FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
laiatous
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: ds. set. 10, 2016 11:11 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: laiatous » dv. juny 23, 2017 6:33 am

Holaaa!!! sacamoo!!! 2? ostres molt be!!!! felicitats!!!! Espero que vagi molt molt be!! :-) :-)

Jo en porto1!!!! ahir em van fer eco i fa 24mm. Quina emoció
SACAMO
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: ds. maig 17, 2014 10:06 am

EntradaAutor: SACAMO » dv. juny 23, 2017 9:35 am

Molt bé Laiatous!!! Ja va creixent dintre teu >.-<:
Espero que el meu petit també ho faci.
silvia077
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

EntradaAutor: silvia077 » dl. juny 26, 2017 12:58 pm

Hola noies!!
Soc nova aqui i us explico jo tinc 39 anys i el meu marit 43,el problema son els bichitos que ni ha poquets,aixi que ens van derivar al San pau (fundacio puigvert) per la Ss per una FIV em estat en llista d'espera desde l'any 2015 i perfi vem tenir la primera visita el dia 22/06/2017 la segona visita la tenim el dia 7/09 amb la regla,analitica +eco per començar suposo els inyectables despres d'un mes amb les yasmin,tambe li faran a ell analitica +espermiograma...
M'agradaria poder compartir l'experiencia amb vosaltres
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Undomiel
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dl. juny 26, 2017 1:52 pm

Bon dia Silvia, benvinguda! Per cert, et dius com jo!

Així que ja has començat! Que et van dir en aquesta primera visita? Jo la tinc el 27 de juliol, suposo que també m'enviaran les anticonceptives com tu! El meu cas és que el meu marit els té vagos.... :ufs:
Quan has de començar amb les pastis?
Espero que et vagi molt bé! Aquí estem per fer-nos costat en aquesta època de nervis >.-<: >.-<:
silvia077

EntradaAutor: silvia077 » dl. juny 26, 2017 2:14 pm

:p-) Quina casualitat!! Jajaj jo vaig portar totes les proves fetes del hospital,em van fer una analitica i una eco i em van explicar tot el proces,tambe em van donar les receptes per poder comprar tota la medicacio i tinc de començar a pendre les Yasmin amb la regla d'Agost..
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dl. juny 26, 2017 2:32 pm

Silvia quins nervis!! Que guai!! Quant de temps has de prendre les anticonceptives? Ja ho tens aquí aixo!!!
silvia077

EntradaAutor: silvia077 » dl. juny 26, 2017 2:40 pm

Les tinc de pendre un mes per a que el dia 7 a la segona visita em pugui començar a punxar
Encara no me ho crec tan de temps esperant espero que tot vagi be i surti el positiu
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dl. juny 26, 2017 3:05 pm

Segur que si! Ja veuràs!
Jo tp em puc creure que ja estigui! Despres de tant de temps esperant...
Reflunola
Entrades: 88
Membre des de: dl. ago. 22, 2016 4:08 pm

EntradaAutor: Reflunola » dl. juny 26, 2017 8:15 pm

Hola noies! Tinc un dubte la regla hem tocava el 02/07 però al prendre les yasmine s'ha avançat i m'ha vingut avui, es una regla rara es prácticament de color marró amb una mica de sang, però el dubte es si haurà cap problema per fer-me demà la eco de la segona visita... Alguna li ha passat? Ha hagut cap problema?
Per cert silvia benvinguda!! Nosaltres també estem en fiv per el meu marit te oligozoospermia severa, es a dir, poquissims i la movilitat dolenta...
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dl. juny 26, 2017 8:29 pm

Reflunola jo crec q no passa res. De fet segur que demà et donen ja les punxades per a què comencis xq ha de ser amb la regla no? Ja vols dir que quan et van donar aquesta segona visita no sabien ja q tindries la regla?
Demà ens expliques !!!
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dt. juny 27, 2017 8:34 am

Bones!! Ja estic fora, avui m'ha atès el dr. Bordas molt bona gent per cert, ens han donat els injectables que començo avui i també he entregat el paper per l'anestesita a la Puigverd, el dia 03/07 he de tornar per fer control i si tot va bé en uns 14 dies fan la punció, que ràpid es tot ara amb lo llarga que es fa l'espera
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dt. juny 27, 2017 8:40 am

Reflunola, que bé!!!! Ja comences ara sí q si!!! :b-))) LLavors el 3 tornes pel primer control?
Has tingut cap problema per fer la eco amb la regla?
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dt. juny 27, 2017 10:55 am

Que va cap problema tal i com vas comentar ja ho calculen per que vagis amb la regla
Hashi
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dt. juny 27, 2017 11:15 am

Hola noies,

Ara portava molts dies sense entrar, deunido quan moviment hi ha per aquí!

Cmatamorsb m’alegro que el teu marit estigui molt millor bonica :-()-)

Laiatous gràcies per el consell! Jo he optat per fer reiki, ja que com estic amunt i avall amb les molèsties d’esquena-abdominal que no acaben de saber dir-me quin és el motiu, i amb el fisio vaig estar fent acupuntura en alguns punts per una contractura, necessitava algo sense agulles jeje també m’han fet un preparat de Flors de Bach i sembla que m’està anant bé per anar més tranquil·la i així que el cos estigui més receptiu :-o00m

Benvingudes MerceS, Fix2014, mera_83 i silvia077! :--/)

Ostres Suellen, a veure si el polip de la vesícula no va a més i t’estalvies el quirofan.

Ole ole Undomiel que bé! M’alegro que ja hagis rebut la trucada, vinga que el juliol ja està molt a prop bonica! :ok:

Reflunola ànims en l'inici de punxades! Exacte, la visita després de les anticonceptives és amb la regla. Per cert crec que hem estat a la mateixa hora per sant Pau, jo era al despatx del M4 amb el Dr. Parés sobre les 8:15h :ok:

Que bé Laiatous! Quina emoció poder veure i sentir com creix vida dins teu. Tot i els marejos gaudeix molt d’aquest moment guapa >.-<:

Que bé doble premi Sacamo! A nosaltres amb el que ens està costant firmariem perquè en vinguèssin dos de cop :love:

MerceS jo l'àcid fòlic el prenc des de que vam començar a cercar el 2012. Prenc Acfol, per ajudar a prevenir espina bífida i altres malformacions. Des de llavors he fet algun mes de descans entremig, tot i que el que el cos no necessita ho expulsa per l'orina.

Mode ego: Dissabte 17 de juny ja vaig prendre l’última pastilla anticonceptiva Yasmin, dijous passat 22 de juny vaig tenir l'analítica i control amb la Dra. Peón i tot estava ok per poder inciar aquest segon tractament, així que aquell mateix dia ja vaig començar a punxar-me 225 de Gonal. Avui he tingut control amb el Dr. Parés i tot avança bé així que demà afegeixo Luveris i Cetrotide, i el divendres torno a tenir analítica i control i a veure si ja em programen la punció per la setmana següent.

Molts ànims i molta força a totes a cada una per l'etapa en que us trobeu! :-()-) :-()-)
Hashi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 27, 2017 11:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dt. juny 27, 2017 11:36 am

Hashi molt be! has tornat a començar! Ànims, aquesta serà la bona, ja veuràs!! :p-)
Quant de temps hem de prendre les anticonceptives?
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dt. juny 27, 2017 11:50 am

Undomiel si, ja tornem a la carga!! jeje a veure si aquest cop la sort ens acompanya fins al final : lasito :
No es un número exacte de pastilles anticonceptives, ells et diuen l'últim dia que n'has de prendre i tot depen del dia que et vingui la regla. A mi m'han encaixat les dues vegades amb les 21 que van a la caixa, però pot ser que hagis de prendre alguna menys o alguna més.
Un mes just i ja tens visita! :ok:
Imatge
Undomiel

EntradaAutor: Undomiel » dt. juny 27, 2017 11:56 am

Ok Hashi! Gràcies per l'aclaració. Tinc tantes preguntes i tantes ganes de què arribi que fins i tot ja faig els meus comptes de la lechera jaja.
En fin...és molt de temps esperant i quan ja ho tenim a tocar sembla que encara el temps es ralentitzi més!!

Segur que si q sortirà bé!!!! Petons.
Hashi

EntradaAutor: Hashi » dt. juny 27, 2017 2:46 pm

De res bonica! Ajuda a anar més tranquil resoldre dubtes amb algú que ja ha passat per el tractament :ok: Jejeje com t'entenc.
Aquest camí està plagat d'esperes i com dius quan més a prop ho tens sembla que el temps passi molt més lent.
Si! em d'omplir de bones noticies i alegries el fil en aquesta segona meitat d'any :b-)))

Petons!!
Imatge
silvia077

EntradaAutor: silvia077 » dt. juny 27, 2017 7:06 pm

Hola noies¡¡ >.-<:
Gracies a totes per la benviguda..
Entre totes ens podem aclarir dubtes i recolzanos que es fa llarg,pero segur que totes ho aconseguim :-())
Jo tinc que pendre les Yasmine mes de 21 dies gairebe un med del 2/8 al 2/9 i visita el dia 7 amb la regla
Reflunola

EntradaAutor: Reflunola » dt. juny 27, 2017 8:32 pm

Hashi doncs a prop hem estat per que a mí el dr. Bordas m'ha atès sobre les 8:10 però al M5 per això...
Modo ego: he sigut incapaç de punxar-me m'ha tingut que punxar el meu marit dona molta coseta

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::