Mares setembre 2018

gener, febrer, març...
Triu
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 8:01 am

Re: Mares setembre 2018

EntradaAutor: Triu » dv. gen. 26, 2018 11:01 am

Benvinguda mirigc!!!

Noies com ho feu amb el tema àpats...m'estic tornant una mica boja...m'he demanat un pa amb tomàquet al bar i ja m'he preocupat per si no els havien rentat abans de sucar.. :ufs:
Mireu tant les coses o com ho feu? perquè és una mica estressant..

Què us han dit els vostres gines?
Imatge
AnSa
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

EntradaAutor: AnSa » dv. gen. 26, 2018 12:01 pm

Bon dia maques!

Enhorabona mirigc!!! Em sembla que et cosirem a preguntes per veterana jejeje!

Triu jo no m'ho miro tant .... és clar que si em faig una amanida ho intento rentar tot molt bé però l'altre dia, després de fer-me l'analítica, vam anar a esmorzar a un bar i vaig demanar un entrepà de formatge amb tomàquet i ni em va passar pel cap. Mira-ho d'una altra manera, per molt que rentin el tomàquet, el que hi ha a dins (que és el que suca) és dins, no?
El meu ginecoleg el primer que em va dir va ser "estàs embarassada, no malalta".
Imatge
Triu

EntradaAutor: Triu » dv. gen. 26, 2018 12:50 pm

Merci bonica! em quedo més tranquil·la!

Relaxxxx :ok:
Imatge
mirigc
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

EntradaAutor: mirigc » ds. gen. 27, 2018 7:55 am

Bon dia!
Jo amb el tema àpats intento fer una dieta saludable sense capficar-me i amb els meus capricis de tant entant. Com no he passat la toxo no menjo embotits i rentar bé le verdures (sobretot enciam). Si vaig a menjar un entrepà fora, la veritat que ho faig molt agust sense pensar com l'han fet. Triu segur que tot estarà bé :ok:
AnSa

EntradaAutor: AnSa » dl. gen. 29, 2018 8:25 am

Bon dia noies!!

Aiii quina mandra de dilluns! Com costa arrancar la setmana .... i aquesta ja finiquitem Gener!!
Imatge
Blue Moon
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

EntradaAutor: Blue Moon » dl. gen. 29, 2018 2:51 pm

7+2 :love:

Hola a totes! Bon dilluns!!!
Per quan les setmanes de 4 dies laborables? uffff

Avui he anat a la primera visita de la SS... com ja em va avisar una companya ni eco ni res, hem estat 3/4 d'hora preguntant-me coses per omplir la fitxa i m'ha fet el carnet d'embarassada jeje, hem programat també els anàlisi, la prova del sucre i la primera eco (la de les 12 setmanes). El carnet aquest és un llibret i cal portar una carpeteta petita per ficar-lo a la bossa, s'ha de dur sempre a sobre per si tens algun accident o quedes inconscient al carrer que sàpiguen que estàs embarassada i no et facin segons quines proves.
La llevadora molt jove i molt agradable, m'ha comentat que per zona em tocaria parir a la Maternitat, però això ja ho decidirem quan avanci tot (hi ha ganes ja, oi? jo estic desitjant que passi el primer trimestre). I m'ha comentat que si estic molt angoixada al no saber com va l'embaràs em puc acostar a urgències i dir que tinc dolor abdominal, que em faran eco sense problemes (jo per sort tinc mútua i no em cal, però si algú ho necessita ja sabeu jeje)

Com ho porteu? alguna més ha tingut visita o eco? Jo la propera eco la tinc dimarts proper, en teoria li hauríem de sentir el cor!
Com aneu de símptomes?
Imatge
Imatge
Cristina21
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 03, 2012 7:38 pm

EntradaAutor: Cristina21 » dt. gen. 30, 2018 12:13 pm

Noies! Perdoneu! Primer de tot, enhorabona a totes!
No m'he connectat perquè porto tres setmanes de baixa per unes angines que crec que m'acompanyaran tot l'embaraç! Tinc el sistema immunitari per terra! Per cert, en el meu cas serà el segon/a; tinc una nena meravellosa de quatre anys!
Tinc la primera visita i eco la setmana que ve. Ja us diré!

Què he de fer amb el primer post???
Imatge

Imatge

Imatge
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dt. gen. 30, 2018 5:27 pm

Hola Cristina! Benvinguda de nou jeje...
Doncs la jefa del grup ha d'anar actualitzant dades de totes al primer post, pots fixar-te en els posts d'altres mesos per fer-te'n una idea...
Et copio per exemple la "fitxa" que usen en un dels mesos, es pot canviar o afegir/treure alguna cosa, tu mateixa:

NOM
TE+:
DDP:
Seguiment i hospital previst de part:
N de fills:
Edat papis:
Sexe i nom:

L'hauràs d'anar editant amb la icona del llapis, per afegir i modificar coses. La idea és que al primer post estiguem totes les mares del mes i tinguem una mica d'informació només entrar, és més fàcil per conèixer-nos. I en un futur (sol ser la segona meitat de l'embaràs) es pot fer un grup de wassap si volem.
Imatge
Imatge
mirigc

EntradaAutor: mirigc » dc. gen. 31, 2018 5:19 am

Bon dia a totes!!
Ja de 9+2 :love:

Cristina doncs millora't i cuida't molt!!
Blue Moon quines ganes d'escoltar el cor oi? És una passada :love: ja ens diràs!

Us explico, demà m'han de fer el test de sullivan amb la primera analítica de sang pq ja tinc 35 anys...i ara que s'acosta el dia... buf! Es que no suporto les begudes dolces i aquesta em senta fatal... quina mandra, estic llegint que hi ha alternatives però no ho sabia i no li vaig preguntar a la gine... avui intento trucar al lab.

Que tingueu un bon dia!! :***:
AnSa

EntradaAutor: AnSa » dc. gen. 31, 2018 8:57 am

Bon dia maques!!

Meitat de setmana ja! :p-)

mirigc no ho sabia això de l'edat i el test de Sullivan. Vull dir que sé que ens l'hem de fer totes però no sé el moment; jo en tinc 36 i de moment el ginecoleg no m'ha dit res. La setmana passada em vaig fer la primera analítica i fins el dia 19 no tinc la següent visita. Suposo que depén del metge i els seus criteris ...

Cristina Cuida't molt aquestes angines!!!

Blue Moon sembla que la primera visita amb la SS ha anat de conya, no?? Genial!!!

Jo segueixo bé, em trobo de conya tot i que ahir tenia alguna nausea però res greu i m'he d'aixecar caaaaaada nit per anar al WC (per algú com jo acostumada a dormir d'una tirada és una mica traumàtic ... però m'ho agafo com un entrenament previ jajajaja). Dilluns vam anar a sopar a casa els sogres i fatal, fatal, fatal. Amb això de que serà el seu primer net fan que torni de sopar amb l'ansietat pels nuvols. I a mi que no m'agrada que m'apretin ...... en fi, veurem com va :-o00m
I ahir vam maquinar la segona (i suposo que última) escapada de l'any sent només 2!!! Serà pel pont de Maig, que ja estaré de 20 setmanes!
Imatge
Cristina21

EntradaAutor: Cristina21 » dj. feb. 01, 2018 10:06 am

Blue Moon ha escrit:Hola Cristina! Benvinguda de nou jeje...
Doncs la jefa del grup ha d'anar actualitzant dades de totes al primer post, pots fixar-te en els posts d'altres mesos per fer-te'n una idea...
Et copio per exemple la "fitxa" que usen en un dels mesos, es pot canviar o afegir/treure alguna cosa, tu mateixa:

NOM
TE+:
DDP:
Seguiment i hospital previst de part:
N de fills:
Edat papis:
Sexe i nom:

L'hauràs d'anar editant amb la icona del llapis, per afegir i modificar coses. La idea és que al primer post estiguem totes les mares del mes i tinguem una mica d'informació només entrar, és més fàcil per conèixer-nos. I en un futur (sol ser la segona meitat de l'embaràs) es pot fer un grup de wassap si volem.

ostres! Crec que jo no em connecto suficient temps com per assumir aquesta responsabilitat! Us cedeixo el testimoni del primer post, noies, que veig que us connecteu més que jo! :p-)
Imatge

Imatge

Imatge
Cristina21

EntradaAutor: Cristina21 » dj. feb. 01, 2018 10:20 am

mirigc, jo en tinc 39, d'anys, així que suposo que també em tocarà la prova del sucre ja mateix... Com t'ha anat? Al final t'han fet beure aquella cosa fastigosa? JO només de pensar-hi em venen (més) nàusees...

Triu Jo també porto fatal el tema alimentació... tinc unes manies i unes pors gens profitoses... En el primer embaràs també em vaig tenir, però és que ara és BRUTAL... suposo que encara no he tingut la primera visita amb el gine i tot són inseguretats...

Blue Moon, la veritat és que el primer trimestre es fa etern!

AnSa, jo també ho vaig passar molt malament amb els meus sogres i el primer embaràs. Durant l'embaràs els vaig deixar fer, però en el moment que va néixer la nena va sortir la mamalleona que porto dins i els vaig començar a posar límits a saco: trucar abans de venir, horari de visita, només agafar la nena si està desperta i rentar-se les mans SEMPRE abans d'agafar-la (recomanació del pediatra en sortir de l'hospital)... També vaig prohibir les visites a l'hospital que no fgos família de primer grau: pares, sogres i germans, perquè ells són molt de "vinga, vamos a avisar al primo tercero y nos juntamos 30 en la habitación" i aquestes coses. Hores d'ara encara hi ha membres de la familia del meu marit que no ens han perdonat aquest 'apartheid', però mira, cadascú mira per casa seva i jo miro per la meva i, si tot va bé, ho tornaré a fer igual. Tinc la sort de que el meu home està d'acord amb mi i em fa costat 100% en aquestes coses. Jo et recomano, per a la teva tranquilitat, que parlis amb el teu marit i comenceu a establir limits! Quan neixi la criatura tindràs la meitat de feina feta!
Imatge

Imatge

Imatge
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dj. feb. 01, 2018 2:55 pm

Cristina21, a mi no em fa res fer-me'n càrrec del grup si vols (i si a la resta us sembla bé, si a algú li fa especial il·lusió endavant jeje), però jo agafaria el relleu la setmana vinent, un cop hagi sentit el cor el dia 6, per si de cas.

Veig que el tema sogres el domineu ufff, quins casos! Jo per ara com no ho hem dit a ningú no ho sap, i crec que és prou discreta, ja veurem si convertir-se en àvia la fa canviar! I a la meva mare igual, ella sí que és més de ficar-s'hi. Paciència fins la setmana 12 :-o00m

Jo en tinc 38 i sí fan fer la prova del sucre al primer i al segon trimestre, ànims! espero que no em faci molt fàstic, hi ha gent que no la suporta i d'altres que fins i tot els ve de gust el líquid jajaja.

Pregunta, alguna s'ha comprat l'Angel Sounds? és fàcil de fer servir?
Imatge
Imatge
mirigc

EntradaAutor: mirigc » dj. feb. 01, 2018 5:11 pm

Blue Moon! Em sembla perfecte que siguis la jefa!! Qunes ganes deus tenir d'escoltar el cor el dia 6! És un so tant bonic... ens vas explicant.

Test fet amb espectacle inclòs... m'he marejat, quasi el vomito, més mareig.... i una hora estirada en una butaca... parlaré amb la gine per si hi ha alternativa per al proper trimestre... no us espanteu pq jo sóc d'aigua, no m'agraden le begudes dolces tipus trina,fanta... i si ho ajuntes amb estomec remogut i crec que amb síntomes de gastro... :menjadonuts:

Tema sogres... aix no se quin karma dec tenir amb ells però tela el que he passat neujor:-) ara m'ho estic treballant jo :-o00m i sembla que la cosa va millor. Amb la petita el que més em molestava era el perfum! És deuen perfumar tota la roba amb perfum i quan agafaven la nena... la petita feia una "olor" de perfun.... no m'agradava gens... però clar com els dic que no és perfumin (s'accepten propostes :-D )
Ara ja avisen abans de venir. Això està superat. I reconec que hi havia coses que em molestaven i no sé ben bé per quèlé i és el que intento treballar-me jo, és més cosa meva...

Apa quin rotllo us he fotut!
AnSa

EntradaAutor: AnSa » dv. feb. 02, 2018 8:58 am

Bon dia boniques!

Blue Moon cap problema perquè siguis la "capo" del grup jejeje! El dia 6 et volem aquí a tope! Ja queda res eh?? Ja veuràs, és una passada! Jo em vaig quedar en plan però com pot ser que s'escolti tant??

mirigc què dius! Quin greu que hagis tingut aquesta mala estona! Tema sogres ... m'agradaria dir que sóc l'única que pateix amb ells però és tot un consol veure que no estic sola :-()-)

Cristina21 gràcies bonica! Ho vaig veure ahir però no vaig parar ni un moment quieta i no vaig poder contestar. Abans d'estar embarassada haviem tingut alguna que altra enganxada pel tema sogres; són molt asfixiants, dels que estàs sopant un dia i ja et pregunten quan vindràs la setmana següent i és un tema que sempre m'ha fet molt pànic a l'hora de tenir nens. Encara sort que viuen a la ciutat del costat peeeeerò no tenen cotxe! Pot semblar ridícul però és que com més m'apreten o m'agobien, més m'aparto. Per sort, aquests dies estic veient que m'ha tocat un marit que és un sol; he decidit no guardar-me les coses per mi i dir-li allò que em molesta o m'estressa (que curiosament és tot el que té a veure amb els seus pares) i m'està fent costat 100%, que parlarà amb ells, que no em preocupi, ... a veure per on van les coses però és això que dius, intento tenir feina feta per quan arribi el moment.

Vinga que ja és divendres!!! (tot i que fa un mal temps que meh ....) x*x*x
Imatge
Triu

EntradaAutor: Triu » dv. feb. 02, 2018 2:28 pm

Hola noies!!

Blue Moon seràs una súper jefa! gràcies per oferir-te!
Cristina espero que et trobis millor de les angines.
Mirigc com ha anat la prova? Espero que millor del que pensaves.
Ansa! Molts ànims i paciència! jo també sóc de les que quant més em reclamen més m'aparto :-o00m :-o00m :-o00m . No tinc queixes dels meus sogres, són molt macos, però a la meva família anem tots molt a la nostra i ells són més d'estar a sobre i tot i que no són excessivament pesats jo m'estresso....cadascú és com és.

Avui per fi he tingut eco! l'anterior només vam veure el sac i avui ja embrió i batec!!! =0-0-)
quina emoció! ara he de tornar a la eco de les 12, però no sé si cal fer-se alguna eco més entremig. Què opineu?

Tema símptomes no en tinc cap.....

Per cert la primera visita amb la llevadora per info la tinc programada pel 12 març, molt tard o és impressió meva?

Tot això per privat

Petonetsss!! :-()-)
Imatge
Dolçmoment89
Entrades: 14
Membre des de: dv. gen. 12, 2018 6:55 am

EntradaAutor: Dolçmoment89 » dv. feb. 02, 2018 6:19 pm

Molt bona tarda!! Us he estat llegint tota la setmana, però amb la feina he estat bastant liada i costava trobar un moment!!

Bluemoon Segur que portaràs genial aquest grup!! El dia 6 explicans com va tot eh!
Mirigc Ens has d'explicar com va anar la prova! A mi de moment no m'ham dit res de fer-la. Dilluks si que tinc l'analitica del 1er trimestre que em miraran tema toxo, rubeola i aquestes coses. I a les 12 em faran la del cribatge del sindrome de down i Edawards.
Cristina Com et trobes?? Vaig llegir que estaves amb angines. T'estas prenent alguna cosa? Jo soc al•lèrgica als acars i va haver uns dies que estava fatal i em van donar un tractament natural, com homeopatia, i jo no hi creia gaire, però em va anar molt bé!
Ainsa T'entenc!! Jo és que la meva familia és bastant d'estar a sobre però em deixen bastant d'espai, la única cosa que ara estan tan emocionats que els hem de parar els peus una mica! Jaja. Lo que si que no porto gens bé és quan tothom comença a donar-te consells intentant influenciar-te...buff...
Triu Quin moment més especial quan escoltes el seu batec oi?? Nosaltres qua vam veure les contraccions del seu cor bategant ens vam quedar sense paraule. Vam pensar...i aquest es el/la nostre petit@!! Jo la primer visita amb la llevadora la tinc a les 10 setmanes. Potser si que te l'han programat una mica tard, però lo important és portar control de les visites i ecos. Combines privada i SS? Jo jo estic fent i de moment molt contenta.

Avui ja estic de 9+5! :-()) I aquest cap de setmana ho direm als avis perquè ja s'oloren algo i no volem enganyar. Per ara nomes ho sabem pares i germans. Fins les 12 setmanes no ho farem oficial amb els demes però es que amb els avis...em fa moltissima ilusió compartir-ho amb ells. Per mi són com els meus pares >.-<:

Me animat escrivint eh...és nota la emoció d'estar a Divendres!!!! :b-)))

Espero que tingueu molt bon cap de setmana!
Imatge
aritrost
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 02, 2018 10:13 pm

EntradaAutor: aritrost » dv. feb. 02, 2018 10:21 pm

Hola a totes!!
Nosaltres estem de 7+3 i el dijous tenim l’eco per escoltar el batec! Quan vam saber que ens havíem quedat vam anar pero encara era molt aviat i no s’escoltava. Quins nervis!
Avui ho he dit a la feina pero esperarem a dir-ho a la resta a mes endavant. La feina al ser de risc ho han de saber, no se encara fins quan hi seré.
Aviam si fem una quedada no?

Ah, jo tambe havia pensat combinar mútua & SS i veient que en sou mes doncs millor encara! L’hospital on ens agradaria tenir al bubba es públic aixi que...

Buf i aquests dies m’he trobat molt malament, no se si per l’embaràs o junt amb una gastro i un refredat pero nomes anar al WC ja em cansava i m’havia d’estirar de nou! Vomitant tot el quw menjava...ja m’estic animant pero han estat 10 dies molt xungos, amb vertigs, marejos, pampallugues i sensació de febre tot i que no n’he tingut... pensava que no s’acabava mai! Espero no tornar-hi a passar i poder gaudir de la resta de l’embaras!

En fi, seguim en contacte i ens veiem un dia d’aquests!
Sort!! :b-)))
AnSa

EntradaAutor: AnSa » dl. feb. 05, 2018 8:45 am

Bon dia boniques!

Per quan caps de setmana de 3 dies?? Ara que ahir a la tarda que tenia al marit al futbol vaig tenir una estona de sofà, sèries i manta que estava a la glòria >.-<:

aritrost benvinguda!! A veure si mica en mica et vas trobant una mica millor; segur que han sigut aquests 10 dies i a partir d'ara ....

A veure què tal amb els sogres perquè demà hi anem a sopar ... ja tremolo! Però intento ser positiva i que no m'amarguin; aquesta setmana faig anys i la següent marxem d'escapada així que .... :-o00m

Suposo que és normal però estic "preocupadilla", com que tinc 0 simptomes a part de cansament a les tardes i mandra, no sé, és com si no passés res i fins el dia 19 no tinc una altra eco i és en plan "deu anar tot bé?" Això de que ara al principi les visites siguin tant espaiades és una mica nye ....
Imatge
sadie
Entrades: 57
Membre des de: dc. gen. 28, 2015 4:35 pm

EntradaAutor: sadie » dl. feb. 05, 2018 10:18 am

Hola,

Jo per ara cap eco, ni visita a la llevadora ni res. Nosaltres anem per la SS i dijous em visitaré per primera vegada amb la llevadora. Tinc l'esperança que em programi una eco de datació (amb el meu fill ho van fer així) ja que tinc les regles irregulars i és difícil datar amb la data de l'última regla. De totes maneres si finalment no ens la programen, pot ser ens plantegem fer una visita a un ginecòleg privat i pagar la primera eco cap a les 8 setmanes. Ja ho veurem. La veritat es que sabem que a nivell mèdic només són necessaries l'eco de les 12 i la de les 20, però fins a les 12 es fa moooolt llarg. Intento treballar la confiança i la paciència perquè noies aquestes qualitats seràn el resum del que us ve d'ara en endavant.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::