatge perque molta gent no va ni a les portes obertes.
Guapa un poco mas de respeto que en ningun momento me he metido con el labado de imagen del colegio donde van tus hijos q yo sepa. Si tienes mania a este colegio o a otros te muerdes la lengua porfavor. Ya te has pasado me parece a mi.
Vaya tela con la Cositina. Haz por no meter merda a los demas y habla por ti y por lo que sepas a ciencia cierta guapita. Y con respeto!!!!
Retriever ha escrit:cositina ha escrit:Esta molt be. De fet crec q al asuncion li faltqria fer una campanya de marketing / rentat d imatge perque molta gent no va ni a les portes obertes.
Guapa un poco mas de respeto que en ningun momento me he metido con el labado de imagen del colegio donde van tus hijos q yo sepa. Si tienes mania a este colegio o a otros te muerdes la lengua porfavor. Ya te has pasado me parece a mi.
Era un missatge constructiu. Crec sincerament que al barri hi ha coles amb coses molt bones i que tenen poca demanda perquè la gent no els coneix i es deixa guiar per la fama. Acàcies ha aconseguit treure's la mala fama i d'altres no. Crec que el meu missatge era bastant respectuós. No així el teu. Porto 5 anys i milers de missatges a aquest forum i mai ningú m'havia dit que em mossegui la llengua. I evidentment, no ho faré, ni cal q tu tampoc ho facis, això és un foro de lliure expressió, i cadascú pot dir el que vulgui, des del respecte. No seré jo qui ho faci, però si algun usuari del foro decidís "denunciar-te" al administrador, amb un historial de 16 missatges on el 100% són parlant del teu cole, algú es podria equivocar i banejar-te com a sospitós/a de "troll".
Retriever ha escrit:Vaya tela con la Cositina. Haz por no meter merda a los demas y habla por ti y por lo que sepas a ciencia cierta guapita. Y con respeto!!!!
Claro que sí, guapi (ta)
cositina ha escrit:maradri ha escrit:
Hola, en referencia a la llista de vacants no existirà per a P3 per que el dia 2 de juny tothom podreu veure el col·legi assignat. Per a la resta de cursos si que hi haurà llista de vancants (informació obtiguda al Consorci).
Aixo no es el q van dir a la reunio informativa del consorci. Tinc dues amigues q estan anant a diari ak consorci a consultar dubtes del proces i cada dia segons qui les atengui els donen informacions completament contradictories. Aixi q el consorci com a font jo mho agafo amb pinces si no es una informacio publicada dd forma oficial...
Hola,
tens raó, acabo de veure el post amb la nota informativa. Cap de les que em va atendre sabien el procés. Increïble.

Hola a tots!!!!!
Us he llegit per sobre. Només us volia dir que enhorabona els que heu entrat en primera i els que no, de veritat, calma i molts ànims! Jo ho vaig passar fatal, com us vaig comentar fa temps, i més que estava superembarassada i no estava per passar nervis. Al final vam acabar a Acàcies i n'estem molt contents. Com diu el
Molta sort a tots!!!
Us he llegit per sobre. Només us volia dir que enhorabona els que heu entrat en primera i els que no, de veritat, calma i molts ànims! Jo ho vaig passar fatal, com us vaig comentar fa temps, i més que estava superembarassada i no estava per passar nervis. Al final vam acabar a Acàcies i n'estem molt contents. Com diu el
, el nivell de les escoles al barri és molt bo en general.PereLlull
Molta sort a tots!!!
Hola soy nueva en el foro y os llevo siguiendo mucho tiempo casi desde que mi hijo nació hace tres años
No he escrito antes ya que tengo el tiempo limitado pero os voy a dejar datos concretos y reales de las plazas que se han quedado cubiertas y niños fuera
Tuve que hacer un informe para una reunión con el consorcio
Voramar 50
Brusi 73+2
Pere IV. 68 -18
Acacias. 52 -2
Montseny 65 -15
Villa olímpica 63 -13
Bogatell. 38 +12
Sant Marti 57-7
Llacuna 63 -13
Fluvial 69-19
Marbella 33+17
Arenal 65-15
Grevol 62 -12
Poblenou 23 +27
La Asunción 35 +15
El que le toque por zona Provenzal 47 +3
Total 114 niños que no entran en su primera opción
Total 51 niños que se quedan fuera del barrio a no ser que te asignen la Asunción
Que es concertado y si tienes concertados en tu lista te pueden mandar
Cuando estuve en la reunión con ellos me dijeron claramente que ningún niño se quedaría sin colegio ........Claro aún que te manden a la otra punta para ellos es válido
Por cierto la gente que habla del Acebo mal para mí mejor que he entrado
Y es Grevol no Acebo .
Por todo lo que comentáis de los colegios cada uno es libre elección considero que unas puertas abiertas no es suficiente para valorar el colegio si no yendo a las horas de salida del colegio hablando con las familias no con lo que te cuenten en unas puertas abiertas ...Por lo menos es mi forma de ver bien las cosas
Bueno espero que os sea útil esta información para que sepáis concretos los números
Solo deciros que para mí tenemos muy buenos colegios en el barrio en general y lo siento pero Poblenou no se le deseo a nadie ...En hora de patio la puerta abierta quenlos niños se pueden ir y un descontrol brutal
Por cierto en los concertados son 50 plazas para los que estéis como yo en el número 50 es en los colegios públicos donde se deja ese margen por que se supone que es para gente sin recursos
Un saludo y espero haber ayudado
No he escrito antes ya que tengo el tiempo limitado pero os voy a dejar datos concretos y reales de las plazas que se han quedado cubiertas y niños fuera
Tuve que hacer un informe para una reunión con el consorcio
Voramar 50
Brusi 73+2
Pere IV. 68 -18
Acacias. 52 -2
Montseny 65 -15
Villa olímpica 63 -13
Bogatell. 38 +12
Sant Marti 57-7
Llacuna 63 -13
Fluvial 69-19
Marbella 33+17
Arenal 65-15
Grevol 62 -12
Poblenou 23 +27
La Asunción 35 +15
El que le toque por zona Provenzal 47 +3
Total 114 niños que no entran en su primera opción
Total 51 niños que se quedan fuera del barrio a no ser que te asignen la Asunción
Que es concertado y si tienes concertados en tu lista te pueden mandar
Cuando estuve en la reunión con ellos me dijeron claramente que ningún niño se quedaría sin colegio ........Claro aún que te manden a la otra punta para ellos es válido
Por cierto la gente que habla del Acebo mal para mí mejor que he entrado
Y es Grevol no Acebo .
Por todo lo que comentáis de los colegios cada uno es libre elección considero que unas puertas abiertas no es suficiente para valorar el colegio si no yendo a las horas de salida del colegio hablando con las familias no con lo que te cuenten en unas puertas abiertas ...Por lo menos es mi forma de ver bien las cosas
Bueno espero que os sea útil esta información para que sepáis concretos los números
Solo deciros que para mí tenemos muy buenos colegios en el barrio en general y lo siento pero Poblenou no se le deseo a nadie ...En hora de patio la puerta abierta quenlos niños se pueden ir y un descontrol brutal
Por cierto en los concertados son 50 plazas para los que estéis como yo en el número 50 es en los colegios públicos donde se deja ese margen por que se supone que es para gente sin recursos
Un saludo y espero haber ayudado
Se me ha olvidado deciros que si en P3 Estamos mal ....No sabéis como están los institutos en clases de dos líneas ahí 5 líneas se tienen que turnar para salir al patio y hacer deportes por que no ahí espacio así que la guerra se tiene que luchar desde ya en ese sentido .....Por algo busque algo con la ESO por que es horrible el panorama
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |