FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
mariela
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:49 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: mariela » dl. juny 05, 2017 3:36 pm

Hola nenes!! Com esteu?
Jo estic be amb els parxes be, l' unic sintoma es q o es molta coincidencia o em dona mal de cap...
Ja vaig per el tercer pegat ja queda menys.
Us he llegit pero es desde el movil y no puc personalitzar. Petonets
laiatous
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dt. juny 06, 2017 6:41 am

Hola Mariela!!! pot ser lo del mal de cap!!!a mi amb les punxades men feia i normalment maii tinc mal de cap!!!molt bee!!!
Reflunola!!! jajja, jo segur que no es bessons, amb la miqueta que van veure nomès hi havia un saquet!! Això es l'unic que em van confirmar.
Undomiel, tranquila, les llistes seguiran igual!!! si fa falta faran treballar mes a un altre!!Ja veuras que aixo es jaaa

Sacamoo!!! com et trobes??? a veure quina dia et donen ECO!!!

I les que començeu a finals de Juny!!!! doncs aixo ja s'apropa volant.

Avellaneda!!! Avui Eco!!! Felicitats!!!

Jo estic fatal!!! bueno... marejada com una sopa casi tot el dia, res de nausees matutines, tot el dia!! Algun moment sembla que be pero no dura gaire!!!! Tot i que contenta perque suposo que això pot ser bona senyal!!! Algo se cuece!!! Ja vaig demanar hora a la llevadora a Igualada ja que jo visc a un poblet al costat d'Igualada, la tinc per dijous, aixi em distreure una mica abans de l'eco de la setmana que ve!!
Reflunola
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » dt. juny 06, 2017 10:34 am

Ostres i venies des d'igualada pels controls? I jo em queixo i estic en ripollet, jo crec que em fara il·lusió Questes nauseas quan les tingui pero jomes un parell de dirs enhorabona guapa!!!
SACAMO
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dt. juny 06, 2017 10:54 am

Holaaa noies!!!!
Ooo Laiatous tant de bó milloris dels símptomes.Quan vas començar amb les nàusees i vòmits???De quants dies posttransfer? Jo de moment res, a estones una mica de dolor a la panxa que s'assembla al dolor de regla però res més.
Avui he trucat a San Pau i no hi ha manera que agafin el telèfon. He tingut que deixar el meu número perquè hem truquin.
Hashi, tranquila per les pastilles ja veure que faig. Gràcies.
Mariela va que et queda poquet amb els parxes.
Avellaneda ja ens explicaràs com ha anat la eco.
Cmatamorosb com estèu tots dos???
Undomiel tranquila en res sona el telèfon.
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dt. juny 06, 2017 12:38 pm

Hola noies,

Cmatamorosb com està el teu marit? Com va la betaespera? Imagino que amb neguit al juntar-se les dues coses... una abraçada ben forta! :-()-)

Undomiel no tenim cap metge fix, et va visitant qui hi ha de l’equip, a mi ja m’han visitat tots! Així que si hi ha algun de baixa doncs tocarà treballar més a els altres com diu la laiatous :ok:

Ok Reflunola, així doncs el medicament que canvia és l’inicial que dóna marxa als ovaris perquè generin més fol·licles.
Ostres! donc fent càlculs, jo vaig just davant teu tinc visita post anticonceptives el 22 de juny i tenint com a referència com va anar en la meva primera FIV, si tot va bé calculo que jo tindré punció la setmana del 5 de juliol, així que és possible que llavors a tu et toqués la setmana del 10 de juliol...
Jejeje nosaltres firmariem perquè quan aconseguim el positiu sigui doble, nosaltres sempre hem volgut tenir 2 fills i no em veig tornant a passar per tot aquest calvari per cercar el segon...

Mariela pot ser que el mal de cap sigui per els pegats, vinga ànims que ja queda menys! :ok:

Laiatous aquests malestars són bona senyal, que tot avança! Aix quines ganes d’estar també en aquesta fase, vull canviar punxades, plorereres i ràbia, per marejos i vòmits, almenys aquests segons són señal d’èxit.

Avellaneda com ha anat l’eco?

A veure quan et truquen Sacamo per concertar l’eco. El telèfon sempre costa molt que l'agafin a Sant Pau...
Ok, jo segueixo tenint les caixes d’Utrogestan. Si alguna les voleu i podeu recollir-les a Barcelona digueu-m’ho. En uns dies obriré un post perquè algú les pugui aprofitar, però abans he pensat en vosaltres compis de viatge :love:

A mi aquesta segona vegada crec que les anticonceptives m’estan afectant... des de divendres he estat amb malestar com de regla i em vaig ratllar ja que vaig tacar dos dies unes gotetes claretes que no van anar a més. I dissabte em vaig despistar i no em vaig prendre la pastilla, em vaig despertar angoixada i preocupada per haver-me-la oblidat i corrent vaig buscar info per internet. Posava que si era abans de les 12h que te la prens habitualment te la pots prendre i no hi ha problema seguint amb les següents correctament. Espero que això no afecti...
I tampoc acabo d’entendre perquè m’han canviat la medicació per aquest segon tractament, ja que amb l'anterior vaig tenir bon resultat... espero que faci el mateix efecte o millor.
I mentre espero amb candaletes el 22 de juny, estic escrivint en una llibreta diari des de que vam començar la cerca al 2012, fins a dia d'avui :-.:·::

Perdoneu per les meves parrafades jejeje

Petonets!
Hashi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 27, 2017 9:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dt. juny 06, 2017 12:46 pm

Doncs si que anirem seguides espero que el juliol serà un bon mes segur nosaltes ja posats també voldriem 2,el meu home ja té 44 anys i sino ja ens quedaríem amb 1 només o no, no ho sé jejejejeje
SACAMO

EntradaAutor: SACAMO » dt. juny 06, 2017 7:13 pm

Holaaa!!! Ja tinc dia per la eco. El 21 de juny sabrem que a passat. Si n'hi ha un o dos bebitos. Quines ganes d'anar.
Hashi i Refunola anireu més O menys per el mateix temps. >.-<:
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dc. juny 07, 2017 6:08 am

Oleee que bé el 21/06 està ben a prop ja, quines ganes de sapiguer que portes no?

Quan et fan la punció al dos tres dies et fan ja la transfer oi? Quina llàstima no poder endarrerir les vacances una setmana serà tornar de vacances i faltar dos dies al treball un per la punció i un altra per la transfer, al treball em mataran jejejeje i tot contant que tot vagi super bé, si els ovaris no hiperestimulen tindré que arribar tard més dies per anar als controls, això em mata, però bueno no podem fer altra cosa
SACAMO

EntradaAutor: SACAMO » dc. juny 07, 2017 1:37 pm

Refunola si a mi hem van fer punció y als dos dies transferència.
Undomiel
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dc. juny 07, 2017 1:40 pm

Noies recomanen repos de 48 hores amb la transferencia o nomes el mateix dia?
cmatamorosb
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. gen. 19, 2015 5:34 pm

EntradaAutor: cmatamorosb » dc. juny 07, 2017 2:20 pm

Hola boniques, primer de tot moltes gràcies a totes per preocupar-vos i preguntar pel meu marit. Encara estem a l'hospital, però ell està molt millor, i pareix que les proves ja van sortint millor. Respecte a mi, la veritat es que fins avui no he tingut cap símptoma de res, ni mal de pits, ni mal de regla, ni res...avui m'han començat a fer una mica de mal els pits (estic a una setmana de fer-me el test), així que suposo que serà símptoma de regla....ja ho tenia molt assumit que aquesta vegada no funcionaria, perquè amb el neguit que tenia al cos, era impossible que anés bé.

Sento no personalitzar, però fa dies que no entrava i vaig una mica perduda.

Una abraçada a totes!!!!
laiatous
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

EntradaAutor: laiatous » dj. juny 08, 2017 5:30 am

Holaaaa!!!
Sacamo, les nausees van comencar avui fa una setmana, o sigui... 4 setmanes despres de la transferencia!!! pero es esgotador, ahir van ser acompanyades de vomits i com que a mi em dura el mareig tot el dia no tinc anims de fer res!!! :-o00m

Hashi, com va la posada apunt???? potser ja en fas, pero et dono idees, jo vaig buscar per aquest intent una doctora en acupuntura i vaig fer tot un tractament enfocat ja a la situació, em va dir si no recordo malament el Dr.Bordas que era positiu, no miraculòs per suposat, pero si positiu.

REflunola, jiji, estaria be lo dels bessonets!!! al moment de la meva transfer vaig sentir la infermera que li deia al meu home: " això son dues universitats" :-D :-D , i reien, vaia dos, nosaltres ja hem vist que nomes es 1, pero si que tens rao que amb lo que ens costa a nosaltres si en vols mes d'un ja tens la feina feta.

Cmatamorosb, m'alegro que el teu home estigui millor!!!! i fins que no et vingui la regla o et surti un negatiu no et rendeixis!!!! els simptomes son molt enganyosos.
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dl. juny 12, 2017 8:57 am

Hola noies, com esteu? Alguna novetat? Com porteu la calor les embarassades?

Cmatamorosb quan tenies la beta?

Encetem nova setmana, a veure si és aquesta la que em truquen!!
Petons guapes!
MerceS
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

EntradaAutor: MerceS » dl. juny 12, 2017 10:04 am

Booones....
vaig registrar-me aqui fa mil anys per investigar el tema fiv sant pau, i el divendres al migdia ens van trucar, per fiiiiiiii!!!!!
No se si hem esperat un any i mig a la llista d'espera, ho hauria de mirar... pero ja tenim la visita per la eco el proper 05/jul i començarem en breu amb la FIV. No ens donara temps a portar les analitiques del tercer dia a la visita de la eco pero ja me la programaran per despres, suposo...
Estic perduda despres de tant de temps esperant, ara no se quins passos haurem de seguir ara (no he volgut llegir molt per no posar-me nervi) pero crec que alla donen per fet que vas enterat de tot...
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dl. juny 12, 2017 10:10 am

MerceS de quin dia ets???????? Que jo estic esperant la trucada!!!!
MerceS

EntradaAutor: MerceS » dl. juny 12, 2017 10:23 am

Doncs no me'n recordo del mes en concret, despres t'ho miro quan arribi a cas, despres de tant de temps d'analitiques i fer les proves per entrar al programa no ho recordo exacte, parlaria de memoria perque em vaig despreocupar per complet per anar tranquila. Aprox crec que deu ser entre oct i des del 2015,no et vull fer partir, si vols a la tarda t'ho miro perque no se ni on tinc els papers... quin desastre!!!
MerceS

EntradaAutor: MerceS » dl. juny 12, 2017 10:26 am

Undomiel ha escrit:MerceS de quin dia ets???????? Que jo estic esperant la trucada!!!!

Mira, he buscat el meu historic de post publicats aqui, i vaig fer un post el 18/nov. el dia que vam entregar tots els paper a Puigvert. Aixi que soc del 18 de novembre interpreto...
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dl. juny 12, 2017 10:27 am

MerceS ara ja tot anirà molt ràpid ja veuràs, després d'aquesta primera visita ens han fet prendre casi tres setmanes d'anticonceptives. La resta t'ho explicaran tot allà no t'amoïnis una abraçada
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dl. juny 12, 2017 10:30 am

Merce, gràcies per mirar-m'ho. Potser ets de després perquè el dia que t'ho diuen no és el dia que et fiquen. De fet ja estaven trucant a les noies de desembre del 2015 per això crec que encara van trigar una mica més en ficar-te a la llista. És igual, em toca esperar, com a totes!!
Així que tornes el dia 5 que bé! Qué ràpid. Espero que et vagi molt bé i que ens vagis explicant si vols.
Petons.
MerceS

EntradaAutor: MerceS » dl. juny 12, 2017 10:46 am

Gracies reflunola! jo estic super tranquila ara mateix, ara el dia de la trucada botava perque no vaig agafar el telefon pensant que era la tipica trucada de publicitat d'un numero llarg i van trucar al meu marit que pobre anava pel carrer i no tenia res per apuntar la cita ni sabia quan havia tingut la ult regla el pobre... un desastre vamos, pero ja van insistir-me a mi al telefon i tot segueix el seu curs.
Una cosa que et vull preguntar perque he vist que tambe et van programar visita i la analitica de entre el 2n i 4t dia de regla. A mi em tocaria la regla aprox pel 10 de juliol i m'han programat visita eco pel 05 de jul i diu que la carta ens arribaria per fer analitica el 13 jul aixi que anire a la eco i visita sense analitiques... a tu al final et va passar tambe així? o et va arribar la carta per fer les analitiques abans de la visita?
A la 1º visita de la eco, vau anar junts amb la teva parella oi? jo crec que no es nomes per una eco sino que ens explicaran alguna cosa del procés. oi?

Undomiel, Jo recordo que aquell 18/11 vam anar al mostrador de puigvert amb els papers dels dos ok i ens van donar una tarjeteta amb els datos num. d'expedient.. ara si despres et posen al desembre doncs ni idea la veritat.. Jo ja ni hi pensava, igual ens havien trucat un altre dia d'aquest numero i no l'haviem agafat.. ves a saber!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::