FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Molta sort noies¡¡ ja ens explicareu

Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta -
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat
Bueno després de la revisió d'avui pensant que hem. Programarien per fer la punció resulta que dels 13 ovuls que tinc des de divendres no han crescut res... Així que demà torno a revisió i només hi ha 6 de 17mm, si no han crescut en dos dies per demà tampoc així que avui ho veig tot molt fosc...
Ostras hashi doncs si que em sona haberte vist però per que m'he quedat l'última no hem tenien posada a la llista, i per que l'he preguntat a a la dra. Polo quant ha sortit si no encara continuo allá esperant que em cridi...
M'he portat un pal quant m'ha dit que no havia crescut res i que era extrany, m'ha demanat que en l'analitica de demà del estradiol em mirin també la coagulació... Però estic convençuda que de aquí a demà no creixeran si no han crescut em tot el cap de setmana per que haurien de fer-ho en menys de 24 hores
M'he portat un pal quant m'ha dit que no havia crescut res i que era extrany, m'ha demanat que en l'analitica de demà del estradiol em mirin també la coagulació... Però estic convençuda que de aquí a demà no creixeran si no han crescut em tot el cap de setmana per que haurien de fer-ho en menys de 24 hores
Hola Noies!!! Estic a menos de 24 h per resultat quins nervis.
Reflunola--- anims poder creixen. I sino? No es poden deixar mes dies?
I en las malas muy malas al no aver puncio no conta com a oportunitat no? Molts anims bonica.
hashi-- com t' anat la tranfer??? Fes molta molta bondad .
Bueno guapes dema entro a donar resultat. Petonets.
Reflunola--- anims poder creixen. I sino? No es poden deixar mes dies?
I en las malas muy malas al no aver puncio no conta com a oportunitat no? Molts anims bonica.
hashi-- com t' anat la tranfer??? Fes molta molta bondad .
Bueno guapes dema entro a donar resultat. Petonets.
Mariela com ha anat que t'han dit?
Hola boniques !!! Entro acantar el meu positiu. Estic q no m' ho creec. Finns q no vegi Eco... Un petonas us continuo llegint.
Felicitats Mariela!!!!!!!! Quina alegria!!!!
Normal q no t'ho creguis!! Pero siiiiii. Disfruta guapa!!!
Hashi! Com va anar????
Normal q no t'ho creguis!! Pero siiiiii. Disfruta guapa!!!
Hashi! Com va anar????
Oleeeee Mariela!!!! Quina alegria!!!
enhorabona!!!!
enhorabona!!!!

Hola boniques!
Enhorabona Mariela! A gaudir d'aquests miracle
Reflunola crec que ja sé qui eres ja que al final erem pocs. Ostres! No pot ser que a l'anterior control els medissin malament i fossin uns mm més petits i en veritat si que creixessin? Que t'han dit avui al control??
Quin descontrol que no apareguèssiu a la llista!
Mode ego: Ja tinc dos embrionets dins meu! A veure si aquest cop es queden amb nosaltres.
En ser en diumenge pensava que no seriem gaires, però deunido! De transferències erem dues parelles i la resta inseminaciones, però a tots ens havien donat la mateixa hora, a les 10h... nosaltres vam arribar a les 7:45h per entregar la mostra a les 8h. Sobre les 12h ens va fer passar el biòleg per informar-nos, el Dr. Bassas, ja el coneixiem ja que és l'androleg que va fer la primera visita al meu marit i no he conegut persona més negativa i amb menys tacte per dir les coses... dels 10 òvuls van aconseguir 7 embrions, dos molt macos i els altres no les tenía totes, em d'esperar com evolucionen per saber si es podran congelar. Vam entrar a quirofan cap les 12:20h i allà vam estar gairebé 20 minuts esperant.
La Dra. Polo i la infermera un encant. Al haver d'esperar tantes hores em va haver de sondar, i quin alivi! Després ens van traslladat a planta a una habitació de la zona privada amb tele hi tot, on vam estar de la 13h a les 15h.
I des d'ahir molt relax i tranquilitat
Com aneu la resta?
Petonets!
Enhorabona Mariela! A gaudir d'aquests miracle
Reflunola crec que ja sé qui eres ja que al final erem pocs. Ostres! No pot ser que a l'anterior control els medissin malament i fossin uns mm més petits i en veritat si que creixessin? Que t'han dit avui al control??
