FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Gracies noies!!! Porto tot el día en un nuvol!!
MerceS penso q un intent compta fins la medicacio. Si no estimules o no poden fer punció igual compta com a intent. Aixo crec xq li va passar a una coneguda! I tinc entes que si congeles no compta com a intent la transfer de congelats! Aixo seria lo ideal!
MerceS penso q un intent compta fins la medicacio. Si no estimules o no poden fer punció igual compta com a intent. Aixo crec xq li va passar a una coneguda! I tinc entes que si congeles no compta com a intent la transfer de congelats! Aixo seria lo ideal!
Undomiel enhorabona!!! Això ja està en marxa!!
Fix2014 les antibaby me las han fet prendre uns 15 dies aprox per netejar els ovaris i que no treballin, imagino que per fer-los treballar els doctors com i quan vulguin ells. El dia 22/06 es l'últim dia de les yasmine i el 27 ja tenim la segona visita
Fix2014 les antibaby me las han fet prendre uns 15 dies aprox per netejar els ovaris i que no treballin, imagino que per fer-los treballar els doctors com i quan vulguin ells. El dia 22/06 es l'últim dia de les yasmine i el 27 ja tenim la segona visita
Reflunola quan vas anar a la primera visita despres de la trucada que et van dir? Et van fer eco i despres a Puigvert que us van dir?
Estic dels nervis!
Estic dels nervis!
Undomiel doncs a la puigvert miren la analítica i la eco, i bàsicament t'expliquen com anirà tot el procés el que t'has de prendre i et diuen el dia que has de tornar per fer un altra eco i analítica i també li van citar al meu home per analitica i semiograma i ja està en el nostre cas de la primera cita a la segona pasarán 26 dies
Undomiel!!!!! Que beeee!!!! Ja es el teu moment!!! Deixes de ser espectadora!!!!
Jo fa dies que no deia res pero veig que hi ja gent nova i que tot es va animant!!
Refluola!!! Ja falta poc!!
Jo vaig fent!!! Marejada i de tot!!! El 12 de juliol tinc eco de les 12 setmanes!!!
Jo fa dies que no deia res pero veig que hi ja gent nova i que tot es va animant!!
Refluola!!! Ja falta poc!!
Jo vaig fent!!! Marejada i de tot!!! El 12 de juliol tinc eco de les 12 setmanes!!!
Holaaa noies!! Avui he anat a eco comfirmació i sorpresa!!!!! N'hi han dos embrionets!!! Ha sigut molt emocionant i poder escoltar els seus cors. Però per un altre banda, he sortit preocupada perquè un d'ells és més petit que l'altre. Un 12mm i l'altre 7mm. M'han dit que s'havia de controlar a veure si el petit per la diferència que té amb el altre no té importància o és perquè tingui algún problema. Llavors tinc que tornar per veure com evoluciona i si tinguéssim que parar-ho al petitó n'hi hauria risc de perdre l'altre. Però que això era precipitar-se. Que potser tirés endavant.
Tant de bó, tots 2 estiguin bé i sortint endavant perquè sàpiguen que n'hi han 2.
Això sempre és un patiment. Quan ho aconsegueixes altres preocupacions.
Som unes lluitadores!!!!
Tant de bó, tots 2 estiguin bé i sortint endavant perquè sàpiguen que n'hi han 2.
Això sempre és un patiment. Quan ho aconsegueixes altres preocupacions.
Som unes lluitadores!!!!
Sacamo, dos??? Ooohhh quina meravella! Has de confiar guapa! Estigues positiva, ja veuràs com els teus dos lluitadors continuen amb tu
¿Quan has de tornar a mirar-te?
Reflunola, demà acabes amb les anticonceptives no? Has seguit amb els marejos? Per cert, a la carta que et van enviar on ficava el que t'havies de fer als anàlisis, venia l'hora de visita després a la Puigvert? O això t'ho donen quan vas a la eco?
Jo cada dia miro la bústia
Laiatous, que bé!
beneïts marejos!!!!! 
¿Quan has de tornar a mirar-te?Reflunola, demà acabes amb les anticonceptives no? Has seguit amb els marejos? Per cert, a la carta que et van enviar on ficava el que t'havies de fer als anàlisis, venia l'hora de visita després a la Puigvert? O això t'ho donen quan vas a la eco?
Jo cada dia miro la bústia
Laiatous, que bé!
beneïts marejos!!!!! 
Holaaa!! Undomiel m'han de trucar o arribar una carta amb la cita. De totes maneres el 3vaig al meu hospital de referència a eco+ visita. O sigui k ben controlada estaré. Perquè de moment anirè a tots 2puestos i després només al meu hospital.
Hola!!
Undomiel, a mi al programar-me la eco pel 5 jul, em van dir la noia que la carta per la analitica no m'arribaria fins el 13 juliol aprox.. Aixi que si et van donar cita pel vintipico de juliol compta uns dies despres...
Undomiel, a mi al programar-me la eco pel 5 jul, em van dir la noia que la carta per la analitica no m'arribaria fins el 13 juliol aprox.. Aixi que si et van donar cita pel vintipico de juliol compta uns dies despres...
MerceS, a mí la noia dilluns quan em va trucar em va dir que m'enviava la carta ja dient-me tot el que tenia q fer. Vam repassar l'adreça juntes i tot perquè no hi hagués problmes i em va dir "vale, doncs t'envio la carta ja, en uns dies la tens a casa".
Sacamo que bé dos bebitos!!!! Ara a cuidar - se molt.
Undomiel a la carta ja et posa l'hora i dia per la eco i l'hora a la puigvert el mateix dia la eco va ser a les 9 i a la puigvert a la 13. També quan vas a la eco et prenen la tensió, et pesen, miren l'alçada, i el contorn, t'ho miren tot
Undomiel a la carta ja et posa l'hora i dia per la eco i l'hora a la puigvert el mateix dia la eco va ser a les 9 i a la puigvert a la 13. També quan vas a la eco et prenen la tensió, et pesen, miren l'alçada, i el contorn, t'ho miren tot
Bon dia!!
Gràcies Reflunola! Ains quins nervis. Que et pesen?
Mareueta meva...menos mal q estic a dieta! jajaja. Bueno, a esperar, que encara em queda un mes per la visita
A tu et queda no res per la segona!!
Gràcies Reflunola! Ains quins nervis. Que et pesen?
Mareueta meva...menos mal q estic a dieta! jajaja. Bueno, a esperar, que encara em queda un mes per la visita
A tu et queda no res per la segona!!Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Bueno, jo lo del pes ho portava bé perque he perdut 13 kg jejejeje però no he pogut deixar de fumar a veure si a principis de la vinent ho aconsegueixo... Dimarts ja tinc la segona visita i ja portarem el seminiograma també, l'únic que voldria començar amb les injeccions, però com la regla em vindrà el 2/07 no sé com ho faran si hem d'esperar a que pasi o si dóna el mateix i em podré punjar igualment
Refunola, ells ja calculen quan deixar antibabys perquè vagis amb la regla. Jo vaig a anar al segon dia de regla i vaig començar el mateix dia les punxades. I als 11 vaig tenir punció i als dos dies transferència. Ja no et queda res. 

Ostres, però des de q deixes les pastis fins que et ve la regla quants dies passen? (sembla mentida que hagi estat uns 5 anys prenent-les...però com ja fa temps no m'en recordo!).
Reflunola em vas dir que us van enviar anàlisis i seminograma al teu marit? Però t'ho fan a Puigvert això o ho has hagut de fer pel vostre compte??
Reflunola em vas dir que us van enviar anàlisis i seminograma al teu marit? Però t'ho fan a Puigvert això o ho has hagut de fer pel vostre compte??
Les que esteu en procés visites i tto.. esteu prenent l'acid folic? Jo el vaig prendre una temporada i el vaig acabar deixant, vosaltres el preneu actualment?
MerceS jo si, però es q prenc pharmaton fa uns mesos i en té àcid fòlic inclós.
Ja tinc la carta!!!
El 27 de juliol eco a les 9.10 i visita a la Puigvert a les 11.45. Em demanen que porti aquest dia tambe analisis del FSH, LH i Estradiol entre el 2n i 4 rt día de regla.
Quins nervis!!
El 27 de juliol eco a les 9.10 i visita a la Puigvert a les 11.45. Em demanen que porti aquest dia tambe analisis del FSH, LH i Estradiol entre el 2n i 4 rt día de regla.
Quins nervis!!
Que bé Undomiel... jo tinc eco el 05 jul i no he rebut la carta encara... :(
Undomiel per fer el semiograma ha de portar la mostra el 27/06 a la puigvert. Doncs jo crec que per el 27/06 encara no tindré la regla però bueno millor no pensar ja em diran el que.
Jo prenia soniase per l'àcid folic però quan vaig començar a prendre les antibaby les vaig deixar per si era contraprudencente ja que soniase ayuda a la ovulacio
Jo prenia soniase per l'àcid folic però quan vaig començar a prendre les antibaby les vaig deixar per si era contraprudencente ja que soniase ayuda a la ovulacio
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |