Mostres d'orina contaminades

Salut, dubtes i preparatius.
martulineta
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

Mostres d'orina contaminades

EntradaAutor: martulineta » dl. juny 26, 2017 7:24 pm

Hola noies!
Estic a la setmana 40 + 3 i aquest tercer trimestre m'han sortit dues anàlisis d'orina contaminades. L'altra dia que complia la data prevista de part la ginecòloga em va fer el paper per portar una vegada més, la mostra d'orina al meu CAP. La veritat és que ja n'estic una mica tipa de les mostretes d'orina... jo segueixo les instruccions al peu de la lletra (neteja, no agafar el primer raig de pipi ni l'últim, etc) però també reconec que és un rooollooo a primera hora del matí, que amb la panxota no és fàcil encertar a recollir el pipi amb el potet tan petit que et donen, que jo no sempre faig un superpipí que són miques i sovint i si no hi he de posar el primer raig ni l'últim m'ho veig fotut...

En fi, la meva pregunta és si és totalment imprescindible que analitzin la meva orina de cara al part i sobretot si influeix de cara a la salut del bebè quan neixi. La meva llevadora del CAP sembla que no hi dóna gaire importància, més havent sortit negatiu als altres trimestres però la gine de l'hospital sí que semblava que "m'obligava" a portar una altra mostra. La portaré demà al CAP quin remei però clar, igual em poso de part ja i no hi són a temps a determinar el resultat. Afecta molt a l'hora del naixement del bebè?

Sí que em van fer el cultiu d'streptococ i m'ha sortit positiu i ja m'han dit que em posaran antibiòtic un cop entri a la sala de part. Però aquestes mostres d'orina que et fan cada trimestre és només per detectar si tinc infecció d'orina o algo més?

Gràcies guapes!!!
crunchi
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mostres d'orina contaminades

EntradaAutor: crunchi » dl. juny 26, 2017 8:01 pm

Hola!!

Doncs ja és mala sort!!!!

A mi en l'ultima visita la llevadora del CAP (estava jo de 36s) em va fer portar-li a ella mostra d'orina i va mirar lo de la albumina, allà al moment. Saps si t'ho han mirat q tu aixo?
Llavors, igualment havia de portar mostra d'orina l'endemà, a analisis, però curiosament l'endemà tenia visita al hospital per recollir analisis de la corva llarga, i clar, li vaig dir que no hi podia anar, se'm solapava la visita. I em va dir que no ho portés. Em va preguntar si tenia molesties al orinar, li vaig dir que no i em va dir "pues no vayas, no pasa nada". Conclusió que en trec jo, que a la mostra d'orina miren que no tinguis fongs sobretot, potser algo més, pero si les anteriors ja et van sortir be....

No sé, jo crec que tal i com estàs ja de 40s, ja son ganes de fer-te anar a portar el potet.... que és cert que te'l pot portar un familiar, si, pero vaja. Jo sudaria del tema, ho sento molt. Ja deus estar prou nerviosa i cansada, com per perdre el temps amb aixo.

Et desitjo un bon part i que vagi tot molt be!!! Anims que et queda super poquet!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
martulineta
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

EntradaAutor: martulineta » dl. juny 26, 2017 8:15 pm

Gràcies per la teva resposta Crunchi!

Sí lo de l'albumina cada cop que he anat a la llevadora m'ho han mirat i tot perfecte però veus en aquest cas amb un pipi "normal" sense tant protocol ja tenen resultats al moment.
Inclús alguna vegada que he sospitat tenir infecció d'orina (sense estar embarassada) vas d'urgències i allà et donen la tovalloleta amb sabó i només que et netegis una mica i facis el pipi ja et saben dir si tens infecció d'orina o no al moment. Per això m'estranya tant que surtin contaminades fent tantes coses com et diuen...

I la impressió que em dóna la meva llevadora és lo mateix que descrius, també em va preguntar si tenia alguna molèstia a l'orinar i jo no en tinc i em va semblar que a aquestes alçades com que no hi donava gaire importància.

És que em trobo amb això, tinc el meu CAP al poble del costat, has de portar la mostra a una hora concreta o haig de fer-hi anar algú a aquella hora exacta. Aquests últims dies m'han sortit hemorroides i m'he trobat que no podia ni caminar ara estic millor però la veritat anar a portar el potet d'orina és amb lo últim que penso em fa molt pal la veritat...

Lo únic que em preocupa com deia abans és que influeixi en el moment de néixer la petita però penso que igualment ja m'hauran de posar antibiòtics pels streptococos.
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dt. juny 27, 2017 8:34 am

Jo no em preocuparia, de debó. A aquestes alçades, em sembla una tonteria... perque a part, quan et farien anar a recollir els resultats???? ABSURD!!!!

Pot ser que mirin si hi ha proteïnes o no se, algo més que estem passant per alt, no soc infermera i no ho sé. Pero repeteixo, es que pots parir en qualsevol moment, em sembla absurd pq tot i que hi anessis avui, potser tens els resultats que ja hauries parit. Si ja t'han fet lo de albumina, estreptococ i no tens molesties al fer pipi.... ho veig claríssim. De fet, em sembla una mica falta de vista per part de la comadrona que t'hi faci tornar, en el teu estat i en aquestes circumstancies que expliques. A mi ja et dic que no m'hi ha fet anar, i estava de 36s. Per tant, raó de mes el teu cas....

De veritat, jo no em preocuparia. Gaudeix dels ultims dies d'embaras que et queden i gaudeix de la nena. Anims maca!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Annaïs
Entrades: 41
Membre des de: dc. jul. 16, 2014 2:16 pm

EntradaAutor: Annaïs » dt. juny 27, 2017 3:30 pm

No cal.

El protocol de la generalitat només demana una mostra d'orina al primer trimestre, i si és negativa, ja no cal fer-ne més.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::