Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Twix
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Twix » dt. maig 30, 2017 9:06 am

Algú sap on surt l'oferta final avui?
Sunoa
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

EntradaAutor: Sunoa » dt. maig 30, 2017 9:14 am

Twix no acabo d'entendre q surtirà al llistat aquest d'avui amb l'oferta final. Sigui el que sigui si el plaç d'entregar els formularis acava avui a les 17:00 h pots comptar que sortirà a les tantes..
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dt. maig 30, 2017 9:17 am

Jo entenc q al documemt d avui sortiran el nombre de places finals definitives incloenthi les ampliacions de rati i bolets q han anunciat a altes zones. Pero imagino q no ho faran public fins despres de les 17h
Twix

EntradaAutor: Twix » dt. maig 30, 2017 9:18 am

Sunoa ha escrit:Twix no acabo d'entendre q surtirà al llistat aquest d'avui amb l'oferta final. Sigui el que sigui si el plaç d'entregar els formularis acava avui a les 17:00 h pots comptar que sortirà a les tantes..

Entenc que són els augments de ràtio i els bolets, si n'hi ha. Suposo que han assignat les places tenint en compte aquestes ampliacions i que després han fet la llista de gent que va d'ofici
Retriever
Entrades: 26
Membre des de: dj. març 02, 2017 12:43 pm

EntradaAutor: Retriever » dt. maig 30, 2017 10:40 am

Sabeu alguna cosa de les llistes d'espera.
Es a dir, si en primera opció no has entrat però si que et toca escola de les altres opcions de llista,
Despres si algu es dona de baixa a l'escola de primera opció t'avisen?
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. maig 30, 2017 10:45 am

Retriever ha escrit:Sabeu alguna cosa de les llistes d'espera?
Es a dir, si en primera opció no has entrat per poc i si que et donen escola de la teva llista.
Però si algu es dona de baixa t'avisen?

Si,en teoria es aixi. Si sorgeixen vacants a coles q tens per damunt a la teva llista et poden trucar. Pero tu ja tens cole no?
mandarina777
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

EntradaAutor: mandarina777 » dt. maig 30, 2017 11:43 am

cositina ha escrit:Jo entenc q al documemt d avui sortiran el nombre de places finals definitives incloenthi les ampliacions de rati i bolets q han anunciat a altes zones. Pero imagino q no ho faran public fins despres de les 17h

Quin document?
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. maig 30, 2017 11:45 am

vull dir el pdf q pengin avui amb la oferta final
Retriever
Entrades: 26
Membre des de: dj. març 02, 2017 12:43 pm

EntradaAutor: Retriever » dt. maig 30, 2017 11:50 am

cositina ha escrit:
Retriever ha escrit:Sabeu alguna cosa de les llistes d'espera?
Es a dir, si en primera opció no has entrat per poc i si que et donen escola de la teva llista.
Però si algu es dona de baixa t'avisen?

Si,en teoria es aixi. Si sorgeixen vacants a coles q tens per damunt a la teva llista et poden trucar. Pero tu ja tens cole no?

Suposo que com tu, tinc amics, família, veïns..
Quan ets de tota la vida del barri es el que hi ha.
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dt. maig 30, 2017 11:59 am

Jo us puc ajudar amb la meva opinió de kinder, el meu fill ha fet P2 allà. A més de què les instal·lacions no m'agraden gens (el meu fill va a l'espai Brinkadeira i sencerament, a més de descuidades, tenen humitat, fa mala olor, no és espai exclusiu pels nens, per tant no hi ha decoració) no em sembla que tinguin un projecte pedagògic definit. Sí que és cert que parlen d'educació lliure, montessori, etc, però de materials per treballar aquests sistemes en veig ben pocs, i les activitats interiors, doncs no se... de moment poca cosa han portat a casa, però tampoc veig que ell hagi avançat gaire (oju, no és que em preocupi, eh?, però ho comparo amb altres nens que estan fent P2, i veig que fan un munt de coses que el meu fill no.

També és cert que surten molt al parc, a passejar, etc. Normal, no tenen pati.

Per P3 no tinc ni idea com es plantejarà.

Dit això, és cert que molts pares de companys del meu fill estan contents, això que dic aquí és només una apreciació meva. Jo, si hi hagués una altra escoleta pel meu fill per fer P2, el portaria de cap.

També és cert que repetiré i faré P2 allà amb el meu fill petit.
Imatge Imatge
ISIS1980
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. maig 30, 2017 12:04 pm

M'estic posant al dia llegint tots els vostres posts i estic escandalitzada per tot el que expliqueu i per el que ens espera a nosaltres l'any vinent que és quan ens toca escolaritzar. Evidentment si feu algun escrit aviseu perquè jo m'hi sumo amb vosaltres a fer força. Molts ànims a les famílies que han d'anar d'ofici i enhorabona a totes aquelles que han pogut entrar a alguna escola de la seva llista...

Us segueixo... Força!!
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

EntradaAutor: mond » dt. maig 30, 2017 12:25 pm

Saris ha escrit:Jo us puc ajudar amb la meva opinió de kinder, el meu fill ha fet P2 allà. A més de què les instal·lacions no m'agraden gens (el meu fill va a l'espai Brinkadeira i sencerament, a més de descuidades, tenen humitat, fa mala olor, no és espai exclusiu pels nens, per tant no hi ha decoració) no em sembla que tinguin un projecte pedagògic definit. Sí que és cert que parlen d'educació lliure, montessori, etc, però de materials per treballar aquests sistemes en veig ben pocs, i les activitats interiors, doncs no se... de moment poca cosa han portat a casa, però tampoc veig que ell hagi avançat gaire (oju, no és que em preocupi, eh?, però ho comparo amb altres nens que estan fent P2, i veig que fan un munt de coses que el meu fill no.

També és cert que surten molt al parc, a passejar, etc. Normal, no tenen pati.

Per P3 no tinc ni idea com es plantejarà.

Dit això, és cert que molts pares de companys del meu fill estan contents, això que dic aquí és només una apreciació meva. Jo, si hi hagués una altra escoleta pel meu fill per fer P2, el portaria de cap.

També és cert que repetiré i faré P2 allà amb el meu fill petit.

Per si t'interessa : https://escoletalacabana.wordpress.com/ ... -poblenou/

l'acaben d'obrir no fa ni un més al costadet de Kinder...
||*||
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. maig 30, 2017 1:35 pm

Mhan dit q algun xole ja te penjada fora la oferta final. Concretament Univers (Gracia), no se si al barri alguna ja la te
Emra
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

EntradaAutor: Emra » dt. maig 30, 2017 1:40 pm

Y en q consiste esa oferta final?
Emra

EntradaAutor: Emra » dt. maig 30, 2017 1:50 pm

Alguien la ha encontrado en la web del consorci?
Twix

EntradaAutor: Twix » dt. maig 30, 2017 1:54 pm

Emra ha escrit:Alguien la ha encontrado en la web del consorci?

Al web encara no ho han penjat. He trucat al Consorci i és surrealista lo d'aquesta gent: el tio que m'ha atès diu que avui no surt res, que fins dia 2 res. Li he dit que fes el favor de mirar la seva pròpia pàgina web, que jo la tenia al davant i diu clarament que avui surt l'oferta final. Al final ho ha consultat als companys i s'ha excusat dient que és cosa del departament d'ensenyament i que quan els ho passin ho penjaran ("quan els informàtics ho considerin oportú", toca't els nassos!)
Emra

EntradaAutor: Emra » dt. maig 30, 2017 1:59 pm

Jajaja, ya es para reírse, conozco casos de gente que no sabe si entran en primera opción o donde porque estaba en el número 50, supongo que para esta gente la lista de hoy es más esclarecedora que para el resto que tenemos claro que ni de broma llegamos a entrar, pero estaría bien que la colgarán de todas formas!
mandarina777
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

EntradaAutor: mandarina777 » dt. maig 30, 2017 2:53 pm

Yo hoy he llamado 3 veces para preguntar si ahora nos apuntamos a x escuela y no entramos, en caso de que no se matrícule alguien, sí entramos en plan lista de espera o no...

La.primera me ha derivado a departamento d"escolarització y sonaba y sonaba hasta que se colgó

La segunda me ha colgado en plan si un moment. Clac!

La tercera me ha dicho que eso he de preguntar en los coles. He dicho que el cole me dice que pregunte al consorcio. *grillos * también se ha colgado misteriosamente
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. maig 30, 2017 3:21 pm

Mandarina al web diu q la llista de 2a volta no dona dret a llista d espera. Nomes es queda en llista d espera dels 10 coles de la 1a llista. A la reunio consorci tb ho van dir
Emra

EntradaAutor: Emra » dt. maig 30, 2017 6:10 pm

Alguien ha podido ver la famosa lista final? Ya por curiosidad...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::