✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola guapes!! 32+5
Perdoneu aquests dies sense entrar pero dijous em va donar un colic al ronyo i mareta meva...he vist la meva vida pasar en diapositives
No en serio ha sigut horrible pasar aixo sense drogues. Hagues matat per un ibuprofe!!
almenys aquests dies m'han servit per anar practicant respiracions i alleugerir el dolor. Fins ahir vaig estar sense poder caminar i fer vida. Avui per fi he sortit i veure mon.
Aixo de posar roba pel marit potser poso una samarreta ara que ho dius...l'altre vegada no hi vaig posar pero tampoc crec que calgui perque el pobre haura d'anar i tornar varies vegades al dia per veure als nens.
Aixo del kristeller, tactes, trencar bossa sense avisar sembla que es mes habitual del que toca i efectivament ni avisen quan ho fan i a mes no consta al historial que es mes fort encara.
Pla de part: els hospitals tenen la obligacio d'agafar-lo. A la web de la generalitat hi ha un em sembla o sino a la web de dona llum segur que en tens. Pero clar...tambe poden pasar-se el pla de part pel forro, una pena
i sino doncs portes varies copies i entregues un abans del part ja que tambe tenen el dret de registrar-lo al teu historial i confirmar la seva recepció.
Crunchi com mola la visita super completa! Jo crec que al meu hospi ara que ho dius tambe en fan. Avui tinc llevadora i suposo que m'ho dira.
Vacuna tosferina: jo he estat 3 setmanes amb un bony i un maaaal. No un mal de morir pero d'aquests que tothom et fa cops al braç i penses "métete la manita en el......"
Vitamina k jo tambe prefereixo que li punxin. Em sap molt greu que es porti una punxada de regal pero t'asegures que li entra tot i per oral ho poden vomitar.
Tema tactes bueno...fins al dia del part no serveixen per res!! Ja es poden justificar que no tenen rao i el pitjor de tot es que entre ells es justifiquen sense tenir rao. Una pena haver de plantar-se sempre per dir el que vols o no vols amb lo facil que seria fer el que toca i punto o encara que sigui preguntar i oferir els efectes secundaris del que et fan.
Que tal pel rec?? Moltes compres??
Jo despres del colic he vist la llum i he dit mes val preparar ja tot i oblidar-me que despres haver de correr. Aixi que ahir vaig rentar tooota la roba fins casi la talla 6 mesos
i avui una matada per plegar-la tota...marededeu!!! I tallar etiquetes...com poden tenir tantes??
I aquesta setmana vull deixar la meva bossa feta tambe i ja apa. Una cosa menys en que pensar.
Bueno ja us explicare com va la llevadora
Perdoneu aquests dies sense entrar pero dijous em va donar un colic al ronyo i mareta meva...he vist la meva vida pasar en diapositives
No en serio ha sigut horrible pasar aixo sense drogues. Hagues matat per un ibuprofe!!
almenys aquests dies m'han servit per anar practicant respiracions i alleugerir el dolor. Fins ahir vaig estar sense poder caminar i fer vida. Avui per fi he sortit i veure mon. Aixo de posar roba pel marit potser poso una samarreta ara que ho dius...l'altre vegada no hi vaig posar pero tampoc crec que calgui perque el pobre haura d'anar i tornar varies vegades al dia per veure als nens.
Aixo del kristeller, tactes, trencar bossa sense avisar sembla que es mes habitual del que toca i efectivament ni avisen quan ho fan i a mes no consta al historial que es mes fort encara.
Pla de part: els hospitals tenen la obligacio d'agafar-lo. A la web de la generalitat hi ha un em sembla o sino a la web de dona llum segur que en tens. Pero clar...tambe poden pasar-se el pla de part pel forro, una pena
Crunchi com mola la visita super completa! Jo crec que al meu hospi ara que ho dius tambe en fan. Avui tinc llevadora i suposo que m'ho dira.
Vacuna tosferina: jo he estat 3 setmanes amb un bony i un maaaal. No un mal de morir pero d'aquests que tothom et fa cops al braç i penses "métete la manita en el......"
Vitamina k jo tambe prefereixo que li punxin. Em sap molt greu que es porti una punxada de regal pero t'asegures que li entra tot i per oral ho poden vomitar.
Tema tactes bueno...fins al dia del part no serveixen per res!! Ja es poden justificar que no tenen rao i el pitjor de tot es que entre ells es justifiquen sense tenir rao. Una pena haver de plantar-se sempre per dir el que vols o no vols amb lo facil que seria fer el que toca i punto o encara que sigui preguntar i oferir els efectes secundaris del que et fan.
Que tal pel rec?? Moltes compres??
Jo despres del colic he vist la llum i he dit mes val preparar ja tot i oblidar-me que despres haver de correr. Aixi que ahir vaig rentar tooota la roba fins casi la talla 6 mesos
i avui una matada per plegar-la tota...marededeu!!! I tallar etiquetes...com poden tenir tantes??I aquesta setmana vull deixar la meva bossa feta tambe i ja apa. Una cosa menys en que pensar.
Bueno ja us explicare com va la llevadora

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola maques,
30+6
Crunchi que be aixo q ens expliques de la visita al hospi,sobretot que et dongues tanta confiansa.
Jo hi vaig dema per la tarda, anire a aquest i un altre hospi la setmana vinent per poder comparar i veure que tal.
espero que em dongui tanta bona sensacio com a tu
Pinkflower Ostres quin mal aixo del ronyo! t'havia passat ja abans de estar prenyi?
Esperem que no et torni a passar!
Vitamina K & D Llavors es normal aixo de la punxadeta? no ho havia sentit mai, li preguntare a la llevadora quan hi vagi.. l'unica cosa que se es que aqui et donen unes gotes pero lo de la injeccio ho veig mes facil i rapid, tant per nosaltres com pel baby.
Proba del talo aixo tambe m'ho va comentar la llevadora la vegada anterior, ja que com us vaig dir si tot va be a les 3h ets a casa.. doncs la proba aquesta te la fan tambe a casa (aqui) i t'evites anar amunt i avall per proves, ho fan conjunt amb una prova de les oides..
M'ho va explicar pq (nose a catalunya) pero a NL es opcional, si a tu pel que sigui no vols que facin la prova ho has de dir i ja s'estalvien la visita.
Jo per prevencio he dit que si, no esta de mes una petita punxada i ja.
Tactes Com que se que a catalunya hi ha llevadores/gines que son molt fan del tema li vaig preguntar ala llevadora, i em va dir que a NL no en fan nomes que quan estas de part, o abans de enviarte al hospi per confirmar q vas de part.
Paraules literals de la llevadora, no se que miren ni que volen veure si encara no vas de part.
Aixi que si no us be de gust, o heu llegit/penseu que es innecessari us podeu negar, com diu la Pinkflower, son innecessaris.
Eco 3r trim Mes o menys quan us toca? jo ja tinc hora pel dia 29, Crunchi tu deus tenir mes o menys els mateixos dies, no?
A qui li toca en breu? Apart de les mides, el creixement i la posicio (que pot variar) que mes miren?
Bossa hospi doncs, encara no m'hi he posat, pero la comensare a fer aquesta setmana, nose si sera gaire necessari pq aixo d q t'envien a casa en 3h nose si em fara falta gaire cosa.. pero almenys em quedare una mica mes tranquila
EGO Aquesta ultima visita a Girona per feina ha estat esgotadora, 4 dies intensos, m'he agobiat, i he notat que el meu cos reacciona ala pressio que estic patint.
Avegades se'm posa la panxa super dura, no se com explicar-ho i noto molta presio al baix ventre, el baby es queda quiet durant hores, fins que no em tumbo a descansar, la llevadora em va dir q m'ho prengues amb calma i escoltes al meu cos.. q tot aixo eren signs d stress
M'agradaria pendre-m'ho mes amb calma, i concentrar-me mes en la panxu, pero ara mateix sembla q no puc desconectar i es una bona merda!
Al final del dia em sento super culpable, pq tinc la majoria de coses pel baby a mig fer i no li presto atencio, i m'agobia molt q tota aquesta tensio q estic patint se la transmeti ala nena i bueno, en general em dona la sensacio q estic q m'ofego en un got d'aigua..
Tinc una ganes de teneir la baixa i poder-me concentrar en la nena i en mi i prou..
Apart d aixo, si en una de les visites anteriors un dels companys es va cobrir de gloria i em va dir q el meu bebe era un parasit, aquesta vegada m'han preguntat que si contant vacances i tot estaria 2 mesos sense venir... i jo vaig contestar, doncs no, estare el que em toca 16 o 17 setmanes (depenent del dia del part) + 3 de vacances i despres no tornare full time. sino que 1 dia menys a la setmana
El tio flipant pq segons ell era massa dies, i m'estava fotent la tabarra que total pq necessitava tants dies..
i sense pensar-hi vaig contestar-li, tinc unes ganes de perdre't de vista.. i a sobres va i s'ofen, ho sento potser la meva resposta va ser mal educada, pero es q no ho soporto aquesta gent q es pensen q heredaran l'empresa i despres som tots iguals, nomes un numero mes a l'organitzacio., estic fent un esfors pq la meva feina i el planning quedin coberts per gairebe mig any en adelantat, estic ajudant ala sustituta q pobre li queda un marron, i tot sense q es noti q vaig mes cansada de lo normal, i a sobres q pq vull tants dies d festa?
es q m'encenc.. en serio...
Bueno, ja m'he desfogat una mica, perdo pel ego-totxo
Petons, i ens anem llegint!
30+6
Crunchi que be aixo q ens expliques de la visita al hospi,sobretot que et dongues tanta confiansa.
Jo hi vaig dema per la tarda, anire a aquest i un altre hospi la setmana vinent per poder comparar i veure que tal.
espero que em dongui tanta bona sensacio com a tu
Pinkflower Ostres quin mal aixo del ronyo! t'havia passat ja abans de estar prenyi?
Esperem que no et torni a passar!
Vitamina K & D Llavors es normal aixo de la punxadeta? no ho havia sentit mai, li preguntare a la llevadora quan hi vagi.. l'unica cosa que se es que aqui et donen unes gotes pero lo de la injeccio ho veig mes facil i rapid, tant per nosaltres com pel baby.
Proba del talo aixo tambe m'ho va comentar la llevadora la vegada anterior, ja que com us vaig dir si tot va be a les 3h ets a casa.. doncs la proba aquesta te la fan tambe a casa (aqui) i t'evites anar amunt i avall per proves, ho fan conjunt amb una prova de les oides..
M'ho va explicar pq (nose a catalunya) pero a NL es opcional, si a tu pel que sigui no vols que facin la prova ho has de dir i ja s'estalvien la visita.
Jo per prevencio he dit que si, no esta de mes una petita punxada i ja.
Tactes Com que se que a catalunya hi ha llevadores/gines que son molt fan del tema li vaig preguntar ala llevadora, i em va dir que a NL no en fan nomes que quan estas de part, o abans de enviarte al hospi per confirmar q vas de part.
Paraules literals de la llevadora, no se que miren ni que volen veure si encara no vas de part.
Aixi que si no us be de gust, o heu llegit/penseu que es innecessari us podeu negar, com diu la Pinkflower, son innecessaris.
Eco 3r trim Mes o menys quan us toca? jo ja tinc hora pel dia 29, Crunchi tu deus tenir mes o menys els mateixos dies, no?
A qui li toca en breu? Apart de les mides, el creixement i la posicio (que pot variar) que mes miren?
Bossa hospi doncs, encara no m'hi he posat, pero la comensare a fer aquesta setmana, nose si sera gaire necessari pq aixo d q t'envien a casa en 3h nose si em fara falta gaire cosa.. pero almenys em quedare una mica mes tranquila
EGO Aquesta ultima visita a Girona per feina ha estat esgotadora, 4 dies intensos, m'he agobiat, i he notat que el meu cos reacciona ala pressio que estic patint.
Avegades se'm posa la panxa super dura, no se com explicar-ho i noto molta presio al baix ventre, el baby es queda quiet durant hores, fins que no em tumbo a descansar, la llevadora em va dir q m'ho prengues amb calma i escoltes al meu cos.. q tot aixo eren signs d stress
M'agradaria pendre-m'ho mes amb calma, i concentrar-me mes en la panxu, pero ara mateix sembla q no puc desconectar i es una bona merda!
Al final del dia em sento super culpable, pq tinc la majoria de coses pel baby a mig fer i no li presto atencio, i m'agobia molt q tota aquesta tensio q estic patint se la transmeti ala nena i bueno, en general em dona la sensacio q estic q m'ofego en un got d'aigua..
Tinc una ganes de teneir la baixa i poder-me concentrar en la nena i en mi i prou..
Apart d aixo, si en una de les visites anteriors un dels companys es va cobrir de gloria i em va dir q el meu bebe era un parasit, aquesta vegada m'han preguntat que si contant vacances i tot estaria 2 mesos sense venir... i jo vaig contestar, doncs no, estare el que em toca 16 o 17 setmanes (depenent del dia del part) + 3 de vacances i despres no tornare full time. sino que 1 dia menys a la setmana
El tio flipant pq segons ell era massa dies, i m'estava fotent la tabarra que total pq necessitava tants dies..
i sense pensar-hi vaig contestar-li, tinc unes ganes de perdre't de vista.. i a sobres va i s'ofen, ho sento potser la meva resposta va ser mal educada, pero es q no ho soporto aquesta gent q es pensen q heredaran l'empresa i despres som tots iguals, nomes un numero mes a l'organitzacio., estic fent un esfors pq la meva feina i el planning quedin coberts per gairebe mig any en adelantat, estic ajudant ala sustituta q pobre li queda un marron, i tot sense q es noti q vaig mes cansada de lo normal, i a sobres q pq vull tants dies d festa?
es q m'encenc.. en serio...
Bueno, ja m'he desfogat una mica, perdo pel ego-totxo
Petons, i ens anem llegint!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Dolly em sap molt greu llegir-te tant agobiada
Es una bona merda que hguem de ser super womans i sempre demostrar que podem amb tot casa, nens, feina...per que ells no han de demostrar res? Ells ho viuen tot mes relaxat perque no s'ha de fer els valents amb ningu.
Aquestes punxades i panxa dura que notes esta clar que son contraccions i que el teu cos et demana baixar el ritme. Tu saps fins on pots arribar pero jo nomes et dic que la feina mai mai val la pena davant de la teva filla. Feines hi han moltes i amb imbecils com aquest que t'ha tocat en tots llocs pero la teva filla nomes estara nou mesos a la teva panxa i es un moment unic que ningu te dret a robar-te. Has de ser una mica egoista i pensar en tu i en ella
Tema baixa bueno...tela. Et toca el que et toca i punt i si pots agafar vacances son teves, no has de demanar perdo a ningu ni donar explicacions. Anims!! Quan tinguis a la teva petita als braços veuras com oblides tot aixo
Es una bona merda que hguem de ser super womans i sempre demostrar que podem amb tot casa, nens, feina...per que ells no han de demostrar res? Ells ho viuen tot mes relaxat perque no s'ha de fer els valents amb ningu. Aquestes punxades i panxa dura que notes esta clar que son contraccions i que el teu cos et demana baixar el ritme. Tu saps fins on pots arribar pero jo nomes et dic que la feina mai mai val la pena davant de la teva filla. Feines hi han moltes i amb imbecils com aquest que t'ha tocat en tots llocs pero la teva filla nomes estara nou mesos a la teva panxa i es un moment unic que ningu te dret a robar-te. Has de ser una mica egoista i pensar en tu i en ella
Tema baixa bueno...tela. Et toca el que et toca i punt i si pots agafar vacances son teves, no has de demanar perdo a ningu ni donar explicacions. Anims!! Quan tinguis a la teva petita als braços veuras com oblides tot aixo

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Dolly m'encenc amb tu....
quin tio mes simpatic, de veritat. Que perquè vols tants dies de festa, PERDONA??? Si Espanya som dels països que menys setmanes tenim de baixa de maternitat!!!!! ( entenc que a NL tb son 16s). Setze setmanes que no equivalen a 4 mesos reals, que si volem fer LM que la OMS diu que recomana fins els 6 mesos ho haurem de fer com bonament poguem....!!!! I a sobre el que tu dius, que tu segueixes currant com una campeona nena.... és per girar-li la cara. Ho sento, pero és així. Gent que no en té ni idea de que és estar embarassada i molt menys tenir un bebé, ni res. Massa poc la contestació que li vas donar, jo encara m'hagués emprenyat més.
Lo que comentes de la panxa dura jo ho he sentit dir si, és del stress, aixi que nena, frena!!!! No et sentis culpable, però frena si veus que no pots nena, que ja estàs a la recta final!!!! És indiscutible que no pots seguir el ritme de la teva vida anterior!!!! Si jo mateixa ja veig que no puc amb segons què, i estic de baixa!!!!
Ja sabeu que estic de baixa desde fa 7 setmanes, i tot i que no em puc queixar perque no tinc estrés ni preocupacions de la feina, i sóc de les afortunades de tenir pocs simptomes i tenir un bon embaras fins al dia d'avui, tot i aixi, també tinc lo meu. No vull ni pensar com estaria si currés...
Perque tot i tenir un bon embaras, un embaras és un embaràs!!! Que el cos et canvia i et demana coses, i veus que hi ha coses que abans feies i ni hi pensaves i ara et costa tot el doble!!!!
Aixi que em solidaritzo amb vosaltres, amb les que encara esteu currant, perquè ha de ser duríssim.
Tota la raó, hi ha molta gent que es pensa que hereda l'empresa i no veu que som tots un numero i que ningú és imprescindible...
i per aixo mateix nena, lo primer és lo primer. L'empresa ha d'entendre la teva situació. I si no, dos pedres!!!!
Pinkflower ostres, quina merda! Com estas del ronyó?? No sé si és el mateix que un colic nefrític, pero diuen que fa molt de mal!!!!!
Que be, ja has rentat la robeta??? Jo també ho hauria de fer, pero ara em fa cosa "desvirgar-la". El fet de rentar-la ho fa tot molt més serio, més real del que ja ho és. Sé que és una parida, pero ostres, ara m'entra el pànic escènic XD Va, aviam si aquesta setmana ho faig....
Has anat a la llevadora avui? No m'ha quedat clar quan hi anaves.... ja ens explicaras que tal!!!
Dolly ja ens diras que tal la visita guiada, segur que aprens algunes coses!!!!
eco 3r trim si, la tinc el 9 de juny... el dia 7 vaig a l'estudi voluntari del sol pelvic i també em farà eco, pero la "oficial", és el 9 de juny. Quines ganes tinc!!! Que ens diguin el pes, la posició del nen, que ens diguin que tot està bé.... El dia 9 tb tinc aixo de que et visiten amb el gine i t'obren l'expedient... Suposo que no és visita amb anestesista encara, no?
El REC Igualada doncs noies, un fiasco. No sé si és que jo no estava inspirada o què, pero no vaig comprar res, perque gangues res, 0 patatero. M'ho imaginava diferent. Els locals estan força lluny entre si, entre que vam aparcar lluny, que feia moltissima calor, a rebentar de gent, cues per entrar als locals... Vaig acabar rebentada, molt cansada i sense ganes de repetir. La zona de roba infantil doncs sincerament, em va semblar car... Segur que és de moltissima qualitat, pero que un body senzill de color neutre valgui 15e que vols que t'hi digui.... Son marques molt cares i tot i amb descompte resulta sent car. En fi, potser jo no tenia el dia. Estava molt agobiada per la gent, calor, caminata...
EGO Simptomes Doncs em trobo bé, pero aquest cap de setmana he hagut de passar algunes hores a la carretera, i amb aquesta solana que fotia i nosaltres sense aire acondicionat (se'ns ha espatllat), doncs he acabat entre agobiada i acalorada. Ahir em va donar una baixada de tensió, enmig de l'A-2, imagino que per la calor i perque em vaig posar uns pantalons que m'apretaven moltissim la cadera (suma-li el cinturó....). Ultim cop que me'ls poso!!!!
Menys mal que jo anava de copilot i em vaig abaixar els pantalons (anava en calces) i menys mal que em vaig recuperar rapid, pero ooohhh!!! es passa malament!! Espero arreglar l'aire acondicionat aviat perque OMG....!!!!!
Sumem-li el tema de l'esquena. No aguanto més d'una hora asseguda en una cadira. Ahir al restaurant, doncs m'anava aixecant, m'estava dreta radera la cadira, un mal d'esquena...!!!! Super incomode. Però aqui a casa, igual. Al sofà tampoc hi acabo d'estar comode, a la tumbona tampoc, cadira tampoc, a la pilota de pilates tampoc... Ahir eren les 22h i ja em fotia al llit, estirada és on minimament em sentía comode.
Puc resumir el meu finde en molta calor i mal d'esquena.
Suposo que a més d'una us deu passar, que és normal. És més la incomodiat que el mal en si, perque si vaig a pendre algo amb les amigues o dinem fora o aixi, doncs m'incomoda molt. Abans em tallava, dissimulava. Ara ja no, a la merda! Estic embarassada i em fa mal l'esquena!!!! Es lo que hay!!
Pero molts cops penso "com deuen estar les noies que treballen assegudes tot el dia, si és un martiri?".
Ah i sumem-li que em rasca el coll i tinc mocs!!!! Farigola i aigua i llimona i mel a doju!!!!
Va anims noies, que ja ens queda poc!!! Em sap greu avui estar tan guerrera XD
Jo ja vull que passin aquests dos ultims mesos.... aquest ultim tercer mes m'ha passat volant. Tinc fe que aquest proxim mes em passi rapidet tambe.

quin tio mes simpatic, de veritat. Que perquè vols tants dies de festa, PERDONA??? Si Espanya som dels països que menys setmanes tenim de baixa de maternitat!!!!! ( entenc que a NL tb son 16s). Setze setmanes que no equivalen a 4 mesos reals, que si volem fer LM que la OMS diu que recomana fins els 6 mesos ho haurem de fer com bonament poguem....!!!! I a sobre el que tu dius, que tu segueixes currant com una campeona nena.... és per girar-li la cara. Ho sento, pero és així. Gent que no en té ni idea de que és estar embarassada i molt menys tenir un bebé, ni res. Massa poc la contestació que li vas donar, jo encara m'hagués emprenyat més.
Lo que comentes de la panxa dura jo ho he sentit dir si, és del stress, aixi que nena, frena!!!! No et sentis culpable, però frena si veus que no pots nena, que ja estàs a la recta final!!!! És indiscutible que no pots seguir el ritme de la teva vida anterior!!!! Si jo mateixa ja veig que no puc amb segons què, i estic de baixa!!!!
Ja sabeu que estic de baixa desde fa 7 setmanes, i tot i que no em puc queixar perque no tinc estrés ni preocupacions de la feina, i sóc de les afortunades de tenir pocs simptomes i tenir un bon embaras fins al dia d'avui, tot i aixi, també tinc lo meu. No vull ni pensar com estaria si currés...
Perque tot i tenir un bon embaras, un embaras és un embaràs!!! Que el cos et canvia i et demana coses, i veus que hi ha coses que abans feies i ni hi pensaves i ara et costa tot el doble!!!!
Aixi que em solidaritzo amb vosaltres, amb les que encara esteu currant, perquè ha de ser duríssim.
Tota la raó, hi ha molta gent que es pensa que hereda l'empresa i no veu que som tots un numero i que ningú és imprescindible...
i per aixo mateix nena, lo primer és lo primer. L'empresa ha d'entendre la teva situació. I si no, dos pedres!!!! Pinkflower ostres, quina merda! Com estas del ronyó?? No sé si és el mateix que un colic nefrític, pero diuen que fa molt de mal!!!!!
Que be, ja has rentat la robeta??? Jo també ho hauria de fer, pero ara em fa cosa "desvirgar-la". El fet de rentar-la ho fa tot molt més serio, més real del que ja ho és. Sé que és una parida, pero ostres, ara m'entra el pànic escènic XD Va, aviam si aquesta setmana ho faig....
Has anat a la llevadora avui? No m'ha quedat clar quan hi anaves.... ja ens explicaras que tal!!!
Dolly ja ens diras que tal la visita guiada, segur que aprens algunes coses!!!!
eco 3r trim si, la tinc el 9 de juny... el dia 7 vaig a l'estudi voluntari del sol pelvic i també em farà eco, pero la "oficial", és el 9 de juny. Quines ganes tinc!!! Que ens diguin el pes, la posició del nen, que ens diguin que tot està bé.... El dia 9 tb tinc aixo de que et visiten amb el gine i t'obren l'expedient... Suposo que no és visita amb anestesista encara, no?
El REC Igualada doncs noies, un fiasco. No sé si és que jo no estava inspirada o què, pero no vaig comprar res, perque gangues res, 0 patatero. M'ho imaginava diferent. Els locals estan força lluny entre si, entre que vam aparcar lluny, que feia moltissima calor, a rebentar de gent, cues per entrar als locals... Vaig acabar rebentada, molt cansada i sense ganes de repetir. La zona de roba infantil doncs sincerament, em va semblar car... Segur que és de moltissima qualitat, pero que un body senzill de color neutre valgui 15e que vols que t'hi digui.... Son marques molt cares i tot i amb descompte resulta sent car. En fi, potser jo no tenia el dia. Estava molt agobiada per la gent, calor, caminata...
EGO Simptomes Doncs em trobo bé, pero aquest cap de setmana he hagut de passar algunes hores a la carretera, i amb aquesta solana que fotia i nosaltres sense aire acondicionat (se'ns ha espatllat), doncs he acabat entre agobiada i acalorada. Ahir em va donar una baixada de tensió, enmig de l'A-2, imagino que per la calor i perque em vaig posar uns pantalons que m'apretaven moltissim la cadera (suma-li el cinturó....). Ultim cop que me'ls poso!!!!
Menys mal que jo anava de copilot i em vaig abaixar els pantalons (anava en calces) i menys mal que em vaig recuperar rapid, pero ooohhh!!! es passa malament!! Espero arreglar l'aire acondicionat aviat perque OMG....!!!!!Sumem-li el tema de l'esquena. No aguanto més d'una hora asseguda en una cadira. Ahir al restaurant, doncs m'anava aixecant, m'estava dreta radera la cadira, un mal d'esquena...!!!! Super incomode. Però aqui a casa, igual. Al sofà tampoc hi acabo d'estar comode, a la tumbona tampoc, cadira tampoc, a la pilota de pilates tampoc... Ahir eren les 22h i ja em fotia al llit, estirada és on minimament em sentía comode.
Puc resumir el meu finde en molta calor i mal d'esquena.
Pero molts cops penso "com deuen estar les noies que treballen assegudes tot el dia, si és un martiri?".
Ah i sumem-li que em rasca el coll i tinc mocs!!!! Farigola i aigua i llimona i mel a doju!!!!
Va anims noies, que ja ens queda poc!!! Em sap greu avui estar tan guerrera XD
Jo ja vull que passin aquests dos ultims mesos.... aquest ultim tercer mes m'ha passat volant. Tinc fe que aquest proxim mes em passi rapidet tambe.

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!
Es va notant la caloreta, l'estiu esta a tocar i amb ell els nostres babys,
30S
pink_flower Menos mal que ja ha passat el colic al ronyo. No et van donar re de res, per el dolor?? No m'ho puc ni imaginar. No m'estranya que t'hagis afanyat a prepar-ho tot, per tenir-ho ven enllestit.
Crunchi Quina gracia que quan et poses a grabar no et deixen, a vegades veig de refilon que es mou la panxa i quan em poso a mirar para! Aquests babys apunten maneres
Llavor el rec no el recomanes gaire no? Aquest cap de setmana va fer bastant calor, i no estem ja per fer tanta caminata.
Dolly Tens que prendre-ho amb mes calma, ja se que es molt facil de dir, pero el primer som nosaltres, a la feina que espavilin, i mes amb aquesta gent que tens al voltant. Quina poca vergonya que et facin aquests comentaris. Mal educada dius, jo crec que mes d'una li haguessim dit que es fos a la merd... mal educat ell per cuestionar aquestes coses. en fi tindrem paciencia
Tactes En el moment del part encara els veig una mica "justificats" pero abans? Si nomes es per fer-lis la feina mes facil que espavilin els gines i les llevadores. En les proximes visites, si em fan treure les calces per si les mosques dire que no en vull. Perque ningu em digui que no s'encordaven o vete tu a saber.
Tosferina Me la van possar ahir, i em noto el braç com si tingues un moradet, pero res de l'altre mon.
Bossa hospital No la tinc gens preparada, encara tinc que comprar les compreses postpart, l'alcohol de 70, mes calces de coto, em vull comprar un parell de sostenidor, i les sabatilles. Resumin, que em falta comprar-ho gaire be tot, pero encara em veig amb temps.
Sindrome del niu EL meu marit ha flipat i tot, perque no parava d'ordenar coses
Vaig anar al ikea dissabte i tot, en pla suicida, perque s'em van atullar comprar caixes d'aquestes d'organitzacio, perque volia recolocar un "mica" els armaris. Al tornar de l'ikea estava esgotadisima, pero em va poder colocar-ho tot a les caixes i acabar de fer lo dels armaris.
Roba baby Diumenge, va venir tota la família a menjar a casa, i aixi ajudar-nos a organitzar la robeta per l'hospital. Estic molt contenta, perquè ja ho tinc tot. Avui d'escanviare dos bodys de maniga llarga, per uns de maniga curta, i llestos! per passar el primer mes crec que de ressobra.
Vitamines K i D Primer noticia de que la posen. Pero crec que també aniria per la punxada, perque com dieu, aixi saps 100% que te tota la dosi.
Prova talo Bueno a mi ni aquesta, ni cap altra m'han explicat per que son ni com son ni quan les fan ni res.
Classes prepart Ahir les vaig començar! Vaig anar amb el meu marit, i no va ser l'unic, menys mal perque ell estava preocupat. Al ser primer dia va ser xarradeta, presentacio, ens van donar una canastreta molt maca i motres sueltes de la mustela i un xumet.
Ens van dir que com es estiu i als hospitals fa taaanta calor, que amb el body de màniga curta o tirants, i a sobra una màniga llarga ja tindrem bastant. Els peus i el cap tapats. La unica pega, va ser que la sala on es feia la classe tenia espatllat l'aire acondicionat, aixi que us ho podeu imaginar la calor que vam passar.
Moviments del baby Ara s'han intensificat, son molt mes vestie, i no se per que no em noto la panxa com abans, aixi que no se si s'ha mogut de la posicio correcte i a ratos em ratllo bastant, en fi tindrem que tenir paciencia.
Eco 3r trimestre Vinga noies que ja us queda poquet per veure els vostres babys!!
Com aneu???
Es va notant la caloreta, l'estiu esta a tocar i amb ell els nostres babys,
30S
pink_flower Menos mal que ja ha passat el colic al ronyo. No et van donar re de res, per el dolor?? No m'ho puc ni imaginar. No m'estranya que t'hagis afanyat a prepar-ho tot, per tenir-ho ven enllestit.
Crunchi Quina gracia que quan et poses a grabar no et deixen, a vegades veig de refilon que es mou la panxa i quan em poso a mirar para! Aquests babys apunten maneres
Llavor el rec no el recomanes gaire no? Aquest cap de setmana va fer bastant calor, i no estem ja per fer tanta caminata. Dolly Tens que prendre-ho amb mes calma, ja se que es molt facil de dir, pero el primer som nosaltres, a la feina que espavilin, i mes amb aquesta gent que tens al voltant. Quina poca vergonya que et facin aquests comentaris. Mal educada dius, jo crec que mes d'una li haguessim dit que es fos a la merd... mal educat ell per cuestionar aquestes coses. en fi tindrem paciencia
Tactes En el moment del part encara els veig una mica "justificats" pero abans? Si nomes es per fer-lis la feina mes facil que espavilin els gines i les llevadores. En les proximes visites, si em fan treure les calces per si les mosques dire que no en vull. Perque ningu em digui que no s'encordaven o vete tu a saber.
Tosferina Me la van possar ahir, i em noto el braç com si tingues un moradet, pero res de l'altre mon.
Bossa hospital No la tinc gens preparada, encara tinc que comprar les compreses postpart, l'alcohol de 70, mes calces de coto, em vull comprar un parell de sostenidor, i les sabatilles. Resumin, que em falta comprar-ho gaire be tot, pero encara em veig amb temps.
Sindrome del niu EL meu marit ha flipat i tot, perque no parava d'ordenar coses
Vaig anar al ikea dissabte i tot, en pla suicida, perque s'em van atullar comprar caixes d'aquestes d'organitzacio, perque volia recolocar un "mica" els armaris. Al tornar de l'ikea estava esgotadisima, pero em va poder colocar-ho tot a les caixes i acabar de fer lo dels armaris.
Roba baby Diumenge, va venir tota la família a menjar a casa, i aixi ajudar-nos a organitzar la robeta per l'hospital. Estic molt contenta, perquè ja ho tinc tot. Avui d'escanviare dos bodys de maniga llarga, per uns de maniga curta, i llestos! per passar el primer mes crec que de ressobra.
Vitamines K i D Primer noticia de que la posen. Pero crec que també aniria per la punxada, perque com dieu, aixi saps 100% que te tota la dosi.
Prova talo Bueno a mi ni aquesta, ni cap altra m'han explicat per que son ni com son ni quan les fan ni res.
Classes prepart Ahir les vaig començar! Vaig anar amb el meu marit, i no va ser l'unic, menys mal perque ell estava preocupat. Al ser primer dia va ser xarradeta, presentacio, ens van donar una canastreta molt maca i motres sueltes de la mustela i un xumet.
Ens van dir que com es estiu i als hospitals fa taaanta calor, que amb el body de màniga curta o tirants, i a sobra una màniga llarga ja tindrem bastant. Els peus i el cap tapats. La unica pega, va ser que la sala on es feia la classe tenia espatllat l'aire acondicionat, aixi que us ho podeu imaginar la calor que vam passar. Moviments del baby Ara s'han intensificat, son molt mes vestie, i no se per que no em noto la panxa com abans, aixi que no se si s'ha mogut de la posicio correcte i a ratos em ratllo bastant, en fi tindrem que tenir paciencia.
Eco 3r trimestre Vinga noies que ja us queda poquet per veure els vostres babys!!
Com aneu???
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
calor a tope siiiiiii!!!!Redberry doncs personalment no el recomano, pero per mi i en les condicions que em trobo ara (embarassada i sense necessitats específiques personals de roba de marca XD). Crec que per això anem a la Roca Village, i au.
El que comentes dels organitzadors de roba m'has recordat a mi jejejjeje jo també he tingut aquesta necessitat imperiosa de tenir la nostra roba ben ordenada
Sindrome del niu a tope també, si!
Que guay les classes prepart (llastima la calor grrrrr!!!). A mi em van dir que a la primera anés sola. Quina por XD
Ostres, doncs jo tinc 3 bodis de maniga llarga..... no sé si m'he passat
Son talla 0-1, jo els veig força grans, aixi que espero que en algun moment li pugui posar, ni que sigui si és una nit que refresca....Totalment cert, els moviments són mes presents
No sé com imaginar-me com deu ser el nen, perque tinc la panxa petita (estreta) però pronunciada (sense exagerar tampoc). A vegades intento imaginar-me com deu estar el nen a dins, i no sé què imaginar-me. No en tinc ni idea.Com esteu les altres?

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia!
Roba baby Els bodys de maniga llarga, crec que sobre tot si el tenim per casa amb el body i unes polaines ja aniran be. Em sembla massa si posem el body de maniga llarga i a sobre la samarreta tambe de maniga llarga. Pero, ojo, que jo per el primer i segon dia d'hospital els dos conjuntents els he possat amb dos manigues llargues, sempre els podem treure una.
Tinc totes les etiquetes de la roba retallades ja
Suposo que entre aquesta setmana o la que ve, ja possare una rentadora.
Crunchi A lo millor a la primera clase feu exercicis o alguna cosa, a saber! Quan les comences? Encara fas la matronatacio? Com va? Ara amb la calor es deu agrair anar a la piscina! Doncs aixo del rec, si es tan de marca no em va, pagar tant per que tingui un logotip, i menys per els babys que no els dura gens la roba

Baixa dels pares Us ho heu plantejat com ho faran les vostres parelles? Ahir ho estava dient el meu marit, s'agafara el mes que els hi pertoca i despres 2 setmanes de vacances, i la resta per si fa falta algun dia que el baby es posa malalt o algo.
A veure si animem aixo una mica
Petonets

Roba baby Els bodys de maniga llarga, crec que sobre tot si el tenim per casa amb el body i unes polaines ja aniran be. Em sembla massa si posem el body de maniga llarga i a sobre la samarreta tambe de maniga llarga. Pero, ojo, que jo per el primer i segon dia d'hospital els dos conjuntents els he possat amb dos manigues llargues, sempre els podem treure una.
Tinc totes les etiquetes de la roba retallades ja
Suposo que entre aquesta setmana o la que ve, ja possare una rentadora. Crunchi A lo millor a la primera clase feu exercicis o alguna cosa, a saber! Quan les comences? Encara fas la matronatacio? Com va? Ara amb la calor es deu agrair anar a la piscina! Doncs aixo del rec, si es tan de marca no em va, pagar tant per que tingui un logotip, i menys per els babys que no els dura gens la roba

Baixa dels pares Us ho heu plantejat com ho faran les vostres parelles? Ahir ho estava dient el meu marit, s'agafara el mes que els hi pertoca i despres 2 setmanes de vacances, i la resta per si fa falta algun dia que el baby es posa malalt o algo.
A veure si animem aixo una mica
Petonets

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Redberry estem soletes!!!
Si, les classes prepart les començo a finals de maig, divendres de la setmana que ve. Suposo que ens faran només una xerrada.... ja us explicaré
Si, encara faig matro!! Les classes s'acaben a finals de juny, que és fins quan tinc pensat anar al gym. Al juliol em donaré de baixa (pagaré només la quota de manteniment), i crec que els hi diré que fins octubre no tornaré al gym. Perque entre que les ultimes setmanes d'embaras ja em veuré massa grossa, la calor, el camí de 15min que tinc, etc. no vull apurar tant. I no sé quan pariré, pero meso menys, per 15 dies q podria anar al gimnas, no val la pena pagar tot el mes. I després del part he de passar la quarentena, i després amb un recent nascut i la calor i tot... ho deixo per octubre.
Les classes en si molt be, pero utimament estic sola. Les meves dos companyes molts cops no venen. Pero bueno, ja m'hi he acostumat. La piscina em va molt be, a part que m'obligo a fer exercisi (tonificar sobretot), em noto milloria a l'esquena, i desconnecto de tot... i m'agrada. És l'unic esport que em motiva jejeje i dins de l'aigua no em costa moure'm i fer exercicis....
Roba bebe siii es que segons on llegeixo que diuen que el primer dia els hi has de posar maniga llarga.... no ho sé, quin lio. Bueno, és igual, jo m'enduré els 3 bodies d m. Llarga i tb m'enduré de curts i després ja veurem. Tot sigui això....
Tema baixa paternal, el meu marit és autonom i no l'agafarà. Vam parlar-ho amb el gestor, i hem arribat a la conclusió que no val la pena. Es quedarà uns dies amb mi i el resto a treballar. No sé, ja ens apanyarem com podrem.
Tinc el nas congestionat noies.... un rollo. Aviam si se'm passa ja!
Si, les classes prepart les començo a finals de maig, divendres de la setmana que ve. Suposo que ens faran només una xerrada.... ja us explicaré
Si, encara faig matro!! Les classes s'acaben a finals de juny, que és fins quan tinc pensat anar al gym. Al juliol em donaré de baixa (pagaré només la quota de manteniment), i crec que els hi diré que fins octubre no tornaré al gym. Perque entre que les ultimes setmanes d'embaras ja em veuré massa grossa, la calor, el camí de 15min que tinc, etc. no vull apurar tant. I no sé quan pariré, pero meso menys, per 15 dies q podria anar al gimnas, no val la pena pagar tot el mes. I després del part he de passar la quarentena, i després amb un recent nascut i la calor i tot... ho deixo per octubre.
Les classes en si molt be, pero utimament estic sola. Les meves dos companyes molts cops no venen. Pero bueno, ja m'hi he acostumat. La piscina em va molt be, a part que m'obligo a fer exercisi (tonificar sobretot), em noto milloria a l'esquena, i desconnecto de tot... i m'agrada. És l'unic esport que em motiva jejeje i dins de l'aigua no em costa moure'm i fer exercicis....
Roba bebe siii es que segons on llegeixo que diuen que el primer dia els hi has de posar maniga llarga.... no ho sé, quin lio. Bueno, és igual, jo m'enduré els 3 bodies d m. Llarga i tb m'enduré de curts i després ja veurem. Tot sigui això....
Tema baixa paternal, el meu marit és autonom i no l'agafarà. Vam parlar-ho amb el gestor, i hem arribat a la conclusió que no val la pena. Es quedarà uns dies amb mi i el resto a treballar. No sé, ja ens apanyarem com podrem.
Tinc el nas congestionat noies.... un rollo. Aviam si se'm passa ja!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia! 33s
Just ara mateix vinc de les classes prepart. Caray...estic esgotada 2 hores duren i amb exercicis i tot acabo rendida. No valgo pa na
Encara tinc una mica de mal al ronyo i fins i tot m'han sortit agulletes de la tensió. I el que no puc ja casi es caminar...sento que se'm clava al pubis i al sacro i no puc ni tancar les cames. Semblo una lluitadora de sumo
pero bueno vaig fent poc a poc...que els nens han d'anar i tornar al cole si o si i despres parc como no!
Crunchi quin fiasco llavors aixo del rec. Mira que diuen que hi ha uns xollazos molt bons pero bueno aixo va a dies i potser si feia tanta calor aixo agobia molt.
Dilluns vaig tenir visita amb la llevadora del HGC i vaig sortir plorant com una pava
suposo que d'imaginar-me el moment ja em vaig emocionar. Em va dir que si volia podia tallar jo el cordo que no sempre es el pare el que l'ha de tallar i que fem pell amb pell i fins i tot que si podem anar a buscar a la germaneta i que elles facin pell amb pell i m'ajudi a vestir-la
aix...vaig sortir atontada perduda. I bueno poc mes a dir...nomes puc queixar-me i queixar-me ultimament. Com costa tirar!! I mes amb les presiona d'horaris de cole i extraescolars...
Tema roba avui parlava amb una compi de prepart que va parir a l'agost i diu que porti de tot llarg, curt...que depen molt del nen i on estem que potser li fa falta llarg que curt. Aixi que anire ben carregada no problem
Just ara mateix vinc de les classes prepart. Caray...estic esgotada 2 hores duren i amb exercicis i tot acabo rendida. No valgo pa na
Encara tinc una mica de mal al ronyo i fins i tot m'han sortit agulletes de la tensió. I el que no puc ja casi es caminar...sento que se'm clava al pubis i al sacro i no puc ni tancar les cames. Semblo una lluitadora de sumo
pero bueno vaig fent poc a poc...que els nens han d'anar i tornar al cole si o si i despres parc como no! Crunchi quin fiasco llavors aixo del rec. Mira que diuen que hi ha uns xollazos molt bons pero bueno aixo va a dies i potser si feia tanta calor aixo agobia molt.
Dilluns vaig tenir visita amb la llevadora del HGC i vaig sortir plorant com una pava
suposo que d'imaginar-me el moment ja em vaig emocionar. Em va dir que si volia podia tallar jo el cordo que no sempre es el pare el que l'ha de tallar i que fem pell amb pell i fins i tot que si podem anar a buscar a la germaneta i que elles facin pell amb pell i m'ajudi a vestir-la
aix...vaig sortir atontada perduda. I bueno poc mes a dir...nomes puc queixar-me i queixar-me ultimament. Com costa tirar!! I mes amb les presiona d'horaris de cole i extraescolars...Tema roba avui parlava amb una compi de prepart que va parir a l'agost i diu que porti de tot llarg, curt...que depen molt del nen i on estem que potser li fa falta llarg que curt. Aixi que anire ben carregada no problem

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Pinkflower deu ni do el tute que portes!!!!!
Si que duren les classes prepart, 2 hores!?!?! Buffff... se'm farà llarg!!!
Aixo que comentes del cordó, nosaltres no ens fa massa il.lusió, mes aviat el contrari.... Al pla de part he posat que ens és indiferent qui el talli...
Que guay la visita guiada del hospital, és una manera de veure que el moment s'apropa!!!
Si que duren les classes prepart, 2 hores!?!?! Buffff... se'm farà llarg!!!
Aixo que comentes del cordó, nosaltres no ens fa massa il.lusió, mes aviat el contrari.... Al pla de part he posat que ens és indiferent qui el talli...
Que guay la visita guiada del hospital, és una manera de veure que el moment s'apropa!!!

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!!
Per fi divendres!
No me pugut passar abans que porto dos die de bojos
Bolquers Quina talla esteu comprant? Encara no he comprat cap i ahir al carrefour.... vaig veure masses!! no se la 1 la 2? la 0 es per prematurs no? A veure si em doneu una mica de llum a la cosa.
Pink_flower Pero a les clases prepart esteu les dues hores fent exercicis? No m'astranya que estiguis esgotada.
Estaras desitjant que acabin el cole per aixi no tenir aquesta obligacio, o al contrari? No tindras la rutina pero els tens tu tot el dia.
Tambe vas fer visita al hospital? Que be! Bueno tu els altres nens els has tingut al mateix hospital o han estat en altres?
Crunchi Us fa cosa tallar el cordo vosaltres o et refereixes a que ho voleu guardar o donar? Estigues tranquila que a les meves classes prepart de moment (que nomes he fet una) son de dos hores, pero la primera va ser xerradeta, i a la seguent ja ens han dit que serien exercicis uns 45 min, i despres mes xerradeta. Ja ens diras com van les teves.
Cordo Nosaltres ni el donarem ni el guardarem, el tallarem, suposo que l'infermera, a lo millor en el moment canvio d'opinió ja veurem.
Melic No se si es normal ho no, pero encara el tinc cap endins, no esta normal, sembla que en qualsevol moment fara pop. Es veu clarament que es panxu de embarassada pero clar, es com que em falta aixo, es una tonteria ja ho se pero mira...
Maleta hospital Estic buscant per les farmàcies del poble una que tingui les compreses de la indasec i no les trobo
Tothom me les pot encarregar pero no es el que mes ilusio em fa. La tinc molt verd, com ho porteu vosaltres? No hi penso gaire, perque no tinc temps, pero quan em paro ah pensar-ho m'agovio una mica.
Com aneu vosaltres noies?

Per fi divendres!
No me pugut passar abans que porto dos die de bojos
Bolquers Quina talla esteu comprant? Encara no he comprat cap i ahir al carrefour.... vaig veure masses!! no se la 1 la 2? la 0 es per prematurs no? A veure si em doneu una mica de llum a la cosa.
Pink_flower Pero a les clases prepart esteu les dues hores fent exercicis? No m'astranya que estiguis esgotada.
Estaras desitjant que acabin el cole per aixi no tenir aquesta obligacio, o al contrari? No tindras la rutina pero els tens tu tot el dia.
Tambe vas fer visita al hospital? Que be! Bueno tu els altres nens els has tingut al mateix hospital o han estat en altres?
Crunchi Us fa cosa tallar el cordo vosaltres o et refereixes a que ho voleu guardar o donar? Estigues tranquila que a les meves classes prepart de moment (que nomes he fet una) son de dos hores, pero la primera va ser xerradeta, i a la seguent ja ens han dit que serien exercicis uns 45 min, i despres mes xerradeta. Ja ens diras com van les teves.
Cordo Nosaltres ni el donarem ni el guardarem, el tallarem, suposo que l'infermera, a lo millor en el moment canvio d'opinió ja veurem.
Melic No se si es normal ho no, pero encara el tinc cap endins, no esta normal, sembla que en qualsevol moment fara pop. Es veu clarament que es panxu de embarassada pero clar, es com que em falta aixo, es una tonteria ja ho se pero mira...
Maleta hospital Estic buscant per les farmàcies del poble una que tingui les compreses de la indasec i no les trobo
Com aneu vosaltres noies?

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola noies!
Jo tambe fa dies que volia passar a escriure-us, pero com la Redberry, porto una setmaneta..
Primer de tot gracies pels anims al meu anterior missatge, em va venir molt be desfogar-me del tema feina, i la veritat que m'heu donat confiansa per enviar una mica ala merda la feina, no massa pq porto tota la setmana plegant tard i fent coses extres, pero al meu ritme.. un dia vaig arribar mitja hora tard a la ofi, vaig enviar un missatge ala meva sustituta i li vaig dir q tenia contraccions i tenia l'uter stressesat q faria tard.
Haig d reconeixer q tant la meva sustituta i el meu jefe s'estan portant de 10, l'unica pega son alguns altres imbecils q corren per l'oficina, pero.. ara estem en plena re-organitzacio i la gent esta una mica nerviosa fent loteries de qui es queda i qui no...
A mi se'm hauria de renovar el contracte poc despres de tornar de la baixa, em preocupava prou al principi, pero el meu jefe m'ha dit q abans d marxar de baixa em dira si em renoven o no, q no es el habitual, pero ell esta content amb mi, aixi q no m'hi capfico massa.
Despres d'aquesta EGO-intro.. vaiga contestar els temes que teniu oberts
Bolquers: Redberry jo nomes tinc 1 paquet de 20 q em van donar de mostra en una canastreta crec q son talla 1, lo de les talles va per pes.. jo no compraria de prematur, anoser q ala eco del 3r trimestre et diguin q el teu peque ve petit
Pink_flower vaya tute amb els nens la panxa, buff tu si que ets una super woman, estan nerviosos els peques amb el final de curs i l'arribada del nou baby?
entenc q ploressis amb el q descrius del hospi, sona tot tan natural, maco, esta be tenir possibilitats per poder incloure els germans grans, sabeu mes o menys el que fareu?
Crunchi Quina murga aixo del mal d esquena, jo per sort no en tinc gaire, crec q es mes la pose al sentar-me si estic massa estona en la mateixa pose, pero tranquilament mes d una hora is q puc estar sentada ala cadira.
Anims i paciencia, segur q la pisci t'ajuda.
Cordo nosaltres ho vam parlar fa temps, pero no ens hem decidit, guardar-lo no crec q ho fem, i donar-lo es veu q moltes vegades no es pot aprofitar..
Si el voleu tallar vosaltres o el marit, pel q tinc entes es algo mes aviat simbolic, pq en veritat el talla el metge o matrona, a ell li diran aqui estan les tisores, i talla entre aqui i aqui, pero el corte real o el fa despres el metge o ja l'han fet.. almenys es el q m'han dit unes amigues.
Melic Ami em passa una mica com tu Redberry, el tinc q si surt no surt, esta com estirat, pq ja no es igual q abans pero no el tinc del tot ccap enfora, d totes maneres ho prefereixo aixi, em fa cosa i si despres no torna cap endins?
Alguna mami repetirdora pot explicar com li va canviar el melic despres del part i com torna al seu lloc?
Maleta hospital segueixo igual q l'ultima vegada, lo unic q tinc es la muda de la nena, per mi res preparat, quin desastre! Avera si em poso les piles.
apart de la Pink, qui te la maleta ja preparada?
Moviments del baby llegeixo que a totes ens passa una mica el mateix! el peque es mou i quan vols que el marit ho vegi o grabar video s'atura! jajaj
Analisi orina la llevadora em va dir que ala propera visita havia d portar una mostra d orina, pero com q estava concentrada en altres preguntes m'ho vaig a puntar i prou, pero que es el que miraran? a vosaltres tambe us en fan?
Compte enrere comenso a stresar-me.. jo ara mateix nomes tinc en ment el 16 d juny q es el meu ultim dia d feina, pero quan miro la firma de la Crunchi i veig q queden 60 dies penso: ay q nos pilla el toro, no us passa que en veritat ho veieu una mica mes lluny del que es?
Bueno, bon cap de setmana!
Petons,
Jo tambe fa dies que volia passar a escriure-us, pero com la Redberry, porto una setmaneta..
Primer de tot gracies pels anims al meu anterior missatge, em va venir molt be desfogar-me del tema feina, i la veritat que m'heu donat confiansa per enviar una mica ala merda la feina, no massa pq porto tota la setmana plegant tard i fent coses extres, pero al meu ritme.. un dia vaig arribar mitja hora tard a la ofi, vaig enviar un missatge ala meva sustituta i li vaig dir q tenia contraccions i tenia l'uter stressesat q faria tard.
Haig d reconeixer q tant la meva sustituta i el meu jefe s'estan portant de 10, l'unica pega son alguns altres imbecils q corren per l'oficina, pero.. ara estem en plena re-organitzacio i la gent esta una mica nerviosa fent loteries de qui es queda i qui no...
A mi se'm hauria de renovar el contracte poc despres de tornar de la baixa, em preocupava prou al principi, pero el meu jefe m'ha dit q abans d marxar de baixa em dira si em renoven o no, q no es el habitual, pero ell esta content amb mi, aixi q no m'hi capfico massa.
Despres d'aquesta EGO-intro.. vaiga contestar els temes que teniu oberts
Bolquers: Redberry jo nomes tinc 1 paquet de 20 q em van donar de mostra en una canastreta crec q son talla 1, lo de les talles va per pes.. jo no compraria de prematur, anoser q ala eco del 3r trimestre et diguin q el teu peque ve petit
Pink_flower vaya tute amb els nens la panxa, buff tu si que ets una super woman, estan nerviosos els peques amb el final de curs i l'arribada del nou baby?
entenc q ploressis amb el q descrius del hospi, sona tot tan natural, maco, esta be tenir possibilitats per poder incloure els germans grans, sabeu mes o menys el que fareu?
Crunchi Quina murga aixo del mal d esquena, jo per sort no en tinc gaire, crec q es mes la pose al sentar-me si estic massa estona en la mateixa pose, pero tranquilament mes d una hora is q puc estar sentada ala cadira.
Anims i paciencia, segur q la pisci t'ajuda.
Cordo nosaltres ho vam parlar fa temps, pero no ens hem decidit, guardar-lo no crec q ho fem, i donar-lo es veu q moltes vegades no es pot aprofitar..
Si el voleu tallar vosaltres o el marit, pel q tinc entes es algo mes aviat simbolic, pq en veritat el talla el metge o matrona, a ell li diran aqui estan les tisores, i talla entre aqui i aqui, pero el corte real o el fa despres el metge o ja l'han fet.. almenys es el q m'han dit unes amigues.
Melic Ami em passa una mica com tu Redberry, el tinc q si surt no surt, esta com estirat, pq ja no es igual q abans pero no el tinc del tot ccap enfora, d totes maneres ho prefereixo aixi, em fa cosa i si despres no torna cap endins?
Alguna mami repetirdora pot explicar com li va canviar el melic despres del part i com torna al seu lloc?
Maleta hospital segueixo igual q l'ultima vegada, lo unic q tinc es la muda de la nena, per mi res preparat, quin desastre! Avera si em poso les piles.
apart de la Pink, qui te la maleta ja preparada?
Moviments del baby llegeixo que a totes ens passa una mica el mateix! el peque es mou i quan vols que el marit ho vegi o grabar video s'atura! jajaj
Analisi orina la llevadora em va dir que ala propera visita havia d portar una mostra d orina, pero com q estava concentrada en altres preguntes m'ho vaig a puntar i prou, pero que es el que miraran? a vosaltres tambe us en fan?
Compte enrere comenso a stresar-me.. jo ara mateix nomes tinc en ment el 16 d juny q es el meu ultim dia d feina, pero quan miro la firma de la Crunchi i veig q queden 60 dies penso: ay q nos pilla el toro, no us passa que en veritat ho veieu una mica mes lluny del que es?
Bueno, bon cap de setmana!
Petons,
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia! 33+2
Per fi divendres quines ganes tinc de no fer res. Estic esgotaaaada total
Redberry jo de bolquers tinc dos paquets de la talla 1 dels dodot sensitive però penso que compraré un altre de moltex bio. Recordo que amb la peque només els dies que vam estar a l'hospital ja vaig gastar un paquet sencer de bolquers i tovalloletes. Després vaig haver de comprar un parell més crec recordar. La 0 jo diria que si, és per prematurs. A nosaltres a les classes prepart ens han dit que fem servir directament la talla 2 però jo crec que no...no em convéncer
A les classes prepart fem una hora d'exercicis que acaba sent hora i pico...i desprès xarla. Ara estem pel final del part. Però bueno la veritat és que no les trobo gaire profitoses. Ens ensenyen a ser bones parteres, estar en posició de litotimia sense molestar i parir rapidet
a cada classe alucino més però hi vaig perqué està molt bé fer pinya amb embarassades de la zona i després coincidir a les classes postpart.
L'anterior part (cesarea) va ser a la dexeus i tinc molt clar que no hi vull tornar. A veure que tal l'experiència ara al HGC .
Bossa hospital: jo vaig començar dilluns a fer-la crec i encara no tinc ni la meitat...caray no acabaré mai! Però bueno poc a poc jo crec que ja tinc el més important i sino doncs mira....ho tinc tot preparat sobre el llit de l'habitació de les nenes que no es fa servir per res (ja que dorm amb nosaltres...) i si hem de córrer pel que sigui s'arreplega tot com estigui i arreando
Ahir vaig anar al carrefour i 6 calces de cotó 6€ i també vaig comprar unes xancles i mitjons. Els necesers de les dues crec que ja els tinc a punt
Ara em falta fer les bosetes ambs els conjunts de la Ivet però la roba ja la tinc tota rentada i plegada això si.
Dolly que bé que ja estiguis més tranquila a la feina i has d'anar baixant el ritme clar que si, és que es totalment comprensible. Per quant penses agafar la baixa? Em sembla que vas dir que ben bé cap al final no?
El melic a mi mai m'ha arribat a sortir cap enfora però mira millor perque em fa una mica d'angunia
i despres ha tornat al seu lloc normal. Bueno, miento...el meu cos mai ha tornat a ser el mateix
pero aixo suposo que depen de cada cos.
Orina: a mi també m'ha demanat portar a la propera visita suposo que fer tira reactiva i veure si hi ha infecció. Quan més avança l'embarás més probabilitat tenim d'agafar-ne.
Estrés: jo estic esgotada i estresada!!! Em falta acabar tres treballs per la uni i en tres setmanes tinc examens, Tinc moltes ganes d'acabar ja i poder concenctrar-me tranquila en la meva nina
Però també penso...mira ja anirà sorgint tot com vingui i si neix doncs amb bolquers i menjar ja podem fer. Si no arribo als examens doncs mira...que le den
Com us trobeu? Jo tinc un mal a la pelvis terrible, i un pes al pubis que tela...camino com un lluitador de sumo
la llevadora em va dir que possiblement és perqué ja comença a encaixar-se. Si he d'aguantar així 7 setmanes més no sé com ho faré
els paseitos al cole anar i tornar m'estan matant.
Bueno noies a gaudir d'aquesta panxeta que ja queda menys

Per fi divendres quines ganes tinc de no fer res. Estic esgotaaaada total
Redberry jo de bolquers tinc dos paquets de la talla 1 dels dodot sensitive però penso que compraré un altre de moltex bio. Recordo que amb la peque només els dies que vam estar a l'hospital ja vaig gastar un paquet sencer de bolquers i tovalloletes. Després vaig haver de comprar un parell més crec recordar. La 0 jo diria que si, és per prematurs. A nosaltres a les classes prepart ens han dit que fem servir directament la talla 2 però jo crec que no...no em convéncer
A les classes prepart fem una hora d'exercicis que acaba sent hora i pico...i desprès xarla. Ara estem pel final del part. Però bueno la veritat és que no les trobo gaire profitoses. Ens ensenyen a ser bones parteres, estar en posició de litotimia sense molestar i parir rapidet
L'anterior part (cesarea) va ser a la dexeus i tinc molt clar que no hi vull tornar. A veure que tal l'experiència ara al HGC .
Bossa hospital: jo vaig començar dilluns a fer-la crec i encara no tinc ni la meitat...caray no acabaré mai! Però bueno poc a poc jo crec que ja tinc el més important i sino doncs mira....ho tinc tot preparat sobre el llit de l'habitació de les nenes que no es fa servir per res (ja que dorm amb nosaltres...) i si hem de córrer pel que sigui s'arreplega tot com estigui i arreando
Ahir vaig anar al carrefour i 6 calces de cotó 6€ i també vaig comprar unes xancles i mitjons. Els necesers de les dues crec que ja els tinc a punt
Ara em falta fer les bosetes ambs els conjunts de la Ivet però la roba ja la tinc tota rentada i plegada això si. Dolly que bé que ja estiguis més tranquila a la feina i has d'anar baixant el ritme clar que si, és que es totalment comprensible. Per quant penses agafar la baixa? Em sembla que vas dir que ben bé cap al final no?
El melic a mi mai m'ha arribat a sortir cap enfora però mira millor perque em fa una mica d'angunia
i despres ha tornat al seu lloc normal. Bueno, miento...el meu cos mai ha tornat a ser el mateix
pero aixo suposo que depen de cada cos. Orina: a mi també m'ha demanat portar a la propera visita suposo que fer tira reactiva i veure si hi ha infecció. Quan més avança l'embarás més probabilitat tenim d'agafar-ne.
Estrés: jo estic esgotada i estresada!!! Em falta acabar tres treballs per la uni i en tres setmanes tinc examens, Tinc moltes ganes d'acabar ja i poder concenctrar-me tranquila en la meva nina
Però també penso...mira ja anirà sorgint tot com vingui i si neix doncs amb bolquers i menjar ja podem fer. Si no arribo als examens doncs mira...que le den
Com us trobeu? Jo tinc un mal a la pelvis terrible, i un pes al pubis que tela...camino com un lluitador de sumo
la llevadora em va dir que possiblement és perqué ja comença a encaixar-se. Si he d'aguantar així 7 setmanes més no sé com ho faré
els paseitos al cole anar i tornar m'estan matant. Bueno noies a gaudir d'aquesta panxeta que ja queda menys

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
31
Pinkflower ens hem creuat!!
anims amb els examens!!!!!! Això que dius del pes al pubis, jo no el noto... potser més endavant....anims!!!!
Nenes siiiii ahir ho pensava, la setmana que ve és la meva 32, i això voldrà dir que em quedaràn unes 8 setmanes, que son uns dos mesos!!!!
Dos mesets que tinc ganes que passin ja i que passin ràpid. Aquest 7è mes m'ha passat prou ràpid, a vosaltres no?
tallar el melic si, ens fa cosa tallar-lo. Farem pinçament "tardà" (no el donarem ni el guardarem) pero preferim que el tallin elles (a no ser que a ultima hora el cruncho s'il.lumini i ho vulgui fer...). A mi em fa cosa tallar-li, no em fa il.lusió, no.
Bosseta bebé aquest finde he quedat amb l'amiga que ens ha de passar coses pel nen. Ma mare també em donarà la robeta de quan jo era bebé, així que faré rentadora la setmana que ve, per rentar-ho tot junt. Ara m'acaba de venir a la ment, que la roba l'hem de rentar llògicament, pero si per exemple haguessim de comprar algo a corre-cuita (en cas de prematur per exemple) no ens donaria temps a rentar-la i li posariem tal qual, no?
Altres bossa Ahir vaig estar mirant a la web de Bebitus les calces de gasa de la marca Jané. És un pack de 4 o 5 calces, i valen 5euros i es poden rentar. Crec que aprofitaré això i compraré cosetes de bany i no sé si algun babero.... coses així que poder no son imprescindibles el 1r dia (o si) però que em poden fer falta.
Redberry i per internet no les trobes les compreses Indasec?? O a males compra't una altra marca.... jo tinc un packet de les de Maternity, pero he pensat q després, durant tot el mes que pugui durar el tema, podré fer servir compreses normals, no? O sigui fins quan hem d'anar amb compreses de postpart??? Mare de deu, amb la calor q fa i compreses..... bufffff crec que hivernaré a casa XD
Dolly jo és que ho tinc claríssim, el tema feina.... potser si l'embaràs m'hagués pillat fa uns anys enrera, jo hagués apurat més temps treballant. Però en els ultims anys m'he endut tants chascos amb ells... que frisava per agafar la baixa per la mutua i perdre'ls de vista. Per això penso tant en aquesta teoria de que tu has de mirar per tu, que ells només miraran per ells. Entenc que si estàs pendent de que et renovin voldràs donar el 100%, però crec que si et volen chutar, et chutaran igual, i al revés, si et volen renovar, ho faran. I si dius que el teu cap t'ha dit que està content amb tu, doncs ja està....Amb això et vull dir que lo primer ets tu, i si no et trobes be, no et trobes be. No apuris. No sé, jo em començaria a plantejar a agafar-me la baixa, que ja entrem al 8è mes d'embaràs. No és moco de pavo. Ah nena, veig que te l'agafes el 16 de juny la baixa. Deu ni do nena, deu ni do!!!!!!!! Anims.
Contraccions jo no me'n noto cap nenes.... suposo q entra dins de la normalitat, no?
Melic jo el tinc enfonsat però el costat esquerra està més sobresortit que el costat dret. No el tinc com un botó, però està mes sobresortit que de costum, pero tinc forat encara. I vaig poder rentar (perdoneu l'asquerositat) la ronya (restes de sang) que hi havia!!!!
Vaig llegir no sé on, que ara que ens sobresurt el melic podriem rentar els restos de sang que podrien haver-nos quedat des del naixement.
Bolquers jo tinc els dodotis i una altra marca q ara no recordo (els que surten a les canestretes), en dec tenir uns 10, i son talla 1. Me'n compraré un paquet de talla 1 com a minim. Crec que diu que son de 3 a 6 kg. El que encara dubto és la marca. Prematur tampoc en compraré a no ser que ho necessités, clar.
Analisi d'orina a mi la llevadora també m'ha donat un pot que diu que ho mirarà ella allà mateix, i em va dir que mira la albumina. Després als analisis de sang del 3r trim (els ultims per fi, no?) Tambe tinc analisis d'orina. Pero el que et mira la llevadora és aixo, la albumina. És algo del funcionament dels ronyons.
Res noies, tinc poc més a explicar. Que vaig pel carrer ensenyant panxa, cosa que crec que fins fa unes setmanes ho podia dissimular, pq encara anava amb la tipica parka, i almenys jo em pensava q ningu em veia la panxa jejeje Pero clar, ara les parkes ja fora
, i porto samarretes meves amples que ara em queden força cenyides. Res, que al ppi em feia cosa, pero mira, ara panxa fora. Avui pensava que realment és al 3r trimestre on he ensenyat panxa com a tal. Entre la roba i que tampoc he tingut massa panxa, crec que no se'm veia.... res, pensaments meus tontos....
Com esteu la resta noies? Com va?
Pinkflower ens hem creuat!!
anims amb els examens!!!!!! Això que dius del pes al pubis, jo no el noto... potser més endavant....anims!!!!Nenes siiiii ahir ho pensava, la setmana que ve és la meva 32, i això voldrà dir que em quedaràn unes 8 setmanes, que son uns dos mesos!!!!
Dos mesets que tinc ganes que passin ja i que passin ràpid. Aquest 7è mes m'ha passat prou ràpid, a vosaltres no?tallar el melic si, ens fa cosa tallar-lo. Farem pinçament "tardà" (no el donarem ni el guardarem) pero preferim que el tallin elles (a no ser que a ultima hora el cruncho s'il.lumini i ho vulgui fer...). A mi em fa cosa tallar-li, no em fa il.lusió, no.
Bosseta bebé aquest finde he quedat amb l'amiga que ens ha de passar coses pel nen. Ma mare també em donarà la robeta de quan jo era bebé, així que faré rentadora la setmana que ve, per rentar-ho tot junt. Ara m'acaba de venir a la ment, que la roba l'hem de rentar llògicament, pero si per exemple haguessim de comprar algo a corre-cuita (en cas de prematur per exemple) no ens donaria temps a rentar-la i li posariem tal qual, no?
Altres bossa Ahir vaig estar mirant a la web de Bebitus les calces de gasa de la marca Jané. És un pack de 4 o 5 calces, i valen 5euros i es poden rentar. Crec que aprofitaré això i compraré cosetes de bany i no sé si algun babero.... coses així que poder no son imprescindibles el 1r dia (o si) però que em poden fer falta.
Redberry i per internet no les trobes les compreses Indasec?? O a males compra't una altra marca.... jo tinc un packet de les de Maternity, pero he pensat q després, durant tot el mes que pugui durar el tema, podré fer servir compreses normals, no? O sigui fins quan hem d'anar amb compreses de postpart??? Mare de deu, amb la calor q fa i compreses..... bufffff crec que hivernaré a casa XD
Dolly jo és que ho tinc claríssim, el tema feina.... potser si l'embaràs m'hagués pillat fa uns anys enrera, jo hagués apurat més temps treballant. Però en els ultims anys m'he endut tants chascos amb ells... que frisava per agafar la baixa per la mutua i perdre'ls de vista. Per això penso tant en aquesta teoria de que tu has de mirar per tu, que ells només miraran per ells. Entenc que si estàs pendent de que et renovin voldràs donar el 100%, però crec que si et volen chutar, et chutaran igual, i al revés, si et volen renovar, ho faran. I si dius que el teu cap t'ha dit que està content amb tu, doncs ja està....Amb això et vull dir que lo primer ets tu, i si no et trobes be, no et trobes be. No apuris. No sé, jo em començaria a plantejar a agafar-me la baixa, que ja entrem al 8è mes d'embaràs. No és moco de pavo. Ah nena, veig que te l'agafes el 16 de juny la baixa. Deu ni do nena, deu ni do!!!!!!!! Anims.
Contraccions jo no me'n noto cap nenes.... suposo q entra dins de la normalitat, no?
Melic jo el tinc enfonsat però el costat esquerra està més sobresortit que el costat dret. No el tinc com un botó, però està mes sobresortit que de costum, pero tinc forat encara. I vaig poder rentar (perdoneu l'asquerositat) la ronya (restes de sang) que hi havia!!!!
Vaig llegir no sé on, que ara que ens sobresurt el melic podriem rentar els restos de sang que podrien haver-nos quedat des del naixement.Bolquers jo tinc els dodotis i una altra marca q ara no recordo (els que surten a les canestretes), en dec tenir uns 10, i son talla 1. Me'n compraré un paquet de talla 1 com a minim. Crec que diu que son de 3 a 6 kg. El que encara dubto és la marca. Prematur tampoc en compraré a no ser que ho necessités, clar.
Analisi d'orina a mi la llevadora també m'ha donat un pot que diu que ho mirarà ella allà mateix, i em va dir que mira la albumina. Després als analisis de sang del 3r trim (els ultims per fi, no?) Tambe tinc analisis d'orina. Pero el que et mira la llevadora és aixo, la albumina. És algo del funcionament dels ronyons.
Res noies, tinc poc més a explicar. Que vaig pel carrer ensenyant panxa, cosa que crec que fins fa unes setmanes ho podia dissimular, pq encara anava amb la tipica parka, i almenys jo em pensava q ningu em veia la panxa jejeje Pero clar, ara les parkes ja fora
, i porto samarretes meves amples que ara em queden força cenyides. Res, que al ppi em feia cosa, pero mira, ara panxa fora. Avui pensava que realment és al 3r trimestre on he ensenyat panxa com a tal. Entre la roba i que tampoc he tingut massa panxa, crec que no se'm veia.... res, pensaments meus tontos....Com esteu la resta noies? Com va?
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!!
Com anat el cap de setmana!?
30s+6d
Dolly Ja saps que estem aqui per desfogarnos d'aquestes cosestes que ens cremen per dins, i mes amb gent aixi al nostre voltant. Si el jefe esta content amb tu ja tens molt guanyat, pero no crec que tinguis que capficar-ti amb aixo, tot arribara. Es facil de dir pero intenta relaxar-te i disfrutar d'aquest últim trimestre a tope, pensa que cada cop et queda menys per agafar la baixa.
Pink_flower Em sembla una mica gran la talla 2 per recent nascut, despres no deuen ajustar be. No se com us han dit aixo a les classes de prepart. Les teves classes, per el que expliques son una mica "radicals" no? Encara no ho se perque porto una, pero la nostre llevadora fa molt bona publicitat del part natural, perque a sant joan de deu, es veu que han posat una sala per les dones que ho volen intentar d'aquesta manera. Aquestes classes son les del cap o les del hospital?
Crunchi Des de finals de febrer se esta passant els mesos volats, crec que cada cop mes rapid, despres si al ser primarenques la cosa es retrasa no es mouran els dies
Com anat amb la amiga, t'ha donat moltes cosetes? Ja ens diras. Per internet si que les he trobat, per amb l'envio, em surten carisimes, aixi que no se que fer. Soc molt maniàtica en aquest, perque fa moltissims anys que no gasto compreses perque no em resulten gens comodes, havia llegit que aquestes eran bastant cares pero eren les mes finetes.
contraccions La veritat que no se si tinc, tinc punxadetes, que crec que es l'uter, pressio al baix ventre, despres de un dia esgotador em noto la panxa una mica dura, i a vegades una lleu sensació com a dolor de regle, pero mooolt suau.
Melic Pensava que era l'unica que estava amb el melic endins, i em veia bitxo raro, ara per lo menys se que no soc l'unica
Analisis d'orina A mi a cada visita del gine em fan pixar a un gotet abans de visitar-me, no se que miraran pero es una cosa que no m'agrada gens fer, i la veritat que amb tantes visites ja m'he acostumat.
Aixi que si em fan algun analisis no em donare compta.
Bolquers Encare no he comprat cap, m'esperaré a veure si trobo alguna oferta, pero crec que comprare un paquet de talla 1 (2-5kg) y un parell de la talla 2, si em fan mes falta de la talla 1 sempre estic a temps de comprar, pero tampoc vull fer llarg. Seran pocs? En la llista de l'hospital em possen que ells et donen els bolquers i les tovalloletes. Estic indecisa a tope amb les decisió tontes aquestes. Al principi agafare la dodot sensitive, i despres segons vagi creixent , crec que anire provant altres marques.
Panxa Com diu la crunchi ara amb les samarretes ajustades, toca lluir panxeta, a mes amb la caloreta portem mes roba. No us dona la sensació, que la gent es queda mirant la panxu?
Bossa hospital Fa com dues setmanes que la tinc al safareig per que la vull deixar ven neta, que no se que coi li ha passat que li han sortit unes taques d'estar guardada en el armari.
L'unic en el que avançat en aquest assumpte, es que he rentat ja les calces de coto del primark, encara que em vull comprar un altre paquet (son de 4u). Que no es que estigui verda, es lo seguent.
Estres Crec que mes o menys estem totes igual, s'acosta el final, i aixo es nota. Falten coses per enllestir, sempre vols fer allo o lo altre, i no s'arriba a tot, que hi farem
Sexe Estic una mica tonta amb aquest tema, ultimament esta una mica mort, entre l'esgotament, les posicions impossibles, em pixu de riure, perque semblem un tetris a vegades. Bueno aquest cap de setmana a sigut super cutre, perque despres d'un atac de riure, em vaig quedar com el desert del sahara, i no havia manera. Bueno vam anar a la farmàcia i em vaig conformar comprant oli per fer el massatge perianal, que com el vull fer doncs ja esta. Pero a la farmacia em van dir que per utilitzar qualsevol lubricant preguntes al gine. Vamos desastre, provarem aquesta setmana a veure si a sigut puntual (no m'havia passat mai) o es repeteix la cosa i preguntare al gine o a la llevadora a veure que puc utilitzar.
Com van aquestes panxus boniques?

Com anat el cap de setmana!?
30s+6d
Dolly Ja saps que estem aqui per desfogarnos d'aquestes cosestes que ens cremen per dins, i mes amb gent aixi al nostre voltant. Si el jefe esta content amb tu ja tens molt guanyat, pero no crec que tinguis que capficar-ti amb aixo, tot arribara. Es facil de dir pero intenta relaxar-te i disfrutar d'aquest últim trimestre a tope, pensa que cada cop et queda menys per agafar la baixa.
Pink_flower Em sembla una mica gran la talla 2 per recent nascut, despres no deuen ajustar be. No se com us han dit aixo a les classes de prepart. Les teves classes, per el que expliques son una mica "radicals" no? Encara no ho se perque porto una, pero la nostre llevadora fa molt bona publicitat del part natural, perque a sant joan de deu, es veu que han posat una sala per les dones que ho volen intentar d'aquesta manera. Aquestes classes son les del cap o les del hospital?
Crunchi Des de finals de febrer se esta passant els mesos volats, crec que cada cop mes rapid, despres si al ser primarenques la cosa es retrasa no es mouran els dies
Com anat amb la amiga, t'ha donat moltes cosetes? Ja ens diras. Per internet si que les he trobat, per amb l'envio, em surten carisimes, aixi que no se que fer. Soc molt maniàtica en aquest, perque fa moltissims anys que no gasto compreses perque no em resulten gens comodes, havia llegit que aquestes eran bastant cares pero eren les mes finetes. contraccions La veritat que no se si tinc, tinc punxadetes, que crec que es l'uter, pressio al baix ventre, despres de un dia esgotador em noto la panxa una mica dura, i a vegades una lleu sensació com a dolor de regle, pero mooolt suau.
Melic Pensava que era l'unica que estava amb el melic endins, i em veia bitxo raro, ara per lo menys se que no soc l'unica
Analisis d'orina A mi a cada visita del gine em fan pixar a un gotet abans de visitar-me, no se que miraran pero es una cosa que no m'agrada gens fer, i la veritat que amb tantes visites ja m'he acostumat.
Aixi que si em fan algun analisis no em donare compta. Bolquers Encare no he comprat cap, m'esperaré a veure si trobo alguna oferta, pero crec que comprare un paquet de talla 1 (2-5kg) y un parell de la talla 2, si em fan mes falta de la talla 1 sempre estic a temps de comprar, pero tampoc vull fer llarg. Seran pocs? En la llista de l'hospital em possen que ells et donen els bolquers i les tovalloletes. Estic indecisa a tope amb les decisió tontes aquestes. Al principi agafare la dodot sensitive, i despres segons vagi creixent , crec que anire provant altres marques.
Panxa Com diu la crunchi ara amb les samarretes ajustades, toca lluir panxeta, a mes amb la caloreta portem mes roba. No us dona la sensació, que la gent es queda mirant la panxu?
Bossa hospital Fa com dues setmanes que la tinc al safareig per que la vull deixar ven neta, que no se que coi li ha passat que li han sortit unes taques d'estar guardada en el armari.
L'unic en el que avançat en aquest assumpte, es que he rentat ja les calces de coto del primark, encara que em vull comprar un altre paquet (son de 4u). Que no es que estigui verda, es lo seguent.
Estres Crec que mes o menys estem totes igual, s'acosta el final, i aixo es nota. Falten coses per enllestir, sempre vols fer allo o lo altre, i no s'arriba a tot, que hi farem
Sexe Estic una mica tonta amb aquest tema, ultimament esta una mica mort, entre l'esgotament, les posicions impossibles, em pixu de riure, perque semblem un tetris a vegades. Bueno aquest cap de setmana a sigut super cutre, perque despres d'un atac de riure, em vaig quedar com el desert del sahara, i no havia manera. Bueno vam anar a la farmàcia i em vaig conformar comprant oli per fer el massatge perianal, que com el vull fer doncs ja esta. Pero a la farmacia em van dir que per utilitzar qualsevol lubricant preguntes al gine. Vamos desastre, provarem aquesta setmana a veure si a sigut puntual (no m'havia passat mai) o es repeteix la cosa i preguntare al gine o a la llevadora a veure que puc utilitzar.
Com van aquestes panxus boniques?

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia noies!!!!!
començo la setmana 32!
Ego simptomes: doncs estic una mica "preocupada" perque ahir em van venir una mena de punxades o molesties al cantó esquerra, com a la zona de l'ovari. Després anava al cantó dret. I aquest matí també ho he notat, i de fet ara també m'ho noto. No crec que sigui contraccions perque és una molestia continua i no em noto la panxa dura. Suposo que és mes algo dels estiraments del uter o algo aixi. Aish.
La meva esquena segueix sent capritxoseta. Ahir a casa mons pares, em passava de la cadira al sofà, i del sofà a la cadira, super incomode, cap posició m'alleujava el mal d'esquena. Vam marxar cap a casa abans d'hora. Dissabte vam anar a pendre algo amb uns amics, i també, mal d'esquena d'estar a la cadira. Un rollo. Però paciencia.
I m'han proposat una escapada de cap de setmana a ppis de juliol i els hi he dit que no. Primer perque serà a menys 15 dies de la meva DPP, i segon pq no em veig amb cor d'aguantar les dos hores que hi ha de cotxe... ja en vaig tenir prou aquest finde del REC XD res, que em comencen a condicionar els simptomes i/o les ultimes setmanes d'embaras, que suposo que ja és normal.
Bolquers Vull fer pedido a Bebitus i no m'aclaro. Agafo els tipics Dodotis talla 1 o talla 2? M'ho vull treure de sobre ja, pero no sé que agafar. Agafaré un packet de toallitas, per tenir també...
A la cistella de compra he posat unes tisoretes per les ungles, una esponja, un raspall pel cabell, la pera nasal aquesta de Jané.... Creieu que necessito algo més del tema bany?? Comentem-ho!!!!
Sexe doncs jo aquest tema el tinc molt abandonat.... em talla el rollo saber que dins meu hi ha un bebe, tal qual us ho dic. Aixi que evito el tema. Al principi de l'embaràs encara, pero a mida que m'ha anat creixent la panxa i sé que el nen és grandet, em talla molt el rollo. Algo fem, pero moooooooolt poc.
Redberry diria que he llegit que va bé l'oli d'ametlles per els massatges perineals....
Ego Doncs aquest cap de setmana vam quedar amb els amics que us dic que ens passaran cosetes. Ens han passat una bossa amb bodys i robeta, baberos, muselines, arrullos, mitjonets... hi ha un conjunt de primera puesta moníssim
I llavors ens queda pendent que ens portin el cambiador-banyera, l'hamaca, un parque, el moisés, i ara no sé si em deixo algo més. I mons pares em van ensenyar la meva cuna, que té 32 anys i tot i ser color fusta (jo potser l'hagués volgut de color blanc) està bé i té rodes, aixi que l'aprofitarem, de moment. M'hauré de comprar el matalàs (que em recomaneu motlles, visco....???) I la robeta de cuna i au. Una cosa menys en la que pensar i diners que ens estalviarem de moment. Ma mare m'ha comprat una funda i un sac pel carrito molt mono, però no li podrem posar fins l'hivern, que el nen ja el podrem posar sentadet a la cadira. Que de moment anira a dins el cuco....
Aquest finde volem comprar la cadira del cotxe, i així ens ho treiem de sobre també.
I aquesta setmana volia fer rentadores de la robeta del bebe i acabar la bossa, preparar-me el meu necesser.... Té tela que encara no ho hagi fet, jo que estic de baixa, pero em passo el dia netejant la casa. Sindrome del niu que el tinc permanentment activat jejej
Vosaltres com aneu, com esteu?
començo la setmana 32!Ego simptomes: doncs estic una mica "preocupada" perque ahir em van venir una mena de punxades o molesties al cantó esquerra, com a la zona de l'ovari. Després anava al cantó dret. I aquest matí també ho he notat, i de fet ara també m'ho noto. No crec que sigui contraccions perque és una molestia continua i no em noto la panxa dura. Suposo que és mes algo dels estiraments del uter o algo aixi. Aish.
La meva esquena segueix sent capritxoseta. Ahir a casa mons pares, em passava de la cadira al sofà, i del sofà a la cadira, super incomode, cap posició m'alleujava el mal d'esquena. Vam marxar cap a casa abans d'hora. Dissabte vam anar a pendre algo amb uns amics, i també, mal d'esquena d'estar a la cadira. Un rollo. Però paciencia.
I m'han proposat una escapada de cap de setmana a ppis de juliol i els hi he dit que no. Primer perque serà a menys 15 dies de la meva DPP, i segon pq no em veig amb cor d'aguantar les dos hores que hi ha de cotxe... ja en vaig tenir prou aquest finde del REC XD res, que em comencen a condicionar els simptomes i/o les ultimes setmanes d'embaras, que suposo que ja és normal. Bolquers Vull fer pedido a Bebitus i no m'aclaro. Agafo els tipics Dodotis talla 1 o talla 2? M'ho vull treure de sobre ja, pero no sé que agafar. Agafaré un packet de toallitas, per tenir també...
A la cistella de compra he posat unes tisoretes per les ungles, una esponja, un raspall pel cabell, la pera nasal aquesta de Jané.... Creieu que necessito algo més del tema bany?? Comentem-ho!!!!
Sexe doncs jo aquest tema el tinc molt abandonat.... em talla el rollo saber que dins meu hi ha un bebe, tal qual us ho dic. Aixi que evito el tema. Al principi de l'embaràs encara, pero a mida que m'ha anat creixent la panxa i sé que el nen és grandet, em talla molt el rollo. Algo fem, pero moooooooolt poc.
Redberry diria que he llegit que va bé l'oli d'ametlles per els massatges perineals....
Ego Doncs aquest cap de setmana vam quedar amb els amics que us dic que ens passaran cosetes. Ens han passat una bossa amb bodys i robeta, baberos, muselines, arrullos, mitjonets... hi ha un conjunt de primera puesta moníssim
I llavors ens queda pendent que ens portin el cambiador-banyera, l'hamaca, un parque, el moisés, i ara no sé si em deixo algo més. I mons pares em van ensenyar la meva cuna, que té 32 anys i tot i ser color fusta (jo potser l'hagués volgut de color blanc) està bé i té rodes, aixi que l'aprofitarem, de moment. M'hauré de comprar el matalàs (que em recomaneu motlles, visco....???) I la robeta de cuna i au. Una cosa menys en la que pensar i diners que ens estalviarem de moment. Ma mare m'ha comprat una funda i un sac pel carrito molt mono, però no li podrem posar fins l'hivern, que el nen ja el podrem posar sentadet a la cadira. Que de moment anira a dins el cuco....Aquest finde volem comprar la cadira del cotxe, i així ens ho treiem de sobre també.
I aquesta setmana volia fer rentadores de la robeta del bebe i acabar la bossa, preparar-me el meu necesser.... Té tela que encara no ho hagi fet, jo que estic de baixa, pero em passo el dia netejant la casa. Sindrome del niu que el tinc permanentment activat jejej
Vosaltres com aneu, com esteu?
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Bon dia guapes!! 33+5
Ja estem a dilluns, una setmana menys per conéixer als nostres babys
Avui estic molt estresada, comencem la setmana a tope- He d'entregar dos treballs de la uni, fer un test online que compta per nota i posar la casa en ordre després del cap de setmana. Però poc a poc
Doncs si Redberry, les classes prepart del meu CAP són de la època de la meva mare com a mínim. Aquesta llevadora que fa les classes a més, aten parts a Vall d'hebron així que són classes 2x1 és a dir que pel que explica és la realitat de com es treballa a l'hospital. I encara em pregunta que per què no vull anar a parir allà. de que es sorpren??
Bueno, jo callo i escolto per sort, sempre vaig fent preguntes incòmodes per fer dubtar a les altres noies i fer que elles busquin info pel seu compte i no es quedin només amb aquesta xarla antiquada i intervencionista. Jo com us vaig dir vaig per fer tribu més que res....
Crunchi segurament aquestes punxades sigui això que dius dels estiraments però jo crec que si es algo que t'amoina mai dubteu en anar a urgències. Més val ser pesades. Quin rollo això de l'esquena...i és ben normal que ja comencem a pensar més en descansar que en plans però tu fes fins on puguis. A mi ja caminar segons quines distàncies se'm fa un món.
Tema bolquers i demés compres. Jo ja us he dit que soc molt fan de bebitus?
a més fan moltes promocions i a partir de 65€ despeses gratis. Jo tinc dos paquets de la talla 1 dels dodot sensitive (un ja caurà a l'hospital segur...) i compraré dos més dels moltex bio baby quan surti la oferta del 2x1
Tema higiene, jo tinc suero, gases, crema culet (weleda), crema hidratant, aigua de colònia, gel de bany, aigua micelar que va super bé per rentar cara i això sense fer servir tantes tovalloletes (tot això de corine de farme), tisoretes punta rodona i les curtes que van millor que les llargues, tovalloletes, raspall, esponges dues (una pel canviador i altre per la dutxa), i una lima perquè el primer mes no es poden tallar les ungles i......no sé que més ara mateix m'he quedat en blanc. M'encanta fer llistes!! jajaja si voleu en fem més i les anem modificant
Bueno poc a poc ja ens apropem al gran dia
ens anem llegint 
Ja estem a dilluns, una setmana menys per conéixer als nostres babys
Avui estic molt estresada, comencem la setmana a tope- He d'entregar dos treballs de la uni, fer un test online que compta per nota i posar la casa en ordre després del cap de setmana. Però poc a poc
Doncs si Redberry, les classes prepart del meu CAP són de la època de la meva mare com a mínim. Aquesta llevadora que fa les classes a més, aten parts a Vall d'hebron així que són classes 2x1 és a dir que pel que explica és la realitat de com es treballa a l'hospital. I encara em pregunta que per què no vull anar a parir allà. de que es sorpren??
Bueno, jo callo i escolto per sort, sempre vaig fent preguntes incòmodes per fer dubtar a les altres noies i fer que elles busquin info pel seu compte i no es quedin només amb aquesta xarla antiquada i intervencionista. Jo com us vaig dir vaig per fer tribu més que res....Crunchi segurament aquestes punxades sigui això que dius dels estiraments però jo crec que si es algo que t'amoina mai dubteu en anar a urgències. Més val ser pesades. Quin rollo això de l'esquena...i és ben normal que ja comencem a pensar més en descansar que en plans però tu fes fins on puguis. A mi ja caminar segons quines distàncies se'm fa un món.
Tema bolquers i demés compres. Jo ja us he dit que soc molt fan de bebitus?
a més fan moltes promocions i a partir de 65€ despeses gratis. Jo tinc dos paquets de la talla 1 dels dodot sensitive (un ja caurà a l'hospital segur...) i compraré dos més dels moltex bio baby quan surti la oferta del 2x1
Tema higiene, jo tinc suero, gases, crema culet (weleda), crema hidratant, aigua de colònia, gel de bany, aigua micelar que va super bé per rentar cara i això sense fer servir tantes tovalloletes (tot això de corine de farme), tisoretes punta rodona i les curtes que van millor que les llargues, tovalloletes, raspall, esponges dues (una pel canviador i altre per la dutxa), i una lima perquè el primer mes no es poden tallar les ungles i......no sé que més ara mateix m'he quedat en blanc. M'encanta fer llistes!! jajaja si voleu en fem més i les anem modificant
Bueno poc a poc ja ens apropem al gran dia
ens anem llegint 
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Pink flower si m'interessa si, si vols compartir amb nsaltres una llista!!!!!
Sé que hi ha kits de bany, però no sé, crec que prefereixo agafar-ho suelto. A mi bebitus també m'agrada, ja vaig fer una compra i em va anar molt be el pedido. Ara vull arribar a fer els 65 pq em surti els gastos d'envio gratuits.
Bolquers doncs compraré 2 paquets de talla 1 i 2 paquets de talla 2, no? En ppi marca Dodotis que crec que són mes barats....Mes endavant ja em passaré a les marques blanques o als bolquers de tela o ja cambiaré de marca. He vist que aqui al bebitus tenen un cobertor que val 11 euros, marca Bambino Mio, pero no trobo opinions i em tira una mica enrera la falta d'opinions...
Aigua micelar per bebes venen? Pensava que només era per desmaquillar-se!!! El suero que dius Pinkflower perque serveix? Per la cura del melic?
Anims amb la uni nena!!!
En ppi no aniré a urgències, perque em sembla que son molesties dels lligaments.... ho he estat mirant per internet i em sembla que és això. Em ve a ratos....
Sé que hi ha kits de bany, però no sé, crec que prefereixo agafar-ho suelto. A mi bebitus també m'agrada, ja vaig fer una compra i em va anar molt be el pedido. Ara vull arribar a fer els 65 pq em surti els gastos d'envio gratuits.
Bolquers doncs compraré 2 paquets de talla 1 i 2 paquets de talla 2, no? En ppi marca Dodotis que crec que són mes barats....Mes endavant ja em passaré a les marques blanques o als bolquers de tela o ja cambiaré de marca. He vist que aqui al bebitus tenen un cobertor que val 11 euros, marca Bambino Mio, pero no trobo opinions i em tira una mica enrera la falta d'opinions...
Aigua micelar per bebes venen? Pensava que només era per desmaquillar-se!!! El suero que dius Pinkflower perque serveix? Per la cura del melic?
Anims amb la uni nena!!!
En ppi no aniré a urgències, perque em sembla que son molesties dels lligaments.... ho he estat mirant per internet i em sembla que és això. Em ve a ratos....

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Noies soc jo, entro un altre cop per preguntar una cosa. Ara noto que el Nil té hipo, i noto el batec del hipo a baix a l'esquerra. Creieu que aixo significa que el tinc boca avall??? És una teoria que no sé si em trec de la màniga, pero com sento els batecs a vall, entenc que és perque té el cap avall, no?
Aish, em queden dos setmanes per la eco i clar, no se com esta situat i em causa una curiositat
Que opineu? On sentiu el hopo vosaltres?
Aish, em queden dos setmanes per la eco i clar, no se com esta situat i em causa una curiositat
Que opineu? On sentiu el hopo vosaltres?
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
crunchi ha escrit:Noies soc jo, entro un altre cop per preguntar una cosa. Ara noto que el Nil té hipo, i noto el batec del hipo a baix a l'esquerra. Creieu que aixo significa que el tinc boca avall??? És una teoria que no sé si em trec de la màniga, pero com sento els batecs a vall, entenc que és perque té el cap avall, no?
Aish, em queden dos setmanes per la eco i clar, no se com esta situat i em causa una curiositat![]()
Que opineu? On sentiu el hopo vosaltres?
Jo el singlot el noto cap abaixa a l'esquerra. Això de la postura és tot un misteri
Cobertor que vols dir? els bolquers per rentar i reutilitzar? No tinc ni idea....
Jo també ho agafo tot suelto res de kits i m'espero a les ofertes. De corine de farme (que és on he agafat l'aigua micelar) vaig comprar quan havia segona unitat al 50% i entre això, les despeses gratuites i 5€ de descompte que em fan quan compro bolquers em surt súper tirat. Jo calculo els bolquers el preu per unitat i els moltex els vaig agafar a 0,12€ la unitat amb el 2x1 més barats fins i tot que els del lidl! I les tovalloletes també calculo preu per unitat, tota una friky
El suero és un indispensable!! Serveix per rentar els ulls sobretot quan tenen moquets que els hi surten unes leganyes lletges i grogues
i sobretot sobretot per la època de mocs com no saben treure'ls no hi ha res més pràctic que un xeringazo de suero a presió per fer rentats nasals. Aiix...estava fent deures i ja m'he liat. Torno

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







