⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
guppy
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: guppy » ds. juny 03, 2017 2:41 pm

:***: :***: INAUGUREM CERCADORES DE JUNY ! :***: :***:

Un post on poder fer una mica de tribu i compartir totes les emocions que ens envolta la recerca: il-lusió, l'alegria, l'esperança, el neguit :miko: ..., i on esperem poder cantar moltes moltes panxetes! :-())

Juny és un mes màgic i especial, amb una de les celebracions més coneguda per tots...
La nit de Sant Joan, es celebra el solstici d'estiu. A l'hemisferi nord, al migdia del dia 21 de juny, el sol arriba al punt més alt del cel. A partir de llavors, els dies es van fent més curts. Els nostres avantpassats tenien por que el Sol s'anés ocultant a poc a poc i que no recuperés tot el seu esplendor mai més. Per demanar que el Sol tornés a ser com abans, els nostres avantpassats realitzaven molts rituals on el foc era el gran protagonista. D'aquí la tradició dels focs artificials.
La nit de Sant Joan és la nit de la màgia. Durant molts anys els nostres avantpassats han celebrat rituals de Sant Joan. Aquests rituals sempre han tingut una connotació màgica per invocar l'amor, la fertilitat, els diners o la salut. Es diu que les fades i els follets aprofiten per sortir a passejar i l'ambient és l'idoni per a complir els somnis. Deixem volar la imaginació i il-lusió i posem tota la energia en poder complir un dels nostres somnis: aconseguir la panxeta!

Per una altra part, al juny donem la benvinguda a l'estiu, deixant enrere la primavera i per tant endinsant-nos en una nova etapa, ideal per rebre canvis, noves emocions, i per què no l'embaràs que tant desitjem. Arriba la caloreta, les escapades a la piscina, la platja, ... un mes ideal per augmentar la fogositat dels pinxitos i aconseguir la panxeta i començar a poder lluir-la, encara que sigui petita, amb molta molta il-lusió.

D'entre totes les dites populars del mes de juny, ens quedarem amb una fàcil de recordar, ja utilitzada en cercadores d'altres anys, i que ens acompanyarà especialment als dies de més desespero. Diuen que "Al mes de juny l'estiu no és lluny"...nosaltres farem la traducció al nostre interés :content: , per tal de recordar i demostrar que ...

" Al Juny, la W ben lluny!!"

Ara si >.-<: >.-<: , aneu-vos apuntant i explicant qui sou i aniré actualitzant la primera pàgina. Qualsevol coseta que vulgueu afegir, proposta, etc, digueu-ho!!! :p-) :p-)

Nom:
Edat dels dos:
Cicle de cerca i durada del cicles:
Nº Fills:
Data NW (importantíssim!):
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W):

:love: Qui som les cercadores de juny? :love:

Nom: Guppy
Edat dels dos: Ell 38, jo 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n. Durada del cicle: 28 dies aprox.
Nº Fills: 1 pitufa de 2 anys i mig
Data NW (importantíssim!): 24 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: el meu home a vegades encara està una mica espantat d'anar a pel segon/a, però el mateix va passar amb la primera i ara se li cau la baba amb ella! Busquem un germanet sin prisa però com m'agrada remarcar sin pausa ;-)))
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Si no aconsegueixo la panxu, començaré a fer una mica de dieta, ja que darrerament penso que no menjo massa bé i m'he engreixat :-:) Aixi que espero aconseguir la panxu, perquè fer dieta fa molta mandra :r)

Nom d’usuària: Lleona
Edat de tots dos: jo últims mes dels 29 i ell 30 acabats d'estrenar.
Nª de fills: 1 nena de 9 mesos
Cicle de cerca: 3r i 2n amb medicació!
Data de NW (Super-important!): 24/6 aprox
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Doncs que sóc mami d'una nena preciosa que ens va costar 27 cicles de cerca i que al final va venir gràcies a medicació per allargar els cicles (els tinc molt curts). Ara hem començat la cerca del germanet directament amb la medicació i esperem quedar-nos més ràpid que amb la Bitxo. Ens encanta viatjar, llegir, fer excursions i sortir amb els nostres fills peluts i la nostra nena.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): celebrar amb cava Sant Joan!!

Nom d’usuària: Galey/ Arcoiris (depende de donde conecte ....soy pésima para las contraseñas jijiji...y antes fui cucurucho jajaja)
Edat de tots dos: él 45 y yo 37
Nª de fills: él tiene uno de 12 y juntos tenemos un doble arcoiris de casi 9 meses
Cicle de cerca: será el primero
Data de NW (Super-important!): 17/6
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: siempre hemos sido rápidos de quedarnos pero....luego llegaban las pérdidas a las semanas 7.... al final probamos con adiro y funcionó... pero a la semana 31 me detectaron preeclampsia y estuve ingresada varias semanas intentando que tanto ella como yo estuviésemos a salvo... a la semana 35 y con miedo de qué encontrarían cesárea programada y.... llegó mi vida entera con apenas 1,6kg pero una energía, luz y sonrisas que bufffme vuelve loca..... Ahora ya me siento con fuerzas para ir a por su hermanito jijiji Ella adora los bebés : lasito : z2:-)

Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 8/6
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: El mes anterior vaig deixar les anticonceptives i de moment encara estic començant a coneixer els cicles
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): No se si és una activitat complementaria, he començat a moure'm una mica, sempre que puc surto a caminar a un bon ritme, si aconsegueixo la panxu ho vull continuar fent però amb més tranquil·litat.

Nom: Plum
Edat dels dos: Jo en tinc 29 ell en té 27
Cicle de cerca i durada del cicles: Cicle de cerca aquest és el primer, i la durada del meu cicle és de 29 dies aprox.
Nº Fills: Cap!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs sóc novata novata! primer cicle de cerca, primer fill/a primer tot! Nerviosa i cagadeta!! a veure si hi ha sort!! de moment ens ho prendrem en calma a veure què passa :-o00m

Nom: mirigc
Edat dels dos: ell 39 i jo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: 3er cicle, 28 dies
Nº Fills: 2 nenes de 8 i 3 anys
Data NW (importantíssim!): 21 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'agrada passar estones divertides amb la meva família, sopars i sortides amb bons amics, anar al cine i un bon llibre.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): doncs ara no en tinc cap pensada.... però segur que alguna cosa que divertida.

Nom: Sóc Halia!
Edat dels dos: ell té 28 i jo 29.
Cicle de cerca i durada del cicles: ni idea... he deixat les pastis i ara toca escoltar al cos!
Nº Fills: 1 nena de 2 anys :camio:
Data NW (importantíssim!): 22 juny!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vaig ser cercadora del 2014 i mami de juny 2015!
Estem una mica com la jefa de grup: el meu home no està gaire convençut d'anar a buscar un altre baby però jo sí! Estic segura que després es desfarà d'amor amb les dues criatures!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Hipopressius!!!!

Nom: Moxaina
Edat dels dos: Jo 29 ell 31
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle, irregulars... n'he tingut de 22 fins a 40
Nº Fills: 1 peque de 17 mesos
Data NW (importantíssim!): Segons el clue em calcula un cicle de 35... 9 de juliol. aniré cambiant segons tingui CW.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estem contents d'anar a per un germanet/ta, però amb el peque és més difícil "trovar-nos" jajaja aviam si no triguem massa.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Menjar pernil
Imatge

Nom: Oli
Edat dels dos: 28 ell i 27 jo.
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle de cerca, 30 dies aprox de durada
Nº Fills: 1 nena de 1 any i mig
Data NW (importantíssim!): el 16 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Animats per anar a buscar un altre fill, tot i que en alguns moments a mi se'm menja la inseguretat. El meu home està contentissim!!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Un soparet amb un bon vi!

Nom : AlbaArya
Edat de tots dos: el 34 yo 29
Nº de fills: 1 nena de 3 años y medio
Cicles de cerca: con este mes el 7
Durada dels vostres cicles (aprox): entre 24 y 28 días aunque este 32
Data NW (importantíssim!) 4 de Junio :-())
Presentació i aficions: Ya llevamos unos cuantos meses de busqueda. Con la niña nos quedamos a la primera y se nos está haciendo un poco cuesta arriba. Me hice la revisión del gine y todo salio perfecto. Estoy con Infusiones ciclicas, graficas de temperaturas y TO.
Aficiones: me gusta hacer deporte, salir con los amigos, estar con la family y por supuesto estar con mi peque.

Nom: pingu2015
Edat dels dos: Jo 35 i ell 34
Cicle de cerca i durada del cicles: 2on, normalment 26-27 dies
Nº Fills: 1 príncep de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 16 juny
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): menjar embotit!!!

Nom: Blue Moon
Edat dels dos: Ell 39, jo 37
Cicle de cerca i durada del cicles: Preparant-nos pel 1r! Els tinc d'uns 28-30 dies
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): 17 de juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Després de casi 18 anys junts ens casem al juliol i ho farem coincidir amb la cerca (tot i que no ens casem per això). Jo mai havia volgut fills i fa uns mesos vaig canviar el xip d'un dia per l'altre i estic en desespero per començar ;-))) Ell sí en volia però es va adaptar a mi, no ho tenia com a necessari. Després d'analítiques i proves vàries per un problema de fetge (que al final no sabem què ha estat, s'ha passat després d'un any) a la fi tinc llum verda a finals de mes.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Gaudir de les vacances ja que ajunto els 15 dies per casament amb el mes de vacances :-D

Nom: Nadadora19
Edat dels dos: 47 i 42
Cicle de cerca: Des de novembre en cerca, recent embaràs anembrionic de 10 setmanes amb expulsió el 22 d'abril de 2017. Actualment prenent Ovusitol D+Yoduk.
Duració cicles: 28 dies
Nº Fills: una filla de 12 anys
Data NW (importantíssim!): 16/06/17
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estem junts des de novembre de 2014, ell té una filla de 19 i jo una de 13. Tenim molta il.lusió per tornar a ser pares, junts.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Continuar provant... ..::·· :love:
Nº Fills:tinc una Jana que farà 7 anys el 24 de Juliol
Data NW (importantíssim!):20 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:estem molt il.lusionats en aquest segon embarás,la Jana també!!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): ara m'he apuntat a ioga perque soc molt nerviosa i pateixo d'ansietat,de momento em va genial!!
Nº Fills: 1 nena de 20 mesos
Data NW (importantíssim!): 5 de Juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: tenim moltes ganes de tenir un segon fill/a i portem des de novembre 2016 buscant. Hi ha hagut mesos que ho hem acceptat i prou pero n'hi ha hagut d'altres que ens hem desanimat molt i hem pensat inclus que ens podem arribar a quedar amb una filla nomes.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Doncs seguir provant el mes seguent!!!!
Nº Fills: 1 petit de 2 anys
Data NW (importantíssim!): 12 juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:
Aquest mes he començat amb test d'ovulació, perque no acabo de veure clar quan ovulo. Tinc cicles alterns de 23-24 dies i de 28-30 dies. Moltes ganes de quedarme embarassada de nou però nerviosa perque se que patiré moooolt.
Nº Fills: 1 de 19 mesets!
Data NW (importantíssim!): 9/6
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs portem desde principis d'any intentant fer panxa però no hi maneres... Aviam si finalment aquest mes tenim sort ja que hem fet els deures jeje tot i que és una mica més complicat que buscar el primer!! el cansanci a vegades guanya!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Doncs re, seguir vida normal amb el meu peque i a tornar-ho a intentar! i Anar molt a la platja XD

: lasito : Dates de NW : lasito :

AlbaArya: 4 de juny :-())
Neith: : 7-8 de juny :-())
Airuni: 8 de juny :-()-)
Oli: 16 de juny :-())
Pingu2015: 16 de juny :-()-)
Nadadora19: 16 de juny :-())
Galey/Arcoiris: 17 de juny :-()-)
Miriam: 20 de juny :-()-)
Mirigc: 21 de juny :-()-)
Halia: 22 de juny :-()-)
Lleona: 24 de juny :-()-)
Plum: 24 de juny :-o00m
Guppy: 24 de juny :-()-)
Moxaina: 5 de juliol
Porotin: 5 de juliol
Airuni: 7 de juliol
Rutty: 9 de juliol
Matrioshka: 12 de juliol
Blue Moon: 15 de juliol
Lleona: 17 de juliol
guppy l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 01, 2017 11:43 am, en total s’ha editat 45 vegades.
guppy

Re: ★☼★ CERCADORES DE JUNY 2017★ ☼★

EntradaAutor: guppy » ds. juny 03, 2017 2:48 pm

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (copiat d'altres posts)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
guppy

EntradaAutor: guppy » ds. juny 03, 2017 3:06 pm

Doncs començo presentant-me i amb molta il-lusió d'obrir el post!!!
Fa uns dos-tres anys participava molt al forum, però com ja vaig dir, la meva memòria de peix ha fet que no me'n recordi de la contrassenya antiga ni crec que del nick complert. Així que començo de 0 ! :content:

Nom: Guppy
Edat dels dos: Ell 38, jo 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n. Durada del cicle: 28 dies aprox.
Nº Fills: 1 pitufa de 2 anys i mig
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: el meu home a vegades encara està una mica espantat d'anar a pel segon, però el mateix va passar amb la primera i ara se li cau la baba amb ella! Busquem un germanet sin prisa però com m'agrada remarcar sin pausa ;-)))
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Si no aconsegueixo la panxu, començaré a fer una mica de dieta, ja que darrerament penso que no menjo massa bé i m'he engreixat :-:) Aixi que espero aconseguir la panxu, perquè fer dieta fa molta mandra :r)

Vinga noies, fem que aquest post sigui ben actiu!!! >.-<: >.-<: >.-<:
guppy l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 03, 2017 3:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » ds. juny 03, 2017 3:22 pm

Holaaaa!
Quin súper post de juny més molón! Doncs aquí una altra que s'apunta a trobar panxu!

Nom d’usuària: Lleona
Edat de tots dos: jo últims mes dels 29 i ell 30 acabats d'estrenar.
Nª de fills: 1 nena de 9 mesos
Cicle de cerca: 3r i 2n amb medicació!
Data de NW (Super-important!): 24/6 aprox
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Doncs que sóc mami d'una nena preciosa que ens va costar 27 cicles de cerca i que al final va venir gràcies a medicació per allargar els cicles (els tinc molt curts). Ara hem començat la cerca del germanet directament amb la medicació i esperem quedar-nos més ràpid que amb la Bitxo. Ens encanta viatjar, llegir, fer excursions i sortir amb els nostres fills peluts i la nostra nena.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): celebrar amb cava Sant Joan!!

Vinga noies, a veure qui més s'anima!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Galey
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

EntradaAutor: Galey » ds. juny 03, 2017 3:38 pm

Gracias por abrir el post !!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Allá vamos !

Nom d’usuària: Gales/ Arcoiris (depende de donde conecte ....soy pésima para las contraseñas jijiji...y antes fui cucurucho jajaja)
Edat de tots dos: él 45 y yo 37
Nª de fills: él tiene uno de 12 y juntos tenemos un doble arcoiris de casi 9 meses
Cicle de cerca: será el primero
Data de NW (Super-important!): 17/6
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: siempre hemos sido rápidos de quedarnos pero....luego llegaban las pérdidas a las semanas 7.... al final probamos con adiro y funcionó... pero a la semana 31 me detectaron preeclampsia y estuve ingresada varias semanas intentando que tanto ella como yo estuviésemos a salvo... a la semana 35 y con miedo de qué encontrarían cesárea programada y.... llegó mi vida entera con apenas 1,6kg pero una energía, luz y sonrisas que bufffme vuelve loca..... Ahora ya me siento con fuerzas para ir a por su hermanito jijiji Ella adora los bebés : lasito : z2:-)

Este mes sólo hemos hecho un día deberes en sw pq en teoría empezamos en julio jajajajaja pero nunca se sabe :-o00m primer mes de femibion y empiezo hoy con adiro 100
guppy

EntradaAutor: guppy » ds. juny 03, 2017 4:20 pm

Benvingudes Lleona i Galey!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Espero poder cantar la vostra panxu ben fort!!! :-())

Lleona, compartirem desespero!! :-o00m
Galey, un pinxito es suficiente, por tanto, claro que sí, posibilidades hay!!! :: orrr::
airuni
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » ds. juny 03, 2017 7:43 pm

Hola boniques!
M'apunto!

Nom: airuni
Edat dels dos: 29
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle. uns 32 dies.
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 8/6
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: El mes anterior vaig deixar les anticonceptives i de moment encara estic començant a coneixer els cicles
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): No se si és una activitat complementaria, he començat a moure'm una mica, sempre que puc surto a caminar a un bon ritme, si aconsegueixo la panxu ho vull continuar fent però amb més tranquil·litat.

M'apunto al post de juny però penso que puc passar directa al de juliol, avui he fet TE i ha sortit negatiu ja m'ho pensava massa aviat però jo no tinc paciencia i la meva parella menys. El tornaré a repetir dimecres o dijous, es farà etern...
Imatge
plum
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

EntradaAutor: plum » ds. juny 03, 2017 7:45 pm

Hola a tothoom!! passo de la banqueta a cercadora!! Em presento una mica!!

Nom: Plum
Edat dels dos: Jo en tinc 29 ell en té 27
Cicle de cerca i durada del cicles: Cicle de cerca aquest és el primer, i la durada del meu cicle és de 29 dies aprox.
Nº Fills: Cap!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Doncs sóc novata novata! primer cicle de cerca, primer fill/a primer tot! Nerviosa i cagadeta!! a veure si hi ha sort!! de moment ens ho prendrem en calma a veure què passa :-o00m

Aquesta setmana que bé és la meva sexy week així que com dieu vosaltres...toca fer deures!! :b-))) !
Molta il·lusió d'estar per fi al grup de cerca >.-<: !!
guppy

EntradaAutor: guppy » ds. juny 03, 2017 9:52 pm

Airuni i Plum benvingudes!! Ja us he afegit a la primera pàgina! Que bé, poc a poc anem ampliant el grupet! >.-<: >.-<:

Airuni, això de passar directament a juliol, faig veure que no ho has escrit!! Fins que no hi ha W... Jo al primer embaràs també vaig fer TE una mica d'hora i vaig tenir un fals negatiu, així que... Ja ens aniràs informant. : lasito :

Plum, a veure si hi ha sort i a la primera feu diana! :-())
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

EntradaAutor: mirigc » ds. juny 03, 2017 10:25 pm

Quin post més xulo!!! M'agrada molt!

Doncs m'apunto tot i que aquesta SW no se si podrem fer algun deure....

Nom: mirigc
Edat dels dos: ell 39 i jo 35
Cicle de cerca i durada del cicles: 3er cicle, 28 dies
Nº Fills: 2 nenes de 8 i 3 anys
Data NW (importantíssim!): 21 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m'agrada passar estones divertides amb la meva família, sopars i sortides amb bons amics, anar al cine i un bon llibre.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): doncs ara no en tinc cap pensada.... però segur que alguna cosa que divertida.
Halia
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dg. juny 04, 2017 12:04 am

Hola!
Encantada!

Nom: Sóc Halia!
Edat dels dos: ell té 28 i jo 29.
Cicle de cerca i durada del cicles: ni idea... he deixat les pastis i ara toca escoltar al cos!
Nº Fills: 1 nena de 2 anys :camio:
Data NW (importantíssim!): 22 juny!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vaig ser cercadora del 2014 i mami de juny 2015!
Estem una mica com la jefa de grup: el meu home no està gaire convençut d'anar a buscar un altre baby però jo sí! Estic segura que després es desfarà d'amor amb les dues criatures!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Hipopressius!!!!
Imatge
Imatge
guppy

EntradaAutor: guppy » dg. juny 04, 2017 7:41 am

Benvingudes mirigc i Halia!!! ;-))) ;-))) ;-))) Que bé que us hagueu afegit al grup!

Som vàries que coincidim en començar la SW!

Airuni, com vas? algun psicosímptoma? :-:)

: lasito : DATES DE NO W : lasito :
Airuni: 8 de juny
Gales/Arcoiris: 17 de juny
Mirigc: 21 de juny
Halia: 22 de juny
Lleona: 24 de juny
Plum: 24 de juny
Guppy: 24 de juny
plum
Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

EntradaAutor: plum » dg. juny 04, 2017 10:00 am

Ostres ja veus Gruppy no m'havia fixat que moltes coincidim amb la SW!! a finals de mes estarem catatòniques!!! :dimoni: a veure a veure què passa!! quina intriga!! :)
Halia
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dg. juny 04, 2017 9:46 pm

Sí, jo crec que a final de mes estarem una mica neguitoses! jaja.
Ara a passar el mes contentes i felices!!! Jo amb la peque, hi penso poc, però vaig fent TO a veure quan ovulo... Vaig deixar les pastilles una mica abruptament i no hi confio en tenir el cicle molt regulat... :-o00m
Imatge
Imatge
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dl. juny 05, 2017 9:37 am

Hola!!!!! M'apunto!!!! :***: :***: :***:

Diumenge em va baixar la warry així que comencem nou cicle amb força!!! :miko: :miko:
Encara que la data NW es al juliol... però per si un cas aquest cicle és més curt com aquest ultim. :ok:

Nom: Moxaina
Edat dels dos: Jo 29 ell 31
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle, irregulars... n'he tingut de 22 fins a 40
Nº Fills: 1 peque de 17 mesos
Data NW (importantíssim!): Segons el clue em calcula un cicle de 35... 9 de juliol. aniré cambiant segons tingui CW.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estem contents d'anar a per un germanet/ta, però amb el peque és més difícil "trovar-nos" jajaja aviam si no triguem massa.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Menjar pernil
Imatge
Imatge
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dl. juny 05, 2017 10:23 am

Hola!! Jo també m'apunto!!

Nom: Oli
Edat dels dos: 28 ell i 27 jo.
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle de cerca, 30 dies aprox de durada
Nº Fills: 1 nena de 1 any i mig
Data NW (importantíssim!): el 16 de juny
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Animats per anar a buscar un altre fill, tot i que en alguns moments a mi se'm menja la inseguretat. El meu home està contentissim!!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Un soparet amb un bon vi!

Ara ja hem acabat la SW i comencem el desespero.... aquesta part és la que porto pijor... no tinc paciència.
Aviam si la feina feta portara un resultat ben ++.

A totes les que esteu en SW a l'atac!!!

Oli
guppy

EntradaAutor: guppy » dl. juny 05, 2017 3:54 pm

Benvingudes Moixana i Oli !!. Ja som 9 supercercadores!! :lfantrose:

Oli :-o00m :-o00m :-o00m doncs, si, el desespero es fa moolt llarg.

Com esteu? Jo avui començo la sexy week, amb moooltes ganes, però ja veig que m'ho hauré de currar una mica perquè el meu home no està massa per la labor :ufs: :r). Ja veig que hauré de guardar el pijama cutre de ratlles i treure algun conjunt d'aquests de llenceria de quan era jove!! :-D :-D (ves a saber on és)

Dimecres tinc visita amb l'endocrina per resultats de control de tiroides, ja que tinc hipotiroidisme i ara feia un temps que no m'ho mirava, a veure què em diu...

Tema TO no en faig , tinc els cicles molt regulars i confio en que ovulo quan més o menys "toca" però no descarto fer-los anar si aquest mes no fem diana,
AlbaArya
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

EntradaAutor: AlbaArya » dt. juny 06, 2017 11:17 am

Nom d'usuària: AlbaArya
- Edat de tots dos: el 34 yo 29
- Nº de fills: 1 nena de 3 años y medio
- Cicles de cerca: con este mes el 7
- Durada dels vostres cicles (aprox): entre 24 y 28 días aunque este 32
- DATA DE NW: 4 de Junio
- Presentació i aficions: Ya llevamos unos cuantos meses de busqueda. Con la niña nos quedamos a la primera y se nos está haciendo un poco cuesta arriba. Me hice la revisión del gine y todo salio perfecto. Estoy con Infusiones ciclicas, graficas de temperaturas y TO.
Aficiones: me gusta hacer deporte, salir con los amigos, estar con la family y por supuesto estar con mi peque.

Pues si si mi dia de NW fue el Domingo y aquí estoy con un desespero... :-o00m
Ayer me hice TE a las 6 de la mañana y -. Ahora estoy esperando haber k tal pk si hoy no aparece NW a la noche como mucho me hago otro.
Ya os contaré
AlbaArya
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

EntradaAutor: AlbaArya » dt. juny 06, 2017 11:19 am

Por cierto hippy k bien que te hayas animado a abrir el post!!! >.-<: >.-<: :b-)))
airuni
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dt. juny 06, 2017 1:42 pm

Hola!!

Veig que tindrem molts desesperos cap a meitat-finals de mes.

AlbaArya quins nervis!!! Molta sort! Ja ens diràs.

Jo a mig mati m'han vingut moltes ganes de vomitar i he estat una estona amb mal de panxa i res mes ni simptomes de warry ni de panxu.
Si puc esperar dijous fare TE.

Ens anem llegint!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::