Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Pues visto asi puede que tengais razón...
cositina ha escrit:pd. edito pq veig q ens hem creuat i q perellull diu algo semblant. semblem els iaios explicant batallitas del any passat jajaja
jajajajja Exacte! quins records de les batallitas!!!
Ojalà algú l'any passat ens hagués explicat tot això!Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Hola!
Per si us interessa, a Acàcies som 3 germans de P5B i sé que n'hi ha 6 de P5C. D'A ni idea però us ho puc preguntar, però entenc que entre nosaltres i altres cursos no m'estranyaria que s'omplís una línia
Per si us interessa, a Acàcies som 3 germans de P5B i sé que n'hi ha 6 de P5C. D'A ni idea però us ho puc preguntar, però entenc que entre nosaltres i altres cursos no m'estranyaria que s'omplís una línia
Gracias Sandrix!! que tal estais en Acacias? esta tarde voy a la jornada de puertas abiertas
Sandrix gràcies!! A mi m'interessa molt Acàcies... jo vaig a veure'l la setmana vinent, el dia 6/3. Suposo que allà també ens confirmaràn els germans.
Aquesta tarda toca Fluvià però l'any passat ja va ser una bogeria.. crec que va ser l'escola amb més sol.licituts i moltes families es van quedar fora.....
Aquesta tarda toca Fluvià però l'any passat ja va ser una bogeria.. crec que va ser l'escola amb més sol.licituts i moltes families es van quedar fora.....
Fluvià els últims anys mor d'èxit
.
Jo la valoració global que faria d'Acàcies és positiva. Però també és veritat que no conec primària. Només puc parlar d'infantil. El nostre curs ha tingut mala sort amb el tema mestres pq a infantil tenen la mateixa 3 anys i la de P3, que ens encantava, a P4 va ser baixa per malaltia. Vam demanar que la de P4 continués a P5, però va haver-hi concurs de trasllats i la mestra actual del meu fill, que tenia la plaça definitva a Acàcies, la va sol·licitar, així que la de P4 era del tot impossible que continués (que tampoc sé si hagués pogut continuar pq era substituta). El cas és que la titular fa reducció de jornada i a les tardes hi ha una altra noia. Això no ens agrada gaire, la veritat. Però ens va dir que acabava la reducció el gener de l'any que ve. O sigui que, en cas que li toqués al meu fill petit, pringaria pocs mesos.
Però aquest és el nostre cas particular. Jo per la resta n'estic contenta. Trobo que el projecte és interessant. Ja des de P3 fan filosofia (no us penseu que fan Plató i Kant
). Es treballen les emocions i aprendre a expressar-se i a reflexionar. També tenen estones d'espais (dins l'aula o barregen grups). Una 1 h a la setmana fan el matí de contes i barregen les 3 classes. 1 h de ciències (per apropar-los a les ciències i l'experimentació) i aquest any afegeixen a les ciències l'arquitectura a través d'un projecte molt interessant que han ideat 1 mare de la nostra classe i una mare de Fluvià. No us penseu que fan plànols, hehe. És tot molt orientat a infantil. A veure si us puc passar un resum que tinc en els papers que ens van donar a principi de curs.
Bé, qualsevol pregunta, ja sabeu
. Jo la valoració global que faria d'Acàcies és positiva. Però també és veritat que no conec primària. Només puc parlar d'infantil. El nostre curs ha tingut mala sort amb el tema mestres pq a infantil tenen la mateixa 3 anys i la de P3, que ens encantava, a P4 va ser baixa per malaltia. Vam demanar que la de P4 continués a P5, però va haver-hi concurs de trasllats i la mestra actual del meu fill, que tenia la plaça definitva a Acàcies, la va sol·licitar, així que la de P4 era del tot impossible que continués (que tampoc sé si hagués pogut continuar pq era substituta). El cas és que la titular fa reducció de jornada i a les tardes hi ha una altra noia. Això no ens agrada gaire, la veritat. Però ens va dir que acabava la reducció el gener de l'any que ve. O sigui que, en cas que li toqués al meu fill petit, pringaria pocs mesos.
Però aquest és el nostre cas particular. Jo per la resta n'estic contenta. Trobo que el projecte és interessant. Ja des de P3 fan filosofia (no us penseu que fan Plató i Kant
). Es treballen les emocions i aprendre a expressar-se i a reflexionar. També tenen estones d'espais (dins l'aula o barregen grups). Una 1 h a la setmana fan el matí de contes i barregen les 3 classes. 1 h de ciències (per apropar-los a les ciències i l'experimentació) i aquest any afegeixen a les ciències l'arquitectura a través d'un projecte molt interessant que han ideat 1 mare de la nostra classe i una mare de Fluvià. No us penseu que fan plànols, hehe. És tot molt orientat a infantil. A veure si us puc passar un resum que tinc en els papers que ens van donar a principi de curs.Bé, qualsevol pregunta, ja sabeu

a fluvià diuen q enguany hi ha 30 germans!
Els coles de la zona vila olimpica crec q us queden lluny a tots però si necessiteu info del brusi aqui estem. Demà hi fan la visita guiada pels nens.
a acàcies seguiu tenint el director guaperas?
A mi em va agradar molt la part d'infantil d'acàcies pero a primària veient les classes, coses q tenien penjades a la paret etc em va semblar mes trdicional del q explicaven. S'ha de dir q jo soc la friki q anava a les portes obertes entrant a les classes, mirant què h havia sota els pupitres i obrint llibretes aviam què/com escrivien els nens, estic fatal
però crec q val la pena fer una ullada amb calma a les classes i comprovar si la moto q venen tots durant la xerrada es correspon amb el dia a dia real q es veu a l'aula
Els coles de la zona vila olimpica crec q us queden lluny a tots però si necessiteu info del brusi aqui estem. Demà hi fan la visita guiada pels nens.
a acàcies seguiu tenint el director guaperas?
A mi em va agradar molt la part d'infantil d'acàcies pero a primària veient les classes, coses q tenien penjades a la paret etc em va semblar mes trdicional del q explicaven. S'ha de dir q jo soc la friki q anava a les portes obertes entrant a les classes, mirant què h havia sota els pupitres i obrint llibretes aviam què/com escrivien els nens, estic fatal
però crec q val la pena fer una ullada amb calma a les classes i comprovar si la moto q venen tots durant la xerrada es correspon amb el dia a dia real q es veu a l'aulaRe: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Hola ,he ido a Acacias y me ha gustado.Este año habia un monton de familias en las jornadas,parece que con el cambio de dirección despierta mas interés. Desde este año no hay libros, que parece ser la tendencia,si que hay examenes y deberes.Pagas 120 euros anuales en material escolar colectivo ( me parece caro) y en horario escolar se hace natacion en 4 años de primaria y esos años te cobran 130 euros al año para natacion. atencion : 22 hermanos. que tal Fluvia?
lo de los 22 hermanos de Acacias creo que se referia a este año ( a ver si alguien que haya ido a la reunion lo puede confirmar)
A Fluvia hi ha 30 germans de moment... a veure si apareix algú mes 
Acàcies fa el canvi conforme les generacions d'Educació Infantil pugen. Tal i com va explicar el Director l'any passat, la idea és aquesta, els canvis s'introdueixen d'Educació Infantil cap amunt. Això vol dir que tot el Centre treballarà amb la nova metodologia d'aquí aprox a 4 anys. Que era el temps que s'havien marcat. Un cicle de 4 anys.
Acàcies ja és dels que omplen tot el Centre en primera opció, per tant, qui vulgui portar el fill a Acàcies no li queda un altre que posar-ho en primera opció. Ja des de l'any passat que no serveix com a segona opció.
Acàcies és l'exemple del canvi és possible. Em sembla bé la idea de començar el canvi des de baix de tot amb Educació Infantil (tenen molt bones instal·lacions) i a partir d'aquestes primeres generacions, conforme passen de curs, Educació Primària també canvia.
Acàcies té la part bona de la situació privilegiada, dintre d'un parc urbà, amb patis grans, instal·lacions noves a Infantil i informació al detall de la qualitat de l'aire, ja que just al davant de l'Escola es disposa els mesuradors de la qualitat del aire a Poblenou i Diagonal Mar. Que normalment són els que obtenen els millors resultats de qualitat de l'aire a Barcelona.
Si ja comenteu que a les portes obertes hi ha moltíssima gent... 100% omple en primera opció.
Acàcies ja és dels que omplen tot el Centre en primera opció, per tant, qui vulgui portar el fill a Acàcies no li queda un altre que posar-ho en primera opció. Ja des de l'any passat que no serveix com a segona opció.
Acàcies és l'exemple del canvi és possible. Em sembla bé la idea de començar el canvi des de baix de tot amb Educació Infantil (tenen molt bones instal·lacions) i a partir d'aquestes primeres generacions, conforme passen de curs, Educació Primària també canvia.
Acàcies té la part bona de la situació privilegiada, dintre d'un parc urbà, amb patis grans, instal·lacions noves a Infantil i informació al detall de la qualitat de l'aire, ja que just al davant de l'Escola es disposa els mesuradors de la qualitat del aire a Poblenou i Diagonal Mar. Que normalment són els que obtenen els millors resultats de qualitat de l'aire a Barcelona.
Si ja comenteu que a les portes obertes hi ha moltíssima gent... 100% omple en primera opció.
cositina ha escrit:a fluvià diuen q enguany hi ha 30 germans!
a acàcies seguiu tenint el director guaperas?A mi em va agradar molt la part d'infantil d'acàcies pero a primària veient les classes, coses q tenien penjades a la paret etc em va semblar mes trdicional del q explicaven. S'ha de dir q jo soc la friki q anava a les portes obertes entrant a les classes, mirant què h havia sota els pupitres i obrint llibretes aviam què/com escrivien els nens, estic fatal
però crec q val la pena fer una ullada amb calma a les classes i comprovar si la moto q venen tots durant la xerrada es correspon amb el dia a dia real q es veu a l'aula
Sí, haha. La veritat és que les mares quan el vam veure vam dir, carai el dire ;)
Sí, jo de primària en sé ben poc. Potser hauria d'anar a les portes obertes del dia 1 :)
martasu ha escrit:lo de los 22 hermanos de Acacias creo que se referia a este año ( a ver si alguien que haya ido a la reunion lo puede confirmar)
Te lo puedo preguntar. Esta tarde no voy, pero a ver si mañana me acuerdo y os lo pregunto.
PereLlull ha escrit:Acàcies fa el canvi conforme les generacions d'Educació Infantil pugen. Tal i com va explicar el Director l'any passat, la idea és aquesta, els canvis s'introdueixen d'Educació Infantil cap amunt. Això vol dir que tot el Centre treballarà amb la nova metodologia d'aquí aprox a 4 anys. Que era el temps que s'havien marcat. Un cicle de 4 anys.
Ostres, que fort! L'any del meu gran crec que van tenir 37 sol·licituds en primera opció. Però és que aquesta escola arrossegava un lastre i la veritat és que ha canviat molt. No sabia que l'any passat ja havien omplert en primera. Pensava que havia sobrat alguna plaça. Ja indagaré. I m'agrada això que dius que van canviant des de baix. La veritat que, a mi, el que fan a infantil m'agrada.
Gracias Sandrix!!!
LyD ha escrit:https://www.elperiodico.com/es/sociedad/20180227/inaccion-generalitat-permite-celiaquia-siga-puntuando-para-elegir-colegio-6654479
Vergonyós.
No vull semblar una insensible, però si visquéssim en una societat honrada no m'importaria que s'apliquessin aquestes mides per afavorir als nens amb unes condicions més desfavorables.
En canvi, vivim en una societat on la picaresca està a l'ordre del dia.
Ahir vam anar a les portes obertes del Fluvià... i que puc dir, que ens va agradar molt.
Tant les instal·lacions, molt pulcres i ordenades. Els espais que tenen a les tardes són xulíssims, donen ganes de tornar a ser infant.
No m'estranya que PereLlull s'enamores del centre l'any passat.
La directora ens va dir que tenien 30 germans, i 4 places per a necessitats especials. (no sé si les places que esmenta l'article de situacions socials desfavorables hi són contemplades).
Suposo que aquests números ens deixen fora directament als que només tenim 30 punts. :-(
Aquesta tarda intentaré anar a les PO del LLacuna, tot i que ens queda una mica retirada de casa.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
Jo tampoc vull sonar insensible però em sembla súper injust el tema de les al.lergies perquè tal i com diu l'article això estava pensat per fa anys quan les escoles no estaven preparadas per acollir als alumnes amb problemes digestius i que així poguessin anar a casa a dinar però ara???? per favor!!! si en comptes de menú sembla que menjin a la carta!!
Ahir vam estar al Fluvià... jo també vaig entendre perque PereLlull estava tan enamorat d'aquesta escola perque a mi em va passar el mateix!! No he vist cap altre millor.. i ja porto unes quantes. Tot em va agradar, l'explicació de l'equip directiu, les instal.lacions que són increíbles, es que veia el meu fill allà! va ser genial però... el veig impossible. 30 germans!! es una bogeria!
En fi... seguim a la "busqueda". Aquesta tarda tenim Llacuna.
Ahir vam estar al Fluvià... jo també vaig entendre perque PereLlull estava tan enamorat d'aquesta escola perque a mi em va passar el mateix!! No he vist cap altre millor.. i ja porto unes quantes. Tot em va agradar, l'explicació de l'equip directiu, les instal.lacions que són increíbles, es que veia el meu fill allà! va ser genial però... el veig impossible. 30 germans!! es una bogeria!
En fi... seguim a la "busqueda". Aquesta tarda tenim Llacuna.
Menudo panorama que tenemos.Esta tarde intentaré ir a Villa Olimpica a ver que tal.
Ostres, que fort. Això d'el Periódico em sembla de denúncia. De veritat, poden deixar de tirar merda i dir mentides? És que ja està bé! Si no s'ha fet res, és per culpa del 155 dels collonets. I no vull entrar en temes polítics, que no és el lloc, però treballo en un Consorci de la Generalitat i No sabeu les traves que està implicant tenir a sobre el *uto 155. I que ara el Periódico digui que és per culpa de la inactivitat de la Generalitat! Hola????! No tenim Govern i tot passa per Madrid Sr. Enric Hernandez, director del Periódico! I ell ho sap perfectament. Tots els tràmits passen per allà. Quina barra!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |