✿ ✿ CERCADORES MAIG 2017 ✿ ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
pingu2015
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: ✿ ✿ CERCADORES MAIG 2017 ✿ ✿

EntradaAutor: pingu2015 » dl. maig 15, 2017 4:41 pm

Hola!! Estic nerviosa i espantada a la vegada, m'acabo de fer un test d'ovulació i hi ha ratlleta, molt fluixeta però hi és. Estic a DPO 8, si hi ha ratlla és positiu? En uns dies faré un test embaràs, però volia provar amb els d'ovulació per si anar a comprar o no el d'embaràs.
A veure si alguna em pot contestar, gràcies!
Per cert Abril, conec varies dones que fins el dia de la data NW no els hi ha sortit positiu, esperem que també sigui el teu cas.
Elantris
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dl. maig 15, 2017 9:58 pm

Pingu, cuidado amb els TO fets servir d'oracle.
En principi marquen poc quasi bé tot el cicle i més al final d'aquest, que a vegades surt mig mig.
Per a que sigui oracle d'embaràs s'ha de marcar com el positiu de la ovulació, llavors sí que pots començar a fer TE.

Jo per si de cas, a partir de 9 DPO (abans a mi no se'm han marcat mai) em començo a fer TO i TE cada dia i si algun dia veig que hi ha línia al TO més forta, començo a fer TE matí i tarda, perquè a vegades se'm marca mes a la tarda que al matí. Curiós oi? :P
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Lleona
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dl. maig 15, 2017 10:04 pm

Hola noies!!!

Pingu 2015 Em sembla que l'has fet força aviat i a moltes no els surt el positiu fins passar la DNW. Jo m'esperaria a arribar a la data i em faria un TE. Si no et vols gastar una pasta en TE, al amazon venent packs de TO i TE molt bé de preus. Jo a la primera cerca (27 cicles) en vaig comprar forces i em van sortir molt bé. També venen només TE. I sobre els TO com a oracles jo no els vaig fer servir mai pel que ha explicat la Elantris, que ho ha explicat molt bé. Jo faria un TE i fora dubtes.

Abril 86 penso com la Pingu. Espera a la DNW o una mica més i fes un atre TE, a moltes els surt el positiu foeça després de la DNW.

Mimi, ànims i el següent segur que és el vostre!!

Mirigc molta paciència amb el desespero! No tens cap psico-símptoma que ens indiqui alguna cosa?

Com van els desesperos?

Jo vaig molt tranquil·la, com és el primer cicle de cerca amb medicació i amb la peque vaig trigar 6 en allargar-los a 28 dies i quedar-me embarassada, penso que no tindré positiu fins d'aqui a uns quants cicles. Si em surt positiu en aquest em donarà un patatús! ;-)))
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
pingu2015

EntradaAutor: pingu2015 » dl. maig 15, 2017 10:32 pm

Moltíssimes gràcies Elantria i Lleona, no en tenia ni idea. Es nota que sóc super novata en TO, oi??
Si, els TO i TE que tinc són els de amazon, per això els estic "malgastant".
Esperaré i em faré TE directament.
Gràcies de nou!
oli
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dt. maig 16, 2017 7:35 am

Bon dia cercadores!
Veig que ja som unes quantes que desesperem.... jo també he caigut en la temptació i diumenge em vaig fer un TE (que per cert els tinc de quan buscavem el primer i estan caducats :content: suposo que serveixen igual...) i blanc nuclear, en teoria espero la w per avui o demà però no crec que estigui amb panxu... així que a esperar i si a finals de setmana no ha aparegut ja repetirem! com va dir el meu home quan va veure el test blanc: 1 a 0 ;-)))
Pingu estic com tu!!! desesperant ja!!! tindrem que tenir paciència!
Lleona aviam si aquesta tranquilitat que transmets haurà fet el seu efecte en el teu cos i tindràs una sorpresa ben agradable!!!
Elantris jo sempre he llegit que millor fer els TE a primera hora del matí, però amb el primer me'l vaig fer al vespre i vaig repetir-lo el dia següent al matí i no s'apreciava diferència... així que jo no miro massa les hores...
Abril una altra que desespera!! anims que segur que d'entre tots els desesperos surt alguna panxeta! Si fins el 19 esperes la W potser si que era massa aviat. Esperem que així sigui.
Mimi ara que ja ha vingut la w a esperar a que marxi i a l'atac amb el maromo!

Bé espero que es vagin desencallant aquests desesperos i que les w marxin ràpid!!! i les que esteu en SW a treballar :love: !!

Oli
Moxaina
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dt. maig 16, 2017 9:37 am

Hola boniques!!! :***: :***:

Ja he actualitzat el primer post, Mimi ànims i cap al juny amb un somriure ben gran!!! :-()-) :-()-)

Perdoneu que no personalitzi però amb el peque que ara comença a caminar, pujar per tot arreu, estic estudiant (dissabte tinc els exàmens de la IOC... alguna más està com jo?) i portant la casa doncs com que no tinc temps per a res ;-))) ;-)))

Modo ego: Teòricament com que tina cicles llargs i irregulars, el clue em diu que la SW és a partir de dilluns que ve... però ahir vaig començar amb CW així que comencem a fer deures no sigui que tingui un cicle més curt aquest cop... això és un rollo!!! :sogra: però bueno mirem el costat bo... que nos quiten lo bailao jajaja
Imatge
Imatge
oli

EntradaAutor: oli » dt. maig 16, 2017 12:02 pm

Moxinana jo també tinc examens de l'IOC el dissabte :content: . Estic fent administració i finances, i tu?? carai tenim moltes coses en comú... un petit d'una edat similar cerca en curs, casa, feina, estudis... ens en sortirem amb 2??!?! :miko:
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dt. maig 16, 2017 1:35 pm

Noies volia entrar a ppis de mes per desitjar-vos molta sort a totes però els dies han anat passant....!!!

Quina alegria veure el primer positiu de mes Acidilla!!!! Enhorabona!!!!! >.-<: :-()-)

Veig alguns noms coneguts, Elantris, Neith.... me n'alegro de veure-us per aqui un altre cop! :-()-)

Moltissima sort q totes i anims amb els desesperos!!! :ok:
Imatge

Imatge
airuni
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dt. maig 16, 2017 2:21 pm

Hola boniques!! us vaig llegint desde el mòvil però em costa contestar fins que no trobo un moment per posar-me amb l'ordinador.

Pingu. No entenc gaire de TO, però per aqui he llegit que a algunes si que els hi ha funcionat, ha donat positiu i el TE també però també he llegit que en altres casos no ha estat així, penso que no és molt fiable.

Abril. Potser encara és aviat perquè surt + a veure si no ve. Molta sort!!

Acidilla. Es fan llargues les primeres setmanes fins que comença a sortir la panxa i el comences a notar costa de creure, però aprofita si et trobes bé!

Fiona. Ànims amb aquest nou cicle, la meva DNW crec que és el 8/6, anem bastant juntes, compartirem desespero.

MiMi ànims amb aquesta warry :-()-) . A veure si tenim sort el mes de juny,

mirigc Paciencia amb el desespero i molta sort!

Oli, si està caducat no deu ser gaire fiable no? espero que no baixi i en uns dies a veure si surt +.

Moxaina. Aprofita i si encara no estas en SW servirà per practicar :-D

Perdoneu si em deixo a algú som moltes i costa seguir el fil.

Per les mares estudiants, jo també he estudiat al IOC i ara he intentat amb la UOC però ho he hagut de deixar perquè havia de dedicar moltes hores, he canviat de feina i ara estic a jornada completa i és impossible, però si que m'estic plantejant fer AFI a través del IOC. Molta sort amb els examens!!

Jo segueixo amb la warry porto 9 dies...sempre la he tingut una setmana i suposo que al deixar les anticnonceptives s'ha allargat, tinc un dubte a veure si les que teniu més experiència ho sabeu potser és una pregunta tonta, segons el clue ovulo el dijous de la setmana que ve, pot ser que al tenir la regla tants dies també ovuli més tard?
Ah! i ja m'han arribat els TE, ja estic preparada pel proper desespero! :-D també m'han enviat de regal la revista ser padres amb els TE això per tranquilitzar :-D

Ens anem llegint! a veure si surt alguna altra panxu! :-())
Imatge
AlbaArya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

EntradaAutor: AlbaArya » dt. maig 16, 2017 3:23 pm

Buenas!!!
Buff he estado desconectada unos días...
Mil gracias por vuestros animos!!!
Ahora ya estoy en plena SW, calculo que ovularé entre mañana y el Jueves, así que vamos a por todas. :inthebed: :inthebed:
Jejeje veo que no soy la única que en los días de desespero está nerviosa. Es un muy curioso porque sabemos que lo mejor es estar tranquilas pero nuestros sentimientos van por libre.
Lo de los TO yo tengo una miga que 1 día antes de que le viniera la NW le dió +. Yo prefiero hacer TE.
Chicas para las que esteis con ciclos irregulares y largos yo, por experiencia propia, os recomiendo las Infusiones Ciclicas. Es una manera natural de regular todo el tema de los ciclos a la vez que preparais el organismo para un posible embarazo. Este es el 2º mes que las tomo y la NW me vino justo a los 26 días tube temperaturas super estables y la regla me duró menos y con muchas menos molestias.
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dt. maig 16, 2017 8:38 pm

Veig que som unes quantes del IOC!! Jo sóc antiga alumna però ara amb les opos estic de nou estudiant, a part de treballar a jornada completa i de la peque i a sobre fent cursos per a sumar punts i fent obres a casa. Però què nassos, podem amb tot!! :: orrr::

Jo ara ja no tinc molèsties de cap tipus, o sigui que sense psico-símptomes i amb una calma brutal... A veure si us puc encomanar una mica a totes vosaltres!!

Noies, a veure qui canta la següent panxu amb tants desesperos!! :p-)
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Abril_86
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

EntradaAutor: Abril_86 » dc. maig 17, 2017 8:04 pm

Hola! Com va el desespero???

Aquí aguantant com puc. Teroricament el dia 19 m'ha de venir i m'han desaparegut tot els simptomes. En els altres dos embarassos va ser així, que just no tenia simptomes de res el dia de la regla. Excepte un! Que és llevar-me per la nit a fer pipi. Aquesta nit m'ha passat, que tenia moltes ganes d'anar al wc i m'he hagut de llevar per la matinada.
Però bé, sempre tinc molts psicosimptomes així que no em fio de la meva ment jejeje
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dj. maig 18, 2017 12:17 am

Abril, qie ja no queda res pel 19!! Si no t'ha vingut llavors, quin dia tens pensat fer-te el TE?

Va, que aquests desesperos van arribant a la seva fi!! A qui més li toca?
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
oli

EntradaAutor: oli » dj. maig 18, 2017 7:45 am

Hola noies! com anem??
Jo continuo sense warry (em tenia que venir entre dimarts i avui) de moment ni rastre tot i que intento no fer-me il·lusions... Si demà no m'ha vingut farem TE.
Estem ja semidesesperats :content:

i les altres com pinta el cap de setmana?

Oli

***Edito perquè abans escric abans em ve! salto cap a juny! Sort als desesperos que queden!
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dj. maig 18, 2017 11:15 am

Bones!!!

Dilluns actualitzo el post, només entro per donar ànims a la OLI... tenim tant en comú que això es una premonició per mi?? Jejeje estic estudiant Educació Infantil, i tinc examen a les 10 i a les 16....

Abril vaaaa que vaig afinant la veu!!!!
Imatge
Imatge
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dj. maig 18, 2017 12:04 pm

Oli, Quina me aquesta warry!!! Segur que al juny és el vostre mes! Ànims i a per una altra SW! (s'ha de veure el cantó positiu jejeje)
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
pingu2015

EntradaAutor: pingu2015 » dj. maig 18, 2017 12:29 pm

Oli, una abraçada!
Aquí en desespero també. M'hauria de venir el 22- 24 aproximadament. Com que he tingut dues regles des de que vaig deixar les pastilles, he tingut cicles de 26 dies mes o menys.
Així que a esperar o desesperar uns dies més!
Molts ànims a totes!
Abril_86
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

EntradaAutor: Abril_86 » dj. maig 18, 2017 12:33 pm

Hola mamis!!! Aquest matí no he aguantat i he fet test. Hi ha ratlleta fluixa, pero ratlleta al cap i a la fi!!! >.-<:

Demà faré un altre per veure si puja el color però sembla que algo s'està coent!!!

Anims amb el desespero que és molt dur!
pingu2015

EntradaAutor: pingu2015 » dj. maig 18, 2017 1:53 pm

Moltes felicitats Abril!!!! Quina Il·lusió >.-<: :-())
mooneta
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

EntradaAutor: mooneta » dj. maig 18, 2017 6:42 pm

Abril, moltes felicitats!!! Sí, panxus, panxus!! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo estic com tu Oli, el 23 m'ha de venir....a veure si no es presenta!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::