Mode ego: Ja tinc dos embrionets dins meu! A veure si aquest cop es queden amb nosaltres.
En ser en diumenge pensava que no seriem gaires, però deunido! De transferències erem dues parelles i la resta inseminaciones, però a tots ens havien donat la mateixa hora, a les 10h... nosaltres vam arribar a les 7:45h per entregar la mostra a les 8h. Sobre les 12h ens va fer passar el biòleg per informar-nos, el Dr. Bassas, ja el coneixiem ja que és l'androleg que va fer la primera visita al meu marit i no he conegut persona més negativa i amb menys tacte per dir les coses... dels 10 òvuls van aconseguir 7 embrions, dos molt macos i els altres no les tenía totes, em d'esperar com evolucionen per saber si es podran congelar. Vam entrar a quirofan cap les 12:20h i allà vam estar gairebé 20 minuts esperant.
La Dra. Polo i la infermera un encant. Al haver d'esperar tantes hores em va haver de sondar, i quin alivi! Després ens van traslladat a planta a una habitació de la zona privada amb tele hi tot, on vam estar de la 13h a les 15h.
I des d'ahir molt relax i tranquilitat
Com aneu la resta?
Petonets!

Hashi ha sé qui ets llavorns per que quan ya vaig entrar la dra. Polo ens va dir que sempre deixen ka transferència per els últims i que eps controls els fan els primers a les 10, només havien dos controls una noia que quan va veure veure que quedaven tres parelles i ella li va preguntar a la infermra i nosaltres, cap de les dues estavem a la llista.
Avui al control la Dra. Peón m'ha dit que ella ho veu bé per fer punció dimecres m'he hagut de fer un altra analítica, on ha demanat de nou l'estradiol (que m'havien fet a les 7 de totes maneres) i unes coses més, si n'hi ha qualsevol problema ens ha dit que ens trucarà per no fer la punció avui de moment no ha trucat així que si demà no truca dimecres a les 8 ha de portar ela bitxos el meu marit i jo a lea 10:30 tinc la punció, amb tots els nervis m'he tingut que agafar la baixa laboral des d'avui per què he tingut un quadre d'ansietat i el que em queda encara jejeje
Avui al control la Dra. Peón m'ha dit que ella ho veu bé per fer punció dimecres m'he hagut de fer un altra analítica, on ha demanat de nou l'estradiol (que m'havien fet a les 7 de totes maneres) i unes coses més, si n'hi ha qualsevol problema ens ha dit que ens trucarà per no fer la punció avui de moment no ha trucat així que si demà no truca dimecres a les 8 ha de portar ela bitxos el meu marit i jo a lea 10:30 tinc la punció, amb tots els nervis m'he tingut que agafar la baixa laboral des d'avui per què he tingut un quadre d'ansietat i el que em queda encara jejeje
Reflunola que vagi molt bé demà la punció! No m'estranya que estiguis els nervis, però ara intenta relaxar-te i no et capfiquis, en aquesta segona part del tractament és l'únic que es pot fer
Si, la Dra. Polo tampoc entenia com ens poden programar a totes a la mateixa hora tant en puncions, en transferències com en visites de control...
Jo avui he trucat a la Puigvert perquè m'informessin dels embrions restants i no han pogut congelar cap... en aquell moment m'he posat trista quan he trucat al meu marit per informar-lo, però després de no poder evitar plorar mentre li deia, he pensat que ara no puc desanimar-me i m'haig de focalitzar en els 2 campions que em van posar per ajudar el possible a que s'agafin amb força i segueixin la lluita amb nosaltres.
Molta força a totes!!
Si, la Dra. Polo tampoc entenia com ens poden programar a totes a la mateixa hora tant en puncions, en transferències com en visites de control...
Jo avui he trucat a la Puigvert perquè m'informessin dels embrions restants i no han pogut congelar cap... en aquell moment m'he posat trista quan he trucat al meu marit per informar-lo, però després de no poder evitar plorar mentre li deia, he pensat que ara no puc desanimar-me i m'haig de focalitzar en els 2 campions que em van posar per ajudar el possible a que s'agafin amb força i segueixin la lluita amb nosaltres.
Molta força a totes!!

Hola noies¡¡ vaig a intentar personificar jajaja
Enhorabona Mariela
ara a cuidarse molt molt quina alegria jeje
Hashi tu tranquila que els dos que tens amb tu segur que es queden a fer repos i veuras com surt el positiu
Quin desordre el tema de les hores no? Suposo que deuen tenir gent de vacançes i van de cul o no se....
Pero en fi nosaltres totes a recolzar-nos i a per el nostre positiu¡¡ jej
Com aneu les demes????
Enhorabona Mariela
ara a cuidarse molt molt quina alegria jejeHashi tu tranquila que els dos que tens amb tu segur que es queden a fer repos i veuras com surt el positiu
Quin desordre el tema de les hores no? Suposo que deuen tenir gent de vacançes i van de cul o no se....
Pero en fi nosaltres totes a recolzar-nos i a per el nostre positiu¡¡ jej
Com aneu les demes????
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta -
Apa doncs ja he sortit de la punció, segons m'han dit m'han tret 7 bastant grans però encata wue m'han dit que 7 està bé a mi em semblan poquets ara a esperar la trucada demà per veure si fem transfer divendres o dissabte.
Per un altra banda, he estat llegint que per ajudar a la implantació es pot prende aquarius, sardinas en oli i nous, alguna ha probat això? O esteu fent?
Per un altra banda, he estat llegint que per ajudar a la implantació es pot prende aquarius, sardinas en oli i nous, alguna ha probat això? O esteu fent?
Reflunola 7 está súper be!!! A veure q et diuen demà!!! Molts sort!!
Hashi en beta des espera!!! Ànims aquesta vegada ja veuràs q si!! Positivisme! Cuida't ara.
Mariela com va el subidon!?
Jo demà em faig els analisis de sang per portar-los a la visita del dia 28 que ahir em va venir la regla .
Molts petons maques!
Hashi en beta des espera!!! Ànims aquesta vegada ja veuràs q si!! Positivisme! Cuida't ara.
Mariela com va el subidon!?
Jo demà em faig els analisis de sang per portar-los a la visita del dia 28 que ahir em va venir la regla .
Molts petons maques!
Holaaa noies!! Fa dies que no entro!!
Mariela ja personalment hem celebrat el teu positiu.
Ara sí que estem les dues
.
Hashi, va que ets la pròxima en canta el teu positiu. Intenta relaxar-te i fer bondad.
Refunola, molt bé 7. Oleee. Vinga que et queda res per la betadesespera. Jo personalment, si vaig prendre Aquaris i molta aigua. Per estar ben hidratada. Casualitat o no, però mira bessons. Ja,ja.
Undomiel que poquet et queda ja. Jupiiii.
Modo ego: Els meus babys evolucionen bé. Si que és veritat que un és més petit però tots 2 van creixen, se escolta els cors, es mouen. Estic molt feliç. Gràcies a totes per tot aquest temps donant el suport i ànims.
Continueu lluitant totes que ho conseguireu ben aviat.
Us anirè llegint. Molts petons.
Mariela ja personalment hem celebrat el teu positiu.
Ara sí que estem les dues
. Hashi, va que ets la pròxima en canta el teu positiu. Intenta relaxar-te i fer bondad.
Refunola, molt bé 7. Oleee. Vinga que et queda res per la betadesespera. Jo personalment, si vaig prendre Aquaris i molta aigua. Per estar ben hidratada. Casualitat o no, però mira bessons. Ja,ja.
Undomiel que poquet et queda ja. Jupiiii.
Modo ego: Els meus babys evolucionen bé. Si que és veritat que un és més petit però tots 2 van creixen, se escolta els cors, es mouen. Estic molt feliç. Gràcies a totes per tot aquest temps donant el suport i ànims.
Continueu lluitant totes que ho conseguireu ben aviat.
Us anirè llegint. Molts petons.
Ja ens han trucat de la Puigvert dissabte a les 10 tenim la transferència, però imagino que passarà com diumenge passat i tothom estarà citat a les deu i les transferències ho faran l'últim, quins nervis!!!
Hola noies!!
Felicitats a totes, les beta esperants i les que ja ho teniu amb vosaltres. Les demés poquet a poquet ens arribarà el dia. Jo també vaig sentir el tema aquarius i tenir els peus calents... Jo estic fa unes setmanes fent una relaxació per preparar-me. Ho vaig sentir en una entrevista i em vaig posant el video per Youtube, si puc cada dia pero no estic sent molt constant. Es un tipus una meditació per l'úter, tot sigui per no se m'en vagi la ment a pensaments negatius.. per probar no perdo res..
Felicitats a totes, les beta esperants i les que ja ho teniu amb vosaltres. Les demés poquet a poquet ens arribarà el dia. Jo també vaig sentir el tema aquarius i tenir els peus calents... Jo estic fa unes setmanes fent una relaxació per preparar-me. Ho vaig sentir en una entrevista i em vaig posant el video per Youtube, si puc cada dia pero no estic sent molt constant. Es un tipus una meditació per l'úter, tot sigui per no se m'en vagi la ment a pensaments negatius.. per probar no perdo res..
Bona nit maques!
Silvia077 tan de bo estiguin ben agafats i creixent dins meu jejeje
Si, sort que tenim aquest espai per recolzar-nos!
Tranquila Reflunola, és més important la qualitat que la quantitat bonica! No et capfiquis i fes el que el cos et demani, si et bé de gust i t'agrada veu aquarius, però sino no t'obliguis. Sobretot molt relax i fer coses que t'agradin i et facin sentir bé per passar millor la beta(des)espera
Que vagi molt bé demà la transfer!! A veure si tens sort i no hi ha tanta gent com diumenge passat. La infermera em comentava que dissabte havia estat molt light.
Gràcies Undomiel, si positivisme a tope! Ole! Ja tens el primer pas fet
Si Sacamo, relax i molta tranquilitat aquests dies. A seguir gaudint molt d'aquest moment!
Gràcies MerceS, i tant tot arriba!
Si, jo ho conec, també n'he fet de meditació per l'úter. I aquest cop he fet reiki i flors de Bach per anar més tranquila i relaxada
Silvia077 tan de bo estiguin ben agafats i creixent dins meu jejeje
Si, sort que tenim aquest espai per recolzar-nos!
Tranquila Reflunola, és més important la qualitat que la quantitat bonica! No et capfiquis i fes el que el cos et demani, si et bé de gust i t'agrada veu aquarius, però sino no t'obliguis. Sobretot molt relax i fer coses que t'agradin i et facin sentir bé per passar millor la beta(des)espera
Que vagi molt bé demà la transfer!! A veure si tens sort i no hi ha tanta gent com diumenge passat. La infermera em comentava que dissabte havia estat molt light.
Gràcies Undomiel, si positivisme a tope! Ole! Ja tens el primer pas fet
Si Sacamo, relax i molta tranquilitat aquests dies. A seguir gaudint molt d'aquest moment!
Gràcies MerceS, i tant tot arriba!
Si, jo ho conec, també n'he fet de meditació per l'úter. I aquest cop he fet reiki i flors de Bach per anar més tranquila i relaxada

Hashi quina mostra vas tindre que portar? Per que nosaltres demà tenim hora a les 10 per la transfer però no en han dit res de cap mostra
Hashi ha escrit:Hola boniques!
Enhorabona Mariela! A gaudir d'aquests miracle![]()
I des d'ahir molt relax i tranquilitat![]()
Com aneu la resta?
Petonets!
Hola noies. Perdoneu el meu súper modo ego amb el que entro però avui m'he portat un pal important amb els resultats dels analisis hormonals. La FSH m'ha sortit més del doble d'alta. EL màxim es 8 i a mi m'ha sortit 19. Això vol dir baixa reserva ovàrica. L'última vegada que me la vaig mirar va ser fa dos anys i la tenia perfecta. Ara dos anys despres la tinc aixi...
La setmana que ve em mirare la Antimulleriana pel meu compte per confirmar aquestos resultats o veure si ha sigut un error.
Si es confirma la baixa reserva veure'm que em diuen el 28 a Sant Pau.
Perdoneu i gracies per llegir-me.
Petons i Reflunola molta sort per demà!
La setmana que ve em mirare la Antimulleriana pel meu compte per confirmar aquestos resultats o veure si ha sigut un error.
Si es confirma la baixa reserva veure'm que em diuen el 28 a Sant Pau.
Perdoneu i gracies per llegir-me.
Petons i Reflunola molta sort per demà!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |