_____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

gener, febrer, març...
tulum_0701
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. oct. 14, 2017 3:39 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: tulum_0701 » ds. oct. 28, 2017 9:13 pm

Hola boniques!!!!

Benvingudes a les noves!!! >.-<:

Sóc un desastre... Pensava que tenia hora a la llevadora de la SS el dia 27 i es veu que no... Que se'm va passar i la tenía el dia 20... :ufs: Total, ara la tinc el dia 3/11.

Fa dies que dono voltes a un tema, i volia saber la vostra opinió i que teniu pensat Fer. Tinc mútua i tinc clarissim parir amb el ginecoleg de la mútua perque m'agrada molt, i el dubte és, fareu doble seguiment les que teniu mútua? SS i privat?
elirovi
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:35 am

EntradaAutor: elirovi » dg. oct. 29, 2017 10:53 am

Hola noies!!

fa una setmana que sé que tornarem a ser papis de nou. Tenim una nena de 3anys i amb ganes de saber que serà aquesta vegada :cnena: o :cnen:

Ara estic de 6+1 i la primera visita la tinc el dia 9/11, així que ja estaré de 7+5 i espero escoltar el seu batec.

Jo faré visites pel pivat, però com pariré a la SS aniré a la llevadora del CAP per a que tinguin una mica de seguiment.

Ens veiem!
22/11/13 TE+
17/2/14 Seràs una nena!!

Imatge
bubi11
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

EntradaAutor: bubi11 » dg. oct. 29, 2017 3:23 pm

Benvingudes Martiki, i Elirovi!!

tulum- Això és el pregnancy brain!!! Existe!!! ànims bonica que el dia 3 està a la cantonada!!! :-o00m
Com us trobeu noies? Estem molt desconnectades últimament eh!!! Qui més tenia visita al gine? Com van els vostres peques i les panxus? Us han fet ecos? heu sentit el batec... nosaltres ho vam flipar quan ho vam sentir per primer cop!!! és tant màgic!! >.-<:

Us esteu fent les fotos setmanals de la panxeta? A mi ara si que per les tardes se'm infla com una mala cosa...ja haig de dur els pantalons d'embaràs. :-())

Amb qui heu compartit la notícia? Nosaltres de moment ho intentarem mantenir en secret fins nadal, i estem pensant maneres de com fer-ho original... algunes idees?
Com teniu pensat vosaltres anunciar-ho a la familia/ amics? Apartir de la 12ena setmana és més " segur" que el cigronet es quedi amb nosaltres oi? A la meva familia hi ha historial alt d'abortaments espontanis, i jo segueixo una mica paranoica des que em van detectar el coagul... Per nadal estarem de 17 setmanes si tot va bé.

Us envio una abraçada enorme que ja deixem enrere el mes d'octubre i els nostres cigronets van creixent!!! >.-<: :p-)
<:-< amb ganes de veure't!!
tulum_0701

EntradaAutor: tulum_0701 » dl. oct. 30, 2017 7:48 am

Bubiiiii!!! Ja has de Fer servir pantalones d'embarassada??!! He flipat!!! Sócrates d finals de Juny, aixi que potser aquí esta la diferencia... Si que em noto inflada als vespre xo al Mati res... Reconec que no he tingut mai panxa i potser es per aixo... De Fet la meva parella en va dir si volia Fer fotos de panxa x veure evolució i Li vaig dir que esperessim a la setmana 6 (demà) x Fer la primera... :ok:

No sé que va ser pero quina vergonya quan vaig trucar al cap pero dir k se m'havia Passat... Començo be! :-o00m

Dilluns que ve tinc la primera eco, quina ilu sentir-li el bate del cor!!!

He de reconeixer que :cnen: porto uns dies dolents, nàusees quan em llevo, dies amb un mal de cap horrible, i estomac regiradissim, de sobte tinc ataca de gana i menjo i de seguida me n'afarto... :-:)

Gràcies x les vostres opinions tema SS i mútua, crec k com a molt anire a la llevadora i al gine nomes mútua.

:love:
tulum_0701

EntradaAutor: tulum_0701 » dl. oct. 30, 2017 7:49 am

Jajaja! Perdonéis pero com Ho he escrit, el corrector del mòbil va a la seva!!!
LauLau
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

EntradaAutor: LauLau » dl. oct. 30, 2017 8:28 am

Bon dia i benvingudes les noves!!

Carai tulum!! quina ràbia que se't passés la primera visita, és de les que fa més il·lusió, juntament amb la eco de la set 12 i la morfològica (set 20).

Jo vaig anar a la primera eco (6+5). Va ser molt aviat perquè és RA i l'últim va ser avortament, així que havíem de mirar que estigués tot a lloc... i, va ser increible!!! al ser tant aviat em pensava que no es veuria gaire cosa, però es veia i fins i tot li vam sentir el cor!!!! Em vaig posar a plorar com una tonta... i això que és el meu tercer!! Però només de pensar que podria no estar bé....aiii... Ara la següent eco de control la tinc la setmana que ve, estaré de 8+5.

Bubi, Nosaltres no direm res a la family fins al Nadal també!! si passés res dolent no voldria fer-los passar per l'angoixa de nou. Els hi explicaria més endevant quan jo ja estigués millor.
La nostra idea és regalar a cada parella d'avis un llibre de fotos de les 2 floretes i l'última pàgina serà una foto de la eco de les 12 setmanes (que me la faran a ppis de desembre).
Però no sé si ho podré amagar tant.... mon pare ja està mosca perquè no beg vi (m'apasiona)... i ma mare.... és ma mare!!! a més ens veiem pràcticament cada dia!!!

En fi, ho intentarem!

Com aneu la resta?

Les primeres 12 setmanes són un infern!!!! Quina angoixa i quin malestar!!
Moxaina!!! Jo estic igual!! Només em ve de gust pasta i arròs,.... hidrats de carboni i porqueries (donuts, xuxes, mantega, galetes...) Entre això i la medicació m'estic posant de 5 mesos!!!!!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
virolai
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

EntradaAutor: virolai » dl. oct. 30, 2017 11:01 am

Bon dia!

Martikii, no pateixis gaire per l'edat! A mi els resultats del triple screening (el cribratge que es fa a la setmana 12) em van sortir més bé amb el 2n que amb el primer, i tenia 40 anys. La llevadora m'havia dit que probablement em sortiria alterat i que em plantegés un test addicional i no va fer falta. Aviam què passarà ara, però casualment els casos propers que conec de síndrome de Down o plec nucal elevat (que després van ser normals) han estat amb noies de trenta i pocs, així que no tinguis por per l'edat, és un condicionant però no ho és tot.

Noies, he llegit en diagonal, que tinc molta feina i no em puc entretenir gaire ara.

La que deia que si la primera visita a la llevadora és normal que sigui cap a la setmana 8: i tant! Pensa que és (desgraciadament) supernormal tenir avortaments espontanis al 1r trimestre, i a partir de 2 faltes és quan visiten a la SS per anar més segurs. A part, fins a partir de la setmana 6 o 7 pot ser que a l'eco no es vegi encara batec, i per tant fer la cartilla d'embarassada a la setmana 4 o 5 i haver d'esperar fins a la 12 a saber si tot va bé és molt de temps. Així està més a prop la 1a visita de l'eco.

Tema hidrats de carboni, tinc amigues que també els ha passat que només els venia de gust això durant el primer trimestre. Jo crec que s'ha de fer el que demana el cos! A mi en els dos embarassos a la tarda a l'hora de berenar (que sóc de berenar dolç sempre) m'ha vingut de gust… una sopeta amb fideus!! Increïble! Em feia un caldet ràpid amb pastilla (perquè no tenia res més a mà) i uns fideuets prims i se'm posava la mar de bé. A partir de la setmana 12 ja em tornava a venir de gust el dolç, però. :content:

Tema dir-ho, nosaltres ho hem dit només a 3 mames de la colla de famílies de l'escola, perquè una em va preguntar directament si encara estàvem animats pel tercer i no ho vaig saber amagar, i les altres eren al davant. I no ho sap ningú més, però a mi em passa que també veig a ma mare molt sovint, i la panxa que faig crec que em pot delatar perquè sóc prima (tot i la panxeta que em va quedar del segon nen, ara és més grossa). La nostra intenció és esperar si em fan una eco prèvia pels meus antecedents, cap a la setmana 8, i dir-ho llavors. Total, si va malament també ho direm a la família. La nostra idea és que el nostre fill gran ho digui per telèfon a tothom (té 4 anys). Per això volem fer l'eco primer, perquè el primer que ho sabrà és ell i com a mínim hem de saber que va bé.

Tema doble seguiment, jo no tinc mútua, però a una bona amiga la van espantar molt perquè a la mútua li va sortir un risc molt alt de síndrome de down i es va fer amniocentesi (que té un risc) i en canvi a la SS li va sortir tot normal. Així que jo crec que és millor fer per un sol costat, o almenys les proves. Anar a la llevadora a fer una mica de control està bé perquè et pesa, escola el cor a partir del 2n trimestre, mesura l'alçada de la matriu i et dona consells d'alimentació, etc. que potser hi ha gines que no ho fan. D'altra banda, jo he parit tots dos cops en un hospital públic i n'estic molt contenta (i això que el primer va ser inducció per diabetis). M'he sentit respectada, escoltada i ajudada.

Tema fotos, jo amb el primer m'ho vaig fer (però després no les vaig muntar ni res, estan perdudes pel disc dur :-:) ), amb el segon, quan me'n recordava, i amb aquest… bfff…

Ai, noies, ja estic a la setmana 6, almenys ja és un número amb més cara i ulls! D'aquí a una setmana i mitja tinc llevadora i suposo que em derivarà a fer aquesta eco prèvia. Quines ganes! I quina por i quin de tot! Aquells segons que esperes que trobin l'embrionet i que diguin si el cor li batega… uff! jo no miro mai la pantalla fins que no el veuen.

Guapes, us deixo, que tingueu un bon dia!
Que bé que ja anem sent colla!
Waimea
Entrades: 2
Membre des de: dg. oct. 22, 2017 8:17 pm

EntradaAutor: Waimea » dc. nov. 01, 2017 9:27 am

Hola noies! Benvingudes a les noves mamis!

Respecte el que parleu de quan dir-ho, és complicat... Jo estic de 8 setmanes i planejava dir-ho cap a les 12, però de vegades,és complicat amagar-ho. Per exemple, si vas a fer unes tapes i acostumes a prendre una copeta de vi i de cop no la demanes, o demanen pernil salat que no pots tastar... O vas a un restaurant japonès i demanes fideus enlloc de sushi...

Sobre el tema de fer doble seguiment, estic d'acord amb la Virolai. Pot sortir bé, però també pot fer que t'angoixis més... És una difícil decisió.

Mode ego. Ahir vaig fer la segona eco, la de les 8 setmanes. Quin canvi respecte la primera que em van fer! Ja es veu la formeta i veus el cor bategar :b-))) Ja m'han fet el carnet d'embarassada i m'han demanat anàlisis de sang. M'han recomanat anar a Echevarne a fer-me'ls però no sé encara si m'entra per DKV Muface. He de veure... Ahir mirava la meva eco i intentava esbrinar segons el mètode Ramzi, quin seria el sexe del bebé. Coneixeu la seva teoria? Ja sé que no és fiable, però fa gràcia jugar a imaginar : lasito : .

Per cert, actualitzo la meva informació:

Waimea
> Data prevista part: 12 de juny
> Edats papis: 29 anys
> Fills: és el primer fill
Moxaina
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dj. nov. 02, 2017 4:44 pm

7

Waimea pots penjar foto? Així debatim jejeje jo dimecres que ve em faig per fi la primera eco i també vull mirar ramzi :-D :-D almenys ens entretenim una mica!!

Jo no soc partidària del doble seguiment, però d’alguns eco esporàdica doncs si... perquè soc una ànsies jijiji. Porto una setmana que no porto gaire bé les nàusees, estic tot el dia mig marejada i amb la sensació aquesta a la gola, no es gens agradable :ufs: amb el meu primer quasi no vaig tenir símptomes i aquest m’està deixant KO. quina raó qui diu que cada embaràs es diferent!
Imatge
Imatge
virolai
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

EntradaAutor: virolai » dv. nov. 03, 2017 10:15 am

Bon dia!

Ei, expliqueu això del mètode Ramzi, no ho havia sentit mai!

Com esteu? Jo amb ganes que sigui dijous per fer la primera visita a la llevadora i intentar que em programi una eco abans de les 12, però si es fa vaga just aquell dia… grr! La secundaré però em farà molta ràbia que coincideixi amb aquell dia!

Demà faig les 7 setmanes. Hi ha estones que tinc l'estómac ben regirat i altres moments que estic la mar de bé, i he de menjar poc encara que tingui gana perquè de seguida m'atipo i llavors em costa molt de pair. Els mugrons em fan mal amb el frec de l'aigua de la dutxa i quan mama el petit, i em va sortint la panxa. Així que tot normal :content:

Waimea ha escrit:Respecte el que parleu de quan dir-ho, és complicat... Jo estic de 8 setmanes i planejava dir-ho cap a les 12, però de vegades,és complicat amagar-ho. Per exemple, si vas a fer unes tapes i acostumes a prendre una copeta de vi i de cop no la demanes, o demanen pernil salat que no pots tastar... O vas a un restaurant japonès i demanes fideus enlloc de sushi...

Waimea, m'has fet riure! Quanta vida social! :-D
Jo ho tinc fàcil perquè he passat la toxo i no bec alcohol, però ho tinc encara més fàcil perquè amb dos nens petits no surto mai! :content: Bé, algun dia a fer un vermut o a dinar amb algunes famílies sí, tampoc és que estiguem reclosos a casa.
tulum_0701

EntradaAutor: tulum_0701 » dv. nov. 03, 2017 12:01 pm

Com esteu boniques!!!

Us he anat llegint, però no tenia ni forces x respondre, punyeteres nausees...

Avui he anat a la llevadora... No sé ni per on començar...

M'ha calculat de quant estava, 6+4, Li he comentat tema nàusees i m'ha receptat Cariban, Li he dit que tenia mútua i m'ha dit que molt bé, que estaria en Bones Mans i que si decidia parir pel públic com a molt tard Li digues a principis del 3er trimestre i... Ja està!!! Ni si volia Fer eco amb SS ni res... :ufs: Li he hagut de dir jo quan hi havia de tornar, molt decepcionant... He sortit pensant que mai havia estat tant orgullosa de pagar Mútua... :-o00m

En fi... Q per Sort dilluns tinc 1a eco amb gine pel privat i en tinc moltes ganes!!!

Com esteu vosaltres? Què tal aquestes primeres ecos?

Nosaltres fins que no sortim d la visita del gine de dilluns no Ho hem dit a ningú, xo vaja... Ja s'ho ensumen x com em trobo... :content:
bubi11

EntradaAutor: bubi11 » dv. nov. 03, 2017 2:36 pm

Bon divendres precioses!!!!!

tulum, quina llàstima que la visita hagi estat tant freda..:( doncs si no estàs contenta en com t'han tractat i tens la mútua, no ho dubtis... Has d'estar tu còmode!

Nosaltres ja estem de 9 setmanes i 5 dies!! Qui ens ho havia de dir...
Jo estava com vosaltres amb unes nàusees i marejos que estava k.o tot el dia, però el gine em va receptar vitamina b i un antihistaminic per perdrre durant uns dies i la veritat que això és una altra cosa. :)
Els pantalons d'embarassada els duc a la tarda, m'inflo com una pilota i hasta les calces em molesten!!! és la pera! Però va a dies, ara el que porto fatal és la gana.. menjaria a totes hores i totes les guarrades del món possibles...
Ganxitos, xocolata, m'ha donat per la pasta també.. a mitja tarda una sopeta em té contenta! Pastilla de caldo i pasta petita... us passa a vosaltres? Tenir gana a tota hora?
El tema dels antojos...crec que encara no deu ser això.. perque ara es qualsevol cosa em val... la questió es jalar...m'haure d'apuntar al gimnàs pq a aquest ritme no sé jo... em sembla que m'haig de començar a controlar més... <:-)

Us haig de confessar un secret/tonteria!!! m'encanta quan el meu home abans d'anar a dormir m'alça part de la samarreta i es posa a parlar a la panxu!!!No es que tingui panxu.. ara mateix colo com que m'he engreixat i prou... però em fa molta il·lu que li dediqui aquests dos minuts per dir-li bona nit al cigronet >.-<: és una tonteria, però al cap i a la fi, es el seu moment del dia amb el ratolinet.

I tornant-vos la pilota!! quines ganes de començar la setmana que ve!! Moltes teniu visita al gine i ecos!!!! Estarem pendents que ens informeu guapes!!! Molts ànims i a disfrutar del cap de setmana sense vinet, ni pernilet, ni cerveseta!! :-o00m jijijiji

Una abraçada boniques!!!
bubi11

EntradaAutor: bubi11 » dv. nov. 03, 2017 3:04 pm

Ara que he tingut un moment, he fet un repàs ràpid per si s'havien d'actualitzar detalls de la pàgina principal i he vist:
- Ens falten algunes dates previstes pels cigronets preciosos, (Martiki, elirovi, i punxetes). Els he deixat al final i actualitzaré quan les tingui si us sembla bé.

Punxetes tenia la eco aquest passat dimecres!!! Com estàs preciosa? Com va anar??
Lidiaiprou avui tenies la primera eco!!!!! Que tal ha anat? Heu pogut veure el cigronet????

No sabem res de Mum15, tubi , celiav i Laurafh desitgem que estigueu mooolt requetebé ia veure si teniu una estoneta per posar-nos al dia!!!! :-()-)

Les pròximes amb eco la Virolai el dijous i tulum el dilluns :-)(-: >.-<:

Ara si, una abraçada enorme companyes d'aventura!!!!
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » ds. nov. 04, 2017 9:50 am

7+2

Jo tinc eco aquest dimecres 8!!! No recordo si us ho vaig dir :love: :love: estaré de 7+6.

Per sort les nàusees han marxat una mica, casualment he començat a pendre el multivitaminic i és quan han disminuit... tindrà algo a veure? Potser em faltaba alguna vitamina?

Bon finde!!!
Imatge
Imatge
celiav
:: poltre
:: poltre
Entrades: 667
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:42 am

EntradaAutor: celiav » ds. nov. 04, 2017 6:37 pm

Ei guapes!!

Quina enveja sana de que ja aneu fent ecos!! Jo com q encara estic de 6 setmanes, encara em queda molt fins el dia 20 se'ns està fent mooolt llarg això de no dir-ho, feia tant que buscàvem, que ara ho cridariem als 4 vents!
Ja començem a pensar com ho direm a la nostra gran, la Joana, li encanten els bebes i fa molt q ens ho demana, li agafarà un patatús!!

Estic molt bé cansada sobretot a les tardes (soc mestra de P5), i tinc mooolta gana, el celiu se n'en riu de mi ;-))) i quina panxa que em surt a la tarda, bufff, sort q ve la fred i dissimularé, estic molt prima i tota i q me n'havia quedat una miqueta, es nota.

Petons a totes!!
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » ds. nov. 04, 2017 7:00 pm

Hola guapes!!

Fa dies q no escric pero amb el petit no donc per tot. Fa quinze dies vam fer una eco pq despres de tenir relacions vaig perdre una mica i res tot be, li vam veure el cor i tot!!

Ara dilluns la següent estaré de 8+3, ja no he tingut mes perdues pero tmbe estem a dos veles jeje es el que hi ha.

I de cosetes...poca cosa x sort, a vegades despres de menjar una mica marejada, molta gana i faig un panxot q no se pas com ho disimulare un mes més. Ho direm a final de mes, q estare de 12 stm i el meu pare fa 70 anys jeje.

Molts petons
Imatge
elirovi
Entrades: 230
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:35 am

EntradaAutor: elirovi » dg. nov. 05, 2017 9:15 am

Bon dia noies,

Estic una mica desconectada pq hem fet una escapada al País Basc aquests dies.
Jo no ho volia dir a ningú encara però ho saben 2 companys de feina (treballo en un laboratori) i ahir li vaig tenir que explicar a ma mare pq jo soc de pendre mooolt café i ara els prec descafeinats i no va colar cap excusa.
A mi no s'em nota la panxa pq com estic grassoneta dissimulo massa, jeje.
Jo tinc visita dijous per la mútua i tb tinc que trucar al CAP per veure a la llevadora, ja que pariré per la SS.

La meva dpp és el 23 de juny.

Ens veiem!
22/11/13 TE+
17/2/14 Seràs una nena!!

Imatge
LauLau
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

EntradaAutor: LauLau » dl. nov. 06, 2017 11:36 am

Bon dia!!
Quants missatges nous! Que bé!

Waimea!! Quina ilusió la eco de les 8 set!! Jo me la faig dijous... aiiii quines ganes!
No havia sentit mai això del mètode Ramzi.. ja l'explicareu!

Ai Virolai.... com t'entenc!!! Jo de vida social poca també!! Bé, tinc vida social familiar! Sopar amb amics amb nens i tal... Aquest cap de setmana vaig emigrar jo sola amb una amiga a sopar fora i a un espectacle de dansa.... L'Espectacle començava a les 22h i jo ja patia perquè estaria ja mig adormida!!! Vaig aguantar però vaig sortir badallant!! jajajaja..
S'ha d'instaurar 1 sortida mensual sense nens! Com a mínim!!

tulum... quina decepció que hagi anat així la 1a visita, perquè és de les que fa més ilusió... potser la llevadora al dir-li que tenies mútua va entendre que et faries el seguiment allà i que no el volies fer per la SS... normalment les llevadores són molt maques i empàtiques.. clar que sempre te'n pots trobar alguna de cremada que vagi més per feina.. A veure quin feeling et dóna la visita a la mútua!

Bubi!!!! Jo siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, tinc gana a tothora però llavor em fa tot fàstic!! Només em ve de gust les porqueries!! L'altre dia em vaig menjar una bossa de xuxes que li van donar a la meva filla en una festa de cumple!! D'amagat!! Semblava Golum !! mi tesorooo!!! :-D :-D :-D
Això de la vitamina B no ho havia sentit. Jo tb tinc moltes nàusees, ja ho preguntaré al ginecòleg...No et van fer cap anàlisi per mirar si et faltava aquesta vitamina?

Ostres noies, i teniu ganes de tenir relacions??
A mi amb la primera em va passara, durant el primer trimestre la líbido va desaparèixer. Amb el segon embaràs tot el contrari.
I amb aquest tercer... entre les nàusees, les inflors i el cansament de tenim 2 petits monstres a les 21:30 només penso en ficar-me al llit a dormir!! I el pobre papi està resignat...però ho enten, clar.
A més estic tenint insomni i a les 5 del matí em desvetllo!!!!!! A aquest ritme m'agafarà un atac psicòtic o similar...ai mareta que passin ja aquests 3 mesos!!!

Elirovi... és que les mamis.... tenen un sisè sentit!!! Jo de moment li estic aconseguint amagar a la meva perquè ha estat de viatge.. Però avui ha tornat i jahem quedat per sopar.. a veure si ho puc aguantar fins al Nadal!!! D'altra banda em moro de ganes de dir-li perquè s'emocionarà molt!! AAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

A veure com van les ecos d'aquest setmana!!! Aneu explicant!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
tulum_0701

EntradaAutor: tulum_0701 » dl. nov. 06, 2017 2:55 pm

Boniques!!!

Entro ràpid desde el mòbil pk surto amb l'emoció de la 1a eco, m'ha confirmat que avui 6+6.
Medeix 9mm i Li hem sentit el cor!!! El papi ha flipat!!! :love:
M'ha dit que ells tenen uns items per valorar si un embaraç va més o menys bé i que en aquest cas té molt bona pinta, Ben agafadet i cap al fons.

Amb aquestes Bones noticies però amb cautela Ho anirem dient als més pròxims, és el nostre 1er embaraç i l'il•lusió ens pot!!

Com una coseta tant petita ens fa tant feliç!!! >.-<:
bubi11

EntradaAutor: bubi11 » dl. nov. 06, 2017 4:01 pm

Tulum enhorabona preciosa!! La veritat que de la primera eco surts en un núvol... a nosaltres tot i que la primera visita va ser amb ensurt pel sangrat, quan ens van dir que li bategava el cor, i ens el vam posar.. vaig plorar com una magdalena!! Si que es algo super petit, però tant i tant IMMENS!! >.-<: 6+6 Mil gràcies per compartir de seguida la visita!!! Seguim pendents de la resta!!
Aquesta setmana tenim :

Moixaina eco dimecres!!!
elirovi visita a la mútua el dijous!!
virolai visita el dijous!!
laulaueco de les 8 el dijous!!
( no sé si m'he deixat a algú o me n'he colat d'alguna!!) disculpeu!!

Nenes, heu d'explicar això del mètode Ramzi, crec que les novates estem perdudíssimes!! A veure si ens il·lumineu!
LauLau i Mum15 Nosaltres tenim les relacions prohibides, perque també teniem pèrdues així que tinc a l'home content... :ufs: però tot sigui per tenir al cigronet sa i estalvi.

Mum15 quina il·lusió s'endurà ton pare quan pels 70 li diguis que tindrà un nét o néta!! :content:

Celiav molts ànims bonica.. jo també estic ansiosa per la pròxima visita del 22... per això em fa tanta il·lu seguir les vostres visites!! Pinta tot tant bé!!! :p-)

Moixaina si que tenen a veure les vitamines! Sobretot la B6!! Mira si amb el nou complement que et prens hi està inclòs. A mi desde que me la he començat a prendre que em trobo millor! Comenteu-ho amb el vostre gine o llevadora a veure que us pot recomanar.

Us deixo aquest article que en parla:
https://espanol.babycenter.com/x1350002 ... C3%A1useas

Pel tema de informar als familiars, nosaltres juguem amb avantatge perque no vivim a la mateixa ciutat que els nostres parents... només estem el bubu i jo visquent fora per temes de feina. Així que de moment, evito els skypes.... el que serà complicat arribar de 17 setmanes per Nadal i que no se'm noti... a veure si amb jerseis i abrics es pot dissimular 1 dia i mig, i ho direm a la nit bona... ( em quedaré sense jalar pernil, ni embutits!!!) :ufs: però tant punt els hi diguem ja m'encarregaré de posar-ne al congelador!!! jejeje

Sabeu exactament com funciona això en el cas de no haver passat la toxo? M'han comentat que si es vol menjar embutit ha d'estar un mínim de 72h congelat. És així? Perd molt el gust?

Molta sort per la setmana precioses!!! :-()-)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::