✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

gener, febrer, març...
crunchi
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿

EntradaAutor: crunchi » dt. maig 30, 2017 10:46 am

Redberryyyy ens hem creuat siiiiii :-D

No, si ja ho sé, això del massatge perineal és opcional.... però com veig que la majoria de gent ho fa, em sento una mica bitxo raro :-D

Si, suposo que en deuen vendre a molts llocs d'hamaques per banyera... la dels meus amics no sé si és del ToySRus. Jo potser m'espero a trobar-ne una menys aparatosa, no ho sé. Si, la posaria directament a la nostra banyera.... Hi ha qui diu que es banya directament amb el nen també, pero a mi els primers dies em fa por. Potser quan el nen ja sapiga quedar-se assegut, doncs un dia puntual, si. Però com a algo habitual, no crec. Però que ho he sentit dir.

Sortides No sé, a mi el que crec que m'està "afectant" són les baixades de tensió. La sensació de sentir-me agobiada dins un lloc (sigui per falta d'espai, per aglomeracions de gent, per incomoditat postural meva...) combinada amb la calor, em fa mala reacció i em baixa la tensió. I francament, no m'és agradable. Potser, i només potser, si no fos per això, no em limitaria tant. Però m'estic veient en aquestes situacions amb una temperatura de 24 graus, no vull pensar com em puc trobar a 30graus de temperatura. Aquest és el meu "problema". Que problema cap, perque vaig mentalitzada de que tindré poca vida social durant aquestes proximes setmanes, i com ja us he dit, jo soc molt casera. L'altre dia el meu pare em preguntava si no m'agobiava estar tot el dia a casa. Doncs no, de moment no, perque sempre tinc algo per fer, i ho combino amb el gym, i sino dono una volta pel barri o anem a comprar, etc. Clar que si no estigués embarassada i estigués de vacances doncs quedaria amb mes gent, aniria a més llocs, faria mes vida social, etc. Pero es que no estic de vacances, estic de baixa. I estic embarassada, amb el que fisicament implica perque em veig limitada i no ho sé, no em vull arriscar a X situacions. L'altre dia la meva parella volia anar al Aplec del Cargol a Lleida, li vaig dir que no. Ja hi hem anat altres anys i sé el que és: la hora i pico en cotxe d'anar i la hora i pico de tornar, el sol i calor màxim, mes els calors de les paelles amb els cargols rostint-se, i estigues allà de peu X hores... No, no em va venir de gust. Com diu ma mare és anar a buscar el que no tens :-D En el teu cas Redberry anar a un hotel, d'entrada em sembla un pla tranquil, pero 2 o 3 hores de cotxe personalment no les aguanto. Es que se'ns ha espatllat l'aire acondicionat del cotxe, no sé si us ho havia comentat!!!!!
No sé, a mi ara em ve de gust tranquilitat física i emocionalment, sense passar nervis per si em podré seure o no al metro, sense dependre de ningú que em vulgui cedir el seu seient, sense la incertesa de saber ai tindré un lavabo per poder fer pis cada hora, etc. Segur que més d'un i de dos pensaran que sóc una exagerada, pero m'és igual. Aixi em sento jo en el dia d'avui. o-o:)

Classes prepart ah doncs que be redberry, son prou interessants!!!! Al final et vas comprar la pilota aquesta??? Jo la tinc, al decathlon val 6euros. Peró cada dia no l'utilitzo.... aviam si m'hi poso en serio. La comadrona ens va dir que fessim 1 hora diaria. Si, aixo que comentes de les posicions per parir ho vaig veure a la visita guiada que ens van fer al Hospital. Diuen que realment la tipica posicio que veiem a les pelis no és la millor, i ens van ensenyar diferents posicions.... Els llits que tenen ja estan pensats perque puguis parir sentada, de costat, etc. Si vols part natural tenen una especie de hamaca-balancí. Bueno, aviam que faig quan arribi el moment....

Contraccions doncs nena, si a tu t'ho sembla segurament ho son eh!!!!!!

Tema adelantar el bebe... és una sensació que fa temps que la tinc. Sobretot al principi que la panxa m'incomodava molt (ara ja m'hi he acostumat, tot i tenir-la mes grossa), ho pensava, que ja en tenia prou jo. Pero clar, no pot ser ;-))) el nen no està formadet del tot, aixi que minim fins la 37setmana vull que aguanti dins. També vaig tenir un temps que pensava en que s'allargués, aguantar fins la setmana 40 o 41, per retrassar la incorporació a la feina. Peró no ho sé, ara no sé si vull aixo perque amb la calor que farà i lo esgotades que estarem fisicament... no sé si és un bon pla. Pel que llegeixo a la setmana 38 tothom ja vol parir normalment. En fi, ja veurem com va. Si que tinc ganes de veure'l, pero a la vegada em fa por la nova etapa. És com que l'etapa d'embarassada de moment la controlo i la domino, però la nova etapa de mami... aiiiiiish quina poooooor!!!!!! :-D I a la vegada tinc ganes de posar-li la robeta, tenir-lo als meus braços, veure com és, com té els ditets i la careta, saber a què olora.... no sé, son sentiments contradictoris. Per una part si i per una altre no.... a vosaltres tambe us passa???
Imatge

Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dt. maig 30, 2017 12:43 pm

Bon dia!!

Bueno bueno ja he entregat tots els treballs!! :b-))) :b-))) "Només" hem queda fer resums i estudiar... :-o00m

Primer de tot us explico com va anar ahir la eco. La veritat es que la tia una mica rància...només ens va donar una foto on no es veu res de res pero mira, va mirar tot com toca que al final és el que importa no? La Ivet està en cefàlica, pesa 2,350kr i fa 45cm, em van dir que percentil 30 pero vamos...la seva germana al néixer mesurava 47cm així que a mi em va semblar grandeta no?? Em va dir la gine que fins les 40 setmanes pot agafar 1kg aprox :-)(-: :love: i poc més que pressió, pes....i em va enviar per la setmana que ve analítica, monitors i visita un altre cop. Ara ja visita i monitors a les 36, 38, 39, 40 i 41 això és un no parar!!! Quins nervis!!! :p-)

Massatge: jo el faig quan m'enrecordo...Crunchi encara que sigui sense fer massa estiraments pots possar-te oli i aixi el menys que la zona estigui hidratada que segur que això ja dona algo d'elasticitat. I mira si no et ve de gust tampoc passa res....total hi ha gent que se l'ha fet i s'ha estripat i gent sense cap punt que no l'havia fet. No hi veig res clar això de fer-lo i que sigui la panacea.

Dolly quants dies sense saber de tu! Ja et queda res per poder descansar, deus tenir ganes no?
A mi la panxa per conduir no em molesta. Tot el contrari...quan més avançada estic vaig millor en cotxe que caminant :-:) Amb la Greta recordo conduir poques hores abans de trencar aigües.

Avui ha refrescat quin gustazo tu!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: com s'agraeix.

Tema bany, la meva idea es buscar la manera de poder banyar als 3 alhora :content: serà possible?? No bueno potser al gran li donem intimitat perquè es banyi solet i a les nenes si que les banyaré juntes. La meva idea es amb l'hamaca directament a la nostra banyera o sino amb la banyereta dins la banyera. Hi cabrem? Mareta meva la que m'espera :content: :content:

Redberry jo crec que el 99% de les mamis pensem que el baby s'adelantarà però jo crec que més aviat són les ganes que tenim de veure'ls : lasito : Mira ahir em vaig trobar amb una mami que com que era el segon estava convençuda que se li adelantaria i ja contava que com a molt a la 38 ja estaria fora. Doncs ahir estava de 41 i pico...amargada i desesperada perquè se li va torcer el plan clar pobreta :ufs: Jo no penso en dates, més aviat penso que quan mes triguin en sortir més temps de baixa no? :-D Ara a partir de la 40 deu ser desesperant i eterna l'espera. A més com sempre la gent no ajuda res!! Sempre està el típic comentari de "uyyyy tu no arribes a la data" i clar doncs tu, et fas ilusions.

Crunchi jo em sento una mica com tu. No tinc ganes de planejar res!! Hi ha dies que em trobo bé i tinc ganes de fer coses doncs fem però si no tinc el dia doncs a casa o per aquí a prop. I no ets cap bitxo raro has de fer al que millor et sentis, sense forçar.

Bueno ja tornaré que porto desde les 9 al pc amb la punyetera uni i tinc l'esquena i el cul destrosats!! Em queden 2 hores de llibertat abans de recollir als nens o-o:)

PER CERT!! Per si us interesa avui hi ha 2x1 en Moltex a Bebitus. Si mai heu fet comanda us fa res si us apadrino? :content: a les 2 ens donen un vale de 5€ només per posar el meu mail. Si us interesa m'ho dieu per privat i us ho paso. Jo aprofitaré per demanar bio moltex talla 1, i dels BBtips de moltex també. Així provaré els premium, els bio i els altres :content: :content: :content: quin bunker estic fent! I tovalloletes que sempre van bé....sobretot les de 24 unitats pel bolso i les bio.

Ens llegim!! :-()-) :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. maig 31, 2017 11:23 am

Bon dia boniques!!!

Pinkflower molts anims amb les hores d'estudi!!! Quan tens els examens??? Molta sort!!!!!!

El que dius de la eco, jo no hi entenc gaire, pero em sembla que 45cm esta prou be, si encara et queden varies setmanes, té temps de créixer encara!!!! Jo em pregunto quant medirà, quant pesarà.... em sembla increible, no sé, recordo la eco de la setmana 6 (aquella que em vaig fer a urgències) i era un petit cigró i ara ja pesarà 2 kilos?!?!?! No sé, a part, fa dies que no em peso, pero em sembla increïble, dins meu hi ha un bebe de dos kilos???? Ostres, em flipa moltissim. Quan noto el seu culet (crec que és el culet) m'hi cap tot en la meva mà, i em sembla fortissim!!!
Us passa també a vosaltres???

Bolquers doncs m'ho vaig mirar lo de Bebitus però em sortia la unitat a 0,24c o aixi, no sé, crec q ho acabaré comprant al carrefour perque veig que mes o menys...

Gym Doncs ahir em van dir que les classes de matro les acabarem la primera quinzena de juny. En part ja m'està bé perque estaré ja d'unes 35-36 setmanes, i la veritat, cada cop em fa mes pal anar al gimnas. Un cop estic a l'aigua estic be, pero arribar fins alla, la tornada.... arribo a casa rebentada. I ja he avisat que em donaré de baixa a finals de juny, perque no em poden fer aixo de pagar només la quota de manteniment, i sincerament, no sé quan podré tornar al gym (animicament, fisicament, distribució del temps, cuidant un nadó, etc.) . I pagar per pagar com que no. I tampoc vull tenir la obligació o compromís de saber que hi tinc que tornar. No sé, no em vull atabalar sabent que tinc que fer X coses, no vull fer plans...

Que us expliqueu? :-()-)
Imatge

Imatge
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » dc. maig 31, 2017 12:19 pm

Bon diaaa!!!! 35 setmanes ja!!! >.-<: :-()) :love:

Crunchi!! Bolquers: la unitat et surt a 0,24€ però pensa que ve un altre paquet idéntic de regal per tant la unitat acaba sortint a 0,12€!!!! Ja et dic que jo que soc una friky dels preus del bolquer per unitat que ni al lidl et surten per aquest preu i a més la qualitat de moltex per mi és molt bona. I les tovalloletes de chelino surten a 0,01€ la unitat, tiradísim de preu :content: :miko: Crec que ja no ho fan si esteu registrades de fa poc però cada cop que compres bolquers hi ha el descompte "pañalitus" que és automàtic de 5€ cada vegada que compres bolquers així que encara surten molt millor.

Tema bebé: si es que és un miracle això de formar vida dins nostre, és increible!! :love: :love: :love:

Els examens els tinc la setmana que ve, el dia 10 tinc 2 i el dia 17 l'últim i ja seré lliure! >.-<:
La llevadora ens ha dit que el dia 8 hi ha canvi de lluna em sembla i que ojo que no es que ens posem de part però normalment hi han moviments...

Crunchi fas bé si et ve de gust donar-te de baixa així no tens la obligació o sentiment de culpa de no anar al gym. Si després et recuperes super ràpid doncs tornes i ja està.

Avui he tornat a fer prepart i bueno la classe en si una kaka de vaca, com possar un bolquer i com fer un biberó. Super interesant vamos.......aixó si hem parlat molt entre nosaltres, marujeo i molt riure. M'ho he pasat pipa aquestes dues hores :content:

Doncs demà vaig a la pelu i renovar carnet de conduir!! Que vull deixar coses enllestides ja i poder estar més tranquila aquestes últimes setmanes. Divendres tenim sessió de fotos familiar i de panxu :love: si puc ja us pasaré alguna per whats.

Cada vegada tenim això més abandonat. A veure si us animeu a entrar!! :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. maig 31, 2017 2:14 pm

:-D :-D :-D Ostres!!!! Doncs no ho vaig entendre :-D :-D :-D ja deia jo, no veig on està la gracia jejejeje Doncs ja m'ho aniré mirant si....

Parlem del 8 de juny o 8 de juliol??? No m'espantis que pel 8 de juny no estic pas preparada!!!!! ;-))) ;-))) ;-)))

Doncs si, és aixo.... ja hi tornaré quan pugui al gimnàs. I si no doncs mira, ha sigut una experiencia mes i ja esta.

Doncs poca broma que jo no en tinc ni idea de canviar un bolquer, tot i que ho puc intuir.... pero vaja, si m'ho expliquen millor!!!

Molta sort amb els examnes, encara tens temps per aixo...!!!!

Us heu enterat de la noticia que a partir del 30 de juny, els bebes ja no porten per defecte el cognom patern??? Molt bona noticia!!! >.-<: Jo fins el dia d'avui ja ho veia be que portés el cognom patern, i és el que farem, però si que m'ho he replantejat. Ara penso que per ordre alfabetic el meu és millor perque va abans que el seu (opinió meva), i que la meva familia s'ha portat millor amb nosaltres com per dur el meu cognom primer (la seva familia la relació és quasi inexistent). Pero a ell li fa il.lusió el seu, n'està orgullós. Per mi no és més que un cognom, m'agrada el meu cognom però no sé, és cognom, li dono mes importancia al nom, per mi té molt més valor. I no us ho perdeu, que tan el seu 1r cognom com el meu 1r cognom s'assemblen molt, rimen!!!!!! Acaben amb la mateixa síl.laba, aixi que tampoc veig massa diferencia. No sé, son les meves reflexions. Que en penseu vosaltres?

Animeu-vos a participar nenes, que ara ens queda ja molt poquet!!! Ja seran les ultimes entrades en aquest post estant embarassades!!!! Com teniu el whassap??? Potser m'animo a entrar-hi.... hi ha lloc??? :content:
Imatge

Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. maig 31, 2017 2:20 pm

La promo de Bebitus de Moltex acaba avui!!!!!! Ai donc crec que ho compraré, perque de pas volia comprar les calces de rejilla.....
L'únic que no crec que arribi als 65e per tenir gastos envio gratis..... :miko:

Edito amb les compres del pedido a Bebitus
Al final he arribat als 65e!!! :content:
He comprat 2 packs de bolquers T1 BioMoltex (3-6kg) i 2 packs de Moltex Premium (3-6kg) amb lo que em junto amb 180 panyals de talla 1-2 pels primers dies, si les contes no em fallen. He agafat 2 paquets d Moltex T3 (4-10kg) que son unes 184 unitats. Quin lio al final, no sabia quantes unitats agafar de cada, despres veig que hi ha talles que equivalen en quant a pes a altres talles .. bffff!!
També he agafat tovalloletes Moltex i cambiadors desechables Moltex (la meva amiga diu que va molt be aixo, ho provarem....).
La resta he comprat les calces postpart de rejilla de Jané, compreses Maternity (ja em veig desengrant-me tot el mes....), i coses pel botiquin (gases, alcohol, aigua oxigenada i el suero fisiologic). I crec que res més.

He vist que tenen el matalas per la cuna Ecus Oxsi a 54euros. Ho acabaré de mirar, pero és nolt possible que me'l compri aquest, i aprofitaré si tinc alguna compra d'ultima hora per tenir gastos envio gratuits. Vosaltres quin matalas de cuna heu agafat???

M'he quedat amb les ganes de comprar-me els baberos desechables de Moltex, pero no sé si serà el nen massa petit encara per utilitzar-lo (si un dia vas fora de casa o aixi). Pinkflower els has provat? Que opines?

Com ho veieu? Crec que mica en mica ho anirem tenint tot...

El gel de dutxa i crema hidratant pel bebé ja la tinc, de Lush. I colònies passo de posar-li tant petit, més endavant... i suposo que és lo típic que em regalaran, colonia Nenuco i aixo. :-:)
Imatge

Imatge
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » dc. maig 31, 2017 11:06 pm

Falten 10 minuts per les 12 i tant donar pel cul i casi no arribo a fer la comanda jo :-D :-D :-D

Crunchi i tant que et fem lloc al whats!! No et pensis que parlem gaire, només actualitzem novetats i hem fet llista de dates per saber dpp i noms dels peques :love:

Doncs veig que has fet bona compra eh? :content: Els canviadors van suuuuper bé tant per casa com per quan surts fora i els canvies al típic canviador aquests de lavabo que el poses a sota i despres apa a la brossa o si no el taques el tornes a guardar. A més entre aquests de moltex o els de mercadona em quedo mil cops abans amb aquests que són més suaus, gorditos i grandets i barato barato amb el 2x1. Jo en tinc ja 4 paquets. Els pitets d'usar i tirar també van molt bé per quan surts o per exemple per quan comencen a menjar fruita que es taquen mogollon i despres no hi ha qui tregui aquestes taques....jo casi que m'estimo més llençar-lo per segons que mengi que vinga rentar i rentar.... :content:

Matalas no et puc ajudar perquè no farem servir bressol de moment....farem collit i si per sort vol el moisés doncs cap al moises!!

Els bolquers es un follon de talles pero tranquila que ja aniras gastant i agafant el truquillo. Pensa que diuen que els primer dies poden arribar a gastar uns 10 bolquers diaris :-)(-: tela eh....

Jo he comprat suero i gases que ja casi no en tenia, 2 paquets de tovalloletes de les grans moltex (72uds) i 2 petits (24uds) per portar al bolso/necesser o tenir més a mà que ocupen menys, bolquers talla 1 bio babys 2 paquets, 2 paquets de tovalloletes biowipies, 6 paquets tovalloletes chelino, 1 paquet tovalloletes corine de farme (les vull provar a veure que tal ja que amb la peque esic fent servir aigua micelar, colònia i crema i m'està agradant moooolt aquesta marca), 3 paquets tovalloletes pingo (son aquestes ecològiques i estaven a 3x2), dos paquets talla 4 bolquers moltex premium (alaaa talla 4 que loca :content: ) i una cadireta pel cotxe per la meva petita i la seva li guardem per la germaneta :love: He fet una bona comanda.... :-o00m però entre una tarja regal que tenia i els descomptes m'he estalviat 97,32€!! Bona compra crec :b-)))
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. juny 01, 2017 9:18 am

:oset: ostres PinkFlower molt bona compra tambe!!! >.-<:
Veig que els bolquers chelinos tambe surten molt be de preu, a 12c unitat, m'ho apunto per la proxima comanda!!!

4 paquets de cambiadors desechables??? Ostres, doncs si que es fan servir!!! Pensava que m'havia flipat jo amb dos pero ja veig que no! :-D Tambe vaig pensar que inclus per nosaltres per el postpart podria anar be, no? Em sembla que és lo tipic que et posen al llit en els hospitals quan t'operen d'algo relacionat amb els baixos, a mi em sona haver-ho vist..... bueno, no sé, que li treurem profit segur!!! En portaré sempre un a la bossa del carrito per si de cas...

Els baberos desechables llavors per més endavant, no? Aprox als 6 mesos que és quan ja comencen a menjar sòlid, no?

Tema talles és una bogeria, perque a sobre vaig mirar alguns comentaris i la gent deia que alguns tallen petits (Moltex BBtips) aixi que encara et lien més.

És aixo, com diuen 10unitats per dia, vaig pensar 210 u son 21 dies aprox. L'únic que no domino és durant quant de temps porten cada talla, no sé el que engreixa un bebé, pero em va semblar llegir que 6 kg ja tindria quasi be 2 mesos (o un mes-mes i mig). Bueno, ja anirem fent.

Em vaig oblidar totalment de l'aigua micelar que ja havies recomenat fa temps.... m'ho apunto per una proxima comanda.

Si que has agafat tovalloletes!!!! Tantes gastarem?? Jo ara no recordo quantes he agafat, pero em va semblar que m'estava flipant i crec que vaig reduir stock a la cistella de la compra :-D

Lo bo de Bebitus és que cada 2 per 3 fan promos.... aixi que és qüestió d'estar atentes, no? Ahir li vaig dir al cruncho, que em sembla que els bolquers els aniré comprant per internet, a no ser que un dia tingui la necessitat i ho hagi de comprar al super. Pero la promo 2x1 esta molt be.

I aixo que comentaves que t'envien 5e de descompte per futures compres en bolquers.... on ho diu? A mi no m'han dit res... ?-)

Doncs m'apuntaré al *.... sobretot per preguntes mes puntuals, que un cop tinguem els bebes almenys en el meu cas segur que tot seràn dubtes!!!! :camio:

Com esteu les altres??
Imatge

Imatge
RedBerry
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dj. juny 01, 2017 11:47 am

Bon dia!!! :***: :***:

32s+2d
Pink_flower Que bona noticia que ja hagis acabats els treballs i nomes et queda el remate final dels examens! De veritat que ets una super woman! :ok: :ok: Que be aquesta eco >.-<: >.-<: >.-<: Home per el percentil no es molt gran, no?, pero clar si la germaneta va ser petitona es normal que ho vegis aixi! Quin pal tantes corretges, a mi també em van dir que desde la 36 cada setmana corretges, amb tacte, pero ja els i vaig dir que de tactes fins el part re de re :-o00m Tindrem que tenir paciència. Aquests babys estan ja a tocar, tu ja tenies enllestides les bosses de l'hospital oi? Que guai les fotos en família amb la panxu :love: :love: Despres també fareu un de recent nascut o no?

Crunchi Si que estas fotuda amb aixo de les baixades de tensio :ufs: :ufs: Si estas aixi es normal que no et vingui de gust ni les aglomeracions de gent, i mes si son al aire lliure perque esta fent molta calor, i encare no estem a l'estiu :-o00m :-o00m Si fos tu aprofiaria per anar a la piscina per refrascarme, pero clar amb tota la caminata que tens es normal que no et vingui de gust. Quin rotllo que al gimnàs no tinguin quota de manteniment, pitjor per ells perque estaries pagant sense utilitzar les instal·lació i a lo millor d'aquesta manera trigaràs mes en tornar, perquè no tens "l'obligació" Clar que ets ven vinguda al wats, aixo si aqui ens esplaiem molt millor :content:

Pilota Si al final em vaig comprar la pilota de pilates al decathlon, pero em vaig comprar la grosa i van ser 10€, el noi molt maco me las va baixar per provar-les : lasito : Tampoc la utilitzo cada dia, com a molt quan estic molt cansada o em noto la panxa dura em sec una estona i em va molt be :ok: A les classes per aixo vam utilitzar les pilotes del cap, i a mi em va tocar una super petita i super desinflada...

Adelantar el baby Clar quan parlem de adelantar el baby es un cop ja estigui a termini. Sobre la setmana 38-39 ja estaria be. També tinc aquest sentiments contradictoris, de vull que surti per verur-ho, i despres penses, mare meva quina por!!! A pesar de ser primerenca, que es molt mes difícil que aixo passi, suposo que el cap va per altre banda. <:-< Aixo si quan deus passar de la setmana 40 els dies no deuen ni passar i ser desesperants, totalment d'acord amb tu pink.

Massatge Ho hem tornat a provar amb les instruccions que ens va donar la llevadora, i ara si que em va molestar :ufs: Pero bueno res que no fos suportable, estavem alla parlant de com ens havia anat el dia, com si fossim a la parada del autobús, situació còmica una estona. Crunchi opino com la pink_flower, encare que no et vulguis fer em massatge et podries posar oli i aixi que estigui super hidratat, que aixo sempre millora la elasticitat.

Bany En principi utilitzarem la banyera canviador, em resulta molt còmode que estigui a una altura que no forcis l'espatlla, a mes tinc una banyera molt gran i seria un despilfarre d'aigua.

Bebitus A veure que jo ho capti, no et posen realment el preu del bolquer en les ofertes t'ho tens que calculat tu? i tens que anar posant codis d'aquest o aixo ja ho fa sol? Per cert els tipics descomptes que venen els bolquers no es poden utilitzar a la web no? Fa un mesos vaig comprar-me el vigilababys i no recordo com va ser l'historia, perquè estava d'oferta. A veure si l'experta em dona una mica de llum :content: :content: No vegis crunchi has triunfat amb l'oferta de la moltex molt be :content: Encara que la pink_flower ens gana per golejada eh! Ets una super experta en tovalloletes pitets i bolquers :content: :content:

Lluna Bueno, per la lluna estare de 33 setmanes aixi que mes val que el baby es quedi on es que esta molt be :camio:

Clases prepart Per lo menos Pink_flower estas fent molt de tribu! Perque aixo de canviar un bolquer suposo que a l'hospital ja et diuen alguna cosa no? La llevadora de les teves clases prepart esta bastant antiquada diria jo. No se perquè si son classes dels caps, mes o menys totes tindrien que tenir el mateix context, encara que cadascun expliqui a la seva manera. :-o00m :-o00m

Cognoms Fa molts any el meu marit em va dir que si algun dia teniem fills el seu cognom aniria primer, perque si no el posa ell o el germa s'acaba la linea, de petit es veu que s'ho va prometre al seu avi, i a mi tant em fa aixi que li vaig dir que vale. El meu ho poden continuar per altra banda de la família. Pero bueno traient aixo em sembla molt be l'iniciativa :ok:

Ego Bueno ja tinc super clar que el que noto son les contraccions de Braxton, pensava que eren el moviments del baby pero que va.... <:-< Ahir despres de tenir sesio de sexe sem va posar la panxa dura com mai, no hi havia manera d'agafar la pose al sofa, ni del costat dret ni del costat esquerra. El cas es que vaig estar com 1 hora amb la panxa dura, pff quan penso que aixo nomes es el principi... :-:) He estat un parell de dies perque no el notava molt al baby amb una ratllada mental important, per sort ja ha pasat i torna a tope. :ok: Les nits cada cops van a pitjor, m'aixeco del llit 3 o 4 cops a la nit per fer pipi, i cada cop es com tinc que fer m'aniobres de maquinaria pesada :camio: Despres agafa la posse impossible pffff :-o00m :-o00m AAh! Dissabte tinc sopar amb la sogra, que nomes em sap preguntar si ja tinc feta la meva bossa de l'hospital, li dius que no hi s'`òfent i tot :-o00m :-o00m :-o00m Bueno ara a aquestes alçades pot ser que tingui rao, pero m'ho porta preguntant desde que estic de 28s.... I no se vosaltres, pero crec que si per el que sigui tinc que corre, vaig al meu marit completament capacitat per agafar 4 calces i 2 pijames.

A veure si s'anima alguna del WP a dirnos alguna cosa per aqui :-()-) :-()-)
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dj. juny 01, 2017 3:01 pm

Hola maques!

Eii que ja som al juny!! no queda gens per arribar al mes de juliol!! el mes dels nostres patufets! no us dona la sensacio que de cop ha passat tot molt depressa?

Pink_flower & crunchi
M'esteu creant la necessitat de comprar bolquers! veig que ja aneu les 2 ben preparades!
Jo comensare a mirar aquest vespre on puc comprar-ne tambe a bon preu, em va be la referencia aquesta dels preus unitat pq no tinc ni idea de quan costen i que pot ser barat o car.

Pink_flower, anims amb els examens, aixo ho tens ja a tocar! segur q amb l'ajuda de la peque treus molt bona nota :P
Per curiositat, que estudies a la UOC?

Crunchi, quina angunia aixo de les baixades de tensio, entenc q no vulguis aglomeracions de gent ni passar calor al cotxe.. jo la veritat q al trobar-me be no veig problema en fer plans.. bueno, si els faig jo, pq tinc una amiga q em diu quan tinguis la baixa farem aixo, allo i anem amb el cotxe aqui.. i llavors es quan penso... potser tant de trote amb la panxu no conve, qui sap, alomillor quan estiguem mes a prop del juliol em fa cosa marxar gaire lluny de casa...

Redberry, pensa q si ja tens contraccions aixo vol dir q el cos s'esta entrenant per el gran moment, es bona senyal!
A mi tambe m'ha passat despres d'1 pinxito, pero no et preocupis aixo no vol dir q s'adelanti el peque, almenys no en aquell moment.

Cognoms: esta be aquesta noticia, nose si canviara gaire la situacio, pq hi ha molta gent q per costum ni es planteja canviar l'ordre.
Jo per mi tampoc m'afecta gaire.. ja q com q el mue marit es guiri tenim tot el marron de la embaixada i fer el pasaport holandes amb 1 cognom el spanish amb 2 i despres omplir paperassa pq canviin el cognom al holandes i en posin 2.
Si q com la crunchi molta gent pensa q el nom es mes importnat q el cognom, pero a mi m'agrada q el cognom sigui una combinacio dels 2 pares, ja q el fill es dels 2.
Tampoc entenc com la gent q es casa aqui es canvia el cognom per el del marit, (es opcional, per la gran majoria ho fa) nose per mi seria com canviar-me el nom de pila, trobo q el meu cognom forma part de mi, nose com explicar-ho..

EGO: ahir vaig tornar a fer la prova del sucre, me la van fer repetir pq el resultat de l'anterior vegada estava rozando el limite. suposo que haura sortit igual o millor, pq de moment no m'han trucat per avisar-me que hi havia res greu.
La infermera q em va tocar aquesta vegada una borde.. pressionant-me pq em begues el suc a sant hilari, hi haura gent q no li faci angunia, pero es q ami em venien basques, i la veritat no es facil.

Per la resta tot igual, contant els dies per agafar la baixa, aquest finde crec q muntarem la comoda i rentare llensolets i tal per preparar la mini-cuna,
La meva sogra esta molt plasta amb les coses dela peque, tenim un llitet, pero ella en te un altre i se li va ficat al cap q ens emportem el seu per posar-lo a l'habitacio de la nena, pero no entenc pq si ja posarem el moises ala nostra habitacio pq vull 2 llitets? a mes ja en tenim un altre de encomanat, q vindra d'aqui poc, pero es veu q te por q no es quedi la criatura sense llit..

Tambe esta molt pesada amb la trona, el meu cunyat ens ha deixat una hamaca de stokke q ells han fet servir i que encaixa amb una trona de stokke fins que el bebe no es pot seure, pero clar la trona si la gasten, amb lo qual si volguessim nomes ens caldria comprar la trona.. pero a mi aquella trona no m'agrada! i en general no vull trastos q no haguem d fer servir, si la trona no es gasta fins q no ingui el bebe al voltant de 6 mesos pq l'haig d comprar ara? i a mes es q nomes em val el model aquell, jo preferiria un altre...si es q alomillor despres l'hamaca aquesta ni li fa gracia, pq he sentit d nens q no s'hi volen estar i d'altres q cap problema.. quines ganes de gastar penso jo, no?

Nose, aquesta semana tinc ala meva sogra fins ala sopa, preguntant tota l'estona si tinc aixo o allo fet, q penso jo.. si hi han coses a mitges i a mi no em molesta, pq s'estressa ella? em posa de un mal humor!

bueno, ja m'he desfogat! jeje

sobre el whatsapp, som la crunchi i jo les uniques q no hi som?
aveure si alfinal tambe ens hi haurem de unir! Va noies, animeu-vos a passar i dir-nos com us van le sultimes setmanes!!

Petons a totes,
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. juny 01, 2017 3:22 pm

Redberryyyy que et trobavem a faltar!!!!! Dius que has estat out per la rallada que duies? Ostressss!!!! Potser quan tens les contraccions i la panxa dura es noten menys els moviments del nen?? Podria ser o m'ho estic treient de la màniga??? Nose, vaig llegir que ells tb tenen dies de mes moviments que altres.... xo si, es passa malament quan tenim algo que ens preocupa i ens té rallades. Me n'alegro que estiguis més animada doncs!!!

Gym si, jo també ho he pensat, pitjor per ells. I és aixo, en aquest cas no hi ha mal que per be no vingui, i seran diners que m'estalviaré (i invertiré en el nen jajajaj).

Panxa A mi em fa por les ultimes setmanes d'embaras. Per la calor sobretot i perque m'estic començant a veure una panxa important. No m'he pesat pero ara si que si que tinc panxa.... que potser fa temps que la tinc eh? Pero ara ja em veig la tipica panxa d'embarassada, clar que ja estem de 8 mesos!!!! Què m'esperava??? :-D que si, que hi ha noies que la tenen mes gran, pero la meva crec que ja és important. No sé, és la panxa que m'imaginava tenir, la tipica que ensenyen a les pel.licules :-D i ara em fa por quin tamany arribaré fins la s 40. Espero que no sigui molt bestia. Menos mal que només és l'ultim mes aquestes dimensions!!!!que no estem 9 mesos aixi, vaja.
I ja us dic, a vegades em toca alguns organs que em fa una mica de repelús. I bueno, diria que noto el seus peus com em sobresurten per la meva cintura.... es que no pot ser una altre cosa. Tinc ganes de veure'l a la eco per saber si la meva teoria és certa. Però em surt el bony petit per la cintura dreta, que sembla un alien el meu cos o-o:) :-D
Redberry Aixo que dius que se't posa dura m'espanta una mica..... és dolorós o mes aviat és incomoditat??? Jo també m'aixeco 3 o 4 cops a la nit..... pero m'adormo un altre cop, per sort.

Doncs ara miro qui s'encarrega del grup del * i li passo el meu movil. El foro no el deixaré eh? Pero per consultes urgents i puntuals pot anar molt be.

Bebitus Et posen el preu com si en compressis 1, quan en realitat en compres 2 pakets. O sigui tu veus el preu unitat com si et quedessis un paquet, pero com va dir la Pinkflower doncs hauries de dividir entre dos aquell preu/unitat/bolquer perque t'enviaran dos packets.....i nomes en pagaras un. Ho fa sol, si, tu només has de seleccionar 2 packs. Quan mires la cistella de la compra ja veus 2 packets i el preu d'un pack. Jo al ppi també em vaig liar, per aixo no vaig fer la compra, perque no ho pillava :-D

Nenes que mireu La Riera a tv3??? La Susi ha tingut la nena amb 28 setmanes!!!! Pobreta, quin patir!!!!

Sort amb la sogre Redberry!!!!! Jo també ho he pensat aixo, que la meva parella està capacitada perfectament per fer-me el necesser o agafar-me roba... una altee cosa és que el que ell escollís fos el que jo agafaria, i per això em mola fer-m'ho i triar-m'ho jo. Pero vaja, que en un cas de necessitat ens apanyariem!!!

Ego Jo ara "pateixo" perque encara no hem anat a comprar la cadira del cotxet ni el matalàs de la cuna. Aviam si ho enllestim aquest finde. Jo de moment vaig super confiada pensant que pariré a les 40s, pero ostres, com se m'avanci em pilla una mica en calces!!! :-D pero bueno, no em posaré nerviosa... poc a poc.

Dolly que ens hem creuat!!!!!! :content:
Ostres les sogres, veig que es posen nervioses eh??? :r) la data s'apropa i ja deuen estar estressades veient-nos (m'incloc) tan relaxades jejjejeje Jo no en tinc de sogra, així que no em tocarà passar per aqui. Pero l'altre dia la companya de matro també m'explicava les seves trifulques amb la seva sogra, i aixo que aquesta noia té la DPP al setembre!!!! I diu que estava super agobiada també. Aish.... anims i paciencia!

Nena si la trona no t'agrada no te la quedis, només faltaria!!!!

Ostres, espero que hagi sortit be els resultats del Osullivan!!! En ppi si no t'han dit re, és que si.....

Dolly ens haurem d'incloure al * si!!!!! :content:

pd. Siiii maig m'ha passat super rapid!!!

:-()) ens llegim!!!!!!
Imatge

Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dj. juny 01, 2017 4:16 pm

Acabo d'enviar el meu movil a Nuriafm pq m'afegeixi al grup! :ok:
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dv. juny 02, 2017 11:52 am

Bon dia noies!!! :***: :***: :***:

32s+3d
Crunchi Ja ens diras que tal les clases prepart!! Tambe heu sigut tantes dones avui? Perque fa una caloreta de cuidado. Ja t'has vingut al "lado oscuro" del wp :content: He estat una mica out per la feina, que quan contesto al sp la majoria dels cops estic a la feina, currant a tope :content: :content: No et preocupis per el matalas que el venen a tot arreu, lo de la cadira ja no se que dirte perque la vaig encarregar a la fira del bebe i encare no me l'han portat.

Dolly Si sembla mentida que ja es el mes vinent al nostre mes :love: :love: Tambe tinc la sensacio de que esta passant tot molt rapid i lent a l'hora es una sensació molt extranya la veritat. Paciencia amb aquesta sogre que cap fica tant :-o00m :-o00m La meva tambe com si tingues presa ella, que passa no veuen els seus fills capaços de fer res o que? Si no t'agrada la trona no l'agafis, tambe crec que es molt d'hora es un trato que ocupa molt a casa, i fins els 6 mesos no ens fa falta. Ja veuras que la proba del sucre surt be! Molts anims :ok:

Panxa si que fa por si! Ha sortit de cop hi ha dies que es nota que ha crescut, i encare ens quedan dos mesos, amb la tipica frase de ara es quan creixen mes :-o00m

Bebitus Noies gracies per la info! Menos mal que ho heu dit perque no esta molt ben explicat que es digui, buscare aixo que diue dels canviadors d'usar i tirar, que jo també m'estic preparant una comanda a veure si arribo als 65€ :ok: :ok:

Sogres Paciencia que hem de tenir :-o00m Intento veure a la meva lo menys possible la veritat, nomes si al meu marit em diu algo anem. Pero vamos que podem estar perfectament 1 o 2 mesos sense saber d'ella, ni ella preguntar per nosaltres, pero lo menys abans de la panxu, ara no pasa tant de temps. Espero que ara amb el baby no canvii tant la cosa la veritat, perque no m'agradan les visites sorpresa. Tampoc vull tenir que fer molta visita, perque no m'agrada la manera de fer que te, i clar a la meva mare li dic les coses tal qual surten, pero la meva sogre si no comparteix la teva opinio es com que s'enfada, i no m'agrada gens. En fi amb aquest tema tindrem tema per fer un altre foro.

Bueno nenes que tingue molt bon cap de setmana! Ens llegim :content:
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dv. juny 02, 2017 1:26 pm

Hola! :content:

Classe prepart si... un altre cop la classe a petar, a sobre han vingut un parell d'homes més i un parell de noies més.... ala venga!!! :-:) Avui ens ha explicat diferents situacions en que ens podem trobar i què hem de fer (si anar al Hospital o no...). I després per parelles (i tots apretujats) ens hem fet massatges entre nosaltres per la relaxació. M'ha passat bastant ràpid avui, però un altre cop incomoditat de la cadira, calor i una mica sensació de tensió baixa... Ara m'ha quedat un mal d'esquena que flipes!!! :ufs:

Encara no t'han portat la cadireta del cotxe Redberry???? I aixo????? Ja és el que et van dir o s'estan columpiant???. ?-)

Siiiii ja m'he passat al lado oscuro!!!! :-D Dolly ens faltes tu!!!! :-)

:camio:
Imatge

Imatge
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dt. juny 06, 2017 9:36 am

Hola!!!!! Començo la setmana 34!!! :-())

Com esteu, ktal el finde llarg? Espero que be!!!!

Nosaltres vam aprofitar per montar la cuna, que al final farem servir la cuna que vaig tenir jo de petita!!!! Té una barana que la pots baixar, aixi que m'anirà be si vull fer collit. Lo que no sé és com la lligarem al llit, perque tenim canapé.... ?-) alguna idea? Ara em falta el matalàs, que crec que agafaré el ecus Oxsi a Bebitus.....

També vaig estar seleccionant la roba que em va portar ma mare, roba de quan jo era bebé. I ara començaré a fer rentadores... Vaig flipar amb els panyals de tela que tenia ma mare!!!! Potser en tinc 10 de cotó!!! No sé si em serviran o aniran be, pero mira, potser per provar-ho aviam com se'm dona els bolquers de tela, o per estar per casa fresquets... ho provaré.

I re, poc mes!!!! Aquesta setmana tinc les ecos (dema una i divendres una altre) i ja tinc ganes de veure al Nil :love: vull saber com esta col.locat, quant pesa, etc. :love:

Ens llegim!!!
Imatge

Imatge
RedBerry

EntradaAutor: RedBerry » dt. juny 06, 2017 10:30 pm

Bona nit noies.

Faig soso movil. Porto uns dies que us vaig llegint per aqui i per el wp, pero estic una mica de bajon, la calor, la feina, la panxu, no se tu.. Dema a la tarde tinc gine, a veure si dijous com tard puc personalitxar una mica.
Crunchi ja explicaras com van aquestes escos!

Petons!
Pink_flower

EntradaAutor: Pink_flower » dc. juny 07, 2017 10:15 am

Bon dia!! 36 Setmanes!! :-()) >.-<:

Perdoneu aquests dies sense entrar però estic atacada amb els examens :-o00m aquest dissabte tinc dos i la setmana que ve ja acabo. No tinc ganes d'estudiar jooo z2:-)

crunchi doncs els canviadors van super bé si! a més també vaig comprar tovalloletes WC aprofitant el 2x1 que surten més barates que les del mercadona i tot :content:

Redberry siii també farem sessió newborn :love: :love: amb la peque la vam fer i el record es precios!! Encara me las miro i em cau la baba :love:
Tema bebitus: et posen el preu del que val normalment i desprès la oferta te la fan quan està a la cistella. Per exemple si la oferta es 2x1 tu compres dos paquets i desprès a la cistella et desconten un paquet, llavors el preu per unitat serà la meitat del que surt. No sé si m'he explicat del tot :content:
Tema sexe: és normal que se't posi la panxa dura. Pensa que els orgasmes per exemple provoquen contraccions a l'uter però després tot torna a lloc, no et preocupis! Millor gaudir ara que després la quarentena i el no dormir es matador :-:)

Pilota: jo ahir vaig pasar molta estona a la pilota i sort que la tenia!! Em va donar una ciàtica tremenda que no podia moure la cama, anava arrossegant-la. Quin mal :ufs: vaig haver de portar als nens al cole a pas de tortuga. Avui em fa mal però almenys ja puc caminar.

Dolly siii jo també tinc aquesta sensació de mirar enrera i dir ja ha pasat tant de temps desde el positiu?? Com pot ser??? Aixxx em fa una peneta per un costat...perquè és una època màgica però vindran de millors amb els petits està clar :love:
A la UOC estudio Relacions Laborals, la maternitat em va fer donar una volta a la meva vida :content: Penso que després de ser mare sempre et replanteges coses i a mi em va donar per això i de moment amb moltes ganes de seguir i acabar-ho per poder millorar laboralment algun dia.
Paciència amb la sogra :-o00m :-o00m :-o00m Les àvies no sé perquè es pensen que som unes inútils que no sabrem cuidar dels nostres fills i elles són les millors i les que millor ho faran. UFF quina rabia :-o00m però poc a poc ja anirà veient que es cosa vostra així que no et queda més que tenir paciència em sembla.
Per cert....jo la meva sogra no sé ni tan sols si sap que estic emabrassada ara que penso : lasito : i no us penseu que viu lluny no...com a molt 10km de casa nostra.

Desde ahir estic amb moltes contraccions. Quin conyás!! A més segur que són d'aquestes que no serveixen per res ni fan feina quina ràbia :-(( Però ara ja em noto molt pesada, pixanera, ballena total, m'esgoto a la mínima, ....suposo que el bajón del final ja està aquí.

Bueno...torno a estudiar que m'estic columpiant :content: :-()-) :-()-)
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. juny 07, 2017 4:09 pm

34 :-())

Hola mamis julioleres!!!

Vinc de la visita amb la doctora que fa l'estudi sobre el sòl pèlvic, i vinc molt contenta i amb un subidón!!!! :content: M'ha fet eco i he vist la meva boleta jejeje :love:
Ara us explico!! Primer us comento el que aneu dient!!!!

Pinkflower com estàs de l'esquena??? Encara et notes contraccions???? Nena es que entre els nens, els estudis, l'embaràs....!!!!! Deu ni do!!! Ets una valenta!!!!!! Molts anims que ja et queda res pels examens, un últim spring i ja ho tens!!!!!!! :ok: Tens molta raó amb el que comentes de que la maternitat et fa replantejar les coses.... jo també m'he qüestionat la meva feina, i encara no sé que faré amb la meva vida quan se m'acabi la baixa. Tornar a estudiar ho descarto, però no sé si buscar una altre feina que m'ompli mes, no ho sé.
Ostres, no sap que estàs embarassada la teva sogra?? El meu sogre si que ho sap, pero no ens hem vist des del gener i tampoc ha preguntat que tal ni res. Pero bueno, és recíproc la relació de la meva parella amb ell, aixi que... tampoc em sorpren i ja m'està bé.

Redberry com ha anat el ginec.? Has vist ja al Adrian?? :love: Anims nena, no t'agobis i prentho amb calma! :ok: aqui estarem!

Ego resum d la visita d'avui:
- MASSATGE PERINEAL:
la doctora m'ha mig convençut de que el faci, com a minim, ho intentaré. M'ha ensenyat com es fa i sincerament, m'ha molestat i ho he trobat desagradable. Es pot suportar pero ostres, fa mal!!! M'ha recomenat la crema Carelle. M'ha dit que comenci ja, 5 min al dia. Vosaltres ja ho esteu fent, oi? Pfff quin mandrot.
- M'ha dit que la pilota va bé xo no substitueix el massatge. Que existeix una mena d'aparato que és com un globus però que val 100e i que clar, que el massatge és més barat i eficaç.
- Li he dit que vaig molts cops a fer pis al wc, i m'ha dit que intenti aplaçar-ho mes. Que no me l'aguanti però que esperi una mica, perque diu que la bufeta és un muscul que si el mal acostumes doncs cada cop treballa menys, aguanta menys el pipi.... bueno, li he dit que clar, al estar a casa doncs cada cop que noto que tinc pis hi vaig, si estigués treballant o estic fora de casa doncs m'aguanto mes clar. Bueno, doncs ja faré això.
- I llavors m'ha fet la eco i he vist al meu nen, que està ja col.locat :love: Que tal i com jo m'imaginava, té el cap a la meva esquerra i a baix, el cos i el cul el té a la dreta i els peus també, son els bonys que noto a vegades. I enfocava la cara i el nen es tapava, tenia el bracet tapant-se la cara :***: i la doctora m'ha dit "vaya mofletes tiene eh?" I jo siiiiii I el bracets també es veien molt macos, aixi gruixudets, rechonchitos..... ais nenes, que us he de dir que no sapigueu??? Pues super contenta de veure'l clar. I m'ha donat les fotos i ara m'ho mirava be i té cabell!!! Bastant cabell!!!!! Aissssssh :content:

Divendres tinc la eco oficial de les 34s i despres visita amb el ginecoleg, que suposo que es la visita que fan monitors no? Bueno, aviam com va.... Vull que em diguin el pes i bueno, que ho mirin tot be i em diguin tot el que m'hagin de dir. Quins nervis!!!!! :p-)

Doncs res, ja us he fotut la xapa prou.... que vagi molt be, ens anem llegint!!!!
Imatge

Imatge
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dc. juny 07, 2017 4:36 pm

Neneeessss que ja esteu a la recta final!!! Vinga ànims!!! yuuhu!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
crunchi

EntradaAutor: crunchi » dc. juny 07, 2017 4:41 pm

Merci Elantris!!!!!! :-()-) com et trobes?? Com portes els simptomes? Espero que be!!!! Us vaig llegint a mamis de gener!!!! Una abraçada!!! :-())
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::