⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Galey
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: ⇝★✿★ CERCADORES DE JUNY 2017★✿★⇜

EntradaAutor: Galey » dl. juny 19, 2017 6:55 am

TE negativo....... no Warry......

Que baje ya..... esto es lo peor..... nunca me había pasado .....
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

EntradaAutor: oli » dl. juny 19, 2017 7:37 am

Bon dia noies,
Avui si que entro ja més tranquila i més serena.
Primer de tot: Enhorabona Nadadora!!! Jo pel que se tampoc cal preocupar-se per un petit sagnat, parlen d'implantació, i diuen que a vegades es pot confondre fins i tot amb la w, Així que jo intentaria estar tranquila i li comentaria a la llevadora quan hi anès per acabar de quedar tranquila. Però un + és un +! A gaudir-ho!
Galey quin rollo això que no surtis de dubtes, t'entenc tant! Jo vaig passar un divendres fatal i quan el test em va sortir - em va caure el mon a sobre. Per això dissabte vaig fer paro sense test i intentant no pensar. Espero que tot plegat acabi amb un ++++ gegant. Molts ànims.
Moxiana Va que creuo els dits perquè siguem també companyes de mamis de febrer - març 2018!!!! >.-<: A l'atac amb la SW!!!
Pingu em sap greu la w... espero que ven aviat marxi i tingueu una nova oportunitat de cerca! Ànims bonica!
Airuni tu com vas ja estàs en SW? o en desespero??? m'he perdut ja... som tantes!!

A les demès plum, lleona guppy i no se si em deixo algú, disculpeu!! estaré pendent de celebrar les vostres panxetes >.-<: >.-<: .

Per si us pot servir, jo tan aquesta vegada com amb el primer embaràs els meus símptomes son l'absència d'aquests... Ni canvis d'humor, ni dolor al pit, ni dolors menstruals.... res :-:) (Normalment tinc dolor de pits 3 o 4 dies abans de la w i estic insuportable, també tinc dolors el dia que m'ha de venir). L'únic que diu el meu home és que estic insuportable amb el tema calor (jo normalment soc fredolica) i aquests dies ho estic passant fatal, ell diu que és un simptoma... El + no va començar a sortir, de forma fiable (com sabeu apareixia un linina al test però que casi tenia que mirar a contrallum quan feia un bon rato que l'havia fet), en els 10 min reglamentaris ahir que estava a cd 32 calculo que aquest mes vaig ovular més tard... i normalment soc molt regular amb cicles de 29, 30 per això em vaig començar a ratllar tant. No he tingut cap tipus de tacat ni res. Ahir em vaig tornar a repetir test i avui també altre cop. Me'n queden 2 que repetiré demà i dijous. Si tot continua sortint bé dijous demanaré hora a la llevadora. De moment no es veu molta diferència entre un i altres però la veritat és que no em preocupa massa. Ara ja se per experiència que amb això val més pendret-ho en calma per no tornat-te boja ja que cada cos i cada dona reacciona diferent a tot plegat.

Bé sento el rotllo però us ho volia explicar bé per si a alguna li pot servir.

Espero que ens trobem a l'altra banda ben aviat, aquest mes em quedo a cantar panxetes i us desitjo molta sort.

Un peto, Oli.
Nadadora19
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 12, 2017 1:56 pm

EntradaAutor: Nadadora19 » dl. juny 19, 2017 11:42 am

Gràcies Galey i Oli!

Força i serenor per les dues!!!

És un positiu(que he reconfirmat avui amb CB) i cal que seguisca sent-ho... tinc antecedents de fa dos mesos que vaig tindre un anembrionic, a més dels miomes i la meua edat... així que no puc fer més que esperar.

He parlat amb la matrona i me diu que com és molt aviat poca cosa podran fer, sinó és mirar beta i com evoluciona, o si me posen tractament, que si continuo així vaja per urgències.

El que hem dit espera i serenor!!!

Mil besetssss
guppy
Entrades: 55
Membre des de: dv. maig 26, 2017 4:42 pm

EntradaAutor: guppy » dl. juny 19, 2017 3:32 pm

Pingu, ho sento molt bonica. La w s'ha fet esperar fins el darrer moment :sogra: . Jo realment pensava que cantaria la teva panxeta. Ara que passin ben rapid aquests dies i a tornar-hi el mes que ve a per totes! :-()-)

Moxaina, que bé aquesta sexy week tan ben aprofitada!! >.-<: >.-<: Et canvio doncs data de propera No W :ok:

Galey, como estàs? :-:) Has hecho CB esta mañana?Que nervios...

Nadadora19, gaudeix al màxim d'aquest moment. Entenc que puguis tenir una mica de por, però si la llevadora t'ha dit que tot correcte, endavant!

Oli, gràcies per escriure'ns com ha anat tot. I tant que ens ajuda! es curiós això que expliques de la manca de símptomes. Ara a disfrutar de la panxeta! :-()) I tant que anirà bé! i continua pel post, que segur que ens pots ajudar amb els teus comentaris i ens pots anar explicant com et trobes.

Miriam, demà es la teva data No W, com estàs?

Modo ego: doncs jo avui tinc símptomes totals de W...ja sé que encara falten 5 dies per la data No W, però tinc mal d'ovaris i animicament una mica de mala lletota, com quan m'ha de venir la W... així que avui m'he ratllat una mica :ufs: . A més em dona la sensació que ovulo més aviat del que penso. Espero estar millor demà... z2:-)
guppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 19, 2017 3:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
guppy

EntradaAutor: guppy » dl. juny 19, 2017 3:39 pm

: lasito : PROPERES DATES NO W : lasito :
Galey/Arcoiris: dissabte17 de juny :-o00m :-o00m
Miriam24: dimarts 20 de juny :-()-)
Mirigc: dimecres 21 de juny :-()-)
Halia: dijous 22 de juny
Lleona: dissabte 24 de juny
Plum: dissabte 24 de juny
Guppy: dissabte 24 de juny
Moxaina: 5 de juliol
Blue Moon: 15 de juliol
guppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 20, 2017 4:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

EntradaAutor: mirigc » dl. juny 19, 2017 6:08 pm

Hola boniques!! Com va aquest dilluns?? Doncs jo amb la W ja!! Així que comencem un nou cicle!!

Les que esteu en desespero encara molts ànims!!! :-o00m :-o00m
Miriam24
Membre des de: ds. juny 17, 2017 3:39 pm

EntradaAutor: Miriam24 » dl. juny 19, 2017 6:12 pm

Precioses!

Doncs jo ja amb desespero total!El que noto es mal d'ovaris i ronyons i bastant fluxe blanc,he llegit que podría ser síntoma,pero no ho se!Demà sortirem de dubte,soc bastant puntual!

Pingu,molts ànims bonica,a la propera a fer diana!!!

Nadadora,MOLTISSIMES FELICITATS!!!ara amb calma i a poquet a poquet!aixxx que be,un altre positiu!!! :-())

Galey:ànims preciosa!

Moxaina:a tope amb aquesta SW i a veure si aquest mes ho aconsegueixes!

Mirigc:vinga bonica,a pensar ja en el cicle següent!Ànims!!!

Demà entro a dir-vos que en quan pugui!jo crec que em vindrà,però de moment esperarè!

Besitos per totes!!!
Galey

EntradaAutor: Galey » dl. juny 19, 2017 8:48 pm

Jo..... esto es la historia interminable....

Sin W.......

Y ya harta de los te negativos y que no baje...... :ufs:

Hoy me noto los pechos más pesados ....a ver si baja esta noche
Miriam24

EntradaAutor: Miriam24 » dl. juny 19, 2017 9:41 pm

Aixxx Galey...quin rollo quan no baixa i el test es negatiu...amb les ganes que hi han de començar un nou cicle!

MOLTS ÀNIMS BONICA!!!
Miriam24

EntradaAutor: Miriam24 » dt. juny 20, 2017 8:52 am

Noies,js tinc la warry aqui...

A pel següent mes!

Despres entro amb calma!

Besitooooos
Galey

EntradaAutor: Galey » dt. juny 20, 2017 10:10 am

Se me ha borrado tres veces el mensaje grrrrrr

Cd32 y sino warry.... hoy test de CB de raya y se marcó suave.... creo que si fue embarazo no tengo la hormonas que tocaria por los días de falta No?

Jueves pillé gine...a ver qué me ha pasado o pasa ....

Ánimo a las warrys que aparecieron!

Y suerte a los desesperoS!
Moxaina
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dt. juny 20, 2017 11:45 am

Galey aixo es panxulina???? :-()) :-()) :-()) :-())
Imatge
Imatge
airuni
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dt. juny 20, 2017 1:45 pm

Ànims a les que us ha vingut la warry :-()-)
Va que el proper mes amb les vacances estarem més relaxades.
Galey enhorabona!! Si hi ha ralleta hi ha panxeta!!!
Nosaltres començant SW la propera NW serà el 7/7.
Com van els desesperos? Tenim uns quants per aquest cap de setmana
Imatge
guppy

EntradaAutor: guppy » dt. juny 20, 2017 4:06 pm

Galey, pero...si hay rallita hay :-()) no?? :-:) Puede ser que todavia no detecte bien la hormona? Como vas?Has vuelto a hacer TE? Que intrigaaa!!Bueno yo voy afinando la voz para cantar tu positivo... : lasito : Canto ya?? :-())

Miriam24 i mirigc, sento molt l'arribada de les vostres w! :sogra: Haurem d'esperar una miqueta més a cantar les vostres panxus, però segur que no massa més. Al juliol, que com ja han dit estarem més relaxadetes, mode vacancetes i/o estiu on, ho aconseguirem! :ok:

Airuni, a per totes aquesta sexy week!! Ja he afegit la teva propera data no w :love:

Halia, Lleona i Plum, com porteu el desespero? Algun psicosímptoma?

I les panxetes del mes, que expliqueu?

Jo amb símptomes preWarry, no tan accentuats com ahir, però té tota la pinta... un granet a la cara sospitós...així que haurem d'anar dient bye bye al juny :--/)
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

EntradaAutor: Blue Moon » dt. juny 20, 2017 4:55 pm

Hola noies!!!
Moltes felicitats a totes les :-()) Ara comencen les setmanes de dubtes fins les primeres ecos, que us vagi genial a totes... crec que és la part que a mi em fa més por, el primer trimestre :ufs:
Nosaltres ens estem preparant ja pel dissabte que podem començar a practicar jeje, la meva W ja està en retirada i espero no tornar-la a veure en mooolts mesos (encara que la meva parella demana almenys 2 mesos d'intents dia sí dia no, veurem qui guanya :content: ).
Heu provat aquest mètode "de margarida"? Al no tenir nens ni distraccions a casa crec que serà el més fàcil per encertar-la, no? La meva data d'ovulació és entre el 30 i l'1, així que coincidirà amb la boda (ens casem el dia 2), estaria bé encartar-la la nit de noces com una parella clàssica...
Ànims a totes, panxus i no panxus, a seguir practicant que l'estiu ha de donar molts :cnena: :cnen:

Petonets, ens anem llegint!
Imatge
Imatge
plum
Entrades: 37
Membre des de: dc. maig 03, 2017 7:45 pm

EntradaAutor: plum » dt. juny 20, 2017 5:35 pm

Ostres Galey! quina intriga tu... a veure si al ginecòleg t'ho aclareixen!! quin desesperu!!

Doncs jo psicosímptomes molts fins que vaig decidir deixar d'escoltar-me tant el cos xq com més hi penso més coses sento!! així que no ho se! he tingut com punxadetes i tal però res de mal els pits (mai em fan mal ni quan ovulo ni res d res) ni altra cosa rellevant... així que sigui el que hagi de ser!! :-o00m

Les altres q? algún símptoma rellevant?
Lleona
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dt. juny 20, 2017 8:10 pm

Bona nit a totes!!

M'acabo de posar al dia de comentaris desde el diumenge.

Galey, jo penso que has ovulat més tard i per això s'ha allargat el cicle i no ha sortit el positiu "quan tocava". Ara amb la visita a la gine a veure què et diuen, però segur que és un + com una casa!

Moxaina i Airuni, força per les SW!!!

Bluemoon felicitats pel dia 2 que ja no queda res!! I no sé si el mètode funciona o no, però segur que gaudiu molt provant-ho!!!

Miriam24 i mirigc, ara a esperar que marxi la W i a per la següent SW, que segur que l'encerteu!!

Halia i Plum, companyes de desespero, com aneu?

Modo ego: jo estic passant olímpicament del meu cos. Em prenc la medicació i prou. No vull capficar-me i amb el final de curs (demàaaaaa) vaig prou enfeinada acabant àlbums i recollint les classes. Avui estic a CD 24, el que duraven els meus cicles abans de tenir a la peque, i amb la medicació els estic allargant, per tant ara entro literalment en el meu desespero. L'últim cicle va ser de 28 dies i és el que calculo per aquest també . Si a CD 30 no ha fet aparició la W, començaré a posar-me histèrica, jejeje. De moment absència total de símptomes (amb la peque tampoc en vaig tenir) per tant súper tranquil·la i preparant el primer Sant Joan de la peque.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Galey

EntradaAutor: Galey » dc. juny 21, 2017 7:09 am

Buenos dias...

no dije nada mas ayer pq....por la tarde empece a manchar rojo oscuro al limpiarme...

Esta noche no manche nada....pero al despertar volvio el dolor y de nuevo al limpiarme unas vetas rojo oscuro...

No es apenas nada pero.....en mis dos abortos anteriores, tuve pequeñas manchas rojo oscuro dos dias....y al tercer mi cuerpo ya lograba expulsar sangre y sangre eliminando el pequeño ser que no habia salido bien....

Asi que hasta mañana en el gine.....intento no ilusionarme..... :-o00m
Lleona
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dc. juny 21, 2017 7:20 am

Ànims Galey,a veure què et diu el gine. Creuarem els dits per tu!! Una abraçada ben forta!! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Galey

EntradaAutor: Galey » dc. juny 21, 2017 7:22 am

Gracias guapa.... si al final la cosa no sale bien , he decidido esperar unos meses.....

Os voy informando

Nadadora tú también tenías pérdidas No? Cómo vas ?

Lleona ha escrit:Ànims Galey,a veure què et diu el gine. Creuarem els dits per tu!! Una abraçada ben forta!! :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::