Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Lakalaka
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 27, 2017 6:54 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lakalaka » dt. maig 30, 2017 6:30 pm

No entiendo mucho qué lista de oferta final van a publicar, ¿serán de las plazas que han quedado vacantes tras la ampliación de solicitud? En el consorci no tienen ni idea, y en los coles menos. A mí me han dicho que hasta el 6 no sabremos nada, porque el 2 hacen fiesta y el 5 es festivo. Esperemos que las publiquen el día 2 ...si os enteráis de algo más, please, avisad!!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dt. maig 30, 2017 6:38 pm

Lo q tiene q salir hoy es un pdf identico al de "oferta inicial de plazas pero con numeros actualizados, solo en el caso de los coles q amplian ratio o bolets. Por lo demas sera una lista identica a la oferta inicial. Vaya q la unica novedad de hoy sera en q coles del barrio habra 52 plazas y no 50 pero esos numeros son independientes del tema ampliacion de solicitud
Lakalaka

EntradaAutor: Lakalaka » dt. maig 30, 2017 7:11 pm

Gracias "cositina".
Sunoa
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

EntradaAutor: Sunoa » dt. maig 30, 2017 7:46 pm

Quiero creer que aunque algunos coles hagan fiesta el día 2 , al ser día laboral normal y corriente , el consorci publicará o nos comunicará finalmente a que escuela van nuestros hijos. Digo yo.. Vamos que igual que publicaron nuestra info de puntos y nuestra información , entiendo que el día 2/6 algo publicarán. No solo lo van a colgar en los coles. No?
Naranjita
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

EntradaAutor: Naranjita » dt. maig 30, 2017 7:52 pm

Sunoa ha escrit:Quiero creer que aunque algunos coles hagan fiesta el día 2 , al ser día laboral normal y corriente , el consorci publicará o nos comunicará finalmente a que escuela van nuestros hijos. Digo yo.. Vamos que igual que publicaron nuestra info de puntos y nuestra información , entiendo que el día 2/6 algo publicarán. No solo lo van a colgar en los coles. No?

Jo crec que quedarà actualitzada les fitxes quan entren, com quan sortien els punts, el numero de desempat i la posició... així que haurem d'entrar a consulta de resultats
Jenika
Entrades: 10
Membre des de: dv. maig 12, 2017 1:14 pm

EntradaAutor: Jenika » dt. maig 30, 2017 8:41 pm

Saris ha escrit:Jo us puc ajudar amb la meva opinió de kinder, el meu fill ha fet P2 allà. A més de què les instal·lacions no m'agraden gens (el meu fill va a l'espai Brinkadeira i sencerament, a més de descuidades, tenen humitat, fa mala olor, no és espai exclusiu pels nens, per tant no hi ha decoració) no em sembla que tinguin un projecte pedagògic definit. Sí que és cert que parlen d'educació lliure, montessori, etc, però de materials per treballar aquests sistemes en veig ben pocs, i les activitats interiors, doncs no se... de moment poca cosa han portat a casa, però tampoc veig que ell hagi avançat gaire (oju, no és que em preocupi, eh?, però ho comparo amb altres nens que estan fent P2, i veig que fan un munt de coses que el meu fill no.

També és cert que surten molt al parc, a passejar, etc. Normal, no tenen pati.

Per P3 no tinc ni idea com es plantejarà.

Dit això, és cert que molts pares de companys del meu fill estan contents, això que dic aquí és només una apreciació meva. Jo, si hi hagués una altra escoleta pel meu fill per fer P2, el portaria de cap.

També és cert que repetiré i faré P2 allà amb el meu fill petit.

Hola daré si no te gusta Kinder como es que vas a llevar a tu otro hijo allí si lo ves tan mal??? Es simple curiosidad mi hijo P3 ya lo llevo a colegio pero mi idea era si no me llegaba nada seguir allí.... Que es lo que cambia???
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. maig 30, 2017 11:03 pm

Doncs res ha acabat el dia i no hi ha oferta final. Aixo ha de ser denunciable.

Per entretenir l'espera us deixo una entrevista interessant
http://economia.elpais.com/economia/201 ... rsoc=fb_Cm
xirinola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dg. des. 20, 2015 8:53 am

EntradaAutor: xirinola » dc. maig 31, 2017 8:26 am

Molt interessant Cositina l'article! :ok:
Finalment ahir no es va publicar res de res oi? Cap referència a l'oferta final..
Els que heu anat d'ofici quins coles vau triar?
Ànims a tots. El día 2 ja està aquí a tocar, espero que via Internet poguem consultar el mateix dia 2 els resultats.
Abraçades
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. maig 31, 2017 9:01 am

Acabo de passar per davant del Bogatell i posa ofrrta 48 places ordinaries i 4 nee. Aixo vol dir q han ampliat rati fins i tot aqui malgrat tenjr vacants x ofici. Si han ampliat aqui ...segur q han ampliat rati a tots
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. maig 31, 2017 9:19 am

Doncs confirmat
?-)
He anat a Brusi i alla no tenen la oferta final penjada pero a secretaria em diuen q si q han ampliat rati alla tambe i que han ampliat a "totes les escoles de poblenou"

Flipo
Naranjita
Entrades: 152
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

EntradaAutor: Naranjita » dc. maig 31, 2017 10:04 am

cositina ha escrit:Doncs confirmat
?-)
He anat a Brusi i alla no tenen la oferta final penjada pero a secretaria em diuen q si q han ampliat rati alla tambe i que han ampliat a "totes les escoles de poblenou"

Flipo

Doncs no em sembla bé, al Brusi amb bolet, no haurien d'haver augmentat ratio.
Silvix
Membre des de: dt. març 21, 2017 11:24 am

EntradaAutor: Silvix » dc. maig 31, 2017 11:26 am

ampliació d rati és baixar el nivell educatiu. No és bo x cap nen. L'ideal són 18-20 alumnes per aula, pujar a 25, massa, 26 bogeria. Vergonya de polítics i funcionaris.
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. maig 31, 2017 11:29 am

26 es una vergonya pero ara em comentaven q a pere iv han dit q amplien a 27... Aviam si surt la ditxosa oferta ja
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

EntradaAutor: rosae7 » dc. maig 31, 2017 12:02 pm

Hola,

Si mireu a través de Departament d'Ensenyament - Preinscripció - Oferta Educativa ja hi surt actualitzada les places...
No sé si trauran un llistat en pdf, però de moment allà es pot veure.
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. maig 31, 2017 12:10 pm

No ho trobo. Podries posar link?
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. maig 31, 2017 12:13 pm

Ok trobat. Sha de mirar cole per cole
http://aplicacions.ensenyament.gencat.c ... nscripcio/
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

EntradaAutor: Emra » dc. maig 31, 2017 10:47 pm

Vaya mala baba tienen...y en provençals se dejan uno fuera y no amplían ratio?? Entiendo lo que decís la mayoría sobre la ampliación de ratios...pero como ya dije en un comentario anterior mi hermana estudio en una clase con 47 y no ha salido tan mal...obviamente eso era una exageración/burrada...pero por que amplíen en 1 o 2 personas por clase no creo que vayan a notar tanta diferencia los nenes y beneficia a muchos de los niños que hay en listas de espera u oficio.

A ver dónde nos toca!!! Ánimo a todos! Yo ya he vuelto al curro así es que agradeceré muchísimo si nos contáis cuando salgan las listas el viernes!!!
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dj. juny 01, 2017 9:09 am

Jenika ha escrit:
Saris ha escrit:Jo us puc ajudar amb la meva opinió de kinder, el meu fill ha fet P2 allà. A més de què les instal·lacions no m'agraden gens (el meu fill va a l'espai Brinkadeira i sencerament, a més de descuidades, tenen humitat, fa mala olor, no és espai exclusiu pels nens, per tant no hi ha decoració) no em sembla que tinguin un projecte pedagògic definit. Sí que és cert que parlen d'educació lliure, montessori, etc, però de materials per treballar aquests sistemes en veig ben pocs, i les activitats interiors, doncs no se... de moment poca cosa han portat a casa, però tampoc veig que ell hagi avançat gaire (oju, no és que em preocupi, eh?, però ho comparo amb altres nens que estan fent P2, i veig que fan un munt de coses que el meu fill no.

També és cert que surten molt al parc, a passejar, etc. Normal, no tenen pati.

Per P3 no tinc ni idea com es plantejarà.

Dit això, és cert que molts pares de companys del meu fill estan contents, això que dic aquí és només una apreciació meva. Jo, si hi hagués una altra escoleta pel meu fill per fer P2, el portaria de cap.

També és cert que repetiré i faré P2 allà amb el meu fill petit.

Hola daré si no te gusta Kinder como es que vas a llevar a tu otro hijo allí si lo ves tan mal??? Es simple curiosidad mi hijo P3 ya lo llevo a colegio pero mi idea era si no me llegaba nada seguir allí.... Que es lo que cambia???

Lo llevaré allí por el inglés. No es una guardería que me guste, pero tampoco me disgusta tanto como para dejar de banda el inglés, que lo tienen como complemento, porque en casa ya lo hablamos. Si abrieran otra guarde en inglés en el barrio, lo cambiaría segurísimo.

Si necesitas más información porque el final (espero que no y entres en el colegio que quieres o en uno que te guste) optas por kinder, no hay problema en dártela, e incluso te puedo poner en contacto con padres de niños que harán allí P3 y están contentos.
Imatge Imatge
Lakalaka

EntradaAutor: Lakalaka » dj. juny 01, 2017 2:37 pm

Yo no veo ninguna oferta final de plazas, en el link sólo me aperecen datos de los centros. ¿Dónde se mira?
Gracias
Lakalaka

EntradaAutor: Lakalaka » dj. juny 01, 2017 2:37 pm

Yo no veo ninguna oferta final de plazas, en el link sólo me aperecen datos de los centros. ¿Dónde se mira?
Gracias

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::