FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Laiafiv pues a veure que passa!! Ara que ja ho tenim tan a prop volem que el temps voli!!
Es fara llarg l'estiu !! I encara no ha començat
Es fara llarg l'estiu !! I encara no ha començat

Hola boniques!
aix Mariela tan de bo sigui un avís de positiu
Ole ole! Ja en breu comences la preparació de l'endometri! La injecció que em vaig punxar jo venia a ser les antibabys que has pres tu, per això no t'ho has de punxar.
La progesterona sempre es comença a posar abans de la transferència, tal com indiquen els doctors. En el cas de tranferència de frescos just el dia de la punció, i en el nostre cas de congelats jo tenia transferència el dia 11 de maig, i havia de començar a posar-me el dia 6 de maig
Ojalá corra la misma suerte que vosotras y sea así avellaneda, ya son muchos años persiguiendo un sueño, muchas esperas, visitas y nervios.
En nada es 6 de junio para la eco! No estoy segura si en urgencias hacen la analítica, sé que si que puedes hacertela en laboratorios pagando
Que mirásteis lo del sexo con la tabla china? Ya ves lo más importante es que esta sano y llegue a término, con lo que cuesta...
cmatamorosb vinga reina que demà comença la tercera i ja saps que es diu, que a la tercera va la vençuda!!
Que bé laiatous en 10 dies eco! Segur que aquesta et farà estar una mica més tranquila i que t'ho creguis més, però crec que amb el que ens costa no ens ho acabarem de creure fins que tinguem el/s bebè/s als nostres braços
Jejeje jo no ho trobo tan estrany lo de la teva mare, nosaltres vam anar a la Vall de Núria a posar un ciri, tocar la campana, parlar amb la verge i posar un desig a l'ermita de Sant Gil. I l'any passat vaig fer un mòbil de 1.000 grulles de paper per demanar el mateix desig, una llegenda japonesa diu que si fas 1.000 grulles de paper i les uneixes amb fil, aquestes et concedeixen un desig. Quan alguna cosa es desitja tant i veus que no arriba fas tot el que sigui per intentar augmentar la sort i que es cumpleixi
Undomiel ben alerta al telèfon que en res et truquen!!
laiafv moltes gràcies pels ànims i la sort, vinga que en res també et truquen!!
Jo ahir canvi de pegats, i a la tarda al anar a comprar malestar, com marejada, diarrea i destemplada. Ja no sé si és la medicació, el canvi de temps, algun virus o que
Però tot i això em noto tranquila i no sé si això és bo o dolent...
Que acabeu de passar un bon cap de setmana!!
aix Mariela tan de bo sigui un avís de positiu
Ole ole! Ja en breu comences la preparació de l'endometri! La injecció que em vaig punxar jo venia a ser les antibabys que has pres tu, per això no t'ho has de punxar.
La progesterona sempre es comença a posar abans de la transferència, tal com indiquen els doctors. En el cas de tranferència de frescos just el dia de la punció, i en el nostre cas de congelats jo tenia transferència el dia 11 de maig, i havia de començar a posar-me el dia 6 de maig
Ojalá corra la misma suerte que vosotras y sea así avellaneda, ya son muchos años persiguiendo un sueño, muchas esperas, visitas y nervios.
En nada es 6 de junio para la eco! No estoy segura si en urgencias hacen la analítica, sé que si que puedes hacertela en laboratorios pagando
Que mirásteis lo del sexo con la tabla china? Ya ves lo más importante es que esta sano y llegue a término, con lo que cuesta...
cmatamorosb vinga reina que demà comença la tercera i ja saps que es diu, que a la tercera va la vençuda!!
Que bé laiatous en 10 dies eco! Segur que aquesta et farà estar una mica més tranquila i que t'ho creguis més, però crec que amb el que ens costa no ens ho acabarem de creure fins que tinguem el/s bebè/s als nostres braços
Jejeje jo no ho trobo tan estrany lo de la teva mare, nosaltres vam anar a la Vall de Núria a posar un ciri, tocar la campana, parlar amb la verge i posar un desig a l'ermita de Sant Gil. I l'any passat vaig fer un mòbil de 1.000 grulles de paper per demanar el mateix desig, una llegenda japonesa diu que si fas 1.000 grulles de paper i les uneixes amb fil, aquestes et concedeixen un desig. Quan alguna cosa es desitja tant i veus que no arriba fas tot el que sigui per intentar augmentar la sort i que es cumpleixi
Undomiel ben alerta al telèfon que en res et truquen!!
laiafv moltes gràcies pels ànims i la sort, vinga que en res també et truquen!!
Jo ahir canvi de pegats, i a la tarda al anar a comprar malestar, com marejada, diarrea i destemplada. Ja no sé si és la medicació, el canvi de temps, algun virus o que
Però tot i això em noto tranquila i no sé si això és bo o dolent...Que acabeu de passar un bon cap de setmana!!

Holaaa!!! Avellaneda jo tambe tinc dolors com de regla i mal als ronyons!!! I em baixa la tensio!!!! Lo de la prona de sang no ho se!!! Tambe mu he plantejat pero no se si a urgencies ho farien.
Ii... que es aixo de mirar el sexe??? Com ho feu? No ho havia sentit a dir mai!!!!
Ii... que es aixo de mirar el sexe??? Com ho feu? No ho havia sentit a dir mai!!!!
Undomiel i laiafiv!!!! Jo l'any passat vaig fer una estimulacio al juny pero la van haver de cancelar i llavors vaig fer visita per programar la seguent!!! No es el vostre cas pero a nivell de timings si que us pot orientar!! I sii em van dir ja de comencar al setembre perque entre que t'ha de vindre la seguent regla i llavors comencar amb les antibaby un mes si queia en agost!!! Per tant ja ho deixen per setembre. Jo em vaig pendre les antibaby amb la regla d'agost!!!
I l'estiu em va passar volant!!!! Ara no vam parar!! El vam aprofitar a tope!! Jiji
I l'estiu em va passar volant!!!! Ara no vam parar!! El vam aprofitar a tope!! Jiji
- avellaneda66
- :: puça

- Entrades: 25
- Membre des de: dt. maig 02, 2017 10:59 am
Hola Laiatous, pues el tener los dolores de regla imagino que debe ser normal. He optado por hacer un poco de reposo porque si bien es cierto que he abandonado el gym y no hago esfuerzos ni peso, si que soy movida y he pensado parar un poquito. Sobre lo del sexo es que como aún no nos lo creemos pues usé un método de tabla china, lo recuerdo con gracia porque cuando mi hermana quedó embarazada se lo conté a la meva mare y me escuchó muy seria, cuando le dije el resultado soltó una carcajada porque me dijo que con mi hermana (hace 34 años) quería niño y siempre engañaba a la amiga que se lo hacía, le cambiaba los datos y siempre le daba niña y tengo una hermana
así que parece que funciona jijij is.
Laiatous que siga yendo todo bien, estoy contando las semanas para la eco
Un besito a ti y a todas
así que parece que funciona jijij is.Laiatous que siga yendo todo bien, estoy contando las semanas para la eco
Un besito a ti y a todas
Laiatous moltes gracies si que ens ajudes!!!! Jo ja estic conciençada que pel setembre ens ficarem al lio. Be ara queda que ens truquin!!!
Disfruteu molt i cuideu-vos!!!!
Bon diumenge
Disfruteu molt i cuideu-vos!!!!
Bon diumenge

- avellaneda66

Undomiel, es como dice Laiatous, una vez te llamen vendrá todo rodado, se pasa más rápido de lo que uno se imagina, además somos unas guerreras!!! Y estamos preparadas para esta carrera de fondo Un beso y buen domingo!!
Holaaa noies!!!! Que anima't esta això!!!
Undomiel,Laiafiv, Suellen aprofiteu per fer lo que volgueu que en quan us truquin tot comença. A mi hem van donar visita per un mes i mig. Vaig començar antibabys el mateix dia perquè vaig anar que ja acabava la regla. Y quan hem va venir un altre cop la regla ja vaig començar les banderilles i en menys de 15 ja tenia transferència feta. O sigui molt depressa. Ara estic amb lo més lent de tot l'espera.
Hashi, ja arriba el dia per anar a la beta!! Vinga que per els símptomes segur que també tens un super positiu.
Mi Mariela, aix tant de bó ens quedéssim les dues embarassades disfrutaría tant amb tú en aquesta etapa!!
Ctmamorsb vinga amb molts ànims sense pensar enrradere que com et diuen la 3a la vençuda.
Bon diumenge a totes i que segueixi la bona sort i l'alegria en aquest fòrum.

Undomiel,Laiafiv, Suellen aprofiteu per fer lo que volgueu que en quan us truquin tot comença. A mi hem van donar visita per un mes i mig. Vaig començar antibabys el mateix dia perquè vaig anar que ja acabava la regla. Y quan hem va venir un altre cop la regla ja vaig començar les banderilles i en menys de 15 ja tenia transferència feta. O sigui molt depressa. Ara estic amb lo més lent de tot l'espera.
Hashi, ja arriba el dia per anar a la beta!! Vinga que per els símptomes segur que també tens un super positiu.
Mi Mariela, aix tant de bó ens quedéssim les dues embarassades disfrutaría tant amb tú en aquesta etapa!!
Ctmamorsb vinga amb molts ànims sense pensar enrradere que com et diuen la 3a la vençuda.
Bon diumenge a totes i que segueixi la bona sort i l'alegria en aquest fòrum.

- avellaneda66

Sacamo cuándo se acaba tu beta espera?
Avellaneda me dijeron que 20días después y la transferencia me la hicieron 17. Me tocaría el pipitest para el 6 Junio. Pero no sé si aguantaré. A ver a ver. Cuando me recomendáis que debo hacermelo que sea fiable??Es una intriga tan grande. 

- avellaneda66

Yo confieso que quería esperar 18 días que eso hubiera sido hoy pero entablé amistad con otra chica el día de la transferencia y hablábamos cada día, intercambiamos síntomas, cambios,,etc y por supuesto apoyo. Ella tuve transferencia de dos "huevitos" de buena calidad, yo sólo de uno y no muy bueno. El lunes pasado me dijo que tuvo un leve sangrado marrón, continuó y para el miêrcoles ya tenía la regla. Así que como yo también estaba en fecha y síntomas de la regla, el jueves cumplí 14 días desde la transferencia y el viernes (15 días) ya en pánico, me la hice.
Perdona el rollo pero he leído que a los 15 días ya lo sabes y si quieres espera 17 pero ni de broma antes de esos tiempos (conozco la desesperación). Trata de estar tranquila y los días pasan, si tienes síntomas de regla no te asustes porque parece que es normal porque yo continúo con ellos, a veces con dolores fuertes pero parece que todo sigue su curso.
Todo irá bien, ya lo verás
Siempre nos tienes a nosotras para desahogarte
Perdona el rollo pero he leído que a los 15 días ya lo sabes y si quieres espera 17 pero ni de broma antes de esos tiempos (conozco la desesperación). Trata de estar tranquila y los días pasan, si tienes síntomas de regla no te asustes porque parece que es normal porque yo continúo con ellos, a veces con dolores fuertes pero parece que todo sigue su curso.
Todo irá bien, ya lo verás
Siempre nos tienes a nosotras para desahogarte

Muchas gracias Avellaneda por los ánimos. Eres un

Hola noies!!! Quins dies de euforia, q contenta estic per totes vosaltres.
Sacamo yo tb estic desitjant q ens quedem les dos juntes sera molt guay compartir embaraç, i tot el q segueix despres.Si no fos aixi i et quedesis tu seria igual de feliç saps q desitjo q et vagi tot be. Jo ja tinc el meu nen encara q es portarien casi 4 anyets serien amics iguals.
Tot i aixi no perdre la esperança q per aixo som un grup de lluitadores.
Avellaneda- creec q eres tu q preguntaves q si es podia fer la eco abanç. Doncs mira jo vaig tacar una miqueta a les 5 setmabes i vaig anar a urgencies del hospital de referencia no a Sant pau, hem van fer eco i es veia un saquet pero no es veia l' embrio em van dir q a les 5 setmanes aixo era normal pero jo vaigestar molt decebuda i amb por fins les 8 q era quan la feien a Sant Pau. I alla ja vaig sentir el seu cor. ....
jo m' esperaria. Pero tu fes el q tu vegis.
No personalitzo mes pq ara som tantes qem perdo una mica.
Una pregunta vosaltres despres de la transferencia heu agafat la baixa??? Jo l' altre cop la vaig agafar i ara em sap greu no se q fer.
Petonets guapes.
Sacamo yo tb estic desitjant q ens quedem les dos juntes sera molt guay compartir embaraç, i tot el q segueix despres.Si no fos aixi i et quedesis tu seria igual de feliç saps q desitjo q et vagi tot be. Jo ja tinc el meu nen encara q es portarien casi 4 anyets serien amics iguals.
Tot i aixi no perdre la esperança q per aixo som un grup de lluitadores.
Avellaneda- creec q eres tu q preguntaves q si es podia fer la eco abanç. Doncs mira jo vaig tacar una miqueta a les 5 setmabes i vaig anar a urgencies del hospital de referencia no a Sant pau, hem van fer eco i es veia un saquet pero no es veia l' embrio em van dir q a les 5 setmanes aixo era normal pero jo vaigestar molt decebuda i amb por fins les 8 q era quan la feien a Sant Pau. I alla ja vaig sentir el seu cor. ....
jo m' esperaria. Pero tu fes el q tu vegis.No personalitzo mes pq ara som tantes qem perdo una mica.
Una pregunta vosaltres despres de la transferencia heu agafat la baixa??? Jo l' altre cop la vaig agafar i ara em sap greu no se q fer.
Petonets guapes.
- avellaneda66

gracias por la info Mariela, creo que ya me esperaré al 6 de Junio que es cuando me toca la eco. La duda era mas bien si me harían prueba de sangre en urgencias para corroborar el positivo, es que todavía no me lo creo
Sobre la baja, en mi experiencia personal el día de la transfe al decirme la doctora que solo había uno para transderir y no de muy buena calidad pues me desmoralice y entre aguantar el pis y el bajón por ejemplo no aguanté las dos horas de reposo así que tuve que ir al baño con el sufrimiento de no hacerlo "con presión" y sin prisas. Una vez terminado el reposo en Sant Pau me vine conduciendo a casa, atravesando Barcelona con un tráfico horrible, porque vivo fuera. Y en la tarde volví a conducir por una gestión que tuve que hacer. Te he soltado el rollo para en conclusión decirte si no haces un trabajo que conlleve esfuerzos, el gym lo he abandonado completamente, y no hago (todavía) paseos muy largos porque vivo en la montaña y la subida merece esfuerzo.
Espero haberte ayudado, un abrazo :)
- cmatamorosb
- :: granota

- Entrades: 210
- Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm
Bon dia boniques,entro ràpid desde el mòbil!!Hashi,avui tens la beta veritat??t'envio molta energia positiva i ojala sigui positiu!esperem notícies...
En un altre moment entro en més calma i personalitzo
En un altre moment entro en més calma i personalitzo
- avellaneda66

Hashi, espero estés celebrando!!! Buena vibra!!Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Hashi, ens tens pendents!
Petons a totes!!
Petons a totes!!
Hola noies,
tot i que fa un sol radiant nosaltres avui tenim un núvol de tormenta a sobre... un segon negatiu a la llista i ara toca tornar a començar tot el tractament de 0 (anticonceptives, analítiques, controls, punxades, punció, esperes, transferència...).
Tot i anar tot el tractament perfecte i conseguir embrions i blastocits de bona qualitat, el factor sort no ha estat de la nostra part
Estaré uns dies sense entrar, necessito treure-ho tot i tornar a carregar-me d'energia positiva per seguir lluitant boniques. Tot això és molt dur i tornar a la normalitat com si no hagués passat res es fa costa amunt. Bé, que us haig de dir a vosaltres que no sapigueu...
cmatamorosb bonica, espero que en breu ens puguis donar bones notícies i aquesta inseminació sigui la que acabi amb premi!
Sacamo et desitjo molta sort i que tu si puguis cantar positiu!
avellaneda, laiatous creieu-vos-ho reines i gaudiu cada instant d'aquesta nova etapa amb els vostres cigronets!
Molts ànims per totes i una abraçada,
tot i que fa un sol radiant nosaltres avui tenim un núvol de tormenta a sobre... un segon negatiu a la llista i ara toca tornar a començar tot el tractament de 0 (anticonceptives, analítiques, controls, punxades, punció, esperes, transferència...).
Tot i anar tot el tractament perfecte i conseguir embrions i blastocits de bona qualitat, el factor sort no ha estat de la nostra part
Estaré uns dies sense entrar, necessito treure-ho tot i tornar a carregar-me d'energia positiva per seguir lluitant boniques. Tot això és molt dur i tornar a la normalitat com si no hagués passat res es fa costa amunt. Bé, que us haig de dir a vosaltres que no sapigueu...
cmatamorosb bonica, espero que en breu ens puguis donar bones notícies i aquesta inseminació sigui la que acabi amb premi!
Sacamo et desitjo molta sort i que tu si puguis cantar positiu!
avellaneda, laiatous creieu-vos-ho reines i gaudiu cada instant d'aquesta nova etapa amb els vostres cigronets!
Molts ànims per totes i una abraçada,

Hashi bonica hi sento.
Nomes queda aixecar-se i anar endavant.
Al final ho aconseguiras.... ni ho dubtis.
Molts petons.
Nomes queda aixecar-se i anar endavant.
Al final ho aconseguiras.... ni ho dubtis.
Molts petons.
Undomiel moltes gràcies guapa. Si, no queda un altre que seguir avançant tot i els obstacles que ens anem trobant. Un petó ben fort!

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |