FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
silvia077
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dt. gen. 02, 2018 4:46 pm

Ostras¡ crec que algu va comentar que ja va sortir amb les receptes de la visita de puigverd com el primer cop..
Lo que no se si canvien medicacio etc..
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
vanebcn79
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 3:10 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: vanebcn79 » dt. gen. 02, 2018 5:06 pm

Hola noies!! :b-)))

bon any a totes! segur que aquest sera el nostre any. :-())
Encara que no entri gaire (per falta de temps sobretot) us vaig llegint el que vau comentant.

Les que ja heu començat a tot i esteu liades amb aixó penseu que, apart de tenir paciència, heu de pensar que ja esteu dins. Les que estem com jo que porto un munt de temps esperant, i aquest mes seria quan hem deurien trucar per la primera visita imagineu com estem. Jo, en teoria ho fare per Puigvert, pero si veig que triguen mes del compte en trucar em plantejare en fer-lo per privat. Tinc quasi 39 i em carda moltíssim l'espera, i cada dia que passa més. :-o00m

En fi, que a les que esteu com jo..anims guapes!! ja mateix ens trucaran i començarem. I les que ja esteu dins i tal també..ànims que tot sortirá bé. :ok:
Per cert, a la primera visita a la Puigvert, que diuen? vull dir quins passos comences a fer?

Petonets boniques!! :-()-) :-()-)
Imatge
Coaner
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » dj. gen. 04, 2018 5:24 am

Bon dia Noies!
I bon 2018 per totes :b-)))

Sóc nova en aquest fòrum. Us he llegit d'altres vegades però mai havia decidit a escriure.

Ara estic fent tractament d'Omifin a l'espera de que m'avisin de st. Pau.... Dubtes que m'han empès a escriure... N'heu pres d'Omifin? Algun efecte secundari? ( Jo crec que tinc massa calor del compte i algun dolor abdominal)
He llegit que a moltes us han avisat amb 18 mesos? :cnena:
Ostres a mi la ginecòloga, em va dir que màxim sis! :( Quin desànim doncs si realment són els 18.

Salut per totes,

I gràcies si algú em llegeix.
Imatge
Imatge
MerceS
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

EntradaAutor: MerceS » dj. gen. 04, 2018 8:42 am

Hola coaner, en el meu cas la medicació per la invitro era un altre i va ser just unes setmanes abans de l’extracció (sense comptar el mes d’anticonceptives). El poc que vaig parlar amb alguna noia en les eternes esperes, es que cadascuna preníem tractaments i dosis diferents.
Jo crec que ha canviat la manera de fer, abans et citaven, ens feien proves i un cop anava tot bé començava l’espera dels 18 mesos. Al arribar el torn havies de repetir tot perquè aquelles proves ja estaven obsoletes. ..
Igual son 6 mesos amb aquesta medicació per regular-te i et tornen a mirar, no crec que et donin esperances per després esperar 18 mesos més.
O potser ara han trobat la manera de estalviar temps i diners sense repetir tantes proves... ojala hi hagin canvis per les futures cercadores...

Vane, a mi em quedaven 4 mesos per fer els 40 quan començava la llista d’espera dels 18 mesos. Pero quan van citar-nos a st pau ja portàvem les proves fetes de puigvert perque les va demanar el meu gine de l’ambulatori... cada cas comença diferent, paciència i esperar paset a paset...
Undomiel
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dj. gen. 04, 2018 8:51 am

Bon dia.

Coaner, però l'Omifin t'ho ha enviat la teva ginecòloga?
A veure, a mí si que van trigar 6 mesos en trucar-me per primer cop de Sant Pau, i suposo que és a lo que es referirà la teva gine.
Però un cop em van trucar em van dir que era des d'aquell dia que m'apuntaven a la llista d'espera, i que comptés unos 18 mesos.
Jo tothom que conec ha hagut d'esperar quasi 2 anys per començar tractament.
Molts ànims i :-o00m
Simaro
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. oct. 06, 2016 12:15 am

EntradaAutor: Simaro » dj. gen. 04, 2018 2:16 pm

Hola noies!

Coaner son 6 mesos fins la 1a visita, despres son 18 mesos fins que et truquen per donar-te cita per començar.

En el meu cas jo estava en llista d'espera des d'octubre de 2015 i em van trucar a finals de març de 2017 per donar-me cita per finals de maig. Llavors em van receptar anticonceptives durant 1 mes (fins al dia q et ve la regla), al dia 28 de juny vaig començar amb les banderilles i al 10 de juliol em feien la transfer.

Tot plegat es molt de temps d'espera ....pero a mi em va passar volant i val la pena esperar.

Molts anims a totes!!
Coaner

EntradaAutor: Coaner » dv. gen. 05, 2018 7:21 am

Bon dia Noies!!! :content:
Moltes gràcies per les respostes:

:***: Merce S
:***: Undomiel
:***: Simaro

La meva gine és qui ens ha receptat el tractament d'Omifin, demà em fan la primera eco.
Segons vam entendre, sols ens ho deixen provar 2 vegades per esperar que ens avisin de st.Pau, però ja tenim totes les proves fetes. Ella ens va dir que enviava els papers per a la llista d'espera, perquè ja no hi podem fer res més. Que des de aquell dia mateix estava en llista d'espera per a la inseminació.

Esperem que sigui així, perquè les esperes desesperen molt.

Bona nit de reis!!
Imatge
Imatge
Undomiel
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

EntradaAutor: Undomiel » dv. gen. 05, 2018 7:32 am

Bon día!

Coaner pero et fas inseminacio artificial o FIV? Xq evidentement la llista per a inseminacio és molt mes curta i llavors si q pot ser sis mesos!
MerceS

EntradaAutor: MerceS » dv. gen. 05, 2018 7:45 am

Coaner, jo quan vaig arribar a la 1a visita a st pau ja portava les proves de la meva parella fetes de puigvert, i pensava que anavem a IA pero al quedarme 4 mesos per fer els 40 em van dir que directe a FIV. Vam repetir proves pq ja feia mes de 6 mesos dels meus anàlisis pero ja veuràs que allá et recomenaran el millor i que tot passa rapid
Coaner

EntradaAutor: Coaner » ds. gen. 06, 2018 3:54 pm

Hola noies!
Si finalment no hi ha manera, em fan inseminació artificial. Per això no tinc tanta espera...
Avui m'he fet l'eco d'Omifin i li he demanat a la meva gine i diu que segur m'avisaràn abans de dos mesos i no em caldrà repetir res. Com a molt algun semenograma, perquè a Puigvert volen els seus semenogrames.
Així que m'he fet un lio amb les sigles...
Imatge
Imatge
Amina
Entrades: 10
Membre des de: dl. set. 11, 2017 8:02 pm

EntradaAutor: Amina » dt. gen. 09, 2018 11:05 am

Hola noies! em sumo a vosaltres!

Estic en llista d’espera per IA a Sant Pau... He vist q moltes aneu a FIV. Hi ha algun fil al fòrum per IA a Sant Pau?

En tot cas, ja em va b poder compartir tot això, sigui el que sigui! Alguna de vosaltres va passar per IA?

Nosaltres vam fer la primera visita a l’agost, i des de llavors tot ha anat super lent, fins i tot a la meva parella li van perdre els papers a la Puigverd i vam trigar més del normal. En fi, és una carrera de fons!

una abraçadaaa
Phurye
Entrades: 4
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 10:49 am

EntradaAutor: Phurye » dj. gen. 11, 2018 11:04 am

Buenas, acabo de llegar de Sant Pau, hoy tenía visita. El 16 de noviembre por la noche empecé con las anticonceptivas y el 6 de enero me tomé la última.

Hoy he ido a visita, me han hecho analítica y eco, como no me ha bajado todavía la regla (entre hoy y mañana) empiezo a pincharme Bemfola el sábado, y vuelvo a visita el 18 (el jueves q viene) para otra eco y visita con el anestesista.

Cuantos días tardarán en hacerme la extracción de los óvulos?
MerceS

EntradaAutor: MerceS » dj. gen. 11, 2018 12:48 pm

Phurye, en funcion del ritmo de crecimiento de los ovulos y de las analíticas que te van a ir haciendo, cada una es un mundo...
Patatita
Membre des de: dv. gen. 12, 2018 1:07 am

EntradaAutor: Patatita » dv. gen. 12, 2018 2:04 am

Me acabo de dar de alta y no se donde van mis comentarios ni cómo se hace...
Patatita

EntradaAutor: Patatita » dv. gen. 12, 2018 2:08 am

Me podéis decir de alguna que estéis en fiv en santa pau? Me acaban de llamar para empezar y en diciembre una beta positiva y en la eco se acabó el sueño....tengo muchos problemas...nose si en santa pau hacen transferencia en fresco? Os miran el grosor del endometrio antes de transferir y si está bien? O los ponen del tirón dando igual...
Conocéis la persona que hace la transferencia? Yo en privada me dijeron que si duele al poner la cánula, es un negativo...así que las transferencias tienen que ser meditadas y practicadas, es así???
silvia077

EntradaAutor: silvia077 » dv. gen. 12, 2018 9:34 am

Hola
Si,en cada control de analiticas y ecos ,miden todo,grosor de endometrio,tamaño de ovulos,nivel de hormonas..
Cuando todo tiene el nivel y tamaño adecuado es cuando te planifican la puncion y transfefencia de embriones que dependiendo de cada caso es en fresco o congelado..
El equipo de San Pau y Fundacio Puigverd es uno de los mejores que hay,no tiene nada que ver que sea publico o privado,lo que importa es que sean buenos profesionales y el buen trato hacia los pacientes y eso lo tienen.
Los dichos,informaciones de interenet,etc...mejor no hacer mucho caso,porque aun nos calentamos mas la cabeza y cada caso es un mundo y el factor suerte creo que tambien tiene que ver.
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Amina
Entrades: 10
Membre des de: dl. set. 11, 2017 8:02 pm

EntradaAutor: Amina » dv. gen. 12, 2018 10:15 am

>.-<: Hola! torno a escriure a veure si alguna devosaltres em pot orientar una mica...

Estic en llista d’espera per IA a Sant Pau i m’agradaria saber una mica com funciona tot el procés (punxades? Controls cada quan? periode entre cicles? etc.)

...i si hauria de ser en un altre forum digueu-m’ho plis, que no m’entero gaire.

Gracies!
silvia077

EntradaAutor: silvia077 » dv. gen. 12, 2018 2:10 pm

Hola Amina
Jo per IA no en tinc ni idea ja que he anat directa a FIV,pero crec que alguna d'aqui si n'ha fet..
L'unic que et puc dir es que la llista d'espera per IA es mes curta,i el tema punxades i tal es que depen molt de cada una ja que adapten medicacio segons resultatts de analitiques,en Fiv es mes o menys entre 2/5 dies segons resposta a punxades...
No se si hi ha foro de IA sento no poder ajudar-te gaire a veure si alguna et pot guiar
MerceS

EntradaAutor: MerceS » dv. gen. 12, 2018 4:09 pm

Crec per IA no hi un fil específic... potser el podríeu obrir que en sou varies que esteu coincidint.. xq els temps i medicacions varien respecte la FIV...
Patatita

EntradaAutor: Patatita » dv. gen. 12, 2018 6:18 pm

Una cosita que veo aquí comentarios más antiguos sobre que en casos especiales esperas menos. Tengo endometriosis de un grado brutal, 4 operaciones y la primera con 20. Me apunté a la SS en mi pueblo a los 31, a los 36 me dicen para empezar...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::