✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
I tu tens a la nena cap per avall, ja? (Ara no recordo si vas per mutua o per SS, és a dir, si saos com la tens col.locada o no....). Poder la meva teoria té sentit.
Ah doncs em miro aixo del suero, recomanes alguna marca?? Igualment necessito comprar la pera aquesta no? Entenc que si.... les dues coses, no?
Si, jo també m'ho estava mirant per preu unitat, pero tens raó, m'esperaré a que facin alguna promo, perque ara nomes fan 3x2 en moltex, i no se si comprar tres paquets d'una mateixa marca sense haver-los provat primer abans, és bona idea.
Si el cobertor per panyals de tela si.... no sé, em fan curiositat.
Anims amb els deures Pink!
Ah doncs em miro aixo del suero, recomanes alguna marca?? Igualment necessito comprar la pera aquesta no? Entenc que si.... les dues coses, no?
Si, jo també m'ho estava mirant per preu unitat, pero tens raó, m'esperaré a que facin alguna promo, perque ara nomes fan 3x2 en moltex, i no se si comprar tres paquets d'una mateixa marca sense haver-los provat primer abans, és bona idea.
Si el cobertor per panyals de tela si.... no sé, em fan curiositat.
Anims amb els deures Pink!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Jo sempre he tirat de suero i xeringa nomes. Mai he fet servir pera ni aspiradors d'aquests...diuen que no son bons perque fan mal als foradets del nas.
Els bolquers de tela han de molar molt pero jo no em veig amb paciencia per fer-los servir
El que si que m'agradaria provar son els discs de lactancia de tela que aixo si que es gasta tambe un munt...jo al menys sempre anava xopa.
Doncs divendres tinc eco ja et confirmare si les nostres teories son bones
Els bolquers de tela han de molar molt pero jo no em veig amb paciencia per fer-los servir
El que si que m'agradaria provar son els discs de lactancia de tela que aixo si que es gasta tambe un munt...jo al menys sempre anava xopa.
Doncs divendres tinc eco ja et confirmare si les nostres teories son bones

Valeeeeee ja ens diras!!
Ja, jo voldria provar-ho, pero aviam.... El tema discs de tela poder també ho provo.... sobre la marxa.
Ostres, aixi la pera no? Vaig a buscar info per internet aviam que diuen....
Com esteu les altres?
Ja, jo voldria provar-ho, pero aviam.... El tema discs de tela poder també ho provo.... sobre la marxa.
Ostres, aixi la pera no? Vaig a buscar info per internet aviam que diuen....
Com esteu les altres?

Bon dia noies!!
31s+1d
Crunchi Doncs quina murga que tens amb l'esquena! Espero que s'alleugi una mica, seguix anat-hi a la piscina que aixo sempre diuen que per l'esquena va mooolt be
Pink_flower Nena super women total, amb els nens, la casa, la uni, pfff no se com pots! Si, ja vas dir que el tema de els cursos de preparacio al part era per fer tribu. Quantes dones sou a la classe? Perque nosaltres som massa diria jo, unes 20-25 dones.
Llista necesser baby Moltisimes gracies per tota la info.
El suero, que es monodosi o en ampolla? Es que a casa els tinc monodosi, i venian amb una caxarro per nadons pero no recordo exactament per que era.
Gases, son per la cura del melic o per un altre cosa?
El tema de colonia, gel, crema hidratant, aixo es per casa no? a l'hospital com a molt la crema hidratant.
Kits de bany Em vaig comprar un en kit perque venia amb un estoig mono, la raspall em van agradar, l'alres extres que venia pasables, pero alguna coseta com les tisores i les llimes me les comprare separades.
Bolquers Hi ha una oferta al carrefour la segona unitat al 70 de dtc pero els dodot sensitive surten a 0,16 cnt, son bastant mes cars que a la bebitus no? Encara tenim temps perque surti alguna oferta d'aquestes bones. Fare com la crunchi, 2 paquets de talla 1 i dos de talla 2 i anirem fent. De tovalloletes ja no se si comprar un paquet ahorro d'aquest.
Hipo Com ho reconeixeu que es hipo? A les ecos le vist que feia hipo pero no reconec el moviment
Quin desastre...
Posicio baby La setmana pasada estava ratllada perque pensava que s'habia donat la volta i possat de cul, ( a totes les ecos m'han dit que estava amb el cap per avall) Pero ara he cambiat la teoria i crec que segueix ven possadet, perque el que noto que fa mes pressio es el cul i les cames, que ocupen mes lloc i les tinc a la part alta de la panxa. A mes a mes es on dona els cop mes forts. Que opineu? No se si me explicar be del tot
Cobertors Tirare de moment dels d'usar i tirar, perque em van regalar aquest cap de setmana un paquet, no se soc massa practica, i tot el que s'hagi de rentar es mes feina.
Si us referiu al del canviador no eh, m'han deixat un de tovallola.
Sortides Aixo va per la crunchi, no m'estranya que no et vingui de gust anar a l'escapada aquesta que t'han proposat. Entre la calor, que no saps com et trobaràs, hores de cotxe. La gent no enten que quan estas de x setmanes, no estas per fer molts plans, i mes amb tanta antelacio
A nosaltres ens ha passat una mica el mateix, ens han convidat a una festa, que no te ni dia posat (ens deien a partir de la segona setmana de juliol) Pero el pitjor es que no saben si es un sopar o un dinar, res de res. Es una llastima perque amb altres circumstancies, m'hages apuntat la primera, pero ara el cap et diu un altre cosa. Aixi que nena paciencia.
Clases prepart Les nostres classes son tot el contrari que el que explica la pink.
La primera hora nomes erem les dones i vam fer exercicis per millorar la postura de l'espatlla, un inici rapid als exercicis de kegel. A segona hora es la xarreta i esta ple d'homes o dels acompanyants. Ens va explicar els signes per saber que estar de part, i quan tens que corre, si trencas aigues i es de color vermellos o verdos, o si son transparents que podem dutxarnos i recollir tranquilament, i mirar l'hora de quan es trencan, perque es veu que si en 12h no et posses de part t'ho tenen que induir.
Tambe ens van comentar que l'epidural, els avantatges i els inconvenients que pot tenir. Avantge, facil, que deixes de tenir els dolors de les contraccions. Inconvenients, que fa que el part pugui anar mes lent, perque ens deixem de mourens. Ens va parlar de la walking epidural, que crec que ho va dir la crunchi fa poquet. Preguntare si a la teknon la tenen perque em sembla moolt bona idea.
Vaig concluir, que es important anar movent-se durant tooot el proces de part, perque aixi facilita donar a llum. Clar quan ja no aguantes, estas cansada, et poses l'epidural i llestos. Que la walking, no treu tots els dolors, pero els disminueix entre un 60-80%, i si ja no aguantes doncs epidural al canto.
També, van dir que es molt recomanable que despres de donar a llum demanem que ens posim oxitocina perque la placenta l'expulsem rapid.
M'agraden molt les clases, perque ara que s'aproxima el part, tinc la sensació que el meu ginecoleg no expliquen res, a no ser que s'ho preguntis, i van per feina i ale. Ara a cada visita anire amb el blog de preguntes que em generen les classes prepart.
Amb costa ficar-mi pero no vegis amb els toxos
Com aneu
?
31s+1d
Crunchi Doncs quina murga que tens amb l'esquena! Espero que s'alleugi una mica, seguix anat-hi a la piscina que aixo sempre diuen que per l'esquena va mooolt be
Pink_flower Nena super women total, amb els nens, la casa, la uni, pfff no se com pots! Si, ja vas dir que el tema de els cursos de preparacio al part era per fer tribu. Quantes dones sou a la classe? Perque nosaltres som massa diria jo, unes 20-25 dones.
Llista necesser baby Moltisimes gracies per tota la info.
El suero, que es monodosi o en ampolla? Es que a casa els tinc monodosi, i venian amb una caxarro per nadons pero no recordo exactament per que era.
Gases, son per la cura del melic o per un altre cosa?
El tema de colonia, gel, crema hidratant, aixo es per casa no? a l'hospital com a molt la crema hidratant.
Kits de bany Em vaig comprar un en kit perque venia amb un estoig mono, la raspall em van agradar, l'alres extres que venia pasables, pero alguna coseta com les tisores i les llimes me les comprare separades.
Bolquers Hi ha una oferta al carrefour la segona unitat al 70 de dtc pero els dodot sensitive surten a 0,16 cnt, son bastant mes cars que a la bebitus no? Encara tenim temps perque surti alguna oferta d'aquestes bones. Fare com la crunchi, 2 paquets de talla 1 i dos de talla 2 i anirem fent. De tovalloletes ja no se si comprar un paquet ahorro d'aquest.
Hipo Com ho reconeixeu que es hipo? A les ecos le vist que feia hipo pero no reconec el moviment
Quin desastre...
Posicio baby La setmana pasada estava ratllada perque pensava que s'habia donat la volta i possat de cul, ( a totes les ecos m'han dit que estava amb el cap per avall) Pero ara he cambiat la teoria i crec que segueix ven possadet, perque el que noto que fa mes pressio es el cul i les cames, que ocupen mes lloc i les tinc a la part alta de la panxa. A mes a mes es on dona els cop mes forts. Que opineu? No se si me explicar be del tot
Cobertors Tirare de moment dels d'usar i tirar, perque em van regalar aquest cap de setmana un paquet, no se soc massa practica, i tot el que s'hagi de rentar es mes feina.
Si us referiu al del canviador no eh, m'han deixat un de tovallola.Sortides Aixo va per la crunchi, no m'estranya que no et vingui de gust anar a l'escapada aquesta que t'han proposat. Entre la calor, que no saps com et trobaràs, hores de cotxe. La gent no enten que quan estas de x setmanes, no estas per fer molts plans, i mes amb tanta antelacio
A nosaltres ens ha passat una mica el mateix, ens han convidat a una festa, que no te ni dia posat (ens deien a partir de la segona setmana de juliol) Pero el pitjor es que no saben si es un sopar o un dinar, res de res. Es una llastima perque amb altres circumstancies, m'hages apuntat la primera, pero ara el cap et diu un altre cosa. Aixi que nena paciencia.
Clases prepart Les nostres classes son tot el contrari que el que explica la pink.
La primera hora nomes erem les dones i vam fer exercicis per millorar la postura de l'espatlla, un inici rapid als exercicis de kegel. A segona hora es la xarreta i esta ple d'homes o dels acompanyants. Ens va explicar els signes per saber que estar de part, i quan tens que corre, si trencas aigues i es de color vermellos o verdos, o si son transparents que podem dutxarnos i recollir tranquilament, i mirar l'hora de quan es trencan, perque es veu que si en 12h no et posses de part t'ho tenen que induir.
Tambe ens van comentar que l'epidural, els avantatges i els inconvenients que pot tenir. Avantge, facil, que deixes de tenir els dolors de les contraccions. Inconvenients, que fa que el part pugui anar mes lent, perque ens deixem de mourens. Ens va parlar de la walking epidural, que crec que ho va dir la crunchi fa poquet. Preguntare si a la teknon la tenen perque em sembla moolt bona idea.
Vaig concluir, que es important anar movent-se durant tooot el proces de part, perque aixi facilita donar a llum. Clar quan ja no aguantes, estas cansada, et poses l'epidural i llestos. Que la walking, no treu tots els dolors, pero els disminueix entre un 60-80%, i si ja no aguantes doncs epidural al canto.
També, van dir que es molt recomanable que despres de donar a llum demanem que ens posim oxitocina perque la placenta l'expulsem rapid.
M'agraden molt les clases, perque ara que s'aproxima el part, tinc la sensació que el meu ginecoleg no expliquen res, a no ser que s'ho preguntis, i van per feina i ale. Ara a cada visita anire amb el blog de preguntes que em generen les classes prepart.
Amb costa ficar-mi pero no vegis amb els toxos
Com aneu
?Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Hola! Sobre algunes coses que comentàveu:
- el tema pera pels mocs el desaconsellen, els metges que ens hem anat trobant sempre ens han aconsellat xeringasso de suero i au. Quan són molt petitons amb poca quantitat, després ja més a sac. Al principi anàvem amb por però un dia a urgències ens van ensenyar com fer-ho i des de llavors sense miraments contra els mocs! Hehe, sort que el pobre ja se sap mocar ara, però ha hagut de patir dos anys i mig de tortura. La meva esperança és que naixent al juliol tinguem uns mesos sense mocs!!! Creuo els dits.
-tema melic: teniu sort si no se us surt . Amb el primer embaràs de seguida el vaig tenir sortit i mai més ha tornat a lloc... de fet és una hèrnia i a la llarga em pot portar molèsties /problemes, així que millor q no surti!!
- bolquers: ja no recordo les talles i encara no n'he comprat, però el q sí desaconsello són uns q tenen com un espai pel melic del nen, perquè a la pràctica resultaven arribar igual d'amunt que els altres... Marques, nosaltres vam tirar molt de Lidl, però quan són més grans i els pipis més abundants és veritat que per la nit aguantaven més els dodot. També van canviant amb el temps i va a gustos, ja anireu provant.
-pla de part: jo aquesta vegada no en faré perquè ja vaig veure que no pots controlar gaire com acaba anant si es complica una mica, però recomano que el feu si és el primer perquè serveix per plantejar-se moltes coses i arribar al dia del part amb la màxima informació. I sobretot serveix per tenir clar què no voleu...
De tant en tant intentaré fer repàs de què dieu perquè entre la feina i la família estic de quasi 34 setmanes i no he tingut gaire temps per pensar ni preparar res pel que ve. Llegir-vos em va bé :)
- el tema pera pels mocs el desaconsellen, els metges que ens hem anat trobant sempre ens han aconsellat xeringasso de suero i au. Quan són molt petitons amb poca quantitat, després ja més a sac. Al principi anàvem amb por però un dia a urgències ens van ensenyar com fer-ho i des de llavors sense miraments contra els mocs! Hehe, sort que el pobre ja se sap mocar ara, però ha hagut de patir dos anys i mig de tortura. La meva esperança és que naixent al juliol tinguem uns mesos sense mocs!!! Creuo els dits.
-tema melic: teniu sort si no se us surt . Amb el primer embaràs de seguida el vaig tenir sortit i mai més ha tornat a lloc... de fet és una hèrnia i a la llarga em pot portar molèsties /problemes, així que millor q no surti!!
- bolquers: ja no recordo les talles i encara no n'he comprat, però el q sí desaconsello són uns q tenen com un espai pel melic del nen, perquè a la pràctica resultaven arribar igual d'amunt que els altres... Marques, nosaltres vam tirar molt de Lidl, però quan són més grans i els pipis més abundants és veritat que per la nit aguantaven més els dodot. També van canviant amb el temps i va a gustos, ja anireu provant.
-pla de part: jo aquesta vegada no en faré perquè ja vaig veure que no pots controlar gaire com acaba anant si es complica una mica, però recomano que el feu si és el primer perquè serveix per plantejar-se moltes coses i arribar al dia del part amb la màxima informació. I sobretot serveix per tenir clar què no voleu...
De tant en tant intentaré fer repàs de què dieu perquè entre la feina i la família estic de quasi 34 setmanes i no he tingut gaire temps per pensar ni preparar res pel que ve. Llegir-vos em va bé :)
Bon dia noies!!
Besugot Que be saber de tu
No sabia que el tema de la pera estaba tan desaconsellat, pero bueno suposo que el suero es mes natural, el problema es el que dius que dona una mica de por, perque no saps si els fas mal i a mes tant petitons. Lo del melic tampoc ho sabia! Bueno doncs que continui cap endins. El pla de part esta molt be per el que dius tu tenir les coses clares i estar ben informats, tant nosaltres com els nostres acompanyants.
Ahir vaig trobar aquest link, per tenir una idea de com estan colocats els nostres babys
http://www.vix.com/es/imj/familia/6007/ ... n-el-utero
Mini Ego, aquesta nit no he dormit gens, entre la calor que ha vingut de sobte, i que el meu baby si em posava de costat esquerra semblava un boxejador dins la panxa....
Del costat dret en canvi parava en sec, apunta maneres el meu baby. Ahir va trucar la sogra i em va donar la murga de com podia ser que encara no tingues la maleta preparada, com si em tingues que fustigar o algo.
Com aneu?
Besugot Que be saber de tu
No sabia que el tema de la pera estaba tan desaconsellat, pero bueno suposo que el suero es mes natural, el problema es el que dius que dona una mica de por, perque no saps si els fas mal i a mes tant petitons. Lo del melic tampoc ho sabia! Bueno doncs que continui cap endins. El pla de part esta molt be per el que dius tu tenir les coses clares i estar ben informats, tant nosaltres com els nostres acompanyants.Ahir vaig trobar aquest link, per tenir una idea de com estan colocats els nostres babys
http://www.vix.com/es/imj/familia/6007/ ... n-el-utero
Mini Ego, aquesta nit no he dormit gens, entre la calor que ha vingut de sobte, i que el meu baby si em posava de costat esquerra semblava un boxejador dins la panxa....
Del costat dret en canvi parava en sec, apunta maneres el meu baby. Ahir va trucar la sogra i em va donar la murga de com podia ser que encara no tingues la maleta preparada, com si em tingues que fustigar o algo.
Com aneu?

Bon dia noies!!!!
Besugot que be veure't per aqui!!! Com va?
Si, jo crec que el pla de part (PDP) està molt be perque et surten diferents temes que potser ara ni et plantejaries. Que potser el PDP després no serveix de res, però almenys vas amb una idea. Per exemple nosaltres el tema de tallar el cordó umbilical, si no ho arribo a veure escrit al PDP, no haguessim tret el tema i haguessim arribat alla i tots serien "aish ush aish que fem?", amb els nervis del moment.
La pera si, he estat mirant per internet i no ho aconsellen. Doncs vaja, menos mal que ho heu dit!!!!
El serum què aconselleu, monodosis o ampolla O És indiferent? Preguntes de mama primeriza jejeje espero que com diu la Besugot, al ser estiu no tinguin gaires mocs, almenys ara que son recent nascuts. Em fa cosa, tan petits.... a l'hivern ja seran mes grandets. Aviam com ens va. XD
Bolquers els del LIDL tenen molt bona opinió si.... jo ara començaré per Dodotis o Moltex pero vull provar aquests del Lidl, si. Redberry aixo que comentes del Carrefour crec que està força be eh, 16c!!!!!! Ahir els vaig veure a Bebitus a 19c. Pero no se si quan fan 2x1 queden millor de preu. Encara tenim temps si...
Hipo Doncs Redberry notes com mini copets, mini convulsions, que són constants i seguides, i duren potser mig minut (en el meu cas, he llegit que poden durar més). Jo ho noto minim 1 cop al dia. Algun dia ho ha fet 2 cops.
Posició baby Jo no en tinc ni idea i no sé com es pot saber sense la eco, jo no noto cap pressió ni res diferent. L'únic és el hipo, que em guio perque sento el seu hipo al meu costat esquerra i a baix. I penso que potser està de cap per avall. Pero no sé si és una bona teoria, fins el dia 7 juny no ho sabré. Ai mira, amb aquest link que ens has passat diu aixo del hipo!!!!
doncs potser no vaig tan mal encaminada!!!!!
No se que dir-te Redberry, és que tampoc sé que se sent o que notes quan el bebe es canvia de posició, perque que jo recordi no he notat res estrany com per notar que es donava la volta en aquell moment. Un misteri nena.
El que comentes dels moviments, jo patades seques en si no en noto gaires (alguna, pero poques). El que mes noto és el hipo i els moviments, que a vegades la meva panxa sembla un flam, o sembla que tingui un alien a dins que es mou. Algun cop noto que em pressiona la bufeta, aixo si. Per dormir apenes em molesta, alguna nit puntual. Pero tinc tanta son que m'adormo de seguida. Ja en tinc prou en aixecar-me per fer pis. Avui m'he aixecat 4 cops.
Sortides doncs si, jo també em trobo amb la incomprensió. Pero bueno, que m'és igual perque jo faré el que jo cregui que he de fer, com sempre faig XD però hi ha comentaris que em foten. Un d'ells d'una amiga, que em va dir que si ara per veure'ns hauria de venir ella al meu poble. Doncs home, si vols si, i si no doncs no ens veurem, perque jo passo d'agafar tren i metro en breus. Suposo que és lo típic, només sap que és això d'estar embarassada qui ho passa o ho ha passa. O potser vom la gent em veu be, i fins ara he estat molt be, doncs es pensen que ets aqui una super heroïna i arribaràs fins al final de l'embaras així. I no, clar. Jo crec que ara ens ve lo pitjor. Fisicament a mi l'esquena em fastidia, amb la calor em baixa la tensió, el pes de la panxa (que la tinc petita pero bueno) es nota, estàs més incomode, ardors i digestions pesades.... i psicologicament també sé que a mida que s'acosti el dia D estaré més impacient i més nerviosa, com si el món s'aturés per mi. Entenc que pels altres no s'atura el mon, pero per mi si, per mi el mes de juliol mentalment no vull fer masses plans pensant en que qualsevol moment em puc posar de part. I això em limita, clar. Que no passa res, és decisió meva quedar-me a casa els caps de setmana al juny/juliol, però és que per mi és el més encertat. Crec que estaré mes tranquila sabent que qualsevol cosa tinc el hospital a 10 minuts. No sé, que tothom va a la seva, com sempre. Pero bueno, si jo/nosaltres tinc/tenim les idees clares, doncs ja esta.
Ah, una anecdota. Ahir al agafar el bus de tornada a casa, el conductor que ja em té vista, va i em diu al entrar: " si no hay sitio para sentarte, lo dices o vienes y me lo dices a mi, vale?" I jo valeeee
que mono, no? Per sort si que hi havia lloc als seients preferents i no em va caldre demanar res XD pero em va semblar un gest molt maco per part seva....
Classes prepart que guay nenes, ja tinc ganes de veure com son les meves. Dema començo, ja us explicaré!!!!
Necesser jo per l'hospital per ell no m'enduré res, perque entre que diuen que no es poden banyar fins que no se li caigui el melic i tot.... i no li vull posar colonia tan petit, aixi que res, per ell ho deixo aqui a casa. Aviam si aquesta setmana aconsegueixo preparar-me el meu necesser, per si algun dia hagiessim de sortir corrents. Almenos tenir lo mes basic de higiene XD
Ego compres Ahir vaig anar de compres!!! Us faig un resum, que avui m'estic enrollant mes del normal jejeje Al Primark em vaig comprar un joc de 3 muselines (70 x 70cm) per 4 euros. Coses interessants que vaig veure: joc de 3 o 5 baberos per recent nascuts 4euros (aprox), un joc de gorro i manoples recent nascut, doudous (em van semblar cars per ser del Primark), i bodys. Pero ahir encara tenien bodies de maniga llarga, i de tirants apenes tenien talles, aixi que ja passaré mes endavant. Em vaig comprar el paquest de 4 calces de cotó per 3'5€. Les vaig agafar negres i una talla més de la que em correspondria, no sé si m'he passat, pero bueno. Em vaig agafar varies samarretes basiques amples, que valen 2 euros.
Al H&M em vaig comprar els sostens de lactancia que són sense aros, rollo top. Es un pack de 2 i val 25 euros. Un és rosa i l'altre gris. I son molt comodes, tant que el porto posat ara. Fins ara he anat amb sostens meus del intimissimi, que son sense aros (els Manuela) i be, pero ara potser si que veig que em surt una mica el pit pels costats.... no ho sé.
Pes porto 9kg. Be, no?
Panxa estries no en tinc, pero tinc una col.lecció de venes blaves!!!!! Que curiós és el cos humà, oi??
Be noies, no sé si em deixo algo mes per comentar...
Que tingueu un bon dia!!!
Besugot que be veure't per aqui!!! Com va?
Si, jo crec que el pla de part (PDP) està molt be perque et surten diferents temes que potser ara ni et plantejaries. Que potser el PDP després no serveix de res, però almenys vas amb una idea. Per exemple nosaltres el tema de tallar el cordó umbilical, si no ho arribo a veure escrit al PDP, no haguessim tret el tema i haguessim arribat alla i tots serien "aish ush aish que fem?", amb els nervis del moment.
La pera si, he estat mirant per internet i no ho aconsellen. Doncs vaja, menos mal que ho heu dit!!!!
Bolquers els del LIDL tenen molt bona opinió si.... jo ara començaré per Dodotis o Moltex pero vull provar aquests del Lidl, si. Redberry aixo que comentes del Carrefour crec que està força be eh, 16c!!!!!! Ahir els vaig veure a Bebitus a 19c. Pero no se si quan fan 2x1 queden millor de preu. Encara tenim temps si...
Hipo Doncs Redberry notes com mini copets, mini convulsions, que són constants i seguides, i duren potser mig minut (en el meu cas, he llegit que poden durar més). Jo ho noto minim 1 cop al dia. Algun dia ho ha fet 2 cops.
Posició baby Jo no en tinc ni idea i no sé com es pot saber sense la eco, jo no noto cap pressió ni res diferent. L'únic és el hipo, que em guio perque sento el seu hipo al meu costat esquerra i a baix. I penso que potser està de cap per avall. Pero no sé si és una bona teoria, fins el dia 7 juny no ho sabré. Ai mira, amb aquest link que ens has passat diu aixo del hipo!!!!
doncs potser no vaig tan mal encaminada!!!!!
No se que dir-te Redberry, és que tampoc sé que se sent o que notes quan el bebe es canvia de posició, perque que jo recordi no he notat res estrany com per notar que es donava la volta en aquell moment. Un misteri nena.El que comentes dels moviments, jo patades seques en si no en noto gaires (alguna, pero poques). El que mes noto és el hipo i els moviments, que a vegades la meva panxa sembla un flam, o sembla que tingui un alien a dins que es mou. Algun cop noto que em pressiona la bufeta, aixo si. Per dormir apenes em molesta, alguna nit puntual. Pero tinc tanta son que m'adormo de seguida. Ja en tinc prou en aixecar-me per fer pis. Avui m'he aixecat 4 cops.
Sortides doncs si, jo també em trobo amb la incomprensió. Pero bueno, que m'és igual perque jo faré el que jo cregui que he de fer, com sempre faig XD però hi ha comentaris que em foten. Un d'ells d'una amiga, que em va dir que si ara per veure'ns hauria de venir ella al meu poble. Doncs home, si vols si, i si no doncs no ens veurem, perque jo passo d'agafar tren i metro en breus. Suposo que és lo típic, només sap que és això d'estar embarassada qui ho passa o ho ha passa. O potser vom la gent em veu be, i fins ara he estat molt be, doncs es pensen que ets aqui una super heroïna i arribaràs fins al final de l'embaras així. I no, clar. Jo crec que ara ens ve lo pitjor. Fisicament a mi l'esquena em fastidia, amb la calor em baixa la tensió, el pes de la panxa (que la tinc petita pero bueno) es nota, estàs més incomode, ardors i digestions pesades.... i psicologicament també sé que a mida que s'acosti el dia D estaré més impacient i més nerviosa, com si el món s'aturés per mi. Entenc que pels altres no s'atura el mon, pero per mi si, per mi el mes de juliol mentalment no vull fer masses plans pensant en que qualsevol moment em puc posar de part. I això em limita, clar. Que no passa res, és decisió meva quedar-me a casa els caps de setmana al juny/juliol, però és que per mi és el més encertat. Crec que estaré mes tranquila sabent que qualsevol cosa tinc el hospital a 10 minuts. No sé, que tothom va a la seva, com sempre. Pero bueno, si jo/nosaltres tinc/tenim les idees clares, doncs ja esta.
Ah, una anecdota. Ahir al agafar el bus de tornada a casa, el conductor que ja em té vista, va i em diu al entrar: " si no hay sitio para sentarte, lo dices o vienes y me lo dices a mi, vale?" I jo valeeee
que mono, no? Per sort si que hi havia lloc als seients preferents i no em va caldre demanar res XD pero em va semblar un gest molt maco per part seva....Classes prepart que guay nenes, ja tinc ganes de veure com son les meves. Dema començo, ja us explicaré!!!!
Necesser jo per l'hospital per ell no m'enduré res, perque entre que diuen que no es poden banyar fins que no se li caigui el melic i tot.... i no li vull posar colonia tan petit, aixi que res, per ell ho deixo aqui a casa. Aviam si aquesta setmana aconsegueixo preparar-me el meu necesser, per si algun dia hagiessim de sortir corrents. Almenos tenir lo mes basic de higiene XD
Ego compres Ahir vaig anar de compres!!! Us faig un resum, que avui m'estic enrollant mes del normal jejeje Al Primark em vaig comprar un joc de 3 muselines (70 x 70cm) per 4 euros. Coses interessants que vaig veure: joc de 3 o 5 baberos per recent nascuts 4euros (aprox), un joc de gorro i manoples recent nascut, doudous (em van semblar cars per ser del Primark), i bodys. Pero ahir encara tenien bodies de maniga llarga, i de tirants apenes tenien talles, aixi que ja passaré mes endavant. Em vaig comprar el paquest de 4 calces de cotó per 3'5€. Les vaig agafar negres i una talla més de la que em correspondria, no sé si m'he passat, pero bueno. Em vaig agafar varies samarretes basiques amples, que valen 2 euros.
Al H&M em vaig comprar els sostens de lactancia que són sense aros, rollo top. Es un pack de 2 i val 25 euros. Un és rosa i l'altre gris. I son molt comodes, tant que el porto posat ara. Fins ara he anat amb sostens meus del intimissimi, que son sense aros (els Manuela) i be, pero ara potser si que veig que em surt una mica el pit pels costats.... no ho sé.
Pes porto 9kg. Be, no?
Panxa estries no en tinc, pero tinc una col.lecció de venes blaves!!!!! Que curiós és el cos humà, oi??
Be noies, no sé si em deixo algo mes per comentar...
Que tingueu un bon dia!!!

- Pink_flower

Bon dia!! 34+1
(Segons l'app 41 dies
)
Paso d'escaqueo fent una pausa d'estudi que entre metges i nens si no em poso seria mai em poso
Redberry 25 persones a les classes prepart?? caray!! nosaltres hi ha dies que som 3 i ahir va ser èxit total perque vam anar 5!!
Ahir vam fer lactància
quines ganes de tenir a la meva petita al pit!! Almenys el tema d'ahir va ser molt neutral i tot en condicions. El que pasa es que aquesta llevadora està obsesionada amb que comprem el biberó Calma de Medela. Doncs la meva filla va dir que tururú amb aquest bibe i ella erre que erre que no, que no ho sabria fer bé. Toca't els webs....i això que amb la meva peque vam fer un any de lactància i agafava tot tipus de tetines i xumets desde el primer dia. Cosa que ja sé que està desaconsellada fins que no està establerta la lactància perque pot interferir però em feia por que arribés el dia de tornar a la feina i que la petita no volgues menjar res que no fos pit. Algo pel que he vist molt habitual i que fa patir mooooolt....ja bastant dur es tornar a la feina i deixar-la
Bolquers talla 1 dodot sensitive: On més baratos els he vist ha sigut al mercadona i al carrefour crec. Per internet no surtien a compte però bueno que parlem de céntims...tampoc gaire diferència. Jo tinc dos paquets dels sensitive i compraré com us deia dos més quan surti oferta de 2x1 en moltex que agafaré els bio que venen uns 20 a cada paquet. Si em sobren per fer pastisos de bolquers
Aquí no es llença res!
Singlot: Redberry el singlot es nota perque és un moviment rítmic i constant que jo normalment noto més aviat cap a la zona d'abaix i dura una estoneta. Diuen que és molt bona senyal notar-ho perquè això vol dir que tot funciona com toca. Però no es tant fort com les patades ni de lluny.
Suero: jo compro el del mercadona monodosis o si feu alguna comanda per internet doncs aprofiteu per demanar perquè crec que més o menys són tots iguals...monodosis per mi es més pràctic perquè amb un al principi en fas pels dos forats de sobres i després un a cada forat (xeringasu). Sempre en porto a sobre perqué si se li fan moquets secs, ulls amb lleganyes o mocs,....doncs va bé per rentar-ho.
Crunchi ni cas...la gent s'apiada poc de les embarassades
però també crec que és culpa de les dones en general que sempre anem de super womans que podem amb tot i tirem tot endavant sense queixar-nos. Jo ara si algú em diu algo del tipus fluixa els hi contesto bastant tinc jo que estic gestant!!
També pensa que és puntual i millor no forçar. Total, qui s'enrecordarà després que el mes de juliol vas fer poca vida social? Ningú! I per tu és un tranquilitat i descans que agrairás. Com dic a la feina després ningú t'agraeix anar a treballar destrosada i morta de son i tu si que notes poder-te quedar a casa de baixa i relax i el teu petit també i això és el que importa.
Que maco el conductor del bus
A mi l'altre dia em van oferir lloc per seure també i ho vaig agrair taaaant. Encara queda gent educada
Que bé les compretes!! Jo també tinc aquest pack de sostens rosa i gris, són taaaaaaaant comodes!! De moment només he comprat això, ja veurem quina talla ens queda. I les 3 samarretes de lactància que he pogut rescatar de l'anterior que també són de H&M.
Pes vas estupenda!! Ja m'agradaria a mi portar aquests kilets només
Jo he perdut el compte...però uns 15 hauré agafat segur
Bueno jo crec que ja tinc les boses fetes per fi!! La de la Ivet ja està tancada i tot
crec que amb tot el que he posat podriem empalmar la sortida de l'hospital amb una setmana de vacances....m'he pasat de lo lindo pero bueno m'estimo més posar molt i després escollir allà que li poso. Mireu si soc burra que porto dos arrullos (un només neixer que aquest suposo que ja es tacarà i no el podré reutilitzar allà), una muselina i una toquilla fineta. Perquè us feu una idea....
Ara em falta acabar el meu neceser que em falta xampú i gel i apanyar-me el tema pijames que "només" he ficat dos pantalons i una camisa de dormir. Vull ficar la roba per sortir de l'hospital i alguna samarreta més per estar cómode. Al final més carregada que un burro, 2 maletes plenes de "porsiacasos"
Tema símptomes com aneu?? Jo molt mal a les ingles, pubis i zona coxis. Bueno en general tota la pelvis...quan m'aixeco de la cadira o del lit veig les estrelles i ni te cuento quan m'haig de moure al llit!! Semblo una balena...
A part d'això com ja arriba la meva estimada calor doncs a mans i peus inflats com butifarres.
Per cert, crec que en aquesta setmana m'han preguntat mil cops "quan et queda?? ja casi estas no??" DONCS NO!! encara queda, deixeu de preguntar!! Sembla que al ja no portar abric la gent creu que té permís per tocar-me la panxa al gust. Tothom fica mà ara, que pasa?? si us agrada feu una
i la frase de "es mou??" (tocan la panxa) i jo els hi dic "no, amb desconeguts no vol res ni es mourà"
Ja va quedant menys!!! Quines ganes
(Segons l'app 41 dies
)Paso d'escaqueo fent una pausa d'estudi que entre metges i nens si no em poso seria mai em poso
Redberry 25 persones a les classes prepart?? caray!! nosaltres hi ha dies que som 3 i ahir va ser èxit total perque vam anar 5!!
Ahir vam fer lactància
quines ganes de tenir a la meva petita al pit!! Almenys el tema d'ahir va ser molt neutral i tot en condicions. El que pasa es que aquesta llevadora està obsesionada amb que comprem el biberó Calma de Medela. Doncs la meva filla va dir que tururú amb aquest bibe i ella erre que erre que no, que no ho sabria fer bé. Toca't els webs....i això que amb la meva peque vam fer un any de lactància i agafava tot tipus de tetines i xumets desde el primer dia. Cosa que ja sé que està desaconsellada fins que no està establerta la lactància perque pot interferir però em feia por que arribés el dia de tornar a la feina i que la petita no volgues menjar res que no fos pit. Algo pel que he vist molt habitual i que fa patir mooooolt....ja bastant dur es tornar a la feina i deixar-la Bolquers talla 1 dodot sensitive: On més baratos els he vist ha sigut al mercadona i al carrefour crec. Per internet no surtien a compte però bueno que parlem de céntims...tampoc gaire diferència. Jo tinc dos paquets dels sensitive i compraré com us deia dos més quan surti oferta de 2x1 en moltex que agafaré els bio que venen uns 20 a cada paquet. Si em sobren per fer pastisos de bolquers
Aquí no es llença res! Singlot: Redberry el singlot es nota perque és un moviment rítmic i constant que jo normalment noto més aviat cap a la zona d'abaix i dura una estoneta. Diuen que és molt bona senyal notar-ho perquè això vol dir que tot funciona com toca. Però no es tant fort com les patades ni de lluny.
Suero: jo compro el del mercadona monodosis o si feu alguna comanda per internet doncs aprofiteu per demanar perquè crec que més o menys són tots iguals...monodosis per mi es més pràctic perquè amb un al principi en fas pels dos forats de sobres i després un a cada forat (xeringasu). Sempre en porto a sobre perqué si se li fan moquets secs, ulls amb lleganyes o mocs,....doncs va bé per rentar-ho.
Crunchi ni cas...la gent s'apiada poc de les embarassades
però també crec que és culpa de les dones en general que sempre anem de super womans que podem amb tot i tirem tot endavant sense queixar-nos. Jo ara si algú em diu algo del tipus fluixa els hi contesto bastant tinc jo que estic gestant!!
També pensa que és puntual i millor no forçar. Total, qui s'enrecordarà després que el mes de juliol vas fer poca vida social? Ningú! I per tu és un tranquilitat i descans que agrairás. Com dic a la feina després ningú t'agraeix anar a treballar destrosada i morta de son i tu si que notes poder-te quedar a casa de baixa i relax i el teu petit també i això és el que importa.
Que maco el conductor del bus
A mi l'altre dia em van oferir lloc per seure també i ho vaig agrair taaaant. Encara queda gent educada
Que bé les compretes!! Jo també tinc aquest pack de sostens rosa i gris, són taaaaaaaant comodes!! De moment només he comprat això, ja veurem quina talla ens queda. I les 3 samarretes de lactància que he pogut rescatar de l'anterior que també són de H&M.
Pes vas estupenda!! Ja m'agradaria a mi portar aquests kilets només
Jo he perdut el compte...però uns 15 hauré agafat segur
Bueno jo crec que ja tinc les boses fetes per fi!! La de la Ivet ja està tancada i tot
crec que amb tot el que he posat podriem empalmar la sortida de l'hospital amb una setmana de vacances....m'he pasat de lo lindo pero bueno m'estimo més posar molt i després escollir allà que li poso. Mireu si soc burra que porto dos arrullos (un només neixer que aquest suposo que ja es tacarà i no el podré reutilitzar allà), una muselina i una toquilla fineta. Perquè us feu una idea....
Ara em falta acabar el meu neceser que em falta xampú i gel i apanyar-me el tema pijames que "només" he ficat dos pantalons i una camisa de dormir. Vull ficar la roba per sortir de l'hospital i alguna samarreta més per estar cómode. Al final més carregada que un burro, 2 maletes plenes de "porsiacasos"
Tema símptomes com aneu?? Jo molt mal a les ingles, pubis i zona coxis. Bueno en general tota la pelvis...quan m'aixeco de la cadira o del lit veig les estrelles i ni te cuento quan m'haig de moure al llit!! Semblo una balena...
A part d'això com ja arriba la meva estimada calor doncs a mans i peus inflats com butifarres. Per cert, crec que en aquesta setmana m'han preguntat mil cops "quan et queda?? ja casi estas no??" DONCS NO!! encara queda, deixeu de preguntar!! Sembla que al ja no portar abric la gent creu que té permís per tocar-me la panxa al gust. Tothom fica mà ara, que pasa?? si us agrada feu una
i la frase de "es mou??" (tocan la panxa) i jo els hi dic "no, amb desconeguts no vol res ni es mourà"
Ja va quedant menys!!! Quines ganes

Osti tu, la gent és la pera, si!!!
A mi al contrari. Ahir, que vaig quedar amb una amiga de la feina, em va dir "queeee!?!!?!!? en julio ya te toca parir????". I jo si.... La tia es pensava que em quedava més (potser es pensa que l'embaras dura un any sencer). Tinc familiars que també m'ho han preguntat varies vegades, ma mare una d'elles, "aixi quan et queda?" . Jo no sé si és que em veuen poca panxa o que en general hi ha molt de desconeixament. Una amiga cada cop que em veu em pregunta "ara de quan estas?", li contesto "X semanas", i em diu "ai però això quan és? A mi diga'm-ho en mesos o no m'entero....".
Que si, que ho entenc, que fins que no et poses en aquests temes tot això de setmanes et sona a xino... pero ostres, som dones!!!! Aquestes coses les hauriem de saber una mica mes!!! Em sembla molt fort aquesta ignorància que hi ha en general.... En quin món vivim tan desnaturalitzat?? Que si, que ja sé que no sóc l'ombligo del món, que com ara estic embarassada ara tothom ha de saber sobre el tema embaras, pero molts cops són les maneres de dir les coses. Que em sorpren la ignorància que hi ha en general (tot i que jo també he sigut ignorant), però mai se m'ha ocorregut contestar o dir segons què. Si no ho sé, callo, no solto la primera ximpleria que se m'ocorre. En fi.... que aquest tema dóna per escriure un llibre. Mal si tens panxa, mal si no en tens. Mal si t'engreixes i mal sino. Tothom té que dir la seva. El tema patadetes també és un tòpic, si. La meva tia està obsessionada, cada cop que em veu em toca la panxa i em pregunta per les patades. Pobre, sé que li fa il.lusió i no em molesta, però clar, és això, més que patades notes moviments. I el nen els fa quan vol, normalment quan estem al sofà, no de peu al carrer.
Tema vida social menos mal que tot i que ara tothom vol fer coses amb tu, després a l'estiu tothom desconecta i se'n van de vacances i en general, no veiem a ningu. Ja m'estarà bé. Jo ja vaig mentalitzada en que no faré massa cosa al principi, i també soc una persona molt de casa i per aixo crec que ho portaré prou bé tenir poca (o gens) vida social.
Classes prepart ostres doncs si que hi ha diferencies de numero de persones!!! Aviam quantes serem nosaltres demà. Pinkflower i no pot ser que us vulgui vendre aquest bibe perque té algun interés econòmic ella?? Jo crec que ni cas, sobretot tu que tens experiencia.... tu millor que ningu saps del tema. A mi poder si que m'enganyarien que soc primeriza, pero tu que ja n'has criat a dos, que t'ha d'explicar??? A part, jo crec que poden aconsellar, pero no imposar una veritat absoluta sibre un tema que cada nen o cada mare és diferent. No?
Noies ara al telenoticies de TV3 parlen de la depressió postpart.... Ostres, aquest tema em fa molt de respecte. Por no, però respecte si. Perquè no se'n parla d'aquest tema? Ostres es que flipo moltissim. Com porteu aquest tema, aneu mentalitzades??
Suero però aixi hem de comprar una xeringa apart?? No m'entero

Sostens eh que si? Son molt comodes!!! A mi abans no m'agradaven els que no porten aros, i ara és el que més em ve de gust.
I noies, ara pensava que amb aquesta caloraca que fa, els texans de premama tenen els dies contats, no? Ahir ja vaig anar amb vestit llarg, i avui crec que al gym aniré amb un shorts que tenen goma a la cintura. Maxima calor.
Pinkflower quina envejota que tinguis les bosses fetes!!! A mi de cop em fa mandra
pero si si, vull fer-ho, que m'agrada tenir-ho controlat. Jo crec que mes val que et sobrin coseetes que no que et faltin. A males ho deixeu al cotxe i au. Vaig llegir nose on que per la sala del paritori poder ens ve de gust dur mitjons, per si tenim fred. Jo per si de cas n'agafaré uns.
Simptomes jo aixo del pubis no ho noto, esporadicament que el nen fa pressió a la bufeta. Mal d'esquena, digestions pesades i ardors, baixades de tensió esporadiques, i fa una dies em feia mal els lligaments, pero ja se m'ha passat. A vegades tinc sensació d'agobio, quan em fa mal l'esquena i no trobo la posició bona... o penso que ja tinc la panxa prou gran i ja vull que s'acabi i tornar a la normalitat....a vegades m'agobia això. M'he passat quasi 10 dies amb mocs i nas tapat, sese pendre'm medicaments clar, i també m'he agobiat en algun moment.

- Pink_flower

Bon dia panxetes!!
34+2
Per fi divendres!! Vull dormir i llevar-me sense despertador!!!!!!!!!
Crunchi jo també he de dir a favor d'aquesta gent....que potser nosaltres també estem molt sensibles i molt engrescades en el tema
Això de uf en setmanes no m'aclaro diga'm en mesos "calcula tu coi!!"
Nosaltres segurament sense pensar també alguna vegada haurem deixat anar alguna xorrada d'aquestes...no? Jo per exemple he caigut en el típic comentari a parella que s'ha casat o anat a viure junts i no tenen fills lo de "vosotros para cuando el bebé??" sense parar-me a pensar que potser no volen o fins i tot no poden!! i jo ficant-me o no em demanen
A mi el que em flipa molt es que tothom toqui la panxa com si fos algo tant normal, això si que no em mola gens. Mentres et toquen tu et quedes amb la cara de.....
Depre post part: Uffff.....el puerperi és un tema tabú, mai entendré perque!!!!
A més és el tema de sempre, hem de ser unes super womans i mai podem estar malament o decaigudes perqué ho hem de tirar tot endavant. Doncs no picarols!!! Les dones també estem cansades i tenim baixons. I quan de sobte la teva vida canvia i pases de preocupar-te només de tu a afegir que un nadó depen 24h i completament de tu, és un shock béstia. També està el tema de les hormones....son unes traidores! Mai sabem per on poden venir les punyeteres. Jo recordo que mirava al meu bebé i pensava quina cosa més maca i ja plorava desconsoladament
ara em fa gràcia però al moment....no tanta i la gent que està al teu voltant obviament pensa que estas xiflada i no et sents gens compresa. Per això les classes pre part a les que vaig...després serà amb les mateixes companyes que aniré a les classes post part i crec que és una bona forma de portar-ho amb més dignitat
Però bueno, tot pasa!!
Lactància: l'altre dia la llevadora ens va dir que només arribar a casa ens pautava fer ibuprofeno cada 8 hores durant tres dies per evitar patir amb la pujada de la llet. Em vaig quedar una mica alucinada....no sé que pensar.
Suero
crunchi xeringues tindras per parar un tren quan compris dalsy's i apiretal's a dojo
però si no en tens si que pots comprar una o demana-la quan vagis al metge que en tenen mil
crec que amb una de 5ml ja en tens prou.
Mitjons si en porto per la sala de parts! Que sempre agafo fred pels peus
Panxa: per un costat jo també estic una mica esgotada ja de portar aquest pes però per altre sé que despres la trobaré a faltar o pensaré jolin! tant de bo hagues nascut una setmana més tard i encara em faltaria una setmana més per tornar a la feina...es ben bé un ball d'hormones junt amb l'esgotament de dormir malament i cansanci. Bueno jo només demano arribar als examens que els tinc el 10 i 17 de juny, una vegada acabats ja que surti quan vulgui
Vosaltres com aneu?? va que em de donar vidilla al post!!

34+2Per fi divendres!! Vull dormir i llevar-me sense despertador!!!!!!!!!
Crunchi jo també he de dir a favor d'aquesta gent....que potser nosaltres també estem molt sensibles i molt engrescades en el tema
Això de uf en setmanes no m'aclaro diga'm en mesos "calcula tu coi!!"
Nosaltres segurament sense pensar també alguna vegada haurem deixat anar alguna xorrada d'aquestes...no? Jo per exemple he caigut en el típic comentari a parella que s'ha casat o anat a viure junts i no tenen fills lo de "vosotros para cuando el bebé??" sense parar-me a pensar que potser no volen o fins i tot no poden!! i jo ficant-me o no em demanen
A mi el que em flipa molt es que tothom toqui la panxa com si fos algo tant normal, això si que no em mola gens. Mentres et toquen tu et quedes amb la cara de.....
Depre post part: Uffff.....el puerperi és un tema tabú, mai entendré perque!!!!
ara em fa gràcia però al moment....no tanta i la gent que està al teu voltant obviament pensa que estas xiflada i no et sents gens compresa. Per això les classes pre part a les que vaig...després serà amb les mateixes companyes que aniré a les classes post part i crec que és una bona forma de portar-ho amb més dignitat
Però bueno, tot pasa!! Lactància: l'altre dia la llevadora ens va dir que només arribar a casa ens pautava fer ibuprofeno cada 8 hores durant tres dies per evitar patir amb la pujada de la llet. Em vaig quedar una mica alucinada....no sé que pensar.
Suero
crunchi xeringues tindras per parar un tren quan compris dalsy's i apiretal's a dojo
però si no en tens si que pots comprar una o demana-la quan vagis al metge que en tenen mil
crec que amb una de 5ml ja en tens prou.Mitjons si en porto per la sala de parts! Que sempre agafo fred pels peus
Panxa: per un costat jo també estic una mica esgotada ja de portar aquest pes però per altre sé que despres la trobaré a faltar o pensaré jolin! tant de bo hagues nascut una setmana més tard i encara em faltaria una setmana més per tornar a la feina...es ben bé un ball d'hormones junt amb l'esgotament de dormir malament i cansanci. Bueno jo només demano arribar als examens que els tinc el 10 i 17 de juny, una vegada acabats ja que surti quan vulgui
Vosaltres com aneu?? va que em de donar vidilla al post!!

Bon dia noies!!!
Fa caloreta per moments, pero ja es divendres
Crunchi Volem la crònica de les classes prepart a veure com son les teves
. Que be el tema pes i les estries
Es una murga tenir que aixecar-se a les nits per fer pipi, pero a mi el que mes em fot es que a lo millor durant el dia tinc que anar 2 vegades gaire be seguides a fer pipi perque tinc al baby apretan-me la bufeta.
No vegis, has arrasat al primark, ja anire a xafardejar.
Pink_flower Amb 3 persones a la clase es molt facil fer tribu, a les meves hi ha tanta gent que es molt complicat, apart que a la segona hora ja venen els homes i es fa mes ve pinya de parella. Si ja coincideixes a postpart sera mes facil, encara que no se si no hi ha al meu cap. Ja veures com et deixara la nena fer els examens tranquilament. Tu digali que es te que aguantar dins la panxu
No sabia que al mercadona venien suero, m'ho tinc que mirar segur que es molt mes barat que en la farmàcia. Per cert aixo que t'ha dit la llevadora de prendre ibuprofe, ho consultaria amb el metge o el pediatre millor. No se a mi tampoc em sembla molt coherent.
Necesser A la meva llista posa que li tenim que endur colonia, pero posa que es per mirar si li provoquen alegries, pero es el que dieu que a lo millor es molt petit per aixo. Crec que amb la crema hidratant i la del culet ja tenim bastant.
Pla de part Estic totalment d'acord amb vosaltres, el pla de part serveix per plantejar-se totes aquestes cosetes que poden sorgir el dia del part, i que a lo millor mai te les havies planejat. Com a la teknon no en tenen, perque es "suposa" que ho parles abans amb el gine, m'esta servint per anar molt mes informada en tots els sentits i tenir clar el que vull i el que no vull. No m'agradaria tenir la sensació de que van per feina i "ale aqui esta tu niño y adios muy buenas".
Bolquers Veig que les primerenques farem una mica el mateix, començar amb els tipics de la dodot, i ja quan ho tinguem mes per la ma anar provant altres marques.
Hipo Si que el noto! son com mini copets que duran molt poca estona, pero son repetitius, oi? No tenia ni idea que aixo era el singlot
Doncs jo el noto com a si mires el baby cap el cul, encara que soni molt malament.
Panxa A mi tampoc m'han sortit, tinc les que ja tenia d'abans, i aixo que m'estic possat la crema o l'oli d'atmelles 1 cop a la setmana, desatre total. El que si que m'han sortit son un munt de pels a la panxa a la zona del melic i la linea d'alba
Me la veig tant lletja que no m'estic fent videos ni fotos la veritat, com a molt de costat que aixi no es veuen.
Tocar la panxu Penso com la pink, també he sigut poca solta amb gent recent casada, o he dit aquesta malaida frase de quants mesos son. Ara ens ofen perque estem posades en el tema. El que si que em molesta es la mania que te la gent de tocar la panxa!!!
El meu "truc" es quan em pregunten tocar-me jo la panxa i aixi la MAJORIA s'esta de tocar. Pero bueno sempre hi ha un percentatge de gent poca solta que capta la indirecta. A la meva sogra li vaig tenir que dir, perque era veurem i tocar, i no m'agrada gens, nomes li deixo el meu marit.
Vida social Teniu rao ara la gent vol quedar amb tu i despres donarem a llum i estaran de vacances i no els hi veurem el pel, que per mi millor, mes tranquils.
Sintomes La calor que esta fent es asfixian, noto que tinc mes calor que de normal, aquesta nit he ficat el ventilador i no ha fet massa, com continuem aixi jo ficare ja l'aire acondicionat
Solament es maig,... ens queda el pitjor noies
De tant en quan em fa mal l'omòplat, ja em passava abans, pero clar, abans em prenia un ibuprofe i a tirar milles.
Com va la cosa noies?
Fa caloreta per moments, pero ja es divendres
Crunchi Volem la crònica de les classes prepart a veure com son les teves
. Que be el tema pes i les estries
No vegis, has arrasat al primark, ja anire a xafardejar. Pink_flower Amb 3 persones a la clase es molt facil fer tribu, a les meves hi ha tanta gent que es molt complicat, apart que a la segona hora ja venen els homes i es fa mes ve pinya de parella. Si ja coincideixes a postpart sera mes facil, encara que no se si no hi ha al meu cap. Ja veures com et deixara la nena fer els examens tranquilament. Tu digali que es te que aguantar dins la panxu
Necesser A la meva llista posa que li tenim que endur colonia, pero posa que es per mirar si li provoquen alegries, pero es el que dieu que a lo millor es molt petit per aixo. Crec que amb la crema hidratant i la del culet ja tenim bastant.
Pla de part Estic totalment d'acord amb vosaltres, el pla de part serveix per plantejar-se totes aquestes cosetes que poden sorgir el dia del part, i que a lo millor mai te les havies planejat. Com a la teknon no en tenen, perque es "suposa" que ho parles abans amb el gine, m'esta servint per anar molt mes informada en tots els sentits i tenir clar el que vull i el que no vull. No m'agradaria tenir la sensació de que van per feina i "ale aqui esta tu niño y adios muy buenas".
Bolquers Veig que les primerenques farem una mica el mateix, començar amb els tipics de la dodot, i ja quan ho tinguem mes per la ma anar provant altres marques.
Hipo Si que el noto! son com mini copets que duran molt poca estona, pero son repetitius, oi? No tenia ni idea que aixo era el singlot
Doncs jo el noto com a si mires el baby cap el cul, encara que soni molt malament.Panxa A mi tampoc m'han sortit, tinc les que ja tenia d'abans, i aixo que m'estic possat la crema o l'oli d'atmelles 1 cop a la setmana, desatre total. El que si que m'han sortit son un munt de pels a la panxa a la zona del melic i la linea d'alba
Tocar la panxu Penso com la pink, també he sigut poca solta amb gent recent casada, o he dit aquesta malaida frase de quants mesos son. Ara ens ofen perque estem posades en el tema. El que si que em molesta es la mania que te la gent de tocar la panxa!!!
El meu "truc" es quan em pregunten tocar-me jo la panxa i aixi la MAJORIA s'esta de tocar. Pero bueno sempre hi ha un percentatge de gent poca solta que capta la indirecta. A la meva sogra li vaig tenir que dir, perque era veurem i tocar, i no m'agrada gens, nomes li deixo el meu marit. Vida social Teniu rao ara la gent vol quedar amb tu i despres donarem a llum i estaran de vacances i no els hi veurem el pel, que per mi millor, mes tranquils.

Sintomes La calor que esta fent es asfixian, noto que tinc mes calor que de normal, aquesta nit he ficat el ventilador i no ha fet massa, com continuem aixi jo ficare ja l'aire acondicionat
Solament es maig,... ens queda el pitjor noies
Com va la cosa noies?

Bones!!!!!!
Ara us faré la crònica de la classe prepart! Som un grup grandet (grandiós per lo petita que és la sala), potser erem 30 persones alla dins....A mi rm van dir que no vinguessin les parelles, doncs au, 4 homes han vingut. O no els hi han dit o han fet el que han volgut o a saber. Pero ostres, apretades que estavem, nomes ens faltava aquests. La matrona (que és la meva justament, molt maca ella) ha dit que els homes si poden venir que vinguin, si només poden venir a una classe que vinguin a la del dia que parlarem del part. I si no poden venir doncs que no passa res. Jo no sé si el meu vindrà.... no ho sé, em sap greu també que perdi hores de feina per aixo, ja sé que això sona molt malament, pero ho penso aixi. A mi m'ha semblat que avui aquests 4 homes no calien que haguessin vingut. Pero bueno, opinió meva.
Ha dit que les classes tindran teoria i practica, pero que la practica ens donarà pautes per fer a casa, que no farem gimnasia. Per dins he pensat que clar, si aqui no hi cabem totes ja sentades, imagina amb les parelles, com hem de fer gimnasia alla.
Ens ha explicat anatomia de la dona, ens ha posat uns videos, i després hem fet tecniques de respiració. Be, ha estat be, s'aprenen cosetes i be, trobo que esta be. Pero clar, per variar la cadira super incomoda, l'esquena meva que em mata, i per rematar baixada de tensió, que menys mal que avui m'ha pillat preparada, doncs duia un suc i un vano. Se m'ha anat passant i ho he viscut en silenci XD pero be, ja tenia ganes de marxar perque m'agobiava.... calor, sala petita, moltes persones, mal d'esquena....
Opino com la Redberry, no sé si faré tribu, perque som un grup molt gran i és lo típic que parles amb la del costat i poc més. I les que van amb el churri parlen només amb el churri.... Aixi que ho veig dificil. M'hagués agradat que fos un grup mes petit, sincerament. Pero be, ja veurem. Potser si i em sorprenc.
Pinkflower no sabia que hi havia classes postpart!! Als CAP tambe? Al meu hospital fan taller de lactancia, que vaig veure una classe i eren 10 noies.... allà veig més facil fer tribu, és mes intim.
Doncs no ho sé, potser si que estic mes sensible.... però hi ha comentaris d'amigues que no tenen fills, que son per soltar-li's cada moc. Això és el que em molesta, la gent que no sap de que va el tema sempre és la que més comenta. Les dones que ja son mares ja tenen mes tacte, almenys al meu entorn és el que m'he trobat jo. Una amiga (no té fills) em va dir un dia "batejaràs al nen?, dic "no ho sé, encara no ho hem parlat....". Diu "doncs no el bategis, no perque blablablabla". Encara estic flipant ara. S'ha de tenir una paciencia!!!!
Que segur que no ho diuen amb mala fe i no són conscients que hi ha coses que sobren, i segur que jo estic en plan "mama leona". Pero no sé, trobo que entre dones hauriem de tenir 1. més informació general i 2. més comprensió.
Quan jo em vaig casar vaig haver d'aguantar alguna frase tipica que dius "si, cal?". Potser perque jo he sigut de les primeres en fer les coses i per aixo he rebut més. Que si em vaig independitzar la primera, casar-me, ara el nen.... Potser perque jo n'he hagut d'escoltar varies intento no caure en repetir les frases típiques. Que segur que he ficat la pota molts cops, no soc perfecte, però no sé, hi ha coses que sé que poden incomodar, doncs no dic res. Pero si, que entenc que no tothom ho veu com jo.... en fi....
Això que dieu de tocar la panxa, ara riureu. Ma tia avui m'ha passat un cupó de la primitiva per sobre la panxa pq diu que porta sort. Como te quedas????
a mi això no em molesta gaire, perque ja me la conec i per sort, és l'única que me la toca. La resta crec que ningú ha gosat tocar-me la panxa, no m'he trobat en la situació. Pero també, a mi no se m'ha ocorregut mai tocar una panxa d'embarassada, a no ser que la noia m'ho digués (com va ser el cas un cop, i em vaig sentir bastant incomode).
Parlant de panxes, a la classe hi havia noies amb panxes molt grans i altres més petites (i a totes ens toca parir a juliol o agost). He parlat amb una noia que m'ha dit que ella esperava per agost, i era el seu 2n embaras, i apenes tenia panxeta!!!!! M'ha anat be veure aixo de que en quant a tamany de les panxes hi ha de tot. Per fer una reflexió interior.
Al sortir ens han donat una canastilla d'aquestes que solen donar
mira que be, una altre per la col.lecció jejejje
Calor el gran tema de la classe d'avui, quina calor que fa!!!! Aquesta nit m'he llevat molts cops a fer pis i a obrir el balcó i anava tota suada, com ens ho farem amb els nens??? M'he rallat. Posem l'aire acondicionat tota la nit, obrim el balcó amb perill de corrent d'aire??? Ai deu meu, que malament.... Hi heu pensat???

Ara us faré la crònica de la classe prepart! Som un grup grandet (grandiós per lo petita que és la sala), potser erem 30 persones alla dins....A mi rm van dir que no vinguessin les parelles, doncs au, 4 homes han vingut. O no els hi han dit o han fet el que han volgut o a saber. Pero ostres, apretades que estavem, nomes ens faltava aquests. La matrona (que és la meva justament, molt maca ella) ha dit que els homes si poden venir que vinguin, si només poden venir a una classe que vinguin a la del dia que parlarem del part. I si no poden venir doncs que no passa res. Jo no sé si el meu vindrà.... no ho sé, em sap greu també que perdi hores de feina per aixo, ja sé que això sona molt malament, pero ho penso aixi. A mi m'ha semblat que avui aquests 4 homes no calien que haguessin vingut. Pero bueno, opinió meva.
Ha dit que les classes tindran teoria i practica, pero que la practica ens donarà pautes per fer a casa, que no farem gimnasia. Per dins he pensat que clar, si aqui no hi cabem totes ja sentades, imagina amb les parelles, com hem de fer gimnasia alla.
Ens ha explicat anatomia de la dona, ens ha posat uns videos, i després hem fet tecniques de respiració. Be, ha estat be, s'aprenen cosetes i be, trobo que esta be. Pero clar, per variar la cadira super incomoda, l'esquena meva que em mata, i per rematar baixada de tensió, que menys mal que avui m'ha pillat preparada, doncs duia un suc i un vano. Se m'ha anat passant i ho he viscut en silenci XD pero be, ja tenia ganes de marxar perque m'agobiava.... calor, sala petita, moltes persones, mal d'esquena....
Opino com la Redberry, no sé si faré tribu, perque som un grup molt gran i és lo típic que parles amb la del costat i poc més. I les que van amb el churri parlen només amb el churri.... Aixi que ho veig dificil. M'hagués agradat que fos un grup mes petit, sincerament. Pero be, ja veurem. Potser si i em sorprenc.
Pinkflower no sabia que hi havia classes postpart!! Als CAP tambe? Al meu hospital fan taller de lactancia, que vaig veure una classe i eren 10 noies.... allà veig més facil fer tribu, és mes intim.
Doncs no ho sé, potser si que estic mes sensible.... però hi ha comentaris d'amigues que no tenen fills, que son per soltar-li's cada moc. Això és el que em molesta, la gent que no sap de que va el tema sempre és la que més comenta. Les dones que ja son mares ja tenen mes tacte, almenys al meu entorn és el que m'he trobat jo. Una amiga (no té fills) em va dir un dia "batejaràs al nen?, dic "no ho sé, encara no ho hem parlat....". Diu "doncs no el bategis, no perque blablablabla". Encara estic flipant ara. S'ha de tenir una paciencia!!!!
Que segur que no ho diuen amb mala fe i no són conscients que hi ha coses que sobren, i segur que jo estic en plan "mama leona". Pero no sé, trobo que entre dones hauriem de tenir 1. més informació general i 2. més comprensió. Quan jo em vaig casar vaig haver d'aguantar alguna frase tipica que dius "si, cal?". Potser perque jo he sigut de les primeres en fer les coses i per aixo he rebut més. Que si em vaig independitzar la primera, casar-me, ara el nen.... Potser perque jo n'he hagut d'escoltar varies intento no caure en repetir les frases típiques. Que segur que he ficat la pota molts cops, no soc perfecte, però no sé, hi ha coses que sé que poden incomodar, doncs no dic res. Pero si, que entenc que no tothom ho veu com jo.... en fi....
Això que dieu de tocar la panxa, ara riureu. Ma tia avui m'ha passat un cupó de la primitiva per sobre la panxa pq diu que porta sort. Como te quedas????
a mi això no em molesta gaire, perque ja me la conec i per sort, és l'única que me la toca. La resta crec que ningú ha gosat tocar-me la panxa, no m'he trobat en la situació. Pero també, a mi no se m'ha ocorregut mai tocar una panxa d'embarassada, a no ser que la noia m'ho digués (com va ser el cas un cop, i em vaig sentir bastant incomode).Parlant de panxes, a la classe hi havia noies amb panxes molt grans i altres més petites (i a totes ens toca parir a juliol o agost). He parlat amb una noia que m'ha dit que ella esperava per agost, i era el seu 2n embaras, i apenes tenia panxeta!!!!! M'ha anat be veure aixo de que en quant a tamany de les panxes hi ha de tot. Per fer una reflexió interior.
Al sortir ens han donat una canastilla d'aquestes que solen donar
mira que be, una altre per la col.lecció jejejjeCalor el gran tema de la classe d'avui, quina calor que fa!!!! Aquesta nit m'he llevat molts cops a fer pis i a obrir el balcó i anava tota suada, com ens ho farem amb els nens??? M'he rallat. Posem l'aire acondicionat tota la nit, obrim el balcó amb perill de corrent d'aire??? Ai deu meu, que malament.... Hi heu pensat???

Bona nit!
Com ha anat el cap de setmana?
Crunchi Mare meva, ereu un munt de dones. Bueno si el teu home pot anar a la classe del part, no mes faltaria un dia al treball, si no doncs res. Nosaltres quan fem els exercicis ho fem amb matalassos, estem apretades pero hi cabem be. No se aquestes clases tindrien que tenir un màxim d'assistència, mes que res per que despres ho fan a sales petites i no si cap amb tanta panxu, oi? Es normal que ara estem mes sensibles i hagi comentaris que ens molestin mes, pero amb aixo nomes paciència, quan li toqui a elles escoltar aquests comentaris ja es donaran compte
Calor No m'estranya que sigui el gran tema, ha vingut de sobte, abans del que toca diria jo, o ens dona mes calor que abans que també pot ser. Ho tinc clarisim, amb aire acondicionat tota la nit, es mes estable que obrir les finestres o els balcons. A mes si ja dormirem poc, si a sobre ens costa dormir per la calor, que a mi es una cosa que em molesta moltíssim, sera impossible. El moises el posare al meu costat que no li dona l'aire directe, tampoc el pondre super fort. Penso que amb el body, el pijama que son de manigues llargues i una muselina per si te fred ja tindrem bastant.
SintomesEstic tenint dolorets com de regla, super suaus, a vegades venen i van i altres vegades m'han durat com una hora, he de dir que no sempre he fer repos. Aixo que seran les contracions de Braxton? Tambe quan a vegades es mou el baby apreta tant la panxa que fa mal, no se aquesta setmana tot se m'ha esta fent mes pesat.
BolquersAl final ahir vaig comprar al carrefour 1 paquet de la talla 1 de la dodot sensitive 0.19€, 2 caixes de 94u de la talla 2 a 0.16€, i 2 paquest de 4 paquets cadascun de tovalloletes de la dodot sensitive tambe a 0.02. A la bebitus estan en 3x2 pero mirant-ho per sobre estan mes cars, al carrefour estava la segona unitat al 70% dt.
Ego Aquest cap de setmana he avançat bastant les coses pendents
He començat a posar rentadores, mare meva la de mini robeta que tinc, i llençols i tovalloles que m'han deixat un munt
He reorganitzat una mica l'armari del baby, perque m'han anat deixant cosetes i no sabia gaire be ni tot el que tenia. També ja he tret la meva maleta per anar posant les quatre coses que tenia, i a veure si aixi ja m'animo a fer-la del tot. Amb les rentadores no se perque se m'ha fet super real, mes que mai, ja veus quina tonteria. He tingut un cap de setmana ven profitos
Com aneu boniques?
Com ha anat el cap de setmana?
Crunchi Mare meva, ereu un munt de dones. Bueno si el teu home pot anar a la classe del part, no mes faltaria un dia al treball, si no doncs res. Nosaltres quan fem els exercicis ho fem amb matalassos, estem apretades pero hi cabem be. No se aquestes clases tindrien que tenir un màxim d'assistència, mes que res per que despres ho fan a sales petites i no si cap amb tanta panxu, oi? Es normal que ara estem mes sensibles i hagi comentaris que ens molestin mes, pero amb aixo nomes paciència, quan li toqui a elles escoltar aquests comentaris ja es donaran compte
Calor No m'estranya que sigui el gran tema, ha vingut de sobte, abans del que toca diria jo, o ens dona mes calor que abans que també pot ser. Ho tinc clarisim, amb aire acondicionat tota la nit, es mes estable que obrir les finestres o els balcons. A mes si ja dormirem poc, si a sobre ens costa dormir per la calor, que a mi es una cosa que em molesta moltíssim, sera impossible. El moises el posare al meu costat que no li dona l'aire directe, tampoc el pondre super fort. Penso que amb el body, el pijama que son de manigues llargues i una muselina per si te fred ja tindrem bastant.
SintomesEstic tenint dolorets com de regla, super suaus, a vegades venen i van i altres vegades m'han durat com una hora, he de dir que no sempre he fer repos. Aixo que seran les contracions de Braxton? Tambe quan a vegades es mou el baby apreta tant la panxa que fa mal, no se aquesta setmana tot se m'ha esta fent mes pesat.
BolquersAl final ahir vaig comprar al carrefour 1 paquet de la talla 1 de la dodot sensitive 0.19€, 2 caixes de 94u de la talla 2 a 0.16€, i 2 paquest de 4 paquets cadascun de tovalloletes de la dodot sensitive tambe a 0.02. A la bebitus estan en 3x2 pero mirant-ho per sobre estan mes cars, al carrefour estava la segona unitat al 70% dt.
Ego Aquest cap de setmana he avançat bastant les coses pendents
He començat a posar rentadores, mare meva la de mini robeta que tinc, i llençols i tovalloles que m'han deixat un munt
Com aneu boniques?

Bon dia!!! Començo la setmana 33!!!
Redberry que guay que hagis avançat tant!!!! Fa il.lusió quan veus les cosetes del bebé i ordenadetes encara més, oi? Jo encara no m'hi he posat amb la robeta, ma mare encara m'ha de portar la meva roba de bebé.... pero si vaig rentar tovalloleta i les muselines
Jo tinc preparada la bossa que has de dur per entrar a urgències, que és poca cosa. La bossa per pujar a planta la tinc a mitges, em falta la robeta bebé, pijama i camisó per mi, i necesser i bolquers pel bebé.
Noies, aquest finde PER FI ens hem comprat el rentavaixelles i ja l'hem utilitzat i tot, i genial!!! Una nova etapa ens espera i crec que ens serà molt útil. Si no tinc temps (o ganes) de rentar plats durant els primers dies amb el bebe a casa, doncs el rentavaixelles anirà molt be (podré dedicar aquest temps a estar amb el bebe o fer altres feines) i a males, guardo els plats bruts dins i un cop esta ple el poso en marxa. Vulguis que no, et queda la cuina més endreçada i neta, ni que sigui aparentment, pero ja no tens tota la platerada alla al mig.... I nosaltres tenim cuina-menjador, i es veu tot. Ara dóna gust!!!! I hem aprofitat per netejar l'interior dels mobles de la cuina, no vegis el que s'arriba a acumular!!!
simptomes: Redberry i no pot ser que siguin els lligaments??? No sé, les contraccions crec que has de notar la panxa dura.... no sé, a mi em va passar algo similar la setmana passada i dubtava, pero en el meu cas la panxa no se'm posava dura, i a les classes prepart ja van dir que son els lligaments que fan mal i no sé, en el meu cas crec que eren els lligaments, si. Com et trobes avui, una mica millor??
Comentaris de la gent, doncs si... ja s'ho trobaran quan els hi arribi a elles. El que passa que algunes de les meves amigues no volen tenir fills, aixi que hi ha qui mai ho entendrà.... en fi.
Bolquers i compres Ostreeees jo també vaig estar al carrefour, pero no em vaig animar amb el tema bolquers.... em fa una mica de mandra, veig tanta cosa que m'agobia. Pero si, ens hi hauriem d posar ja. El que vam comprar són els accessoris pel bany: esponges, termometre, tisoretes, pinta, etc. Ho volia comprar per Bebitus, pero ja que erem alla, i no em va semblar car.... El que ens vam mirar pero no ens vam acabar de decidir és aquesta hamaca pel bany, que estava rebaixada a 14euros. Es posa directament a la teva banyera o dutxa, i pots recolzar el nen en ella quan el banyes. Ela nostres amics ens han recomanat aixo, ells tenen un altre model, pero diuen que va molt be, que és pràctic. Ara m'arrepenteixo de no haver-nos-la quedat, potser hi torno i aprofito per carregar els bolquers.
Moviments nen doncs aquests dies em noto el nen al cantó dret. Quan em toco la panxa, la part esquerre està tova i la part dreta dura, realment notes el bebé. Jo intueixo que tinc el cap a sota i el seu culete està en el lateral dret. No ho sé, és el que jo crec, potser vaig mega equivocada.... Vosaltres també us sembla detectar la posició en la que està col.locat/-da?
Que tingueu un bon començament de setmana!!!!
Redberry que guay que hagis avançat tant!!!! Fa il.lusió quan veus les cosetes del bebé i ordenadetes encara més, oi? Jo encara no m'hi he posat amb la robeta, ma mare encara m'ha de portar la meva roba de bebé.... pero si vaig rentar tovalloleta i les muselines
Jo tinc preparada la bossa que has de dur per entrar a urgències, que és poca cosa. La bossa per pujar a planta la tinc a mitges, em falta la robeta bebé, pijama i camisó per mi, i necesser i bolquers pel bebé. Noies, aquest finde PER FI ens hem comprat el rentavaixelles i ja l'hem utilitzat i tot, i genial!!! Una nova etapa ens espera i crec que ens serà molt útil. Si no tinc temps (o ganes) de rentar plats durant els primers dies amb el bebe a casa, doncs el rentavaixelles anirà molt be (podré dedicar aquest temps a estar amb el bebe o fer altres feines) i a males, guardo els plats bruts dins i un cop esta ple el poso en marxa. Vulguis que no, et queda la cuina més endreçada i neta, ni que sigui aparentment, pero ja no tens tota la platerada alla al mig.... I nosaltres tenim cuina-menjador, i es veu tot. Ara dóna gust!!!! I hem aprofitat per netejar l'interior dels mobles de la cuina, no vegis el que s'arriba a acumular!!!
simptomes: Redberry i no pot ser que siguin els lligaments??? No sé, les contraccions crec que has de notar la panxa dura.... no sé, a mi em va passar algo similar la setmana passada i dubtava, pero en el meu cas la panxa no se'm posava dura, i a les classes prepart ja van dir que son els lligaments que fan mal i no sé, en el meu cas crec que eren els lligaments, si. Com et trobes avui, una mica millor??
Comentaris de la gent, doncs si... ja s'ho trobaran quan els hi arribi a elles. El que passa que algunes de les meves amigues no volen tenir fills, aixi que hi ha qui mai ho entendrà.... en fi.
Bolquers i compres Ostreeees jo també vaig estar al carrefour, pero no em vaig animar amb el tema bolquers.... em fa una mica de mandra, veig tanta cosa que m'agobia. Pero si, ens hi hauriem d posar ja. El que vam comprar són els accessoris pel bany: esponges, termometre, tisoretes, pinta, etc. Ho volia comprar per Bebitus, pero ja que erem alla, i no em va semblar car.... El que ens vam mirar pero no ens vam acabar de decidir és aquesta hamaca pel bany, que estava rebaixada a 14euros. Es posa directament a la teva banyera o dutxa, i pots recolzar el nen en ella quan el banyes. Ela nostres amics ens han recomanat aixo, ells tenen un altre model, pero diuen que va molt be, que és pràctic. Ara m'arrepenteixo de no haver-nos-la quedat, potser hi torno i aprofito per carregar els bolquers.
Moviments nen doncs aquests dies em noto el nen al cantó dret. Quan em toco la panxa, la part esquerre està tova i la part dreta dura, realment notes el bebé. Jo intueixo que tinc el cap a sota i el seu culete està en el lateral dret. No ho sé, és el que jo crec, potser vaig mega equivocada.... Vosaltres també us sembla detectar la posició en la que està col.locat/-da?
Que tingueu un bon començament de setmana!!!!

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- Pink_flower

Bon dia panxetes!! 34+5
Avui tinc eco quins nervissssssssssssssssssssssssssssssssss
Com ha anat el cap de setmana?? Jo he tingut sopars divendres i dissabte i sembla que m'hagi fotut la farra del segle. Fins i tot tinc com resaca...quina cosa
Ya no valgo pa na!
Redberry guau quin avanç!! Has fet una bona empenta en preparatius
Ostres m'he quedat parada amb això de la colónia, per saber si fa alergia?? i si després fas servir 5 colónies diferents que? No ho entenc del tot....
Jo al neceser porto crema, colónia i gel però més que res perqué ja deixaré el neceser fet que serà el que porti al cotxet amb el suero, xeringa i tot això. En realitat crec que a l'hospital no cal ni crema pel culet ni res.
Bolquers en gastarem taaaaaaaaaants que si que dona per provar totes les marques del mercat em sembla
Panxa: Redberry és normal que s'enfosqueixi la zona i surti la línea alba i pels però no per aixo deixis de fer-te fotos!! Sempre estas a temps d'esborrar-les amb el temps i si no tens despres potser les trobaras a faltar.
Crunchi caray si que sou panxes a la sala com diu la Redberry...hi hauria d'haver un tope no??
Al meu CAP si que fan classes pos part que també parlen de lactància i tot això. Fins i tot fa poc les d'ara van fer un tupper sex
Pregunta a la llevadora si en fan.
Si li toca la primitiva a la teva tia anireu a mitges no???
Comentaris: jo quan els que no tenen fills em diuen algo que no entenen els hi dic "jo també pensava com tu abans de tenir fills però no ho entendras si no en tens..." tampoc m'enfado perquè sé que és difícil d'entendre, jo també vaig ser igual d'innocent fa uns anys
Hey la banyera aquesta o més aviat sembla una hamaca no? Té molt bona pinta!! Al carrefour estava?? Si puc m'aproparé a mirar-la, sembla mooolt còmode. Jo sempre he fet servir la típica de plàstic i m'ha anat bé perque se m'escurria el bebé, no hi ha manera de poder agafar-lo, banyar, esvandir, tovallola....és tota una aventura això del bany
Bueno si puc després entro per explicar-vos i sino demà

Avui tinc eco quins nervissssssssssssssssssssssssssssssssss
Com ha anat el cap de setmana?? Jo he tingut sopars divendres i dissabte i sembla que m'hagi fotut la farra del segle. Fins i tot tinc com resaca...quina cosa
Ya no valgo pa na!Redberry guau quin avanç!! Has fet una bona empenta en preparatius
Ostres m'he quedat parada amb això de la colónia, per saber si fa alergia?? i si després fas servir 5 colónies diferents que? No ho entenc del tot....Jo al neceser porto crema, colónia i gel però més que res perqué ja deixaré el neceser fet que serà el que porti al cotxet amb el suero, xeringa i tot això. En realitat crec que a l'hospital no cal ni crema pel culet ni res.
Bolquers en gastarem taaaaaaaaaants que si que dona per provar totes les marques del mercat em sembla
Panxa: Redberry és normal que s'enfosqueixi la zona i surti la línea alba i pels però no per aixo deixis de fer-te fotos!! Sempre estas a temps d'esborrar-les amb el temps i si no tens despres potser les trobaras a faltar.
Crunchi caray si que sou panxes a la sala com diu la Redberry...hi hauria d'haver un tope no??
Al meu CAP si que fan classes pos part que també parlen de lactància i tot això. Fins i tot fa poc les d'ara van fer un tupper sex
Pregunta a la llevadora si en fan.Si li toca la primitiva a la teva tia anireu a mitges no???
Comentaris: jo quan els que no tenen fills em diuen algo que no entenen els hi dic "jo també pensava com tu abans de tenir fills però no ho entendras si no en tens..." tampoc m'enfado perquè sé que és difícil d'entendre, jo també vaig ser igual d'innocent fa uns anys
Hey la banyera aquesta o més aviat sembla una hamaca no? Té molt bona pinta!! Al carrefour estava?? Si puc m'aproparé a mirar-la, sembla mooolt còmode. Jo sempre he fet servir la típica de plàstic i m'ha anat bé perque se m'escurria el bebé, no hi ha manera de poder agafar-lo, banyar, esvandir, tovallola....és tota una aventura això del bany
Bueno si puc després entro per explicar-vos i sino demà

Bon dia!
31s+6d
Crunchi Tu tambe jas tingut un cap de setmana ven profitos
A mi no m'han dit res de dur dos bosses, en la bossa de les urgències que fiques? Enhorabona per el rentavaixelles
ja veuras que de seguida et fas a no rentar plats! Nosaltres fa anys que en tenim, i menys mal 
Pink_flowe Ens hem creuat! Ja ens diras que tal va la eco! Ho tenim a tocar ja! Que modern el teu cap! Sou poque pero feu de tot, carai
Lo de la colonia doncs no ho se, tens rao que si utilitzes 5, pero clar suposo que començarem per 1 i despres vas canviant. Per exemple tinc un pot de la mustela que me la van regalar, pero despres comprare la nenuco de tota la vida.
Sintomes Doncs no ho se la veritat, perquè punxades també en tinc a vegades, es el doloret de regla aquest que em mosqueja una mica, sobre tot si amb el repos em costa una mica que s'en vagi, pero bueno com tinc gine la setmana que ve, ja s'ho dire. Avui no he tingut pas, ha sigut el cap de setmana, que casualment no em parat.
Compres La hamaqueta tipus aquesta a mi també me l'han recomanat inclòs per posar a la banyera canviador, pero suposo que les que son mes petites, amb una tovallola al damunt per que no s'escorri el baby. Em sembla que esta molt be de preu per lo completa i robusta que es veu. Crunchi, vosaltres optareu per aixo em comptes de la típica banyera no? Si es aixi no m'ho pensaria, perquè la part blava es com de silicona oi?

Bolquers A mi me va pasar mes o menys al mateix, que volia tafanejar els preus i de mes i el meu marit va començar en plan, "estan bien de precio no?" i va omplir el carro, i deixar un altre cosa enllestida.
Moviments baby Siii a mi a vegades em passa
Tens un costat de la panxa super dur i l'altre mes tou. Tinc la teoria, que estic desitjant que amb la eco ho confirmin, que el tinc de cap per avall, el cul a dalt, i crec que es va girant el cul del canto esquerra cap al front. Ahir em va fer uns moviments super besties amb el que crec que son les cames. El singlot també m'el noto per la part baixa cada vegada mes intens.
Quines ganes de veureli la carona ja.
Ego Avui toca clases prepart, ja la tercera, estem a l'equador perquè nomes seran 6 sesions. Ens van dir que farem el massatge perineal, ahir ho va provar el marit, i ho soc molt elastica o no ho feia be perque no em va fer gens de mal, es mes em va donar un altre atac de riure, el sexe ultimament sembla la sessio de risoterapia
També que ens farien uns videos de dones amb part natural i amb part amb epidural, encare no he vist cap, o es una cosa que em faci gaire ilusio. Ja us dire que tal!
Dolly com estas? que ultimament no sabem de tu?

31s+6d
Crunchi Tu tambe jas tingut un cap de setmana ven profitos
A mi no m'han dit res de dur dos bosses, en la bossa de les urgències que fiques? Enhorabona per el rentavaixelles
ja veuras que de seguida et fas a no rentar plats! Nosaltres fa anys que en tenim, i menys mal Pink_flowe Ens hem creuat! Ja ens diras que tal va la eco! Ho tenim a tocar ja! Que modern el teu cap! Sou poque pero feu de tot, carai
Sintomes Doncs no ho se la veritat, perquè punxades també en tinc a vegades, es el doloret de regla aquest que em mosqueja una mica, sobre tot si amb el repos em costa una mica que s'en vagi, pero bueno com tinc gine la setmana que ve, ja s'ho dire. Avui no he tingut pas, ha sigut el cap de setmana, que casualment no em parat.
Compres La hamaqueta tipus aquesta a mi també me l'han recomanat inclòs per posar a la banyera canviador, pero suposo que les que son mes petites, amb una tovallola al damunt per que no s'escorri el baby. Em sembla que esta molt be de preu per lo completa i robusta que es veu. Crunchi, vosaltres optareu per aixo em comptes de la típica banyera no? Si es aixi no m'ho pensaria, perquè la part blava es com de silicona oi?
Bolquers A mi me va pasar mes o menys al mateix, que volia tafanejar els preus i de mes i el meu marit va començar en plan, "estan bien de precio no?" i va omplir el carro, i deixar un altre cosa enllestida.
Moviments baby Siii a mi a vegades em passa
Tens un costat de la panxa super dur i l'altre mes tou. Tinc la teoria, que estic desitjant que amb la eco ho confirmin, que el tinc de cap per avall, el cul a dalt, i crec que es va girant el cul del canto esquerra cap al front. Ahir em va fer uns moviments super besties amb el que crec que son les cames. El singlot també m'el noto per la part baixa cada vegada mes intens.
Quines ganes de veureli la carona ja.Ego Avui toca clases prepart, ja la tercera, estem a l'equador perquè nomes seran 6 sesions. Ens van dir que farem el massatge perineal, ahir ho va provar el marit, i ho soc molt elastica o no ho feia be perque no em va fer gens de mal, es mes em va donar un altre atac de riure, el sexe ultimament sembla la sessio de risoterapia
També que ens farien uns videos de dones amb part natural i amb part amb epidural, encare no he vist cap, o es una cosa que em faci gaire ilusio. Ja us dire que tal!Dolly com estas? que ultimament no sabem de tu?

Pinkflower oiii quins nerviiiiis!!!!
Aquesta és la 3a eco (de les que et farien a la SS) de les 34 setmanes, no? La que miren mides i pes i ja et diran si està encaixada o no la nena.... oiiiii jo tinc unes ganes de fer-me-la ja!!!!! Ja ens diràs que et diuen!!!!
Noies la hamaca si, és una hamaca per recolzar el bebé a la banyera, no és propiament una banyera, no. Els meus amics tenen un altre model que és menys robust (ocupa menys espai) però fisicament de moment no l'he trobat a les botigues on he mirat (hauria de mirar a més llocs). Redberry a nosaltres ens deixen la tipica banyera-cambiador, però no ho sé, ja ens van dir que ells van acabar utilitzant aquest tipus d'hamaques, i la segueixen fent servir pel seu nen que ja té un any... Aixi que tot i tenir nosaltres la seva banyera-cambiador em miraré algo així, perquè em sembla que acabarem tirant de lo mes pràctic possible. Provaré les dues coses, però ja veig que aquesta hamaca (o d'aquest estil) té mooooooolts punts.
Comentaris dela gent doncs tens molta raó PinkFlower, m'apunto la frase perquè aquest argument ja veig que l'hauré d'utilitzar per a alguna amiga meva....
Classes CAP Ostres tupper sex i tot PinkFlower?!?!!
qué animades!!!! No sé, em sembla que les classes de lactancia les fan al meu Hospital, però ja ho esbrinaré.
tinc clar que hi vull anar, si. OSTRES redberry, a mi aquests videos de parts tampoc em venen de gust mirar i quan me'ls posin a mi em fotrà un pal....!!!!!!
Pinkflower jejjeje si, aixo mateix li vaig dir, si li toca algo m'haurà de donar un tant per cent
Redberry ah si, heu fet ja els massatges?? La nostra comadrona va dir que fins la setmana 34 no ho fessim, però vaja, tampoc sé.... Ais noies, a mi em fa pal això. Cada cop que sento el tema penso que no em ve de gust. Potser estic massa tancada mentalment, però no em ve de gust, no ho vull fer, no ho faré. Ens va dir que podem exercitar el muscul del perineu (crec que es diu aixi) fent un exercisi: es tracta de seure al terra (posició rollo indi) amb els peus junts, anant movent les cames cap al terra. No sé si sabeu el que us vull dir....
Moviments jejeje que be que notis el singlot Redberry!! Jo les cametes o els peus CREC que en si NO els noto, suposo que perque les deu tenir molt primetes, no ho sé, noto algo en conjunt, el bony. El cap o el culet em sembla que si que ho és perque te forma com de meló, i és molt ferm, dur, no sé. No em fa gaires patades ultimament, és mes moviments. A vegades a l'alçada de les meves costelles noto com un bony, que potser si son els peus no ho sé, pero ostres, a vegades fa por i tot. Tambe noto que em pressiona o em toca la bufeta o algun organ meu d'allà abaix, no sé com ho fa pero ostres! Quina sensació més rara!!!! No sé quin òrgan em toca pero a vegades em fa repelús i tot. Desde luego que és tota una experiència....
Bolquers Doncs ben fet redberry, a vegades ens hi hem de llençar o no fariem/comprariem res. I els marits/parelles ens ajuden a això, a donar un cop de cap. Jo tambe tinc ganes de tenir-ho ja enllestit aquest tema, almenys tenir bolquers per la primera setmana del bebé. Per cert, l'altre dia vaig obrir els paquets de dodotis que et venen a les canastilles, i dins hi ha un val de 2 euros de descompte. Són pel Dodotis Sensitive. Lo que diu "no acumulable a otras ofertas", aixi que no sé si ho agafaran ara o no, si ja estan en rebaixa els panyals.....
Simptomes doncs no ho se redberry, jo crec que si "només" és com dolor de regla son els lligaments. Pero vaja, que és la meva opinió, tampoc soc experta.
Bossa urgències Doncs aqui només hem de dur sabatilles, unes calces, aigua, dos gorrets pel bebé i el nostre Dni i els papers de les ecos i analisis i tot aixo. I la bossa de robeta i bolquers i tot aixo, va en una altre bossa, la que pujarem quan ens pugin a planta. Al meu Hospital ho fan aixi, suposo que a cada lloc variarà.
Dolly per on pares????

Aquesta és la 3a eco (de les que et farien a la SS) de les 34 setmanes, no? La que miren mides i pes i ja et diran si està encaixada o no la nena.... oiiiii jo tinc unes ganes de fer-me-la ja!!!!! Ja ens diràs que et diuen!!!! Noies la hamaca si, és una hamaca per recolzar el bebé a la banyera, no és propiament una banyera, no. Els meus amics tenen un altre model que és menys robust (ocupa menys espai) però fisicament de moment no l'he trobat a les botigues on he mirat (hauria de mirar a més llocs). Redberry a nosaltres ens deixen la tipica banyera-cambiador, però no ho sé, ja ens van dir que ells van acabar utilitzant aquest tipus d'hamaques, i la segueixen fent servir pel seu nen que ja té un any... Aixi que tot i tenir nosaltres la seva banyera-cambiador em miraré algo així, perquè em sembla que acabarem tirant de lo mes pràctic possible. Provaré les dues coses, però ja veig que aquesta hamaca (o d'aquest estil) té mooooooolts punts.
Comentaris dela gent doncs tens molta raó PinkFlower, m'apunto la frase perquè aquest argument ja veig que l'hauré d'utilitzar per a alguna amiga meva....
Classes CAP Ostres tupper sex i tot PinkFlower?!?!!
qué animades!!!! No sé, em sembla que les classes de lactancia les fan al meu Hospital, però ja ho esbrinaré. Pinkflower jejjeje si, aixo mateix li vaig dir, si li toca algo m'haurà de donar un tant per cent
Redberry ah si, heu fet ja els massatges?? La nostra comadrona va dir que fins la setmana 34 no ho fessim, però vaja, tampoc sé.... Ais noies, a mi em fa pal això. Cada cop que sento el tema penso que no em ve de gust. Potser estic massa tancada mentalment, però no em ve de gust, no ho vull fer, no ho faré. Ens va dir que podem exercitar el muscul del perineu (crec que es diu aixi) fent un exercisi: es tracta de seure al terra (posició rollo indi) amb els peus junts, anant movent les cames cap al terra. No sé si sabeu el que us vull dir....
Moviments jejeje que be que notis el singlot Redberry!! Jo les cametes o els peus CREC que en si NO els noto, suposo que perque les deu tenir molt primetes, no ho sé, noto algo en conjunt, el bony. El cap o el culet em sembla que si que ho és perque te forma com de meló, i és molt ferm, dur, no sé. No em fa gaires patades ultimament, és mes moviments. A vegades a l'alçada de les meves costelles noto com un bony, que potser si son els peus no ho sé, pero ostres, a vegades fa por i tot. Tambe noto que em pressiona o em toca la bufeta o algun organ meu d'allà abaix, no sé com ho fa pero ostres! Quina sensació més rara!!!! No sé quin òrgan em toca pero a vegades em fa repelús i tot. Desde luego que és tota una experiència....
Bolquers Doncs ben fet redberry, a vegades ens hi hem de llençar o no fariem/comprariem res. I els marits/parelles ens ajuden a això, a donar un cop de cap. Jo tambe tinc ganes de tenir-ho ja enllestit aquest tema, almenys tenir bolquers per la primera setmana del bebé. Per cert, l'altre dia vaig obrir els paquets de dodotis que et venen a les canastilles, i dins hi ha un val de 2 euros de descompte. Són pel Dodotis Sensitive. Lo que diu "no acumulable a otras ofertas", aixi que no sé si ho agafaran ara o no, si ja estan en rebaixa els panyals.....
Simptomes doncs no ho se redberry, jo crec que si "només" és com dolor de regla son els lligaments. Pero vaja, que és la meva opinió, tampoc soc experta.
Bossa urgències Doncs aqui només hem de dur sabatilles, unes calces, aigua, dos gorrets pel bebé i el nostre Dni i els papers de les ecos i analisis i tot aixo. I la bossa de robeta i bolquers i tot aixo, va en una altre bossa, la que pujarem quan ens pugin a planta. Al meu Hospital ho fan aixi, suposo que a cada lloc variarà.
Dolly per on pares????

Hola maques!
Fa dies q us llegeixo i no us he escrit res!! normalment aprofito ratets sueltos a la feina per fer-ho, la setmana passada va ser molt agobiant ala feina.. i alfinal no vaig tenir temps!
Pero.. ara ja nomes em queden 15dies de feina (sense contar els findes obvio) per agafar la baixa, tinc ala sustituta a tope i m'ho puc pendre amb calma!
Intento enganxarme una mica als temes q parleu:
Calor, aquest cap d setmana ha fet mooolta calor aqui, menys mal q es puntual, i no estem mes de 2 dies seguits a +32graus, ara ja han baixat a 21, no puc imaginar-me com estareu vosaltres amb la calorassa que deu fer per Catalunya! Anims noieS!
Linea alba A mi tambe se'm ha comensat a marcat una micona, pero no m'hi he fixat massa, jo em concentro en posar-me crema hidratant anti-stries tant com puc.. de moment no n'he trobat cap de nova, aixi q amb aixo ja etsic prou contenta!
Comentaris de la gent si, l agent som estupida, i fan comentaris tontos, pero no volguem excusar als q no tenen fills, pq n'hi ha amb fills q tampoc tenen 2 dits d front..
- Lo de les setmanes, entenc q no tothom ho sapiga, pq es te la costum d parlar d mesos, pero vamos es tan facil com fer la resta, si un embaras son 40s aprox, i estem de 30i pico.. li dius calcula
- mides de panxa, jo ja no m'ho prenc tan malament, pero em molesta quan et diuen que gran o que petita, jolin, q no es algo q jo pugui controlar! Lo pitjor en aquest sentit som les dones entre nosaltres.. us vaig comentar q al equip d futbol del meu marit tenim baby-boom? aquest finde hem estat 4 prenyis + 1 q va parir fa 3 mesos juntes, quina tensio! era com una especie d concurs avera qui tenia la panxa mes maca o quina li provava millor l'embaras..
- quedar amb gent, jo em veig molt valenta de moment per anar fer plans al mes de juliol, pero despres hi penso detingudament i crec q no em vindra d gust.. aixi q Crunchi, el millor es q diguis q et ve de gust fer coses mes espontanees sense planejar, i si no ho entenen q s'ho facin mirar...
Bolquers segueixo sense comprar-ne pero pel que us llegeixo, millor tenir talla 1 i talla 2, i despres anar provant altres marques.
pel que diueu per tenir-ho d referencia mes o menys 0.16ct la unitat esta be de preu, no?
Dolors lligaments jo ho noto si faig algun moviment brusc, pero es algo q si se identificar com algo tipus muscular, no res de dolors tipus regla.
Quan he tingut "stress" o tipus contraccions, q m'ho va haver d explicar la llevadora pq no tenia ni idea, es quan set posa la panxa dura dura, i notes pressio al baix ventre, no te pq ser doloros (de moment), son doloroses quan ja estas d part.. o almenys aixo m'han dit
Redberry, pq no li comentes ala llevadora o les classes d prepart aixo dels dolors d regla?
hamaqueta banyera jo tambe en tinc! me la van recomanar unes amigues, sobretot per quan el baby es petit si no tens molta trassa, aixi no et rellisca i tens les 2 mans lliures per banyar-lo
posicio baby a mi la llevadora em va dir q ara ja esta cap per avall i el q em molesta a les costelles pot ser o l'esquena, o el culet!
Pero pq m'ho ha explicat ella, sino ni idea!
Pregunta: us molesta la panxa per conduir? a mi no, almenys de moment, pero he sentit a dir q es millor no conduir per el tema del cinturo, en sabeu alguna cosa? estic una mica peix..
no es q faci viatges gaire llargs.. pero molt mes comode q el transport public.
EGO Aquets mati he tingut la eco del 3r trimestre, la de creixement q li diuen aqui! en principi m'han dit q tot be, pero li enviaran l'informe ala llevadora per mirar-lo amb mi..
sembla q pesa ja 2.200, esta cap per avall i percentil 65! quin alleujament, tenia por q em sortis un monstruo de bebe q tingues el cap gros i no pogues sortir jajja
la ecografa no ha estat desagradable, pero la de l'anterior vegada ens va explicar mes coses i ens ensenyava tot millor, pero bueno, lo important es q tot sembla seguir el bon cami!
Be, noies, a veure si em passo mes sovint, petonets!
Fa dies q us llegeixo i no us he escrit res!! normalment aprofito ratets sueltos a la feina per fer-ho, la setmana passada va ser molt agobiant ala feina.. i alfinal no vaig tenir temps!
Pero.. ara ja nomes em queden 15dies de feina (sense contar els findes obvio) per agafar la baixa, tinc ala sustituta a tope i m'ho puc pendre amb calma!
Intento enganxarme una mica als temes q parleu:
Calor, aquest cap d setmana ha fet mooolta calor aqui, menys mal q es puntual, i no estem mes de 2 dies seguits a +32graus, ara ja han baixat a 21, no puc imaginar-me com estareu vosaltres amb la calorassa que deu fer per Catalunya! Anims noieS!
Linea alba A mi tambe se'm ha comensat a marcat una micona, pero no m'hi he fixat massa, jo em concentro en posar-me crema hidratant anti-stries tant com puc.. de moment no n'he trobat cap de nova, aixi q amb aixo ja etsic prou contenta!
Comentaris de la gent si, l agent som estupida, i fan comentaris tontos, pero no volguem excusar als q no tenen fills, pq n'hi ha amb fills q tampoc tenen 2 dits d front..
- Lo de les setmanes, entenc q no tothom ho sapiga, pq es te la costum d parlar d mesos, pero vamos es tan facil com fer la resta, si un embaras son 40s aprox, i estem de 30i pico.. li dius calcula
- mides de panxa, jo ja no m'ho prenc tan malament, pero em molesta quan et diuen que gran o que petita, jolin, q no es algo q jo pugui controlar! Lo pitjor en aquest sentit som les dones entre nosaltres.. us vaig comentar q al equip d futbol del meu marit tenim baby-boom? aquest finde hem estat 4 prenyis + 1 q va parir fa 3 mesos juntes, quina tensio! era com una especie d concurs avera qui tenia la panxa mes maca o quina li provava millor l'embaras..
- quedar amb gent, jo em veig molt valenta de moment per anar fer plans al mes de juliol, pero despres hi penso detingudament i crec q no em vindra d gust.. aixi q Crunchi, el millor es q diguis q et ve de gust fer coses mes espontanees sense planejar, i si no ho entenen q s'ho facin mirar...
Bolquers segueixo sense comprar-ne pero pel que us llegeixo, millor tenir talla 1 i talla 2, i despres anar provant altres marques.
pel que diueu per tenir-ho d referencia mes o menys 0.16ct la unitat esta be de preu, no?
Dolors lligaments jo ho noto si faig algun moviment brusc, pero es algo q si se identificar com algo tipus muscular, no res de dolors tipus regla.
Quan he tingut "stress" o tipus contraccions, q m'ho va haver d explicar la llevadora pq no tenia ni idea, es quan set posa la panxa dura dura, i notes pressio al baix ventre, no te pq ser doloros (de moment), son doloroses quan ja estas d part.. o almenys aixo m'han dit
Redberry, pq no li comentes ala llevadora o les classes d prepart aixo dels dolors d regla?
hamaqueta banyera jo tambe en tinc! me la van recomanar unes amigues, sobretot per quan el baby es petit si no tens molta trassa, aixi no et rellisca i tens les 2 mans lliures per banyar-lo
posicio baby a mi la llevadora em va dir q ara ja esta cap per avall i el q em molesta a les costelles pot ser o l'esquena, o el culet!
Pero pq m'ho ha explicat ella, sino ni idea!
Pregunta: us molesta la panxa per conduir? a mi no, almenys de moment, pero he sentit a dir q es millor no conduir per el tema del cinturo, en sabeu alguna cosa? estic una mica peix..
no es q faci viatges gaire llargs.. pero molt mes comode q el transport public.
EGO Aquets mati he tingut la eco del 3r trimestre, la de creixement q li diuen aqui! en principi m'han dit q tot be, pero li enviaran l'informe ala llevadora per mirar-lo amb mi..
sembla q pesa ja 2.200, esta cap per avall i percentil 65! quin alleujament, tenia por q em sortis un monstruo de bebe q tingues el cap gros i no pogues sortir jajja
la ecografa no ha estat desagradable, pero la de l'anterior vegada ens va explicar mes coses i ens ensenyava tot millor, pero bueno, lo important es q tot sembla seguir el bon cami!
Be, noies, a veure si em passo mes sovint, petonets!
Bn dia noies!!!!
Ostres dolly quina calor que fa per NL!!!! Aqui també ha refrescat, gracies a Déu!!! Pero vaja, que ens espera uns mesos de calor màxima, si....
El que comentes de conduir, no ho sé perque jo sempre vaig de copilot. Abans em notava el cinturó que m'apretava més, i curiosament ara no em molesta tant. No sé si per l'angle de la panxa, per si m'he acostumat, no ho sé. No sé fins quan es pot conduir, suposo que fins que tu et vegis incomode.... pero la meva amiga per exemple diu que va conduir fins al final. No ho sé.
Aixi ja et queden 15 dies???
que bé nena!!!!! Me n'alegro que ja tinguis data per agafar la baixa!!!
Que guay la eco!!!!
que tal pinkflower la teva eco? Ja ens explicaràs!
Que tingueu un bon dimarts noies!!!
Ostres dolly quina calor que fa per NL!!!! Aqui també ha refrescat, gracies a Déu!!! Pero vaja, que ens espera uns mesos de calor màxima, si....
El que comentes de conduir, no ho sé perque jo sempre vaig de copilot. Abans em notava el cinturó que m'apretava més, i curiosament ara no em molesta tant. No sé si per l'angle de la panxa, per si m'he acostumat, no ho sé. No sé fins quan es pot conduir, suposo que fins que tu et vegis incomode.... pero la meva amiga per exemple diu que va conduir fins al final. No ho sé.
Aixi ja et queden 15 dies???
que bé nena!!!!! Me n'alegro que ja tinguis data per agafar la baixa!!!Que guay la eco!!!!
que tal pinkflower la teva eco? Ja ens explicaràs!Que tingueu un bon dimarts noies!!!

Bon dia noies!
32s!
crunchi Ens hem creuat! Lo repelus que et dona segons com es mogui el baby no ho havia escoltat, pensa que el baby et fa pessigolles des de dintre.
No he obert cap mostra de bolquers! Mirare aixo que dius del vales, perque els paquets de la talla 1 no estan d'oferta, encare que amb la de bolquers que tenim que comprar segur que ho gastem. Per cert, si no et ve de gust fer el massatge perineal no ho fassis que no es obligatori, no et capfiquis per aixo
Dolly Que be que et diguessin que ja te el caparro cap per avall
A vegades en les ecos segons qui te la fagi va mes per feina, o tambe no tenen que mirar ells tanta cosa i llestos, per aixo no et preocupis que ja queda poquet per poder estar mirant als babys tota l'estona.
Tens la baixa a tocar ja,molts anims que no et queda res.
Hamaca de bany A mi m'agrada la idea de la hamaca, pero les que jo he vist mes senzilles estan a tots costats aixi que penso que es una cosa que podem comprar sobre la marxa. Vosaltres la posarieu directament a la vostra banyera o us referiu a la del canviador?
Conducció amb panxu Crec, que el tema del cinturo es que si tens un accident o una frenada mooooolt forta, amb el cinturo pots "oprimir" massa al baby. Per aixo recomanen aquests de embarassada, perque fa que no apreti la panxa. Personalment no em molesta el cinturo pero no faig viatges molt llargs que es digui, aixi que amb el normal ja m'esta be.
Sortides Dolly que valenta fent plans per juliol! Soc mes del grup de la crunchi, prefereixo no fer plans i si arriba el dia i em ve de gust doncs ja fer. Es mes tinc 2 cofres d'aquest tipus de la wonderbox, i no se si fer-hos o deixar-ho per despres, em caducan d'aqui 2 anys. Volia fer 1 per lo menos, pero els que estan be son a 2-3h de cami, i per una nit d'hotel no se si em compensa.
Clases prepart M'agraden molt la veritat, son molt educatives.
La primera hora vam fer exercicis amb pilota, per obrir les caderes, i convinat amb respiracions i kegel, i trucs per fer le hores de dilatacio menys doloroses amb calor. Ens van ensenyar un video de com fer el massatge perineal, i un fulleto.
A la segona hora amb els homes, els hi van ensenyar a ells, a fer massatges a la zona lumbar per quan tenim contraccions i per quan estem a les pauses de les contraccions. També postures per agafar-nos a ells i deixar la espatlla recta. Van fer una escenificació dels pujos, de com els tenim que fer en cas de tenir la epidural, i com la parella ens pot ajudar.
Per rematar els videos de part, un era part natural, que la dona estava asseguda, una altre era amb intenció de ser natural i va ser amb epidural, i va ser amb posició de costat, i l'altre amb epidural desde el principi amb posició de litotomia. Va ser tot moolt grafic, pero si que es va veure be que la posicio de costat facilita la sortida del baby,i la pot fer tenint l'epidural posada, en canvi la de tota la vida es com que costa mes.
Contraccions Dec ser molt bleda
No estic segura pero crec que tinc les de Braxton, pero desde fa temps, el cas es que no estic segura. Noto presicio a la zona del baix ventre, i a vegades se em posa dura la panxa, pero no se perque sempre ho relaciono amb que el baby es deu moure. No em fan mal ni res, es nomes pressio. He remirat per internet i podria dir que estic 70% segura de que es aixo. Em passa com el singlot
Ego Ahir a la nit em va venir aquesta sensació de abans de agafar un refredat, no vaig tenir febre ni res, pero estava feta caldo, per sort m'he llevat millor. A sobre em fa mal l'esquena, pero no es per la panxu, es de la zona del omòplat, i ja soc aixi de serie, nomes que avans et prenies un ibuprofe, i ara et toca aguantar-te
Per cer ahir no vaig preguntar lo dels dolors de regla, aixi que no ho vaig preguntar. Des de fa temps tinc la sensació de que el baby s'adelantara, pero a lo millor es les ganes que tinc de tenir-lo als braços, no se si alguna li pasa tambe?
Com va la setmana?

32s!
crunchi Ens hem creuat! Lo repelus que et dona segons com es mogui el baby no ho havia escoltat, pensa que el baby et fa pessigolles des de dintre.
No he obert cap mostra de bolquers! Mirare aixo que dius del vales, perque els paquets de la talla 1 no estan d'oferta, encare que amb la de bolquers que tenim que comprar segur que ho gastem. Per cert, si no et ve de gust fer el massatge perineal no ho fassis que no es obligatori, no et capfiquis per aixo
Dolly Que be que et diguessin que ja te el caparro cap per avall
A vegades en les ecos segons qui te la fagi va mes per feina, o tambe no tenen que mirar ells tanta cosa i llestos, per aixo no et preocupis que ja queda poquet per poder estar mirant als babys tota l'estona.
Tens la baixa a tocar ja,molts anims que no et queda res.
Hamaca de bany A mi m'agrada la idea de la hamaca, pero les que jo he vist mes senzilles estan a tots costats aixi que penso que es una cosa que podem comprar sobre la marxa. Vosaltres la posarieu directament a la vostra banyera o us referiu a la del canviador?
Conducció amb panxu Crec, que el tema del cinturo es que si tens un accident o una frenada mooooolt forta, amb el cinturo pots "oprimir" massa al baby. Per aixo recomanen aquests de embarassada, perque fa que no apreti la panxa. Personalment no em molesta el cinturo pero no faig viatges molt llargs que es digui, aixi que amb el normal ja m'esta be.
Sortides Dolly que valenta fent plans per juliol! Soc mes del grup de la crunchi, prefereixo no fer plans i si arriba el dia i em ve de gust doncs ja fer. Es mes tinc 2 cofres d'aquest tipus de la wonderbox, i no se si fer-hos o deixar-ho per despres, em caducan d'aqui 2 anys. Volia fer 1 per lo menos, pero els que estan be son a 2-3h de cami, i per una nit d'hotel no se si em compensa.
Clases prepart M'agraden molt la veritat, son molt educatives.
La primera hora vam fer exercicis amb pilota, per obrir les caderes, i convinat amb respiracions i kegel, i trucs per fer le hores de dilatacio menys doloroses amb calor. Ens van ensenyar un video de com fer el massatge perineal, i un fulleto. A la segona hora amb els homes, els hi van ensenyar a ells, a fer massatges a la zona lumbar per quan tenim contraccions i per quan estem a les pauses de les contraccions. També postures per agafar-nos a ells i deixar la espatlla recta. Van fer una escenificació dels pujos, de com els tenim que fer en cas de tenir la epidural, i com la parella ens pot ajudar.
Per rematar els videos de part, un era part natural, que la dona estava asseguda, una altre era amb intenció de ser natural i va ser amb epidural, i va ser amb posició de costat, i l'altre amb epidural desde el principi amb posició de litotomia. Va ser tot moolt grafic, pero si que es va veure be que la posicio de costat facilita la sortida del baby,i la pot fer tenint l'epidural posada, en canvi la de tota la vida es com que costa mes.
Contraccions Dec ser molt bleda
No estic segura pero crec que tinc les de Braxton, pero desde fa temps, el cas es que no estic segura. Noto presicio a la zona del baix ventre, i a vegades se em posa dura la panxa, pero no se perque sempre ho relaciono amb que el baby es deu moure. No em fan mal ni res, es nomes pressio. He remirat per internet i podria dir que estic 70% segura de que es aixo. Em passa com el singlot
Ego Ahir a la nit em va venir aquesta sensació de abans de agafar un refredat, no vaig tenir febre ni res, pero estava feta caldo, per sort m'he llevat millor. A sobre em fa mal l'esquena, pero no es per la panxu, es de la zona del omòplat, i ja soc aixi de serie, nomes que avans et prenies un ibuprofe, i ara et toca aguantar-te
Per cer ahir no vaig preguntar lo dels dolors de regla, aixi que no ho vaig preguntar. Des de fa temps tinc la sensació de que el baby s'adelantara, pero a lo millor es les ganes que tinc de tenir-lo als braços, no se si alguna li pasa tambe?Com va la setmana?

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |